Luther-säätiöllä hienoisia vaikeuksia. Yhtä juttua en tuon pannumyssyäijän jutusta ymmärrä:
"Kirkkoa tarvitaan sen takia, että täällä maailmassa kuollaan, sanoo Väisänen."
- Miten tuo liittyy mihinkään?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/03/1084482
Kirkossa kiehuu
15
224
Vastaukset
Ei saanut ukon höpinöistä mitään tolkkua, se on ihan jossain omissa maailmoissaan. Toivottavasti kirkolla on järkeä sen verran että hautaa koko jätkän jonnekin syvään kuoppaan.
- HattiWatti!
Niin, täytyyhän sitä keksiä edes jonkinlainen tekosyy kirkon olemassaololle €€€€$$$$$$$$$$.
Kävin tossa joku päivä hautajaistoimistossa, sieltä saa kivan lapun nimeltään HAUTAJAISJÄRJESTELYNI.
Täyttelin tässä sitä, mm. hautautstapa tuhkattuna mereen (välimeri tai atlanttti, kumpi vaan käy),uurnalla ei ketunkaan väliä vaikka maitotonkasta,ei siunausta, musanana albioninin adagio, ei kuolinilmoitusta, ei hautamuistomerkkiä, ei haudan hoitoa, jne kaikkea pientä kivaa.
Suosittelen kaikille, jälkeläisille jää sitten vähän helpommat hommat kuopata kuollut ateistijäänne. - Kössönöm
Kaikenlaista rekvisiittaa, pannumyssyä ja kidustuskuoleman ihannointia kuvaava teos seinällä. On ne tosiaan ihan kujalla:)
HattiWatti! kirjoitti:
Niin, täytyyhän sitä keksiä edes jonkinlainen tekosyy kirkon olemassaololle €€€€$$$$$$$$$$.
Kävin tossa joku päivä hautajaistoimistossa, sieltä saa kivan lapun nimeltään HAUTAJAISJÄRJESTELYNI.
Täyttelin tässä sitä, mm. hautautstapa tuhkattuna mereen (välimeri tai atlanttti, kumpi vaan käy),uurnalla ei ketunkaan väliä vaikka maitotonkasta,ei siunausta, musanana albioninin adagio, ei kuolinilmoitusta, ei hautamuistomerkkiä, ei haudan hoitoa, jne kaikkea pientä kivaa.
Suosittelen kaikille, jälkeläisille jää sitten vähän helpommat hommat kuopata kuollut ateistijäänne.On itsekin tullut mietittyä kaikkea miten haluaisi omien hautajaisten menevän. Tietysti niin että mahdollisimman vähän kuluja omaisille. Isoäitikin on kertonut haluavansa pelkän puuristin joka aikanaan lahoaa ja katoaa. Toisaalta en ole lappuja vielä täyttänyt kun tuntuu tässä iässä vähän hullulta.
- Kössönöm
HattiWatti! kirjoitti:
Niin, täytyyhän sitä keksiä edes jonkinlainen tekosyy kirkon olemassaololle €€€€$$$$$$$$$$.
Kävin tossa joku päivä hautajaistoimistossa, sieltä saa kivan lapun nimeltään HAUTAJAISJÄRJESTELYNI.
Täyttelin tässä sitä, mm. hautautstapa tuhkattuna mereen (välimeri tai atlanttti, kumpi vaan käy),uurnalla ei ketunkaan väliä vaikka maitotonkasta,ei siunausta, musanana albioninin adagio, ei kuolinilmoitusta, ei hautamuistomerkkiä, ei haudan hoitoa, jne kaikkea pientä kivaa.
Suosittelen kaikille, jälkeläisille jää sitten vähän helpommat hommat kuopata kuollut ateistijäänne.Lompakossa on lappunen kuoleman varalta.
http://www.siviilihautajaiset.fi/ - HattiWatti!
Kössönöm kirjoitti:
Lompakossa on lappunen kuoleman varalta.
http://www.siviilihautajaiset.fi/Hieno homma. Mulla kun on vaan elinluovutus testamentti lompsassa. Ja paljon turhia kuitteja....sekä australian 5 dollaria. Hurraaa ! Niillä pääseee jo pitkälle...
- HattiWatti!
Today kirjoitti:
On itsekin tullut mietittyä kaikkea miten haluaisi omien hautajaisten menevän. Tietysti niin että mahdollisimman vähän kuluja omaisille. Isoäitikin on kertonut haluavansa pelkän puuristin joka aikanaan lahoaa ja katoaa. Toisaalta en ole lappuja vielä täyttänyt kun tuntuu tässä iässä vähän hullulta.
Tässä iässä tuntuu hullulta ? Meinaatko että ikäisesi ihmiset eivät koskaan kuole ? Miten outo ajatusmaailma....
Hmm, ehkä sun kannattaisi ottaa jonkinlainen henkivakuuutus sitten kun täytät 100 vuotta ? ;o) - Kössönöm
HattiWatti! kirjoitti:
Hieno homma. Mulla kun on vaan elinluovutus testamentti lompsassa. Ja paljon turhia kuitteja....sekä australian 5 dollaria. Hurraaa ! Niillä pääseee jo pitkälle...
Minun elimiäni tuskin minnekään huolitaan sen jälkeen kun potkaisen kupin nurkkaan. Ei kun tuhkaksi ja maastoon.
mielessä?
"- Juridisesti en ole tietysti Suomen luterilaisen kirkon piispa, mutta de facto jumalallisessa mielessä olen piispa, Väisänen selvittää"
Oho! Kaunistaisiko vaatimattomuus?- Kössönöm
Minulta puuttuu ihan selvästi kyky tajuta mitä tuollaisten tyyppien päässä liikkuu ja MIKSI.
- hurjaa menoa
Kössönöm kirjoitti:
Minulta puuttuu ihan selvästi kyky tajuta mitä tuollaisten tyyppien päässä liikkuu ja MIKSI.
Oli kyllä tuima ukko, näytti ihan muumiolta.
- Kössönöm
hurjaa menoa kirjoitti:
Oli kyllä tuima ukko, näytti ihan muumiolta.
"Oli kyllä tuima ukko, näytti ihan muumiolta."
- Juu mutta suu vielä liikkui.
Tossa olohuoneen ikkunan takana on kuusikkoinen kumpare. Siellä harakat tekevät pesää. Yhdellä siivessä törröttää sulka.
Vihin sen äsken piispaksi. Juridisesti se ei ole tietysti Suomen luterilaisen kirkon piispa, mutta de facto jumalallisessa mielessä se on piispa.- Kössönöm
Ei se harakka sen hölmömpi ole kuin joku vanha ukkelikaan, joka kekkaloi koristeellinen tötterö päässä.
- ah ja voi ja hoi
mihinkään? no tietenki helvetin takia. sama kai se miten haudataan. henki lähtee ruumiista heti kun kuolee. minne se lähtee niin paikkoja on kaksi.
oikeassa olette että ristinkuolema on hullutusta. se ON TÄYTTÄ HULLUTUSTA, JONKA KAUTTA jUMALA HALUAA PELASTAA NE JOTKA USKOVAT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435