Mustasukkaisuus

Yks nainen

Millaisia kokemuksia teillä muilla on kumppanin mustasukkaisuudesta?
Minusta on aina oltu mustasukkaisia,vaikkei varmasti mitään syytä ole ollut.Liiallinen omistushalu on kostautunut miehille.

52

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja oikeestaan sama asia että minä oon kans aina ollu se kenestä ollaan oltu. mieleenpainuvin oli se että varsinki viihteellä vilkkaana/seurallisena ihmisenä olin lähössä kiertämään kapakkaa josko näkisin tuttuja/kavereita niin toinen sanoi että.. noh, tyyliin että menisin katsoon miehiä. siitä sitte yllättyneenä katsoin sitä miestä vähä aikaa (miten tuollainen voi olla noin epävarma itsestään?) enkä saanu sanaa suustani, kunnes lopulta istahin ja masennuin enkä liikkunu mihinkään. kehtas sitte vielä pyytää hitaille.. hmp, arvata saattaa etten oikein innostunu.

sitte on tietty ollu nää muutenki samankaltaiset.. pitää soitella kokoajan jos johonki yksinki lähteny jne.. ja mikäli ei heti vastaa niin pitäähän se olla heti hässimäsä jonku miehen kans.

itseasiassa en ees tiiä mikä on ns. normaalia mustasukkaisuutta. :D onhan se siis kuitenki hyvä ja pitääki olla että jos itse haluaa lähteä viihteellekki yksin tai kaverin kanssa niin siinä vaihtelee viestin tai viestejä murun kans mutta onhan siinäki ny saatana rajansa.. vähä luottamusta hei siihen kumppaniin.

• nää puhelinkeskustelut, aina pitää puhua toisen läsnäollessa.

• Yks nainen
        LaRito kirjoitti:

nää puhelinkeskustelut, aina pitää puhua toisen läsnäollessa.

Minä en olisi saanut mihinkään lähteä ilman kumppaniani.Jos kauppaan sain lähteä yksin,otti aikaa miten kauan viivyn.Ja jos hänen mielestään viivyin liian kauan,soitti useastikin olinpaikkaani.Sain olla vakuuttelemassa,että kaupassa jonot,että siksi viivyn.
        Kaikki viestini luki ja puheluni kuunteli korva tarkkana.Tunsin itseni vangiksi,jolla ei ollut ihmisarvoa.

• Yks nainen kirjoitti:

Minä en olisi saanut mihinkään lähteä ilman kumppaniani.Jos kauppaan sain lähteä yksin,otti aikaa miten kauan viivyn.Ja jos hänen mielestään viivyin liian kauan,soitti useastikin olinpaikkaani.Sain olla vakuuttelemassa,että kaupassa jonot,että siksi viivyn.
        Kaikki viestini luki ja puheluni kuunteli korva tarkkana.Tunsin itseni vangiksi,jolla ei ollut ihmisarvoa.

jo aiemmin tuolla että oliko ihan kotimaista lihaa.. tai vaikka oliki niin oliko meitä ns. valkolaisia.

ei sen noin pitäis mennä.

• Yks nainen
        LaRito kirjoitti:

jo aiemmin tuolla että oliko ihan kotimaista lihaa.. tai vaikka oliki niin oliko meitä ns. valkolaisia.

ei sen noin pitäis mennä.

Ihan kotimainen valkolainen oli.
        Eihän sen noin pitäis mennä,mutta valitettavasti meni.Kyllä olin monet kerrat kauhusta kankeena,kun ei tiennyt aina mitä tuleman pitää.
        Mutta nyt kiitän seurastasi,oli kiva "rupatella".
        Tuo nukkumatti ottaa nyt otettaan liiaksi minusta,joten toivotan sinulle hyvää ja rauhallista yöunta.

• Yks nainen kirjoitti:

Ihan kotimainen valkolainen oli.
        Eihän sen noin pitäis mennä,mutta valitettavasti meni.Kyllä olin monet kerrat kauhusta kankeena,kun ei tiennyt aina mitä tuleman pitää.
        Mutta nyt kiitän seurastasi,oli kiva "rupatella".
        Tuo nukkumatti ottaa nyt otettaan liiaksi minusta,joten toivotan sinulle hyvää ja rauhallista yöunta.

meistäki löytyy niitä huonoja miehiä (sekä naisia).. jos siis nyt puhutaan tuollaisista mistä puhe.

öitä myös sulle.

• LaRito kirjoitti:

nää puhelinkeskustelut, aina pitää puhua toisen läsnäollessa.

meinas vallan unohtua. toisen oli puhe lähteä mulle kuskiksi mutta ilta meniki siihen että sain osakseni mökötystä, riidan haastamista, jättämisiä paikan päälle ja vessassaki sun muissa ois pitäny käydä hyvä ettei juoksulla eikä ois saanu jutella kenenkään miehen kanssa. sitte ku siitä selvittiin jotenkuten niin eipä lähteny enää vaan piti mua tahallaan sisällä etten ois oikeasti päässy itse lähteen mihinkään vaikka halusin ja oli puhekki ollu.. tietty muulla kyydillä jos sen ois soittanu mutta äly hoi. ois pitäny varmaan jokaiselle soittavalle ihmisellekki olla tyynen kylmä niin herra ei ois saanu mitään epäilyksiä tms. ja oisin sillä saanu sen pitään sanansakki. eli ensin puhe että lähetään käymään jossaki, sitte jos joku sulle soittaa ja sanot hälle että me ollaan tulossa sinnepäin että vois samalla nähellä niin yhtäkkiä tän erään mieli muuttuu eikä oo lähössä enää mihinkään eikä voi sua enää kotiakkaan viedä joten joudut käveleen kivoja kilometrejä.

• Joskus peilin paikka

Ei pahalla, mitä sinunkin juttujasi olen seuraillut on sinusta jäänyt vaikutelma että viihteellä saatat hakeutua helposti miesten seuraan ja miehet sinun. Jos jo olet jonkun miehen kanssa liikenteessä, niin oletko kuinka perso sille muiden miesten huomiolle ja osaatko huomioida sitäkin miestä jonka kanssa olet liikenteessä? Miten suhtaudut siihen saamaasi huomioon? Minä olen seurustellut tai tapaillut vain yhtä naista joka ei ole ruokkinut sitä muiden miesten huomiota vaan osasi hoitaa tilanteet asiallisesti. Silloin ainakin kun yhdessä oltiin yöelämässä. ;) Kaikki muut on jääneet flirttailemaan ja muutamat ovat yrittäneet salaa suudellakin tai vaihtaneet numeroitaan. Minun sietokyvyllä on rajansa ja kyllä sen näkee millä mielellä nainen on kenenkin miehen seurassa ja jos olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, naiset on heti suuttuneet ja olleet syyttämässä huonoitsetuntoiseksi. Tarvitseeko edes mainita että samat naiset ovat olleet hyeenoita tai selkeän mustasukkaisia jokainen kerta kun olen sattunut moikkaamaan muita naisia.

• Joskus peilin paikka kirjoitti:

Ei pahalla, mitä sinunkin juttujasi olen seuraillut on sinusta jäänyt vaikutelma että viihteellä saatat hakeutua helposti miesten seuraan ja miehet sinun. Jos jo olet jonkun miehen kanssa liikenteessä, niin oletko kuinka perso sille muiden miesten huomiolle ja osaatko huomioida sitäkin miestä jonka kanssa olet liikenteessä? Miten suhtaudut siihen saamaasi huomioon? Minä olen seurustellut tai tapaillut vain yhtä naista joka ei ole ruokkinut sitä muiden miesten huomiota vaan osasi hoitaa tilanteet asiallisesti. Silloin ainakin kun yhdessä oltiin yöelämässä. ;) Kaikki muut on jääneet flirttailemaan ja muutamat ovat yrittäneet salaa suudellakin tai vaihtaneet numeroitaan. Minun sietokyvyllä on rajansa ja kyllä sen näkee millä mielellä nainen on kenenkin miehen seurassa ja jos olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, naiset on heti suuttuneet ja olleet syyttämässä huonoitsetuntoiseksi. Tarvitseeko edes mainita että samat naiset ovat olleet hyeenoita tai selkeän mustasukkaisia jokainen kerta kun olen sattunut moikkaamaan muita naisia.

jotenki jo oottelinki. mutta annanko aihetta? en tiiä, ehkä annan ehkä en.. sen vaan tiiän että oon ihan samanlainen silloin jos lähen yksinään tai kaverin kanssa, saati miehen, mutta jos sen miehen niin tietenki sitä on asiallinen (jos saa huomiota eikä ruoki sitä "tavallista enempää") eikä tarvi huomiota VAIKKA siitä pitäiski. jos sitä haluan sillä tavalla mitä nyt varmaan tarkoitat niin lähen yksin, tiiän kyllä miltä se vois tuntua ja tuntuu jos asettaisin itseniki sen toisen tilalle, kiva varmaan katsella vierestä jos toinen on lääppimässä ja suurinpiirtein kieli toisen kurkussa.. vaan sepäs siitä sitte. mutta eli en oo perso ja osaan huomioida sitä kenen kanssa liikkeellä, tietty. tuo vaan pistää nyppiin että vaikka mikä on niin silti ei oo väärin haluta sitä luottamustaki toiselta eikä tuolla tavalla omistavaisesti "kiristää" pysymään yhessä paikassa tai muuten suuttuu ja aloittaa vittuilun. vai oonko oikeassa? jos minäki haluan mennä niin minä silloin myös menen joka EI kuitenkaan tarkoita että lähtisin tietentahtoen hakemaan juuri sitä toisten huomiota ja pakottaisin toisen istuun liikahtamatta paikalla tms.. tietääkseni baareissaki ollaan sen takia että kavereitaki näkis eikä möllöttää yhessä paikassa, tanssimisesta puhumattakaan.. ja jos käy hakemassa juotavaaki ja saa samalla huomiota, seuralainen suuttuu siitäki just nimenomaan sulle. ei tuo ainakaan minusta oo enää ihan normaalia, ei kukaan kuitenkaan näkymätönkään osaa olla ja jossaki on pakko silti yksinki liikkua. varmaan sama ku otat ja suljet samalla maakellariin ja pidät vuosia sielä pelkästään itelläs mutta turha siihen vastaanottoonkaan on sitte olla tyytymätön minkä siitä saa. sitte siihen huomioon vielä että ei kuulu tapoihin myöskään sanoa pahasti jos toinen tulee jutteleen eikä antais periksi ja vaikka itellä seuraa, mitä siinä voi, onko se taas sen naisen syy? sitte tääläki inistään että voi ku naiset on aina niin ilkeitä.

ps. se on kyllä kuitenki totta että mullaki on edelleen enempi niitä miespuolisia tuttuja, sitä en kiellä, jotenka jos puhun tuttujen/kavereitten näkemisestä niin sen ymmärrän jos seuralainen närkästyis siitä että toinen tapaa pelkästään niitä miehiä viihteelläki, niin minäki varmasti jos hällä ois niitä naisia, mutta siinäki se luottamus, senkus.. ja asiallisuus. ja oli se sitte kuitenki mies tai nainen, tervehtisin yhtä lämpimästi jos vastaan tulis ja oikeanlainen kaverituttu, vaan ethän käsitä väärin.

pps. jos se ruokkiminen on tuota minkä sanoit, flirttailu sun muu, niin en todellakaan! :D tuo vaan että jos haluan olla ja oon oma itseni, itseäni jokaiselle/kellekkään kuitenkaan tyrkyttämättä, niin siitä ei pidetä vaan aletaan motkottaa jolloinka masentuu ku huomaa että taas yks samanlainen.

vähä sekavasti taas selitetty.. mutta tuo on kuitenki ihan hyvä että ottaiski puheeksi, ainaki vois ehkä vähä tulla siinäki asiassa vastaan.

• LaRito kirjoitti:

jotenki jo oottelinki. mutta annanko aihetta? en tiiä, ehkä annan ehkä en.. sen vaan tiiän että oon ihan samanlainen silloin jos lähen yksinään tai kaverin kanssa, saati miehen, mutta jos sen miehen niin tietenki sitä on asiallinen (jos saa huomiota eikä ruoki sitä "tavallista enempää") eikä tarvi huomiota VAIKKA siitä pitäiski. jos sitä haluan sillä tavalla mitä nyt varmaan tarkoitat niin lähen yksin, tiiän kyllä miltä se vois tuntua ja tuntuu jos asettaisin itseniki sen toisen tilalle, kiva varmaan katsella vierestä jos toinen on lääppimässä ja suurinpiirtein kieli toisen kurkussa.. vaan sepäs siitä sitte. mutta eli en oo perso ja osaan huomioida sitä kenen kanssa liikkeellä, tietty. tuo vaan pistää nyppiin että vaikka mikä on niin silti ei oo väärin haluta sitä luottamustaki toiselta eikä tuolla tavalla omistavaisesti "kiristää" pysymään yhessä paikassa tai muuten suuttuu ja aloittaa vittuilun. vai oonko oikeassa? jos minäki haluan mennä niin minä silloin myös menen joka EI kuitenkaan tarkoita että lähtisin tietentahtoen hakemaan juuri sitä toisten huomiota ja pakottaisin toisen istuun liikahtamatta paikalla tms.. tietääkseni baareissaki ollaan sen takia että kavereitaki näkis eikä möllöttää yhessä paikassa, tanssimisesta puhumattakaan.. ja jos käy hakemassa juotavaaki ja saa samalla huomiota, seuralainen suuttuu siitäki just nimenomaan sulle. ei tuo ainakaan minusta oo enää ihan normaalia, ei kukaan kuitenkaan näkymätönkään osaa olla ja jossaki on pakko silti yksinki liikkua. varmaan sama ku otat ja suljet samalla maakellariin ja pidät vuosia sielä pelkästään itelläs mutta turha siihen vastaanottoonkaan on sitte olla tyytymätön minkä siitä saa. sitte siihen huomioon vielä että ei kuulu tapoihin myöskään sanoa pahasti jos toinen tulee jutteleen eikä antais periksi ja vaikka itellä seuraa, mitä siinä voi, onko se taas sen naisen syy? sitte tääläki inistään että voi ku naiset on aina niin ilkeitä.

