Otsikko on aivan surkea, valitan. Siis, ostin uuden kannettavan, kun vanha meni rikki. Vanha toimi netissä langattomasti. Meillä on Netgearin reititin, joten yritin yhdistää kannettavani Netgearin verkkoon. Meillä on siis myös tämä pöytäkone, jota käytän nyt. Kannettava kysyi verkonsuojausavainta. En tiedä, mitä salasanoja minun olisi pitänyt käyttää. Yritin käyttää ADSL-liittymän salasanaa ja otin kaikki mahdolliset koodit reitittimen kyljestä, mutta ei auttanut. Koetin jopa sanaa password salasanaksi, muttei auttanut. Miten saisi nettiyhteyden pelaamaan? Selittäkää kuin ääliölle, sillä olen sellainen koneiden kanssa. En ymmärrä teknisistä sanoista mitään.
Uuden kannettavan netinkäyttö ei onnistu
4
191
Vastaukset
minäkään tuosta kaikkea ymmärtänyt, mutta laitteitten salasanasto on sellainen juttu että se on syytä muistaa eikä unohtaa tai hukata. Ehkäpä pitäisi määritellä uusi salasana, jota sitten ei hukata. Netgeariin löytynee ohjeet tätä varten?
- Tyhmätyttö.
Ohjekirjaa tai vastaavaa mistään, vaikka eilen kaivoimme koko talon ylösalaisin. En vaan tiedä, mitä pitäisi tehdä nyt... En edes ymmärrä, että mikä salasana siihen kuuluisi laittaa, kun kannettava sitä kysyy.
... siis langattomasti halusit kytkeytyä ja _wlanin_ tunnukset ja salasanat hukassa? pystyykö palauttamaan tehdasasetuksia, jollain painikkeella tai hallintaohjelmistolla (mulla a-link uuden softaversion jälkeen on hukannut kaiken entisen eli silloinkin voi "aloittaa alusta")
kai siihen Netgeariin pääset kaapelilla kytkeytymään, yleensä niissä on neljä ethernet-kaapelin liitäntää
ehkä sotkun selvittämiseen kantsuu etsiä joku kokeneempi kaveri?- Tyhmätyttö.
Kiitos teille, keskustelu voidaan nyt painaa unholaan, sillä onnistuin saamaan nyt koneen nettiin. Uudella kannettavalla tässä surffaan :) Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807