Terve kaikille!
Olen pohdiskellut mielessäni yhtä asiaa ja nyt vihdoin sitä kysyn hyvät naiset ja miehet:
Miksi naiset usein inhoavat strippareita ja pitävät heitä prostituoituina??
Olen itse strippari ja työkseni VAIN strippaan mutta privassa HYVÄNNÄKÖISEN asiakkaan sattuessa kohdalle voin antaa lisämaksusta "pikkukivaa" koska tällöin nautin itsekin ja saan siitä vieläpä rahaa! Mikä tässä on niin väärin?? Lisäään vielä etten seurustellessani anna "ekstra palveluja" ja muutenkin tosiaan vain jos itseäni hotsittaa. Rahaa tienaan työlläni enemmän kuin toisesta työstäni kuukaudessa vaikken "joudu" tanssimaan kuin muutamina viikonloppuina/kk. Rakastan työtäni ja sen ansiosta minulla on korkea motiivi pitää itseni kunnossa ja hyvännäköisenä.
Mieheni pitää liikunnallisuutta, tanssitaitojani sekä muita taitojani vain plussana ja luottaa minuun, ja minä häneen. En myöskään käytä alkoholiakaan (tai muitakaan) kuin muutamia annoksia kk.ssa tietyissä edustustilanteissa.
Mieheni sanoo että on helppoa olla naisen kanssa joka tuntee hyvin vartalonsa ja on sinut sen kanssa. Tässä työssä meinaan itsetuntemus kasvaa. Yksikään tuntemistani miehistä ei esim. ole sanonut että työssäni olisi jotain vikaa, päinvastoin! Naiset taasen ovat mairittelevia minulle asiasta kuultuaan, mutta huorittelevat sitten selän takana.
Kertokaa mistä tämä johtuu, sillä minä ja työkaverini olemme tavallisia naisia tavallisine miehinemme ja elämme tavallista elämää.
Emmekä me stripparit ole munankipeitä tahi rahanahneita tyrkkyjä, kyllä meille tarjontaa rittää. ;)
Olen strippari. So what?
142
6944
Vastaukset
- Ellen_89
No.. Itse pidän kanssa huolta itsestäni ja tykkään laittautua ja olen samaa mieltä, että kauniit naiset saavat kadehdintaa. Stripparille kuitenkaan harvemmin ollaan kateellisia. Itse opiskelen sairaanhoitajaksi ja kätilöksi, mietin joskus strippausta mutta tulin viime tingassa mielipiteeseen, ettei se ole arvolleni sopivaa. En halua kantaa koko elämääni sellaista taakkaa, että olisin jakanut vartaloani rahasta -näköhavaintona tai kosketuksena. Sellaisen muistaa ja ennen kaikkea TIETÄÄ lopun elämänsä. Voi tavata unelmiensa miehen 40-vuotiaana, joka ei ymmärtäisi. Minä en halua kantaa sellaista taakkaa sisälläni esim. tulevana äitinä. En alennu tekemään sellaista rahasta. Raha on kuitenkin vain maksuväline.
Lisäksi vaikka strippaus, tms. voi olla yleisesti hyväksyttävää, ei se todella sitä ole. Esim. harvemmin miehet alttarille vievät stripparin. Naiset jotka eivät itse tee sitä, eivät ymmärrä sinua. Prostituutioon kykenevät naiset ovat yleensä mieleltään jonkin asteisesti järkkyneitä, heillä on huonoja kokemuksia tai ei itsekunnioitusta, tms. noin kärjistettynä. Koska kuka nainen vapaaehtoisesti asettaisi itsensä mahdolliseen vaaraan? Jos esim. kondomi menee rikki-> tautiriskit, raiskausyritykset, vainoajat, tms. Täytyy olla aika huono itsetunto, että arvostaa rahaa enemmän kuin itseään. Suomessa on kuitenkin sosiaalijärjestelmä, joka periaatteessa ei pakota ketään kadulle (en itse sitä ole käyttänyt). Työnkään saaminen ei oikeasti ole kovin vaikeaa. Sama on strippareilla kuin prostituoiduilla, on se vaan aika... Kaikki tuollainen turruttaa ja loppujen lopuksi muuttaa ihmistä, se on aivan väistämätöntä sekä vääristää suhteen seksiin. Ja se on itsehankittua, mikä pahinta. Mielestäni miehesi ei kovin paljon arvosta sinua, jos antaa sinun toimia tuollaisessa työssä. En usko, että kun olet sinut vartalosi kanssa, niin se työstäsi johtuu, tai jos johtuu niin.. Antaisiko miehesi lapsensa tai siskonsa työskennellä stripparina? En usko.. Miksi sitten sinun. Tai jos antaisi, niin olisi aika holtitonta touhua.
Kuitenkin miehen ja naisen välinen liitto on kahdenkeskinen ja jo evoluutio määrittelee naisen "roolin", joka on hyvinkin vapaa nykypäivänä. Enemmän ongelmia naisena näen, en itse strippauksessa, vaan siinä että sinun täytyy elää tuon asian kanssa. Jos saan joskus tyttären, en halua olla entinen strippari tai prostituoitu. Mutta niin.. en usko, että naiset ovat sinulle kateellisia, he vain eivät ymmärrä uravalintaasi. En usko että monet miehetkään todella ymmärtävät. Tutkimuksissahan naiset eivät tuomitse prostituoituja vain ymmärtävät enemmän kuin miehet.
Yksi puoli on myös se, ettet koskaan voi enää elämässäsi tuomita mitään; miehen pettämistä (petät itse siellä miehen kanssa joka katsoo sinua ja vaimo kotona -> vaikka ei oma syysi, niin kyllä sinä sen tiedät), et voi sinisin silmin vannoa ystävyyttä naisen lojaalisuudesta toisilleen, et voi pitää itseäsi lahjomattomana koska otat rahaa tuollaisesta, tekisit varmaan mitä vain miljoonasta, et voi tuomita koskaan ketään koska olet itse ns. pohjasakkaa, tai yleisesti prostituoitua tai stripparia alemmas arvostetuksi ei työpaikoissa pääse, jne jne... Tuollainen asia määrittelee ihmisen, halusit tai et... Ja kun se seuraa hautaan saakka. Henkilökohtaisesti otan mieluummin opintolainaa ja valmistun kätilöksi kuin strippaisin.- Ellen_89
Jatkaisin sen verran, että työpaikka ei määrittele ihmistä. Mutta kyseessä oleva työpaikkasi stripparina liittyy hyvinkin vahvasti ihmisen moraali- ja uskonkäsityksiin, minäkuvaan, itsetuntoon, näkemykseen oikeasta ja väärästä, äitiydestä, jnejne.. Silloin se todella määrittelee.
- ........
Ellen_89 kirjoitti:
Jatkaisin sen verran, että työpaikka ei määrittele ihmistä. Mutta kyseessä oleva työpaikkasi stripparina liittyy hyvinkin vahvasti ihmisen moraali- ja uskonkäsityksiin, minäkuvaan, itsetuntoon, näkemykseen oikeasta ja väärästä, äitiydestä, jnejne.. Silloin se todella määrittelee.
Lisäksi prostituoitu on ihminen, joka myy itseään rahasta.. Siksi määrittelisin stripparinkin sellaiseksi. Oli se sitten näkö- tai kosketushavainto, niin jos Thaimaassa nainen strippaa privasti ja joskus ottaa käteen, on hän prostituoitu.. Miksi suomessa olisi toisin.
- justiinsa-
Ellen_89 kirjoitti:
"En halua kantaa koko elämääni sellaista taakkaa, että olisin jakanut vartaloani rahasta -näköhavaintona tai kosketuksena. "
Entäs sirkusakrobaatit yms? Eikö hekin jaa vartaloaan näköhavaintona? Entäs näyttelijät? Siis ihan tavalliset näyttelijät jotka ei tee mitään oikeita seksikohtauksia mutta sitten poseeraavat lehdissä nakuna tai pikku alusvaatteissa? Entä mallit? Entäs poplaulajat, oletko koskaan katsonut musiikkivideoita? Jne jne.
"Naiset jotka eivät itse tee sitä, eivät ymmärrä sinua."
Älä puhu muiden kuin omasta puolestasi.
"Prostituutioon kykenevät naiset ovat yleensä mieleltään jonkin asteisesti järkkyneitä, heillä on huonoja kokemuksia tai ei itsekunnioitusta, tms. noin kärjistettynä."
Todellakin; kärjistettynä. Voisin minäkin kärjistää että sairaanhoitajat ovat yleensä vähän kanamaisia, tylsiä ja yksinkertaisia. Tämä on minun stereotyyppinen kuva sairaanhoitajasta. Onko stereotyypiat tosia?
"Koska kuka nainen vapaaehtoisesti asettaisi itsensä mahdolliseen vaaraan? Jos esim. kondomi menee rikki-> tautiriskit, raiskausyritykset, vainoajat, tms."
Kuule tyttö, katso ympärillesi, etkö ole koskaan kuullut yhdenillanjutuista? Etkö ole huomannut niitä tyttöjä/naisia jotka ihan omasta halustaan harrastavat niitä ja runsaasti? Eikö yhdenillanjutuissa voi mennä kortsu rikki tai tapahtua raiskausyrityksiä yms?
"Enemmän ongelmia naisena näen, en itse strippauksessa, vaan siinä että sinun täytyy elää tuon asian kanssa. Jos saan joskus tyttären, en halua olla entinen strippari tai prostituoitu."
Niin, tuo on sinun näkemyksesi asiasta. Ihmisillä on eri käsityksiä ja arvoja. Yksi ei ikinä voisi kuvitella harrastavansa seksiä tuntemattoman kanssa. Jos niin jostain syystä tapahtuisi heille tulisi hirveä morkkis. Toisille se on ihan ok, mennä vaikka tuntemattoman miehen mukaan baarista. Eikä saada myöhemmin morkkista. Siis ymmärrätkös, ihmisten mielet toimivat eri tavalla. Turha sun on luulla ja yleistää että kaikki ajattelevat ja tuntevat niinkuin sinä. Ja käsitinkö nyt oikein; jos nyt strippaisit jollekin ihmiselle, ja myöhemmin saisit tyttären, kantaisit tunnontuskia asiasta? Mutta jos et ikinä saisi tytärtä, olisi asia ok? Siis haloo, oleko ikinä oikeasti miettinyt arvojasi?
"Yksi puoli on myös se, ettet koskaan voi enää elämässäsi tuomita mitään"
Miksi?
"miehen pettämistä"
mikä sä olet määrittelemään muiden ihmisten suhteita? Jos asia on heille molemmille ok, ei sulla ole mitään asiaa mennä tuollaista sanomaan. Oletkos muuten koskaan kuullut avoimista suhteista, joissa osapuolilla on toistensa lupa nussia muiden kanssa? Eivätkö hekään voi koskaan enään tuomita mitään? Onko sulla jotain asiaa mennä arvstelemaan heidän keskenäisiä sopimuksia?
"et voi sinisin silmin vannoa ystävyyttä naisen lojaalisuudesta toisilleen"
Miksi?
"et voi pitää itseäsi lahjomattomana koska otat rahaa tuollaisesta"
Eihän se ole lahjontaa vaan työtä, työtä joka tehdään sovitusti maksua vastaan.
"et voi tuomita koskaan ketään koska olet itse ns. pohjasakkaa, tai yleisesti prostituoitua tai stripparia alemmas arvostetuksi ei työpaikoissa pääse, jne jne... "
Tämä on ehkä sun oma mielipide mutta ei mikään fakta. Mä voisin sanoa oman mielipiteeni, että vähän kyseenalaistan monien huippu-urheilijoiden "arvoa" kaiken siihen sisältyvän dopingin takia. (Ja tiedätkös muuten minkälainen seksihurjastelu kuuluu niiden huippujen elämäntyyliin?)
Mä henkilökohtaisesti arvostan enemmän ihmistä joka ei ole niin kapeakatseinen ja toisia tuomitseva kuin sä, ihan sama mikä strippari tai prostituoitu tai mikä hyvänsä on. Sun kannattaisi vähän kasvaa ja ajatella asioita. Nuo mielipiteesi ovat niin stereotypioihin perustuvia, ja kuulostavat sellaisilta sanoilta mitä kiltille tytölle opetetaan, ettei vaan ajattelisi itse mitään. Siis kyllä sä saat pitää omista arvoistasi kiinni, mutta ei maailma ole noin mustavalkoinen.
Tässä maailmassa on paljon pettäjiä, valehtelijoita, hyväksikäyttäjiä, huijareita, yksinkertaisesti sanottuna tähän maailmaan mahtuu hyvin paljon oikeita kusipäitä. Miten se, että paljastaa vartalonsa maksua vastaan, tai jopa harrastaa seksiä maksua vastaan, tekee ihmisestä jotain pohjasakkaa jolla ei ole mitään oikeuksia? - Ellen_89
justiinsa- kirjoitti:
"En halua kantaa koko elämääni sellaista taakkaa, että olisin jakanut vartaloani rahasta -näköhavaintona tai kosketuksena. "
Entäs sirkusakrobaatit yms? Eikö hekin jaa vartaloaan näköhavaintona? Entäs näyttelijät? Siis ihan tavalliset näyttelijät jotka ei tee mitään oikeita seksikohtauksia mutta sitten poseeraavat lehdissä nakuna tai pikku alusvaatteissa? Entä mallit? Entäs poplaulajat, oletko koskaan katsonut musiikkivideoita? Jne jne.
"Prostituutioon kykenevät naiset ovat yleensä mieleltään jonkin asteisesti järkkyneitä, heillä on huonoja kokemuksia tai ei itsekunnioitusta, tms. noin kärjistettynä."
Todellakin; kärjistettynä. Voisin minäkin kärjistää että sairaanhoitajat ovat yleensä vähän kanamaisia, tylsiä ja yksinkertaisia. Tämä on minun stereotyyppinen kuva sairaanhoitajasta. Onko stereotyypiat tosia?
"Koska kuka nainen vapaaehtoisesti asettaisi itsensä mahdolliseen vaaraan? Jos esim. kondomi menee rikki-> tautiriskit, raiskausyritykset, vainoajat, tms."
Kuule tyttö, katso ympärillesi, etkö ole koskaan kuullut yhdenillanjutuista? Etkö ole huomannut niitä tyttöjä/naisia jotka ihan omasta halustaan harrastavat niitä ja runsaasti? Eikö yhdenillanjutuissa voi mennä kortsu rikki tai tapahtua raiskausyrityksiä yms?
"Enemmän ongelmia naisena näen, en itse strippauksessa, vaan siinä että sinun täytyy elää tuon asian kanssa. Jos saan joskus tyttären, en halua olla entinen strippari tai prostituoitu."
Niin, tuo on sinun näkemyksesi asiasta. Ihmisillä on eri käsityksiä ja arvoja. Yksi ei ikinä voisi kuvitella harrastavansa seksiä tuntemattoman kanssa. Jos niin jostain syystä tapahtuisi heille tulisi hirveä morkkis. Toisille se on ihan ok, mennä vaikka tuntemattoman miehen mukaan baarista. Eikä saada myöhemmin morkkista. Siis ymmärrätkös, ihmisten mielet toimivat eri tavalla. Turha sun on luulla ja yleistää että kaikki ajattelevat ja tuntevat niinkuin sinä. Ja käsitinkö nyt oikein; jos nyt strippaisit jollekin ihmiselle, ja myöhemmin saisit tyttären, kantaisit tunnontuskia asiasta? Mutta jos et ikinä saisi tytärtä, olisi asia ok? Siis haloo, oleko ikinä oikeasti miettinyt arvojasi?
Miksi?
"miehen pettämistä"
mikä sä olet määrittelemään muiden ihmisten suhteita? Jos asia on heille molemmille ok, ei sulla ole mitään asiaa mennä tuollaista sanomaan. Oletkos muuten koskaan kuullut avoimista suhteista, joissa osapuolilla on toistensa lupa nussia muiden kanssa? Eivätkö hekään voi koskaan enään tuomita mitään? Onko sulla jotain asiaa mennä arvstelemaan heidän keskenäisiä sopimuksia?
Miksi?
"et voi tuomita koskaan ketään koska olet itse ns. pohjasakkaa, tai yleisesti prostituoitua tai stripparia alemmas arvostetuksi ei työpaikoissa pääse, jne jne... "
Tämä on ehkä sun oma mielipide mutta ei mikään fakta. Mä voisin sanoa oman mielipiteeni, että vähän kyseenalaistan monien huippu-urheilijoiden "arvoa" kaiken siihen sisältyvän dopingin takia. (Ja tiedätkös muuten minkälainen seksihurjastelu kuuluu niiden huippujen elämäntyyliin?)
Mä henkilökohtaisesti arvostan enemmän ihmistä joka ei ole niin kapeakatseinen ja toisia tuomitseva kuin sä, ihan sama mikä strippari tai prostituoitu tai mikä hyvänsä on. Sun kannattaisi vähän kasvaa ja ajatella asioita. Nuo mielipiteesi ovat niin stereotypioihin perustuvia, ja kuulostavat sellaisilta sanoilta mitä kiltille tytölle opetetaan, ettei vaan ajattelisi itse mitään. Siis kyllä sä saat pitää omista arvoistasi kiinni, mutta ei maailma ole noin mustavalkoinen.
Tässä maailmassa on paljon pettäjiä, valehtelijoita, hyväksikäyttäjiä, huijareita, yksinkertaisesti sanottuna tähän maailmaan mahtuu hyvin paljon oikeita kusipäitä. Miten se, että paljastaa vartalonsa maksua vastaan, tai jopa harrastaa seksiä maksua vastaan, tekee ihmisestä jotain pohjasakkaa jolla ei ole mitään oikeuksia?Niin, no nuo oli MINUN mielipiteeni asiasta ja se, miksi minä en halua alalle enkä suosittelisi sitä kenellekään.
Sirkusakrobaatit ovat eri asia, tiedät sen itsekin jos et ala pilkun viilaajaksi. Olen tuota mieltä, hyvin on mennyt.. Noh :-) sairaanhoitaja ja kätilö on kuitenkin... globaali ammatti, jota voi harjoittaa maassa kuin maassa, siitä saa palkan, se on melko arvostettua työtä kuitenkin, vaatii paljon osaamista, niin ammatillista kuin henkistäkin paineen sietokykyä. Sairaanhoitaja on hoitotyön korkeimmin koulutettu ammattilainen, lääkäri lääketieteen.
Mielestäni ihminen, jonka voi ostaa, ei voi väittää olevansa parempi kuin muut. Minun mielipiteeni on yllä oleva, olen sitä paljon miettinyt ja niin.. Se vaan on totta -minulle ja miljardeille muille. Suomi on harvinaisen vapaa maa, mene Espanjaan tai Israeliin puhumaan asiasta, maailman väestöstä valtaosa suhtautuu minuakin tiukemmin asiaan (muslimit, katoliset, hindut, jnejne...). Kysyit mikä naisilla on ongelmana? Vastasin mitä luulen.
Itse olen melkoisen vapaamielinen, kun olen alaa harkinnutkin. En minä sinua ihmisenä tuominnut, kerroin vain sen että monet varmasti kyseenalaistavat työn, samoin kriteerein kuin minä.. - Ellen_89
Ellen_89 kirjoitti:
Niin, no nuo oli MINUN mielipiteeni asiasta ja se, miksi minä en halua alalle enkä suosittelisi sitä kenellekään.
Sirkusakrobaatit ovat eri asia, tiedät sen itsekin jos et ala pilkun viilaajaksi. Olen tuota mieltä, hyvin on mennyt.. Noh :-) sairaanhoitaja ja kätilö on kuitenkin... globaali ammatti, jota voi harjoittaa maassa kuin maassa, siitä saa palkan, se on melko arvostettua työtä kuitenkin, vaatii paljon osaamista, niin ammatillista kuin henkistäkin paineen sietokykyä. Sairaanhoitaja on hoitotyön korkeimmin koulutettu ammattilainen, lääkäri lääketieteen.
Mielestäni ihminen, jonka voi ostaa, ei voi väittää olevansa parempi kuin muut. Minun mielipiteeni on yllä oleva, olen sitä paljon miettinyt ja niin.. Se vaan on totta -minulle ja miljardeille muille. Suomi on harvinaisen vapaa maa, mene Espanjaan tai Israeliin puhumaan asiasta, maailman väestöstä valtaosa suhtautuu minuakin tiukemmin asiaan (muslimit, katoliset, hindut, jnejne...). Kysyit mikä naisilla on ongelmana? Vastasin mitä luulen.
Itse olen melkoisen vapaamielinen, kun olen alaa harkinnutkin. En minä sinua ihmisenä tuominnut, kerroin vain sen että monet varmasti kyseenalaistavat työn, samoin kriteerein kuin minä..Ilmeisesti suhteesi seksiin on JO vääristynyt ja pidät sitä ja genitaalialueitasi kauppatavarana eli esineellistät itse itsesi. Kun kysyit, miksei sitä voisi rahaa vastaan tehdä vastauksesi. Minun poikaystäväni ovat korkeasti koulutettuja, tiesitkö että kork.koulutetut ovat keskimäärin suvaitsevaisempia.. hyväksyvät lukuisat suhteet ja kauniin naisen ongelmat.. mutta prostituutio on aina prostituutiota. Kuka haluaa äidikseen "huoran".
- Ellen_89
Ellen_89 kirjoitti:
Ilmeisesti suhteesi seksiin on JO vääristynyt ja pidät sitä ja genitaalialueitasi kauppatavarana eli esineellistät itse itsesi. Kun kysyit, miksei sitä voisi rahaa vastaan tehdä vastauksesi. Minun poikaystäväni ovat korkeasti koulutettuja, tiesitkö että kork.koulutetut ovat keskimäärin suvaitsevaisempia.. hyväksyvät lukuisat suhteet ja kauniin naisen ongelmat.. mutta prostituutio on aina prostituutiota. Kuka haluaa äidikseen "huoran".
Ja totta kai, itsekin harrastan seksiä -joskus yhden illan juttujakin. Pointti olikin etten ottaisi tautiriskiä rahasta. Jos teen sen, teen sen kenen kanssa haluan ja vapaasta tahdostani, en alennu objektiiviksi miehelle, joka on tullut ostamaan minua.
Miten voisit sanoa olevasi lojaali naisille, kun olet elämässäsi avustanut miesten pettämisessä. Minusta se ei olisi ok. Et esim. tiedä jos siellä on ihania, mukavia naisia lapsineen -> sinä viihdytät miestä.
Totta kai voit kyseenalaistaa huippu-urheilijoiden arvon =D mutta prostituoitu on prostituoitu. Esim. huippu-urheilijat kehtaavat sanoa olevansa sitä, en tiedä yhtäkään maksullista joka kehtaisi asiaa huudella. Sekin kertoo yleisen mielipiteen -ja muutakin kuin mielipiteen, se vaan on totta että se nöyryyttää ihmistä, olla ostettavissa.
Minulle äiteys tulee olemaan melko tärkeää ja haluan olla ns. kunnon nainen, koska omat arvoni ovat sellaiset. Uskon, että seksiä saa ja pitää harrastaa, kokemuksia tulee kerätä, mutta silti -en halua olla ex-strippari äiti. Se ei vain ole minun arvolleni sopivaa. Ottaisin miehen, joka olisi käynyt huorissa, mutta en miestä, joka hyväksyisi lapsellemme tai minulle sellaisen. Jos rakastaa, ei jaa. - justiinsa-
Ellen_89 kirjoitti:
Niin, no nuo oli MINUN mielipiteeni asiasta ja se, miksi minä en halua alalle enkä suosittelisi sitä kenellekään.
Itse olen melkoisen vapaamielinen, kun olen alaa harkinnutkin. En minä sinua ihmisenä tuominnut, kerroin vain sen että monet varmasti kyseenalaistavat työn, samoin kriteerein kuin minä..Niin, en siis ollut aloittaja.
"Mielestäni ihminen, jonka voi ostaa, ei voi väittää olevansa parempi kuin muut"
Ei varmaan parempi mutta miksi olisi huonompi? Ja mihin sä vedät sen hyväksyttävän ostamisen rajat? Lahjuksen otto varmaan on helppo leimata pahaksi jutuksi. Mutta sitten jos ajattelee niinkin arkista asiaa, että tarjolla on kaksi työpaikkaa, ja niistä valitsee sen parempipalkkaisen vaikka toinen olisi ollut muuten mielekkäämpi. Eikö tässäkin tapauksessa raha ostanut ihmisen? Jos joku riisuu vaatteensa rahasta tai tarjoaa seksipalveluja, niin mitä sitten? Eikö sillä ihmisellä ole oikeus päättää mitä omalla vartalollaan tekee?
Yritin kysyä sinulta miksi strippaus on niin kamala asia että sen tekijät ovat jotain pohjamutaa. Sanoit aikaisemmassa viestissä että
"Mutta kyseessä oleva työpaikkasi stripparina liittyy hyvinkin vahvasti ihmisen moraali- ja uskonkäsityksiin, minäkuvaan, itsetuntoon, näkemykseen oikeasta ja väärästä, äitiydestä, jnejne.. "
No entäpäs sitten juuri se poplaulajan ura? Muisteleppas vaikka Madonnaa hyppelemässä lavalla pikku pikku shortseissaan. Muisteleppas kaikkia niitä kuvia ja videoita joita olet hänestä nähnyt. Mitäs sitten mainosalan ihmiset, jotka yrittävät saada ihmiset kuluttamaan lisää ja lisää, usein juuri vaivaamatta päätänsä sillä mitä kaikkea pahaa siitä monille köyhemmille seuraa. Nykyäänkin suurin osa noista eko- ja muista "hyvistä" tuotteista on ekoa siksi koska se sana myy. Entä juuri ne huippu-urheilijat jotka joutuvat valitsemaan dopingin ja lopettamisen välillä, kun ei oikein muutakaan voi pärjätäkseen, ja päätyvät valitsemaan dopingin. Eikö näihin liity mainitsemiasi moraali- ym kysymyksiä? Miksi nämä ovat hyväksyttävämpiä kuin stripparin työ?
Miten ihan tauno-tavalliset ihmiset, jotka koko ajan elämänsä varrella törmäävät eri tilanteissa noihin samoihin kysymyksiin. Valinnat sitä miten etenee urallaan, millainen kuluttaja on, millaiselle firmalle työskentelee, miten kohtelee kanssaihmisiään, ihastuu muihin vaikka on naimisissa, varastaako tilaisuuden tullen, mustamaalaako entistä puolisoaan lapsille jne. Kyllä kaikkien elämään liittyy noita kysymyksiä ihan yhtälailla kuin stripparin.
Ai et tuominnut ketään? Lueppa uudestaan se viimeinen kappaleesi joka alkaa "Yksi puoli on myös se..."
Kysyisin vielä tässä lopuksi siitä vastapuolesta, siis katsojasta. Mies joka menee seksikauppaan ja tilaa takahuoneessa privaattiesityksen leimataan yleisesti pervoksi luuseriksi. Mutta entä sitten ne kaikki ihmiset jotka joukolla menevät vaikka seksimessuille tai burleskiesityksiin? Ihan tauno-taviksethan näitä tapahtumia kansoittavat. Miksi esim Scandinavian Hunks-ryhmä on ihan ok? Miksi on ok ja ihan tavallista katsoa pornoa, ei ne ihmiset siellä kameran edessä ilmaiseksi ole. Miksi leimata nämä ihmiset pohjasakaksi ja kuitenkin nauttia heidän katsomisestaan? Jos niin monen naisen mielestä strippari on halveksuttava olento, niin miksi he viheltävät kieli pitkällä näille Hunkseille?
Ja vielä kehoittaisin katsomaan viime missikisojen esittelyvideot, joissa tytöt tanssivat aivan kuin stripparit vesisuihkun alla paljastavissa vaatteissa. - b.h
Ellen_89 kirjoitti:
Ja totta kai, itsekin harrastan seksiä -joskus yhden illan juttujakin. Pointti olikin etten ottaisi tautiriskiä rahasta. Jos teen sen, teen sen kenen kanssa haluan ja vapaasta tahdostani, en alennu objektiiviksi miehelle, joka on tullut ostamaan minua.
Miten voisit sanoa olevasi lojaali naisille, kun olet elämässäsi avustanut miesten pettämisessä. Minusta se ei olisi ok. Et esim. tiedä jos siellä on ihania, mukavia naisia lapsineen -> sinä viihdytät miestä.
Totta kai voit kyseenalaistaa huippu-urheilijoiden arvon =D mutta prostituoitu on prostituoitu. Esim. huippu-urheilijat kehtaavat sanoa olevansa sitä, en tiedä yhtäkään maksullista joka kehtaisi asiaa huudella. Sekin kertoo yleisen mielipiteen -ja muutakin kuin mielipiteen, se vaan on totta että se nöyryyttää ihmistä, olla ostettavissa.
Minulle äiteys tulee olemaan melko tärkeää ja haluan olla ns. kunnon nainen, koska omat arvoni ovat sellaiset. Uskon, että seksiä saa ja pitää harrastaa, kokemuksia tulee kerätä, mutta silti -en halua olla ex-strippari äiti. Se ei vain ole minun arvolleni sopivaa. Ottaisin miehen, joka olisi käynyt huorissa, mutta en miestä, joka hyväksyisi lapsellemme tai minulle sellaisen. Jos rakastaa, ei jaa."Miten voisit sanoa olevasi lojaali naisille, kun olet elämässäsi avustanut miesten pettämisessä."
hah, kuinkahan moni nainen ( joka ei ole strippari tai prostituoitu) tuon on tehnyt.....? - Ellen_89
justiinsa- kirjoitti:
Niin, en siis ollut aloittaja.
"Mielestäni ihminen, jonka voi ostaa, ei voi väittää olevansa parempi kuin muut"
Ei varmaan parempi mutta miksi olisi huonompi? Ja mihin sä vedät sen hyväksyttävän ostamisen rajat? Lahjuksen otto varmaan on helppo leimata pahaksi jutuksi. Mutta sitten jos ajattelee niinkin arkista asiaa, että tarjolla on kaksi työpaikkaa, ja niistä valitsee sen parempipalkkaisen vaikka toinen olisi ollut muuten mielekkäämpi. Eikö tässäkin tapauksessa raha ostanut ihmisen? Jos joku riisuu vaatteensa rahasta tai tarjoaa seksipalveluja, niin mitä sitten? Eikö sillä ihmisellä ole oikeus päättää mitä omalla vartalollaan tekee?
Yritin kysyä sinulta miksi strippaus on niin kamala asia että sen tekijät ovat jotain pohjamutaa. Sanoit aikaisemmassa viestissä että
"Mutta kyseessä oleva työpaikkasi stripparina liittyy hyvinkin vahvasti ihmisen moraali- ja uskonkäsityksiin, minäkuvaan, itsetuntoon, näkemykseen oikeasta ja väärästä, äitiydestä, jnejne.. "
No entäpäs sitten juuri se poplaulajan ura? Muisteleppas vaikka Madonnaa hyppelemässä lavalla pikku pikku shortseissaan. Muisteleppas kaikkia niitä kuvia ja videoita joita olet hänestä nähnyt. Mitäs sitten mainosalan ihmiset, jotka yrittävät saada ihmiset kuluttamaan lisää ja lisää, usein juuri vaivaamatta päätänsä sillä mitä kaikkea pahaa siitä monille köyhemmille seuraa. Nykyäänkin suurin osa noista eko- ja muista "hyvistä" tuotteista on ekoa siksi koska se sana myy. Entä juuri ne huippu-urheilijat jotka joutuvat valitsemaan dopingin ja lopettamisen välillä, kun ei oikein muutakaan voi pärjätäkseen, ja päätyvät valitsemaan dopingin. Eikö näihin liity mainitsemiasi moraali- ym kysymyksiä? Miksi nämä ovat hyväksyttävämpiä kuin stripparin työ?
Miten ihan tauno-tavalliset ihmiset, jotka koko ajan elämänsä varrella törmäävät eri tilanteissa noihin samoihin kysymyksiin. Valinnat sitä miten etenee urallaan, millainen kuluttaja on, millaiselle firmalle työskentelee, miten kohtelee kanssaihmisiään, ihastuu muihin vaikka on naimisissa, varastaako tilaisuuden tullen, mustamaalaako entistä puolisoaan lapsille jne. Kyllä kaikkien elämään liittyy noita kysymyksiä ihan yhtälailla kuin stripparin.
Ai et tuominnut ketään? Lueppa uudestaan se viimeinen kappaleesi joka alkaa "Yksi puoli on myös se..."
Kysyisin vielä tässä lopuksi siitä vastapuolesta, siis katsojasta. Mies joka menee seksikauppaan ja tilaa takahuoneessa privaattiesityksen leimataan yleisesti pervoksi luuseriksi. Mutta entä sitten ne kaikki ihmiset jotka joukolla menevät vaikka seksimessuille tai burleskiesityksiin? Ihan tauno-taviksethan näitä tapahtumia kansoittavat. Miksi esim Scandinavian Hunks-ryhmä on ihan ok? Miksi on ok ja ihan tavallista katsoa pornoa, ei ne ihmiset siellä kameran edessä ilmaiseksi ole. Miksi leimata nämä ihmiset pohjasakaksi ja kuitenkin nauttia heidän katsomisestaan? Jos niin monen naisen mielestä strippari on halveksuttava olento, niin miksi he viheltävät kieli pitkällä näille Hunkseille?
Ja vielä kehoittaisin katsomaan viime missikisojen esittelyvideot, joissa tytöt tanssivat aivan kuin stripparit vesisuihkun alla paljastavissa vaatteissa.Mielestäni sinä viilaat pilkkua. Ei alastomuus ole ns. synti tai rahan perässä juokseminen, genitaalialueiden myyminen taas mielestäni on SE ERI ASIA. Madonna kuitenkin laulaa, ei strippaa täysin alastomaksi. Ja jos et ole huomannut, niin Britneyn shown alastomuudesta sekä Lindsayn alastonkuvista on noussut kohu, koska se ei ole niin hyväksyttävää eikä musiikkia pidä myydä seksillä.
Pornoa saa katsoa ja seksiä saa ostaa -tähän pätee se vanha sanan lasku, ei se ole tyhmä joka ottaa vaan se joka antaa. Scandinavian hunks on hyvinkin viihteellinen, he tuskin tanssivat takahuoneissa yksinään. Ei minusta Tukiaisen tanssiryhmäkään niin paha ole. Nämä ovat tietty siinä rajalla, mutta heidän julkisuutensa tekee heidät hyväksyttävämmiksi -he ovat tehneet siitä muutakin kuin vain aktin -se on viihdettä suurelle yleisölle. Yksinkertaisesti, minusta sellainen normaali naisen huoraaminen on...mitä on. Ei minun tarvitse perustella tukiais-mielipiteitäni, arvatenkin yrität takertua siihen että hekin ovat uransa jostain aloittaneet, jnejne... Tuo on oikeasti pilkun viilaamista ja johtuu meidän erilaisista seksikäsityksistämme -> sinä voit antaa rahasta, minä en. - justiinsa-
Ellen_89 kirjoitti:
Mielestäni sinä viilaat pilkkua. Ei alastomuus ole ns. synti tai rahan perässä juokseminen, genitaalialueiden myyminen taas mielestäni on SE ERI ASIA. Madonna kuitenkin laulaa, ei strippaa täysin alastomaksi. Ja jos et ole huomannut, niin Britneyn shown alastomuudesta sekä Lindsayn alastonkuvista on noussut kohu, koska se ei ole niin hyväksyttävää eikä musiikkia pidä myydä seksillä.
Pornoa saa katsoa ja seksiä saa ostaa -tähän pätee se vanha sanan lasku, ei se ole tyhmä joka ottaa vaan se joka antaa. Scandinavian hunks on hyvinkin viihteellinen, he tuskin tanssivat takahuoneissa yksinään. Ei minusta Tukiaisen tanssiryhmäkään niin paha ole. Nämä ovat tietty siinä rajalla, mutta heidän julkisuutensa tekee heidät hyväksyttävämmiksi -he ovat tehneet siitä muutakin kuin vain aktin -se on viihdettä suurelle yleisölle. Yksinkertaisesti, minusta sellainen normaali naisen huoraaminen on...mitä on. Ei minun tarvitse perustella tukiais-mielipiteitäni, arvatenkin yrität takertua siihen että hekin ovat uransa jostain aloittaneet, jnejne... Tuo on oikeasti pilkun viilaamista ja johtuu meidän erilaisista seksikäsityksistämme -> sinä voit antaa rahasta, minä en.Mikä ero on sillä strippaako melkein vai täysin alastomaksi? Tiesitkö että monet varsinaiset stripparit eivät strippaa täysin alastomaksi?
"eikä musiikkia pidä myydä seksillä."
Ihan tiedoksi vaan jos et ole huomannut; melkein kaikkea myydään seksillä!!
"Scandinavian hunks on hyvinkin viihteellinen"
Miksi he ovat viihteellisempiä kuin esim seksibaarin strippari? Monen mielestä asia on juuri toisinpäin.
Mielestäni ihminen joka ottaa nautintoa toisesta ihmisestä (esim juuri katsoo strippausta) mutta samalla halveksuu kyseistä ihmistä loppuun asti, on täysin kaksinaismoralistinen tekopyhä paska. Nämä ihmiset eivät välttämättä ymmärrä, tai useimmin ehkä halua ymmärtää, ristiriitaa "arvoissaan", mutta ei siitä mihinkään pääse. Jos kyseinen ihminen olisi oikeasti jotenkin moraalinen, ja hän ei hakisi tyydytystä itselleen näitä ihmisiä välikätenä käyttäen. Hän hankkisi vaikka seksileluja sen sijaan. Ymmärrätkö asian? Jos joku syvästi halveksuu vaikka eläinkokeita ja sylkee niiden tekijöiden päälle, hän on aika tekopyhä jos itse kuitenkin tietoisesti käyttää juuri niitä tuotteita joita siitä syntyy. Näin se asia on, eikä siitä tekosyillä mihinkään pääse. Ei sanalaskuilla eikä millään. - uteliaisuudesta
Ellen_89 kirjoitti:
Mitenkään tuomitsematta tai arvostelematta ketjun aloittajaa haluaisin kuitenkin tehdä hänelle muutaman tarkentavan kysymyksen.
1.Teetkö strippausta päätyöksesi vai esim. opiskelun ohella? Jos teet päätyöksesi, niin entä sitten kun ikää tulee hieman lisää ja alat rupsahtamaan? Prostitoiduilla ja strippareilla on tunnetusti hyvin alhainen eläkeikä. Yli 40-vuotias srippari tai prostitoitu taitaa olla harvinainen. Ja sitten 40-vuotiaana voi olla aika vaikea enää löytää uutta työpaikkaa, jos työhistoriaan ei ole kuulunut muuta kuin strippausta ja prostituutiota. No, siivoustyöhön nyt ainakin silläkin pääsee.
2. Olet siis sitä mieltä että strippaus ja prostituutio on ammatti siinä missä muutkin. Voit siis avoimesti ja vapaasti - myös 20 vuoden kuluttua- kertoa kaikille sukulaisillesi, tuttavillesi, naapureillesi, lapsillesi, miehesi sukulaisille ja muillekin tehneesi sitä työtä? Voit myös vilpittömästi suositella alaa tyttärellesi?
3. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi ja lastesi isä kävisi tuijottamassa strippareita ja käyttäisi prostitoituja? Kun sinä vanhenet etkä ole enää parhaimmillasi, niin onko ihan okei että miehesi voi käydä katselemassa nuorempaa silmänruokaa ja käydä panemassa nuorta lihaa? Eihän se haittaa sinua? - mikään ei ole pyhää
uteliaisuudesta kirjoitti:
Mitenkään tuomitsematta tai arvostelematta ketjun aloittajaa haluaisin kuitenkin tehdä hänelle muutaman tarkentavan kysymyksen.
1.Teetkö strippausta päätyöksesi vai esim. opiskelun ohella? Jos teet päätyöksesi, niin entä sitten kun ikää tulee hieman lisää ja alat rupsahtamaan? Prostitoiduilla ja strippareilla on tunnetusti hyvin alhainen eläkeikä. Yli 40-vuotias srippari tai prostitoitu taitaa olla harvinainen. Ja sitten 40-vuotiaana voi olla aika vaikea enää löytää uutta työpaikkaa, jos työhistoriaan ei ole kuulunut muuta kuin strippausta ja prostituutiota. No, siivoustyöhön nyt ainakin silläkin pääsee.
2. Olet siis sitä mieltä että strippaus ja prostituutio on ammatti siinä missä muutkin. Voit siis avoimesti ja vapaasti - myös 20 vuoden kuluttua- kertoa kaikille sukulaisillesi, tuttavillesi, naapureillesi, lapsillesi, miehesi sukulaisille ja muillekin tehneesi sitä työtä? Voit myös vilpittömästi suositella alaa tyttärellesi?
3. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi ja lastesi isä kävisi tuijottamassa strippareita ja käyttäisi prostitoituja? Kun sinä vanhenet etkä ole enää parhaimmillasi, niin onko ihan okei että miehesi voi käydä katselemassa nuorempaa silmänruokaa ja käydä panemassa nuorta lihaa? Eihän se haittaa sinua?Lukekaapa tästä pari linkkiä, jossa otetaan kantaa näihinkin asioihin.
http://takkirauta.blogspot.com/2010/07/kun-kaikkien-kukkien-annetaan-kukkia.html
http://www.markkuojanen.com/sivut/yhteiskunta/haeveliaeisyyden-paluu.php - Ellen_89
justiinsa- kirjoitti:
Mikä ero on sillä strippaako melkein vai täysin alastomaksi? Tiesitkö että monet varsinaiset stripparit eivät strippaa täysin alastomaksi?
"eikä musiikkia pidä myydä seksillä."
Ihan tiedoksi vaan jos et ole huomannut; melkein kaikkea myydään seksillä!!
"Scandinavian hunks on hyvinkin viihteellinen"
Miksi he ovat viihteellisempiä kuin esim seksibaarin strippari? Monen mielestä asia on juuri toisinpäin.
Mielestäni ihminen joka ottaa nautintoa toisesta ihmisestä (esim juuri katsoo strippausta) mutta samalla halveksuu kyseistä ihmistä loppuun asti, on täysin kaksinaismoralistinen tekopyhä paska. Nämä ihmiset eivät välttämättä ymmärrä, tai useimmin ehkä halua ymmärtää, ristiriitaa "arvoissaan", mutta ei siitä mihinkään pääse. Jos kyseinen ihminen olisi oikeasti jotenkin moraalinen, ja hän ei hakisi tyydytystä itselleen näitä ihmisiä välikätenä käyttäen. Hän hankkisi vaikka seksileluja sen sijaan. Ymmärrätkö asian? Jos joku syvästi halveksuu vaikka eläinkokeita ja sylkee niiden tekijöiden päälle, hän on aika tekopyhä jos itse kuitenkin tietoisesti käyttää juuri niitä tuotteita joita siitä syntyy. Näin se asia on, eikä siitä tekosyillä mihinkään pääse. Ei sanalaskuilla eikä millään.Siis ymmärrän pointtisi. Mutta kun aloittaja kysyi, miksi naiset haukkuvat häntä huoraksi, tms. Sinä taas selität jotain että on sama asia jos viuhahdan kadulla kuin jos menen jonnekin luolaan strippaamaan rahasta. Se vaan on eri asia. Puhut kauhean mustavalkoisesti, pilkkua viilaamalla. Kyllä sinä ymmärrät että musiikin tekijä Jenni Vartiainen ja Rakel Liekki ovat kaksi aivan eri asiaa.
En jaksa enää oikeastaan keskustella aiheesta, mielestäni kaikki argumenttisi pohjautuvat sille että seksi on mielestäsi kauppatavaraa, jota voi myydä kuten mitä tahansa tuotetta kuten kännykkää tai cd-levyä (se ei ole pyhää ollenkaan) ja että ihmiset, jotka tuomitsevat seksin myymisen, heidän pitäisi tuomita myös itsensä laulajina, yrityspomoina, sirkuksen työntekijöinä. Se on aaaaivan eri asia.
Ja joo, nautinnon takia harrastaa seksiä maksusta? Eikö aloittaja juuri sanonut, ettei kysynnästä ole pulaa. Siis se on vain likaista, olen miettinyt asiaa ja en ikinä itse alentuisi siihen, että kuka vaan ok-näköinen tai pahimmassa tapauksessa ei edes ok, voi ostaa minun seuraani. Olen liian ihana sellaiseen... - Elene_89
Ellen_89 kirjoitti:
Siis ymmärrän pointtisi. Mutta kun aloittaja kysyi, miksi naiset haukkuvat häntä huoraksi, tms. Sinä taas selität jotain että on sama asia jos viuhahdan kadulla kuin jos menen jonnekin luolaan strippaamaan rahasta. Se vaan on eri asia. Puhut kauhean mustavalkoisesti, pilkkua viilaamalla. Kyllä sinä ymmärrät että musiikin tekijä Jenni Vartiainen ja Rakel Liekki ovat kaksi aivan eri asiaa.
En jaksa enää oikeastaan keskustella aiheesta, mielestäni kaikki argumenttisi pohjautuvat sille että seksi on mielestäsi kauppatavaraa, jota voi myydä kuten mitä tahansa tuotetta kuten kännykkää tai cd-levyä (se ei ole pyhää ollenkaan) ja että ihmiset, jotka tuomitsevat seksin myymisen, heidän pitäisi tuomita myös itsensä laulajina, yrityspomoina, sirkuksen työntekijöinä. Se on aaaaivan eri asia.
Ja joo, nautinnon takia harrastaa seksiä maksusta? Eikö aloittaja juuri sanonut, ettei kysynnästä ole pulaa. Siis se on vain likaista, olen miettinyt asiaa ja en ikinä itse alentuisi siihen, että kuka vaan ok-näköinen tai pahimmassa tapauksessa ei edes ok, voi ostaa minun seuraani. Olen liian ihana sellaiseen...Niin myydään, mutta mitä siitä? Ei se ole sama asia kuin strippaaminen tai prostituutio. Mikset sitten myy esim. lauluasi mieluummin kuin jaat tavaraasi? Jos se olisi sama asia. Mutta kun ei ole. Mikään ei ole sama asia kuin se, että harrastaa seksiä rahasta -ei sitä voi verrata esim. missikisoihin. Eivät missit ja laulajat harrastaisi seksiä rahasta ja luuletko, että he valtaosan ihmisistä mielestä ovat prostituoituja. Prostituoitu on nainen, joka myy itseään rahasta (siis omaa ruumistaan). Laulajat myyvät myös kauneutta ja sitä ihannekuvaa, myyvät itseään idoliksi. Kaunis nainen on seksikäs. Mutta ei prostituoitu voi myydä itseään pyytämällä vain ottamaan kuvia itsestään rintsikoissa ja olemalla kaunis. Laulajaan liittyy hänen luonne ja haastattelut, prossuun ei mikään: mieluiten hän on vain hiljaa ja voihkii. Ei ketään kiinnosta prossun elämä.
Nyt lähden töistä kotiin, heippa. - 5353
3. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi ja lastesi isä kävisi tuijottamassa strippareita ja käyttäisi prostitoituja? Kun sinä vanhenet etkä ole enää parhaimmillasi, niin onko ihan okei että miehesi voi käydä katselemassa nuorempaa silmänruokaa ja käydä panemassa nuorta lihaa? Eihän se haittaa sinua?En ole ketjun aloittaja, mutta voisin vastata omalta osaltani kysymyksiin. Opiskeluaikana nimittäin harrastin seksiä rahasta ansaitakseni enemmän, ja koska halusin seksiä mutta en kännistä baariseuraa. Minulla oli 4 vakituista asiakasta, jotka olivat luonteeltaan ja ulkomuodoltaan minua miellyttäviä. Kenenkään kanssa en noin vain hypännyt sänkyyn vaan tapasin ensin kahvilla jolloin päätin sanonko kyllä vai ei. Näistä miehistä 3 oli vapaita ja yksi eron keskellä.
1. Niin, siis tein sitä opiskelun ohella, en päätyökseni. Nyt olen tutkinnon omaava 32v yrittäjä, en suinkaan mikään rupsahtanut kouluttamaton ihminen, jolla ei ole tulevaisuutta.
2. En ole kertonut avoimesti asiasta muille, enkä varmaan 20 vuoden kuluttuakaan kerro. Elämässäni olen tehnyt muitakin asioita joista en avoimesti muille kerro. Esimerkiksi noin 16-vuotiaana varastin kaupasta useammankin kerran, jota en varmaan lapsilleni mainostaisi. Poltin tupakkaa 6 vuotta enkä ikinä ole kertonut vanhemmilleni. Olen myös polttanut pilveä, jota monet ihmiset paheksuvat, joten en siitäkään avoimesti puhu muille. Tekeekö se fakta, etten noista asioista avoimesti puhu, niistä sellaisia asioita jotka tekevät minusta halveksuttavan ihmisen? Ei minusta. Se, että puhuuko jostain asioista avoimesti muille vai ei, ei vaikuta siihen onko kyseinen henkilö jotenkin huono ihminen vai ei.
Voisinko vilpittömästi suositella alaa tyttärelleni? En, on kuitenkin monia muitakin aloja joita en vilpittömästi suosittelisi tyttärelleni. Jos minulla joskus on tytär, ja hän sitä tekisi, olisin kyllä huolissani, mutta en kokisi että hänellä olisi yhtään vähemmän ihmisarvoa sen asian takia.
3. Mieheni joutuu välillä pitämään seuraa ulkomaalaisille vierailijolle työnsä puolesta, esim käydä illallisella yms. Monet miespuolisista haluavat mennä strippibaariin, johon hän sitten heidät vie. Hän istuu siellä noin drinkin ajan ja sitten jättää herran jatkamaan iltaa. Ei haittaa minua. En koe sitä pettämisenä. Vapaa-ajallaan miestäni ei kiinnosta mennä katselemaan strippareita, mutta kyllähän hän varmasti katselee muitakin naisia, vaikkei nyt varsinaisesti tuijotakkaan. Kuin kuka tahansa mies. En koe sitä uhkana että mieheni pitää naiskauneudesta, sehän on ihan luonnollista.
Jos hän käyttäisi prostituoituja se tuntuisi pahalta, koska pettäminen yleensäkin tuntuisi pahalta. Asiahan on että pettäminen jonkun ei-prostituoidun kanssa tuntuisi pahalta myös. Pettäminen nimenomaan prostituoidun kanssa ei ole sen prostituoidun päätös, joten hän ei olisi se syypää tapahtuneeseen. Se olisi ollut mieheni päätös. Vihaisena tietenkin voisin kohdistaa vihantunteita kyseistä prostituoitua kohtaan, mutta sama olisi ei-prostituoidunkin kanssa.
Siis yleisesti ottaen; en mainosta muille sitä asiaa, että olen harrastanut seksiä rahasta, mutta en koe että olisin ihmisenä jotenkin huono sen takia. Tämähän monilla on se ongelma asian kanssa, että seksipalveluja myyvä on ihmisenä jotenkin huono. Mutta miksi? Jos harrastan seksiä jonkun kanssa ja sovimme että hän antaa minulle tietyn summan rahaa, ja molemmat ovat tyytyväisiä järjestelyyn, niin miten se käytännössä tekee minusta huonon ihmisen? Mielestäni monet muut asiat painavat paljon enemmän. Itse inhoan valehtelamista, pyrin aina olemaan sanani mittainen ja pitämään lupaukseni, en katso muita ihmisiä alaspäin, haluan auttaa ja tukea lähimmäisiäni, en halua satuttaa ketään tarkoituksella jne. Eikö tällaiset asiat liity lähemmin siihen millainen ihmisenä on, eikä se, että seteli vaihtaa omistajaa seksin yhteydessä?
Kaikki ne puheet, että prostituoidut ovat syypäitä siihen että miehet pettää, ja puheet mahdollisista tyttäristä yms ovat vähän turhaa puhetta. Kuinka moni on tehnyt asioita joita ei toivo mahdollisen tyttärensä tekevän? Hyvin moni. Ei elämää eletä sen pohjalta mitä toivoo tai ei toivo lastensa tekevän. Ja vaikka tässä maailmassa ei olisi yhtäkään prostituoitua, pettämistä tapahtuisi silti. - justiinsa-
Elene_89 kirjoitti:
Niin myydään, mutta mitä siitä? Ei se ole sama asia kuin strippaaminen tai prostituutio. Mikset sitten myy esim. lauluasi mieluummin kuin jaat tavaraasi? Jos se olisi sama asia. Mutta kun ei ole. Mikään ei ole sama asia kuin se, että harrastaa seksiä rahasta -ei sitä voi verrata esim. missikisoihin. Eivät missit ja laulajat harrastaisi seksiä rahasta ja luuletko, että he valtaosan ihmisistä mielestä ovat prostituoituja. Prostituoitu on nainen, joka myy itseään rahasta (siis omaa ruumistaan). Laulajat myyvät myös kauneutta ja sitä ihannekuvaa, myyvät itseään idoliksi. Kaunis nainen on seksikäs. Mutta ei prostituoitu voi myydä itseään pyytämällä vain ottamaan kuvia itsestään rintsikoissa ja olemalla kaunis. Laulajaan liittyy hänen luonne ja haastattelut, prossuun ei mikään: mieluiten hän on vain hiljaa ja voihkii. Ei ketään kiinnosta prossun elämä.
Nyt lähden töistä kotiin, heippa.Joo onhan Jenni Vartiaisen ja Rakel Liekin tekemiset ihan eri asioita, mutta mikä sä olet sanomaan että toinen on pohjamutaa ja toinen ei. Etkö oikeasti nää ristiriitaa siinä että jos Hunksin esiintyjä strippaa lavalla, se on mielestäsi hyväksyttävää, mutta jos se on nainen seksibaarissa, se ei ole? Jos kumpikaan ei strippaa täysin alastomaksi eikä fyysistä kontakstia katsojan kanssa esiinny, niin mikä ero siinä on?
Et vastannut kysymyksiin että mikä ero on sillä strippaako melkein vai täysin alastomaksi? Tiesitkö että monet varsinaiset stripparit eivät strippaa täysin alastomaksi?
Voisin vielä kysyä että miksi kuuluisuus tekee jostain asiasta hyväksyttävämmän? Katso nyt vaan ne missivideot ja sano mitä he oikein videoissa tekevät. En väitä että he ovat tuon takia prostituoituja, mutta voisin kyllä verrata strippaukseen.
Valtaosa ja valtaosa. Jos kaikki tiukasti ajattelisivat kuten valtaosa ei mitään muutoksia ikinä tapahtuisi. Oletkos koskaan yrittänyt ajatella omilla aivoillasi? Jos näet poptähden keikuttelevan videolla pikku alusvaatteissa huulet törröllän, niin etkö näe mitään yhteyttä strippaukseen? Luuletko että se poplaulaja näyttää paljasta pintaa vain siinä sivussa, ihan sattumalta, kun taas stripparilla on tarkoitus olla seksikäs?
Ja voin vielä toistaa että en ole aloittaja. - bbbbbbbbbbbbbbb
Ellen_89 kirjoitti:
Ilmeisesti suhteesi seksiin on JO vääristynyt ja pidät sitä ja genitaalialueitasi kauppatavarana eli esineellistät itse itsesi. Kun kysyit, miksei sitä voisi rahaa vastaan tehdä vastauksesi. Minun poikaystäväni ovat korkeasti koulutettuja, tiesitkö että kork.koulutetut ovat keskimäärin suvaitsevaisempia.. hyväksyvät lukuisat suhteet ja kauniin naisen ongelmat.. mutta prostituutio on aina prostituutiota. Kuka haluaa äidikseen "huoran".
itseasiassa korkeakoulutetut eivät ole keskimääräistä suvaitsevaisempia.ainakaan kaikilta osin. esim. suhtautuminen mielisairauksiin on yliopisto-opiskelijoilla kielteisempää.
- Elene
justiinsa- kirjoitti:
Joo onhan Jenni Vartiaisen ja Rakel Liekin tekemiset ihan eri asioita, mutta mikä sä olet sanomaan että toinen on pohjamutaa ja toinen ei. Etkö oikeasti nää ristiriitaa siinä että jos Hunksin esiintyjä strippaa lavalla, se on mielestäsi hyväksyttävää, mutta jos se on nainen seksibaarissa, se ei ole? Jos kumpikaan ei strippaa täysin alastomaksi eikä fyysistä kontakstia katsojan kanssa esiinny, niin mikä ero siinä on?
Et vastannut kysymyksiin että mikä ero on sillä strippaako melkein vai täysin alastomaksi? Tiesitkö että monet varsinaiset stripparit eivät strippaa täysin alastomaksi?
Voisin vielä kysyä että miksi kuuluisuus tekee jostain asiasta hyväksyttävämmän? Katso nyt vaan ne missivideot ja sano mitä he oikein videoissa tekevät. En väitä että he ovat tuon takia prostituoituja, mutta voisin kyllä verrata strippaukseen.
Valtaosa ja valtaosa. Jos kaikki tiukasti ajattelisivat kuten valtaosa ei mitään muutoksia ikinä tapahtuisi. Oletkos koskaan yrittänyt ajatella omilla aivoillasi? Jos näet poptähden keikuttelevan videolla pikku alusvaatteissa huulet törröllän, niin etkö näe mitään yhteyttä strippaukseen? Luuletko että se poplaulaja näyttää paljasta pintaa vain siinä sivussa, ihan sattumalta, kun taas stripparilla on tarkoitus olla seksikäs?
Ja voin vielä toistaa että en ole aloittaja.Etkö lukenut tekstiäni? Sanoin, että he ovat siinä rajalla. Myös, että tarkoitusperät stripparilla ja laulajalla on eri. Harjoitteleppa tekstin ymmärrystä ja sisälukutaitoa.
- Ellen_89
5353 kirjoitti:
En ole ketjun aloittaja, mutta voisin vastata omalta osaltani kysymyksiin. Opiskeluaikana nimittäin harrastin seksiä rahasta ansaitakseni enemmän, ja koska halusin seksiä mutta en kännistä baariseuraa. Minulla oli 4 vakituista asiakasta, jotka olivat luonteeltaan ja ulkomuodoltaan minua miellyttäviä. Kenenkään kanssa en noin vain hypännyt sänkyyn vaan tapasin ensin kahvilla jolloin päätin sanonko kyllä vai ei. Näistä miehistä 3 oli vapaita ja yksi eron keskellä.
1. Niin, siis tein sitä opiskelun ohella, en päätyökseni. Nyt olen tutkinnon omaava 32v yrittäjä, en suinkaan mikään rupsahtanut kouluttamaton ihminen, jolla ei ole tulevaisuutta.
2. En ole kertonut avoimesti asiasta muille, enkä varmaan 20 vuoden kuluttuakaan kerro. Elämässäni olen tehnyt muitakin asioita joista en avoimesti muille kerro. Esimerkiksi noin 16-vuotiaana varastin kaupasta useammankin kerran, jota en varmaan lapsilleni mainostaisi. Poltin tupakkaa 6 vuotta enkä ikinä ole kertonut vanhemmilleni. Olen myös polttanut pilveä, jota monet ihmiset paheksuvat, joten en siitäkään avoimesti puhu muille. Tekeekö se fakta, etten noista asioista avoimesti puhu, niistä sellaisia asioita jotka tekevät minusta halveksuttavan ihmisen? Ei minusta. Se, että puhuuko jostain asioista avoimesti muille vai ei, ei vaikuta siihen onko kyseinen henkilö jotenkin huono ihminen vai ei.
Voisinko vilpittömästi suositella alaa tyttärelleni? En, on kuitenkin monia muitakin aloja joita en vilpittömästi suosittelisi tyttärelleni. Jos minulla joskus on tytär, ja hän sitä tekisi, olisin kyllä huolissani, mutta en kokisi että hänellä olisi yhtään vähemmän ihmisarvoa sen asian takia.
3. Mieheni joutuu välillä pitämään seuraa ulkomaalaisille vierailijolle työnsä puolesta, esim käydä illallisella yms. Monet miespuolisista haluavat mennä strippibaariin, johon hän sitten heidät vie. Hän istuu siellä noin drinkin ajan ja sitten jättää herran jatkamaan iltaa. Ei haittaa minua. En koe sitä pettämisenä. Vapaa-ajallaan miestäni ei kiinnosta mennä katselemaan strippareita, mutta kyllähän hän varmasti katselee muitakin naisia, vaikkei nyt varsinaisesti tuijotakkaan. Kuin kuka tahansa mies. En koe sitä uhkana että mieheni pitää naiskauneudesta, sehän on ihan luonnollista.
Jos hän käyttäisi prostituoituja se tuntuisi pahalta, koska pettäminen yleensäkin tuntuisi pahalta. Asiahan on että pettäminen jonkun ei-prostituoidun kanssa tuntuisi pahalta myös. Pettäminen nimenomaan prostituoidun kanssa ei ole sen prostituoidun päätös, joten hän ei olisi se syypää tapahtuneeseen. Se olisi ollut mieheni päätös. Vihaisena tietenkin voisin kohdistaa vihantunteita kyseistä prostituoitua kohtaan, mutta sama olisi ei-prostituoidunkin kanssa.
Siis yleisesti ottaen; en mainosta muille sitä asiaa, että olen harrastanut seksiä rahasta, mutta en koe että olisin ihmisenä jotenkin huono sen takia. Tämähän monilla on se ongelma asian kanssa, että seksipalveluja myyvä on ihmisenä jotenkin huono. Mutta miksi? Jos harrastan seksiä jonkun kanssa ja sovimme että hän antaa minulle tietyn summan rahaa, ja molemmat ovat tyytyväisiä järjestelyyn, niin miten se käytännössä tekee minusta huonon ihmisen? Mielestäni monet muut asiat painavat paljon enemmän. Itse inhoan valehtelamista, pyrin aina olemaan sanani mittainen ja pitämään lupaukseni, en katso muita ihmisiä alaspäin, haluan auttaa ja tukea lähimmäisiäni, en halua satuttaa ketään tarkoituksella jne. Eikö tällaiset asiat liity lähemmin siihen millainen ihmisenä on, eikä se, että seteli vaihtaa omistajaa seksin yhteydessä?
Kaikki ne puheet, että prostituoidut ovat syypäitä siihen että miehet pettää, ja puheet mahdollisista tyttäristä yms ovat vähän turhaa puhetta. Kuinka moni on tehnyt asioita joita ei toivo mahdollisen tyttärensä tekevän? Hyvin moni. Ei elämää eletä sen pohjalta mitä toivoo tai ei toivo lastensa tekevän. Ja vaikka tässä maailmassa ei olisi yhtäkään prostituoitua, pettämistä tapahtuisi silti.En puhunut Sinusta. Kerroin, että minä itse koen oman elämäni ja itseni niin ihanaksi, etten haluaisi sitä vieraiden miesten kanssa rahasta jakaa. MINÄ en kokisi olevani hyvä äidiksi stripparina. Tee sinä mitä tahdot. Aloittaja esitti kysymyksen, MIKSI naiset haukkuvat tms., minä vastasin oman MIELIPITEENI. En ole huora, enkä ole siitä ylpeä sillä 99.9% naisista ei ole -on siis äärimmäisen harvinaista olla prossu. Lisäksi: varastaminen ja itsensä myyminen ovat kaksi eri asiaa. Itsensä myyminen kertoo MINUSTA jostakin hyvin syvällä olevasta arvottomuuden tai tyhjyyden kokemuksesta. En enää jaksa kommentoida näitä, kun täällä ei saa mitään järkevää keskustelua aikaiseksi -ainoa ero on siinä, että joku on valmis antamaan omat genitaalialueensa rahasta muiden käyttöön -toinen kokee sen täysin irrationaaliseksi ideaksi..
Jos et haluaisi muuten oman tyttäresi tekevän sitä, niin miksi puolustelet asiaa täällä? Mitä hienoa siinä oli, kun myit itseäsi niin että sitä täytyy vielä puolustella? En minä inhoa prossuja, kuten käy selvästi ilmi, jos luet tekstini. Olen vain itse liian hieno siihen. - Ellen89
Elene kirjoitti:
Etkö lukenut tekstiäni? Sanoin, että he ovat siinä rajalla. Myös, että tarkoitusperät stripparilla ja laulajalla on eri. Harjoitteleppa tekstin ymmärrystä ja sisälukutaitoa.
Sinua vain ärsyttää, että on olemassa kauniita, hyväkroppaisia, älykkäitä ja koulutettuja tyttöjä, jotka eivät ole alentuneet sinun tasollesi. Ei argumenteissasi ole mitään järkeä, se että sirkusakrobaatti ja laulaja olisivat sama asia kuin prostituoitu? En ole sanonut mitään strippauksen vaatteista? Jos strippaat alusvaatteet päällä -mikäs siinä, oma on asiasi. MINÄ ajattelen noin kuten kuvasinkin, ja SITÄ aloittaja kysyi; miksi ME jotka emme tee sitä niin.. Mielipiteitä on monia. Nyt en enää jaksa kirjoittaa.
- totta_joka_sana
Elene kirjoitti:
Etkö lukenut tekstiäni? Sanoin, että he ovat siinä rajalla. Myös, että tarkoitusperät stripparilla ja laulajalla on eri. Harjoitteleppa tekstin ymmärrystä ja sisälukutaitoa.
http://www.viksu.fi/Tiedostot/Tiedostot/Viksu/Viksu 2007/LehtonenRiikka_kilpailutyö.pdf VÄITÖSKIRJA PROSTITUUTIOSTA - FAKTATIETOA.
- Ellen_89
totta_joka_sana kirjoitti:
http://www.viksu.fi/Tiedostot/Tiedostot/Viksu/Viksu 2007/LehtonenRiikka_kilpailutyö.pdf VÄITÖSKIRJA PROSTITUUTIOSTA - FAKTATIETOA.
Uuspsykoanalyytikko ja egopsykologi Erik H. Erikson korostaa
perusturvallisuuden merkitystä myöhemmän seksuaalisuuden kehittymisessä. Onkin siis
helposti rinnastettavissa, että prostituoidun omat seksuaalikäsitykset ja -kokemukset eivät ole
kehittyneet tarpeeksi, tai ainakaan turvallisesti. Heillä ei ole ainakaan ulkopuolisen silmin
katsottuna normaalia käsitystä seksuaalisuuden henkilökohtaisuudesta ja seksin merkityksestä
parisuhteeseen. - Ellen_89
Ellen_89 kirjoitti:
Uuspsykoanalyytikko ja egopsykologi Erik H. Erikson korostaa
perusturvallisuuden merkitystä myöhemmän seksuaalisuuden kehittymisessä. Onkin siis
helposti rinnastettavissa, että prostituoidun omat seksuaalikäsitykset ja -kokemukset eivät ole
kehittyneet tarpeeksi, tai ainakaan turvallisesti. Heillä ei ole ainakaan ulkopuolisen silmin
katsottuna normaalia käsitystä seksuaalisuuden henkilökohtaisuudesta ja seksin merkityksestä
parisuhteeseen.Murrosiän hormonaaliset muutokset luovat pohjan seksuaalisuuden kehitykselle, mutta mallit,
oppiminen ja tunnetila vaikuttavat kuitenkin enemmän. Lähipiirin asenteet ja suhtautuminen
seksuaalisuuteen heijastuvat nuoren elämään. Myöhäisnuoruudessa ja aikuisuudessa nuori
yleensä saavuttaa kypsän seksuaali-identiteetin, eli pystyy ilmaisemaan seksuaalisia tarpeitaan
ja toiveitaan sekä nauttimaan omasta ja kumppanin kehosta. Ihmisen on kuitenkin tunnettava,
5
että häntä ei käytetä kuin esinettä, vaan että hän hallitsee itse omaa seksuaalisuuttaan.
Seksuaalisesti hyväksikäytetyn ihmisen identiteetti rikkoutuu, ja hän kokee, että muut
määräävät hänen kehostaan. Tällöin hallinnan tunne pettää ja mukaan saattavat astua tunneelämän
ja mielenterveyden häiriöt. Tämän takia seksin myyminen on paitsi fyysisesti, myös
henkisesti luonnoton tapa ilmaista omaa seksuaalisuutta. - Selvän teki
5353 kirjoitti:
En ole ketjun aloittaja, mutta voisin vastata omalta osaltani kysymyksiin. Opiskeluaikana nimittäin harrastin seksiä rahasta ansaitakseni enemmän, ja koska halusin seksiä mutta en kännistä baariseuraa. Minulla oli 4 vakituista asiakasta, jotka olivat luonteeltaan ja ulkomuodoltaan minua miellyttäviä. Kenenkään kanssa en noin vain hypännyt sänkyyn vaan tapasin ensin kahvilla jolloin päätin sanonko kyllä vai ei. Näistä miehistä 3 oli vapaita ja yksi eron keskellä.
Kaikki ne puheet, että prostituoidut ovat syypäitä siihen että miehet pettää, ja puheet mahdollisista tyttäristä yms ovat vähän turhaa puhetta. Kuinka moni on tehnyt asioita joita ei toivo mahdollisen tyttärensä tekevän? Hyvin moni. Ei elämää eletä sen pohjalta mitä toivoo tai ei toivo lastensa tekevän. Ja vaikka tässä maailmassa ei olisi yhtäkään prostituoitua, pettämistä tapahtuisi silti.Sinulle vielä pari lisäkysymystä
1. Tietääkö miehesi, että olet nuorena maannut miesten kanssa rahasta eli perustuuko suhteenne rehellisyydelle?
2. Mikäli ei tiedä, niin miten hän mahtaisi suhtautua, jos se vahingossa paljastuisi? - yglyg
Ellen89 kirjoitti:
Sinua vain ärsyttää, että on olemassa kauniita, hyväkroppaisia, älykkäitä ja koulutettuja tyttöjä, jotka eivät ole alentuneet sinun tasollesi. Ei argumenteissasi ole mitään järkeä, se että sirkusakrobaatti ja laulaja olisivat sama asia kuin prostituoitu? En ole sanonut mitään strippauksen vaatteista? Jos strippaat alusvaatteet päällä -mikäs siinä, oma on asiasi. MINÄ ajattelen noin kuten kuvasinkin, ja SITÄ aloittaja kysyi; miksi ME jotka emme tee sitä niin.. Mielipiteitä on monia. Nyt en enää jaksa kirjoittaa.
"Madonna kuitenkin laulaa, ei strippaa täysin alastomaksi."
- tfkuyg
Ellen_89 kirjoitti:
Murrosiän hormonaaliset muutokset luovat pohjan seksuaalisuuden kehitykselle, mutta mallit,
oppiminen ja tunnetila vaikuttavat kuitenkin enemmän. Lähipiirin asenteet ja suhtautuminen
seksuaalisuuteen heijastuvat nuoren elämään. Myöhäisnuoruudessa ja aikuisuudessa nuori
yleensä saavuttaa kypsän seksuaali-identiteetin, eli pystyy ilmaisemaan seksuaalisia tarpeitaan
ja toiveitaan sekä nauttimaan omasta ja kumppanin kehosta. Ihmisen on kuitenkin tunnettava,
5
että häntä ei käytetä kuin esinettä, vaan että hän hallitsee itse omaa seksuaalisuuttaan.
Seksuaalisesti hyväksikäytetyn ihmisen identiteetti rikkoutuu, ja hän kokee, että muut
määräävät hänen kehostaan. Tällöin hallinnan tunne pettää ja mukaan saattavat astua tunneelämän
ja mielenterveyden häiriöt. Tämän takia seksin myyminen on paitsi fyysisesti, myös
henkisesti luonnoton tapa ilmaista omaa seksuaalisuutta.Luuletko sä että joku elää tämän elämän läpi kolhuitta? Että kaikki on niin turvallista ja ruusuista että mikään ei vaikuta mhinkään? Ja luuletko että seksiä pursuavalla medialla ei ole vaikutusta ihmisten identiteetin kehitykseen. Ja mitä ne nuoret tytöt jotka hyppii yhdenillanjutun sängystä toisen yhdenillanjutun sänkyyn? Onko heillä käsitystä seksuaalisuuden henkilökohtaisuudesta?
- mies olen
5353 kirjoitti:
Kaikki ne puheet, että prostituoidut ovat syypäitä siihen että miehet pettää, ja puheet mahdollisista tyttäristä yms ovat vähän turhaa puhetta. Kuinka moni on tehnyt asioita joita ei toivo mahdollisen tyttärensä tekevän? Hyvin moni. Ei elämää eletä sen pohjalta mitä toivoo tai ei toivo lastensa tekevän. Ja vaikka tässä maailmassa ei olisi yhtäkään prostituoitua, pettämistä tapahtuisi silti.Pitää ymmärtää, ettei "ihmisarvoltaan alhainen" tai "huono" ole sen kummempi ilmaus kuin "oksettavalta löyhkäävä". Huono tarkoittaa vain sitä, että on jollekin (mahdollisesti monillekin) huono jossakin suhteessa (esim. aviokumppaniksi tai roolimalliksi).
- 5353
Selvän teki kirjoitti:
Sinulle vielä pari lisäkysymystä
1. Tietääkö miehesi, että olet nuorena maannut miesten kanssa rahasta eli perustuuko suhteenne rehellisyydelle?
2. Mikäli ei tiedä, niin miten hän mahtaisi suhtautua, jos se vahingossa paljastuisi?Tietääkö mieheni, vastaus on kyllä. Hän on yksi niistä joka minulle maksoi. Tosin vain kaksi kertaa. Sen jälkeen suhde jatkui seksisuhteena ilman rahanvaihtoa ja sitten tiemme erkanivat ja sitten rupesimme taas tapailemaan ja siitä juttu syveni. Onko tämä asia jotenkin ongelma välillämme? Ei. Monen mielestä varmaan kamala asia, mutta eihän sen heitä pitäisi haitata. Se on meidän kahdenkeskeinen asia. Kun hän kerran hyväksyy asian, niin eipä siinä muiden mielipiteillä ole väliä.
Hän ei tiedä teinkö sitä muiden kuin hänen kanssa, koska ei ole ikinä kysynyt. Jos kysyy niin kertoisin että kyllä. Ehkä hän ei kysy koska häntä ei kiinnosta tietää. Enpä minäkään itseasiassa ole kysynyt häneltä että onko hän maksanut jollekkin muulle. Nyt juuri tajuan etten ole ikinä edes miettinyt tuota kysymystä hänelle esittää. Kun ihan ensimmäisen kerran hänet tapasin, hän kertoi ettei ole ennen tehnyt sitä, ja epäilen ettei ole sen jälkeenkään. Mutta mistäs minä voin tietää. Enkä koe tarvetta kysyä. Silloin joskus parikymppisenä kysyttiin toiselta että monen kanssa olet ollut sängyssä tms, mutta nyt vähän vanhempana tuollaiset kysymykset toisen seksihistoriasta tuntuu aika toisarvoisilta. Kaikilla meillä on historia, ja nyt on nyt. Tärkeämmät asiat ratkaisee että haluaako sen toisen kanssa olla.
Itsestäni voin sanoa, että minua ei kiinnosta ruveta esittämään jotain muuta mitä olen. Olen hyvin itsenäinen ihminen, eikä minulla ole tarvetta yrittää tarrautua toiseen ihmiseen kiinni valheilla. Jos hän minua rakastaa niin rakastakoot sellaisena kuin olen, eikä sellaisena kuin haluaisi minun olevan. Jos hän nyt kysyisi asiasta ja sen takia minut jättäisi, niin sitten asia olisi niin. Se olisi hänen valintansa johon hän olisi täysin oikeutettu. Kyllähän olen alusta asti ollut tietoinen että tämä fakta meidän suhteessa on vähän erikoinen, mutta vapaaehtoisestihan me molemmat toistemme kanssa olemme. Eikä me varmaan olla ainoita joiden suhteesta joku erikoinen fakta löytyy. Ihmisiä on moneen junaan. - 5353
Ellen_89 kirjoitti:
En puhunut Sinusta. Kerroin, että minä itse koen oman elämäni ja itseni niin ihanaksi, etten haluaisi sitä vieraiden miesten kanssa rahasta jakaa. MINÄ en kokisi olevani hyvä äidiksi stripparina. Tee sinä mitä tahdot. Aloittaja esitti kysymyksen, MIKSI naiset haukkuvat tms., minä vastasin oman MIELIPITEENI. En ole huora, enkä ole siitä ylpeä sillä 99.9% naisista ei ole -on siis äärimmäisen harvinaista olla prossu. Lisäksi: varastaminen ja itsensä myyminen ovat kaksi eri asiaa. Itsensä myyminen kertoo MINUSTA jostakin hyvin syvällä olevasta arvottomuuden tai tyhjyyden kokemuksesta. En enää jaksa kommentoida näitä, kun täällä ei saa mitään järkevää keskustelua aikaiseksi -ainoa ero on siinä, että joku on valmis antamaan omat genitaalialueensa rahasta muiden käyttöön -toinen kokee sen täysin irrationaaliseksi ideaksi..
Jos et haluaisi muuten oman tyttäresi tekevän sitä, niin miksi puolustelet asiaa täällä? Mitä hienoa siinä oli, kun myit itseäsi niin että sitä täytyy vielä puolustella? En minä inhoa prossuja, kuten käy selvästi ilmi, jos luet tekstini. Olen vain itse liian hieno siihen.En kylläkään kirjoittanut sinulle. Vastasin vain noihin kysymyksiin ja sanoin mitä ajattelen. Vai oliko ne sinun kirjoittamia kysymyksiä?
Varastamisesta puhuin sen takia, kun kysyttiin että kerronko avoimesti muille että olen ottanut seksistä rahaa. En siis verrannut varastamista ja itsensä myymistä, vaan puhuin asioista joista ei puhuta avoimesti. Totesin vain että ei se muille asioista puhuminen ole mikään mittari. Varmaan kaikilla on juttuja joista ei avoimesti muille kerro, eikä se ei tarkoita että nuo jutut olisivat todella kamalia asioita, vaan voi olla aika tavallisiakin. - 5353
mies olen kirjoitti:
Pitää ymmärtää, ettei "ihmisarvoltaan alhainen" tai "huono" ole sen kummempi ilmaus kuin "oksettavalta löyhkäävä". Huono tarkoittaa vain sitä, että on jollekin (mahdollisesti monillekin) huono jossakin suhteessa (esim. aviokumppaniksi tai roolimalliksi).
Niin no, käsitteen "hyvä ihminen" vastakohtaa hain.
- Akateeminen mies
Ellen_89 kirjoitti:
###Minun poikaystäväni ovat korkeasti koulutettuja###
panomattona toimit tällä hetkellä? - hubbaa
ja vain sekopää menee parisuhteeseen alkoholistin, masentuneen, yksinhuoltajan, pettäjän, uratykin, narsistin, valehtelijan, jakorasian, naistenhakkaajan, tupakoivan, tylsimyksen tai työttömän kanssa
- se strippari
Ellen_89 kirjoitti:
Minulle äiteys tulee olemaan melko tärkeää ja haluan olla ns. kunnon nainen, koska omat arvoni ovat sellaiset. Uskon, että seksiä saa ja pitää harrastaa, kokemuksia tulee kerätä, mutta silti -en halua olla ex-strippari äiti. Se ei vain ole minun arvolleni sopivaa. Ottaisin miehen, joka olisi käynyt huorissa, mutta en miestä, joka hyväksyisi lapsellemme tai minulle sellaisen. Jos rakastaa, ei jaa.Pakko heittää että stripparin työ ei ole koskaan ollut minulle pakkopullaa. Minä rakastan showstripparin työtäni ja rakastan sen tuomia sosiaalisia kontakteja sekä sitä, että kyseinen työ myös kypsentää ajattelemaan rajojen ulkopuolellakin. Ja voin todeta että olen viralliselta ammatiltani cnc-koneistaja sekä viihdevastaav(musiikkiala)a, eli en tod. tee työtäni lisäansioiden perässä vaan kyseinen työ on minulle vapaa-aikaa ja oiva keino "tuulettua".
Ja mieheni on fysiikan insinööri/yrittäjä, jos sekin on pakko mainita. Kerran sillä nyt on jotain väliä. - se pohjamutastrippar
Ellen_89 kirjoitti:
Siis ymmärrän pointtisi. Mutta kun aloittaja kysyi, miksi naiset haukkuvat häntä huoraksi, tms. Sinä taas selität jotain että on sama asia jos viuhahdan kadulla kuin jos menen jonnekin luolaan strippaamaan rahasta. Se vaan on eri asia. Puhut kauhean mustavalkoisesti, pilkkua viilaamalla. Kyllä sinä ymmärrät että musiikin tekijä Jenni Vartiainen ja Rakel Liekki ovat kaksi aivan eri asiaa.
Ja joo, nautinnon takia harrastaa seksiä maksusta? Eikö aloittaja juuri sanonut, ettei kysynnästä ole pulaa. Siis se on vain likaista, olen miettinyt asiaa ja en ikinä itse alentuisi siihen, että kuka vaan ok-näköinen tai pahimmassa tapauksessa ei edes ok, voi ostaa minun seuraani. Olen liian ihana sellaiseen...Ja lisää.. En strippaa nk. luolissa vaan kierrän ympäri Suomea hyvämaineisissa yökerhoissa/messuilla/festareilla, jotka tilaavat minut esiintymään. Teen työtäni y-tunnuksella eli maksan palkastani normaalit verot sos.maksut yms. ja esiintymissopimuksissanikin (viralliset, verottajalle kelpaavat....) lukee mitä teen, koska se ei ole laitonta. Minusta on mukavaa matkustella ilmaiseksi ympäri Suomea ja yöpyä ilmaiseksi hyvissä hotelleissa ja ruokailla hienoissa rafloissa. Tässäkin työssä on näet etuja.
Olen muuten esiintynyt Hunksien kanssa monella keikalla ja hunksit eivät ole stripteaseryhmä. Sanovat näin itsekin(vaikka meno takahuoneessa on jotain ihan muuta... hunkseistakin osa varattuja.. aijjai..) Suomalainen aito miesstrippariryhmä on esim. taitava, asiallinen finnish gentlemen-ryhmä.
Ihmiset tuomitsevat asiat joita eivät ymmärrä.... Se sentään on totta. Mutta laajakatseisuus on hyve! ;) ..minun mielestäni.. - se strippari
3. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi ja lastesi isä kävisi tuijottamassa strippareita ja käyttäisi prostitoituja? Kun sinä vanhenet etkä ole enää parhaimmillasi, niin onko ihan okei että miehesi voi käydä katselemassa nuorempaa silmänruokaa ja käydä panemassa nuorta lihaa? Eihän se haittaa sinua?Moikka! Vastaan mielelläni kysymyksiisi:
1. En tee strippausta (enää) päätyökseni, se jäi nk. harrastukseksi. Minulla on muutama ammatti ja tiedostam (jo nyt, yhyy :P9 että kun ikää tulee, niin taitaapi heiluminen jäädä, mutta se ei ole ongelma.
2.Mieheni ja koko perheeni (vanhemmat, sisarukset yms.) tietävät mitä teen työkseni, mutta tietävät myös sen että olen ihminen joka ei tee mitään pakosta. Esim. äitini suhtautuu asiaan ihan tyynesti. Hän tietää, että minunn kosketaan VAIN kun annan luvan ja onneksi minullakin on turvamies/järjestyksenvalvoja aina privakopin oven takana varmistamassa turvallisuuteni.
Vaikka itse tykkäöä
n työstäni, en suosittele sitä todellakaan kaikille. Joillekin sopii, joillekin ei. Enkä häpeä tyätäni, mutten pidä sitä myöskään muita töitä huononpana.
3.Mieheni tekee myös promohommia ja tekee yhteistyötä monien seksityöntekijöidenkin kanssa ja käy näin ollen usein itsekin kaveriporukassa striptease-esityksissä. Minua se ei haittaa ollenkaan. Jos mieheni katsoo toista kaunista naista ja vaikka vähän pyllylle taputtaisikin, ei tämä ole mitenkään minulta pois.Joka kerta mieheni vain palaa luokseni. Hänelle ammattini ei ole niin iso asia. Toki minua haittaisi jos mieheni muita panisi, mutta hän voi tehdä sen joskus vaikka olisin ammatiltani leipuri. Ja kuten sanoin, minäkään en seurustellessani anna koskaan asiakkaille "ekstaaa"
Toivottavasti tajusit oudoista vastauksista jotain. :) - Kiitos vastauksista
se strippari kirjoitti:
Moikka! Vastaan mielelläni kysymyksiisi:
1. En tee strippausta (enää) päätyökseni, se jäi nk. harrastukseksi. Minulla on muutama ammatti ja tiedostam (jo nyt, yhyy :P9 että kun ikää tulee, niin taitaapi heiluminen jäädä, mutta se ei ole ongelma.
2.Mieheni ja koko perheeni (vanhemmat, sisarukset yms.) tietävät mitä teen työkseni, mutta tietävät myös sen että olen ihminen joka ei tee mitään pakosta. Esim. äitini suhtautuu asiaan ihan tyynesti. Hän tietää, että minunn kosketaan VAIN kun annan luvan ja onneksi minullakin on turvamies/järjestyksenvalvoja aina privakopin oven takana varmistamassa turvallisuuteni.
Vaikka itse tykkäöä
n työstäni, en suosittele sitä todellakaan kaikille. Joillekin sopii, joillekin ei. Enkä häpeä tyätäni, mutten pidä sitä myöskään muita töitä huononpana.
3.Mieheni tekee myös promohommia ja tekee yhteistyötä monien seksityöntekijöidenkin kanssa ja käy näin ollen usein itsekin kaveriporukassa striptease-esityksissä. Minua se ei haittaa ollenkaan. Jos mieheni katsoo toista kaunista naista ja vaikka vähän pyllylle taputtaisikin, ei tämä ole mitenkään minulta pois.Joka kerta mieheni vain palaa luokseni. Hänelle ammattini ei ole niin iso asia. Toki minua haittaisi jos mieheni muita panisi, mutta hän voi tehdä sen joskus vaikka olisin ammatiltani leipuri. Ja kuten sanoin, minäkään en seurustellessani anna koskaan asiakkaille "ekstaaa"
Toivottavasti tajusit oudoista vastauksista jotain. :)Okei. Asiasi on siis ainakin toistaiseksi ihan ok tolalla ja hyvä niin. Ja hyvä onkin, että lähipiirisi tietää asioista. Sen verran kuitenkin sinua varoitan, että kun vanhenet, niin voi tulla sekin päivä, että kadut tätä nuorempana vietettyä elämää. Ei välttämättä, mutta sellainen riski on. Ja mitä tulee miehesi strippareiden ja muiden naisten katseluun, niin ehkä se ei vielä tunnu sinusta pahalta, koska olet vielä itsekin vedossa, mutta vanhempana ja rupsahtaneenpana se voi kyllä alkaa tuntumaan ikävämmältä. Vaikka et nyt usko sitä, niin silti niin voi käydä.
- mumul
se pohjamutastrippar kirjoitti:
Ja lisää.. En strippaa nk. luolissa vaan kierrän ympäri Suomea hyvämaineisissa yökerhoissa/messuilla/festareilla, jotka tilaavat minut esiintymään. Teen työtäni y-tunnuksella eli maksan palkastani normaalit verot sos.maksut yms. ja esiintymissopimuksissanikin (viralliset, verottajalle kelpaavat....) lukee mitä teen, koska se ei ole laitonta. Minusta on mukavaa matkustella ilmaiseksi ympäri Suomea ja yöpyä ilmaiseksi hyvissä hotelleissa ja ruokailla hienoissa rafloissa. Tässäkin työssä on näet etuja.
Olen muuten esiintynyt Hunksien kanssa monella keikalla ja hunksit eivät ole stripteaseryhmä. Sanovat näin itsekin(vaikka meno takahuoneessa on jotain ihan muuta... hunkseistakin osa varattuja.. aijjai..) Suomalainen aito miesstrippariryhmä on esim. taitava, asiallinen finnish gentlemen-ryhmä.
Ihmiset tuomitsevat asiat joita eivät ymmärrä.... Se sentään on totta. Mutta laajakatseisuus on hyve! ;) ..minun mielestäni.."hunksit eivät ole stripteaseryhmä. "
No eikai ne niin voi sanoa, ettei kuullosta halvalta, vaan kutsuu itseään viihdyttäjiksi sen sijaan. Joka tapauksessa;
"Striptease: A striptease is an erotic or exotic dance in which the performer gradually undresses, usually to music, either partly or completely, in a seductive and sexually suggestive manner. (wikipedia)
Ja eiköhän tuo ole juuri sitä mitä he tekevät. Lisäksi eivät ole vielä isot miehet tajunneet että Suomi ei ole Skandinaviaa... noloja!
"Suomalainen aito miesstrippariryhmä on esim. taitava, asiallinen finnish gentlemen-ryhmä. "
No jos hunksit ei ole strippariryhmä niin mikäs tämä taitava, asiallinen finnish gentlemen-ryhmä sitten on? - rivien välistä
Elene kirjoitti:
kerrroit aikaisemmassa viestissäsi valmistuvasi ( ehkä) kätilöksi. olen kolmen lapsen äiti ja voin vain kuvitella näin kolme synnytystä kokeneena että minkälainen olisit kätilönä. et kovinkaan sopiva. olen myös strippari. ja kroppani on mitä parhaimmassa kunnossa,kiitos tankotanssin jossa tarvitaan muitakin kuin vain alapään lihaksia. mieheni ei tästä hätkähdä,hän on jopa mielissään,että on naimisissa sen naisen kanssa jota toiset miehet saavat vain ihailla. ehkäpä katkeruutesi meitä kohtaan johtuukin juuri epävarmuudestasi.katseleeko minunkin ihastukseni näitä täydelliset rinnat omaavia notkeita tanssijoita? niinpä...
olet ottanut oikein elämäntyöksesi toisten ihmisten ja heidän elämänvalintojen nälvimisen. tuntematta näiden henkilöiden elämää sen tarkemmin,kuvittelet mielessäsi sen,kuinka alhaisia he mielestäsi ovatkaan. tietämättömyyttä vaiko kateutta,mene ja tiedä. ymmärrän toki jos harmittaa ettet itse ole niin viehättävä että kiihottaisit miehiä niin,että he jopa maksaisivat vain nähdessään sinun tanssivan. katkeruudelta kuulostavat kommenttisi...
aloittajan kirjoituksessa selvästi mainittiin että hän pitää työstänsä,tekee sitä vapaa ehtoisesti koska on sinut kehonsa kanssa ja tietenkin saa siitä ylimääräistä rahaa sen mielihyvän lisäksi että tietää olevansa kaunis. hän kertoi myös että miehensä on asian kanssa sinut. joten on melkoista tekopyhyyttä väittää etteivätkö miehet voisi rakastua strippariin oikeasti ja viedä heidät jopa vihille. kai ymmärrät että strippareillakin on oma yksityiselämä? olet vakaasti sitä mieltä että nämä naiset ovat vain köyhiä reppanoita jotka esittelevät revaansa jokaiselle seteli kourassa kulkevalle miehelle. harmittaako sinua kenties se,että he ovat ja TIETÄVÄT olevansa haluttuja? ei tanssiminen ole sama asia kuin seksin myyminen ja tarkoitan tällä nyt yhdyntää rahasta.
mutta jos vakaasti edelleen olet sitä mieltä niin mietippä tämä: millä hintaa sinä myyt itseäsi?
onko se ravintola illallinen tanssipaikalla? kylpyläreissu vaiko risteily tallinnaan? ihan yhtälailla myyt itseäsi,nimike on ehkä hieman eri mutta rahasta lähdet sinäkin. ei ole mitään eroa maksaako mies sen käteisellä pikkuhousuihin vai "kihlasormuksena" jos vastineeksi saa muutaman panon kauniiden sanojan siivittämänä. ainoa vain,että strippari hallitsee itse tilanteensa.
lopetan nyt tähän,ja olen todella pahoillani,että sinä synnyit aikanaan umpimieliseksi,tyhjäpäiseksi ja seksuaalisesti vailla minkäänlaista kiihottavaa kohtaa. ehkäpä syy oli happivajeessa jonka kaltaisesi ajattelematon kätilö aiheutti. - Tundra
Ellen_89 kirjoitti:
Itse olen melkoisen vapaamielinen, kun olen alaa harkinnutkin. En minä sinua ihmisenä tuominnut, kerroin vain sen että monet varmasti kyseenalaistavat työn, samoin kriteerein kuin minä.."Mielestäni ihminen, jonka voi ostaa"
Tarkennus: Et voi ostaa stripparia. Maksat showsta, et ihmisestä. - ey5es
Ellen89 kirjoitti:
Ellen kuulostaa tytöltä, joka joutuu hirveästi perustelemaan ennen kaikkea itselleen, miksi strippaus on väärin. Hän sanoi harkinneensa asiaa, mutta päätyneensä siihen, ettei se ole oikein. Hän varmasti ymmärtää ap:n pointit, mutta haluaa katsoa asiaa omasta näkökulmastaan.
Ensinnäkin Ellen korostaa kauheasti sitä, kuinka sairaanhoitaja on hyvä ja arvostettu ammatti. Me kaikki varmasti tiedämme, että ei ole. Ala on alipalkattu ja sairaanhoitaja ei yleisesti pidetä kovin älykkäinä tai lahjakkaina ihmisinä. Sairaanhoitaja myy itseään ihan yhtälailla kuin stripparikin. Sairaanhoitaja myy ammattitaitoaan yhteiskunnalle, kaikissa töissä ihminen tavallaan myy itseään. Sairaanhoitajat joutuvat raatamaan kolmivuorotyössä surkealla palkalla 40h/vk, kun strippari taas käy muutama kerran kuussa keikalla ja saa saman verran rahaa. Se on epäreilua .
Lojaaliudesta naisille: eli se strippari, jolle mies maksaa, on tässä pahis, eikä mies, joka pettää? En tajua tällaista ajattelua yhtään. Jos ihminen tahtoo avioliiton ulkopuolista seksiä, kyllä hän sen hakee mistä vain. Syy pettämiseen on nähdäkseni ennen kaikkea ihmisen halussa, eikä siinä, että joku on strippari.
Luuletko, että yleisellä mielipiteellä on ap:lle jotain väliä? Tai sillä, mitä muslimit ajattelevat strippareista? En minäkään välitä siitä, että minua pidettäisiin jossain Sudanissa varmaan aivan täytenä horona, kun minulla ei ole burkhaa.
Musiikkialasta: Ai musiikkia ei pidä myydä seksillä? Sillä sitä juuri myydään. Ja ihmiset ostavat. Ei se ole markkinointi-ihmisten vika, vaan ostajien. Ja esimerkiksi Madonnan elämänkerrasta käy ilmi, että kyseinen frouva on edennyt urallaan lähinnä harrastamalla seksiä oikeiden ihmisten kanssa. Miten tämä eroaa juurikaan prostituutiosta? Toinen vain tekee sen ovelammin, ettei häntä voisi suoranaisesti syyttää huoraamisesta. Madonna on myös poseerannut kuvissa alasti ja julkaissut seksikirjan, jossa on kuvia hänestä harrastamassa seksiä. justiinsa- kirjoitti:
Miksi?
"miehen pettämistä"
Miksi?
Tässä maailmassa on paljon pettäjiä, valehtelijoita, hyväksikäyttäjiä, huijareita, yksinkertaisesti sanottuna tähän maailmaan mahtuu hyvin paljon oikeita kusipäitä. Miten se, että paljastaa vartalonsa maksua vastaan, tai jopa harrastaa seksiä maksua vastaan, tekee ihmisestä jotain pohjasakkaa jolla ei ole mitään oikeuksia?Tähän lisäisin vielä - miks yleensäkään pitäis tuomita ketään? Tai arvostella toisia? Onko se itseltä jotenkin pois, jos joku jotain muuta tekee kuin itse?
On juu ihmisiä, jotka pyrkivät yhteiseen hyvään ja toimivaan yhteiseloon. Kaikkia kunnioittava ja arvostava käytös ei tarkoita sitä, että jokaisen pitäisi toimia samalla tavalla vaan sitä, että ymmärtää juuri sen kaiken erilaisuuden.
Sairaanhoitajana/ensihoitajana/kätilönä olevia ymmärrän, että he pyrkivät edistämään terveyttä ja jotkut arvot tulevat siitä. Älä aseta itseäsi alttiiksi riskeille, joissa voit sairastua henkisesti tai fyysisesti. On paljon heitä, jotka "kuluttavat" terveydenhuollon varoja silloin kun ovat itse vastuussa toiminnastaan. Kuitenkin elämä on sellaista, että kaikkea ei voi suunnitella etukäteen. Voit käyttää kortsua, mutta sekin voi hajota. Sama se oletko strippari/horo/yhdenillan paukuttelija/suhteessa, aina vahinkoja voi sattua. Kaikki eivät halua perhettä, kaikki eivät halua vapaata elämää. Vaikka kätilö työskenteleekin äitien hyvinvoinnin eteen, ei se tarkoita, että jokaisen pitäisi olla samanlainen.mikään ei ole pyhää kirjoitti:
Lukekaapa tästä pari linkkiä, jossa otetaan kantaa näihinkin asioihin.
http://takkirauta.blogspot.com/2010/07/kun-kaikkien-kukkien-annetaan-kukkia.html
http://www.markkuojanen.com/sivut/yhteiskunta/haeveliaeisyyden-paluu.phpAivan loistavia kirjoituksia! Huh. :)
- tasa-arvo
rivien välistä kirjoitti:
kerrroit aikaisemmassa viestissäsi valmistuvasi ( ehkä) kätilöksi. olen kolmen lapsen äiti ja voin vain kuvitella näin kolme synnytystä kokeneena että minkälainen olisit kätilönä. et kovinkaan sopiva. olen myös strippari. ja kroppani on mitä parhaimmassa kunnossa,kiitos tankotanssin jossa tarvitaan muitakin kuin vain alapään lihaksia. mieheni ei tästä hätkähdä,hän on jopa mielissään,että on naimisissa sen naisen kanssa jota toiset miehet saavat vain ihailla. ehkäpä katkeruutesi meitä kohtaan johtuukin juuri epävarmuudestasi.katseleeko minunkin ihastukseni näitä täydelliset rinnat omaavia notkeita tanssijoita? niinpä...
olet ottanut oikein elämäntyöksesi toisten ihmisten ja heidän elämänvalintojen nälvimisen. tuntematta näiden henkilöiden elämää sen tarkemmin,kuvittelet mielessäsi sen,kuinka alhaisia he mielestäsi ovatkaan. tietämättömyyttä vaiko kateutta,mene ja tiedä. ymmärrän toki jos harmittaa ettet itse ole niin viehättävä että kiihottaisit miehiä niin,että he jopa maksaisivat vain nähdessään sinun tanssivan. katkeruudelta kuulostavat kommenttisi...
aloittajan kirjoituksessa selvästi mainittiin että hän pitää työstänsä,tekee sitä vapaa ehtoisesti koska on sinut kehonsa kanssa ja tietenkin saa siitä ylimääräistä rahaa sen mielihyvän lisäksi että tietää olevansa kaunis. hän kertoi myös että miehensä on asian kanssa sinut. joten on melkoista tekopyhyyttä väittää etteivätkö miehet voisi rakastua strippariin oikeasti ja viedä heidät jopa vihille. kai ymmärrät että strippareillakin on oma yksityiselämä? olet vakaasti sitä mieltä että nämä naiset ovat vain köyhiä reppanoita jotka esittelevät revaansa jokaiselle seteli kourassa kulkevalle miehelle. harmittaako sinua kenties se,että he ovat ja TIETÄVÄT olevansa haluttuja? ei tanssiminen ole sama asia kuin seksin myyminen ja tarkoitan tällä nyt yhdyntää rahasta.
mutta jos vakaasti edelleen olet sitä mieltä niin mietippä tämä: millä hintaa sinä myyt itseäsi?
onko se ravintola illallinen tanssipaikalla? kylpyläreissu vaiko risteily tallinnaan? ihan yhtälailla myyt itseäsi,nimike on ehkä hieman eri mutta rahasta lähdet sinäkin. ei ole mitään eroa maksaako mies sen käteisellä pikkuhousuihin vai "kihlasormuksena" jos vastineeksi saa muutaman panon kauniiden sanojan siivittämänä. ainoa vain,että strippari hallitsee itse tilanteensa.
lopetan nyt tähän,ja olen todella pahoillani,että sinä synnyit aikanaan umpimieliseksi,tyhjäpäiseksi ja seksuaalisesti vailla minkäänlaista kiihottavaa kohtaa. ehkäpä syy oli happivajeessa jonka kaltaisesi ajattelematon kätilö aiheutti.Myykö miehesi sinua myös kavereilleen?
Ja miten, huoraako mies, kun ostan hänelle ravintolaillallisen? Entä, jos kokkaan ja hän antaa mulle munaa siitä hyvästä? Miten tämä sitten sun mielestäsi menee?
Säälittävät huorat.
- siihen MIKSI
kysymykseen itse. Jos se työ nyt jäisi vaan siihen eksoottiseen tanssiin ja riisuutumiseen niin asia olisi kaikin puolin ok, se pikku kiva ja ekstra jota vain ne hyvän näköiset saavat, se ei ole ok.
- häh,.,.
nyt on pakko kysyä yhtä asiaa kun tuli tämmöinen tilaisuus.
Itsekkin voisin stripata mutta ainoat asiat joka estää lähtemästä on maineen menetys ja pervot ahdistelijat jotka alkaa seurailemaan.
Miten on, etkö saa päiväsaikaan kaupungilla kuiskutteluja jms...?????- joojookyl
Minusta strippaaminen ja itsensä myyminen, jos se on vapaaehtoista ja itsevalittua... se on niin kunnianhimotonta ja "helppoa". Tai siis.. okei, helppoa rahaa, mutta kyllä itse on tullut mielummin siivottua vessoja ja toimistoja, kuin mentyä heiluttamaan bebaa tangon vierellä ja toisten syleissä. Joo, rytmitajua ja koreografiaa, mutta ei se mitään ydinfysiikkaa ole. Turha kulkea nokka pystyssä "mä oon valinnut tän ja nautin tästä". Myyt itseäsi. Miten pitkään. Saako siitä niin hienon egoboostin, kun mies kuolaa ja on elin pystyssä? Siihen ei yleensä paljoa vaadita.
- Erkki Puumerkki
joojookyl kirjoitti:
Minusta strippaaminen ja itsensä myyminen, jos se on vapaaehtoista ja itsevalittua... se on niin kunnianhimotonta ja "helppoa". Tai siis.. okei, helppoa rahaa, mutta kyllä itse on tullut mielummin siivottua vessoja ja toimistoja, kuin mentyä heiluttamaan bebaa tangon vierellä ja toisten syleissä. Joo, rytmitajua ja koreografiaa, mutta ei se mitään ydinfysiikkaa ole. Turha kulkea nokka pystyssä "mä oon valinnut tän ja nautin tästä". Myyt itseäsi. Miten pitkään. Saako siitä niin hienon egoboostin, kun mies kuolaa ja on elin pystyssä? Siihen ei yleensä paljoa vaadita.
"Lisäksi vaikka strippaus, tms. voi olla yleisesti hyväksyttävää, ei se todella sitä ole. Esim. harvemmin miehet alttarille vievät stripparin."
Blaablaablaa, ja taas yleistetään. Panetko pöytään tilastot, jotka osoittavat, etteivät miehet halua avioitua strippareiden kanssa? Vai onko tämä vain sitä naisten kateellista panettelua? Älä puhu siitä, mistä et mitään tiedä. Minä antaisin paljon siitä, että saisin avioitua stripparin kanssa. Olisin hänestä hyvin ylpeä. Strippareilla on yleensä itsetunto kohdallaan, ovat kauniita ja seksuaalisesti avarakatseisia, ja miten ihmeessä se olisi minulta mitään pois, jos muut miehet katsovat häntä ihaillen/kaihoten/himoiten?
"...rahan takia vaatteiden poisottaminen kertoo eniten siitä etä henkilö ei aio tehdä elämässään tulevaisuudessa mitään vakavaa. Tai ei ainakaan päädy politiikkaan..."
No poliitikothan ne vasta vaativaa työtä tekevätkin. Vaalirahasotkujen pitäisi opettaa meille, että poliitikot ovat läpeensä korruptoituneita tyhjäntoimittajia. Jos yhtään tuntee, kuinka politiikka toimii, siis jos on nähnyt sitä järjestelmää sisältä (minä olen), tietää, ettei siellä todellakaan vaadita ihmiseltä mitään muuta kuin hyvää perseennuolemiskykyä.
Strippari on minun kirjoissani huomattavasti kunnioitettavampi ammatti kuin poliitikko.
En tajua tätä ininää siitä, että strippaaminen olisi jotenkin halveksittavaa. Jos toisten riisuminen häiritsee teitä niin, ehkä teidän elämässänne ei ole kovin paljon sisältöä. - Miekkonen Makkonen
joojookyl kirjoitti:
kommentti.
- häh,.,.
joojookyl kirjoitti:
mikä nyt sitten on kunnianhimotonta ja helppoa tässä elämässä, aikas moni asia...
Ite olen siivonnu koko ikäni, toki olen opiskellut kunnon ammatin mutta turvallisempi leipä tulee siivoamisesta joskin rankemman kautta.
Välillä on päiviä että tympii ja kunnolla se vessojen hinkkaaminen muiden kävellessä ylenkatsoen ohi ja silloin unelmoin että millaistakohan olisi olla eroottinen nainen kauniissa koruissa palvovien katseiden alla, kuin jumalatar, ja muutenkin kun tykkään niin hitsisti tanssimisesta ja melodisen rytmikkästä musiikista,se on mulle vapauttavaa, ihan kuin vapaana lintuna taivaalla lentäis.
Ja kauniita koruja, alusvaatteita sekä korkokenkiä kun sais vaan päivät pitkät pitää, silloin sitä tuntis olevansa nainen isolla n.llä ja vartalokin pysyis notkeana timmissä kunnossa. - taas strp..
Teen niin harvoin kotikaupungissani keikkaa eli kuiskuttelua ei oikeastaan kuule ja yleensä kerron vain toisen ammateistani puolitutuille, välttääkseni turhaa spekulointia. Pervoja ahdistelijoitakin on toooooosi harvoin koska läsnä (verhon tai raollaan olevan oven takana) on aina järj.valvoja joka on tarvittaessa sekunnissa apunani.
- arvasinhan...
taas strp.. kirjoitti:
Teen niin harvoin kotikaupungissani keikkaa eli kuiskuttelua ei oikeastaan kuule ja yleensä kerron vain toisen ammateistani puolitutuille, välttääkseni turhaa spekulointia. Pervoja ahdistelijoitakin on toooooosi harvoin koska läsnä (verhon tai raollaan olevan oven takana) on aina järj.valvoja joka on tarvittaessa sekunnissa apunani.
Sä et siis kuitenkaan kehtaa myöntää strippaamistasi julkisesti, kun se puolitutuilta täytyy salata. Häpeät siis kuitenkin, vaikka muuta olet yrittänyt väittää.
- oma kroppa
on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, ettei se yksinkertaisesti kuulu muiden näytille saati käpälöinnille!!! Kaikki jotka väittää toisin, valehtelee. Vai miten on miehet, jotka puolustatte strippareita, olisitteko itse valmiita keikistelemään tangolla ja hiplaamaan kaluanne samalla kun lauma kiimaisia naisia ulvoisi ja heittelisi rahaa. Suostuisitteko itse tai arvostaisitteko sellaista miestä, joka sitä tekee? Olen sitä mieltä että kaikki itseään myiskentelevät ovat vähäjärkisiä bimboja. Ei se muuksi muutu.
- jepojeo
"Rakkauden antamisen ja vastaanottamisen lisäksi yksi aikuisuuden tärkeä tehtävä on
tavoitteiden asettaminen. Tavoitteet koskevat usein työtä, koulutusta ja parisuhdetta.
Erityisesti työ muovaa aikuisen identiteettiä, sillä se rytmittää ajankäytön, antaa merkittäviä
ihmissuhteita ja vahvistaa itsetuntoa (Vilkko-Riihelä, 1999). Prostituoitujen kohdalla näin ei
kuitenkaan ole. Seksin myymistä ei voi kutsua normaaliksi, kehittäväksi identiteetin
muovaajaksi. Muita varhaisaikuisuuden kehitystehtäviä ovat kodista irtautuminen,
seksuaalisuus, ammatti ja yhteiskuntaan sopeutuminen. Prostituoiduista puhuttaessa voidaan
sanoa, että nämä kehitystehtävät ovat myös osittain jääneet toteutumatta, sillä suurin osa
prostituoiduista elää ilman vakituista parisuhdetta, ja myös yhteiskuntaan sopeutuminen on
vaikeaa" - uytghjkm
jepojeo kirjoitti:
"Rakkauden antamisen ja vastaanottamisen lisäksi yksi aikuisuuden tärkeä tehtävä on
tavoitteiden asettaminen. Tavoitteet koskevat usein työtä, koulutusta ja parisuhdetta.
Erityisesti työ muovaa aikuisen identiteettiä, sillä se rytmittää ajankäytön, antaa merkittäviä
ihmissuhteita ja vahvistaa itsetuntoa (Vilkko-Riihelä, 1999). Prostituoitujen kohdalla näin ei
kuitenkaan ole. Seksin myymistä ei voi kutsua normaaliksi, kehittäväksi identiteetin
muovaajaksi. Muita varhaisaikuisuuden kehitystehtäviä ovat kodista irtautuminen,
seksuaalisuus, ammatti ja yhteiskuntaan sopeutuminen. Prostituoiduista puhuttaessa voidaan
sanoa, että nämä kehitystehtävät ovat myös osittain jääneet toteutumatta, sillä suurin osa
prostituoiduista elää ilman vakituista parisuhdetta, ja myös yhteiskuntaan sopeutuminen on
vaikeaa"strippaminen on aivan eri asia kuin prostituoituna oleminen!
Strippaaminen on parhammillaan erittäin esteettinen ja taiteellinen laji jossa on vain katsova yleisö. - juupajoo:...
uytghjkm kirjoitti:
strippaminen on aivan eri asia kuin prostituoituna oleminen!
Strippaaminen on parhammillaan erittäin esteettinen ja taiteellinen laji jossa on vain katsova yleisö.Voi olla PARHAIMMILLAAN.. Mutta jossain Helsingin pornokaupan takahuoneessa se ei sitä ole..
- Kalukukkaro-Erkki
"oma kroppa22.7.2010 17:14
on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, "
Sinäpä sen sanoit. Oma kroppa on henkilökohtainen asia, eikä ole sinun, eikä kenenkään muun asia tulla sanomaan, mitä sillä saa tai ei saa tehdä, mitä sillä kuuluu tai ei kuulu tehdä. Jokainen päättää itse.
Jos nainen haluaa stripata, hänellä pitää totta vie olla siihen oikeus ilman teidän kateellisten kanojen panettelua. Tällaiset "oma kroppa" -nimimerkin kaltaiset fasistit ovat kyllä ahdistavaa sakkia. Pukeudu itse säkkiin ja elä pimeässä perunakellarissa, jos et halua muiden katsovan ja koskevan sinua. Sinulla on siihen oikeus. Mutta yhtä lailla aloittajalla on oikeus tehdä omia elämänvalintojaan ilman teidän urpojen paheksuntaa.