ps. se on kyllä kuitenki totta että mullaki on edelleen enempi niitä miespuolisia tuttuja, sitä en kiellä, jotenka jos puhun tuttujen/kavereitten näkemisestä niin sen ymmärrän jos seuralainen närkästyis siitä että toinen tapaa pelkästään niitä miehiä viihteelläki, niin minäki varmasti jos hällä ois niitä naisia, mutta siinäki se luottamus, senkus.. ja asiallisuus. ja oli se sitte kuitenki mies tai nainen, tervehtisin yhtä lämpimästi jos vastaan tulis ja oikeanlainen kaverituttu, vaan ethän käsitä väärin.

pps. jos se ruokkiminen on tuota minkä sanoit, flirttailu sun muu, niin en todellakaan! :D tuo vaan että jos haluan olla ja oon oma itseni, itseäni jokaiselle/kellekkään kuitenkaan tyrkyttämättä, niin siitä ei pidetä vaan aletaan motkottaa jolloinka masentuu ku huomaa että taas yks samanlainen.

vähä sekavasti taas selitetty.. mutta tuo on kuitenki ihan hyvä että ottaiski puheeksi, ainaki vois ehkä vähä tulla siinäki asiassa vastaan.

mikäli se on viihteelläki jo noin hankalaa niin mites sitte suhteessa. en halua ees aatella.

• Joskus peilin paikka
        LaRito kirjoitti:

Ei sen tuollaista pidä olla mistä aiemmin kerroit. Tuollainen menee minulla yli. Vapaasti täytyy saada tulla ja mennä mutta molempien on tiedettävä hyvän maun rajat.

Kun joku tulee juttelemaan eikä tahdo antaa periksi, niin moni nainen ei tee asialle mitään vaan tavallaan yllyttävät sitä miestä. Onko se sitten miesseuralaisen asia tehdä sille jotain jos ei halua katsella sellaista? Pitäisikö se toinen mies piestä baarin lattialle jos nainen ei halua tehdä tilannetta selväksi sille toiselle miehelle vai mitä siinä tulee tehdä? Katsoa hiljaa vieressä mitä tapahtuu ja miten toinen mies yrittää lähennellä naistaan? Minusta ei ole kyse luottamuksesta. Pikemmin siitä millainen käytös on sopivaa ja toista huomioivaa. Eikö nainen voi sanoa toiselle miehelle että anna olla, minulla on jo seuraa? En ole tappeluun saakka päätynyt vaikka monesti on lähellä ollutkin. Kuukausien jälkeenkin on jotkut miehet tulleet uhittelemaan vaikken ole mitään tehnyt. Onko sekään oikein kun taustalla on se naisen liian ystävällinen käytös kyseistä miestä kohtaan? Pari naista olen jättänyt kylmästi baariin vieraan miehen seuraan kun on tullut mitta täyteen, yksi oli lähtenyt siitä panemaankin. Ymmärrettävää että kiinnostus loppui kuin seinään. ;)

• Joskus peilin paikka kirjoitti:

Ei sen tuollaista pidä olla mistä aiemmin kerroit. Tuollainen menee minulla yli. Vapaasti täytyy saada tulla ja mennä mutta molempien on tiedettävä hyvän maun rajat.

Kun joku tulee juttelemaan eikä tahdo antaa periksi, niin moni nainen ei tee asialle mitään vaan tavallaan yllyttävät sitä miestä. Onko se sitten miesseuralaisen asia tehdä sille jotain jos ei halua katsella sellaista? Pitäisikö se toinen mies piestä baarin lattialle jos nainen ei halua tehdä tilannetta selväksi sille toiselle miehelle vai mitä siinä tulee tehdä? Katsoa hiljaa vieressä mitä tapahtuu ja miten toinen mies yrittää lähennellä naistaan? Minusta ei ole kyse luottamuksesta. Pikemmin siitä millainen käytös on sopivaa ja toista huomioivaa. Eikö nainen voi sanoa toiselle miehelle että anna olla, minulla on jo seuraa? En ole tappeluun saakka päätynyt vaikka monesti on lähellä ollutkin. Kuukausien jälkeenkin on jotkut miehet tulleet uhittelemaan vaikken ole mitään tehnyt. Onko sekään oikein kun taustalla on se naisen liian ystävällinen käytös kyseistä miestä kohtaan? Pari naista olen jättänyt kylmästi baariin vieraan miehen seuraan kun on tullut mitta täyteen, yksi oli lähtenyt siitä panemaankin. Ymmärrettävää että kiinnostus loppui kuin seinään. ;)

se mikseivät tavallaan tee asialle mitään on se että ovat justiin imarreltuja siitä että vaikka seuralainen jo on niin silti siihen tulee joku toinenki, eikös se kuulu vähä asiaanki omalla tavallaan, luonnostaan tai jotain.. vaan minusta tuo on lähinnä kiusallista. jos istutaan jossain pöydässäki tai jompikumpi lähteny vessaan tai tupakalle mihin lie ja siihen tulee joku yrittään niin vaikka sanoo että ei kiitos tms. ja se seuralainen ilmestyyki siihen niin kyllä se on aika ahistavaa ku kummatki kääntyy sua tapittaan että miten on, toinen tarkkaillakseen sun jokaista ilmettäs tän seuraan tunkeneen takia ja toinen siksi miten häneen reagoit, tykkäätkö vai et.. ja tylysti ei voi sanoa ilman että sinusta tulis illan nirppanokka eikä tuollainen mullaonjoseuraalähtisitkötuohonsuuntaankiitos -tyyli, mieshän luulee saakeli että esität vaan hankalasti tavoiteltavaa tms.. yleensä se todella auttaa jos ei naisen "pyyntö" sille "vieraalle" auta niin se että se seuralainen sanoo jotain tueksi.. mistään pieksämisistä puhuttu. :D eipä ne sitte enää viitsi lähestyä toistamiseen kai.. eli mikäli nyt siirryttiin sopivaan käytökseen jne niin se olis ainaki mun mielestäni sopivaa että mikäli ei naisen sana auta ja se kans sitä haluaa niin seuralainen aukaisee myös suunsa. ei muuta. tai sitte toisinpäin.. siis mikäli tosiaan haluaa sen saman kanssa vielä sieläki liikkua eikä tee noin veemäisesti mitä sullaki näyttää kokemusta olevan mutta puhunki nyt vaan omasta puolestani.. meitä on niin moneksi, jotku naikkoset varmaan silmät kiiluen oottaaki että alkaa tappelu jne.. vaan sellaisen vuoksi tuskin tapella kannattaakaan, riippunee paljo siitä minkälainen mies tai nainen seuralaisena on ja mitä ite oot valmis sietään jne. ja tuommoset jättämisetki toisaalta ymmärrän vaikka taas heräski se että se kyseinen häiskä olis joku sen hyvä kaveri, eihän sellaisesta passais mitta täyteen tulla vaan niittenhän pitäis lähinnä tulla toimeen keskenään. :/

• LaRito kirjoitti:

se mikseivät tavallaan tee asialle mitään on se että ovat justiin imarreltuja siitä että vaikka seuralainen jo on niin silti siihen tulee joku toinenki, eikös se kuulu vähä asiaanki omalla tavallaan, luonnostaan tai jotain.. vaan minusta tuo on lähinnä kiusallista. jos istutaan jossain pöydässäki tai jompikumpi lähteny vessaan tai tupakalle mihin lie ja siihen tulee joku yrittään niin vaikka sanoo että ei kiitos tms. ja se seuralainen ilmestyyki siihen niin kyllä se on aika ahistavaa ku kummatki kääntyy sua tapittaan että miten on, toinen tarkkaillakseen sun jokaista ilmettäs tän seuraan tunkeneen takia ja toinen siksi miten häneen reagoit, tykkäätkö vai et.. ja tylysti ei voi sanoa ilman että sinusta tulis illan nirppanokka eikä tuollainen mullaonjoseuraalähtisitkötuohonsuuntaankiitos -tyyli, mieshän luulee saakeli että esität vaan hankalasti tavoiteltavaa tms.. yleensä se todella auttaa jos ei naisen "pyyntö" sille "vieraalle" auta niin se että se seuralainen sanoo jotain tueksi.. mistään pieksämisistä puhuttu. :D eipä ne sitte enää viitsi lähestyä toistamiseen kai.. eli mikäli nyt siirryttiin sopivaan käytökseen jne niin se olis ainaki mun mielestäni sopivaa että mikäli ei naisen sana auta ja se kans sitä haluaa niin seuralainen aukaisee myös suunsa. ei muuta. tai sitte toisinpäin.. siis mikäli tosiaan haluaa sen saman kanssa vielä sieläki liikkua eikä tee noin veemäisesti mitä sullaki näyttää kokemusta olevan mutta puhunki nyt vaan omasta puolestani.. meitä on niin moneksi, jotku naikkoset varmaan silmät kiiluen oottaaki että alkaa tappelu jne.. vaan sellaisen vuoksi tuskin tapella kannattaakaan, riippunee paljo siitä minkälainen mies tai nainen seuralaisena on ja mitä ite oot valmis sietään jne. ja tuommoset jättämisetki toisaalta ymmärrän vaikka taas heräski se että se kyseinen häiskä olis joku sen hyvä kaveri, eihän sellaisesta passais mitta täyteen tulla vaan niittenhän pitäis lähinnä tulla toimeen keskenään. :/

tähtäsin siihen että voit luottaa siihen ettei se seuralainen jossaki käymässä lähtiessään oo heti nurkan taa hässimään menossa etkä sen luulon takia viitsi sitä silmistäs päästää kuten mulla käyny.

