mä menin nukkuu eilen kun ei yhtään muista..? En muuten kysyis mutta täällä tiedetään mun asiat paremmin kuin mä itse niin ois kiva tietää edes arvioita :)
Mihin aikaan
21
126
Vastaukset
- tai sitten
yhdeltätoista siltä väliltä
- zisel
Meninpä aikasin, kai mä sitten olen sammunut :D
eilisestä mitään ja wixxu oli kaamee kanuuna aamulla, piti mennä salille ja saunaan heti aamusta että sai koneet käyntiin. Nyt mä lähen vielä vetäsee kympin lenkin, koska vieläkin on hutero olo ja joku kuiskii olkapäillä et tartu pulloon.
- zisel
viinasta niin kuiskuttelijat saa kuiskutella niin paljon kuin lystää :D Tuli mieleen se biisi jonka oon autossa joskus kuullut radiossa, menee jotenkin sillain "mua paholainen vaanii joka nurkan takana..." ja sitten se kertsi menee jotenkin että "luoja auta pidä kurissa..."
zisel kirjoitti:
viinasta niin kuiskuttelijat saa kuiskutella niin paljon kuin lystää :D Tuli mieleen se biisi jonka oon autossa joskus kuullut radiossa, menee jotenkin sillain "mua paholainen vaanii joka nurkan takana..." ja sitten se kertsi menee jotenkin että "luoja auta pidä kurissa..."
kun mä oon käynyt siellä lenkillä niin mä vetäsen noi pari valkkarii kitusii. Katotaan sit kuka kuiskii ja paremmin tulee toi biisikin mieleen nyt soi päässä vaan toi "lasten mehuhetki"
- zisel
modelli kirjoitti:
kun mä oon käynyt siellä lenkillä niin mä vetäsen noi pari valkkarii kitusii. Katotaan sit kuka kuiskii ja paremmin tulee toi biisikin mieleen nyt soi päässä vaan toi "lasten mehuhetki"
sä sen 10km? Mä jaksan todistetusti juosta 7,5 km. Toi kymppi kuullostaa kauheelta matkalta :O
zisel kirjoitti:
sä sen 10km? Mä jaksan todistetusti juosta 7,5 km. Toi kymppi kuullostaa kauheelta matkalta :O
juoksen yleensä takaperin tollasen 10 lenkin, mutta nyt kun mulla on ollut pientä jomotusta siellä sun täällä niin juoksen ihan normaalilla tavalla. Onhan toi 10 aika paljon varsinkin jos ajattelee että putois sen matkan. Joskus mä oon pudonnu jonkun 5 kilsaa unissani ja se ei loppunu ikinä.
- zisel
modelli kirjoitti:
juoksen yleensä takaperin tollasen 10 lenkin, mutta nyt kun mulla on ollut pientä jomotusta siellä sun täällä niin juoksen ihan normaalilla tavalla. Onhan toi 10 aika paljon varsinkin jos ajattelee että putois sen matkan. Joskus mä oon pudonnu jonkun 5 kilsaa unissani ja se ei loppunu ikinä.
aina kun rupeen putoo. Sillain sätkähdän hereille :D Jos näkee unta että putoaa ja sen tilanteen kun osuu maahan, niin ihminen kuulemma saa sydärin... näin ne viisaammat sanoo. Ja mitä tulee johonkin "henkimaailmaan" niin jos näkee unta jossa katsoo peiliin ja näkee oman naamansa niin kuolee.
zisel kirjoitti:
aina kun rupeen putoo. Sillain sätkähdän hereille :D Jos näkee unta että putoaa ja sen tilanteen kun osuu maahan, niin ihminen kuulemma saa sydärin... näin ne viisaammat sanoo. Ja mitä tulee johonkin "henkimaailmaan" niin jos näkee unta jossa katsoo peiliin ja näkee oman naamansa niin kuolee.
tossa asiassa, että jokainen "lähtee joskus" mutta miten, peili kainalossa tai jotain....en tiijä se takii mä pidän semmosii lappuja silmillä kun nukun etten näkis mitään unia.
- zisel
modelli kirjoitti:
tossa asiassa, että jokainen "lähtee joskus" mutta miten, peili kainalossa tai jotain....en tiijä se takii mä pidän semmosii lappuja silmillä kun nukun etten näkis mitään unia.
sellaset mustat silmäläpät joilla on pääkallon kuva :D Kesällä nukun ne päässä ja tuuletin tuulettaa täysillä vieressä ja mä tärisen peiton alla kylmissäni. Sitten jos joku (näin on käynyt kuulemma kaverin luona) käy sammuttaa sen tuulettimen kun näkee että palelen niin huudan että "älä koske siihen tuulettimeen! Takas päälle se ja vähän äkkiä!" :D
zisel kirjoitti:
sellaset mustat silmäläpät joilla on pääkallon kuva :D Kesällä nukun ne päässä ja tuuletin tuulettaa täysillä vieressä ja mä tärisen peiton alla kylmissäni. Sitten jos joku (näin on käynyt kuulemma kaverin luona) käy sammuttaa sen tuulettimen kun näkee että palelen niin huudan että "älä koske siihen tuulettimeen! Takas päälle se ja vähän äkkiä!" :D
voi mennä koskee jonkun tuulettimeen, ei tyyppi ollu kyllä yhtään perillä tekniikasta tai psykologiasta höh. Mun täytyy kokeilla ens kesänä tota tuuletin juttua ja varoitus vaan kaikille, että mulla on puukenkä-tai höylä siinnä käsillä. Nyt mä lähden sinne juoksemaan, oon istunut 6h nää vitun trikoot päällä tässä koneella.
- kirpela
kun mietin. Oisko ollu joku puolen yön tietämillä, paitsi jos sittenkin lähdit 'jonnekin'.
- zisel
kuullostaa jo paremmalta kuin klo 22.30 :)
Ps. En ikinä lue mun kännikirjotuksia paitsi tänään ja meinasin eilen alkaa mesoo sulle jostain "pennuttelusta". Anteeks :-/ - kirpela
zisel kirjoitti:
kuullostaa jo paremmalta kuin klo 22.30 :)
Ps. En ikinä lue mun kännikirjotuksia paitsi tänään ja meinasin eilen alkaa mesoo sulle jostain "pennuttelusta". Anteeks :-/semmosia murehdi; lukaseppa huomenketju. Mut joo, ite tinasin aika aikaseen, enkä oo heränny ees txthin :(
- zisel
kirpela kirjoitti:
semmosia murehdi; lukaseppa huomenketju. Mut joo, ite tinasin aika aikaseen, enkä oo heränny ees txthin :(
mä katon. Ilmeisesti tarkotat sitä kun joku laitto että huomenta ja jotain että "pitää katsoa mitä säälittävää zisel tänään kirjottaa" tms. Luin sen avauksen mutten vastauksia, mut nyt etin sen :)
- ufju
Ja oot näköjään herännytkin ihan liian aikaisin.
- zisel
ekan kerran joskus 8 aikaan aamulla ja oli niin huono olo etten pystynyt nukkuu. Olin jonkun aikaa hereillä ja menin takas nukkuu. Heräsin kun jehovat pimpotteli ovikelloa vähän ennen klo 14.
- ufju
zisel kirjoitti:
ekan kerran joskus 8 aikaan aamulla ja oli niin huono olo etten pystynyt nukkuu. Olin jonkun aikaa hereillä ja menin takas nukkuu. Heräsin kun jehovat pimpotteli ovikelloa vähän ennen klo 14.
Lahkolaiset on sut herättänyt, sä oot sit ns. hihhuli.
- zisel
ufju kirjoitti:
Lahkolaiset on sut herättänyt, sä oot sit ns. hihhuli.
oivallettu :D Kiitos muuten ideasta, pitääkin seuraavan kerran sanoa kun ne tänne hyökkää että "te ootte mut herättänyt NIIN MONTA KERTAA että mä olen ihan helvetin hereillä joten ei tarvii enää!" :D
- kiisseliä pöydällä
Nyt on pakko tunnustaa, ettei tullut huomioitua.
- zisel
jos joskus satun unohtaa vaikkapa sotuni niin tiedän osotteen mistä sitä kysellä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242375- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016119964Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt86915