täällä oikein tapahtuu?
Voisiko joku selittää?
mitä
20
203
Vastaukset
- Kössönöm
joten en osaa selittää. Eilen oli pisteheppu vauhdissa ja nyt tuo idiootti, joka kirjoittaa solvausviestejä solkenaan. Lääkitys kai niillä on pettänyt.
Nämä viestit tulevat samalta ihmiseltä. Jokaista pistetestiviestiä vastaa yksi herjaviesti joka tulee palstalle myöhemmin. En tiedä miksi hänellä on sellainen taktiikka että ensin pitää testata ja sitten ajastaa se häirikköviesti, mutta tämä sama kuvio on toistunut monesti, että ensin testataan, sitten tulee vittuiluviestit perässä. Todella pahasti häiriintynyt ihminen teon takana.
- Kössönöm
Whitewash kirjoitti:
Nämä viestit tulevat samalta ihmiseltä. Jokaista pistetestiviestiä vastaa yksi herjaviesti joka tulee palstalle myöhemmin. En tiedä miksi hänellä on sellainen taktiikka että ensin pitää testata ja sitten ajastaa se häirikköviesti, mutta tämä sama kuvio on toistunut monesti, että ensin testataan, sitten tulee vittuiluviestit perässä. Todella pahasti häiriintynyt ihminen teon takana.
Mutta jos ei halua keskustella, niin täyttäisi vaikka ristisanatehtäviä tai menisi kaljalle. Kummallinen missio tuolla hepulla. Minä veikkaan ettei sillä ole yhtään ystävää, eikä ole koskaan ollutkaan.
Tämä on mitä on tapahtunut.
PALSTAT TOP 10
SUOSITUT UUDET KUMPPANIT
1. Maailman menoa 1158
2. Ateismi 1043
Ihmiset ovat pääosin idiootteja taikka tyhmiä, usein molempia.- Trismegistos
se ole kouluissa loma nyt? Teineillä on aikaa häiriköidä.
Tänne on turha kirjoittaa mitään vähään aikaan...
Otetaan kahvia, kyllä se siitä taas...Phoebus kirjoitti:
Mustana, ilman sokeria.
...piti keittää vähän vahvempaa...että taas jaksamme näitä sekopäitä.
Tuossa olisi vähän känttyä, että saa suun makeaksi. ;-DTarkastaja.X kirjoitti:
...piti keittää vähän vahvempaa...että taas jaksamme näitä sekopäitä.
Tuossa olisi vähän känttyä, että saa suun makeaksi. ;-DOmasta puolestani laitan pöytään oikeita Munalla Voideltuja rahkapullia, kuumia, suoraan uunista. Jumalattoman hyviä vaikka itse sanonkin! Olkaa hyvät!
iaurwen kirjoitti:
Omasta puolestani laitan pöytään oikeita Munalla Voideltuja rahkapullia, kuumia, suoraan uunista. Jumalattoman hyviä vaikka itse sanonkin! Olkaa hyvät!
Taas meni dietti poskelleen, mutta näin kevään kunniaksi - menköön.
- Jep!
missxcessive kirjoitti:
Eikös tos ollutkaan minä ja mun tyttis? :(
Henkilöt vaihtuvat, mutta läskit pysyvät.
iaurwen kirjoitti:
Omasta puolestani laitan pöytään oikeita Munalla Voideltuja rahkapullia, kuumia, suoraan uunista. Jumalattoman hyviä vaikka itse sanonkin! Olkaa hyvät!
...kyllä maistuu. Muna on hyvä voitelussa....antaa makua, ja kivan pinnan ;-D
....muuten hieno homma....harmi kun painan vain 58kg...joten en paini samassa sarjassa....ja harmittaa tietenkin se, että olen vain heteroseksuaali.....kiitos kuitenkin...melkein hauska....
...vitsin sait väännettyä. Ihan lähellä oli pieni oivallus....harmi, että et nyt onnistunut.
Kokeile jotain muuta, vaikka legotalon rakennusta.
- AntiChrisu
Syynä on se että palstan seriffi on joko laiska tai tyypillinen kukkahattuateisti jonka
mielestä kaikkien kukkien tulee antaa kukkia.- Kössönöm
Ylläpidossa taitaa olla joku hihu hommissa, joka noita paskajuttuja tänne postailee. Mitään ei taas tänään poisteta. Mutta eilen meni summissa poistoon ihan asiallisia keskusteluja.
Kössönöm kirjoitti:
Ylläpidossa taitaa olla joku hihu hommissa, joka noita paskajuttuja tänne postailee. Mitään ei taas tänään poisteta. Mutta eilen meni summissa poistoon ihan asiallisia keskusteluja.
Eikö WW ole enää sefu? Mitä hittoa????
- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
Eikö WW ole enää sefu? Mitä hittoa????
Etkö ole huomannut mitä tuolla ylhäällä lukee? Aivan oikein, siellä ei ole mainintaa sefusta.
- Whitewash.
-
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412461Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891984Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381664Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1161496Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141391Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau121002- 65888
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63875