Sinkkumiehenä helpompaa kuin sinkkunaisena

m30.

Otsikon mukaisia asioita ei muuten paljoa ole. Suurin osa sinkkumiehen elämästä on paljon raastavampaa ja häpeäntäyteisempää kuin sinkkunaisen elämä.

Jotkin asiat ovat miehen elämässä helpompia, mutta ne ovat lähinnä kuin säännön vahvistavia poikkeuksia. Tällainen tuli mieleen, kun olin äsken vähän urheilemassa, ja nyt lepuutan sohvalla kotona ja edessä pöydällä on kunnon himo mätöt. Jos olisin nainen, tuntisin itseni luultavasti bulimikoksi tällaisen ahtamisen jälkeen.

Harvassa on nautinnot sinkkumiehen elämässä.

218

10561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellastella

      "Suurin osa sinkkumiehen elämästä on paljon raastavampaa ja häpeäntäyteisempää kuin sinkkunaisen elämä."

      Mulla on kyllä paaaaljon vaikeampaa. Pää pöntössä ei kauaa helpota.

      • m30.

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.


      • ellastella
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.


      • allmächt'ge jungfrau
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        "Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies."

        Mihin sinä oikeastaan perustat tämän näkemyksesi? Naisten keskuudessa olen kyllä itse huomannut sellaisen kuvion, että kun nainen löytää miehen, nainen rupeaa hengailemaan lähes täysin miehen, miehen kavereiden ja muiden pariskuntien kanssa, ja vanhat sinkkuystävät unohtuvat täysin. Vauva onkin sitten viimeinen niitti. Sitten joskus kun lapsi on jo vähän kasvanut ja alkaa kyllästyttää perhe-elämän arki, nainen alkaa lämmitellä suhteita vanhoihin kavereihin... tai ainakin yrittää.

        En tietenkään väitä, että kaikki naiset tekevät noin, mutta kyllä sinkkunainen putoaa yhtä herkästi ulos vanhasta kaveripiiristään, kun tuo kaveripiiri alkaa pariutua. Mutta yleensä ne sinkkunaiset sitten löytävät toisensa ja alkavat kaveerata keskenään. Ehkä tuo on sitten naisille luontevampaa, uusien kaverisuhteiden luominen? Mene ja tiedä.

        (Mutta tuo tietysti koskee "normaaleja" naisia, ei sosiaalisesti tumpeloita friikkinysvöjä.)


      • m30.
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies."

        Mihin sinä oikeastaan perustat tämän näkemyksesi? Naisten keskuudessa olen kyllä itse huomannut sellaisen kuvion, että kun nainen löytää miehen, nainen rupeaa hengailemaan lähes täysin miehen, miehen kavereiden ja muiden pariskuntien kanssa, ja vanhat sinkkuystävät unohtuvat täysin. Vauva onkin sitten viimeinen niitti. Sitten joskus kun lapsi on jo vähän kasvanut ja alkaa kyllästyttää perhe-elämän arki, nainen alkaa lämmitellä suhteita vanhoihin kavereihin... tai ainakin yrittää.

        En tietenkään väitä, että kaikki naiset tekevät noin, mutta kyllä sinkkunainen putoaa yhtä herkästi ulos vanhasta kaveripiiristään, kun tuo kaveripiiri alkaa pariutua. Mutta yleensä ne sinkkunaiset sitten löytävät toisensa ja alkavat kaveerata keskenään. Ehkä tuo on sitten naisille luontevampaa, uusien kaverisuhteiden luominen? Mene ja tiedä.

        (Mutta tuo tietysti koskee "normaaleja" naisia, ei sosiaalisesti tumpeloita friikkinysvöjä.)

        Naiset ovat pääosassa siinä kuviossa, että pariskunnat alkavat järjestää "pariskuntailtoja", joihin kutsutaan vain toisia pariskuntia, sekä satunnaisesti joku sinkkunainen. Sinkkumiehiä näihin ei kutsuta ikinä. Lisäksi pariutuneet naiset yleensä pyrkivät torppaamaan kaikki ajanvietto-ideat, jotka tulevat miehen sinkkukavereilta. Koska useimmat miehet ovat vähintään jonkin verran tossun alla, tämä naisten ilkeä asenne siirtyy osittain myös heidän miehiinsä.


      • ellastella
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies."

        Mihin sinä oikeastaan perustat tämän näkemyksesi? Naisten keskuudessa olen kyllä itse huomannut sellaisen kuvion, että kun nainen löytää miehen, nainen rupeaa hengailemaan lähes täysin miehen, miehen kavereiden ja muiden pariskuntien kanssa, ja vanhat sinkkuystävät unohtuvat täysin. Vauva onkin sitten viimeinen niitti. Sitten joskus kun lapsi on jo vähän kasvanut ja alkaa kyllästyttää perhe-elämän arki, nainen alkaa lämmitellä suhteita vanhoihin kavereihin... tai ainakin yrittää.

        En tietenkään väitä, että kaikki naiset tekevät noin, mutta kyllä sinkkunainen putoaa yhtä herkästi ulos vanhasta kaveripiiristään, kun tuo kaveripiiri alkaa pariutua. Mutta yleensä ne sinkkunaiset sitten löytävät toisensa ja alkavat kaveerata keskenään. Ehkä tuo on sitten naisille luontevampaa, uusien kaverisuhteiden luominen? Mene ja tiedä.

        (Mutta tuo tietysti koskee "normaaleja" naisia, ei sosiaalisesti tumpeloita friikkinysvöjä.)

        Onneksi tällä palstalla ei kuleksi irrallaan ainuttakaan sosiaalisesti tumpeloa friikkinysvöä.


      • allmächt'ge jungfrau
        m30. kirjoitti:

        Naiset ovat pääosassa siinä kuviossa, että pariskunnat alkavat järjestää "pariskuntailtoja", joihin kutsutaan vain toisia pariskuntia, sekä satunnaisesti joku sinkkunainen. Sinkkumiehiä näihin ei kutsuta ikinä. Lisäksi pariutuneet naiset yleensä pyrkivät torppaamaan kaikki ajanvietto-ideat, jotka tulevat miehen sinkkukavereilta. Koska useimmat miehet ovat vähintään jonkin verran tossun alla, tämä naisten ilkeä asenne siirtyy osittain myös heidän miehiinsä.

        "Naiset ovat pääosassa siinä kuviossa, että pariskunnat alkavat järjestää "pariskuntailtoja", joihin kutsutaan vain toisia pariskuntia, sekä satunnaisesti joku sinkkunainen. Sinkkumiehiä näihin ei kutsuta ikinä."

        No ei kyllä minun tietääkseni sinkkunaisiakaan, paitsi jos tarkoituksena on naittaa sinkkuystävänainen jollekin sinkkuystävämiehelle. Ja silloin kai kutsutaan sinkkumieskin... vai?


      • allmächt'ge jungfrau
        ellastella kirjoitti:

        Onneksi tällä palstalla ei kuleksi irrallaan ainuttakaan sosiaalisesti tumpeloa friikkinysvöä.

        Ei tietenkään! Pois se meistä.


      • Griiih
        m30. kirjoitti:

        Naiset ovat pääosassa siinä kuviossa, että pariskunnat alkavat järjestää "pariskuntailtoja", joihin kutsutaan vain toisia pariskuntia, sekä satunnaisesti joku sinkkunainen. Sinkkumiehiä näihin ei kutsuta ikinä. Lisäksi pariutuneet naiset yleensä pyrkivät torppaamaan kaikki ajanvietto-ideat, jotka tulevat miehen sinkkukavereilta. Koska useimmat miehet ovat vähintään jonkin verran tossun alla, tämä naisten ilkeä asenne siirtyy osittain myös heidän miehiinsä.

        Kai sinä tiedät senkin, että aina ne "vaimo/tyttöystävä ei päästä" -selitykset eivät pidä paikkaansa, vaan mies ei vaan itse halua lähteä ja käyttää naistaan tekosyynä?


      • Eewuli
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        Mie saan jo nyt tuollaista halveksuntaa "ei miestä eikä lapsia, miksei??!"
        Kun en taho nyt miestä ja lapsista en sinällään tykkää juurikhan, muuta ku sen verran ettei ole oma.
        Pahasti katotaan kyl kun kissan ja koiran omistaa muttei mukuloita..


