Testamentti

paikka patatiisiin

Ottaako Vartiotorniseura ja Betel vastaan testamentteja ?

10

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki. Kaikki raha kelpaa.

      • Jallu-eno

        Ja mitäs pahaa siinä on jos joku omia rahojaan haluaisikin tesmentata seurakunnalleen? Ymmärtääkseni seura ei ole kertaakaan sitä erikseen pyytänyt eikä kinunnut.


      • järki käteen

        avautuu ihan varmasti, kun teet testamentin JT:lle. He kyllä vievät vaikka tuhkankin pesästä jos annat luvan.
        Sanoisin; harkitkaa tarkkaan, kun ajatelette testamentin tekoa eri uskontojen kanssa.
        Jos haluatette testamentata jollekin uskonlahkolle tehkää se niin, että he eivät siitä tiedä.
        Muuten olette jatkuvan kontrollin alaisena ja teille annetaan ymmärtää, että he haluaa vain teidän parasta,
        jotta omaisuus ei mene hukkaan.

        Rumasti sanoen; pukki on silloin kaalimaan vahtina.


      • Jallu-eno kirjoitti:

        Ja mitäs pahaa siinä on jos joku omia rahojaan haluaisikin tesmentata seurakunnalleen? Ymmärtääkseni seura ei ole kertaakaan sitä erikseen pyytänyt eikä kinunnut.

        >>Ja mitäs pahaa siinä on jos joku omia rahojaan haluaisikin tesmentata seurakunnalleen?

        Jallu my frieeeend, en tässä yhteydessä tainnut mainita että asiassa mitään erikoisen pahaa on (vaikka eettisesti arvelluttavaa se olisikin). Tyhmäkään ei ole se joka pyytää vaan joka menee vipuun.

        >>Ymmärtääkseni seura ei ole kertaakaan sitä erikseen pyytänyt eikä kinunnut.

        Pyytämisestä en tiedä, mutta mahdollisuus tuskin on jäänyt keneltäkään huomaamatta, joka on vt-seuran tehokkaan tiedottamisen ansiota. Kyllä, vt-seurakin osaa tehokkaan tiedottamisen jos kyse on sen eduista.


      • Jallu-eno
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Ja mitäs pahaa siinä on jos joku omia rahojaan haluaisikin tesmentata seurakunnalleen?

        Jallu my frieeeend, en tässä yhteydessä tainnut mainita että asiassa mitään erikoisen pahaa on (vaikka eettisesti arvelluttavaa se olisikin). Tyhmäkään ei ole se joka pyytää vaan joka menee vipuun.

        >>Ymmärtääkseni seura ei ole kertaakaan sitä erikseen pyytänyt eikä kinunnut.

        Pyytämisestä en tiedä, mutta mahdollisuus tuskin on jäänyt keneltäkään huomaamatta, joka on vt-seuran tehokkaan tiedottamisen ansiota. Kyllä, vt-seurakin osaa tehokkaan tiedottamisen jos kyse on sen eduista.

        T-i-u-k-u My honey poooooot, kyllä niitä tyhmempiäkin kohteita johon voi rahansa hassata.

        "->vaikka eettisesti arvelluttavaa se olisikin- tehokkaan tiedottamisen ansiota- 


    • AdaFlink

      ... raha kelpaa aina.

      Jehovilla tuntuu menevän vähän heikosti. Päättelen siitä, että tossa meidän naapurissa olevan valtakunnansalin pihassa hurlum-hei-aikana autokanta on päässy rupsahtamaan. Entimuinoin siellä seiso hienoja autoja ja automerkit olivat laatua (Volvo, Saab, Mersu, BMW etc.). Nyt siellä seisoo Japsien säilykepurkeista kierrätettyjä vm. alle 2000 olevia autoja (ei EU-kilvissä).

      Joten kyllä raha aina kelpaa.

    • rahan jako lahkoille

      Älkää ihmiset tehkö sitä virhettä, että lahkoille annatta rahaa..ja vielä testamentin!!! Mitä ne sillä rahalla tekee? Eikö raamattu enää riitä, vai eikö raamattu tee kylläiseksi?

    • koo.koo

      Ai ottaako? Vaikka rekkakuormakaupalla, jos vaan on tarjolla. Netistä löytyy sivusto, jossa on tarkat ohjeet mammonan kaatatamiseksi wc-seuran Moolokin kitaan.

    • Johanneksen_poika

      >>Ottaako Vartiotorniseura ja Betel vastaan testamentteja ?

      Kyllä. He odottavat malttamattomasti testamentteja. Heillä on erikoisohjeet näiden vastaanottamiseen. Voit lukea sen tästä:

      http://koti.mbnet.fi/jpoika/raha/

      • Rahat Seuralle

        Lapsien "tekokielto" 60- tai 70-luvulla johtaa siihen, ettei perijöitä ole, paitsi voidaan tietysti antaa rahat VT-seuralle. Ja jos lapset ovat lähteneet pois kultista, ei heille anneta perintöä, vaan VT-seuralle.

        Herrick Åberg on käsitellyt VT-seuran testamenttihimoa kirjassaan "Nykyajan Baabelin orjat".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe