väitti että Hitler oli vegetaristi jota hän ei ollut.
http://www.mikeadkins.com/article/uc-berkeley-event-66-richard-dawkins/
Voiko enää Dawkinsia pitää luotettavana miehenä vai sivuttavatko atet tämän kohdan kuin rusinapulla uskovaiset?
Richard Dawkins on väärässä
17
229
Vastaukset
- Hc Atte
tietenkin,saatanan tyhmä kysymys
Dawkinsin tiedoissa on varmasti aukkoja monissakin asioissa, siksi ajattelevat ihmiset eivät uskokkaan sokeasti kaikkeen kuulemaansa, vaan suhtautuvat siihen kriittisesti ja analysoiden.
Eikö se olekkaan kaikille selviö?
Ilmeisesti on ihmisiä, jotka uskovat, että jos puhuja on ateisti, niin kaikki ateistit automaattisesti nielevät kaiken hänen sanomansa karvoineen päivineen ja hän puhuu kaikkien ateistien suulla. Höpsöjä ovat sellaiset ihmiset.
Ps. Hitlerin kasvissyöjyydestä ollaan montaa eri mieltä. Asiasta keskustellaan kiivaastikkin puolesta ja vastaan. Lopullinen totuus saattaa jäädä selvittämättä.- Dawkins bs
ole kuin yksi totuus,se on täyttä tuubaa,ellei tietysti jotkin laske mm sikaa ja makkaraa kasviksiksi.
Dawkins bs kirjoitti:
ole kuin yksi totuus,se on täyttä tuubaa,ellei tietysti jotkin laske mm sikaa ja makkaraa kasviksiksi.
Ei Hitlerin makkarat ole ainakaan minulle mikään kynnyskysymys.
Totuuksia on aina vain yksi, mutta mikä se on voi olla vaikeaa selvittää.
Joka tapauksessa jo pikainen katsaus osoittaa, että asiasta keskustellaan kiivaastikkin.
- -------------->
Olin aina luullut, että Hitler oli vegetaristi. Kävin kuitenkin lukemassa teorioita aiheesta ja tulin lopputulokseen ettei Hitler varsinaisesti ollut vegetaristi. Ehkäpä ennemminkin nk. semi-vegetaristi eli lihan vähentäjä.
Nyt en voi enää sanoa "Hitlerkin oli vegetaristi" esimerkkinä ettei absoluuttista pahaa olekkaan. Voi kakka.
Dawkins muuten kutsuu ateismia uskojärjestelmäksi aina välillä. Normaalit ihmiset ymmärtävät, että julkisuuden henkilöt ovat myös ihmisiä ja tekevät inhimillisiä virheitä. - -
riemuvoitto. Jos joku on pikkuisen pielessä jossain varsinaisen alansa ohi menevän asian yksityiskohdassa, häneen ei voi enää luottaa missään?
Olet nero.- Dawkinsin kakka.
minä olen muuten nero.
- -
Dawkinsin kakka. kirjoitti:
minä olen muuten nero.
Tulin ruokkineeksi huonoa trollia. Olen pahoillani. Tämä ei toistu.
- asdvm
Tais olla vain joku pointti että jos hitlerin joku ominaisuus ei tee sen saman ominaisuuden omaavista pahoja.
Krisseli taas hienosti missasi koko luennon. Upeaa.- Dawkins bs
sitten olla väärää tietoa,atte taas on samalla tasolla kuin hottentotti
Tämä on kaikenkattava todiste siitä ettei evoluutiota olekkaan olemassa ja Raamatun Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki ovat todellisia. Tämän parempaa todistetta ei tarvita, ateismi on todistettu vääräksi.
- jkr2010
Se mies nyt puhuu muutenkin mitä sattuu. Mutta kelpaa kyllä ateisteille esikuvaksi, paremman puutteessa.
- Niinpä_Niin
Hänhän on suurimmanosaa aika oikeassa, pitäisi puhua pelkästään palturia, jotta olisi uskovien suosiossa.
- ++++++++
Oho, henkilö on väärässä triviassa joka ei ole edes hänen omaa alaansa.
- halallaalalal
taitaa bisnes olla ukon alaa kuten kirkoillakin,urpo
- missx ei kirj.
O-ou eikö hitler sittenkään ollut kasvissyöjä???? On se rontti tuo Dawkins, valehtelija perhana. Alan dissaamaan sitä paskiaista ja hurahdan uskoon. Halleluja jeesuxen nimessä ja weressä.
Ketä kiinnosta mitä Hitler muinoin söi? oO Onko se nyt sitten maailmanloppu, jos joku on väittänyt jonkun historiallisen sotahullun ruokatavoista jotain, mikä ei sittenkään ollut totta? Mä oon varmaan missannu nyt jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683