mitä mies voi hävetä naisessa? olen kaunis mutta miksi musta tuntuu että mieheni häpeää minua?
häpeä
13
215
Vastaukset
häpeää itseään kuin sinua.
Toisaalta, kun kyse on tunteesta ei tiedosta, kyse voi olla kuvitelijan heikosta itsetunnosta.- miamarie76
ulkopuolinen kauneus ei pelkästään riitä että nainen olisi viehättävä ja että mies voisi ylpeillä. kysy mieheltäsi ja kerro tunteistasi ettei sulla olisi niin epävarma olo.
Jos sinusta tuntuu, että kukaan ei huomaa sinua, niin jätä muutama auton osamaksuerä maksamatta. Jos sinä olet väärässä, se johtuu väärinkäsityksestä, jonka on aikaan saanut mies, joka on sanonut tai tehnyt jotain väärää.
- markovaan.
exääni, joka kyllä oli nätti, mutta hänen juttunsa olivat rahvaanomaisia. Kun menimme kotopuoleen, ex kiroili ja syljeskeli kuin katujätkä. Saattoipa pierastakin kuuluvasti ja nauraa käkättää päälle. Pukeutuminen oli mautonta. Korkokengät piti olla, mutta kävellä ei niillä kuitenkaan osannut, mennä lompsotti eteenpäin kuin mikäkin täti. Nauraa räkätti kokoajan ja puhetta riitti.. ja riitti.. ja riitti.. Kukaan ei saanut puheenvuoroa ja muut paitsi ex olivat vaivaantuneita. No, löysihän tuo sitten itselleen sen takatukka-tanelin ja minä oman kultani. Nyt kaikki ollaan onnellisia.
- 7
Jos mun muija toteuttaisi suunnitelmansa ja hakisi ja pääsisi B.B:en, ottaisi eron, ennenkuin ensimmäistäkään jaksoa on ulos tullut. Tiedän, että muija nauttisi siellä alusvaatteisillaan ja alasti hillumisestä ihan kybällä, vaikkei sillä mitään unelmakroppaa olekaan, luulee vaan niin. Mulle riittää sen tyrkkyvaatteet, jotka se laittaa mun seurassa. Se on ok, mun valvovan silmän allaXD
- ahdistunut mies
naisessani kaikkea ennenkaikkea sitä kun se on ruma läski jolla on ryppyiset vaatteet...
en viitsi mennä sen kanssa edes kauppaan!!!! - vänksy
sitä jos hän edustaisi vahvasti jotain uskontoa tai poliittista suuntausta ja sitä, jos ei osaisi vanhojen tai arvovaltaisten ihmisten keskuudessa olla kiroilematta ja käyttäytyä protokollan mukaisesti. Sen sijaan en mä mitään ulkonäköjuttuja, enkä vaatteita häpeäisi. Mulle sellaset on melko yhdentekeviä juttuja, ja voin itsekin kulkea tukka sotkussa ripsivärit poskille rapisseena, jos en oo vaan muistanut katsoa peiliin ennen ulos lähtöä. :D Ei oo niin vaarallista.
- vänksy
naisessa hävetä esim. samoja juttuja, kuin nainen miehessä. Sitä oli tarkoitus sanoa.
- kieltämättä
vaikutelma syntyy...
- PUKEUTUMINEN::.!%#+
.
voi antaa hutsahtavan vaikutelman
. - skitsoskeptis
Mies voi hävetä tyhmää naistaan. Kuvittelemalla, että olemalla kaunis voi poistaa kaikki muut heikkoudet osoittaa vain olevansa ääääärimmäisen tyhmä.
- dayum
Mikä minua ainakin voisi jollain tapaa alkaa hävettämään on se, että naisella olisi jotenkin silmiinpistävän huonot ja ehkä myös loukkaavat käytöstavat tai jokin silmiinpistävän kiusallinen maneeri. Tai no, en ole varma olisiko vain kiusallista, vai hävettäisikö myös, mutta kuitenkin. Sitten voi olla sellainen, ikävä sanoa, toistuva selkeä yksinkertaisuus. Mutta tuokin taitaa olla enemmänkin kiusallista.
Ei hitto, ei tässä nyt taida mitään muuta hävetyshävetystä oikein keksiä kuin sellainen julkinen itsensä ja/tai minun nolaaminen. - ...
tyhmyyttä, sopimatonta pukeutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925