keiden rekkaantuneiden toivoisit poistuvan

täysmitta

palstalta lopullisesti ja miksi?

34

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dazu-Z

poistunut; olen nykyään puska. :D

• viIi

Niin!

Hähä!:D

• MMies

REKATUT OVAT OIKEA MAANVAIVA!

HAHA! :D

• viIi
        MMies kirjoitti:

REKATUT OVAT OIKEA MAANVAIVA!

HAHA! :D

Niin!

• peelopeloton
        viIi kirjoitti:

Niin!

Näin on!

Hehe!:D

• vänksy

kautta aikain ainoa palstalla olevista, joka on onnistunut mua loukkaamaan, joten hänet läsnäoloaan en täällä kaipaa. Ei mulla muutenkaan oo tapana viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka mua ovat loukanneet... En omaa mitään masokistisia piirteitä tuossa mielessä.

Tietty mä voin itsekin lähteä, jos tuo genion runkku jatkaa majansa pitämistään täällä.

Musta meidän kahden egot ei vaan mahdu samaan paikkaan. Ei siinä mistään sen ihmeellisemmästä asiasta ole kyse.

• viIi

Niin!

• ..

tämäpä oli ikävä kuulla. Minulta on kai jäänyt jotain lukematta palstalla.

• "Ei mulla muutenkaan oo tapana viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka mua ovat loukanneet..."

nyt siis tästä nettimaailmasta?

• vänksy
        LaRito kirjoitti:

"Ei mulla muutenkaan oo tapana viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka mua ovat loukanneet..."

nyt siis tästä nettimaailmasta?

puhu vaan ihan netin ulkopuolisesta elämästä.

• vänksy kirjoitti:

puhu vaan ihan netin ulkopuolisesta elämästä.

no mutta eikös se genioki kuulu tähän nettielämään. ja mites jos perheeski sua loukkaa tai muut läheiset, suljetko heidätki oman elämäs ulkopuolelle tuosta vaan? mielenkiinnosta vain.

• Jos ihminen on sulle merkityksetön ja latelee sinusta valheita, se ei kykene loukkaamaan sinua. Tai ehkä siinä tapauksessa, jossa uskot hänen valheita todeksi...

Mut jokatapauksessa. Olen otettu siitä, etten ole sinulle merkityksetön...

• joan <3
        Genio.Mente kirjoitti:

Jos ihminen on sulle merkityksetön ja latelee sinusta valheita, se ei kykene loukkaamaan sinua. Tai ehkä siinä tapauksessa, jossa uskot hänen valheita todeksi...

saippuakupla ;DDDDD

( poks )

• vänksy
        LaRito kirjoitti:

no mutta eikös se genioki kuulu tähän nettielämään. ja mites jos perheeski sua loukkaa tai muut läheiset, suljetko heidätki oman elämäs ulkopuolelle tuosta vaan? mielenkiinnosta vain.

Vielä ei oo kukaan läheinen mua loukannut, eikä tietty toivottavasti tuu koskaan loukkaamaankaan, mut kertakin ois sit riittämiin mulle. Kyllä musta ihmisellä on oikeus valita seuransa. KYllä mä aika paljon kestän ja läheisiltäni otan kritiikkiä vastaan, enkä ole helposti suuttuvaa sorttia. Mut tietyn rajan yli kun menee, ei oo takaisin tulemista.

Genio kuuluu tosiaan vaan nettielämään, mutten myöskään netissä koe tarvetta hengata ihmisten kanssa joiden kanssa en tule toimeen.

• ???
        vänksy kirjoitti:

Vielä ei oo kukaan läheinen mua loukannut, eikä tietty toivottavasti tuu koskaan loukkaamaankaan, mut kertakin ois sit riittämiin mulle. Kyllä musta ihmisellä on oikeus valita seuransa. KYllä mä aika paljon kestän ja läheisiltäni otan kritiikkiä vastaan, enkä ole helposti suuttuvaa sorttia. Mut tietyn rajan yli kun menee, ei oo takaisin tulemista.

Genio kuuluu tosiaan vaan nettielämään, mutten myöskään netissä koe tarvetta hengata ihmisten kanssa joiden kanssa en tule toimeen.

mieleen toimittaja Rita Tainola, jolle haluaisin esittää yhden kysymyksen, jos tapaisin hänet.

"Uskotko edes omiin juttuihisi?"

• vänksy kirjoitti:

sitte aika saatananmoinen masokisti. vaan eikös sitä läheisiltäki justiin aika paljo siedetä justiin sen takia että on läheinen vaikka ulkopuolisen silmiin saattais vaikuttaakki liialta. en tiiä sitte.. raja menee kait jokaisella kuitenki jossain, oli se sitte ennemmin tai myöhemmin.. toivoa sopii.

• vänksy
        LaRito kirjoitti:

sitte aika saatananmoinen masokisti. vaan eikös sitä läheisiltäki justiin aika paljo siedetä justiin sen takia että on läheinen vaikka ulkopuolisen silmiin saattais vaikuttaakki liialta. en tiiä sitte.. raja menee kait jokaisella kuitenki jossain, oli se sitte ennemmin tai myöhemmin.. toivoa sopii.

siedänkin paljon - en keltään muulta. Genio astui reilusti sen rajan yli puhumalla mulle siihen sävyyn kuin korkeintaan vain kaikkein läheisimmät ystäväni saavat mulle puhua. Ja edes läheisimpien ystävienikään en sallisi haukkuvan häntä. Genio teki senkin. Musta ainoastaan mulla olisi siihen oikeus, mutta mulla ei siihen ole koskaan ollut tarvetta.

