Onko kokemuksia ehkäisylaastarin taikka implantin käytöstä teillä, kerrotteko kokemuksianne? Miltä tuntunut käyttää, sivuvaikutukset, oletko tyytyväinen?
laastari, implantti..?
2
378
Vastaukset
- jadellet
Mulla on implantti, olen tyytyväinen. Ei tarvitse muistaa pillerin ottamista tai laastarin vaihtamista. Eihän se tunnu miltään kuin pari päivää laittamisen jälkeen kunnes haava paranee. Implantin tuntee painaessa sitä kohtaa, mutta muuten se ei tunnu. Arpi on todella pieni, noin sentin mittainen. Ainoa mikä sattui, oli puudutuspiikki, mutta ei sekään kipu kauaa kestä.
Laastaria en käyttäisi, koska tiedän niin monta joilla se ei pysy riittävän kauaa paikallaan vaan alkaa repsottaa, jolloin teho heikkenee. Siksi niin monta on tullut raskaaksi laastarin kanssa.Jos et jostakin kumman syystä voisikaan käyttää implantaattia. Jos minä olisin nainen, turvautuisin todennäköisesti puikkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244