Ja ei, en halua esiintyä stripparina, mutta kunnioitan muiden halua tehdä niin. Miesstrippaajia on sitä paitsi olemassa, ellet sattunut tietämään, ja sen mitä olen sellaisia tavannut, oikein rentoja hemmoja tuntuivat olevan, joten miksi ihmeessä en kunnioittaisi heitä? Se, etten MINÄ halua elää tietyllä tavalla, ei tarkoita, etten voi kunnioittaa niitä, jotka elävät toisin. Sellainen lienee sinulle mahdotonta.
Olen sitä mieltä, että ihmiset, jotka paheksuvat muiden tapaa elää, ovat vähäjärkisiä bimboja, olivat sitten naisia tai miehiä. - Mulkku-Erkki
jepojeo kirjoitti:
vaikeaa""Prostituoiduista puhuttaessa voidaan
vaikeaa"
Ja kuka sanoo, että vakituisessa parisuhteessa eläminen on ainoa oikea elämäntapa? Tai että yhteiskunnan määkiväksi lampaaksi sopeutuminen on ainoa tapa elää? Sopeudu sinä vain, lammas, ja anna muiden elää yhteiskunnan ulkopuolella, jos haluavat.
Vittu mitä natseja täällä liikkuu! - klee
"oma kroppa on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, ettei se yksinkertaisesti kuulu muiden näytille saati käpälöinnille!!!"
itse näen asian niin, että oma kroppa on OMA kroppa, ja jokaisella on oikeus tehdä sillä mitä haluaa. jokainen voi valita itse - mies olen
Mulkku-Erkki kirjoitti:
"Prostituoiduista puhuttaessa voidaan
vaikeaa"
Ja kuka sanoo, että vakituisessa parisuhteessa eläminen on ainoa oikea elämäntapa? Tai että yhteiskunnan määkiväksi lampaaksi sopeutuminen on ainoa tapa elää? Sopeudu sinä vain, lammas, ja anna muiden elää yhteiskunnan ulkopuolella, jos haluavat.
Vittu mitä natseja täällä liikkuu!"Ja kuka sanoo, että vakituisessa parisuhteessa eläminen on ainoa oikea elämäntapa?"
Tarkoitustan lienee ainoastaan todeta se yhteys, että prostioutu ei parisuhdetta. Tämän yhteyden tiedostaminen auttaa parisuhdetta halajavia tekemään tietoperustaisia ja järkeviä valintoja prostioiduksi ryhtymisen suhteen - ja kääntäen. - mies olen
"Näiln ajattelevat vain ihmiset, jotka vihaavat naisia muutenkin."
Ei vihaa ilman rakkautta. Ja rakkautta on monenlaista. Kun nainen etsii tuoreen eron jälkeen panoa, niin eiköhän nainen usein tule valinneeksi tapauksen, josta ei mielestään aviomiestä itselleen saa. Ei kai se miesvihaa indikoi. - mies olen
Kalukukkaro-Erkki kirjoitti:
"oma kroppa22.7.2010 17:14
on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, "
Sinäpä sen sanoit. Oma kroppa on henkilökohtainen asia, eikä ole sinun, eikä kenenkään muun asia tulla sanomaan, mitä sillä saa tai ei saa tehdä, mitä sillä kuuluu tai ei kuulu tehdä. Jokainen päättää itse.
Jos nainen haluaa stripata, hänellä pitää totta vie olla siihen oikeus ilman teidän kateellisten kanojen panettelua. Tällaiset "oma kroppa" -nimimerkin kaltaiset fasistit ovat kyllä ahdistavaa sakkia. Pukeudu itse säkkiin ja elä pimeässä perunakellarissa, jos et halua muiden katsovan ja koskevan sinua. Sinulla on siihen oikeus. Mutta yhtä lailla aloittajalla on oikeus tehdä omia elämänvalintojaan ilman teidän urpojen paheksuntaa.
Ja ei, en halua esiintyä stripparina, mutta kunnioitan muiden halua tehdä niin. Miesstrippaajia on sitä paitsi olemassa, ellet sattunut tietämään, ja sen mitä olen sellaisia tavannut, oikein rentoja hemmoja tuntuivat olevan, joten miksi ihmeessä en kunnioittaisi heitä? Se, etten MINÄ halua elää tietyllä tavalla, ei tarkoita, etten voi kunnioittaa niitä, jotka elävät toisin. Sellainen lienee sinulle mahdotonta.
Olen sitä mieltä, että ihmiset, jotka paheksuvat muiden tapaa elää, ovat vähäjärkisiä bimboja, olivat sitten naisia tai miehiä."Olen sitä mieltä, että ihmiset, jotka paheksuvat muiden tapaa elää, ovat vähäjärkisiä "
Moni paheksuu rikollisten, esim. sarjaraiskaajien, tapaa elää. Moni paheksuu valehtelijoiden ja pettäjien tavat. Jne. Lienet kuitenkin oikeassa, vaikka et sitä tarkoittaisikaan: me ihmiset olemme lopulta aika vähäjärkisiä. Mutta on vähäjärkisyys muka jotenkin pahasta tai paheksuttavaa? - mies olen
klee kirjoitti:
"oma kroppa on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, ettei se yksinkertaisesti kuulu muiden näytille saati käpälöinnille!!!"
itse näen asian niin, että oma kroppa on OMA kroppa, ja jokaisella on oikeus tehdä sillä mitä haluaa. jokainen voi valita itseEi ole äidin ei parisuhdekumppanin eikä kenenkään muunkaan lähimmäisen asia lähteä miettimään, mitä ihminen (lain puitteissa) omalla kropallaan tekee ja kenen kanssa.
- ytfg
mies olen kirjoitti:
"Olen sitä mieltä, että ihmiset, jotka paheksuvat muiden tapaa elää, ovat vähäjärkisiä "
Moni paheksuu rikollisten, esim. sarjaraiskaajien, tapaa elää. Moni paheksuu valehtelijoiden ja pettäjien tavat. Jne. Lienet kuitenkin oikeassa, vaikka et sitä tarkoittaisikaan: me ihmiset olemme lopulta aika vähäjärkisiä. Mutta on vähäjärkisyys muka jotenkin pahasta tai paheksuttavaa?vähäjärkisyys on sen vähäjärkisen huono onni
- PErse-erkki
mies olen kirjoitti:
"Näiln ajattelevat vain ihmiset, jotka vihaavat naisia muutenkin."
Ei vihaa ilman rakkautta. Ja rakkautta on monenlaista. Kun nainen etsii tuoreen eron jälkeen panoa, niin eiköhän nainen usein tule valinneeksi tapauksen, josta ei mielestään aviomiestä itselleen saa. Ei kai se miesvihaa indikoi."Ei vihaa ilman rakkautta. Ja rakkautta on monenlaista. Kun nainen etsii tuoreen eron jälkeen panoa, niin eiköhän nainen usein tule valinneeksi tapauksen, josta ei mielestään aviomiestä itselleen saa. Ei kai se miesvihaa indikoi."
Hei, dummy. Jos sinusta edellisen kommentoijan lauseet "Hyi huorat" ja "kyllähän me jätkien kanssa teitä KÄYTETÄÄN" eivät indikoi naisvihaa, voit jatkaa pullossa elämistäsi rauhassa.
- Mari-Ella-
Nyt lähdetään siitä pisteestä, jotta minulle on ihan sama, miten kukakin elelee, sillä ovat oman alati muuttuvan uskomusjärjestelmän mukaisia tekoja.
MUTTA
Itse olen oppinut ymmärtämään mitä on tosi RAKKAUS elämässä ja yhteen sydämeen ei mahdu paljoa kamatsua. Eli tahdon sanoa, jotta itsepähän itseäsi sisäisesti olet hajoittamassa, sillä tosirakkaus ei ole suorittamista ei edes seksin, se ei ole kivuutta, se ei ole itsetyydytystä, se ei ole rahanahneutta. Se on aitoa ELÄMÄÄ, aitoja TUNTEITA aitoja KOKEMUKSIA.
Tosirakkaus yhteen on sitä, jotta sen rinnalla kalpenee kaikki pinnallinen ajattelu ja vihjaan jotta seksikin on jotain niin autuaallista, ilman suoritteita, eli emme puhu samasta aaltopituudesta laisinkaan. Kun voit katsoa kumppania suoraan silmiin RAKKAUDELLA.
Tai sitten voit pohtia näin: voi kun kivaa montakohan orkkua tänään MINULLE annetaan unohtaen rakastaa ja ajatellen vain itseään...
Juu ei tarvi kun lähteä jonnekin kapakkiin, niin kaltaisiasi "menestyviä" immeisiä tulee ihan liukuhihnalta ja ne kans kehuu ihan maasta taivaaseen toisen sukupuolen just niinkust sun tekstistäs? Olisko niillä oma lehmä ojassa ja miellyttämistä itsetyydytyksen toivossa, vai olisko ne ihan aitoja tunteita? Juu kuka tahansa niitä toki vois napsia harhaluulossa jotta ovat aitoja immeisiä... - kaikillekykyjenmukaa
En vihaa strippareita enkä myöskään prostituoituja, että vaikea sanoa. Tosin, se, ettei kukaan mies ole nimitellyt sinua huoraksi tai sanonut, ettei ammatissasi ole vikaa, ei tarkoita ettei heitä olisi, heitä on ja paljon, jopa niissä jotka kaksinaismoralistisesti itse käyvät klubeilla ja jopa huorissa. Käyttävät mutta halveksuvat. Joten kyllä heitäkin on, no, ainahan on niitä jotka suvaitsevat ja jotka tuomitsevat, näin se vaan on.
Itse en sinänsä arvosta ammattia, missä suurin motiivi on pitää itsensä kauniina ja seksikkäänä, sitä kun voi olla muutenkin. Teillä siis ei oikeastaan ole haasteita, eikä kunnianhimoa, yleisesti ottaen en ymmärrä, miksi joku haluaa ammatin, missä ei tarvitse käyttää aivojaan. Siis en vain ymmärrä, en tarkoita pahalla. Mutta oikeastaan, kuka tahansahan joka viitsii pitää itsensä normaalipainoisena, ja viitsii liikkua, voi olla strippari... Olen käynyt katsomassa, joo, tiedän siis. Sellaisia strippareita, mitkä pystyvät minkään valtakunnan haastavaan koreografiaan tai joiden liikkuminen on erityisen kaunista, on vähän. Suurin haaste on saada vaatteet pois. Erinäköisiä ja eri kokoisiakin on, ihan löytyy 13 tusinassa saman näköisiä, ja miksipä ei! Koska harvahan normaalissakaan maailmassa huippukaunis on! Eli siis, teille ei kerry saavutuksia, tienaatte tietty oman leipänne, mikä nyt sinänsä on hienoa, mutta ette tee mitään kunnianhimoista, vaativaa, tärkeää tai... Niin, siis minun kannaltani ajateltuna, vaikka asiaa olen miettinyt, jopa tarkastellut (pakkohan se on ottaa selvää ennenkuin kritisoi) ja sinänsä ihan neutraali-jees, niin te vain olette turhia.
No, joku vetoaa viihteeseen, mutta kun sieltäkin löytyy enemmän haastetta: koreografiaa, suunnittelua, hiomista, panostusta, käsikirjoitusta, treeniä ja jopa seksikkyyttä. Karismasta puhumattakaan. Että siis... Kun vielä sanot, että "tässä oppii tuntemaan itsensä" niin väkisinkin tulee mieleen, että no, eipä ole paljon tuntemista. Seksuaalisuutensa ja kroppansa kun voi oppia tuntemaan muutenkin, mutta stripparin hommassa ei muuta.
En siis vihaa teitä, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että te tanssahtelette ja pyöritte miesten kanssa, olen nähnyt keitä ne itseään tarjoavat miehet ovat ja saatte pitää ne kaikki mielihyvin, ei siinä mitään. Mutta en vain arvosta teitä sen kummemmin. Ei se ole vihaa.
En vihaa myöskään prostituoituja: heille on tilausta ja näin. Sitä pitää ihmisen tehdä, mihin pystyy. Joten hyvä niin.- ceecile
niitä vain on koska niitä tarvitaan.
- dedeeeeee
Tästä tuli vain mieleeni, että onkohan sellaisia strippareita paljon, joille se strippaus olisi varsinainen työura. Oon aina ajatellut että se on joku väliaikainen duuni, esim opiskelun yhteydessä. Tai jonkun muun elämänvaiheen yhteydessä. Vähän niinkuin marketin kassat, harvahan heistä siitä työuraa tekee, useimmat ovat vähän aikaa ja sitten menevät opiskelemaan tai muuhun duuniin.
- kaikillekykyjenmukaa
ceecile kirjoitti:
niitä vain on koska niitä tarvitaan.
Ei niin, mutta he tekevät tärkeää työtä: me hukkuisimme paskaan ilman heitä. Osan siivoojien työ on vaikeissa olosuhteissa, - kaikki eivät siivoa toimistoissa yhtä huonetta pölyhuiskalla, monilla se (-kin) on päivä jaettuna pätkiin ja ravaamista eri kohteissa. Se, jos joku ei tiedä, mitä siivoojat tekee ja millaista työtä eikä tajua sen arvokkuutta, on typeryyttä.
Lisäsit perään "niitä vain on koska niitä tarvitaan", niin ja mitä sitten? Miten se liittyy strippaukseen? Siivoojia tarvitaan, strippareita ei.
En tiedä, mihin vastauksesi viittaa ja mitä sen on tarkoitus todistaa, ehkä se on vaan joku lisäkommentti, mutta jos se viittaa milläänlailla kirjoitukseeni, en oikein usko, että olet lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi. - kaikillekykyjenmukaa
dedeeeeee kirjoitti:
Tästä tuli vain mieleeni, että onkohan sellaisia strippareita paljon, joille se strippaus olisi varsinainen työura. Oon aina ajatellut että se on joku väliaikainen duuni, esim opiskelun yhteydessä. Tai jonkun muun elämänvaiheen yhteydessä. Vähän niinkuin marketin kassat, harvahan heistä siitä työuraa tekee, useimmat ovat vähän aikaa ja sitten menevät opiskelemaan tai muuhun duuniin.
Tuskin se voi olla, koska se pohjautuu nimenomaan ulkonäköön ja harva menee strippipaikkaan katsomaan 50-vuotiasta tätiä, joka strippaa. En sano, ettei 5kymppinen voisi olla voimissaan ja seksikäs, mutta strippiluolassa... Tuskin, paitsi jonain teema-iltana jos sellainen olisi. Niinkun vitsinä. Joten tuskin siitä kannattaakaan kovin ikuista työuraa suunnitella.
Nuorta lihaa sen olla pitäää ;)
Marketin kassat ovat vastuussa rahasta, muitten siis, heillä on henkisesti paljon kovempi työ, kaupassa olo on ihan oikeasti aika rasittavaa. Asiakkaat todella kuvittelevat aina olevansa oikeassa. Sekin kehittää enemmän.
Kun perusteena oli itsetuntemus ja itsensä kehittäminen: kuitenkin jo aloittaja mainitsee, ettei työssä tarvitse paljoakaan käydä, se ei vaadi mitään muuta, kuin että on korkea motivaatio pitää itsensä kauniina. Kauneus sinänsä ei mikään kirosana ole, sehän on hyvä, jos sellaista on ja riittää, ja jaksaa muita miellyttää, sehän on oikein... Mukavaa. Mutta joo, kun strippaus ei edes voi olla työura... Hmmm... Kaupassakin voi yletä ja edetä, kaupan alallahan voi kehittää itseään halutessaan paljonkin. Stripparina..?
No, lihatiski ja lihatiski :D - luckylucky.
kaikillekykyjenmukaa kirjoitti:
Ei niin, mutta he tekevät tärkeää työtä: me hukkuisimme paskaan ilman heitä. Osan siivoojien työ on vaikeissa olosuhteissa, - kaikki eivät siivoa toimistoissa yhtä huonetta pölyhuiskalla, monilla se (-kin) on päivä jaettuna pätkiin ja ravaamista eri kohteissa. Se, jos joku ei tiedä, mitä siivoojat tekee ja millaista työtä eikä tajua sen arvokkuutta, on typeryyttä.
Lisäsit perään "niitä vain on koska niitä tarvitaan", niin ja mitä sitten? Miten se liittyy strippaukseen? Siivoojia tarvitaan, strippareita ei.
En tiedä, mihin vastauksesi viittaa ja mitä sen on tarkoitus todistaa, ehkä se on vaan joku lisäkommentti, mutta jos se viittaa milläänlailla kirjoitukseeni, en oikein usko, että olet lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi.no enpä itse ajattelisi että siivoojalla on kunnianhimoa. jos osaa suomenkieltä ja mahdollisuudet olisi mihin vain niin miksi olla siivooja?
- .......
Tuskin se voi olla, koska se pohjautuu nimenomaan ulkonäköön ja harva menee strippipaikkaan katsomaan 50-vuotiasta tätiä, joka strippaa. En sano, ettei 5kymppinen voisi olla voimissaan ja seksikäs, mutta strippiluolassa... Tuskin, paitsi jonain teema-iltana jos sellainen olisi. Niinkun vitsinä. Joten tuskin siitä kannattaakaan kovin ikuista työuraa suunnitella.
Marketin kassat ovat vastuussa rahasta, muitten siis, heillä on henkisesti paljon kovempi työ, kaupassa olo on ihan oikeasti aika rasittavaa. Asiakkaat todella kuvittelevat aina olevansa oikeassa. Sekin kehittää enemmän.
Kun perusteena oli itsetuntemus ja itsensä kehittäminen: kuitenkin jo aloittaja mainitsee, ettei työssä tarvitse paljoakaan käydä, se ei vaadi mitään muuta, kuin että on korkea motivaatio pitää itsensä kauniina. Kauneus sinänsä ei mikään kirosana ole, sehän on hyvä, jos sellaista on ja riittää, ja jaksaa muita miellyttää, sehän on oikein... Mukavaa. Mutta joo, kun strippaus ei edes voi olla työura... Hmmm... Kaupassakin voi yletä ja edetä, kaupan alallahan voi kehittää itseään halutessaan paljonkin. Stripparina..?
No, lihatiski ja lihatiski :D:D no ei se kaupan kassana olo mitään itsetuntemusta kasvata eikä siinä paljoa itseä voi kehittää. varmaan yhtä paljon se stripparin työ kehittää.
t. kokemusta kassalta - ceecilelevyseppäN
En tiedä, mihin vastauksesi viittaa ja mitä sen on tarkoitus todistaa, ehkä se on vaan joku lisäkommentti, mutta jos se viittaa milläänlailla kirjoitukseeni, en oikein usko, että olet lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi.Itse arvostan siivoojia vaikka moni katsoo heitä nokanvarttaan pitkin. Kaikenlaisia ammatteja ja työntekijöitä tarvitaan. Eipä se siivoojan työ mitään helppoa ole ja aika hyvin saa opiskella jatkuvasti uusia kemikaaleja ja varsinkin esim. sairaalassa siivoojana työskentelevällä on ajtkuva hygieniakoulututs ja hygieniatietojen päivitys. Jäis monelta paperinpyörittelijältä ne hommat tekemättä, ei siivoojatkaan kaikki mitään idiootteja ole, joka ammatista löytyy tyhmiä ihmisiä. Kaikkein tyhmimpiä ovat ne jotka toisten töitä halveksuvat ja kuvittelevat jonkun tittelin turvin olevansa parempia ihmisiä.
- stripper
No, lihatiski ja lihatiski :DEn muista monennen kerran: MInulla on kolme ammattia ja kaksi tyäpaikkaa joista striptease on enempi "tasapainottamassa" toista eritavalla raskaampaa työtäni.
- huorat
te olette koska vaikka mies olisikin kivan näköinen ette tutustu tähän ja mies voi olla vaikka millainen hullu eli annatte myös hulluille ja pervoille ja sairaille eli myytte persettänne se on ihan sama asia kuin huora...
- huono ihminen
ymmärrä miksi yrität kieltää sen että olet HUONO ihminen?
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet että olet jalkanainen..sitten tee mitä lystää..Aivan sama. Minun lapsiani et tule hoitamaan etkä minun poikaani vie vihille. Lattioita sinä voit pestä.- Huora-Erkki
Tämän ketjun perusteella ei voi muuta sanoa kuin että suomalaiset ihmiset oksettavat minua. Toivottavasti joku ydinpommittaisi tämän vitun maan paskaksi, jotta kaikki nämä ahdasmieliset, sisäsiittoiset, jumalaapalvovat mulkut saataisiin pois rasittamasta maailmaa olemassaolollaan.
- 123432
Huora-Erkki kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella ei voi muuta sanoa kuin että suomalaiset ihmiset oksettavat minua. Toivottavasti joku ydinpommittaisi tämän vitun maan paskaksi, jotta kaikki nämä ahdasmieliset, sisäsiittoiset, jumalaapalvovat mulkut saataisiin pois rasittamasta maailmaa olemassaolollaan.
Niin, että kun ei ole sinun kanssa samaa mieltä niin voitaisiin toimia tuolla tavalla? Lukisit paremmin, ihmiset ovat vain vastanneet aloittajan kysymykseen miksi hän saa negatiivista huomiota myös osakseen. Eikö siihen saisi vastata?
- 90u0hö
haha, sinäkö sen poikasi vaimon valitset?
- Mari-Ella-
Huora-Erkki kirjoitti:
Onko miehen sitten pakko käyttäytyä kuin huora? Kertoohan se jo miehestä paljon. Senkin, jottei ole omat uskonasiat kunnossa. Jos olisi ei tarvitse käyttäytyä kuin huora.
Mutku mutku vastaa mies: en tiiä muunlaista tapaa lähestyä naista, kuin itsetyydytys. Todellisista parisuhdetunteista minulla ei ole hajuakaan ja niin se saatana vie ja pitää miestä rakkaudettomuuden otteessaan ja tämä tahrii surkeaan tilaansa mahdollisimman monta naista, tuhoten näidenkin mahdollisuuden rakkaudelliseen parisuhteeseen :)
Urraa itsensäviihdyttäjät, urraa :) - herra niljainen
Mari-Ella- kirjoitti:
Onko miehen sitten pakko käyttäytyä kuin huora? Kertoohan se jo miehestä paljon. Senkin, jottei ole omat uskonasiat kunnossa. Jos olisi ei tarvitse käyttäytyä kuin huora.
Mutku mutku vastaa mies: en tiiä muunlaista tapaa lähestyä naista, kuin itsetyydytys. Todellisista parisuhdetunteista minulla ei ole hajuakaan ja niin se saatana vie ja pitää miestä rakkaudettomuuden otteessaan ja tämä tahrii surkeaan tilaansa mahdollisimman monta naista, tuhoten näidenkin mahdollisuuden rakkaudelliseen parisuhteeseen :)
Urraa itsensäviihdyttäjät, urraa :)Jos minä saisin päättää, veisin kaikki stripparit saunan taakse.
Sitten veisin kaikki tämän ketjun strippareiden haukkujien kaltaiset ihmiset katsomaan.
Sitten antaisin strippareille Kalashnikovit, loputtomasti ammuksia ja neuvoisin sihtaamaan silmien väliin.
Go strippers! - Mari-Ella-
herra niljainen kirjoitti:
Jos minä saisin päättää, veisin kaikki stripparit saunan taakse.
Sitten veisin kaikki tämän ketjun strippareiden haukkujien kaltaiset ihmiset katsomaan.
Sitten antaisin strippareille Kalashnikovit, loputtomasti ammuksia ja neuvoisin sihtaamaan silmien väliin.
Go strippers!Sieltä tuli esiin se pieni lapsi "joka aina haluaa olla oikeassa"
sellainen kirjanen on olemassa: vieläkin on mahdollista saada onnellinen lapsuus. Olisiko ollut Ben Fuurman kirjailija jokin näistä suomalaisista kuitenkin.
Eli kasvattaa se säröille jäänyt sisin terveeksi ja uskoa itseensä. Jospa tietäisit mitä olet menettänyt, olen surullinen puolestasi,oikeasti. Maailma täynnä mahtavia asioita ja ihmeitä ja jotkut vaan paasaavat itsetyydytyksestään/itsekkyydestään ja tyhjyydestään.
Ei se ole todellisuutta, jotta elää harhassaan, olemalla taitava tyydyttäjä olisi parisuhteidenkaan rakentava tekijä, kyllä itsensä on kyettävä antamaan paljon muutakin kukakin tahollaan. - stripper
123432 kirjoitti:
Niin, että kun ei ole sinun kanssa samaa mieltä niin voitaisiin toimia tuolla tavalla? Lukisit paremmin, ihmiset ovat vain vastanneet aloittajan kysymykseen miksi hän saa negatiivista huomiota myös osakseen. Eikö siihen saisi vastata?
Juu aloittajana pakko sanoa että tottakai negatiiviset mielipiteet ovat tervetulleita. Tästä keskustelusta on jo nyt ollut minulle hyötyä. Ymmärrän paremmin niitä jotka eivät ymmärrä minua. Olipas hassu lause! :) Toivottavasti minunkin vastaukseni ovat avartaneet edes pikkuriikkisen, vaikken mikään sanaseppo olekaan.
- sdgag
Strippaus on ok. Prostituutio(omasta tahdosta) on ok.
Sen verran pitää vähän napauttaa, että aloittaja valittaa miten kun hän on strippari niin muut sanovat prostituoiduksi.....ööö....jos otat rahaa seksistä olet prostituoitu.
Huora taas nyt on vähän laajempi sana, joka koskee itsensä myymistä(ei pelkästään seksiä).- stripper
Kiitos kaikille vastauksista. Jokainen vastaus on avartanut omaa näkemystäni ja se minulla oli ideanakin; oppia ymmärtämään muita. Siksi on jotenkin hassulta että ketjussa tuntuu olevan muutama kirjoittaja jonka mielestä olen pohjasakkaa, eikä minua tarvitse ymmärtää, etten kelpaa kuin lattianpesijäksi, etten saa aviomiestä, en hyvää työpaikkaa enkä perhettä. Hassua on myös se että olen silti tyytyväinen (kakkoja päiviä lukuun ottamatta :P) elämääni. Jotenkin tuntuu että monen mielestä en saisi olla tyytyväinen itseeni ja elämääni, eli en saisi olla onnellinen. Tätä en vaan ymmärrä. Itse toivon että kaikki saisivat kokea onnen elämässään. Saakoon sen mistä vaan. Yleisesti ottaen ihmiset ovat ihania, mutta epätietoisuus ja epävarmuus saavat ihmiset pitämään muita itseään huononpana. Joskus kyseessä voi olla kateuskin, se nyt vaan on fakta. Itse en pidä ketään ihmistä huononpana tai parempana kuin itseänikään, kusipäitäkin me kyllä osataan olla joskus kaikki.
Kaikille kaunista kesänjatkoa, onnea ja rakkautta. - Palvelun käyttäjä
stripper kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista. Jokainen vastaus on avartanut omaa näkemystäni ja se minulla oli ideanakin; oppia ymmärtämään muita. Siksi on jotenkin hassulta että ketjussa tuntuu olevan muutama kirjoittaja jonka mielestä olen pohjasakkaa, eikä minua tarvitse ymmärtää, etten kelpaa kuin lattianpesijäksi, etten saa aviomiestä, en hyvää työpaikkaa enkä perhettä. Hassua on myös se että olen silti tyytyväinen (kakkoja päiviä lukuun ottamatta :P) elämääni. Jotenkin tuntuu että monen mielestä en saisi olla tyytyväinen itseeni ja elämääni, eli en saisi olla onnellinen. Tätä en vaan ymmärrä. Itse toivon että kaikki saisivat kokea onnen elämässään. Saakoon sen mistä vaan. Yleisesti ottaen ihmiset ovat ihania, mutta epätietoisuus ja epävarmuus saavat ihmiset pitämään muita itseään huononpana. Joskus kyseessä voi olla kateuskin, se nyt vaan on fakta. Itse en pidä ketään ihmistä huononpana tai parempana kuin itseänikään, kusipäitäkin me kyllä osataan olla joskus kaikki.
Kaikille kaunista kesänjatkoa, onnea ja rakkautta.En oikein ymmärrä mistä johtuu tämä kauhea moralisoiminen ? Stripparit ja prostituoidut nähdään aina uhreina jotka eivät voisi olla tyytyväisiä elämäänsä ja onnellisia ja että heillä ei voisi olla oikeita ihmissuhteita. Erityisesti naisille em. ammatinharjoittajat aiheuttavat traumoja. Itse olen tavannut pari stripparia ja vaikuttivat itsenäisiltä ja ihan fiksuilta ihmisiltä.
En usko että nykyaikana, vapaan sukupuolimoraalin vallitessa miehet pitävät strippareita tai prostituoituja yhtään muita naisia huonompina. Entisen prostituoidun tai stripparin kanssa seurustelu tai naimisiin menokaan tuskin on miehelle mahdotonta.
Olisiko syynä suomalaisten naisten estoinen suhtautuminen seksuaalisuuteen syynä moralisointiin ? Isolle osalle suomalaisista naisista seksi ja seksuaalisuus on jotain erikoista joka kuuluu ansaita. Jolle on oma tarkoin varattu paikkansa ja aikansa (parisuhde, ravintolaillan jälkeen humalassa, lomamatkalla) ei jokapäiväiseen elämään kuuluva asia. Stripparit ja ilotytöt tekevät seksistä liian arkipäiväistä, helppoa miehille, niinpä se on väärin. - .
Palvelun käyttäjä kirjoitti:
En oikein ymmärrä mistä johtuu tämä kauhea moralisoiminen ? Stripparit ja prostituoidut nähdään aina uhreina jotka eivät voisi olla tyytyväisiä elämäänsä ja onnellisia ja että heillä ei voisi olla oikeita ihmissuhteita. Erityisesti naisille em. ammatinharjoittajat aiheuttavat traumoja. Itse olen tavannut pari stripparia ja vaikuttivat itsenäisiltä ja ihan fiksuilta ihmisiltä.
En usko että nykyaikana, vapaan sukupuolimoraalin vallitessa miehet pitävät strippareita tai prostituoituja yhtään muita naisia huonompina. Entisen prostituoidun tai stripparin kanssa seurustelu tai naimisiin menokaan tuskin on miehelle mahdotonta.
Olisiko syynä suomalaisten naisten estoinen suhtautuminen seksuaalisuuteen syynä moralisointiin ? Isolle osalle suomalaisista naisista seksi ja seksuaalisuus on jotain erikoista joka kuuluu ansaita. Jolle on oma tarkoin varattu paikkansa ja aikansa (parisuhde, ravintolaillan jälkeen humalassa, lomamatkalla) ei jokapäiväiseen elämään kuuluva asia. Stripparit ja ilotytöt tekevät seksistä liian arkipäiväistä, helppoa miehille, niinpä se on väärin.En minä kyllä ole huomannut ammatinharjoittajien aiheuttavan traumoja naisille.
Sinä vissiin elät jossain sisäänlämpiävässä pienessä porukassa, jossa miehet eivät pidä strippareita ja prostituoituja muita naisia huonompina. Vai pitäisikö mielipiteesi käsittää näin: naisviha on niin yleistä, että miehet nykyaikana halveksivat kaikkia naisia yhtä paljon kuin strippareita ja prostituoituja? - Pontius Pilatus
. kirjoitti:
En minä kyllä ole huomannut ammatinharjoittajien aiheuttavan traumoja naisille.
Sinä vissiin elät jossain sisäänlämpiävässä pienessä porukassa, jossa miehet eivät pidä strippareita ja prostituoituja muita naisia huonompina. Vai pitäisikö mielipiteesi käsittää näin: naisviha on niin yleistä, että miehet nykyaikana halveksivat kaikkia naisia yhtä paljon kuin strippareita ja prostituoituja?"Sinä vissiin elät jossain sisäänlämpiävässä pienessä porukassa, jossa miehet eivät pidä strippareita ja prostituoituja muita naisia huonompina. Vai pitäisikö mielipiteesi käsittää näin: naisviha on niin yleistä, että miehet nykyaikana halveksivat kaikkia naisia yhtä paljon kuin strippareita ja prostituoituja? "
Käänsit kyllä taas asian ihan päälaelleen. Voipi tulla yllätyksenä mutta miksi miehet noin yleensäkin pitäisivät strippareita ja prostituoituja muita ihmisiä, naisia, miehiä huonompina ? Eikö se ole vain merkki empatiantunnosta ja ihmisyydestä noin ylensäkin. Eihän Jeesuskaan tuominnut huonoja naisia. Vai halveksiko Jeesuskin kaikkia naisia yhtä paljon kuin strippareita ja prostituoituja ?
En ole muuten koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan mitään negatiivista prostituoiduista tai strippareista. Naisten olen. - .
Pontius Pilatus kirjoitti:
"Sinä vissiin elät jossain sisäänlämpiävässä pienessä porukassa, jossa miehet eivät pidä strippareita ja prostituoituja muita naisia huonompina. Vai pitäisikö mielipiteesi käsittää näin: naisviha on niin yleistä, että miehet nykyaikana halveksivat kaikkia naisia yhtä paljon kuin strippareita ja prostituoituja? "
Käänsit kyllä taas asian ihan päälaelleen. Voipi tulla yllätyksenä mutta miksi miehet noin yleensäkin pitäisivät strippareita ja prostituoituja muita ihmisiä, naisia, miehiä huonompina ? Eikö se ole vain merkki empatiantunnosta ja ihmisyydestä noin ylensäkin. Eihän Jeesuskaan tuominnut huonoja naisia. Vai halveksiko Jeesuskin kaikkia naisia yhtä paljon kuin strippareita ja prostituoituja ?
En ole muuten koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan mitään negatiivista prostituoiduista tai strippareista. Naisten olen.mutta lukenut sen sijaan olet? Vai oletko tästä ketjusta osannut väistää nämä miesten (esim. Akateemin...) kommentit? Melkoista taitoa vaativaa, jos et ole vahingossa joutunut lukemaan myös noita miesten halveksuvan vihamielisiä kommentteja.
Koska en ole mies, en myöskään osaa vastata kysymykseesi: "miksi miehet noin yleensäkin pitäisivät strippareita ja prostituoituja muita ihmisiä, naisia, miehiä huonompina ?" Heidän kommenteistaan päätellen asia kuitenkin niin on. Niin se on ollut myös kautta historian. Eivät tavismiehet Jeesusta mallinaan pidä. Eivätkös he lähinnä halveksu häntäkin? - Sivistynyt mies
Pontius Pilatus kirjoitti:
"Sinä vissiin elät jossain sisäänlämpiävässä pienessä porukassa, jossa miehet eivät pidä strippareita ja prostituoituja muita naisia huonompina. Vai pitäisikö mielipiteesi käsittää näin: naisviha on niin yleistä, että miehet nykyaikana halveksivat kaikkia naisia yhtä paljon kuin strippareita ja prostituoituja? "
En ole muuten koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan mitään negatiivista prostituoiduista tai strippareista. Naisten olen.***En ole muuten koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan mitään negatiivista prostituoiduista tai strippareista. Naisten olen.***
sivistynyt mies inhoaa huoria. - PP
. kirjoitti:
mutta lukenut sen sijaan olet? Vai oletko tästä ketjusta osannut väistää nämä miesten (esim. Akateemin...) kommentit? Melkoista taitoa vaativaa, jos et ole vahingossa joutunut lukemaan myös noita miesten halveksuvan vihamielisiä kommentteja.
Koska en ole mies, en myöskään osaa vastata kysymykseesi: "miksi miehet noin yleensäkin pitäisivät strippareita ja prostituoituja muita ihmisiä, naisia, miehiä huonompina ?" Heidän kommenteistaan päätellen asia kuitenkin niin on. Niin se on ollut myös kautta historian. Eivät tavismiehet Jeesusta mallinaan pidä. Eivätkös he lähinnä halveksu häntäkin?niitä huorittelevia miehiä, mutta juuri he ovat niitä naisia muutenkin halveksivia. Mutta näitä on pieni vähemmistö. Omassa tuttavapiirissäni en todellakaan ole kuullut kenenkään miehen sanovan mitään negatiivista prostituoiduista tai strippareista. Naisten olen.
Prostituoituja on halveksittu enemmän tai vähemmän läpi histoirian mutta niin on myös yksinhuoltajia ja aviottomia lapsia, ja vammaisia. Eihän yksinhuoltaja ole enää mitään paarialuokkaa lapsineen niinkuin oli sata vuotta sitten. Miksi siis stripparien tai prostituoitujen tulisi olla.
Tämä kaikki on liittynyt vallitseviin moraaliarvoihin joilla on haluttu tukea ydinperhettä instituutiona. Vallitsevaa normistoa ei voi vastustaa ellei sitten halua jättäytyä ulkopuoliseksi. Asiahan on kääntynyt päälaelleen niin että satavuotta sitten irtosuhteita ei hyväksytty ja niitä harrastavat naiset, jos jäivät kiinni suljettiin ulkopuolisiksi. Esim. naimisiin pääsy oli lähes mahdotonta. Miehet eivät huolineet naista jolla oli ollut aikaisempia suhteita ja vaikkapa lapsi. Nyt taas miehen ja myös naisen täytyy hyväksyä se tosiseikka että kumppanilla on voinut olla kymmeniä suhteita ja jopa lapsia jos haluaa suhteen. Kumpi sitten on parempi ja lähempänä henkilön oikeaa persoonaa ja halua onkin sitten toinen juttu.
Suomessahan kaupallinen seksi, jossa tavismies voi ostaa seksiä on aika uusi ilmiö mistä varmaan johtuu sen moralisointi ja demonisointi, ihmiskauppa ym. Sivistynyt mies kirjoitti:
***En ole muuten koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan mitään negatiivista prostituoiduista tai strippareista. Naisten olen.***
sivistynyt mies inhoaa huoria...toki kantasi?! Se että juuri SINÄ olet sitä mieltä niin ei vielä riitä perusteeksi.
Pystytkö selittämään mistä "inhosi" juontaa juurensa?! Onko joku ko ammatteja harjoittavista naisista kenties joskus kohdellut sinua huonosti..?! ;)- Sivistynyt mies
TheOne kirjoitti:
..se, että takapajuisesta juntista tehtäis "akateeminen mies"! X)
ärtymyksesi, koska joudut vain polkemaan huoria. Naisia kun et saa.
..sen määrittelee, et kuka voi minnekin vajota?! Sinäkö?! XD
Entä kuinka alas voi mies vajota?! Kai sulla vastaus siihenkin on..?! ;D
Itse henk koht pidän alkkeja/narkkeja/pilleristejä huomattavasti "alemapna" kuin prostituoitua tai stripparia(joka on muuten pirun kaukana protituoidusta) joka itse vapaehtoisesti on valinnut elinkeinonsa.Sivistynyt mies kirjoitti:
ärtymyksesi, koska joudut vain polkemaan huoria. Naisia kun et saa.
..johtuu siitä kun näkee miten joku Pertsa Pystymetsästä tituleeraa itseään "sivistyneeksi" tai "akateemiseksi" ja samaan hengenvetoon huorittelee tms, ja tällä osoittaa kissankokoisin neonkirjaimin olevansa kaikkea muuta kuin sivistynyt ja/tai akateeminen. XD
- .
PP kirjoitti:
niitä huorittelevia miehiä, mutta juuri he ovat niitä naisia muutenkin halveksivia. Mutta näitä on pieni vähemmistö. Omassa tuttavapiirissäni en todellakaan ole kuullut kenenkään miehen sanovan mitään negatiivista prostituoiduista tai strippareista. Naisten olen.
Prostituoituja on halveksittu enemmän tai vähemmän läpi histoirian mutta niin on myös yksinhuoltajia ja aviottomia lapsia, ja vammaisia. Eihän yksinhuoltaja ole enää mitään paarialuokkaa lapsineen niinkuin oli sata vuotta sitten. Miksi siis stripparien tai prostituoitujen tulisi olla.
Tämä kaikki on liittynyt vallitseviin moraaliarvoihin joilla on haluttu tukea ydinperhettä instituutiona. Vallitsevaa normistoa ei voi vastustaa ellei sitten halua jättäytyä ulkopuoliseksi. Asiahan on kääntynyt päälaelleen niin että satavuotta sitten irtosuhteita ei hyväksytty ja niitä harrastavat naiset, jos jäivät kiinni suljettiin ulkopuolisiksi. Esim. naimisiin pääsy oli lähes mahdotonta. Miehet eivät huolineet naista jolla oli ollut aikaisempia suhteita ja vaikkapa lapsi. Nyt taas miehen ja myös naisen täytyy hyväksyä se tosiseikka että kumppanilla on voinut olla kymmeniä suhteita ja jopa lapsia jos haluaa suhteen. Kumpi sitten on parempi ja lähempänä henkilön oikeaa persoonaa ja halua onkin sitten toinen juttu.
Suomessahan kaupallinen seksi, jossa tavismies voi ostaa seksiä on aika uusi ilmiö mistä varmaan johtuu sen moralisointi ja demonisointi, ihmiskauppa ym.En minä ole sanonut, että heidän tulisi olla halveksittuja. Sille en minä (etkä sinä) kuitenkaan voi mitään, että miehet joka tapauksessa hyvin yleisesti halveksuvat heitä.
Taidat olla iältäsi kovin nuori, kun oletat kaupallisen seksin tavismiehille olevan joku uusi ilmiö. Todellisuudessa se ei koskaan ole meillä ollut kriminalisoitua, ja aina sitä on esiintynyt. Uusi ilmiö oli se, että jotkut tahot hiljattain vaativat tuota kriminalisointia. Sehän ei kuitenkaan mennyt läpi, kuten tiedät. ..jos pahasti kehitysvammainen tarvitsee prostituoidun palveluja?! Onko hän silloinkin "sika"?!
Noin mustavalkoinen asenne kielii pahasti elämänkokemuksen puutteesta ja tekopyhyydestä.....kun "sivistyneeltä"mieheltä loppui ne vähätkin ontuvat järjelliset argumentit, ni sitten ruvetaan keksimään niitä tyhjästä niinkö?! X)
Mistä moinen katkeruus..?!..että mistä se JUURI SINUN oksetus-refleksi heitä kohtaan johtuu?! Onko joku heistä kohdellut sua kaltoin?! Oletko ollut paljon heidän kanssaan muuten tekemisissä?! Vai onko suhun vain ohjelmoitu toi reaktio?!
Tämä ei ole vittuilua vaan koitan ymmärtää, että mistä noin jyrkkä kielteinen asenne johtuu??- PP
. kirjoitti:
En minä ole sanonut, että heidän tulisi olla halveksittuja. Sille en minä (etkä sinä) kuitenkaan voi mitään, että miehet joka tapauksessa hyvin yleisesti halveksuvat heitä.
Taidat olla iältäsi kovin nuori, kun oletat kaupallisen seksin tavismiehille olevan joku uusi ilmiö. Todellisuudessa se ei koskaan ole meillä ollut kriminalisoitua, ja aina sitä on esiintynyt. Uusi ilmiö oli se, että jotkut tahot hiljattain vaativat tuota kriminalisointia. Sehän ei kuitenkaan mennyt läpi, kuten tiedät.Väittäisin edelleen etteivät miehet yleensä nykyisin halveksi ao. ammatin harjoittajia. Kannattaisi käydä joskus vaikka Striptease ravintolassa. Tunnelmahan on suorastaan harras esityksen aikana.
Kaupallinen seksi tavismiehille on suht uusi ilmiö Suomessa. Vasta 1990 luvun alkupuolelta asti Virosta ja Venäjältä tulleen tarjonnan kautta. Verrattuna vaikka Saksaan, Italiaan, Ranskaan jne. jossa sillä on vuosisataiset "perinteet". Sitä ennen kaupallinen seksi oli varattu varakkaille liikemiehille Helsingissä ja keskittyi muutamaan hotelliin. Ennen 1990 lukua luulen että Suomalaisista miehistä seksiä oli ostanut alle 2 %. Nyt luku voi jo olla kymmenissä %. Nuoremmissa miehissä isompi %. Seksin ostamista ei enää Suomessakaan koeta sellaisena tabuna kuin se oli vielä 1980 luvulla. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia.
Naisten kielteinen suhtautuminen kaupalliseen seksiin on myös monisyisempi asia kuin he itse myöntävät. Miksi niin suvaitsevat, koulutetut naiset tahtovat rajoittaa sitä kriminalisoinnilla ja moralisoimalla ? - .
PP kirjoitti:
Väittäisin edelleen etteivät miehet yleensä nykyisin halveksi ao. ammatin harjoittajia. Kannattaisi käydä joskus vaikka Striptease ravintolassa. Tunnelmahan on suorastaan harras esityksen aikana.
