huipputarjous!!!

soneralta

tänään soittivat ja tarjosivat 2:n vuoden määräaikaista sopimusta 8 megan ADSL-yhteydestä,hintaan 49€/kk.

tällä hetkellä minulla on soneran 8 megan ADSL-yhteys,hinta on 49€/kk.
nykyinen sopimus on toistaiseksi voimassaoleva,eli ovat aidosti huolissaan maksajien siirtymisestä nettitikun käyttäjiksi.
itseasiassa minäkin olen jo tilannut saunalahden nettitikun,mutta se ei ole vielä tullut.

soneralta en ota,koska sitä ei saa kokeilla,että toimiiko meillä,ja lisäksi se on 3€/kk kalliinpi,ja edelleen siinä on lapsellinen gigan latausraja tuolle kahdelle vuodelle.

täytyy toivoa,että tikku toimii,koska haluan eroon tuosta ryöstäjäfirmasta.

10

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klsjdkf

      Mainitsitko soittajalle, kuinka paljon säästäisit tekemällä tuon parin vuoden sopimuksen?

      • huomannut mainita.

        tikku tuli tänään,ja nopeus on vaihdellut kolmen ja kahdeksan megan välillä.
        soneran ADSL on 5.5 megaa,että kyllä siinä niin käy,että kiitos yhteistyöstä sonera,mutta yhteistyömme on loppu.


    • mitäkukamissä

      jaksoit sitten suoltaa tällaisen kasan paskaa, jossa ei ollut sanaakaan asiaa, ja erittäin valikoivasti totuutta?

      Wittu oikeesti, mitä urpåja. Varmaan ovat Soneralla onnessaan, kun pääsevät susta eroon:D

      • pääsi

        ennenkuin kirjoitat yhtään mitään.
        tuossa aloitusviestissäni kaikki on totta.


      • mitäkukamissä
        pääsi kirjoitti:

        ennenkuin kirjoitat yhtään mitään.
        tuossa aloitusviestissäni kaikki on totta.

        höpö höpö. Soneralla on ensimmäisenä ollut mahdollisuus testata tikun toimivuutta kaksi viikkoa. Gigan raja on per kuukausi, ei kahdeksi vuodeksi. Jos kuvittelet tikulla (kenen tahansa) imuttelevasi waretettuja pelejä ja leffoja, saatat pettyä.

        Lisäksi sulle on tarjottu kyllä muutakin kuin pelkkä määräaikaisuus. Jos et olis niin tollo, olisit saanut liittymäsi alle kolmellakympillä...


      • tekemään
        mitäkukamissä kirjoitti:

        höpö höpö. Soneralla on ensimmäisenä ollut mahdollisuus testata tikun toimivuutta kaksi viikkoa. Gigan raja on per kuukausi, ei kahdeksi vuodeksi. Jos kuvittelet tikulla (kenen tahansa) imuttelevasi waretettuja pelejä ja leffoja, saatat pettyä.

        Lisäksi sulle on tarjottu kyllä muutakin kuin pelkkä määräaikaisuus. Jos et olis niin tollo, olisit saanut liittymäsi alle kolmellakympillä...

        minulle 8megan ADSL-liittymä keski-suomeen pieneen kuntaan tuolla alle kolmella kympillä.
        saat tonnin jos onnistuu.
        ainoa vaihtoehto on sonera,muita ei ole.
        se on 49€/kk,että haista sinä pitkä vittu.


      • Totta mooses

        Se pettynyt myyjä joka ei saanut kusetettua normaalilla hinnalla 2 vuodeksi asiakkaaksi. Kaikki on kyllä totta mitä aloittaja kirjoitti, ei Soneralla ole valmiuksia edes max.3,6 m nopeuteen nettitikussa, jossain labraolosuhteissa se on saavutettu.
        Kuka osaa sanoa riittääkö edes vähäiseen käyttöön gigan siirtomäärä kuukaudessa? Jos ei riiitä, mitä maksaa ylimenevä? En ole tarjoustekstistä sitä huomannut.

        Sonera tarjoaa kyllä kaikenlaista mutta lukekaa hyvät ihmiset se pienellä präntätty erittäin tarkasti. Ja jos ette ymmärrä jättäkää tilaamatta,on joskus niin vaikea selkoista tekstiä.


      • mitäkukamissä
        tekemään kirjoitti:

        minulle 8megan ADSL-liittymä keski-suomeen pieneen kuntaan tuolla alle kolmella kympillä.
        saat tonnin jos onnistuu.
        ainoa vaihtoehto on sonera,muita ei ole.
        se on 49€/kk,että haista sinä pitkä vittu.

        perhana kun oon kesälomalla. Tonni ei riitä:D:D

        Niin että haista itte vaan


    • > se on 3€/kk kalliinpi,ja edelleen siinä on lapsellinen gigan latausraja

      ... on vain siinä 9,90€ kuukausimaksun liittymässä

      joo, jos nettitikku SATTUU toimimaan, se on selvästi halvempi. Myös saattaa toimia aluksi ja sitten tukkeutuu ja 24 kk:n maksut menevät aikalailla hukkaan :-(

      jotkut hankkivat mobiililaajakaistat kaikilta operaattoreilta ja käyttävät sitä joka minäkin iltana sattuu toimimaan

      • ainoa vaan

        että:suora lainaus soneran sivuilta:
        Maksiminopeudet (jopa 6 Mbit/s ja normaali vaihteluväli 0,4–3 Mbit/s)
        tuo siis tuo 9.90€/kk

        "jotkut hankkivat mobiililaajakaistat kaikilta operaattoreilta ja käyttävät sitä joka minäkin iltana sattuu toimimaan"
        -varmaan toimiva ratkaisu,mutta maksaa saman,kuin tuo soneran ADSL,joka kuitenkin on varmempitoiminen.

        soneran kauppiaiden hehkutus omista tuotteista kannattaa lopettaa,ainakaan minuun sillä ei ole vaikutusta.
        itse olette hinnoitelleet itsenne pihalle.
        maksan mielellään 30€/kk 8 megan ADSL-liittymästä,mutta 50€ on liikaa.

        tästä kun ajaa 45km pohjanmaan suuntaan,niin siellä paikallinen operaattori pystyy myymään kyseisen liittymän 29.90€/kk.sonera tähän ei pysty,joten otan muualta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe