Illan ohjelmistoa

dazu

Bladerunner MTV3 22.30 *****

Hyvä, mutta arvostelijan yliarvostama elokuva. Annan neljä tähteä.

21

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crocuta

4 ½

• Arvosteluissa yleensä hehkutetaan elokuvan moraalista dilemmaa siitä, missä on koneen ja ihmisen raja. Elokuvan aiheenahan tuo olisi ollut todella nerokas, jos elokuva olisi filmattu 50-vuotta aiemmin. Tuolloin 80-luvulla aihe oli kuitenkin jo hieman kliseinen. Elokuvan tekohetken aikoihin (matemaatikko)Rudy Rucker kirjoitti aiheesta suunnilleen niin, että kaikki aiheeseen liittyvä on ajateltu loppuun jo aikoja sitten.

• Crocuta
        dazu kirjoitti:

Arvosteluissa yleensä hehkutetaan elokuvan moraalista dilemmaa siitä, missä on koneen ja ihmisen raja. Elokuvan aiheenahan tuo olisi ollut todella nerokas, jos elokuva olisi filmattu 50-vuotta aiemmin. Tuolloin 80-luvulla aihe oli kuitenkin jo hieman kliseinen. Elokuvan tekohetken aikoihin (matemaatikko)Rudy Rucker kirjoitti aiheesta suunnilleen niin, että kaikki aiheeseen liittyvä on ajateltu loppuun jo aikoja sitten.

Vaan ei ollut Dickin kirjaa, jonka maailmaa tuoda ruudulle, 50-vuotta aikaisemmin.

• Huippu leffa jos se on The Final Cut -parhaita sci-fi elokuvia mitä on tehty. Huippu äänet ja huippu kuva

• se se on.

• Etten yleensä tykkää yhtään kriitikoiden ylistämistä leffoista. Mahtaakohan kannattaa yrittää kattoa tätäkään..

• Crocuta

Mä olen huomannut, että jotkut niistä on tosi hyviä. Kuten Rita Hayworth- Avain pakoon. Vaan sitä nyt ylistävät kaikki.

• Crocuta kirjoitti:

Mä olen huomannut, että jotkut niistä on tosi hyviä. Kuten Rita Hayworth- Avain pakoon. Vaan sitä nyt ylistävät kaikki.

Mä sanoinkin.. yleensä!! Noh, jotain ranskalaisia taide-elokuvia en kyllä kato vaikka kuka sanois mitä.

Mjaa, en olekkaan tuommoiseen edes törmännyt etten osaa sanoa minkälainen on.

• Crocuta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Mä sanoinkin.. yleensä!! Noh, jotain ranskalaisia taide-elokuvia en kyllä kato vaikka kuka sanois mitä.

Miten ihmiset ei oo nähny tota leffaa...

• Crocuta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Katotaa se sitte ku tuun kylään :P

• Crocuta kirjoitti:

sanoo vihaavansa hyväksi arvosteltuja leffoja, mutta kyllä mä yleensä aika samoilla linjoilla olen arvostelun kanssa. Kyllä ne yhden tähden leffat on poikkeuksetta täysin paskoja. Pari kertaa olen kyllä kohdannut helvetin tylsän viiden tähden leffan, jonka katsomisen olen lopettanut kesken, mutta harvoin edes ne ranskalaiset taide-elokuvat on kovin tylsiä, jos saa viisi tähteä.

• Crocuta kirjoitti:

Miten ihmiset ei oo nähny tota leffaa...

Lukasin siitä, että aika tuntemattomien on ja siinä sanottiinkin ettei se ilmestyessään ole herättänyt mitään kohua. On pikku hiljaa sitten varkain saavuttanut suosiota.

Noh, kun ei ole meteliä, niin semmoinen jää äkkiä pelkkien leffafriikkien harrastukseksi kun tavanpulliaiset, kuten minä, etsii ne 2 leffaa kuukaudessa siitä "kuukauden suositut" -katalogista.

• Crocuta kirjoitti:

Katotaa se sitte ku tuun kylään :P

Kyllä me varmasti telkkaakin keritään välillä katseleen :D

• Oon missannu tänään kolme mustsee lätkäpeliä. Pitääkö niitä oikeesti tulla näin paljon ja onko ne pakko kaikki katsoo?

12:45 Euro Hockey Tour: Suomi - Tsekki
      16:25 Euro Hockey Tour: Ruotsi - Venäjä
      19:30 NHL Playoffs LIVE: Boston - Philadelphia, 1. ottelu

• mikset oo baarissa?

• En ole kirpelan kanssa, jos sitä pelkäät. :)

• pippelipuussakasvoi
        dazu kirjoitti:

En ole kirpelan kanssa, jos sitä pelkäät. :)

et ole kirpelöän kanssa vaikka tahtoisit homo.

• kirpela
        dazu kirjoitti:

En ole kirpelan kanssa, jos sitä pelkäät. :)

toi oli totaalisen turhaa. Ja sama kuka seurassani oisi, ainoa mikä sekoisi oisi jokin valvontavehje tai mun uni.

• rumarumARUMA

katsot elokuvaa koska olet RUMA!

HÄHÄ!

• kirpela

sinä olet pahasti väärässä.

• ja siinäkin 1/4 liikaa.

Elokuva esittää tulevaisuutta ja kämpät laitteet 1900 luvulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6724
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4542
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3446
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3037
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1610
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1399
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe