Kaikki parhaat miehet on homoja

Sanna_

Lukemattomia kertoja baareissa olen nähnyt todella hyvännäköisiä miehiä ja nämä miehet ei kauniita naisia katsele baarissa vaan miehiä.Nämä miehet on todella tyylikkäitä ja oikeasti todella komeita ja mukavia.Sitten kun ihastun ja innostun selviää että ei tykkää naisista.Arvatkaa ottaako päähän?Se on muuten totta että kaikki mahtavimmat ja laadukkaimmat miehet on homoja!Onko muilla naisilla kokemuksia?

36

5533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

      Olisko ongelma siinä, että sinua kiinnostaa vain miehet jotka ovat:

      "todella hyvännäköisiä"
      "todella tyylikkäitä"
      "oikeasti todella komeita"
      "mukavia"
      "mahtavimmat ja laadukkaimmat miehet"

      I see a pattern here...

    • ZiiOuDii

      Ota sinäkin ensimmäinen lippu Turkkiin ja etsi sieltä itsellesi sopiva tyylikäs mies. Tai jos Turkki ei kelpaa, niin ota sitten joku komea afrikkalaismies. Niistähän nämä suomimieheen niin kyllästyneet suomilehmät saavat erinomaisia ja uskollisia puolisoita. Eivätkä he vaadi koskaan seksiä tai edes suihinottoa.

      Okei, edellinen oli provoa. Seuraava ei ole. Minä olen komea mies, todella komea. Tiedätkö, minulle ei suominainen enää kelpaa, joten mene ihan rauhassa mukaan niihin peräreikäleikkeihin, joista nuo komistuksesi niin nauttivat.

      • .............

        Tässä tuli nyt niin hyvä esimerkki ei-ihannemiehestä, että pakko oli vastata, kun kerran ihannemies palstalla ollaan. Ja tuo piirre on omasta mielestäni yksi suurimmista turn offeista miehessä mitä olla voi. Vihamielisyys vastakkaista sukupuolta kohtaan yhdistettynä vieläpä yleistyksenä kansalaisuuteen ja ylipäätänsä raju yleistäminen. Aivan järkyttävän luotaantyötävää ja typerää käytöstä. Vaikka koko teksti olisi provoa, niin en osaisi kuvitella, että kauhean valloittavan ja ihanan persoonallisuuden omaava ihminen tuollaista kirjottelisi.

        Kyllähän sitä tulee vastaan mielipiteitä niin naisilta kuin miehiltäkin, jotka ovat arvelluttavia ja aliarvioivat suuresti jotakin ihmisryhmää. Mutta ikinä ei tulisi mieleeni lähteä yleistämään käytöstä, esimerkiksi sinun tapaasi ajatella kaikkiin suomalaisiin miehiin. Sehän olisi typerää. Enkä tajua miten joku voi korottaa itsensä sellaiseen asemaan, että luulee tietävänsä millaisia puolet kokonaisesta kansakunnasta ovat. Ja jos oikeasti on niin täynnä piilovihaa, on helposti ärähtävä ja tykkää niin siitä yleistämisestä eikä osaa ajatella sen syvällisemmin, niin tajuaisi sitten ainakin pitää suunsa kiinni. Vai onko ihmisellä niin huono itsehillintä ja sietokyky? Sekin aika rumaa.

        Ei väliä vaikka olisi kuinka komea tai ruma tahansa, itseäni ällöttää aivan äärettömästi tuollainen asenne.


      • Realiteetti_

        Varmaankin monet suomalaiset miehet ovat havahtuneet siihen tosiasiaan kuinka vaikea on löytää mieleistä puolisoa tästä maasta ja tähyilevät siksi muualle. Hysteeristä ja kyynistä feministiä tuskin kukaan haluaa kumppanikseen, saati tehdä lapsia heidän kanssa.


    • titi--nalle

      Heterot parhaat miehet eivät vain käy baareissa etsimässä seuraa, koska he elävät onnellisesti avioliitossa.

      • jyhgyg

        aviota?


      • just sok
        jyhgyg kirjoitti:

        aviota?

        katsos muualta kuin baareista sen vaimon


      • iuikuiuuö
        just sok kirjoitti:

        katsos muualta kuin baareista sen vaimon

        niistä parhaita? Mistä ne "parhaat" löytää sen vaimon? Ihan huvikseni kyselen jotta tiedän olla se "paras".


