Mitä inhoat vastakkaisessa

Junie B.

sukupuolessa
a. parisuhdemielessä
b. ystävyysmielessä
c. yleinen elämä mielessä

22

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

NÄIN ON!

• a. parisuhdemielessä - aiheeton ja rasittava mustasukkaisuus
      b. ystävyysmielessä - oikullisuus
      c. yleinen elämä mielessä - liika itsekkyys

• Pahimmat:

a. parisuhdemielessä -tunteettomuutta ja seksikeskeisyyttä
      b. ystävyysmielessä -sitä, että mies on aina miehen puolella vaikka ystävää vastaan ja ettei mieheen voi luottaa ja puhua vaikeista asioista
      c. yleinen elämä mielessä -loputonta itsensä kehumista ja vastuuttomuutta

• vänksy

a. parisuhdemielessä ~ sitä ettei mies ole lojaali mua kohtaan suhteessa muihin ihmisiin
      b. ystävyysmielessä ~ sama vastaus kuin yläpuolella
      c. yleinen elämä mielessä ~ sitä jos mies on naisen tossun alla

• tonou

Lähes kaikkea. Ensin kuitenkin tulee mieleen haju (lemu).

Sorry nyt vaan, mutta oon vähän huonolla tuulella.

• Marjelie

nouse muutaman tunnin päästä "toiselta kyljeltä". Jospa se auttaisi asiaan.

2. Kuvittele että Ranskatar kulkisi minihameessa ja poimisi sen Lumene mascaran juuri nenäsi edestä lattialta.

3.Sulje silmäsi ja ajattele jotakin kaunista kesäistä luontoa. Joutsenet uivat järvellä/lammella. Aurinko on noussut, untuvaiset poutapilvet sinitaivaalla, satakieli laulaa metsikössä, välillä käki kukahtelee. Ilma on aamunraikas.

• Miaroosa
        Marjelie kirjoitti:

2. Kuvittele että Ranskatar kulkisi minihameessa ja poimisi sen Lumene mascaran juuri nenäsi edestä lattialta.

3.Sulje silmäsi ja ajattele jotakin kaunista kesäistä luontoa. Joutsenet uivat järvellä/lammella. Aurinko on noussut, untuvaiset poutapilvet sinitaivaalla, satakieli laulaa metsikössä, välillä käki kukahtelee. Ilma on aamunraikas.

jos ei ole lojaali, luottamus menee, jos panttaa tietoja, jotka liittyvät minuun

• Marjelie
        Marjelie kirjoitti:

tarkoitettu tuota huonoa tuultasi korjaamaan.

• dayum

Epärehellisyys, valkoiset valheet, asioiden tekeminen vaikeimman kautta/liian vaikeiksi, liika itsekkyys, avoimuuden puute, minun avoimuuteni ja hyväntahtoisuuteni väärinkäyttö, liika lapsellisuus, epäkypsyys, miesmäiset (muka-hauskat) tavat, "ainainen" negatiivinen suhtautuminen kaikenlaiseen pieneenkin spontaaniuteen, sokeus omalle itselle/laajemmalle kokonaisuudelle, parisuhdemielessä huomiohakuisuus ja kevytkenkäisyys, rääkyvä ääni, manipulointitaipumukset, teennäisyys.

• lisättävää, muuta kuin ahneus ja läpipaistava kateus.

• dayum
        modelli kirjoitti:

lisättävää, muuta kuin ahneus ja läpipaistava kateus.

Arvasin että jotain unohtui.

• muutama asia

samat asiat tökkii samaakin sukupuolta olevien kanssa.

Haluan kaiken tai en mitään, silti riittää kunhan olet omanlaisesi etkä loukkaannu ja suutu kokonaan.

Olen vaikea ja en ole, mutta ikuisesti ystäväsi jos vain ystävyyteni otat vastaan ja jaksat minua, minä jaksan sinua kuitenkin.

Olen kanssasi ja en ole kanssasi, ethän kahlitse minua, sillä minäkään en kahlitse sinua.

Olen omanlaiseni älä pyri minua muuttamaan toiseksi mitä en koskaan olisi, sillä sitä en minä sinulle tekisi.

Asiat voivat riidellä, mutta ei ihmiset. Olen kärkäs ja vahva mielipiteissäni, minun ajatukseni ja mielipiteeni ovat minun omiani ja sinun ovat sinun omiasi, eikä ne välttämättä koskaan kohtaa, siitä huolimatta minä kunnioitan sinua ja odotan samaa sinulta.

• tuo nimimerkki "pahimmat:".

• 15

vaatii hyvää luonnetta ystävältäsi, kaikki ei tohon pysty.

• fifi-neiti

se jalkohiki on kauheinta

• a. parisuhdemielessä
      -Seksikeskeisyys, kun ei olla tyytyväisiä siihen mitä on/mikään ei riitä, pettäminen, luottamuksen väärinkäyttö, valehteleminen, tunteettomuus, empatian puute, hellyyden yms. vähättely ja sen välttely tai yritys muuttaa kaikki seksiksi, koskee/hellii vain silloin kun haluaa seksiä, suuttuu jos ei onnistu, ei kävele käsikädessä (murrrr).

b. ystävyysmielessä
      -Eka vastaus käy pienin viilauksin tähänkin.

c. yleinen elämä mielessä
      -Yleinen tyhmyys, seksikeskeisyys, empatian puute, toisten huomioonottamisen puute.

Noi nyt alkuun, vaikka kyllähän niitä enemmänkin on, mutta nyt täytyy kipittää kauppaan.

• Lisäilin ekaan sen jälkeen kun olin kakkoseen kirjoittanut. Nyt se sitten sopii enää isoin viilauksin.

Seksi eikä käsikädessä -kävelyt kuulu mun kaverishteisiin, joten noihin viittavista osuu vain tuo että yritetään sitä seksiä.

Mä en tykkää yhtään siitä, että mies valehtelee (leikkii kaveria) kun takana on kuitenkin vain toive saada kaadetuksi. Sitten sinä päivänä kun vihdoinkin tajuaa ettei se onnistu, kääntää täysin selän. Osoittaa siis, ettei oikeasti välittänyt musta ihmisenä tai kaverina, kuhan vaan yritti kieroin konstein päästä sänkyyn.

• scale

a)parisuhteessa en pidä siitä, jos kumppani ei ole mulle lojaali. Mun mielestä parisuhteessa ollaan selät vastakkain tarvittaessa vaikka koko helkkarin maailmaa vastaan.

b) Sama kuin a. mutta jos a ja b ovat ristiriidassa, niin a voittaa

c) tärkeily ottaa pattiin

• Marjelie

a. Jatkuva toisten naisten kehuminen omalle kumppanilleen. (Miten kaunis, hyvä kroppainen, rikas, ministeri,ym. tuo naapurin nainen/työkaveri on)

b. Ei pysy kaveruus/ystävyyslinjalla vaan vetää puheissaan aina seksin aiheeksi. Ei ole luotettava, kertoo kaiken mistä keskustellaan eteenpäin, valehtelee.

c. Liian määräilevä/on määräiltävänä. Kehuu jatkuvasti itseään, ammattiaan, osaamistaan, ulkonäköään. Aliarvioi kumppaniaan. Pettää puolisoaan. Kimittävä naismainen ääni. Epäsiisteys. jne

• "a. Jatkuva toisten naisten kehuminen omalle kumppanilleen. (Miten kaunis, hyvä kroppainen, rikas, ministeri,ym. tuo naapurin nainen/työkaveri on)"

niin ja sitte ku miehet ei niin tee niin naiset on aivan varmoja että ne kehuu joillekki toisille.

• Marjelie
        LaRito kirjoitti:

"a. Jatkuva toisten naisten kehuminen omalle kumppanilleen. (Miten kaunis, hyvä kroppainen, rikas, ministeri,ym. tuo naapurin nainen/työkaveri on)"

niin ja sitte ku miehet ei niin tee niin naiset on aivan varmoja että ne kehuu joillekki toisille.

tekevätkin. Eihän tuossa mitään yllättävää ole. Ne tekevät sen joka tapauksessa joko omalleen tai vieraalle naiselle. Mielistelevät.

• zisel

kohtiin: inhoan, vihaan.... tai ehkä kuvaavin sana on HALVEKSIN akkamaisia miehiä. Hyi olkoon :-/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe