Täällä on kovasti taitettu peistä puolesta ja vastaan venelämmityksen tiimoilla. Mitä mieltä on palstalta tuttu Sepeteus?
lämmitinhankinta
12
449
Vastaukset
Riippuu millainen vene on ja millaista käyttöä sillä lämmmittimellä on. Kerro millainen vene sinulla on ja mistä mihin liikut kalenterin mukaan, niin sitten voisi pähkäillä mikä siihen sopii.
- 32
mulla on avo busteri. olis hyvä jos sais syksyllä onkiessa jotain 20 astetta veneeseen.
32 kirjoitti:
mulla on avo busteri. olis hyvä jos sais syksyllä onkiessa jotain 20 astetta veneeseen.
Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.
Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.- heh62
vanhami kirjoitti:
Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.
Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.Ei ollut 32:n heitto hieno, mutta kyllä kaikkien aiheiden toistuva käsittelykin joskus kyllästyttää. Ihan niin kuin ihmiset eivät lukisi tai ymmärtäisi lukemaansa.
Ja aloittajahan pyysi Sepeteuksen mielipidettä ;) - missään
vanhami kirjoitti:
Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.
Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.miksi niitä ei koskaan näe päässä?
- 24
vanhami kirjoitti:
Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.
Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.osu ja uppos. LOLOLOLOLOLOL onks busterin lämppäreistä kysely jotenkin kiellettyä?
- liikaa ihan
kaukaa haettu:
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/lämmitin tid:3358?term_keywords=lämmitin - Pilateus
Sepeteus kertoi mulle, että kyllä lämppäreistä muutkin tietää
ihan yhtä paljon. Valitettavast en katso olevani pätevä asettamaan näitä paremmuusjärjestykseen, oma kokemukseni rajoittuu Wallakseen, Thermoon ja Volvo Ardic MiniMax:iin. Muutenkin on näissä hankinta-asioissa arveluttavaa asettua jakelemaan absoluuttisia totuuksia, on paljon tapauskohtaisia tekijöitä vaikuttamassa. Tässä samalla toivotan kaikille hyvää kesää ja jos/kun ongelmia tekniikan puolelle tulee, koetetaan yksissä ratkoa niitä.
- 8+20
odotetaan koska Safire uskontokunnan kiihkoilijat heräävät julistamaan ilosanomaansa...
- täysipakana
Ei siinä tarvita mitän yliluonnollista ; näillekin palstoille on kertynyt mahoton määrä kehuja. Sehän on vain venelämmitin ja kyljessä sattuu lukemaan Safire.
Kerrottakoon nyt vielä. Ostin mallin 2200 vuoden 2001 kesällä. Olin alkanut vuotta aikaisemmin rakentaa
omaa venettä. Ensin se toimi KOKO TALVEN "työmaalämmittimenä". Sen jälkeen se on pörrännyt tähän
asti 8 kesää. Ainoa mitä on tehty on yhden hehkutulpan vaihto.
Vielä ylimääräinen plussa, ainakin näin turkulaisena. Voin mennä koska vain lämppärit suunnitellun ja
niitä tekevän äijän pajalle kyselemään ja ostelemaan varaosia (no, niitähän ei ole tarvittu)
Itse olen taas pitänyt näitä Webasto / Eberi -miehiä rekkakuskeina. Kun se toimii rekassa, on se tosi
kovaa valuuttaa myös tuolla merellä :) Wallaksia en edes jaksa haukkua..... täysipakana kirjoitti:
Ei siinä tarvita mitän yliluonnollista ; näillekin palstoille on kertynyt mahoton määrä kehuja. Sehän on vain venelämmitin ja kyljessä sattuu lukemaan Safire.
Kerrottakoon nyt vielä. Ostin mallin 2200 vuoden 2001 kesällä. Olin alkanut vuotta aikaisemmin rakentaa
omaa venettä. Ensin se toimi KOKO TALVEN "työmaalämmittimenä". Sen jälkeen se on pörrännyt tähän
asti 8 kesää. Ainoa mitä on tehty on yhden hehkutulpan vaihto.
Vielä ylimääräinen plussa, ainakin näin turkulaisena. Voin mennä koska vain lämppärit suunnitellun ja
niitä tekevän äijän pajalle kyselemään ja ostelemaan varaosia (no, niitähän ei ole tarvittu)
Itse olen taas pitänyt näitä Webasto / Eberi -miehiä rekkakuskeina. Kun se toimii rekassa, on se tosi
kovaa valuuttaa myös tuolla merellä :) Wallaksia en edes jaksa haukkua.....on pieni-kokoinen, mahtuu pienempäänkin veneeseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4674368#comment-24890302
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683