lämmitinhankinta

ostopuuhissa

Täällä on kovasti taitettu peistä puolesta ja vastaan venelämmityksen tiimoilla. Mitä mieltä on palstalta tuttu Sepeteus?

12

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu millainen vene on ja millaista käyttöä sillä lämmmittimellä on. Kerro millainen vene sinulla on ja mistä mihin liikut kalenterin mukaan, niin sitten voisi pähkäillä mikä siihen sopii.

      • 32

        mulla on avo busteri. olis hyvä jos sais syksyllä onkiessa jotain 20 astetta veneeseen.


      • 32 kirjoitti:

        mulla on avo busteri. olis hyvä jos sais syksyllä onkiessa jotain 20 astetta veneeseen.

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.


      • heh62
        vanhami kirjoitti:

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.

        Ei ollut 32:n heitto hieno, mutta kyllä kaikkien aiheiden toistuva käsittelykin joskus kyllästyttää. Ihan niin kuin ihmiset eivät lukisi tai ymmärtäisi lukemaansa.

        Ja aloittajahan pyysi Sepeteuksen mielipidettä ;)


      • missään
        vanhami kirjoitti:

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.

        miksi niitä ei koskaan näe päässä?


      • 24
        vanhami kirjoitti:

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.

        osu ja uppos. LOLOLOLOLOLOL onks busterin lämppäreistä kysely jotenkin kiellettyä?


    • Pilateus

      Sepeteus kertoi mulle, että kyllä lämppäreistä muutkin tietää
      ihan yhtä paljon.

    • Valitettavast en katso olevani pätevä asettamaan näitä paremmuusjärjestykseen, oma kokemukseni rajoittuu Wallakseen, Thermoon ja Volvo Ardic MiniMax:iin. Muutenkin on näissä hankinta-asioissa arveluttavaa asettua jakelemaan absoluuttisia totuuksia, on paljon tapauskohtaisia tekijöitä vaikuttamassa. Tässä samalla toivotan kaikille hyvää kesää ja jos/kun ongelmia tekniikan puolelle tulee, koetetaan yksissä ratkoa niitä.

    • 8+20

      odotetaan koska Safire uskontokunnan kiihkoilijat heräävät julistamaan ilosanomaansa...

      • täysipakana

        Ei siinä tarvita mitän yliluonnollista ; näillekin palstoille on kertynyt mahoton määrä kehuja. Sehän on vain venelämmitin ja kyljessä sattuu lukemaan Safire.

        Kerrottakoon nyt vielä. Ostin mallin 2200 vuoden 2001 kesällä. Olin alkanut vuotta aikaisemmin rakentaa
        omaa venettä. Ensin se toimi KOKO TALVEN "työmaalämmittimenä". Sen jälkeen se on pörrännyt tähän
        asti 8 kesää. Ainoa mitä on tehty on yhden hehkutulpan vaihto.

        Vielä ylimääräinen plussa, ainakin näin turkulaisena. Voin mennä koska vain lämppärit suunnitellun ja
        niitä tekevän äijän pajalle kyselemään ja ostelemaan varaosia (no, niitähän ei ole tarvittu)

        Itse olen taas pitänyt näitä Webasto / Eberi -miehiä rekkakuskeina. Kun se toimii rekassa, on se tosi
        kovaa valuuttaa myös tuolla merellä :) Wallaksia en edes jaksa haukkua.....


      • täysipakana kirjoitti:

        Ei siinä tarvita mitän yliluonnollista ; näillekin palstoille on kertynyt mahoton määrä kehuja. Sehän on vain venelämmitin ja kyljessä sattuu lukemaan Safire.

        Kerrottakoon nyt vielä. Ostin mallin 2200 vuoden 2001 kesällä. Olin alkanut vuotta aikaisemmin rakentaa
        omaa venettä. Ensin se toimi KOKO TALVEN "työmaalämmittimenä". Sen jälkeen se on pörrännyt tähän
        asti 8 kesää. Ainoa mitä on tehty on yhden hehkutulpan vaihto.

        Vielä ylimääräinen plussa, ainakin näin turkulaisena. Voin mennä koska vain lämppärit suunnitellun ja
        niitä tekevän äijän pajalle kyselemään ja ostelemaan varaosia (no, niitähän ei ole tarvittu)

        Itse olen taas pitänyt näitä Webasto / Eberi -miehiä rekkakuskeina. Kun se toimii rekassa, on se tosi
        kovaa valuuttaa myös tuolla merellä :) Wallaksia en edes jaksa haukkua.....

        on pieni-kokoinen, mahtuu pienempäänkin veneeseen.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4674368#comment-24890302


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe