koskaan selkäsaunaa?
Saitko lapsena...
17
163
Vastaukset
sitä silloin lapsena useasti mietin, että mitä oikein pitää tehdä saadakseen selkäänsä. Eräänkin kerran jäin kiinni lääkärileikeistä naapurin tyttöjen kanssa, aina faija taputti päähän ja sanoi hyvä poika.
- BlueNightSatin
sain tukkapöllyä ja remmistä ja avokämmenestäkin.
- diablito
selkäkattilan sain
tukkapöllyä ja pari kertaa risusta.
- kirpela
usein.
..suutuspäissäni olin rikkonut saunan ikkunan, taisin olla n.5-6v. Silloin sain avokämmenestä ja se oli kyllä ihan aiheesta.
imponeeraavampaa kuin rikkoa saunan ikkuna, mieti ja keskity, meinaatko vielä rikkoa saunan ikkunan. Silti avokämmenestä on aika hevii.....
modelli kirjoitti:
imponeeraavampaa kuin rikkoa saunan ikkuna, mieti ja keskity, meinaatko vielä rikkoa saunan ikkunan. Silti avokämmenestä on aika hevii.....
Se oli sillon se, taisin olla kakarana hieman kuriton. Avokämmenestä pehmeälle pepunkannikalle tuli silloin, muttei siitä arpia jäänyt. En ole sen jälkeen saunan ikkunoita hajottanut, enkä meinaakkaan.
Mitäs pahaa itse teit? Tunnusta pois.tosi..typy kirjoitti:
Se oli sillon se, taisin olla kakarana hieman kuriton. Avokämmenestä pehmeälle pepunkannikalle tuli silloin, muttei siitä arpia jäänyt. En ole sen jälkeen saunan ikkunoita hajottanut, enkä meinaakkaan.
Mitäs pahaa itse teit? Tunnusta pois.avokämmenestä, niin se ei tarkoita mitään pepulle läpsyttelyä.
modelli kirjoitti:
avokämmenestä, niin se ei tarkoita mitään pepulle läpsyttelyä.
No mitenkäs sitte sanotaan, kun kämmenellä annetaan piiskaa pepulle? Mikä olisi oikea ilmaisutapa?
tosi..typy kirjoitti:
No mitenkäs sitte sanotaan, kun kämmenellä annetaan piiskaa pepulle? Mikä olisi oikea ilmaisutapa?
en halua saivarrella. Kämmenellä piiskaa pepulle varmaan ois lähemp.
Hiuksista vietiin aina sillon tällön, niin että jalat oli puol metriä ilmassa.
Meillä tais koivuniemen herra päivystää keittiön oven päällä viis vuotta putkeen.
- almasty
Koivuniemen herraa sain mukulana joskus pari kertaa.
- Yks nainen
Sain tosi usein ja syyttä :(
- gkjjlj
En. Mulle opetettiin, että väkivalta ei ole kansalaisen mahdollisuuksiin kuuluvaa ja sitä periaatetta olen elämässäni noudattanutkin. Minua ei ole kasvatettu eläimeksi. Dostojevskia tai Milleria jne. jne. kyllä pääsin lukemaan kotihyllyistä heti, kun halusin. Ekan kirjastokorttini sain muutaman vuoden ikäisenä ja se on mulla yhä tallessa.
- vänksy
remmikurituksen oon saanut vaan yhden kerran, olin silloin 7v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708