Tein tänne avauksen

zisel

ja lähdin kauppaan. Nyt kun tulin takas niin se on taas hävinnyt :D No jos joku muistaa mistä siinä oli kyse niin voi vastata tähän (tosin nyt alkaa lähtölaskenta kauan tämä on tässä yks... kaks... kolme...neljä... jne) :D

92

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tein avauksen noin 18.00 ja kävin lenkillä niin sillä aikaa oli karonnu. Mitähän täällä tapahtuu, voix netissä olla kummituksia.

• koko ajan---minulle se ei pääse, mutta nappasin talteen ja raportoin jo varoiksi, vaikka Avast hälyttelee ja nitistää sen

• zisel
        anzzy kirjoitti:

koko ajan---minulle se ei pääse, mutta nappasin talteen ja raportoin jo varoiksi, vaikka Avast hälyttelee ja nitistää sen

noi samat ilmotukset tänään aiemmin, siis että tätä kautta koitti 2 kertaa troijalainen koneelle.

• zisel kirjoitti:

noi samat ilmotukset tänään aiemmin, siis että tätä kautta koitti 2 kertaa troijalainen koneelle.

krosimfol.com/c/index sivulle........monellakohan se on jo pilannut koneen?
        On hyvä talletta varmuuskopioita tiedostoista, jos joutuu formatoimaan koko koneen

• KENTÄSSÄ:::.!!%#+
        anzzy kirjoitti:

On hyvä talletta varmuuskopioita tiedostoista, jos joutuu formatoimaan koko koneen

.

"made by rela technologies, Kortesjärvi"

.

• KENTÄSSÄ:::.!!%#+ kirjoitti:

.

"made by rela technologies, Kortesjärvi"

.

.

• KETJUSSA:::.!!!11%%+
        anzzy kirjoitti:

.

tän paska-aloituksen mukaan lukien, krosimfol.com blokattu

Thank you for your Information

.

• HYÄKKÄÄ:::.!!!11%#&+

• TESTI:::..!!%#?+

• Joko survivalistit ja muut hamstraajat olivat ostaneet hyllyt tyhjiksi?

• kirpela

minkä mukaan mun pitää mennä lekuriin ulkonäkösyistä, ja papu taas oli helpottunut ollessaan kaunis.

• zisel

Nyt en tajunnut. Ole hyvä ja kerro tarkemmin koska mä en oikeesti ymmärtänyt tosta yhtään mitään :D

• zisel

jutellaan sitä kautta paremmin :)

• kirpela

kysyn mikä hyppykuppa mulla on kun olen ruma :DDDDDDDDD

• hä.
        zisel kirjoitti:

Nyt en tajunnut. Ole hyvä ja kerro tarkemmin koska mä en oikeesti ymmärtänyt tosta yhtään mitään :D

.

*MITÄ NYT TAPAHTUU????????????*

AAaaaaaaaaaa

.

• kirpela kirjoitti:

kysyn mikä hyppykuppa mulla on kun olen ruma :DDDDDDDDD

kaunista muijaa ottaa......rupsahtaa pian kuitenkin, eikä muut äijät vie sellaista, vaikka antaisi rahaakin lisäksi............ovelat kaunottaret vie osituksessa tuhkatkin pesästä:(

• kirpela
        anzzy kirjoitti:

kaunista muijaa ottaa......rupsahtaa pian kuitenkin, eikä muut äijät vie sellaista, vaikka antaisi rahaakin lisäksi............ovelat kaunottaret vie osituksessa tuhkatkin pesästä:(

ei kai joka äijä ole niin vehkeensä vietävissä, ettei avioehtoa saa teetettyä. Se siitä osituksesta.

Aattelitsä et joka mua kestäs nyt silmälaput päässään, ei joutus pettyyn niinku nättien ukon on koettava. Ois niinku balanssi kun vaakakupeissa ois nätistä hirviöks -vaihtoehto, ja toiseen kuppiin kestoruma? Nii ja en muille kelpais kummiskaan.

Uus markkinointikikka: *ota mut, kadut vain kerran* :D

• hä. kirjoitti:

.

*MITÄ NYT TAPAHTUU????????????*

AAaaaaaaaaaa

.

.

• ISKI:::..!!%¤?

• kirpela kirjoitti:

ei kai joka äijä ole niin vehkeensä vietävissä, ettei avioehtoa saa teetettyä. Se siitä osituksesta.

Aattelitsä et joka mua kestäs nyt silmälaput päässään, ei joutus pettyyn niinku nättien ukon on koettava. Ois niinku balanssi kun vaakakupeissa ois nätistä hirviöks -vaihtoehto, ja toiseen kuppiin kestoruma? Nii ja en muille kelpais kummiskaan.

Uus markkinointikikka: *ota mut, kadut vain kerran* :D

raakasti nimellisesti oman, minun maksamna asunnon
        Huonekaluista oli sentään kuitit tallella, kun se nekin olisi napannut.

• kirpela
        anzzy kirjoitti:

raakasti nimellisesti oman, minun maksamna asunnon
        Huonekaluista oli sentään kuitit tallella, kun se nekin olisi napannut.

dazu tähän liittyy. Multa on lähtenyt koti kerran, ja se riitti. Jäi sohva, muutama lipasto ja lapset. No, arvokkainta ei onneks voi viedä kokonaan koskaan.

• SANOTTIIN:::.!!!1%#+
        anzzy kirjoitti:

kun ei tarttis mitään pelastuskalustoa..........säkillinen Eloveenaa evääksi;-)

.

