Kuulutko jäähyväisseksin kannattajien koulukuntaan?
Mikä siinä surumielisessä tilanteessa houkuttaa?
Jäähyväisseksi
23
1445
Vastaukset
jäähyväispano, koska mikä sen surumielisempää jos sekin jää käteen.
en. Tervetuliasseksi on kiehtovampaa. Jäähyväiset ei houkuta ja nekin voi jättää vaatteet päällä.
Tosin muistan yhden entisen heilani, joka teki bäniä edeltävänä päivänä punkassa temppuja, joita ei tehnyt muuten koko suhteen aikana. Ilmeisesti halusi jäädä mieleeni hyvänä panona. Eikä siinä mitään, mukavaa oli. ;-)
- almasty
mikä helveti jäähyväis seksi?
Kun on erottu on erottu.Juuri ennen eroamista. Kun jo tiedät, että juttu on tullut tiensä päähän, mutta asiaa ei ole vielä sanottu ääneen. Onhan sitä tietysti mukavampi aloittaa poikamiespäivät pussit tyhjinä, kun ei tiedä, milloin saa seuraavan kerran. ;-)
- almasty
Ratikkakuski kirjoitti:
Juuri ennen eroamista. Kun jo tiedät, että juttu on tullut tiensä päähän, mutta asiaa ei ole vielä sanottu ääneen. Onhan sitä tietysti mukavampi aloittaa poikamiespäivät pussit tyhjinä, kun ei tiedä, milloin saa seuraavan kerran. ;-)
Sitä vaan välillä kuulee että harrastetaan jotain haavojen korjailu seksiä eron jälkeen.
En mä kyllä kannata tuotakaan jos aiojon erota niin kerron sen heti,enkä jää vonkailiemaan p..... almasty kirjoitti:
Sitä vaan välillä kuulee että harrastetaan jotain haavojen korjailu seksiä eron jälkeen.
En mä kyllä kannata tuotakaan jos aiojon erota niin kerron sen heti,enkä jää vonkailiemaan p.....En minäkään sitä eron jälkeen ole harrastanut. Kun on erottu, niin on erottu ja sitten käännetään katseet tulevaisuuteen. Vonkailu nyt muutenkin säälittävää touhua.
- Emmi-Inkeri
Ei mitään jäähyväisseksiä enää kun on päätetty erilleen lähteä niin lähdetään ja sillä selvä. Eikä varmaan paljon enää halutakaan sextailla. Hyi yök, koko ajatuskin.
- 11+14
Perverssi suorastaan kun suhde on ajautunut kiville niin seksi on viimeinen joka on mielessä.
- ThaikkuFani
Tilanteessa houkuttaa ajatus session uusimisesta seuraavalla reissulla.
Surumieliseksi tilanteen tekee taas tietoisuus siitä, että paluulento Suomeen on muutaman tunnin päästä vääjäämättä tosiasia. Kerran kaveri kieltäytyi palaamasta, vaikka liput oli jo ostettu. Kova jätkä =) - BlueNightSatin
Kuulutko jäähyväisseksin kannattajien koulukuntaan? - en
Mikä siinä surumielisessä tilanteessa houkuttaa? - mitä järkee? mikä surumielinen se tarttee olla..erota voi ilman surunhäivää..- ToIjake
Me ei erota koskaan!
- BlueNightSatin
ToIjake kirjoitti:
Me ei erota koskaan!
hiton vompatti? =:)
- ToIjake
BlueNightSatin kirjoitti:
Hellyttävä mussukka :) googlaa toki jos et tiiä *muisk*
- Ilkka Koivisto
"Vompatti on rauhaarakastava lyllertäjä, joka viettää riehakasta yöelämää ja päivät se nukkuu" sanoo wikipedia
- BlueNightSatin
ToIjake kirjoitti:
Hellyttävä mussukka :) googlaa toki jos et tiiä *muisk*
minkä näköi otus. x'')
- ToIjake
minkä näköi otus. x'')
Pussattavan ihana *pus*
Dromedaarilta et näytä yhtään - Ilkka Koivisto
En tietenkään, siellä sanotaan niin.
- ei ole kuin
lehmällä tai viiden lapsen äidillä.
En ole kumpaakaan. - BlueNightSatin
ToIjake kirjoitti:
Pussattavan ihana *pus*
Dromedaarilta et näytä yhtäänse ny viel puuttuskin, jos semmoiki oisin. Mä meen nukkuu, öitä. :)
- BlueNightSatin
Ilkka Koivisto kirjoitti:
En tietenkään, siellä sanotaan niin.
wikipedia.
"jokainen hetki voi olla viimeisesi"
Eli siinä mielessä kyllä.- kirpela
Joskus vaan käy niin. Rakastaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994