• ;-)
        vänksy kirjoitti:

siedänkin paljon - en keltään muulta. Genio astui reilusti sen rajan yli puhumalla mulle siihen sävyyn kuin korkeintaan vain kaikkein läheisimmät ystäväni saavat mulle puhua. Ja edes läheisimpien ystävienikään en sallisi haukkuvan häntä. Genio teki senkin. Musta ainoastaan mulla olisi siihen oikeus, mutta mulla ei siihen ole koskaan ollut tarvetta.

http://www.youtube.com/watch?v=yE0pMxO3Lgs&feature=related

• au-liskot
        Genio.Mente kirjoitti:

Jos ihminen on sulle merkityksetön ja latelee sinusta valheita, se ei kykene loukkaamaan sinua. Tai ehkä siinä tapauksessa, jossa uskot hänen valheita todeksi...

olet vänksyn onnistunut ärsyttämään.

Mutsi nauraa sulle.

*ota hörppy*

• 6+6

Kaksi onnetonta kitisijää. Lähtekää yhdessä, tuskin kukaan edes huomaa?

• :) Emmä viitti perustella ettei kukaan loukkaannu.

• LaRito

ainakaan tiedossa olla ketään sellaista jota ei jotenki sietäis vaikkei pidäkkään.. liekö aina pakenevat häröileen puskiin.

• BlueNightSatin

itteni ja miksikö? Siksi että tää nettailu typistää järjenjuoksua jossain määrin. x')

• alrighty

sen takia sinun päässäsi järki ei enää kuljekaan.

• muumi-Iäppäri

• BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

sen takia sinun päässäsi järki ei enää kuljekaan.

noin tyhjällä päällä ei pidä lähtee mua arvostelemaan. ;)

• BlueNightSatin

• alrighty

koska jokainen näyttelee omaa osaansa tässä näytelmässä. jotkut keskustelee asiallisesti, toiset haukkuu toisiaan, ja useimmat tekevät näitä molempia. jokainen on omalla tavallaan mukava, joten en haluaisi kenenkään poistuvan.

• kirpela

sellaista pitäisi toivoa? Ellei pidä jostakusta, voinee poistua. En ymmärrä miksi pitäisi olla ahdistavassa paikassa.

• niinpäin. Ajattelen, että silloin täytyy itse poistua, jos ei mahdu joukkoon.

• Öööh.. Ihan sama. En kenenkään, voin mä iteki poistua :)

• Fr.Fionatar

Halusin poistaa ja poistinkin.

• Moni ihminen inhoaa niin paljon tätä palstaa, että istuu aamusta iltaan ruudun ääressä haukkumassa ja poistamassa milloin ketäkin.

Planeettoja ? - Jupiter ja tunturi.

• gjlklk

Mulle on ihan sama. En tunne kirjoittajia, joten sikäli mulle on aivan sama, kuka tällä keskustelupalstalla kirjoittelee tai on kirjoittelematta. Niistä en tietystikään suureellisesti pidä, jotka eivät puhuttele mua kirjoittamani perusteella. Ärsyynnyn sellaisesta. Ja moni näistä rekkaantuneista on loukannut mua todella julmasti keskusteluissa - varmastikin suurin osa ymmärtämättömyyttään tai tietämättömyyttään. Ei silti ole mitään pakkomielteitä kenenkään häätämiseen - mulle ei mikään netin keskustelupalsta edusta mitään maailmani keskusta tai saatika omien sosiaalisten suhteideni hoitoa ( jotkut tavat sentään...).

Jotain mätää tällä palstalla on. Eilenkin kun pääsiäisen jälkeen ensimmäisen yhden viestin kirjoitin yhteenkin ketjuun ja koskien tasan ketjun aloittajan asiaa, sain osakseni täysin kirjoittamaani liittymättömiä mielikuvituspuhutteluja ja pian SE KOKO KETJU katosi ( outo ratkaisu se minun mielestäni, kun näkemykseni mukaan ko. ketjusta olisi pitänyt poistattaa ainoastaan nimimerkki Ratikkakuskin ja muiden samansorttisten kirjoittajien asiattomuudet ja mielikuvitushölötykset minulle). En suoraansanottuna pidä siitä, etten saa tuoda omaa näkökulmaani esille, kun kerran minuun kohdistuva järjetön ja epäasiallinen pilkkaaminenkin ja yleinen sanomisteni vääristely on näkynyt pääosin olevan sallittua. Joku - en tiedä kuka- varmaankin vähän ylittelee valtuuksiaan viestipoistoissa... Ei miellyttävää huomata sellaista.

No joo: jos nyt rehellisesti sanoisin, että kuka ehkä voisi mielestäni poistua, niin nimimerkki Ratikkakuski kavereineen ehkäpä... Se nimimerkki ( muunmuassa) tuntuu saavan jotakin sairasta iloa minun keskustelumotiivieni vääristelystä ja mielikuvitushöpötyksistä minulle. Nämäkin saisivat kuitenkin mielestäni kirjoittaa, jos heillä olisi jokin raja siinä, että millä perusteilla he päätään aukovat.

Mä kirjoitan siitä, mistä palstalla keskustellaan. Harvemmin jaksan itse laatia aloituksia, eli jos juttu palstalla pyörii vain palstakirjoittajien ympärillä, ei ole mun vikani, jos sitten sellaisiinkin ketjuihin joskus otan osaa. Luulisi, että kirjoittajilla olisi jotakin asiaperustaistakin sanottavaa, mutta maassa kai sitten maan tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe