Miten saan miehen lähestymään itseäni?

Blinkblin

Hei,
hän on komea, tahdikas ja kunnollinen ja samassa työpaikassa. Ongelma on, että myös ujo, enkä halua todellakaan antaa itsestäni syöjätärvaikutelmaa, vaan pikemminkin saada hänet itse "jahtaamaan" tai edes yrittämään minua.

Olemme molemmat sinkkuja ja tiedämme sen, tulemme hyvin toimeen ja hän on aina minulle tosi reilu ja mukava. Pelaan hänen kanssaan silmäpeliä ja sähköä on, mutta pelkään että tuppautumalla pelotan hänet pois (miehethän muutenkin yleensä kiinnostuvat kunnolla vain kun ovat "keksineet sen itse"), mutta samalla kauhukuva on, ettei asia ikinä etene, vaan jatkamme kohteliasta työkanssakäymistä pienellä silmäpelillä lopun ikäämme... APUA.. Saan todella hillitä itseäni, etten mene suoraan kertomaan tunteistani.

41

914

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä itke, ole vaiti.

vaikuttaa miehen ajatuksiin itsestäsi.

Tyydy olemaan yksin.

• ensi jouluna luoksesi kyläilemään, voit varovasti ehdottaa hänelle vaikka yhteistä jouluateriaa.

• dayum

Joo...

No, tekisi mieli sanoa että mikäli mies ei ole luonteeltaan naisten p:n perässä juoksija, niin ei hän todennäköisesti koskaan sellaiseksi muutukaan. Sekin tekisi mieli tuoda julki, että mikäli et vain häntä sen aidommin kiinnosta vaikka silmäpeliä olisikin, ja etenkään JOS hän ei ole naisten p:n perässä juoksija, niin saat ehken yritellä kotvan jos toisenkin. Jos on kuitenkin niin, että hän vain on ujo(hko) ja/tai et kiinnosta syistä tai toisista häntä sen enemmälti, ainakaan vielä, niin joko jatkat nykyisiä harjoituksia nykyisessä muodossaan toivoen hänen lopulta tekevän jotain, tai sitten teet avauksen miehen suuntaan.

"Ongelma on, että myös ujo, enkä halua todellakaan antaa itsestäni syöjätärvaikutelmaa"

*pyrsk* En nyt malta olla puuttumatta tuohon, sillä mitäpä kultaseni ajattelet siitä että jos JO jotain silmäpelailua hänen kanssaan harrastat, niin voisikohan olla olemassa sellaisia miehiä jotka ajattelisivat tuosta eteenpäin sen verran, että hyvin todennäköisesti kyseisen silmäpelailijan pikkumaailmassa on ollut, ja tulee jatkossakin olemaan muitakin miehiä joiden kanssa hän silmäpelailee? Eli tuskin kannattaa antaa itsestään siveämpää kuvaa kuin onkaan, ellei sitten halua tehdä itsestään täysin hassua.

• ToIjake

tuijottaa miestä jalkoväliin ja samalla lipoa kielellä huulia.

• minä ajattelin ehdottaa aivan samaa, ja jos kaveri ei vielä tuosta vetäise kinkkua (väärään kurkkuun), niin voit tehostaa vielä alkamalla hieromaan hitaasti rintojasi.

• 9q

kuin Jim Carrey!

• Collateral2010

Olen mies ja kysyisin viestiisi liityen, oletko mitenkään vihjannut että olet kiinnostunut kyseisestä miehestä? Siis muullakin kuin "silmäpelillä"? Oletko jutellessa tai vaikka työhön liittyvissä sähköpostissa edes etäisesti flirtaillut?

Kysyn siksi kun minulla, kuten varmaan monella muullakin miehellä on välillä vaikea lukea naisten signaaleja. Olen monesti kuullut jälkikäteen, että joku nainen on ollut minusta kiinnostunut, mutta en ole itse huomannut mitään. Toki on ollut tilanteita joissa joku on ollut aivan selkeästi ihastunut. Mutta naisten suhteen on monesti tilanteita, joissa ei tiedä onko kyse aivan normaalista ystävällisestä käytöksestä, vai jostain muusta. Olen myös ollut sellaisissa tilanteissa että nainen käyttäytyy jopa kylmästi tms. ja olen siitä huolimatta pyytänyt ulos. Vastaus on ollut myöntävä! Joten ota teistä sitten selvää...

Olen tumma, yli 180cm pitkä ja flaksi naisten suhteen on ollut ihan hyvä. Eli en ole mikään "ATM-mies", kuten tällä palstalla jatkuvasti jauhetaan.

PS. Mulla on työpaikalla juuri kuvailemasi kaltainen tilanne yhden naisen kanssa, ehkä...

• se silmäpeli heti! >:D Eikun, itse vaan totesin jossain vaiheessa elämää, että nuo silmäpelikuviot on niiiin rasittavia, koska niihin jää jumiin.Niistä on todella vaikea edetä kummankaan. Kynnys minkään järkevän sanomiseksi nousee ja nousee, koska on luotu jo niin kohtalokkaita katseita, että mitkään sanat eivät ylitä niitä.

Eli lopeta silmäpeli, mutta ala puhumaan. Ihan arkisia juttuja, mutta tietysti kivoja asioita. Työpaikan kahvihuoneessa kysy, minkä vahvuisesta kahvista tykkää, käyttääkö maitoa jne. :D :D Mä oon kyllä vähän huono näissä, kun ei ole kokemusta varsinaisesta työpaikkaromanssista. Mutta mitä nopeammin pääsee sellaiseen luontevaan höpöttely-väleihin, niin siitä on helpompi edetä syvällisempiin juttuihin. ÄLÄ mene puhumaan suurista tunteista heti ensi sanoiksi. Sellainen on erittäin hämmentävää. Olen joutunut kerran tällaiseen tilanteeseen, että joku tuli ensi sanoiksi tunnustamaan rakkautta (silmäpelin jälkeen) ja siitä mottitilanteesta on todella vaikea edetä mihinkään. Silmäpeliäkin on monenasteista, joillekin se voi olla jopa sellaista, ettei sitä täysin itse tiedosta.

• Iris Pupil

alkais töissä pitää peililaseja? Sitten vois silmäpelata niin paljon kun sielu sietää eikä toinen tietäis mitää. Jos meinaan on koukussa siihen silmäpelaamiseen tai elohiiri.

• rakastan sinua!

• Iris Pupil kirjoitti:

alkais töissä pitää peililaseja? Sitten vois silmäpelata niin paljon kun sielu sietää eikä toinen tietäis mitää. Jos meinaan on koukussa siihen silmäpelaamiseen tai elohiiri.

hyvä ratkaisu:D Peili- tai aurinkolasit on kätsyt, koska voi vakoilla toisen katseita, samalla kun muka katsoo poispäin.Tosin lasketaanko se silmäPELiksi, jos katseeseen ei voi vastata? Musta silmäpeliä on just se, että katseet kohtaa, ja katseet pitenee ja pitenee, ja tsekataan kumpi laskee ensiksi katseen eli "luovuttaa" :P

• alrighty
        modelli kirjoitti:

rakastan sinua!

tämä nyt on?

• modelli kirjoitti:

rakastan sinua!

motissa ollaan =:O

• noita aloituksia näiden silmäpelinaisten kanssa ja aina mennään vaisuksi...

• BlueNightSatin

mä taidan olla moukka, mutta mä menisin kyllä juttusille ja jossain kohassa pyytäsin miestä vaikka kahvittelemaan. Tai kysyisin et hei, oisko sulla intoo lähteä mun kanssa syömään tai jotain. Tieteski voit varttua josko se jannu hiffais ite lähesty, mutta toisaalta sitten niin mikä sua estää lähestymästä sitä miestä? :)

• krääh

Kokemus puhuu? *spot*

• BlueNightSatin
        krääh kirjoitti:

Kokemus puhuu? *spot*

joo ja ei. Nykysin mä oon rohkee ja lähestyn sitä mikä mua kiinnostaa. Muutenhan se voi joku muukin huomata! Toki eihän aina saa kaikkea mitä haluaa. Mut silti kantsii kokeilla.

• mä nipistäisin pakaroista.

• BlueNightSatin
        modelli kirjoitti:

mä nipistäisin pakaroista.

vastuulla. Sitten tarttee varautua siihin, että poskia kipottaa hetken päästä tuosta nipistyksestä. :)

• alrighty

mutta onnea yritykselle

• jöhäio

Oleks säse sama skitsoilja, joka kirjoitteli mulle ahdistelevia viime viikonloppuna tällä palstalla? Että muka tuttuja ja silleen, vaikka mä ainakaan en yhtään tiedä, että kuka tai mikä sinä olet. Ehkä ylläpito käytti kerrankin tms. mimun ymmärrykseni ylittävää fiksua järkeä poistattaessaan kummallisen henkilöivät ahdistelusi minulle. En pidä keskustelupalstoilla tuntemattomista, jotka takertuvat keskustelemisessa sönkköjutuilla. Sori, että sä ts. nimimerkkisi olet jäänyt siitä taaannoisesta sekoilustasi mulle mieleen.

• Kirjoituksestasi päätellen ymmärrät miehen sielunmaisemasta saman verran kuin sika sinfoniasta. Lue vähemmä Cosmoa ja hanki miespuolisia kavereita. Tai sitten kirjoituksesi kertoi vain siitä, että sinä olet aloitekyvytön nahjus.

• ToIjake

insinööri-merkonomin "viisaus" nähtiin taas kerran :P

• Parakki O.

Koita päästä eroon tuosta vauvakuumeestasi. Se paistaa kilometrin päähän ja karkoittaa kaikki miehet vaikutusalueeltaan.

LIsäksi sulla pitää olla jotain sellaista, joka kiinnostaa miestä. Sen pitäisi olla myös parempaa kuin muilla naisilla.

• en voinut olla :D

..misä arvasit että kävin ostamassa vaaleanpunaiset potkuhousut ihan varalta vain :;'DDD (no ei ap. hoitsuke vain..)

• ...

Jos et tee aloitetta, mitään ei tapahdu.

Ei kestä kiittää, vinkit on ilmaisia.

• tosivaitaru

Miksi pitäisi pelailla ja odottaa "jahtaamista"? Ihan reilusti voit itse kysyä kahvittelemaan tai leffaan, usko pois et vaikuta syöjättäreltä niin toimimalla.

• Unelmointia

Sun kannattaisi käydä opintomatkalla vaikkapa Thaimaassa. Siellä osataan nää mies-asiat ehkä parhaiten koko maailmassa. Ja ota naisystäväsi mukaan. Veikkaan, ettei homma ole hallussa heilläkään. Tosin on varmaankin toiveunta, että suominainen pääsisi lähellekään sitä tasoa.

• selväksi

nyt asia selväksi. Lopeta tuo typerä unelmointi: Asobi Seksu - I'm Happy But You Don't Like Me http://www.youtube.com/watch?v=jxue5FAmew4 ( :D :D Ooh! I'm so sorry! En vaan voi vastustaa kiusauksia ::D siis Hoitsuke Noei. ei ap.)

• Mun kans on moni nainen yrittänyt samaa, kuin sinä ja en ole ujoudeltani mitään pystynyt tekemään ja sitten, kun olen jotain tehnytkin, niin nainen on esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa...

• kirpela

ite johkun, sit se joko tulee tai ei.

• Hoitsuksi Konoei

..todellakin tehdä, ellet varaudu odottamaan loppuelämääsi sitä jahtaamisaloitetta. Ei kaikki miehet innostu niiden päälle. Voit lähettää vaikka jonkun kivan tekstarin tai sähköpostin. Varmaankin sopivin aloite ujolle. Jos saat jotain palautetta, niin voit olla varma että mies on ainakin normaali. Jos et saa mitään, niin älä jahtaa miesparkaa enää.

ps. Tämä viestiketju. En kyllä ole nauranut pitkään aikaan niin paljon (ajattelin testata noita kaikkia. Sorry etten voinut olla kommentoimatta tuonne väliin XD

• hdada

"(miehethän muutenkin yleensä kiinnostuvat kunnolla vain kun ovat "keksineet sen itse")"
      Cosmossako noin luki?

"Saan todella hillitä itseäni, etten mene suoraan kertomaan tunteistani."
      Mikset mene? Ole yksin sitten.

• luuleva

takuu vinkki. kysy jos se lähtee kaljalle?
        melkeen kaikki lähtee paitsi...
        no jätän sanomatta

• 我实在是愚蠢的
        luuleva kirjoitti:

takuu vinkki. kysy jos se lähtee kaljalle?
        melkeen kaikki lähtee paitsi...
        no jätän sanomatta

nyt taitaa joku pilailla katsokaas tonne miten nainen
        isketään palstalle nimimerkki pikaisesti ,sopis tähän juttuun liian hyvin?

• mä vaan

Olemme nähtävästi samassa tilanteessa, että kumpikaan ei uskalla tehrä aloitetta. Minusta olisi tosi mukavaa kun joku tulisi ihan vaan muuten vaan juttelemaan niitä näitä. Itsekkin olen yrittäny tulla jutteleen mut kun ei niin useasti nää ja tauoilla on liikaa väkeä yhtä aikaa. Mut pitänee ryhditäytyä.

• 我实在是愚蠢的

no nyt ootte jo samalla palstalla. kannattaisko ottaa pieni riski?
        vai katua loppuikä?

• mä vaan

Vielä sen verran et voisit heittää rohkeasti pientä vinkkiä et mistä päin olet että ollaanko samalla työpaikalla. Et mä vaan aattelin et voitais puhuu niitä näitä ihan vaan siel duunipaikalla. Tai kumpi ny kerkee tehdä aloitteen. (Tämä on tarkoitettu alotus viestiin) :)

• kokeiles tätä

Mitäpä jos seuraavan kerran kun teette läheisesti töitä tai vaikka satutte kahvihuoneeseen samaan aikaan, niin "vahingossa ohimenen" hipaiset miehen kättä tai selkää tai jotain (ei peppua, se on liian tingettelevaa) ja katsot kuinka hän suhtautuu? Tai sitten vain toteat joskus että hän vaikuttaa mukavalta ja pyydät hänet töiden jälkeen drinksulle. Onko se niin vaikeaa? Voihan olla, että mies miettii ihan samoja asioita kuin sinä eikä uskalla tehdä mitään.

sama muuten pätee miehiin, jotka ovat tälläisen tilanteen toisia puolia, joku mies täällä juuri kyseli neuvoa

• mikäli "tulemme hyvin toimeen ja hän on aina minulle tosi reilu ja mukava. Pelaan hänen kanssaan silmäpeliä ja sähköä on" pitää paikkansa, eikä mies ehdota treffejä. Voi olla ettei hän halua sinusta kumppaniaan tai ei halua seurustella työtoverin kanssa.

B) hän ei tajua iskeä sinua

Mitä tehdä? "Meidän piti kaverin kanssa mennä teatterii/leffaan tai muualle. Hankittiin liput ja kaveri ei pääse. Tulisitko seuraksi? (ne liput on syytä hankkia etukäteen ja jos mies ei suostu, pyydä kaveriasi mukaan).

• Vessansiivooja

Voi olla että sähkö ei ole vaihtovirtaista. Hän tietää sinun olevan kiinnostunut ja katsoo sinua vain nähdäkseen katsotko sinä, koska on erittäin houkuttelevaa (ainakin itselläni) katsoa jotakuta, joka katsoo, vaikka ei olisikaan kiinnostunut ihmisestä.

Ja vaikka hän olisikin kiinnostunut sinusta, voi olla, että on joku, josta hän on vielä kiinnostuneempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5230
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2465
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1478
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      51
      1077
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1033
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66