Kirkossa kiehuu

Kössönöm

15

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saanut ukon höpinöistä mitään tolkkua, se on ihan jossain omissa maailmoissaan. Toivottavasti kirkolla on järkeä sen verran että hautaa koko jätkän jonnekin syvään kuoppaan.

      • HattiWatti!

        Niin, täytyyhän sitä keksiä edes jonkinlainen tekosyy kirkon olemassaololle €€€€$$$$$$$$$$.

        Kävin tossa joku päivä hautajaistoimistossa, sieltä saa kivan lapun nimeltään HAUTAJAISJÄRJESTELYNI.

        Täyttelin tässä sitä, mm. hautautstapa tuhkattuna mereen (välimeri tai atlanttti, kumpi vaan käy),uurnalla ei ketunkaan väliä vaikka maitotonkasta,ei siunausta, musanana albioninin adagio, ei kuolinilmoitusta, ei hautamuistomerkkiä, ei haudan hoitoa, jne kaikkea pientä kivaa.

        Suosittelen kaikille, jälkeläisille jää sitten vähän helpommat hommat kuopata kuollut ateistijäänne.


      • Kössönöm

        Kaikenlaista rekvisiittaa, pannumyssyä ja kidustuskuoleman ihannointia kuvaava teos seinällä. On ne tosiaan ihan kujalla:)


      • HattiWatti! kirjoitti:

        Niin, täytyyhän sitä keksiä edes jonkinlainen tekosyy kirkon olemassaololle €€€€$$$$$$$$$$.

        Kävin tossa joku päivä hautajaistoimistossa, sieltä saa kivan lapun nimeltään HAUTAJAISJÄRJESTELYNI.

        Täyttelin tässä sitä, mm. hautautstapa tuhkattuna mereen (välimeri tai atlanttti, kumpi vaan käy),uurnalla ei ketunkaan väliä vaikka maitotonkasta,ei siunausta, musanana albioninin adagio, ei kuolinilmoitusta, ei hautamuistomerkkiä, ei haudan hoitoa, jne kaikkea pientä kivaa.

        Suosittelen kaikille, jälkeläisille jää sitten vähän helpommat hommat kuopata kuollut ateistijäänne.

        On itsekin tullut mietittyä kaikkea miten haluaisi omien hautajaisten menevän. Tietysti niin että mahdollisimman vähän kuluja omaisille. Isoäitikin on kertonut haluavansa pelkän puuristin joka aikanaan lahoaa ja katoaa. Toisaalta en ole lappuja vielä täyttänyt kun tuntuu tässä iässä vähän hullulta.


      • Kössönöm
        HattiWatti! kirjoitti:

        Niin, täytyyhän sitä keksiä edes jonkinlainen tekosyy kirkon olemassaololle €€€€$$$$$$$$$$.

        Kävin tossa joku päivä hautajaistoimistossa, sieltä saa kivan lapun nimeltään HAUTAJAISJÄRJESTELYNI.

        Täyttelin tässä sitä, mm. hautautstapa tuhkattuna mereen (välimeri tai atlanttti, kumpi vaan käy),uurnalla ei ketunkaan väliä vaikka maitotonkasta,ei siunausta, musanana albioninin adagio, ei kuolinilmoitusta, ei hautamuistomerkkiä, ei haudan hoitoa, jne kaikkea pientä kivaa.

        Suosittelen kaikille, jälkeläisille jää sitten vähän helpommat hommat kuopata kuollut ateistijäänne.

        Lompakossa on lappunen kuoleman varalta.

        http://www.siviilihautajaiset.fi/


      • HattiWatti!
        Kössönöm kirjoitti:

        Lompakossa on lappunen kuoleman varalta.

        http://www.siviilihautajaiset.fi/

        Hieno homma. Mulla kun on vaan elinluovutus testamentti lompsassa. Ja paljon turhia kuitteja....sekä australian 5 dollaria. Hurraaa ! Niillä pääseee jo pitkälle...


      • HattiWatti!
        Today kirjoitti:

        On itsekin tullut mietittyä kaikkea miten haluaisi omien hautajaisten menevän. Tietysti niin että mahdollisimman vähän kuluja omaisille. Isoäitikin on kertonut haluavansa pelkän puuristin joka aikanaan lahoaa ja katoaa. Toisaalta en ole lappuja vielä täyttänyt kun tuntuu tässä iässä vähän hullulta.

        Tässä iässä tuntuu hullulta ? Meinaatko että ikäisesi ihmiset eivät koskaan kuole ? Miten outo ajatusmaailma....


        Hmm, ehkä sun kannattaisi ottaa jonkinlainen henkivakuuutus sitten kun täytät 100 vuotta ? ;o)


      • Kössönöm
        HattiWatti! kirjoitti:

        Hieno homma. Mulla kun on vaan elinluovutus testamentti lompsassa. Ja paljon turhia kuitteja....sekä australian 5 dollaria. Hurraaa ! Niillä pääseee jo pitkälle...

        Minun elimiäni tuskin minnekään huolitaan sen jälkeen kun potkaisen kupin nurkkaan. Ei kun tuhkaksi ja maastoon.


    • mielessä?

      "- Juridisesti en ole tietysti Suomen luterilaisen kirkon piispa, mutta de facto jumalallisessa mielessä olen piispa, Väisänen selvittää"

      Oho! Kaunistaisiko vaatimattomuus?

      • Kössönöm

        Minulta puuttuu ihan selvästi kyky tajuta mitä tuollaisten tyyppien päässä liikkuu ja MIKSI.


      • hurjaa menoa
        Kössönöm kirjoitti:

        Minulta puuttuu ihan selvästi kyky tajuta mitä tuollaisten tyyppien päässä liikkuu ja MIKSI.

        Oli kyllä tuima ukko, näytti ihan muumiolta.


      • Kössönöm
        hurjaa menoa kirjoitti:

        Oli kyllä tuima ukko, näytti ihan muumiolta.

        "Oli kyllä tuima ukko, näytti ihan muumiolta."

        - Juu mutta suu vielä liikkui.


    • Tossa olohuoneen ikkunan takana on kuusikkoinen kumpare. Siellä harakat tekevät pesää. Yhdellä siivessä törröttää sulka.

      Vihin sen äsken piispaksi. Juridisesti se ei ole tietysti Suomen luterilaisen kirkon piispa, mutta de facto jumalallisessa mielessä se on piispa.

      • Kössönöm

        Ei se harakka sen hölmömpi ole kuin joku vanha ukkelikaan, joka kekkaloi koristeellinen tötterö päässä.


    • ah ja voi ja hoi

      mihinkään? no tietenki helvetin takia. sama kai se miten haudataan. henki lähtee ruumiista heti kun kuolee. minne se lähtee niin paikkoja on kaksi.

      oikeassa olette että ristinkuolema on hullutusta. se ON TÄYTTÄ HULLUTUSTA, JONKA KAUTTA jUMALA HALUAA PELASTAA NE JOTKA USKOVAT.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe