a) lonkkaa
b) lipat
c) perseet
d) käteen
e) viikseen
f) naamaan
g) pultit
h) välistä
i) viivat
k) hirsiä
l) viimeisiäsi
Niin?
Hähä! :D
Vedätkö tänään..
26
175
Vastaukset
noista sijoittaisit palstailun? Sitähän tässä "vedetään"... Yhden bissen kyllä vetäsin
- alright
d) käteen
g) pultit
h) välistä
k) hirsiä
nämä vaihtoehdot, osan olen jo toteuttanut - viIi
a) lonkkaa
c) perseet
f) naamaan
k) hirsiä
Hähä! :D - Noona
ja vähän viiniä =) Hik.
Taas tuli todistettua, että kun tarpeeksi roikkuu palstalla, niin maski putoaa. Vittuilijasta tulee epävarma vonkaaja, joka yrittää ollakin mukava saadakseen edes netistä juttuseuraa ja jopa piparia. No, et ole ensimmäinen etkä edes kymmenes, joten jatka vaan valitsemallasi tiellä. ;-)
Ps. HÄHÄ! vai miten se meni...- viIi
...
- ann-uli
viIi kirjoitti:
...
vatsatauti iski
- viIi
Ratikkakuski kirjoitti:
Osui ja upposi! ;-)
...
nauru....
- alright
hyvä kuulla
- viIi
modelli kirjoitti:
mitään kun sulla kasvaa e):t korvissa.
...
- 1
lipat, sitten naamaan, sitten välistä, käteen ja lopuksi lonkkaa
näin on!- alright
päiväjärjestys siis
- 1
alright kirjoitti:
päiväjärjestys siis
vähän vituiks se on viime aikoina mennyt
- vetää
d) a) k)
Pataankin vois pistää jotain huikoa. - almasty
Niin
Hähä:D- viIi
...
Perseet on varmaan lähinnä totuutta. Nousukänniä ei voita kuin orkku, paitsi ettei se koskaan kestä yhtä kauaa.
- viIi
...
- viIi
Ratikkakuski kirjoitti:
Yritähän nyt vili-vilpertti vaan kestää.
...
- Merkkivirhe.
Ehkä teen niin huomenna ja ylihuomenna, sekä yliylihuomennakin.
on jo menneisyyttä. Miten ihmeessä myös pimeällä on pellon ja metsän välissä oja, vaikka sitä ei näe?
Ai että minua säälittää tuo Saunalahden mainoksessa oleva koira, joka haukkuu yhteenlaskuvastauksia.
Katsoo reppana siinä yhdessä vaiheessa "Voinko jo lähteä, pleace?"- Järjenjättiläinen
Aamulla vedin lonkkaa.Uloslähtiessäni otin lipat,kyllä persiilleen putosin ja käteni satutin.Viiksetkin siinä kaatuessani hävitin.Naama oli hirveen näköinen ilman viiksiä.Sitten meinasin jo ottaa pultit tapahtuneen johdosta.Mutta ajattelin,että välistä sattuu ja tapahtuu.Veriviivathan siitä jäi käteeni,kun kaaduin.Sitten olikin jo hirsien otto aika.Onneksi en loukannut viimeisiäni järjenhaivenia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947