• Joskus peilin paikka
        LaRito kirjoitti:

tähtäsin siihen että voit luottaa siihen ettei se seuralainen jossaki käymässä lähtiessään oo heti nurkan taa hässimään menossa etkä sen luulon takia viitsi sitä silmistäs päästää kuten mulla käyny.

Kavereista ei ole ollut kyse. Viimeisimmän kohdalla ex-panosta jonka seura alkoi kiinnostaa enemmän, se vähän eri asia, joskus kouluaikaisesta säädöstä jonka seuraan korostuneesti liimautui koko illaksi. Jälkimmäinen oli ylireagointia, tuli mitta täyteen sen naisen kanssa. Ei jälkeenpäin sanonut minne baarista lähti kun ei vastannut puhelimeenkaan. Oletan että meni sen jätkän kämpille, tuli kuitenkin katumapäälle ja otti sen jälkeen yhteyttä. On/Off:ia oli siihen aikaan. ;)

• monte34

on tullut lyötyä , mie vaan oon hentonen mies ja saan aina takkiiin kun ei ole syytäkäään.

• kiinnostaa syy mustiin sukkiin, tapa ja tottumus, mallista mukailtu vai joku muu aurinko? Taas sellainen juttu, että sopivasti on mukava mauste, liika on liikaa.

Mutta voisiko mielestäsi mustasukkainen olla ilman omistushalua, vai kietoutuvatko nämä aina toisiinsa?

• gwc

jokin erityisesti mustasukkaisuuteen taipuvissa miehissä viehättää sinua tai sitten omilla toimillasi aiheutat miehissä mustasukkaisuutta.

• Yks nainen

Tähän voin kommentoida niin,että olen ystävällinen ja riidanhaluton nainen.Moni mies on sanonut minua enkeliksi,joita ei löydy montaa maapallolta.Tietenkin esim.entiset työkaverit (miehetkin) kyselevät kuulumisiani.Mieskaverit eivät ole koskaan hyväksyneet,että minulta kysellään kuulumisia edes :(
        Kyllä olen monesti miettinyt,että taidan elää loppuelämäni sinkkuna,en enää jaksa kyttäämistä.
        Kai se vaan on niin,että kiltit ihmiset eivät löydä toisiaan.

• Valkoiset tennissukat tais olla Lenitan painajainen...

• Puhelut. - Jos puhuin puhelimessa, kun ex yritti soittaa minulle, hän "koputti" niin kauan, että keskeytin toisen puhelun. - Kun lähdin kauppaan tai lenkille, hän soitti aina jotakin pientä asiaa heti perään kuin tarkistaakseen, puhuinko jonkun kanssa puhelimessa silloin, kun olin pois hänen valvovan silmänsä alta. - Lavatansseissa sain katsella esiintyjiä vain lavan toiselta reunalta. - Minua siis tanssitettiin lavan kohdalla aina selkä esiintyjään päin, etten vain tullut tuijottaneeksi tuota karismaattista esiintyjää tms. - Kun olin työmatkalla, oli kiukkuinen vastaanotto kotona taattu ja kiukuttelu kesti yleensä parikin päivää. Onhan siitä kokemusta... Monenlaista.

• Onn_ex_.

: )

• ihan yks mun kaveri mieleen, joka pitää muijiaan aina mustasukkaisina, mutta käyttäytyy juuri, kuten sun ex.

• Joskus peilin paikka

Kuulosti ex:n ex:ltä. :)

• poikkeuksetta hirvittävän mustasukkaisia ja siitähän me kaikki voimme lukea tältä palstalta pienten tunteenkuohuntojen myötä. :)

• ?

sinusta mustasukkaisia ja kuka tekee poikkeuksen?

• dankaakku

Siskoni ex-mies oli mustasukkainen omalle poikavauvalleen kun tämä nukkui siskoni vieressä. Siskolla on herkästi ärtyvä iho, siihen tulee helposti punertavia läikkiä itsestäänkin. Eräänä aamuna siskolla oli kaulalla punertava ihottumalaikku ja mies ihan tosissaan epäili, että siskon vieressä nukkunut vauva olisi imuttanut siskon kaulaan. Samainen mies tutki lumesta jälkiä talonsa pihamaalla kun sisko oli tullut kotiin, siltä varalta josko löytyisi toisetkin jalanjäljet siskon jälkien vierestä. Mies myös kyyläsi kaukoputkella siskoa.

• gwcs

mitä sisko sanoo on aina totisinta totta, eikä koskaan ollenkaan katkeruuden värittämää "muunneltua totuutta". Mustasukkainen voi olla siitä, ettei saa yhtä paljon huomiota ja aikaa kuin ennen, mutta sellainen mies, joka kuvittelisi pikkuvauvan yrittävän harrastaa seksiä vaimonsa kanssa, täytyisi olla muutenkin niin täysin tärähtänyt, ettei kukaan edes puolittain täyspäinen sellaisen kanssa alunpitäenkään olisi päättänyt mennä yhteen ja hankkia lasta.

• dankaakku
        gwcs kirjoitti:

mitä sisko sanoo on aina totisinta totta, eikä koskaan ollenkaan katkeruuden värittämää "muunneltua totuutta". Mustasukkainen voi olla siitä, ettei saa yhtä paljon huomiota ja aikaa kuin ennen, mutta sellainen mies, joka kuvittelisi pikkuvauvan yrittävän harrastaa seksiä vaimonsa kanssa, täytyisi olla muutenkin niin täysin tärähtänyt, ettei kukaan edes puolittain täyspäinen sellaisen kanssa alunpitäenkään olisi päättänyt mennä yhteen ja hankkia lasta.

myös veljelleen tuosta sairaasta epäilyksestään vauvan suhteen ja ei ole muutenkaan mitään syytä epäillä siskoni kertomuksia kun olen omin silmin nähnyt mihin se mies pystyy.

• gwcs
        dankaakku kirjoitti:

myös veljelleen tuosta sairaasta epäilyksestään vauvan suhteen ja ei ole muutenkaan mitään syytä epäillä siskoni kertomuksia kun olen omin silmin nähnyt mihin se mies pystyy.

Ensin se oli ihana ja maailman paras mies - se ainoa oikea. Yhtäkkiä se olikin maailman pahin, sairain ja hulluin mies. Mikään ei alussa viitannut jälkimmäiseen, ei yhtään mikään. Kaikki eronneet naiset selittää samaa asiaa ja täytyy sanoa, etten oikein usko niihin. Satuntietämään, mihin katkerat ihmiset pystyvät.

• dayum

Miksiköhän tuo juttu kuulosti nyt tutulta... siis tuo poikavauva nukkuu vieressä-osio. Et varmaan ole aiemmin asiasta täällä maininnut?

• Millaisia kokemuksia teillä muilla on kumppanin mustasukkaisuudesta? Eräs ex oli niin mustasukkainen, että elämäni oli hyvin rajoittunutta. Kaupassa piti kipaista nopeasti, muuten olin jäänyt kuhertelemaan kaupankassan kanssa tai jonkun satunnaisen asiakkaan. Jos olin ollut hänen kanssaan ravintolassa ja viivyin vessassa pidempään, olin tietysti vetänyt jonkun ohikulkijan nopeasti vessaan kanssani "pikaisille". Jos en muistanut näin tehneeni, muistini oli mennýt, koska olin humalassa jne. Bikinit olivat kiellettyjä uimarannalla, joku peittävä uimapuku pusikon suojassa istuen ja nopeasti uimaan oli juuri ja juuri hyväksyttävää. Kaikkein ikävintä tossa oli se,ettei aloin itsekin uskoa olevani jotenkin pettävää tyyppiä ja aloin hävetä jo omia ajatuksianikin, olinhan vielä nuori ja alussa kaikkea. Tän seurustelukokemuksen jälkeen olen vältellyt mustasukkaisia miehiä. Ovat olleet jopa melkein liiankin toista äärilaitaa. Kyllä lievä mustasukkaisuus on kuitenkin ok, kunhan se ei riistäydy käsistä.

• suojelevainen ja sä oot just tommonen hullu!

• kauhuja,painajaisia.

Olisi pitänyt olla aina sisällä, ei saanut jutella kenenkään kanssa, ei edes samaa sukupuolta olevien.
      Pyssynpiippuun katsomista, pelkoa, itkua, mustelmia, jatkuvaa kipua, syyttelyä tyjästä. Ihmetellä täytyy ainakin sitä että miten olisi edes pettänyt, jos ei ole ollut edes mahdollisuuttakaan. En haluaisi edes muistella. Onneksi olen päässyt sieltä pois.
      Uuden kumppanin kanssa ei ole niitä ongelmia. Seurustelemme molemmat vapaasti kaikkien kanssa ja luotamme toisiimme. Emme ole kumpikaan pettäneet koskaan.

• elmu-kelmula

Varmaan mustasukkaisuuden ennätys on se kun joku äijä oli ollut varma vaimonsa pettäneen häntä synnytysreissulla sairaalassa lääkärin kanssa. Seksi on varmaan viimeinen asia mitä siinä tilanteessa päähän tulee.

• just tommosia!

• Miksi helvetissä te puolustelette mustasukkaisuutta ja hyväksytte moista luottamuspulaa kumppaniltanne? Kumppani kun joko on uskollinen tai sitten se ei ole ja sitten siitä kannattaa hankkutua eroon pikimmiten. Mikä tässä on erityisen hankalaa?

• alrighty

ei sitä voi aina heittää toista pihalle, vaikka sen käytös hieman ärsyttäisikin. tai tietystihän voi, jos haluaa olla loppuelämänsä yksin.

• BlueNightSatin

ikäviä kokemuksia. Fyysisestä satuttamisesta vainoharhaiseen kyttäämiseen ja valistamiseen. Mustasukkaisuus ei ole tervettä. Vaikka kuinka puhuttas terveestä mustasukkaisuudesta, ei sellaista ole olemassakaan. Ei ton sanan alaisena.

• zc5bz876x8

Näitä ongelmia oli aikoinaan siviilisuhteissa. Tajusin sittemmin jättää siviilit syrjään. Onneksi.

• wwwwwwwww

Jos ei ole mustasukkainen niin ei sellanen välitäkään, kyllä terveellä tavalla pitää olla mustis, minä ainakin olen... olen mies.

• 8

mahdollisimman typeriin vaatteisiin.

Pyysi kavereitaan seuraamaan, huutelemaan ja kuvaamaan. Väittäen ettei käskyttäjä ole hän vaan yksi minun eksistäni joka haluaa hänet ja minut hengiltä.

Poltti itseään tupakan tumpeilla etten jättäisi, väittäen polttajan olevan eksäni joka ei halua minun pääsevän hänestä eroon. Tehden/puhuen kaikkea muutakin uskomattamia asioita ja aina syyttäen eksääni kaikesta ja syystä etten pitäisi häntä mustasukkaisena.

Kerran olin lähdössä Lahteen ystävättäreni luokse, niin eksäni kavereineen oli nykyistäni kuljetellut auton tavarasäilössä ja pahoinpidellyt häntä. Syystä ettei hän saa minua pidettyä neljän seinän sisällä. Kukaan ei ollut ketään kuljetellut missään, eikä pahoinpidellyt ketään vaan kaikki oli mustasukkaisen miehen tarinaa.

Haluaako joku kuulla lisää?

• dayum

"Haluaako joku kuulla lisää?"

*viittaa*

• vänksy

Mä tykkään, et musta ollaan vähän mustasukkaisia, niin että ei annettais mun esim. hillua mielin määrin viikkotolkulla missään "tyttöjen kanssa", ja oltais kiinnostuneita missä oon ja kenen kanssa. Myös kokisin sen hyväksi asiaksi, että kumppanini myöntäisi sen että on musta vähän mustasukkainen. Ja sekin ois hyvä että menneisyyteni miehet edes hiukan kiinnostaisivat miestäni.( Mulla alkais kyllä hälytyskellot heti soimaan, jossei mun nykyinen mies hiukkaakaan ois kiinnostunut mun entisestä elämästäni. En uskois et se todella on tosissaan mun kanssani silloin).

Musta tuo kertoo vaan siitä että välittää toisesta ja joissain tilanteissa ehkä jopa on vähän huolissaan.

Sen sijaan, en mä mistään kyttäämisestä enkä peräänsoittelusta tykkäis, enkä väkivallasta. Semmosesta ei oo kokemustakaan.

• .....

Omissa suhteissani ei ole esiintynyt pahaa mustasukkaisuutta. Pientä omistushalua vain. Kouluikäisenä kuulin humalaisen isäni riidan yhteydessä läpsivän humalaista naisystäväänsä, en uskaltanut mennä väliin.

• kirpela

ikimuistoisia :/

• viIi

Niin!

Hähä!:D

• kirpela
        viIi kirjoitti:

Niin!

ihan syyttä. Että hähä vaan sullekkii.

• viIi
        kirpela kirjoitti:

ihan syyttä. Että hähä vaan sullekkii.

Niin!

• kirpela
        viIi kirjoitti:

Niin!

minkä "kodin"? Sen, jossa pelättiin raivareita, ja näyteltiin ulospäin onnellista perhettä?

• viIi
        kirpela kirjoitti:

minkä "kodin"? Sen, jossa pelättiin raivareita, ja näyteltiin ulospäin onnellista perhettä?

Niin!

• kirpela
        viIi kirjoitti:

Niin!

Selvä.

• 18+4

Seurustelen vain järkevien ihmisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3379
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2817
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2346
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2241
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2073
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2037
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      109
      1883
    Aihe