Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotatteko partnerinne käyttävän sitä?
KUMPI EHKÄISEE?
6
282
Vastaukset
- Sama se
kunhan on käytössä.
- Mirena33
kannattaa?
Ehkäisy sovitaan yhdessä. Ja harva nainen haluaa käyttää hormonaalista ehkäisyä....naiselle ei sitten jää kuin kuparikierukka. Eli miehelle se kondomi.
Jokainen ehkäisy voi pettää, edes sterilisaatio ei ole 100%:n varma. Eli vaikka naisella olisi kuparikierukka tahi jokin hormonaalinen ehkäisy käytössään niin kondomi sitten miehelle. Kas kun joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeata tajuta ettei mikään e-keino ole 100%:n varma. Joten jos se raskaus olisi katastrofi niin tuplaehkäisy sitten.
Kondomi ja Patentex Oval on hyvä yhdistelmä, siinä on sitten kummallakin se e-keino käytössään- .
ramipussinen kirjoitti:
Kortongit ei tahdo mennä mulle.
niin ei tahdo mennä?
- hoh,hoijaaaaaa
. kirjoitti:
niin ei tahdo mennä?
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan.. - eikös niin?
hoh,hoijaaaaaa kirjoitti:
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan..nimimerkkiäsi ja lukee muilta palstoilta viestejäsi tulee väkisinkin mieleen että olet tämä henkilö:
http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset/liian-vilkas-laiskottelemaan/129227
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514