että joku ihminen mokaa ja töppäilee ilman että kukaan muu huomaa asiaa kuin sinä? Pysytytkö olemaan paljastamatta asiaa vahingoniloisena muille? Paljastatko asian "salaa" ilman, että itsensä häpäisijä ei huomaa että sinä olet paljastaja?
Mitä teet, jos huomaat
13
271
Vastaukset
- frost-free
sullakin päänvaivat. Mietitsä oikeasti tollaisia asioita päivät pitkät?
Onks se susta NIIN KAMALAA jos joku töppää ja luuletko että hän olis muidenkin mielestä ehkä yhtä naurettava kuin sinun..
Kuulostaa sekopäiseltä... - oletko sinä?
ole niinkään vahingoniloinen, että pitäisi toinen mokistaa ja töppäyksistään häpäistä. Enhän ole täydellinen minäkään.
- ,.,.,.,.,.,.,.
muistan kerran ku nuor mies alkoi poraamaan hilti 76:lla ei ollut laitanut porausasentoa päälle joten se piikkas porantelällä reikää seinään, minä ja sähkäri tuijotettiin sitä jätkän touhua ja toisiamme, mun oli lähdettävä pois ku tirskumisen takia.
kerran mulle oli tullut uus työtoveri joka oli isokokoinen bodari, se astu purkuhommissa naulan päälle alkoi korkealla äänellä valittaa, en uskaltanut alkaa siinä nauramaan joten syöksyin rappukäytävälle repeämään hitto vieläkin naurattaa :)
totta kait paljastan kaikille jos ei ole kovin nolo moka, koska nolata en ketään halua.
mulla on kyky myös nauraa itselleni kun mokaan tai satutan itseäni vahingossa, näen itteni toisten silmin ja repeen.- frost-free
sinä vahingoniloinen ... noh amistason töissä se on ihan normaalia kun siinä ei aivoja käytetä muuta kuin toisten kyttäämiseen ja paskanpuhumiseen..
- ,.,.,.,.,.
frost-free kirjoitti:
sinä vahingoniloinen ... noh amistason töissä se on ihan normaalia kun siinä ei aivoja käytetä muuta kuin toisten kyttäämiseen ja paskanpuhumiseen..
teekkarihuumoriin :)
- frost-free
,.,.,.,.,. kirjoitti:
teekkarihuumoriin :)
pah :)
- ,.,.,,..,.,.
frost-free kirjoitti:
pah :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ix-Chmm3HGE
Ihmisten puolue - Tapsan teekkarihuumori
muille. Seuraan miten asia kehittyy. Eläydyn kieltämättä siihen, miten henkilö selviää mokailemisestaan paljastumatta. Jos olen katse-etäisyydellä, yritän pitää pokan, ettei edes mokaaja huomaa mun huomanneen mokan. En yleensä viitsi paljastaa asiaa kellekään, koska se veisi asia seuraamisen ilon ja en luota muiden salassapito-halukkuuteen. En tunne iloa, jos asia paljastuu muille, vaan myötähäpeää ja se ei ole miellyttävä tunne.
Näin yleensä, olen sentään joskus vahingoniloakin tuntenut.- minus.virus
pilkka osuu jonkin ajan kuluttua omaan nilkkaan, joten jos jotain huomaa, kannattaa miettiä kahdesti ennen pään aukomisia.
Teen kuten toivoisin itselleni tehtävän, eli menen ja neuvon jos tiedän mitä kannattaisi tehdä.
Naurettavintahan on se että niistä 30 tuijottavasta silmäparista ei yhdellekään tule mieleen tehdä jotain asialle :)tulee noin varma sauma niin vedän housut kinttuihin siltä seisomalta ja paljastan kaiken ihan kaiken......
- On näitä
Otan mokailijasta kuvan ja pistän nettiin selostuksineen. Erityiskohteena on jonoja tekevät idiootit..
- sitä saa mitä
on yksi päällikkö, josta monet puhuvat että mokailee pahasti että eivät ihmettelisi vaikka hän saisi lopputilin. Tekee suosikki naisilleen paikkoja. Ei taida olla lain kirjaimet selvillä.
Olen ollut asiasta hiljaa, uskon että näin on parasta! Ja tällainen mies on narsisti jolla on paskanen loppu,
mutta itse hän sen aiheuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543