Huomenta.

Edessä keskiviikko ja koska on vapaapäivä, jään notkumaan tähän. Varmaan kohta saadaan lukea ziseliltä jotain säälittävää?

37

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

aloitus nyt ihan sieltä kiinnostavimmasta päästä ollut!

• Marjelie

Eipä ollut kummoinen aloitus. Mikähän säälin kerjääjä se Zisel oikein on?

Jaketaan sitten samaan sävyyn: sateista keskiviikkopäivää kaikille. Jospa se sitä sitten kirkastuu ja iloksi muuttuu.

Hymyä huuleen sittenkin, ei mikään itkemällä parane.

;-)

• kirpela

eiköhän se tehotyttö sieltä putkahda sulostuttamaan päivää.

Ulkona on muuten aivan ihana raikas ilma :D

• lenniix

heti alkuviikosta juopottelun aloittavaa pikkutyttöä tehokkaaksi sulostuttajaksi? Minusta hänen käyttäytymisensä on kaikkea muuta...

• kirpela
        lenniix kirjoitti:

heti alkuviikosta juopottelun aloittavaa pikkutyttöä tehokkaaksi sulostuttajaksi? Minusta hänen käyttäytymisensä on kaikkea muuta...

en kehunut ketään, totesin vaan hirtehisesti, että kun hän ylös kömpii, tullee palstalle. Pitäis kai tunkee joka rakoon hymiöitä, jotta *hymyily* näkyisi tekstistä läpi.

• hakisi apua itsellee
        lenniix kirjoitti:

Alkoholismi on sairaus.

• lenniix
        kirpela kirjoitti:

en kehunut ketään, totesin vaan hirtehisesti, että kun hän ylös kömpii, tullee palstalle. Pitäis kai tunkee joka rakoon hymiöitä, jotta *hymyily* näkyisi tekstistä läpi.

itkun paikka. Surullista, kuinka nuori ihminen on jo niin pitkällä itsensä tuhoamisessa.

• kirpela
        hakisi apua itsellee kirjoitti:

Alkoholismi on sairaus.

johon saa apua vain itsehalutessaan.

Tämäkin diagnosointi on muuten ihan yhtä asiatonta kuin muukin ei lääkärinoikeuksia omaavan henkilön dignoosien teko.

• lenniix

Alkoholismi on sairaus.

edes uskoon tuleminen auttaa, kun neiti jo on uskossa.

• kirpela
        lenniix kirjoitti:

itkun paikka. Surullista, kuinka nuori ihminen on jo niin pitkällä itsensä tuhoamisessa.

aikuiset ovat alkuun saattaneet :(

• kirpela
        lenniix kirjoitti:

edes uskoon tuleminen auttaa, kun neiti jo on uskossa.

Täh?

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

Tämäkin diagnosointi on muuten ihan yhtä asiatonta kuin muukin ei lääkärinoikeuksia omaavan henkilön dignoosien teko.

Eikö alkoholismi ole sairaus?

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

normaalia viestitellä juovansa niin paljon zisel täällä tekee? Kävin Alkossa blaablaablaa....
        Sinä tykkäät sulkea silmäsi tosiasioilta?

• kirpela

Eikö alkoholismi ole sairaus?

se, että täällä joku päätää jonkun toisen olevan alkoholisti, siis diagnosoi jonkun, ole oikein. Sitä vain.

• kirpela

normaalia viestitellä juovansa niin paljon zisel täällä tekee? Kävin Alkossa blaablaablaa....
        Sinä tykkäät sulkea silmäsi tosiasioilta?

totean avoimin silmin ja realistisesti miten asia on, muttei mun jeesusteluni asiaa mitenkään muuta. Kaiken muutoksen on lähdettävä yksilöstä itsestään.

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

se, että täällä joku päätää jonkun toisen olevan alkoholisti, siis diagnosoi jonkun, ole oikein. Sitä vain.

Pidä vain huoli, ettei kirjainjärjestyksistä ruveta tekemään johtopäätöksiä kenenkään psykooseista. Vai mistä se ukkosi niitä diagnooseja vetelee?

• kirpela

Pidä vain huoli, ettei kirjainjärjestyksistä ruveta tekemään johtopäätöksiä kenenkään psykooseista. Vai mistä se ukkosi niitä diagnooseja vetelee?

vapailla ole ukkoja.

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

totean avoimin silmin ja realistisesti miten asia on, muttei mun jeesusteluni asiaa mitenkään muuta. Kaiken muutoksen on lähdettävä yksilöstä itsestään.

on tosiasian väisteleminen. Haluat esittää, ettei zisel ole alkoholin suurkuluttaja. Sitäkö eivät muut saa todeta, vaikka hän sen itsekin myöntää?

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

vapailla ole ukkoja.

pääpointti olikin. Kovin puolustelet tyypin toimintaa ylireagoimalla muiden kirjoituksiin.

• kirpela

pääpointti olikin. Kovin puolustelet tyypin toimintaa ylireagoimalla muiden kirjoituksiin.

etten oisikoskaan asiasta huomauttanut? Rivien väleistä ei kannata lukea, ellei siellä ole kirjoitusta. Kukaan ei ole, muuten, virheetön.

• kirpela

on tosiasian väisteleminen. Haluat esittää, ettei zisel ole alkoholin suurkuluttaja. Sitäkö eivät muut saa todeta, vaikka hän sen itsekin myöntää?

perusnegatiivinen asenne kaikkeen sanomaani. En ole kieltänyt, etteikö neiti joisi mielestäni liikaa, mutta eipä ole valtaa siihen puuttua, joten näin se asia vaan on.

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

perusnegatiivinen asenne kaikkeen sanomaani. En ole kieltänyt, etteikö neiti joisi mielestäni liikaa, mutta eipä ole valtaa siihen puuttua, joten näin se asia vaan on.

täällä palstalla on oikeus puuttua siihen, mitä toinen on sanonut.

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

etten oisikoskaan asiasta huomauttanut? Rivien väleistä ei kannata lukea, ellei siellä ole kirjoitusta. Kukaan ei ole, muuten, virheetön.

exäsi hajoavan, jos hänelle sanoo suoraan? Onko hän lasia?

• kirpela

täällä palstalla on oikeus puuttua siihen, mitä toinen on sanonut.

No, ei täysikäisen ihmisen tekemisiin vain voi puuttua. Huomauttaa toki voi, jos sen asiakseen kokee. Antamalla jokaisen toimia, toki laikien puitteissa, valitsemallaan tavalla, on yhteiselo kuitenkin huomattavasti sujuvampaa.

Mun on neutraali asenne muiden tekemisiin jo pelkästään siksi, ettei ne kuulu mulle, ellei vaikuta suoraan oman elämääni.

• kirpela

exäsi hajoavan, jos hänelle sanoo suoraan? Onko hän lasia?

on terästä eikä lasia, ja olen sanonutkin aikanaan, ellen tykännyt mitä sanoi, muttei olla oltu mikään symbioosi, hällä on oikeus mielipiteisiinsä niinkun mullakin.

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

No, ei täysikäisen ihmisen tekemisiin vain voi puuttua. Huomauttaa toki voi, jos sen asiakseen kokee. Antamalla jokaisen toimia, toki laikien puitteissa, valitsemallaan tavalla, on yhteiselo kuitenkin huomattavasti sujuvampaa.

Mun on neutraali asenne muiden tekemisiin jo pelkästään siksi, ettei ne kuulu mulle, ellei vaikuta suoraan oman elämääni.

Minä en lässyttäisi alkoholiongelmaiselle.

• kirpela

Minä en lässyttäisi alkoholiongelmaiselle.

en minäkään, mutta kohtelisin tasavertoisena ihmisenä, enkä korottaisi itseäni jalustalle.

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

en minäkään, mutta kohtelisin tasavertoisena ihmisenä, enkä korottaisi itseäni jalustalle.

"hällä on oikeus mielipiteisiinsä niinkun mullakin".

• kirpela

"hällä on oikeus mielipiteisiinsä niinkun mullakin".

Niin?

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

Niin?

sitä.

• kirpela

sitä.

hetken miettinyt, joko aamuangstisi olisisi tyyntynyt saadessasi purkaa sen minuun.

Aurinkoista päivää joka taholle :)

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

hetken miettinyt, joko aamuangstisi olisisi tyyntynyt saadessasi purkaa sen minuun.

Aurinkoista päivää joka taholle :)

Kukaan ei pakota keskustelemaan.

• kirpela

Kukaan ei pakota keskustelemaan.

voit poistua? En ole estellyt.

• hakisi apua itsellee
        kirpela kirjoitti:

voit poistua? En ole estellyt.

Yleensä hyvästelijä lähtee.

• kirpela

puolestani ihan niin kauan kun haluat, mun on vaan mentävä töihinkin sitten välillä, ja toisaalta tää on tylsää puhua niskat nurin sun seistessä siinä itse kasaamallasi jalustalla.

• 3+5

jos sää hommaisit oman elämän ja palstan ulkopuolelta ?

• kenonen, hullu olin kun lähdin eillen vielä sopalle isoon keittiöön. Täytyy lähtee salille ja saunaa niin eiköhän se tästä. Onx ziseliä näkynyt vielä, muuten vaan kyselen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2375
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      119
      964
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      86
      915
    Aihe