Kaupallinen seksi tavismiehille on suht uusi ilmiö Suomessa. Vasta 1990 luvun alkupuolelta asti Virosta ja Venäjältä tulleen tarjonnan kautta. Verrattuna vaikka Saksaan, Italiaan, Ranskaan jne. jossa sillä on vuosisataiset "perinteet". Sitä ennen kaupallinen seksi oli varattu varakkaille liikemiehille Helsingissä ja keskittyi muutamaan hotelliin. Ennen 1990 lukua luulen että Suomalaisista miehistä seksiä oli ostanut alle 2 %. Nyt luku voi jo olla kymmenissä %. Nuoremmissa miehissä isompi %. Seksin ostamista ei enää Suomessakaan koeta sellaisena tabuna kuin se oli vielä 1980 luvulla. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia.
Naisten kielteinen suhtautuminen kaupalliseen seksiin on myös monisyisempi asia kuin he itse myöntävät. Miksi niin suvaitsevat, koulutetut naiset tahtovat rajoittaa sitä kriminalisoinnilla ja moralisoimalla ?Huonostipa tunnet oman sukupuolesi edustajia, kun väität etteivät miehet halveksi "ammatinharjoittajia". Missä ihmeen tynnyrissä oikein elät? Tapaatko edes muita ihmisiä, vai vietätkö kaiken aikasi neljän seinän sisällä tietokoneesi ääressä?
Ilman muuta strippariesityksessä on harras tunnelma. Kiihottuneessa tilassa mies on olosuhteiden pakosta "harras": eihän hän kykene silloin muuhun kuin ajokoiramaiseen tuijotukseen. On kuitenkin aivan eri tunnelma silloin, kun "hartaus" (=seksuaalinen kiihottuneisuus) väistyy ja ollaan taas normaaleja. Siinä normaalissa mielentilassa esitetään ne todelliset asenteet strippareita kohtaan. Useimpien kohdalla tuo asenne on enemmän tai vähemmän halveksuva.
Tavismiehillekö ei kelpaa kotimainen prostituoitu? Neuvostoliiton romahtamisen myötä tulleet prostutko vasta ovat kelvanneet tavismiehille? - pikku neiti
TheOne kirjoitti:
..että mistä se JUURI SINUN oksetus-refleksi heitä kohtaan johtuu?! Onko joku heistä kohdellut sua kaltoin?! Oletko ollut paljon heidän kanssaan muuten tekemisissä?! Vai onko suhun vain ohjelmoitu toi reaktio?!
Tämä ei ole vittuilua vaan koitan ymmärtää, että mistä noin jyrkkä kielteinen asenne johtuu??Tripparit ovat ok. Puolialaston mies keittiöstä kommentoimassa raivon vallassa ei.
pikku neiti kirjoitti:
Tripparit ovat ok. Puolialaston mies keittiöstä kommentoimassa raivon vallassa ei.
Jos luulet tätä raivoksi, niin et ole ikinä edes nähnyt mitä OIKEA raivo on! XD
- Piirtäjä*
En ymmärrä tätä kaksinaismoralismia. Olen piirtänyt 16-vuotiaasta asti kaikennäköisiä ja kokoisia malleja, miehiä ja naisia, nuoria ja vanhoja. En ymmärrä, mitää pahaa ihmisen vartalossa on? Ei minun mielestäni mitään. Ihmisen itsetunto tulee myös oman vartalonsa hyväksymisestä ja on sinut oman kroppansa kanssa. Joku strippaus voi olla hyvin aistikasta ja voi olla valoineen ja musiikkeineen taide-elämys. Se on eri asia, jos siitä tehdään rumaa, halventavaa ja epäesteettistä.
- frost-free
mä arvaan sä vauhkoot täällä et oot muka ihminen siinä missä muutkin ja koska et kuitenkaan kestä elämääsi (LUE:TEKOJASI) vedät aineita??
Itse olet elämäs valinnnut mitä sitä täällä ruikutat? Naiseni ei ole voinut työskennellä aikuisviihteen parissa. Jos saan suhteen aikana tietää tällaisesta, annan lemput, ja jos tutustumisvaiheessa kertoo, toivotan hyvää loppuelämää. Tällaisella naisella ei voi olla osaa eikä arpaa minun eikä perheeni elämään.
Vaihtoehtoja ei ole. Kompromisseja en tee.
Sinun tapauksessa täytyy vielä esittää kysymys että mitä muuta kun huoruutta voi olla se että antaa kolo(j)a rahallista korvausta vastaan ventovieraille?- Mister X
alemmaksi nainen ei voi vajota. Tankovetkuttelijasta ei ole iso askel huoraan.
- 19
"Miksi naiset usein inhoavat strippareita ja pitävät heitä prostituoituina??"
Ai naisetko vain ? Kyllä se on koko yhteiskunta, siis sekä miehet että naiset, miehet vielä enemmänkin, koska ovat useammin päättävissä elimissä mukaanlukien media. Mietipä miksei sinusta koskaan voi tulla esim. presidenttiä? Jo pelkkä viittaus tuollaiseen touhuun alentaa naisen arvoa, esimerkiksi nyt tämä Urpilaisen verkkosukkahousukohu. - 35
Ei minulla ainakaan ole ollut mitään vihamielistä suhtautumista strippareihin. Tekevät töitä siinä missä muutkin ja maksavat veroja. Eikä minua haittaisi, vaikka joku olisi prostituoitu. Ammatinvalinta on jokaisen henkilökohtainen päätös.
En ole itse asiassa kuullut kovinkaan monen naisen paheksuvan kyseisillä aloilla toimivia. Sen sijaan miehiltä tulee useammin melko karkeaa tekstiä prostituoituja ja strippareita kohtaan. Varsinkin niiltä, jotka kyseisiä naisia käyvät tapaamassa. - 52424aw4awtgtr
Taidat kuitenkin potea jotain syyllisyyttä jos aloitat tällaisia ketjuja.
Miten olisi "Olen bussikuski. So What?" - xxneitixx
Hoh hoh mitä moralisointia.
Kyllä minä mielummin strippaisin silloin tällöin, kuin olisin monta iltaa viikosta Siwan kassalla töissä. Siwassa olen saanut kuulla kuolevani, päälleni on syljetty, olen siivonnut oksennusta ja kusta lattialta, manne on näyttänyt piliään, minut on uhattu hakata, minut on saatu itkemään ja asiakas on sanonut lähtevänsä hakemaan aseen kodistaan. Perseeseeni on myös käyty kiinni, härskejä puhuttu ja naiseuttani loukattu.
Harmi vaan, kun tissit roikkuu ja maha ei ole timmeimmässä kunnossa. Muuten kyllä vaihtaisin kassahommat tanssimiseen. Täytyy toivoa, että joskus valmistuisinkin ja kauppa hommat saisivat jäädä.- lasten hoitaja
Siinä oli realistinen tarina aika haastavasta työstä.
- 22424
Strippareita olisi paaaaljon enemmän jos saisi tanssia paperipussi päässä (anonyyminä siis), koska suurin kynnys tämän työn harrastamiseen on juuri se muiden tuomitsevuus ja pelko että joku tuttu sattuu näkemään esityksen.
- Hehheeheh
Muuten hyvä, mutta sitten kun alat puolustelemaan ammatinvalintaasi sillä että muutkin ottavat maksua työstänsä niin ollaan todella haista paska linjalla. Miksi sinun pitää erikseen puhua ammatistasi niin yleksyvästi? tuo on elämänvalinta, sinä hommaat nakuluilemalla ja myymällä itseäsi, väliaikaisella nautintuotolla. Miksi minun pitäisi ihailla sinua että sinä USKALLAT olla tuhma nainen ja otat siitä maksua? Olet orja siinä missä kaikki muutkin jotka joutuvat tekemään rahasta hommia. Minäkin vaikka nyt vedän turpaan ihmisiä ja sitten alan leikkimään ylempää kun katson asiaa muka neutraalisti sivulla miten tuhma minä olen ja sain siitä vielä 100 e per henkilö ja sen jälkeen saarnaan siitä miten sekin on ammatti kuin moni muu? Strippari on monesti jollakin tasolla kylmä ja manipuloiva, valtaatavoitteleva persoona joka on yleensä materiaaliin liittyvä tavoittelemis askel. Niin on myös moni persoona muukin, mutta heistä ei voi käyttää termiä huora, koska he eivät kuitenkaan myy kirjaimellisesti itseään saadakseen itse jotakin. Sinä myyt kehosi, minä kuljen omia polkujani. Kunniotan valintojasi, mutta älä ala vihjailemaan että olet jotenkin parempi kun valitsit kuitenkin ammatin mihin moni joutuu pakostakin eivätkä saa edes nautintoa siitä. Oletko sinä sitten parempi kun koet itsesi kaksoiselämää eläväksi ja tosituhmaksi tytöksi kun otat pillusta tai kehosta maksua? Annat joo palveluitakin, mutta ideana että sinä et katso kenelle nakuilet ja pystyisit mahdollisesti varmaan omalle faijallesikin nakuilemaan. Petyitkö nuorena kundeihin ja seurustelu ns. kyllästytti ja nyt haukut perinteisessä parisuhteessa olevia alistuviksi vaikka itse teet ammattia mitä todella moni tekee pakosta mutta sinä asut rikkaan ja hyvin koulutetun miehen luona hänen panopatjana ja sitten lähdet iltatöihin leikkimään tuhmaa ja ottamaan rahaa siitä että nakuilet ja olet juuri se TUHMA? mutta kun sinun ei ole edes pakko vaan haluat jännitystä tylsyyteesi ja sitten mokaatkin kaiken. Onneksi olkoon, perustelusi olivat ihan asiaakin, mutta kääntyi paskapuheeksi kun puhuit muista ammatintekijöistä. Älä ihmettele miksi sinua haukutaan huoraksi, oikeastaan sinun pitäisi tietää että sinua kutsutaan sillä nimellä! Se on termi ei halvennus. Mutta sinäkään et ole vapaa jos joudut tekemään jotain halventavaakin ja nöyryyttävääkin sekä tuntemaan pelkoa ja inhoa ja peilattua ylemmyydentunnetta, ja vain rahan takia? Kuka maksaa? Raha vai se pomo? Sinä olet se pomon lellikki hölmö ja luulet olevasi muka vapaa! HAHAHAAH korkeintaan sokea kun perustelet oman ahneutesi ja selkärangattomuutesi siilä että nautit saadaksesi rahaa pillusi avulla? onnea onnea... Typerä pärjää helpointen ahneuden ringissä saavuttamatta kuitenkaan mitään, mutta hän luuleekin olevansa vapaa :) Rahan orja olet sinäkin, sinä vaan julistat olevasi hierarkian alakastia ja yrität töniä ylempänä olevia. Kovia olet kyllä kokenut ja tulet kokemaankin, mutta sinä nyt varmaan koppavana heität myötätuntoni pois ja käännät sen inhoksi ja haet oikeutusta ammattiisi. Pidä vaan kiinni ja etsi lankoja ja riepuja että saaat kudottua sen ammatin itsellesi. Niitä et löydä koskaan, paitsi kadotat ja luot oman piirisi sisäisiä arvoja :) Pärjäile.
- pikku apulainen
(Tein vähän selkeämmän version tästä viestistä)
Muuten hyvä, mutta sitten kun alat puolustelemaan ammatinvalintaasi sillä että muutkin ottavat maksua työstänsä niin ollaan todella haista paska linjalla. Miksi sinun pitää erikseen puhua ammatistasi niin yleksyvästi?
tuo on elämänvalinta, sinä hommaat nakuluilemalla ja myymällä itseäsi, väliaikaisella nautintuotolla. Miksi minun pitäisi ihailla sinua että sinä USKALLAT olla tuhma nainen ja otat siitä maksua? Olet orja siinä missä kaikki muutkin jotka joutuvat tekemään rahasta hommia.
Minäkin vaikka nyt vedän turpaan ihmisiä ja sitten alan leikkimään ylempää kun katson asiaa muka neutraalisti sivulla miten tuhma minä olen ja sain siitä vielä 100 e per henkilö ja sen jälkeen saarnaan siitä miten sekin on ammatti kuin moni muu?
Strippari on monesti jollakin tasolla kylmä ja manipuloiva, valtaatavoitteleva persoona joka on yleensä materiaaliin liittyvä tavoittelemis askel. Niin on myös moni persoona muukin, mutta heistä ei voi käyttää termiä huora, koska he eivät kuitenkaan myy kirjaimellisesti itseään saadakseen itse jotakin. Sinä myyt kehosi, minä kuljen omia polkujani.
Kunnioitan valintojasi, mutta älä ala vihjailla että olet jotenkin parempi kun valitsit kuitenkin ammatin mihin moni joutuu pakostakin eivätkä saa edes nautintoa siitä.
Oletko sinä sitten parempi kun koet itsesi kaksoiselämää eläväksi ja tosituhmaksi tytöksi kun otat pillusta tai kehosta maksua? Annat joo palveluitakin, mutta ideana että sinä et katso kenelle nakuilet ja pystyisit mahdollisesti varmaan omalle faijallesikin nakuilemaan.
Petyitkö nuorena kundeihin ja seurustelu ns. kyllästytti ja nyt haukut perinteisessä parisuhteessa olevia alistuviksi vaikka itse teet ammattia mitä todella moni tekee pakosta mutta sinä asut rikkaan ja hyvin koulutetun miehen luona hänen panopatjana ja sitten lähdet iltatöihin leikkimään tuhmaa ja ottamaan rahaa siitä että nakuilet ja olet juuri se TUHMA?
Mutta kun sinun ei ole edes pakko vaan haluat jännitystä tylsyyteesi ja sitten mokaatkin kaiken. Onneksi olkoon, perustelusi olivat ihan asiaakin, mutta kääntyi paskapuheeksi kun puhuit muista ammatintekijöistä.
Älä ihmettele miksi sinua haukutaan huoraksi, oikeastaan sinun pitäisi tietää että sinua kutsutaan sillä nimellä! Se on termi ei halvennus. Mutta sinäkään et ole vapaa jos joudut tekemään jotain halventavaakin ja nöyryyttävääkin sekä tuntemaan pelkoa ja inhoa ja peilattua ylemmyydentunnetta, ja vain rahan takia? Kuka maksaa? Raha vai se pomo? Sinä olet se pomon lellikki hölmö ja luulet olevasi muka vapaa! HAHAHAAH! Korkeintaan sokea kun perustelet oman ahneutesi ja selkärangattomuutesi siilä että nautit saadaksesi rahaa pillusi avulla? onnea onnea...
Typerä pärjää helpointen ahneuden ringissä saavuttamatta kuitenkaan mitään, mutta hän luuleekin olevansa vapaa :) Rahan orja olet sinäkin, sinä vaan julistat olevasi hierarkian alakastia ja yrität töniä ylempänä olevia.
Kovia olet kyllä kokenut ja tulet kokemaankin, mutta sinä nyt varmaan koppavana heität myötätuntoni pois ja käännät sen inhoksi ja haet oikeutusta ammattiisi. Pidä vaan kiinni ja etsi lankoja ja riepuja että saaat kudottua sen ammatin itsellesi. Niitä et löydä koskaan, paitsi kadotat ja luot oman piirisi sisäisiä arvoja :)
- QuickSapphire
En tiedä nähdäänkö tätä edes tämän kaiken negaation rinnalla mutta... Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että se on vain ammatti muiden joukossa. Plussina siinä on se että oppii kehon tuntemusta ja liikkumista viekoittelevasti ja miinusta se, että joku saattaa tehdä jotain liikaa... mutta kun pitää varansa niin mikäs siinä.
Ei siinä mitään pahaa tule tehtyä itselleen... jos on hyvä kroppa niin kyllä silläkin saa bisnestä tehdä! Ihan niinku hyvillä kädentaidoillakin voi... tai pianonsoitolla.
Oikeastaan se tyttö jonka kanssa itse harrastan seksiä miettii josko rupeaisi katselemaan vastaavaa uraa ja ainut ongelma mikä minulla on sen kanssa on se, että osaako se varmasti puolustaa itseään pervoja vastaan. Mutta muutenhan se vain varmasti parantaisi seksielämäämme kun hän oppisi uusia kikkoja. - Pöntsä-
Jotkut suomalaiset naiset ovat kyllä todella ahdasmielisiä.
Hyvännäköinen nainen on toiselle naiselle uhka.
""Seksikäs nainen on aina uhka" Perjantai 9.12.2011 klo 12.09 Muut naiset tuomitsevat seksuaalisesti aktiiviset naiset ankarammin kuin miehet."
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2011120914917705_se.shtml- mies realisti
"En myöskään käytä alkoholiakaan (tai muitakaan) kuin muutamia annoksia kk.ssa tietyissä edustustilanteissa."
Siis töissä stripatessasi vai toisessa työssäsi mistä saat huonoa palkkaa? Ette te kovin rahanahneita ole kun ihan faktahan on että ei stripparit mitään ihme rahoja työstään saa. Sen takia moni strippari juotuu tekemään näinät "extra palveluja". Ei siinä mitään väärää ole jos harrastaa pikkukivaa rahasta, mutta onhan se prostituutiota ja aivan turha itkeä leimaamisesta. - entinen asiakas
Olin ennen niin prostituoitujen kuin stripparienkin asiakas. Sitten tutustuin naiseen jolla on porno-tausta. Sen jälkeen olen nähnyt uudesta näkökulmasta asiat. On aika kuvottavaa ajatella että oma rakas on rahasta harrastanut seksiä. Enää en käy huorissa enkä katsomassa strippausta.
- suhtautumisongelma
Mielestäni ongelma ydin on se, että prostituoituja ja strippareita halveksitaan. Ja mistä tuo halveksunnan ydin kumpuaa?
Tosiasia on, että parisuhteissakin, pidemmissä ja lyhemmissä, on kyse eräänlaisista markkinoista. Kaupankäyntiä omalla minällään ja seksualisuudellaan. Mielestäni pesäeron tekeminen prostituutioon aiheuttaa enemmän ongelmia kuin ratkaisee. Toiset ihmiset vaan ovat heikommassa asemassa lyhytparisuhdemarkkinoilla, ja he voivat paikata puutteitaan osaksi rahalla.
Siis onhan se minunkin mielestä aika perseestä että joku on panopuuna ja ottaa useita asiakkaita viikossa tai jopa päivässä. Mutta jos kyseinen ala ei olisi yleisesti paheksuttu, palveluntarjontaa olisi enemmän, ja houkuttelevat panosuhteet eivät olisi niitä täyspäiväisiä ja tyhjäpäisiä panopuita. Kateellisia naisia varmasti riittäisi kun joillain riittää miehiä, mutta niinpä miehetkin kadehtivat niitä jotka saavat naisen kuin naisen.
- Syö paskaa
Voi tsiisus ei morjens. *facepalm* Nyt vittu oikeesti.
- tosiasiattiskiin
Asiassa on kaksi puolta: Kuka esittelee alastonta vartaloansa rahasta ja kuka uuvatti maksaa siitä. Omasta mielestä kummatkin on vähän outoja. Ja ammatikseen voi tehdä miljoonaa muutakin asiaa ihan vaatteet yllä.
Alastomuus on miehen ja naisen välillä parisuhteessa ja ihan neljän seinän sisällä tapahtuva yksityinen asia .- mies kommentoi
Aika helppo työ jos osaa tanssia, alastomuus ei ole ongelma ja hyvän näköinen. Lyhyet työajat ja jos on hyvä niin liksa on hyvä. Monen silmissä esimerkiksi vanhusten pyllyjen pyyhkiminen on henkisesti ja fyysisesti rankempaa.
- yks hailee
Itsetunto kasvaa...Mutta kun se menee yli
oman koon niin sekään sitten hyvä ole.
Se miten jokainen rahansa täällä ansaitsee on täysin yksityis-asia. - z
muutenki naiset jotka eivät hyväksy naispuolisia strippareita ovat silti yleensä aivan innoissaan miespuolisista strippareista eivätkä myöskään huorittele heitä mikä muu siinä eroaa kun sukupuoli??? nähty ja koettu
- mies kommentoi
Naisten mielestä naistripparit ovat halpoja horoja ja mies se vasta onkin kamala jos hän on joskus elämässään nähnyt naistripparin. Miestrippari onkin sitten ihan eri juttu ja on ihan ok tilata polttareihin tai synttäreille miestrippari tai ihastella miestrippareita. Naisminäkeskeinen ajatusmaailma on kummallinen.
Miehenä minulle ei ole mitään negatiivista mielipidettä mies- tai naistrippareista. Jotain on ihmisen tehtävä työkseen. - Tarkkakorva
mies kommentoi kirjoitti:
Naisten mielestä naistripparit ovat halpoja horoja ja mies se vasta onkin kamala jos hän on joskus elämässään nähnyt naistripparin. Miestrippari onkin sitten ihan eri juttu ja on ihan ok tilata polttareihin tai synttäreille miestrippari tai ihastella miestrippareita. Naisminäkeskeinen ajatusmaailma on kummallinen.
Miehenä minulle ei ole mitään negatiivista mielipidettä mies- tai naistrippareista. Jotain on ihmisen tehtävä työkseen.Älä sentään yleistä.
Et taatusti tunne maailman kaikkia naisia ja heidän aivoituksiaan, joten sano vaan että jotkut tuntemasi naiset ovat sitä mieltä että.
- Ei ekstraa?!
Niinhän ne kaikki sanoo,mutta yksikin strippari innostui sen verran mun värkistä että homma vietiin loppuun asti.
- totuudentorvi2
Olet joko:
Pinnallinen kusipää pissis jolla on arvot päin persettä tai sitten epävakaa heikkoitsetuntoinen pikkutyttö.
Mikäli olet jälkimmäinen saatat olla pohjimmiltasi mukava henkilö enkä suosittele alaa sinulle ollenkaan.
Jos olet kusipää pissis niin minun puolesta joutaisit vaikkapa kuolla.- päivänkakkara
Upeaa, sain valtiolta starttirahan striptese/ viihdetaiteilijan uralleni :) työtä se on tämäkin, ja näemmä hyväksyttävää :)
- ari zwag
Toinen on strippari ja toinen menee legioonaan. Maailmassa on näitä vanhoja "ammatteja", jotka luontuvat meiltä edelleen yhtä vastenmielisen helposti kuin ennenkin, pidäkkeettömiä kun olemme.
Mutta vikatiloiksi nuo on luokiteltavissa. Toisaalta kasvun mahdollisuus vaatii keskeneräisyyden.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760