Lienee sattumaa, että kreationistit ovat aina uskovaisia. Hehän tekevät vain tiedettä ja pyrkivät olemaan mahdollisimman objektiivisia. Heidän tavoitteenaan on vain tuoda esiin paras mahdollinen tieto. Ateistitiedemiehet tekevät omaa tiedettään omalla asenteellaan ja he pyrkivät aina tahallaan todistelemaan erilaisia teorioita mitkä ovat ristiriidassa pyhien tekstien kanssa.
Torinon käärinliinan tutkijat jakaantuvat samoin kahtia. Dosentti Hiltunen ja muut uskovaiset tiedemiehet ovat objektiivisesti todenneet käärinliinan todellakin kuuluneen Jeesukselle, eikä kenellekään muulle. Valmiiksi oman kantansa valinneet ateistitiedemiehet puolestaan vääristelevät mittaustuloksiaan tahallisesti yrittäessään todistella käärinliinaa keskiaikaiseksi väärennökseksi. Radiohiiliajoituksen näytteetkin he ottivat tahallaan keskiajalla liinaan lisätyistä paikkauskohdista. Tästä johtuen käärinlinjaa ei enään annetakaan ateistiselle tiedeyhteisölle kokeita varten, vaan sitä saavat tutkia vain objektiiviseen totuuteen pyrkivät puolueettomat kristityt tiedemiehet.
Tämä oli tietenkin olkiukko. Tuosta saat! ...ja tuosta! ... ja tuosta!
Missä ovat ateisti-kreationistit? Missä? 0.o
Jäävi
3
97
Vastaukset
- Kössönöm
mutta mihin jumalaan uskovia? Mikä noista aabrahamilaisista uskonnoista on totta?
- J-la
olemassaoloa. Itse olen hyvinkin skeptinen ateisti ja kiinnostunut monista tieteistä.
Yksi tutkijoiden subjetiivisuuden syy on pelkästään vain oma kunnianhimo, eikä uskonto--näinollen ei ateistinenkaan tieteilijä ole välttämättä luotetettava. Parapsykologian tutkijoilta vaaditaankin tuhansia tutkimuksia ennenkun tutkimuset vaikka telepatiasta hyväsytään faktaksi.
Monista "yliluonnollisista" asioista tutkimksissa on saatu hyviä tuloksia, mutta ei ole vielä hyväksytty.
"Pimeä keskiaika" ei ole vieläkään päättynyt. J-la kirjoitti:
olemassaoloa. Itse olen hyvinkin skeptinen ateisti ja kiinnostunut monista tieteistä.
Yksi tutkijoiden subjetiivisuuden syy on pelkästään vain oma kunnianhimo, eikä uskonto--näinollen ei ateistinenkaan tieteilijä ole välttämättä luotetettava. Parapsykologian tutkijoilta vaaditaankin tuhansia tutkimuksia ennenkun tutkimuset vaikka telepatiasta hyväsytään faktaksi.
Monista "yliluonnollisista" asioista tutkimksissa on saatu hyviä tuloksia, mutta ei ole vielä hyväksytty.
"Pimeä keskiaika" ei ole vieläkään päättynyt.Onneksi tieteessä tutkijakolleegoiden vähintäänkin yhtä suuri ego (tai ehkä jopa halu etsiä totuutta) saa heidät tarkastelemaan kriittisesti uusia tutkimustuloksia ja ampumaan ne alas, jos suinkin pystyvät.
Hyvä niin.
Jos taas "tutkimustulos" on jo ennakkoon yhteisesti hyväksytty ja kaikki "tutkijat" kilpailevat ainoastaan siinä, kuka osaa tehtailla parhaimpia väitteitä sen tueksi, mennään rytinällä metsään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429425T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332141Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271830- 1351631
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81149- 711107
- 92952
- 49865
- 78860