"aim öfreid"

.

• kirpela kirjoitti:

dazu tähän liittyy. Multa on lähtenyt koti kerran, ja se riitti. Jäi sohva, muutama lipasto ja lapset. No, arvokkainta ei onneks voi viedä kokonaan koskaan.

löytyi onnex ........tärkeitä papereita ja jotain souvineerirojua oli tallella.
        Onnex silloin sai töitä mistä vaan........kotiuttamispäivänä olin puoleltapäivän jo töissä laivastoaseman lähellä ja nukuin varastossa välillä .......kaksi työvuoro peräkkäin työssä.

• SANOTTIIN:::.!!!1%#+ kirjoitti:

.

"aim öfreid"

.

.

• SÄÄLITTÄVIÄ:::.!!1#+
        anzzy kirjoitti:

löytyi onnex ........tärkeitä papereita ja jotain souvineerirojua oli tallella.
        Onnex silloin sai töitä mistä vaan........kotiuttamispäivänä olin puoleltapäivän jo töissä laivastoaseman lähellä ja nukuin varastossa välillä .......kaksi työvuoro peräkkäin työssä.

.

koska siinä tavallaan tunnustaa muille ettei itsellä tule koskaan olemaan mitään

.

• kirpela
        SÄÄLITTÄVIÄ:::.!!1#+ kirjoitti:

.

koska siinä tavallaan tunnustaa muille ettei itsellä tule koskaan olemaan mitään

.

eikä myyny eteenpäin.

• Kitty lowe

sillä aikaa kun olin saunassa??

• zisel

ihmeellisiä asioita :D Jos meinaat sanoa nuorista naisista jotain verrattuna vanhempiin naisiin niin takuulla lähtee nyt sun viesti, koita vaikka :D Odottelen postia ja viestejä ja tiedän sitten vähän paremmin. Melkein yhtä pihalla mäkin olen mitä täällä tapahtuu.

• zisel kirjoitti:

ihmeellisiä asioita :D Jos meinaat sanoa nuorista naisista jotain verrattuna vanhempiin naisiin niin takuulla lähtee nyt sun viesti, koita vaikka :D Odottelen postia ja viestejä ja tiedän sitten vähän paremmin. Melkein yhtä pihalla mäkin olen mitä täällä tapahtuu.

Kysyä minkä ikäisen nuoremman miehen kanssa voin olla, ja jo lähti viestit. Niin ja siitäkään ei tykätty että sanoin Crokutaa söpöksi. Sekin lähti :/

Poistajana on ilmiselvästi joku joka ei tykkää että mä vien siltä nuoret miehet. Hitto noi kateelliset on sitten ainainen riesa :D

• zisel kirjoitti:

kaikista verityhmistä kova pula---------kaksi naapuria kutsuttiin myös ja sain kyydin

• Papu.Sparrow kirjoitti:

Kysyä minkä ikäisen nuoremman miehen kanssa voin olla, ja jo lähti viestit. Niin ja siitäkään ei tykätty että sanoin Crokutaa söpöksi. Sekin lähti :/

Poistajana on ilmiselvästi joku joka ei tykkää että mä vien siltä nuoret miehet. Hitto noi kateelliset on sitten ainainen riesa :D

.

• anzzy kirjoitti:

.

Näköjään :/

• Fr.Fionatar
        anzzy kirjoitti:

kaikista verityhmistä kova pula---------kaksi naapuria kutsuttiin myös ja sain kyydin

Sinun veriryhmä on? Mä olen 0-

• zisel
        Papu.Sparrow kirjoitti:

aika vaikea tilanne eteen kun riehuin niistä NIITTEN tiukkuuksista. Tajusin jossain vaiheessa että kun puhun "tämän palstan 40v naisesta jolla on useampi lapsi" että joku varmaan ajattelee että puhun susta. Itseasiassa nyt kun muistelen niin en olekkaan varma luinko siitä just nimenomaan tältä palstalta vai mistä mä sitä juttua luin. En kehdannut sitten laittaa erikseen että "en tarkottanut Papua!" koska aattelin että tuskin itseäsi tunnistit mun jutuista muutenkaan :D

Mutta joo, Crocuta on söpö siinä olen samaa mieltä. Eikä oikeestaan ihan vähän söpö :P

• Entä jos niitä ei tarvi viedä??Ne tulee väkisin ihan omasta tahdosta??? :p

• ######?????

*

lapsosia vikittelisi.

*

• Kitty lowe
        anzzy kirjoitti:

veriryhmästä olisi suurin tarve?

• SOPIVAA::::..!!!!1%#
        ######????? kirjoitti:

*

lapsosia vikittelisi.

*

.

ryöstää poikalapsia kapaloista??????????

.

• ######?????
        SOPIVAA::::..!!!!1%# kirjoitti:

.

ryöstää poikalapsia kapaloista??????????

.

*

Käykööt koulunsa ja kasvakoot miehiksi ensin.

*

• näi o....!!!11
        ######????? kirjoitti:

*

Käykööt koulunsa ja kasvakoot miehiksi ensin.

*

.

eikö edes rippikoulun käymistä voi odottaa

.

• Tästä häipynyt munkin jutun mukana joku muu??

Enivei, mun lasten isällä on pitkä kokemus sekä ennnen että jälkeen synnytysten, eikä se huomannut mitään eroa. Mulla on myös semmoiset housut jotka oli mulla ennen lapsia eli 17vuotiaana ja ne menee ihan normaalisti vieläkin päälle. Tuo selityksksi sille ettei mulla ole edes lantio levinnyt. vaikka senkin kuulemma pitäisi levitä.. jo odotus aikana. Joillakin leviää ja joillakin ei. Se pätee muuhunkin.

