Laittakaa tuubi-linkkejä joihinkin

zisel

hyviin strippi-biiseihin. Kuten esim. Guns 'n' roses "welcome to the jungle" tai Lenny Kraviztsin "american woman" tai Buckherryn "crazy bitch" tai Kid Rockin "cowboy"..... jne :) Vai mitä ne on...? Jos sanoo että hyviä ja meneviä rock-biisejä niin niitähän on miljoonia mutta niitä strippi-biisejä, ne on hyviä ja multa on hävinnyt kaikki jonnekkin.

Kiitos!

Ps. Tosta genrestä ulos on esim vanha kunnon Prodigyn "smack my bitch up".

24

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaako?
      • zisel

mutta EI METALLICAA!! Mä olen joutunut syntymästäni saakka sitä kuuntelee ja olen niin täynnä jo ko. bändiä ettei kestä enää :D

• zisel

en mä tykkää tollasesta ollenkaan. Enemmän jotain sinnepäin joista avauksessani kerroin :) Musiikkivideolla ei ole mitään merkitystä vaan biisillä.

• zisel kirjoitti:

en mä tykkää tollasesta ollenkaan. Enemmän jotain sinnepäin joista avauksessani kerroin :) Musiikkivideolla ei ole mitään merkitystä vaan biisillä.

http://www.youtube.com/watch?v=KOShFbzV6dE

• zisel kirjoitti:

unohda taiteellisuus, jota ammattilaisilla balettitanssijoilla on stripatessakin.
        pojat haluaa karokeräppiä ja nähdä ses "hämähäkin väärinpäin" punttikalsreista

http://www.youtube.com/watch?v=MTI6e8rIws4

• skitsoskeptis
      • zisel

Mä katoin eka tota alkua että "voi ei!!" :D Mutta sitten kun rupesin kuuntelee pitemmälle niin toi oli ihan ok ja juuri sitä mitä hainkin, kiitos :)

• zisel kirjoitti:

Mä katoin eka tota alkua että "voi ei!!" :D Mutta sitten kun rupesin kuuntelee pitemmälle niin toi oli ihan ok ja juuri sitä mitä hainkin, kiitos :)

saanko tulla katsomaan. kun aloitat treenaamisen tangoll vaikka verkkareissa:D
        Tulisi hauska video......ei se ole niin helppoa. miltä näyttää........olen nähnyt yrittäjiä möhlimässä treenissä:D:D)))

http://www.youtube.com/watch?v=3DdlxzL6Org

• rippari :D
      • zisel

hyvä strippi-biisi!

Kappas, yksi sentään tajusi täällä :)

• zisel

ei ollut strippi-videot tai strippauksesta kertovat biisit vaan biisit, joita yleensä strippaajat käyttää esiintymisissään :)

• zisel kirjoitti:

ei ollut strippi-videot tai strippauksesta kertovat biisit vaan biisit, joita yleensä strippaajat käyttää esiintymisissään :)

Tuohan käyttää sitä.
        Jos eivät käytä jatkuvasti, niin sehän on ihan väärin sillä tuo on hyvä bändi.

• BlueNightSatin

tunnusta mitään... :)

• zisel

Toi kolmas :O Ooooh... mai diör!

Kiitti vinkistä! Eka oli sama joka jo annettiin, toka oli liian korni ja toi kolmas oli... ou jee! KIITOS!

• BlueNightSatin kirjoitti:

tunnusta mitään... :)

• BlueNightSatin
        zisel kirjoitti:

Kiitti vinkistä! Eka oli sama joka jo annettiin, toka oli liian korni ja toi kolmas oli... ou jee! KIITOS!

se toka oliki miehille soppeli ja kolmas haha mulle ;)

Eivaan ollos hjyvä.

• BlueNightSatin
        anzzy kirjoitti:

*sukka kameran päälle* :)

• zisel kirjoitti:

Esiintyvistä en pykliä tiedä, mutta treenaamiseenkin menee aikaa, jos kunnon liksat haluaa.
        Venäläisiä ballerinoja on alalla myös ja niillä on kovempi treen. kuin puntin nostelu.
        Musikaalisuus. rytmitaju tarvitaan myös hyvässä strippauksessa
        Ei riitä hame korviin ja housut alas...........

• Crocuta

Hmm. Eikö Rocket Quuen olisi parempi kuin Welcome to the Jungle.

http://www.aimini.net/view/?fid=eaXfue5IZnWoP9WWRB82

Ja eikös Aerosmith ole semmosta strippi mesta musaa, vaikka paskaa onkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1442
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      831
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      796
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      677
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      670
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      634
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      604
    Aihe