      • yks parhaista
        iuikuiuuö kirjoitti:

        niistä parhaita? Mistä ne "parhaat" löytää sen vaimon? Ihan huvikseni kyselen jotta tiedän olla se "paras".

        Parhaat löytää vaimonsa töistä, koulusta, kurssilta, harrastuksista, kaupasta, kirjastosta, puutarhasta, julkisista kulkuvälineistä, torilta, kadulta, milloin mistäkin. Muttei koskaan, EI KOSKAAN, baarista tai yökerhosta. No okei, ehkä joskus sieltäkin, mutta harvemmin.


      • Ibhtf

        Älä jauha paskaa.


    • fdjkdjk

      Heteromiehet eivät yleensä ole tyylikkäitä eivätkä niin mukaviakaan.

    • Ex Pinp

      Sä et vaan ymmärrä hyvän päälle ja sulla on outo maku, kun tykkäät homppeleista. Kyllä niitä mukavia miehiä on heteroissakin, mutta he ovat tasosi yläpuolella, eivätkä siksi näytä mukavuuttaan sinulle. Tai ehkä oletkin kaunis, muttet osaa antaa sisäisyydestäsi näille mukaville heteroille mitään, joten et ansaitse heidän jalokiviään.

      Homon ei tarvitse pantata sinulta mukavuuttansa ja fiksuuttaan. Hänelle se ei ole valuuttaa naismarkkinoilla, koska hän ei naisia katsele. Heterolle mukavuus, fiksuus ja ulkonäkö ovat niitä kultahippuja, joilla hän viehättää haluamansa naisen, hurmaa, ja ennen kaikkea hänen on voitava nainen myös PITÄÄ, joten ei kaikkea kerralla. Suurin osa naisista myös viehtyy kevyestä kusipäisyydestä, joten siksikin mukavuutta on pimitettävä alussa.

      Ymmärrä, että naisten kanssa menestyvä, mukava heteromies ei anna sulle sitä mukavaa puolta itsestään, ennen kuin ansaitset sen. Joten kokeilepa uudestaan! Jos taas olet niin pinnallinen, että neitimiehen ulkonäkö on tärkein, niin olet ansainnut tilanteesi.

      Toinen juttu on, että katselet väärästä paikkaa, jos haet todella hyvää, uskollista ja mukavaa, fiksua miestä. He eivät käy perus-yökerhoissa tai jos käyvät, he eivät uskalla jutella sinulle, eli sinun pitää tehdä aloite. Voit löytää aarteen. Se, että mies ei uskalla tehdä aloitetta jutteluun, ei tarkoita, että hän muussa asiassa olisi hissukka. Sieltä kuule kuoriutuu aika uros, kun vaan murtaa tuon jään. Ja takuulla hän palkitsee sinut, jos olet mukava. Sillä nämä miehet eivät ole niitä naisten kanssa menestyneimpiä, joten he eivät panttaa mukavuuttaan.

      • just joo just

        Voi herra mun isä.

        Lukemattomat miehet ulvovat ja ulisevat netissä että eivät saa naista. Olisikohan se syy nyt sitten vihdoin viimein paljastunut: esitetään sitä "kevyttä kusipäätä" josta oletetaan naisten pitävän. Minunkin kohdallani yksi tyyppi alkoi sekoilla tänä vuonna että olen muka häneen ihastunut ja ilmeisesti sen vuoksi hän käyttäytyi sitten entistäkin kusipäisemmin, niin että vihon viimeinenkin olemattomin kiinnostuksen poikanen häntä kohtaan tyssähti ja kuivui kasaan täysin. En ollut häneen ihastunut, vaan ajattelin että panen aikani kuluksi kun ei tarvitse häneen kiintyä kun on niin kusipää, mutta oli sitten niin helvetin pahasti kusipää että jäi tosi huonot fiilikset. Itse taisi olla ihastunut ja se alkoi hirvittää häntä. Olisi vaan suoraan sanonut eikä vetänyt jotain roolia ja haastanut riitaa, koska tietysti jos minulle vittuillaan niin vittuilen kahta kauheammin takaisin ja se ei ole kenenkään etu.

        Itse pyrin olemaan lähes kaikille mukava, minulla ei ole mitään tarvista pihtailla ja panttailla mukavuutta ihmisiltä sen vuoksi että se olisi jokin katoava kansanvara joka on loppu sitten kun sitä tarvitsisi sydämensä mielitietylle. Jos miehet kaipaavat naisia ja päinvastoin, niin miksei voi tasapuolisesti olla kaikille kiva niin saattaa saada sellaisen hyvän ihmisen maineen että sana kiertää ja se joka kiinnostuisi sinusta saattaa kuulla että olet kivaa seuraa ja pyrkii tapaamaan?

        Tietty mukavana oleminen on sen verran väsyttävää, toki, että tosiaankin jos joku alkaa haastamaan riitaa ja rähjäämään karkeasti, niin siksi kai sitten helposti napsahtaakin ja antaa samalla mitalla takaisin. Klassinen niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Mutta neutraaleille tyypeille olen tosiaan korrekti, jopa kivakin.

        Tuommoiset ansaitsemiset sun muut... Kuka muka on ansainnut sen että haukutaan pystyyn jos itse ei ole sanonut eikä tehnyt mitään pahaa? Jos heteromiehet ovat tuollaisia öykkäreitä että kaikkialla pitää talloa naisiakin alleen niin eihän se ole mikään ihme että homomiehet alkavat kiinnostaa. Huolehtivat hygieniastaan paremmin(?), näyttävät paremmilta ja käyttäytyvät paremmin. Ei terve nainen mitään heteromiestä kaipaa, jos tämä on kusipää. Sen kuin viettää päivät homojen kanssa ja yöt vetää tassuun, sillä siitä pääsee...


      • Ex Pinp
        just joo just kirjoitti:

        Voi herra mun isä.

        Lukemattomat miehet ulvovat ja ulisevat netissä että eivät saa naista. Olisikohan se syy nyt sitten vihdoin viimein paljastunut: esitetään sitä "kevyttä kusipäätä" josta oletetaan naisten pitävän. Minunkin kohdallani yksi tyyppi alkoi sekoilla tänä vuonna että olen muka häneen ihastunut ja ilmeisesti sen vuoksi hän käyttäytyi sitten entistäkin kusipäisemmin, niin että vihon viimeinenkin olemattomin kiinnostuksen poikanen häntä kohtaan tyssähti ja kuivui kasaan täysin. En ollut häneen ihastunut, vaan ajattelin että panen aikani kuluksi kun ei tarvitse häneen kiintyä kun on niin kusipää, mutta oli sitten niin helvetin pahasti kusipää että jäi tosi huonot fiilikset. Itse taisi olla ihastunut ja se alkoi hirvittää häntä. Olisi vaan suoraan sanonut eikä vetänyt jotain roolia ja haastanut riitaa, koska tietysti jos minulle vittuillaan niin vittuilen kahta kauheammin takaisin ja se ei ole kenenkään etu.

        Itse pyrin olemaan lähes kaikille mukava, minulla ei ole mitään tarvista pihtailla ja panttailla mukavuutta ihmisiltä sen vuoksi että se olisi jokin katoava kansanvara joka on loppu sitten kun sitä tarvitsisi sydämensä mielitietylle. Jos miehet kaipaavat naisia ja päinvastoin, niin miksei voi tasapuolisesti olla kaikille kiva niin saattaa saada sellaisen hyvän ihmisen maineen että sana kiertää ja se joka kiinnostuisi sinusta saattaa kuulla että olet kivaa seuraa ja pyrkii tapaamaan?

        Tietty mukavana oleminen on sen verran väsyttävää, toki, että tosiaankin jos joku alkaa haastamaan riitaa ja rähjäämään karkeasti, niin siksi kai sitten helposti napsahtaakin ja antaa samalla mitalla takaisin. Klassinen niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Mutta neutraaleille tyypeille olen tosiaan korrekti, jopa kivakin.

        Tuommoiset ansaitsemiset sun muut... Kuka muka on ansainnut sen että haukutaan pystyyn jos itse ei ole sanonut eikä tehnyt mitään pahaa? Jos heteromiehet ovat tuollaisia öykkäreitä että kaikkialla pitää talloa naisiakin alleen niin eihän se ole mikään ihme että homomiehet alkavat kiinnostaa. Huolehtivat hygieniastaan paremmin(?), näyttävät paremmilta ja käyttäytyvät paremmin. Ei terve nainen mitään heteromiestä kaipaa, jos tämä on kusipää. Sen kuin viettää päivät homojen kanssa ja yöt vetää tassuun, sillä siitä pääsee...

        Onko siis tuo sinun kategoriassasi kevyttä kusipäisyyttä :D... millaistahan hoocee paskamaisuus mahtaa sinusta olla?


    • Ettei vika nyt vaan kumminkin olis siinä, et sua sattumalta kiehtoo sellaset neitimäiset miehet?! ;)

      • Lea Scheepers

        Kaikki homot eivät todellakaan ole neitimäisiä.. Onhan noita esimerkkejä julkkiksissakin ollut jo ikuisuuden..
        Ja sit on erikseen nää Tom of Finland-tyypit, karhumiehet ja muut tosimies-homot, jotka eivät todellakaan peittele tai häpeä miehisyyttään.

        Taitaa ne neitihomot olla vain pieni vähemmistö homoista, niistä on sitten väännetty jonkinlainen homon stereotypia(typerää). Niinkuin tietty lesbotkin on kaikki ihan varmasti siilitukkaisia rumia rekkakuskeja, jotka puhuu rivouksia möreällä äänellä..juu-u.

        Saattais sullakin puntti tutista kun eksyisit maailmalle johonkin tosimiesten baariin ja havaitsisit testosteronia tihkuvan tunnelman ja seksuaalisen latauksen näiden isojen urosten kesken.
        (Berliinissä kerran eksyin moiseen paikkaan, ja oli yksi niitä harvoja kertoja kun todella tunsi olevansa VAIN nainen, hiukan pelottikin..nooh, luikin yhden oluen jälkeen paikasta liukkaasti ulos, sen yhden join ihan siksi kun janotti niin hirveesti.)


      • Lea Scheepers kirjoitti:

        Kaikki homot eivät todellakaan ole neitimäisiä.. Onhan noita esimerkkejä julkkiksissakin ollut jo ikuisuuden..
        Ja sit on erikseen nää Tom of Finland-tyypit, karhumiehet ja muut tosimies-homot, jotka eivät todellakaan peittele tai häpeä miehisyyttään.

        Taitaa ne neitihomot olla vain pieni vähemmistö homoista, niistä on sitten väännetty jonkinlainen homon stereotypia(typerää). Niinkuin tietty lesbotkin on kaikki ihan varmasti siilitukkaisia rumia rekkakuskeja, jotka puhuu rivouksia möreällä äänellä..juu-u.

        Saattais sullakin puntti tutista kun eksyisit maailmalle johonkin tosimiesten baariin ja havaitsisit testosteronia tihkuvan tunnelman ja seksuaalisen latauksen näiden isojen urosten kesken.
        (Berliinissä kerran eksyin moiseen paikkaan, ja oli yksi niitä harvoja kertoja kun todella tunsi olevansa VAIN nainen, hiukan pelottikin..nooh, luikin yhden oluen jälkeen paikasta liukkaasti ulos, sen yhden join ihan siksi kun janotti niin hirveesti.)

        ..ristiin rastiin yli puolet elämästäni ja voin ykskantaan todeta, että useimmat homoseksuaalit kyllä erottaa varsin helposti. Sinänsä mulle on ihan sama, että onko kukin homo/hetero/bi/tai vaikkapa tri-seksuaali, yks lysti! ;D
        Ja mitä tulee "isoihin uroksiin", ni itse olen sieltä isoimmasta ja lihaksikkaimmasta päästä, et sikäli ei myöskään hätkähdytä. ;)

        Mutta pointti täs nyt oli se, että jos ap kirjoittaja aina ihastuu homoihin, ni vika on silloin hänen miesmaussaan eikä välttämättä niinkään miehissä.


      • Lea Scheepers
        TheOne kirjoitti:

        ..ristiin rastiin yli puolet elämästäni ja voin ykskantaan todeta, että useimmat homoseksuaalit kyllä erottaa varsin helposti. Sinänsä mulle on ihan sama, että onko kukin homo/hetero/bi/tai vaikkapa tri-seksuaali, yks lysti! ;D
        Ja mitä tulee "isoihin uroksiin", ni itse olen sieltä isoimmasta ja lihaksikkaimmasta päästä, et sikäli ei myöskään hätkähdytä. ;)

        Mutta pointti täs nyt oli se, että jos ap kirjoittaja aina ihastuu homoihin, ni vika on silloin hänen miesmaussaan eikä välttämättä niinkään miehissä.

        ja mittasikin olen joskus tarkistanut.

        Et sinä kyllä minun mittakaavassani ole ISO.


      • Lea Scheepers kirjoitti:

        ja mittasikin olen joskus tarkistanut.

        Et sinä kyllä minun mittakaavassani ole ISO.

        ..sitten auttamattomasti vähemmistöön jos mielestäsi 182cm jossa 120kg lihasmassaa ei ole mielestäsi iso! ;D


      • efdfdfd
        TheOne kirjoitti:

        ..sitten auttamattomasti vähemmistöön jos mielestäsi 182cm jossa 120kg lihasmassaa ei ole mielestäsi iso! ;D

        Syntholilla ja Hormooneilla Täyteen Pumpattu Vatipää Sä oot


      • efdfdfd kirjoitti:

        Syntholilla ja Hormooneilla Täyteen Pumpattu Vatipää Sä oot

        ..varsin ymmärrettävää. ;)

        Rupeisit säkin reenaamaan, ni ei tarttis noin katkera olla. Pääsisit ehkä kovalla työllä about 5-8vuodes tälle tasolle. XD Tai sitten et...

        Mut voithan toki aina kokeilla "roinaamista" jos kuvittelet, et sillä saa mitään oikeita tai pysyviä tuloksia aikaseks. X)


    • viisas ihminen

      Nimittäin homo sapienseja!!

      • I am disappoint

        vitosluokalla.


      • ! am Megatron!
        I am disappoint kirjoitti:

        vitosluokalla.

        Vitosluokalta ne parhaat jutut tulee. Älä elvisteli, snobi!


    • hyvää joulua

      heh heh.

    • htgfd

      Samaa mieltä!! Homoja aina kaikki, pitäisi itse olla mies että saisi hyvän miehen

      • Vanhapiika74

        Niinpä. Parhaat on naimisissa tai sitten homoja.


    • 236556

      Että kehtaatkin väittää minua homoksi!

    • Homotintti?

      Nyt siis tiedät miltä homo näyttää. Seurava askel onneen onkin yksinkertainen: Alat kiertämään kaukaa kaikki, jotka näyttävät homoilta tai käyttäytyvät kuin homot. Saat luultavasti heteron. Vaihtoehtoisesti voit pyytää päästä mukaan poikien leikkeihin, kun kerran olet heistä muutenkin kiinnostunut.

    • Hypergamia
    • tumppitosiaan

      182 cm ja 120 kg ? Aika lyhyt pätkä, vaikka olisikin lihasta tuo massa, hassun näköinen kun nuorissa nykynaisissa varmaan keskipituus on melkein saman

    • d123d123123d

      Em y,,'rr'- en koe olevani homo. Tääm ketju on todella rasistinen ja ennakkoluuloinen ja paha

    • anskuliini

      Niiiiiiin, tämä on miesten maailma :(

    • pitkätukka-68

      »Kaikki parhaat miehet on homoja»

      Enkä ole!

    • rfvyhol

      Sinulle> just joo just Todella osuvasti ja hienosti kirjoitit!

      Olen hoikka ja jopa jonkun mielestä ruman komea mies, pitkä 185/ n 80kg.
      Naismenestystä on ollut jopa liiankin kanssa ja johtunee ilmeisesti kohteliaasta jopa hieman hiljaisesta käytöksestäni. Ihmettelen suomimiesten haukkumista ja samojen miesten valitusta muka naisten krattuiluista. Miten voi olla noin vaikeeta löytää seurustelu / elämänkumppania.
      Kohtelias asiallinen käytös kertoo jo sivistyksen tasosta ja pätee kaikkiin sukupuolesta riippumatta. Itse kierrän kaukaa bissikset ja liian tyrkyt.
      Naisissa minulle tärkeää on riittävä ulkonäkö ja sivistynyt asiallinen käytös.
      Ensimmäinen määre liittyy seksualisuuteen ja toinen pärjäämiseen makuukammarin ulkopuolella.

    • kiuyty

      Kyllä varmaan joku niistä 30 000 turvapaikanhakijoista on vielä vapaalla jalalla, jotka tulivat vuonna 2015. Vaikkakin näin yhden työntävän lastenvaunuja todella tyylikkään näköisen ja pukeutuneen leidin kanssa. Eihän siinä mitään , mutta miehellä oli 30 vuotta vanha lököttävä ja liian iso verkka asu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe