Mikä on seksikkäin naisen vaate?
Kyse voi olla fetissistä tai sitten ei. Joku on kuumana kenkiin (fetissi) ja joku voi tykätä kun naisillä on sukkanauhat tai jotain pitsihörhelöitä. Tai sitten joku tykkää naisista joilla on valkoset kireät housut jalassa ulkona, tai nahkatakista.
Eli mikä naisten vaate saa teidät syttymään? Kertokaa mieluiten vaatteita joita näkee ihmisten ilmoilla mutta jos sellasia ei tule mieleen niin kertokaa millaset vaatteet sytyttää kotona?
Gallup:
28
179
Vastaukset
- okdnjg
ja sukkanauhat aina mielenkiinnon herättää niinkuin kuvissasi on nähty ;-) Toki lyhyt takki ja peppua imartelevat kireät pöksyt myös herättää himot hiirelläkin.
- zisel
päätellen olet enemmän peppu-miehiä kuin tissi-miehiä :) Toisinsanoen tykkäisit takuulla musta :D
tää viesti poistuu jos mä tuun tänne :D http://www.more.ca/blog/wp-content/uploads/2008/12/chanel5.jpg
- zisel
on varaa Chanelliin?? :D Tuu tänne ja jos tuot tota niin lupaan että pukeudun ainoastaan siihen :D
- Urospuolinen
Ulkona: minihame tai tiukat farkut, puserona tiukka toppi ja korkkarit.
Kotona: musta, valkoinen tai vaalean sininen pitsi- zisel
toi oli muuten uutta! Missä myydään vaaleansinistä pitsiä? Taitaa olla jotain sesonki-juttuja?
- jhljl
Minihame on tajuttoman pahan näköinen känkyräjaloilla, eli joko liian paksujalkaisilla tai tikkujalkaisilla. Näin ihan naisen mielipiteenä.:)
Sinun naisesi suosii sitten "kotona" ilmeisestikin " musta, valkoinen tai vaalean sininen pitsi" ? Haukotus - oli todella avartavaa tuokin pohdintasi, mutta kieltämättä oksennan ton kiisselinne seksipulinoista muutenkin. Hyvä! Pisteet naisellesi!:) zisel kirjoitti:
toi oli muuten uutta! Missä myydään vaaleansinistä pitsiä? Taitaa olla jotain sesonki-juttuja?
iänpäivät ollut rintsikoita ja muita alusasuja vaaleansinisestä pitsistä ;) Ja morsiuskaupassa ainakin löytyy vaaleansinistä pitsiä olevia sukkanauhoja. - Sieltä hakemaan jos asia innostaa :D
zisel kirjoitti:
.
mies saa kyllä varmana tykätä mun verkkareista, saakeli!
- zisel
sitten että ne on mustat ja niissä on nää "napit", eli ns. nappiverkkarit? :D Lisävarusteena valkonen hihaton paita ja vihreä pilottitakki. Jos ei niillä herää miehellä himot niin homoja ne on kaikki, PERKELE! :D
- kirpela
zisel kirjoitti:
sitten että ne on mustat ja niissä on nää "napit", eli ns. nappiverkkarit? :D Lisävarusteena valkonen hihaton paita ja vihreä pilottitakki. Jos ei niillä herää miehellä himot niin homoja ne on kaikki, PERKELE! :D
tosta asenteesta tartunnan. Taidankin livahtaa varastolle kollaamaan muutamat korkkarit mukaan sinne :D
zisel kirjoitti:
enää nappiksia, se on kiva ku lähet juokseen ja napit tarttuu johonki tarpeeksi vittumaiseen kohtaan niin sehän on kohta sitte koko puoli nilkkaa avoinna. oli sulle vielä jotain vastaavaa asiaa mutta unohtui.. kai se liittyi tyyliin että ku tuun käymään sieläpäin niin lähetään ryyppään.
- eekuppi
TISSILIIVI!!
- vänksy
paljaaksi jättävä yläosa (esim.toppi, mekon kaula-aukko jne).. Musta se alue naisella on seksikkääin, joka on olkapäiltä kaulaan/niskaan, kainaloon.
Mistään seksihepeneistä en tykkää, musta ne on enemmänkin naurettavia kotioloissa ainakin.
Voin mielessäni nähdä itseni tekemässä lapsille iltapalaa ja keräämässä lasten leluja jossain sukkanauhavirityksissä korkkarit jalassa tissit pursuten ylipienistä rintaliiveistä ja sit sen jälkeen käydä hammaspesulla kovalla kiireellä, lukea iltasatu lapsille, laittaa lapset nukkumaan ja istua (muka) viettelevästi omaan sänkyyn hammastahnavana leukapielestä valuen miestä odottamaan ja samalla toisella korvalla kuulostella, nukutaanko siellä lastenhuoneessa jo vai ei. Kyllä tuosta nyt se seksikkyys ainakin on hyvin hyvin kaukana. :D - almasty
saappaat,polvipituiset bootsimalliset nahkaasaappaat.
- hgjlj
Älä viitsi tekeytyä höhläksi, kun mua alkaa hävettää... Ei kaikki lukijasi ole miehiä ja missään ei ole velvoitetta, etteikö nainenkin saisi vastata. Jos olet nuori tyttö vilpittömine kysymyksinesi, ok. sitten, mutta muussa tapauksessa en kyselyitäsi käsitä.
Etkö voisi vaikka heittää voltin takaperin kerien ja tunkea seksi-aiheesi jonnekin, minne ei aurinko paista? Suututtaa ihmisten uusavuttomuus ja joskus myös kuvottava narsismi. Maailmassa - ja jopa tänä päivänä Suomessakin, monet ihmiset näkee nälkää ja on olemassa todella syvällisiäkin ihmisten henkistä jaksamista koskevia ongelmia, niin sitten jossakin YLE- Teemallakin kuitenkin keskustellaan oikein studiossa (ikäänkuin ei vastaavanlaisia seksi-länkytysohjelmia olisi jo miljoona), että hei onks naisen seksuaalinen haluttomuus SAIRAUS(!) ja siellä lässyttäjät kertaa, että hei mitä ihimeettä siinä voisi teherä, jos on niinku paineita ku niinku jos toinen haluu enemmän ja toinen silleen vaatis niinku enemmän sellasta hyväilyy....Että missä asennosssa niinkuin pitäisi olla, että tulisi se orogaasmi ja että mitä niinkuin päähän vaikuttavia psyykelääkkeitä (VOI JESSUS!) olisi niinkuin kehitteillä, että jos lässyti lässyti siellä pieenteen laasten arjeessa ja kiiruksessa arjessa ei se orogaasmi aina yhyrännässä tule. Ja hirveän vakavana siellä ( Teemalla) joku kirkon perheasian hoitaja ( vai mikä nyt lie olikaan, mutta oli kuitenkin keskusteluohjelman AINOA mies-osanottaja) selitteli kumppanuudesta ( et jos ei niinku silleen se orgasmi tule..) ja monta jos jonkun sortin elehtivää nyökkivää naistutkijaa oli roudattu studioon keskustelemaan, (toistan) NIIN ETTÄ ONKO NAISEN HALUTTOMUUS SAIRAUS?
Sä teet karhunpalveluksen naisille - jos siis nainen itse sukupuoleltasi olet(?), kyselemällä miehiltä, että miten sun pitäisi pukeutua tai että mikä jonkun pienen ns. miesotoksen(ko?) voisi sytyttää eroottisesti. Jokainen tietää itse, milloin kokee itsensä ja ulkomuotonsa viehättäväksi, milloin ei. Mä ainakaan tämän palstan tissiliivi-länkyttäjiltä kyselisi yhtään mitään, mutta sinä tietysti kysyt mitä sinä kysyt.- zisel
mitä voisin tehdä mielestäni, olis karhunpalvelus naisille kun koitan ajaa heidän asiaa. Naiset saa olla myös himokkaita ja haluta seksiä. Naiset saa vaatia miehiltä ja siinä samalla myös kysyä miehiltä mistä he pitää naisissa. Älä tulkitse mua parin avauksen perusteella jonka multa olet nähnyt, olen sun puolella sisko :)
zisel kirjoitti:
mitä voisin tehdä mielestäni, olis karhunpalvelus naisille kun koitan ajaa heidän asiaa. Naiset saa olla myös himokkaita ja haluta seksiä. Naiset saa vaatia miehiltä ja siinä samalla myös kysyä miehiltä mistä he pitää naisissa. Älä tulkitse mua parin avauksen perusteella jonka multa olet nähnyt, olen sun puolella sisko :)
jotka ei tiedä muuta, kuin kerran kuukaudessa makaa lahnana pellava yöpaita nostettuna maata hiljaa pimeässä peräkammarissa pimennysverhojen piilossa, kun isäntä flanellipyjaman sepalukseta yrittää saada erektion
- vittujooo
zisel kirjoitti:
himokkaita ja haluu seksiä. lutkapropagandaa 8)
vittujooo kirjoitti:
himokkaita ja haluu seksiä. lutkapropagandaa 8)
vagina on, kuin ilmapallo ja heppi hakee seinämiä
- hgjlj
zisel kirjoitti:
Tottakai naiset saavat myös vaatia ja haluta. En kiistä! Naiset saavat kuitenkin myös olla haluamatta ja naisella on SUBJEKTIIVINEN oikeus - yhtälailla kuin haluta, myös _olla haluamatta_ ja alistumatta seksualisoituneen yhteiskunnan vaateisiin olla objekti tai seksuaalinen korostus kaikessa mitä tekevät ts. toimivat tai haluavat (vrt. esim. edellä mainitsemani seksi-länkytysohjelmat, joissa puhutaan naisen haluttomuudesta sairaalla tapaa SAIRAUTENA).
piti kotona harjoitella...........................shit on varoix Ob paketti, nehän on pieniä JEEEEEEEEEEEE
- tonou
Seksikkäin naisen vaate on hitaasti virtaava joki.
(mä en ymmärrä tätä itsekään, joten älä kysy mitään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937