YouTubesta koneelle

Mr.Pelle

Mulla on semmoinen ongelma että kun klikkaan YouTubessa kohtaa "Download to Real Player" niin se ei kuitenkaan suostu lataamaan videota koneelleni. Todennäköisesti koneellani olevai Real Player on sen verran vanha, ettei sen takia suostu lataamaan, mutta onko Real Playerin päivittämisen lisäksi mitään muuta keinoa saada kuitenkin YouTuben videoita koneelle?

Kokeilin lähettää sähköpostiini videon, mutta eihän sinne tule kuin linkki samaiselle youtube-sivustolle, ei se mitään real player-muodossa olevaa videota sähköpostiini lähettänyt.

9

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se realplayer. kyllä mulla ainakin latautuu tubesta ihan ok. ja kun lähetät videon sähköpostitse niin lisää se liitteenä kun olet ensin ladannut koneelle.

• ---->>
      • ja download helpperillä.

• ffdfdf
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

ja download helpperillä.

Mutta mulla on Explorer.
        Ei vissiin toimi kumpikaan sillä.

• 3xplfirefoper
        ffdfdf kirjoitti:

Mutta mulla on Explorer.
        Ei vissiin toimi kumpikaan sillä.

lataa eri selaima niin eri selaimia ja edelleen explooreri

• ihmisiä
        3xplfirefoper kirjoitti:

lataa eri selaima niin eri selaimia ja edelleen explooreri

Haluavat jostain syystä käyttää tuota expolreria ja ihmettelevät sitten sitä ja tätä. Firefox tai Opera ratkaisisi aika monta ongelmaa ja ovat lisäksi nopeampia ja turvallisempia, eikä tartte ladata aina jotain active X komponenttia koneelle, että joku toimisi...

• fvrefq
        ihmisiä kirjoitti:

Haluavat jostain syystä käyttää tuota expolreria ja ihmettelevät sitten sitä ja tätä. Firefox tai Opera ratkaisisi aika monta ongelmaa ja ovat lisäksi nopeampia ja turvallisempia, eikä tartte ladata aina jotain active X komponenttia koneelle, että joku toimisi...

videota saa muut ladattua ja näkymään jokapaikassa esim kännykässä, ainakin ite olen laittanut tuon eston päälle.

• Ei Explorer

On se kumma kun ihmiset aina vaan käyttävät sitä Exploreria, vaikka parempiakin selaimia on, kuten
      Mozilla Firefox tai Opera.

Lataaminen tapahtuu parissa minuutissa jonka jälkeen asetus oletus- selaimeksi yhdellä klikkauksella.
      Exploreria ei tarvitse poistaa koneelta.

• juutuutti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      798
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      773
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      650
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      213
      588
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      543
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      526
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe