Mikä ehkäisyksi?

epätoivoinen2+30

Lopetin e-pillerit mikreenin takia. En halua syödä myöskään minipillereitä. Minkä ehkäisyn ottaisin käyttööni? Tällä hetkellä kondoomi käytössä.

8

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • copper-head

      Kuparikierukka jos et mitään hormoneja halua kroppaasi.

      • cklasjc

        Saako sen vaikkei ole synnyttänyt? Mites sen saa pois jos haluaakin lapsia, kun onhan tuota ikääkin jo :D


      • mnbvcxzxc
        cklasjc kirjoitti:

        Saako sen vaikkei ole synnyttänyt? Mites sen saa pois jos haluaakin lapsia, kun onhan tuota ikääkin jo :D

        ...Joskin joskus harvoin esteenä voi olla kohdun liian pieni koko tms.
        Pitkäaikainen suhde kannattaa olla, ettei vain tauteja tule...tulehduksien riskit kun ovat kierukan käyttäjillä suuremmat.

        Jotkut lääkärit eivät kierukkaa innokkaasti ole pistämässä ei-synnyttäneille, joten kannattaa vaatimalla vaatia, jos yrittävät pistää vastaan. Mutta toki kannattaa keskustella silti lääkärin kanssa sopivimmasta vaihtoehdosta; kierukka saattaa aiheuttaa esim. runsaat ja kivuliaat menkat.

        Mutta kierukan saa pois silloin, kun haluaa. Eihän siinä mitään ihmeellisempää kuin sen laitossakaan.


      • kuparinen vm-88
        cklasjc kirjoitti:

        Saako sen vaikkei ole synnyttänyt? Mites sen saa pois jos haluaakin lapsia, kun onhan tuota ikääkin jo :D

        saa ei-synnyttänytkin. No gynekologi ottaa sen sitten pois kun asiakas niin haluaa.


      • Rockin'Rio
        kuparinen vm-88 kirjoitti:

        saa ei-synnyttänytkin. No gynekologi ottaa sen sitten pois kun asiakas niin haluaa.

        Saa usein hiivatulehduksen? Onko se esteenä kierrukalle?


    • Kondomi..

      on hyvä. Mitäs sitä vaihtamaan.

    • ihmettelenpä vain

      no käytä sitä kortsua. mikä siinä on ongelmana?

    • Jos se tuntuu riittävän, et tarvitse muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1229
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      815
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      140
      589
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      547
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Kuolonkolari

      Onko menehtynyt rekan ja henkilöauton kolarissa lähestymiskiellon saanut henkilö.
      Sotkamo
      9
      456
    Aihe