Joo, on mennyt toi keskustelu ihan ohi. En mäkään tykkää tamponeita käyttää, mutta kyllä ne muistaakseni mahtuis ettei se siitä ole kiinni. En mä niiiiin pieni ole :)

• PAPU::...!!!11#%&+
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Entä jos niitä ei tarvi viedä??Ne tulee väkisin ihan omasta tahdosta??? :p

.

sinä olet aikuinen mutta he eivät ole

.

• #######?????
        näi o....!!!11 kirjoitti:

.

eikö edes rippikoulun käymistä voi odottaa

.

*

ja intti pitää ensin käydä, ennekuin mieheksi voi edes sanoa.

*

Tästä häipynyt munkin jutun mukana joku muu??

Enivei, mun lasten isällä on pitkä kokemus sekä ennnen että jälkeen synnytysten, eikä se huomannut mitään eroa. Mulla on myös semmoiset housut jotka oli mulla ennen lapsia eli 17vuotiaana ja ne menee ihan normaalisti vieläkin päälle. Tuo selityksksi sille ettei mulla ole edes lantio levinnyt. vaikka senkin kuulemma pitäisi levitä.. jo odotus aikana. Joillakin leviää ja joillakin ei. Se pätee muuhunkin.

Joo, on mennyt toi keskustelu ihan ohi. En mäkään tykkää tamponeita käyttää, mutta kyllä ne muistaakseni mahtuis ettei se siitä ole kiinni. En mä niiiiin pieni ole :)

Kehua Crokutaa.. nyt älysin että joku oli taas sensuroinut tuon jutun :DD

Noh, ei se mtn.. mä voin laittaa sen sille vaikka privana jos tuntuu siltä :)

• PAPU::...!!!11#%&+ kirjoitti:

.

sinä olet aikuinen mutta he eivät ole

.

Ei ole aikuisia?? Meni vähän ohi :)

Näköjään :/

.

• TIÄTYSTI::..!!11!#%+
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Ei ole aikuisia?? Meni vähän ohi :)

.

noin ei saa oikeesti tehdä!!!!!!!111!!

.

• anzzy kirjoitti:

.

Homoja jos ne mun kanssa on ja karvaton onkin sexyin :)

• TIÄTYSTI::..!!11!#%+ kirjoitti:

.

noin ei saa oikeesti tehdä!!!!!!!111!!

.

Khyl nyt kerinnyt ketään kollia viedä mutta kai niitä saa ottaa jos on tullakseen :/

Homoja jos ne mun kanssa on ja karvaton onkin sexyin :)

,

• näi o....

Khyl nyt kerinnyt ketään kollia viedä mutta kai niitä saa ottaa jos on tullakseen :/

.

• SUUSTA::..!!!11%#+
        anzzy kirjoitti:

,

.

imaisee kalustotkin mukaansa

.

• #######????? kirjoitti:

*

ja intti pitää ensin käydä, ennekuin mieheksi voi edes sanoa.

*

leipälaukkuaan ja vesipulloa kantaa

• VAPAASTI::.!!%#+?
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Kehua Crokutaa.. nyt älysin että joku oli taas sensuroinut tuon jutun :DD

Noh, ei se mtn.. mä voin laittaa sen sille vaikka privana jos tuntuu siltä :)

.

vaikka mitä kränkyttimiä

.

• Fr.Fionatar kirjoitti:

Sinun veriryhmä on? Mä olen 0-

.

• Kitty lowe kirjoitti:

veriryhmästä olisi suurin tarve?

n

• Kitty lowe
        anzzy kirjoitti:

n

AB rh Aika harvinainen.

En ole enen kuullut n- veriryhmästä.

• Kitty lowe kirjoitti:

AB rh Aika harvinainen.

En ole enen kuullut n- veriryhmästä.

m

Tästä häipynyt munkin jutun mukana joku muu??

...Kompata tätä. Eli ikä ja tehtyjen lasten määrä ei vaikuta perseen leveyteen tai pillun tiukkuuteen.

• tavallista kiinnostavampaa siinä oli?

• KAUPPAASI::.!!!11#%+

.

kohta sekin voi olla hävinnyt!!!!!!!!1111!!!

.

• #####????

*

jo ainakin melko tyhjiä.

*

• KÄRSIÄ:::.!!!11#%?+

• PITKÄÄN::..!!!1!#%+
        #####???? kirjoitti:

*

jo ainakin melko tyhjiä.

*

.

ovat myös kassit tyhjiä!!!!!111!!

.

• ####????
        PITKÄÄN::..!!!1!#%+ kirjoitti:

.

ovat myös kassit tyhjiä!!!!!111!!

.

*

jos niihin ei ole mitä laittaa!!!

*

• OLLAAN:::.!!!11#%+?
        ####???? kirjoitti:

*

jos niihin ei ole mitä laittaa!!!

*

.

kassalla kassit tyhjinä

Kieltämättä nolo tilanne

.

• hgkj

Kaveris siellä varmaan jo sontailleet omaa komppiaan ketjusi täyteen. Mistähän syystä sä herätät mussa intuitiivisen vastenmielisyyden tunteen, vaikken susta mitään tiedäkään? Osaisitko kertoa?

Miks sulla muuten on pakkomielle suoltaa älytön kasa aloituksia? Etkö osaa keskustella keskittyneesti mistään yhdestä aiheesta pidempään? Toi lötkö kielenkäyttösi on ehkä kaikkein ärsyttävintä...En itsekään suinkaan puhdasta kielioppia jaksa tälle non-lukeva-palstalle kirjoittaa, mutta sulla toi varmaan tulee suorastaan perssilmästä toi slangi ja lötköt ilmaustavat. Ja jos sä muka ihan tosiaankin (??) olet kertomasi mukaisesti nuori kimma(?), niin mitä sä muuten tällaisella pervojen ja syrjäytyneiden ja sovinistien ja yökötysprovokaattoreiden palstalla itseäsi esittelet ja oikein provokoit?

• Taas siitä.

• buddy-love kirjoitti:

Taas siitä.

on jääny tyyliin kuva että haju sielä perse tuola, eikä sillä hajullakaan oo varsinaista asiaa, kunhan muuten vaan viipyy hetken paikalla.

• hgkj
        buddy-love kirjoitti:

Taas siitä.

Tolla aloittajalla ei ollut mitään muuta asiaa näemmä, kuin huomionhaku itselleen. Pitäisikö siitä kiitellä? Mitäs trolli-minua kiusannut -outo- buddy-love on siitä mieltä, että mitäs mä tällainen keskustelupalstavierailija olisin arvon ystäväsi ziselin keskustelun aloitukseen voinut sanoa muutoin tai sellaista, mihin sinä olisit tyytyväinen? Onko ehdotuksia, trolli-kiusaaja-buddy.love, onko?

Valitettavasti minusta ketjun aloittajalla on suurempi vastuu asiansa muotoilussa lukijoiden asian ymmärtämisen kannalta, enkä ole juuttunut sinun tapaistesi tyylillisyyteen 5-vuotiaiden tasolle, missä keskustelu ei ikinä etene mihinkään ja missä aina sen pitäisi "poistua", joka esittää ajatuksia, jotka eivät sovi siihen, mitä sinä ja minua kiusanneet netti-addikti-kaverisi haluaisitte lukea. Minusta ketjun aloittaja voisi mieluummin poistua, mikäli ei osaa olla liukuhihnalta suoltamatta aloituksia, mihin lukijat eivät oikeastaan edes voi kommentoida mitään järkevää ihmissuhdeaiheisiin liittyvää YLEISTÄ keskustelua.

Sinänsä olisi kyllä tavallaan mukavaakin tietää, että millaisten kirjoittajien kanssa minä tällä keskustelupalstalla oikein keskustelen ( vaikka aina tavallaan tympeää edes hetkellisesti _joutua_ pohtimaan tällaisia). Usein tuntuu, ettette toimi - sinä trolli-minua kiusannut-outo- buddy.love & palstakaverisi- keskustelemisen intressejä edistääksenne (anteeks). Ja sinun asemassasi jos olisin - sinä trolli-minua kiusannut outo-buddy.love- arvostaisin sitä, että edes joku yrittää keskustellakin (ajattele!!) tälläkin (mitä ilmeisimmin) mukakeskustelupalstalla.

Oletko koskaan, sinä trolli-minua- aktiivisesti kiusannut- outo- buddy.love huomannut, että lähes ainoa joka esittää inhimillistä pohdittua kommentointia tällä keskustelupalstalla, olen usein minä? Toki mitä ilmeisimminkin kyttäät tai kyttäätte juuri minua, eli tottakai sinä jotakin huomailet, mutta huomaatko, kuka keskustelee ja kuka ei? ( Tuskin tolla netti-addiktiolla, mikä sulla näyttäis olevan, mitään realistista tosin kai huomataankaan. Joku spedeily teillä keskeistä.)

• hgkj kirjoitti:

Tolla aloittajalla ei ollut mitään muuta asiaa näemmä, kuin huomionhaku itselleen. Pitäisikö siitä kiitellä? Mitäs trolli-minua kiusannut -outo- buddy-love on siitä mieltä, että mitäs mä tällainen keskustelupalstavierailija olisin arvon ystäväsi ziselin keskustelun aloitukseen voinut sanoa muutoin tai sellaista, mihin sinä olisit tyytyväinen? Onko ehdotuksia, trolli-kiusaaja-buddy.love, onko?

Valitettavasti minusta ketjun aloittajalla on suurempi vastuu asiansa muotoilussa lukijoiden asian ymmärtämisen kannalta, enkä ole juuttunut sinun tapaistesi tyylillisyyteen 5-vuotiaiden tasolle, missä keskustelu ei ikinä etene mihinkään ja missä aina sen pitäisi "poistua", joka esittää ajatuksia, jotka eivät sovi siihen, mitä sinä ja minua kiusanneet netti-addikti-kaverisi haluaisitte lukea. Minusta ketjun aloittaja voisi mieluummin poistua, mikäli ei osaa olla liukuhihnalta suoltamatta aloituksia, mihin lukijat eivät oikeastaan edes voi kommentoida mitään järkevää ihmissuhdeaiheisiin liittyvää YLEISTÄ keskustelua.

Sinänsä olisi kyllä tavallaan mukavaakin tietää, että millaisten kirjoittajien kanssa minä tällä keskustelupalstalla oikein keskustelen ( vaikka aina tavallaan tympeää edes hetkellisesti _joutua_ pohtimaan tällaisia). Usein tuntuu, ettette toimi - sinä trolli-minua kiusannut-outo- buddy.love & palstakaverisi- keskustelemisen intressejä edistääksenne (anteeks). Ja sinun asemassasi jos olisin - sinä trolli-minua kiusannut outo-buddy.love- arvostaisin sitä, että edes joku yrittää keskustellakin (ajattele!!) tälläkin (mitä ilmeisimmin) mukakeskustelupalstalla.

Oletko koskaan, sinä trolli-minua- aktiivisesti kiusannut- outo- buddy.love huomannut, että lähes ainoa joka esittää inhimillistä pohdittua kommentointia tällä keskustelupalstalla, olen usein minä? Toki mitä ilmeisimminkin kyttäät tai kyttäätte juuri minua, eli tottakai sinä jotakin huomailet, mutta huomaatko, kuka keskustelee ja kuka ei? ( Tuskin tolla netti-addiktiolla, mikä sulla näyttäis olevan, mitään realistista tosin kai huomataankaan. Joku spedeily teillä keskeistä.)

Jaksa lukea.

Voisit muuten myös paljastaa palstalaisille sen rekisteröidyn nikkisi jonka olen havainnut sinulla olevan.

• LaRito kirjoitti:

on jääny tyyliin kuva että haju sielä perse tuola, eikä sillä hajullakaan oo varsinaista asiaa, kunhan muuten vaan viipyy hetken paikalla.

Palstan nykytasolla juuri puuttua mihinkään.
        Lisäksi minulla on muutenkin tylsää.

Kun olisi edes jokin inhimillisesti mahdoton ongelma ratkaistavaksi.

• hgkj
        buddy-love kirjoitti:

Jaksa lukea.

Voisit muuten myös paljastaa palstalaisille sen rekisteröidyn nikkisi jonka olen havainnut sinulla olevan.

Mulla EI OLE rekisteröityä nimimerkkiä ja on kunnianloukkaus ( ihan sitten aikuisten oikeasti!), jos sinä trolli- minua kiusannut-outo-buddy-love tulet väittämään minulle tai minusta tuollaista. Älä yritä sotkea minua tähän palstaan. Siedän todella paljon, mutta tossa menee rajani. Ymmärrätkö järjellisestä sanomisesta? Olen ollut sinun ja kaltaistesi hampaissa ainoastaan siltä perustalta, että käyn keskustelemassa tällä keskustelupalstalla. En tunne teitä, mutta vähintäänkin erikoiseksi luonnehdittavasta palsta-ilmaisustann olen kyllä negatiivisesti saanut liiaksi tuta.

Suosittelen sinua lopettamaan tuon tyyppisen minuun kohdistuvan kiusaamisesi. Heti. En henkilökohtaisesti usko, että olet erehtynyt kirjoittajasta, vaan kiusaat juuri minua ihan systemaattisesti. Sulla ei siihen oikeutusta ole.

• hgkj kirjoitti:

Mulla EI OLE rekisteröityä nimimerkkiä ja on kunnianloukkaus ( ihan sitten aikuisten oikeasti!), jos sinä trolli- minua kiusannut-outo-buddy-love tulet väittämään minulle tai minusta tuollaista. Älä yritä sotkea minua tähän palstaan. Siedän todella paljon, mutta tossa menee rajani. Ymmärrätkö järjellisestä sanomisesta? Olen ollut sinun ja kaltaistesi hampaissa ainoastaan siltä perustalta, että käyn keskustelemassa tällä keskustelupalstalla. En tunne teitä, mutta vähintäänkin erikoiseksi luonnehdittavasta palsta-ilmaisustann olen kyllä negatiivisesti saanut liiaksi tuta.

Suosittelen sinua lopettamaan tuon tyyppisen minuun kohdistuvan kiusaamisesi. Heti. En henkilökohtaisesti usko, että olet erehtynyt kirjoittajasta, vaan kiusaat juuri minua ihan systemaattisesti. Sulla ei siihen oikeutusta ole.

.

• hgkj
        buddy-love kirjoitti:

.

Buddy-love puhuu vain itsestään ja tosiaankin toistan: lopeta muhun tällä keskustelupalstalla käyvään kohdistuva kiusaaminen. Jo aiemmin tänään pyysin jotakin sekoa, joka aina tulee ronkkimaan mielipiteideni perään jotakin lukijoiden tulkintaa sekoittavaa, lopettamaan muhun kohdistuvan kiusaamisensa. Sinäkö olit kyseessä siinäkin, vaiko miten? En vielä ole viittinyt mihinkään Eniron maksullisiin puhelinpalveluihin asiasta soitella ( en halua tehdä turhaa puhelinlaskua), koskei tää saitti osanottoni perusteella ja itseni osalta liity, tai ole koskaan aiemminkaan liittynyt, mihinkään muuhun kuin siihen että olen käynyt keskustelemassa tällä Miehen Logiikka-keskustelupalstalla, mutta jollei toi ton sortin sekoilu kimpussani lopu, niin pakkohan tässä jotakin on kohta tehdä. Voin kyllä kertoa, että mulla on arjessani muutakin tekemistä ja mieluiten soisin, että arvon Miehen Logiikan buddy-lovet jne. ihan itse ja oma-aloitteisesti lopettaisivat muhun kohdistuvan, keskusteluun - mitä ilmeisimminkin - liittymättömän ahdistelemisensa. Sen olen jo vakavana todennut, että moderointi näkyy olevan aika hanurista ainakin tällä Miehen Logiikka-palstalla. Olen antanut itseni olettaa, että jonkinlainen moderointi on olemassa.

• hgkj kirjoitti:

Buddy-love puhuu vain itsestään ja tosiaankin toistan: lopeta muhun tällä keskustelupalstalla käyvään kohdistuva kiusaaminen. Jo aiemmin tänään pyysin jotakin sekoa, joka aina tulee ronkkimaan mielipiteideni perään jotakin lukijoiden tulkintaa sekoittavaa, lopettamaan muhun kohdistuvan kiusaamisensa. Sinäkö olit kyseessä siinäkin, vaiko miten? En vielä ole viittinyt mihinkään Eniron maksullisiin puhelinpalveluihin asiasta soitella ( en halua tehdä turhaa puhelinlaskua), koskei tää saitti osanottoni perusteella ja itseni osalta liity, tai ole koskaan aiemminkaan liittynyt, mihinkään muuhun kuin siihen että olen käynyt keskustelemassa tällä Miehen Logiikka-keskustelupalstalla, mutta jollei toi ton sortin sekoilu kimpussani lopu, niin pakkohan tässä jotakin on kohta tehdä. Voin kyllä kertoa, että mulla on arjessani muutakin tekemistä ja mieluiten soisin, että arvon Miehen Logiikan buddy-lovet jne. ihan itse ja oma-aloitteisesti lopettaisivat muhun kohdistuvan, keskusteluun - mitä ilmeisimminkin - liittymättömän ahdistelemisensa. Sen olen jo vakavana todennut, että moderointi näkyy olevan aika hanurista ainakin tällä Miehen Logiikka-palstalla. Olen antanut itseni olettaa, että jonkinlainen moderointi on olemassa.

.

• hgkj kirjoitti:

Sinä olet jatkuvasti kaikkien kimpussa ja ainainen negatiivisuutesi on yksi niistä seikoista jotka pilaavat tätä palstaa.

Mikset koskaan kirjoita kenellekään mitään ystävällistä tai edes kohteliasta.

• hgkj
        anzzy kirjoitti:

.

Anteeksi, mutta se mahdollinen "eewarinne" tai "Eewari" ( tai mikä nyt sitten lieneekään), en ole minä. Sinullakaan, joka tyypillisesti järjettömyyksiä näyt kirjoittavan, ei ole mitään oikeutta leimata minua väärillä perusteilla. Toimit haloo julkisuudessa, eli jokin raja sille, mitä säkin tuntemattomalle mulle sanot. Kiitos. Varmaan liikaakin olen tota skitsoilua katsonut läpi sormieni ja ehdottomasti liikaa aiheetonta perusteetonta mielikuvituspuhe-solvailua kaltaisiltasi ( mitä sitten lienettekin - minä en tiedä, enkä koskaan ole ollut kiinnostunut tietämään) sietänyt, mutta peruste siihen on se, että mulla ei palstan sekoittajien sekoiluihin ole osaa. Jollette osaa jatkuvasti häiritsemättä keskustelemistani keskustelupalstalla minua, on se teidän kaltaistes kiusaaja- anzzyjen tms. mitä lienettekin ongelma, mutta jokainen täyspäinen varmasti voi uskoa, että mieluummin minä keskustelisin asioista ja vastaisin kommentteihin, joita olen kirjoittanut, kuin vastaanottaisin jatkuvaa tuontyyppistä asiatonta häiriköintiä. Tuttu en ole käsittääkseni kenellekään palstakirjoittajalle, enkä nyt enää viitsis toistaa, kun sen verran monta kertaa olen sanonut oikein pilkkua hioen, että se tarkoittaa ( no kerrotaan nyt vielä kerran FAKTA!), etten ole saitin jäsen tai ollut kenenkään keskustelupalstakirjoittajan kanssa tekemisissä näiden julkisten keskustelupalstojen ulkopuolella, vaan ainoastaan näillä S24n palstoilla olen käynyt keskustelemassa.

Miehen Logiikan buddy-lovet jne. jne muut ovat paskanpuhujia. Kiusaajia... Kuten samoin tollaset mikä säkin anzzy nyt sitten oletkin...

Käsittääkseni mullakin aktiivisesti keskustelupalstalla kiusaamallanne teitä tuntemattomalla on aivopotentiaalia ja jopa yhteiskunnallekin hieman enemmän annettavaa, kuin olla tahtomattani teidän pellenne ja näin julkisestikin vielä. Sitä en tiedä, että kuka pahin kiusaajistani on, että kuka seinähullu mut on repinyt niin havaitun(!!) framille ja ilmeiseen paskanpuhumiseen perustuvan mustamaalauksen kohteeksi. Mieluusti loan heittoakin kuitenkin ottaisi vastaan siten, että jos voisi itse edes puolustautua. Sikamaista, että jollakin internetin julkisella keskustelupalstalla joutuu jonkun tuntemattoman oudon sakin jatkuvan hivutuksen ja valhepuhunnan kohteeksi, yritti sitten olla ystävällinen, kohtelias, neutraali, fiilistä rehellisesti osoittavan provosoituva tai mitä ikinä. En minä sitä ansaitse, eikä kukaan. Tollasilta anzzyilta(kin) haluan olla rauhassa.

Mulle voi puhua, jos vastaa siihen, mistä kirjoitan. Sillä tavalla aikuiset ihmiset keskustelee.

• buddy-love kirjoitti:

Sinä olet jatkuvasti kaikkien kimpussa ja ainainen negatiivisuutesi on yksi niistä seikoista jotka pilaavat tätä palstaa.

älä vaivaudu, anna olla..

• hgkj
        buddy-love kirjoitti:

Älä valehtele... Sinä suorastaan roikut kimpussani buddy-love, KYTTÄÄT NÄEMMÄ MUA tällä keskustelupalstalla ja esität suoria TÖRKEITÄ VALHEITA minusta ja sitten vielä et mukamas niitä kirjoituksia ikinä ole näkevinäsikään, missä kehun jotakuta. Ota nyt pelle huomioon, että sä riekut mun anonyymin kimpussa ja TOI ei ole normaalia käytöstä. Ei ole. Ja sen myös jokainen täysjärkinen tajuaa - kiinnostaa vaan se sikojen hiljaisten joukko, joka sun(kin) ERITTÄIN AKTIIVISEN kekustelupalstakiusaamisesi mua kohtaan ilmiselvästi on hyväksynyt... Ei kai kaikki nimittäin voi olla idioottejakaan, eihän?

Minä kehun kirjoittajia usein! Aina kehun, kun joku kirjoittamallaan herättää mussa jonkun positiivisen fiiliksen. Minun ja sun kaltaistes provokaattorikiusaajien, arvon nimimerkki buddy.love, ero onkin se, että mä kirjoitan inhimillisesti. En usko, että koskaan olisin herättänyt sellaista huomiota, jollei asia olisi niin, että mä hohkaan ja hehkun persoonaa - vaikka olen pelkkä anonyymi kirjoitus aina, kun en huomiota kaipaa. Säälittävää onkin sitten se, että mikä vittu teillä sitä vastaan on, että keskustelen keskustelupalstalla. Turhaa sotkea mua mihinkään palstaporukoihin, koska KAIKKI NE PUHUVAT PERUSTEETTOMASTI. Siten kuin sinäkin, yksi ilmeisen ikävä.

• hgkj
        hgkj kirjoitti:

Älä valehtele... Sinä suorastaan roikut kimpussani buddy-love, KYTTÄÄT NÄEMMÄ MUA tällä keskustelupalstalla ja esität suoria TÖRKEITÄ VALHEITA minusta ja sitten vielä et mukamas niitä kirjoituksia ikinä ole näkevinäsikään, missä kehun jotakuta. Ota nyt pelle huomioon, että sä riekut mun anonyymin kimpussa ja TOI ei ole normaalia käytöstä. Ei ole. Ja sen myös jokainen täysjärkinen tajuaa - kiinnostaa vaan se sikojen hiljaisten joukko, joka sun(kin) ERITTÄIN AKTIIVISEN kekustelupalstakiusaamisesi mua kohtaan ilmiselvästi on hyväksynyt... Ei kai kaikki nimittäin voi olla idioottejakaan, eihän?

Minä kehun kirjoittajia usein! Aina kehun, kun joku kirjoittamallaan herättää mussa jonkun positiivisen fiiliksen. Minun ja sun kaltaistes provokaattorikiusaajien, arvon nimimerkki buddy.love, ero onkin se, että mä kirjoitan inhimillisesti. En usko, että koskaan olisin herättänyt sellaista huomiota, jollei asia olisi niin, että mä hohkaan ja hehkun persoonaa - vaikka olen pelkkä anonyymi kirjoitus aina, kun en huomiota kaipaa. Säälittävää onkin sitten se, että mikä vittu teillä sitä vastaan on, että keskustelen keskustelupalstalla. Turhaa sotkea mua mihinkään palstaporukoihin, koska KAIKKI NE PUHUVAT PERUSTEETTOMASTI. Siten kuin sinäkin, yksi ilmeisen ikävä.

Ja lisäys vielä edeltävään omaan kirjoitukseeni: kun sanoin, etten kaipaa huomiota ja että olen siksi anonyymi kirjoitus, tarkoittaa kirjoittamani sitä, etten ole mikään pusikko, vaan kirjoittaja, joka ei koskaan ole kokenut tarvetta hankkia nimimerkkiä. Mielestäni ajattelu ja ajatustenvaihto riittää keskustelupalstalla käymisen motiiviksi, ovat ainoa motiivi sille ja kaikki muulla tavalla ajattelevat voisivat oikeastaan painua marjastamaan, koska ei sellaisissa mitään kiehtovaa kuitenkaan ole.

• LaRito kirjoitti:

älä vaivaudu, anna olla..

Ei se siitä muuksi muutu.

• hgkj
        buddy-love kirjoitti:

Ei se siitä muuksi muutu.

Olette umpihulluja. Kiitos ja hei, hei.

• ....................
        hgkj kirjoitti:

Ja lisäys vielä edeltävään omaan kirjoitukseeni: kun sanoin, etten kaipaa huomiota ja että olen siksi anonyymi kirjoitus, tarkoittaa kirjoittamani sitä, etten ole mikään pusikko, vaan kirjoittaja, joka ei koskaan ole kokenut tarvetta hankkia nimimerkkiä. Mielestäni ajattelu ja ajatustenvaihto riittää keskustelupalstalla käymisen motiiviksi, ovat ainoa motiivi sille ja kaikki muulla tavalla ajattelevat voisivat oikeastaan painua marjastamaan, koska ei sellaisissa mitään kiehtovaa kuitenkaan ole.

................................

• hgkj kirjoitti:

Olette umpihulluja. Kiitos ja hei, hei.

Parempi aito hulluus kuin valehulluus.

• buddy-love kirjoitti:

parempi ku ei hulluutta ollenkaan, aattele nyt vaikka meidän eeweetä.

• LaRito kirjoitti:

parempi ku ei hulluutta ollenkaan, aattele nyt vaikka meidän eeweetä.

Valehullu ja kuvittelee hämäävänsä meitä, joka toisaalta on aivan hullua.

• FLAUWÖR-BOI:::!!11+
        buddy-love kirjoitti:

Valehullu ja kuvittelee hämäävänsä meitä, joka toisaalta on aivan hullua.

.

on siinä sellainen pari

että tulkoon vaikkapa vari

.

• #####??????
        FLAUWÖR-BOI:::!!11+ kirjoitti:

.

on siinä sellainen pari

että tulkoon vaikkapa vari

.

*

Kohtaan selvinpäin mitä tuleman pitää.

*

menox

• hgkj
        buddy-love kirjoitti:

Noh? Tämä on varmasti maailman ainoa saitti, missä sinun tyylilläsi kommunikoivaa buddy-love pidetään näemmä täysipäisempänä, kuin minun tyylilajillani omituisuuksiinne vastaavaa. Mulla oli mielestäni ihan peruste kutsua sinua ja kavereitasi umpihulluksi tossa: rehdisti vastasin höpötykseesi, etten omaa nimimerkkiä tai ole tuttunne ja sinä yhä intät minulle. Ei mielestäni välttämättä ole ihan täysillä valoilla käyvien touhua tuo teiltä sinulta ja kavereiltasi keskustelupalstalla, mikäli ja kun on jotakin sairasta kiusaamista (kuten näyttäisi).

Siitäkään en pidä, että minua nimitellään hulluksi. Ei ole minun vikani, että sinun kaltaisesi hajakit, nimimerkki buddy-love, aina ahdistelevat minua mielikuvitusjutuilla ja että minua puhutellaan kummallisesti _koko ajan_. Normaalitulkinnalla kommunikoiva tajuaisi, että minä ilmiselvästi olen ollut se ahdistelun kohde keskustelupalstalla, kun viesteihini tullaan aina pulisemaan kummallisuuksia, mitkä eivät usein sanallakaan liity siihen, mitä kirjoitan. Ihmettelen jo totakin, että ylläpitokin on sallinut jatkuvan ahdistelunne minua keskustelupalstalla vierailevaa kohtaan... Ainoa mikä on tyhmyyttäni, on ehkä se, että tällaisella palstalla edes käyn keskustelemassa, kun näemmä on ilmiselvää, ettei muilla keskustelijoilla ole aikeitakaan lopettaa muhun kohdistuvaa ahdistelua, vaikka heillä kyllä olisi valta se lopettaa jo pelkästään selkeästi tuomitsemalla ko. käytös ja niillä jotka mulle aiheetta ovat paskapuheita laukoneet, palauttaa palstan normaalijärjestys myöntämällä, että ovat tulleet pulisseeksi kakkaa. Se riittäisi minulle. En siedä aikuisilta ihmisiltä mitä tahansa sonnan syöttöä.

En tiedä, että missä vaiheessa teillä on mennyt vinksin vonksin käsitykset siitä, että miten keskustelupalstalla keskustellaan. Suorastaan säälittävää älyllistä potentiaalianne ajatellen kuitenkin on, että provosoitte keskustelupalstaa, te netti-addiktit, lähes kuin heikkopäiset ja sitten leimailette feikiksi ja hulluksi vitjat esimerkiksi MINUA, jolla ei ensimmäistäkään nimimerkkiä koko saitille ole koskaan ollut...Vähän nyt sitä rajaa. Erityisen säälittävää on muuten tuo, että että te aikuiset ihmiset vielä pidätte tuota käytöstänne mukamas jotenkin oikeutettunakin, vaikka se on niin kieroutunutta ja vinksvonks, että hei jou. Ettekö ymmärrä, että olette pimeitä, jotka roikutte mun teitä tuntemattoman KESKUSTELUPALSTAVIERAILIJAN kimpussa? Roikkuisitte rekattujen kimpussa, ettekä mun asiaan osaa omaamattoman, kun sieltä suunniltahan ne todennäköisesti tasan löytyvät ne feikki-kusimuurahaisenne ja teidän ahdistelijanne, mikäli teillä todellisuudessa edes sellaisia on, eikä tuokin ole jotakin teennäistä keksimäänne pätemis- showta...

Ei se ole minun vikani, että jos vaikkapa esimerkiksi joku minua hieman huonompi kirjoittaja ja ihmisenä minua naivimpi joko a.) minua keskustelupalstalla jonkin sairaalloisen kokemansa vallantunteen vuoksi ahdistellakseen, b.) minua feikatakseen tai c.) muuten vain päteäkseen on omannut pakkomielteen rekata esim.(?) nimimerkkejä, joita minä olen viesteissäni tällä keskustelupalstalla käyttänyt ja jos on vielä jättänyt palstayhteisölleen kertomatta totuutta, että kiusaa. Minä en kuitenkaan mitään nimimerkkiä foorumille omaa ja haluan, että yksinkertaisetkin nyt ymmärtäisivät, että aivan ilmiselvästi joku joku hajo on mustamaalannut minua tällä palstalla käyville ( mikä muuten on ERITYISEN SAIRASTA käytöstä mielestäni, kun MINÄ TAAS en tunne tai tiedä ketään kirjoittajista). Törkeää, hei.

Ja tuo ihmeen flauwör-boi sönköttäjä(KIN) voisi mennä muualle hillumaan... Muakin on joskus puhutellut (nyt näkyi kirjoittaneen buddy-lovelle) ko. termillä ja mä kylläkin olen nainen, enkä pidä siitä, että jos mua puhutellaan kukkais-pojaksi(KAAN).

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    Aihe