      • Ei noin
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Mun kaksi parasta naispuolista ystävääni ovat parisuhteessa enkä ole kokenut tulevani hyljeksityksi heidän taholtaan. Sun teorian mukaan mut olisi pitänyt hylätä täysin. Päinvastoin. Minähän joudun ihan liian usein kaiken maailman kissanristiäisiin kitumaan huipputylsien parien seuraan keskustelemaan kesäverhoista tai autoista.


      • Ei noin
        m30. kirjoitti:

        Naiset ovat pääosassa siinä kuviossa, että pariskunnat alkavat järjestää "pariskuntailtoja", joihin kutsutaan vain toisia pariskuntia, sekä satunnaisesti joku sinkkunainen. Sinkkumiehiä näihin ei kutsuta ikinä. Lisäksi pariutuneet naiset yleensä pyrkivät torppaamaan kaikki ajanvietto-ideat, jotka tulevat miehen sinkkukavereilta. Koska useimmat miehet ovat vähintään jonkin verran tossun alla, tämä naisten ilkeä asenne siirtyy osittain myös heidän miehiinsä.

        Mun parhaan kaverin typerä mies pyrkii joskus torppaamaan minun lennokkaat ideani vapaa-ajanviettotavoista. Se onkin vähän tylsä. Ja mustasukkainen. Turhasta. Minä olen maailman viimeinen mies josta sen kannattaisi olla mustasukkainen.


      • allmighty virgin
        Ei noin kirjoitti:

        Mun kaksi parasta naispuolista ystävääni ovat parisuhteessa enkä ole kokenut tulevani hyljeksityksi heidän taholtaan. Sun teorian mukaan mut olisi pitänyt hylätä täysin. Päinvastoin. Minähän joudun ihan liian usein kaiken maailman kissanristiäisiin kitumaan huipputylsien parien seuraan keskustelemaan kesäverhoista tai autoista.

        Mutta sä oletkin Eino, miten kukaan sua vois hyljeksiä


      • Sinkkunainen84_84
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        Edeltävään voisin vielä lisätä, että sinkkunaisten painostus on kovempaa ja arvostelu raaempaa kuin sinkkumiesten, koska valla on se oletus, että nainen saa kyllä parisuhteeseen kelpaavan miehen ja seksiähän saa ihan vaan sormia näpsäyttämällä.

        Näinhän se ei mene, mikä näyttää olevan mahdottoman vaikeaa ymmärtää suurimmalle osalle miehistä ja naisita.

        Sitten sitä saa kuulla tätä sopaa "No kun sä oot noin nätti/mukava/kiva, miksi sulla ei ole miestä? Taidat olla nyt ihan liian nirppanokka! Laske tasoa, tapaile ihmisiä, hyväksy joku vaikka ei yhtään innosta, kokeile ees!"

        Tai sitten ivaillaan "biologisella kellolla" tai muilla "luonnollisilla vieteillä" sekä naisen tyhmyydellä tyylin "Kyllä sä oikeesti haluat, mutta et vaan sitä huomaa. Jos vähän saisit munaa, niin kyllä huomaisit kuinka seksi on niiiiin ihanaa ja maittavaa. Hymyilisit säkin vähän enemmän ja olisit tasapainoinen!"

        Ei prkl!

        Ja sitten on vielä se porukka, jonka mielestä nainen ei voi olla täysinen naine eli tuntea oloaan naiseksi ja olla sinut itsenäs kanssa naisena, jos ei ole miestä ja perhettä --> jotain mitä passata, hoitaa ja järjesteää.

        Sinkkumies saa vapaasti olla yksin, syrjäytynyt ja ties mitä, koska kaikki olettaa, että suomalainen mies on looseri. Suomalaisen miehen elämähän on muutenkin pielessä joten ei se mitään vaakakupissa paina, jos on ilman naista /parisuhdetta.


      • realismus
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Pariutuneet naiset voivat lähteä sinkkunaisystäviensa kanssa ulos tms tyttöjen iltaa, mutta eronnutta naista ei juurikaan kutsuta enää pariskuntien tilaisuuksiin. Yksinäinen nainen on aina uhka, joka vaanii jokaista miespoloa, valmiina riistämään rakastavan vaimon käsivarsilta :D


      • . . .
        Ei noin kirjoitti:

        Mun parhaan kaverin typerä mies pyrkii joskus torppaamaan minun lennokkaat ideani vapaa-ajanviettotavoista. Se onkin vähän tylsä. Ja mustasukkainen. Turhasta. Minä olen maailman viimeinen mies josta sen kannattaisi olla mustasukkainen.

        ...paras kaverisi on nainen, ja sen mies ei haluaisi naistaan päästää sinun kanssa ilottelemaan? Ymmärrän miestä täysin, ellet sitten ole julkihomo. Silloin sen ehkä ymmärtäisi.

        Jos hänen naisensa haluaa viettää sinun kanssasi aikaa ennemmin kuin hänen kanssaan, ja olet normaali hetero, olet hyvin vaarallinen, usko pois.


      • . . .
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Yrität nyt epätoivoisesti todistella, että omakohtaiset kokemuksesi olisivat yleistettävissä isompaan populaatioon.

        Oletko koskaan ajatellut, että ehkä sinkkumiehillä ei yleisesti ottaen menekään niin huonosti kuin juuri sinulla menee? Tai että on varteen otettava määrä sinkkunaisia, joilla menee yleisesti ottaen yhtä huonosti kuin sinullakin?

        Ehkä sinkkumiehiä ei kategorisesti syrjitäkään tai heille naljailla. Ehkä vain sinua syrjitään ja sinulle naljaillaan. Ehkä sinkkunaisiakaan ei kategorisesti syrjitä vaan pelkästään yksittäistapauksia?


      • ellastella
        Eewuli kirjoitti:

        Mie saan jo nyt tuollaista halveksuntaa "ei miestä eikä lapsia, miksei??!"
        Kun en taho nyt miestä ja lapsista en sinällään tykkää juurikhan, muuta ku sen verran ettei ole oma.
        Pahasti katotaan kyl kun kissan ja koiran omistaa muttei mukuloita..

        Mä yritän muistaa sanoa niille (asialliseen sävyyn): Se ei ole sinun asiasi./ Enpä vain ole kelvannut kenellekään.

        Mutta jokin siinä satuttaa.

        Vaikka itse asiassa esim. vauvat ovat musta rumia ja kummallisia. Käsittämättömiä.


      • 17
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Pariutuneet naiset nimenomaan syrjivät sinkkunaisia, ja tämä koskee kaikkia muitakin elämänalueita kuin ystävien ja tuttavien illan istujaisia. Jos tekee töitä tai opiskelee naisvaltaisella alalla, sinkkunainen saa lähes päivittäin kuulla olevansa 3. luokan ihminen ja työntekijä. Naisista löytyy yllättävän paljon kanoja, jotka määrittävät oman sekä kaikkien muidenkin naisten ihmisarvon, kyvyt ja taidot, sen mukaan onko naisella mies ja millaisessa sosio-ekonomisessa asemassa tämä miekkonen on.


      • 10
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Sinkkunaista pidetään friikkinä, koska hyvin monet (ehkä jopa huomaatattaan) edelleen pitävät naisen mittana omaa miestä ja perhettä. Tämä asenne tulee ilmi kaikilla elämän alueilla, ei pelkästään kutsumattomuutena ystävien ja tuttavien illan istujaisiin. Työelämässäkään yksinelävää naista ei nähdä ammattiroolissaan, vaan naimattomana ämmänä. Sinkkunaisen sinkkuuteen etsitään aina syytä kiihkeällä vimmalla ja sylki roiskuen. Ellei ulkonäössä ole ilmeistä vikaa, kuten lihavuutta, spekuloidaan mielellään mielenterveysongelmilla, vaikealla lapsuudella, julistetaan luonne hankalaksi ja arvuutellaan josko kyse sittenkin on peräti lesboudesta tai kaappiuskovaisuudesta. Hämmästyttävää on, että saman ihmisen naimattomuuden pohtiminen jaksaa kiinnostaa samoja seurueita päivästä ja vuodesta toiseen. En ole havainnut, että miehen siviilisäädyn ruotiminen olisi kohonnut yhtä kiimaiseksi seuraleikiksi. Miehen sinkkuutta ei myöskään mielletä vajavaisuudeksi.


      • aa-aa- heikki
        10 kirjoitti:

        Sinkkunaista pidetään friikkinä, koska hyvin monet (ehkä jopa huomaatattaan) edelleen pitävät naisen mittana omaa miestä ja perhettä. Tämä asenne tulee ilmi kaikilla elämän alueilla, ei pelkästään kutsumattomuutena ystävien ja tuttavien illan istujaisiin. Työelämässäkään yksinelävää naista ei nähdä ammattiroolissaan, vaan naimattomana ämmänä. Sinkkunaisen sinkkuuteen etsitään aina syytä kiihkeällä vimmalla ja sylki roiskuen. Ellei ulkonäössä ole ilmeistä vikaa, kuten lihavuutta, spekuloidaan mielellään mielenterveysongelmilla, vaikealla lapsuudella, julistetaan luonne hankalaksi ja arvuutellaan josko kyse sittenkin on peräti lesboudesta tai kaappiuskovaisuudesta. Hämmästyttävää on, että saman ihmisen naimattomuuden pohtiminen jaksaa kiinnostaa samoja seurueita päivästä ja vuodesta toiseen. En ole havainnut, että miehen siviilisäädyn ruotiminen olisi kohonnut yhtä kiimaiseksi seuraleikiksi. Miehen sinkkuutta ei myöskään mielletä vajavaisuudeksi.

        Vielä haluaisin lisätä tähän, että Suomessa tapaa jopa yhä tänäkin päivänä etenkin miehiä - vanhempaa ikäpolvea - jotka nähdessään yksinäisen naisen kahvilassa tai ravintolassa tms. kuvittelevat tämän "vapaaksi riistaksi" tai maksulliseksi naiseksi. Siis tänäkin päivänä protestanttis-maallistuneessa Suomessa, ei ääri-islamilaisessa valtiossa!

        Naineet naiset saattavat myös tosissaan kuvitella, että kaikilla muillakin naisilla on yhtä kova tarve saada ne "pakolliset" lapset kuin hänellä on ollut. Ei se niin mene. Pitää päästä tuollaisten asioiden yli tässä kansoitetussa maailmassa.


      • Ei noin
        . . . kirjoitti:

        ...paras kaverisi on nainen, ja sen mies ei haluaisi naistaan päästää sinun kanssa ilottelemaan? Ymmärrän miestä täysin, ellet sitten ole julkihomo. Silloin sen ehkä ymmärtäisi.

        Jos hänen naisensa haluaa viettää sinun kanssasi aikaa ennemmin kuin hänen kanssaan, ja olet normaali hetero, olet hyvin vaarallinen, usko pois.

        "...paras kaverisi on nainen, ja sen mies ei haluaisi naistaan päästää sinun kanssa ilottelemaan?"

        Kyllä.

        "Ymmärrän miestä täysin, ellet sitten ole julkihomo. Silloin sen ehkä ymmärtäisi."

        Meillä on sisar-velisuhde. En nyt ala selittämään mutta usko pois, yhdyntä tai romanttinen suhde ei kiinnosta kumpaakaan.

        "Jos hänen naisensa haluaa viettää sinun kanssasi aikaa ennemmin kuin hänen kanssaan, ja olet normaali hetero, olet hyvin vaarallinen, usko pois."

        En ole. Itselleen se mies ongelmia hankkii.


      • Reipas Poikamies
        Sinkkunainen84_84 kirjoitti:

        Edeltävään voisin vielä lisätä, että sinkkunaisten painostus on kovempaa ja arvostelu raaempaa kuin sinkkumiesten, koska valla on se oletus, että nainen saa kyllä parisuhteeseen kelpaavan miehen ja seksiähän saa ihan vaan sormia näpsäyttämällä.

        Näinhän se ei mene, mikä näyttää olevan mahdottoman vaikeaa ymmärtää suurimmalle osalle miehistä ja naisita.

        Sitten sitä saa kuulla tätä sopaa "No kun sä oot noin nätti/mukava/kiva, miksi sulla ei ole miestä? Taidat olla nyt ihan liian nirppanokka! Laske tasoa, tapaile ihmisiä, hyväksy joku vaikka ei yhtään innosta, kokeile ees!"

        Tai sitten ivaillaan "biologisella kellolla" tai muilla "luonnollisilla vieteillä" sekä naisen tyhmyydellä tyylin "Kyllä sä oikeesti haluat, mutta et vaan sitä huomaa. Jos vähän saisit munaa, niin kyllä huomaisit kuinka seksi on niiiiin ihanaa ja maittavaa. Hymyilisit säkin vähän enemmän ja olisit tasapainoinen!"

        Ei prkl!

        Ja sitten on vielä se porukka, jonka mielestä nainen ei voi olla täysinen naine eli tuntea oloaan naiseksi ja olla sinut itsenäs kanssa naisena, jos ei ole miestä ja perhettä --> jotain mitä passata, hoitaa ja järjesteää.

        Sinkkumies saa vapaasti olla yksin, syrjäytynyt ja ties mitä, koska kaikki olettaa, että suomalainen mies on looseri. Suomalaisen miehen elämähän on muutenkin pielessä joten ei se mitään vaakakupissa paina, jos on ilman naista /parisuhdetta.

        "Suomalaisen miehen elämähän on muutenkin pielessä joten ei se mitään vaakakupissa paina, jos on ilman naista /parisuhdetta. "

        Väärin. Sä puhut niistä alko/sosku miehistä.

        Jos miehellä onkin STATUSTA eli sitä menestystä jota EI NAINEN tuo parisuhteen muodossa, niin alkaa muiden epäilys miehen sexuaalisuudesta tai muuten kyvyistä olla suhteessa naiseen. "Sähän oot niin kiva mies ja hyvin menee, sustahan naiset kilpailee oikein" Joo kiva kuulla tollasta.... ja sanoo että ei löydy oikeaa eikä väärää naista.

        Mun unelma nainen olis vähän sellainen ujo naapurintyttö josta saisin pitää miehekkäästi huolta, auttaa ja olla tukena. Tarkoitan että olisin hänelle se miehekäs mies omana itsenäni EN verrattuna bilenaisen kuvitelmiin yt miehiinsä. Masentuneisiin naisiin en koske pitkällä kepilläkään, niistä ei tule kun ongelmia jossain vaiheessa, kokemusta mulla on. Käveleviä aikapommeja. Vievät kaikki voimat.


      • niinniinpä
        Sinkkunainen84_84 kirjoitti:

        Edeltävään voisin vielä lisätä, että sinkkunaisten painostus on kovempaa ja arvostelu raaempaa kuin sinkkumiesten, koska valla on se oletus, että nainen saa kyllä parisuhteeseen kelpaavan miehen ja seksiähän saa ihan vaan sormia näpsäyttämällä.

        Näinhän se ei mene, mikä näyttää olevan mahdottoman vaikeaa ymmärtää suurimmalle osalle miehistä ja naisita.

        Sitten sitä saa kuulla tätä sopaa "No kun sä oot noin nätti/mukava/kiva, miksi sulla ei ole miestä? Taidat olla nyt ihan liian nirppanokka! Laske tasoa, tapaile ihmisiä, hyväksy joku vaikka ei yhtään innosta, kokeile ees!"

        Tai sitten ivaillaan "biologisella kellolla" tai muilla "luonnollisilla vieteillä" sekä naisen tyhmyydellä tyylin "Kyllä sä oikeesti haluat, mutta et vaan sitä huomaa. Jos vähän saisit munaa, niin kyllä huomaisit kuinka seksi on niiiiin ihanaa ja maittavaa. Hymyilisit säkin vähän enemmän ja olisit tasapainoinen!"

        Ei prkl!

        Ja sitten on vielä se porukka, jonka mielestä nainen ei voi olla täysinen naine eli tuntea oloaan naiseksi ja olla sinut itsenäs kanssa naisena, jos ei ole miestä ja perhettä --> jotain mitä passata, hoitaa ja järjesteää.

        Sinkkumies saa vapaasti olla yksin, syrjäytynyt ja ties mitä, koska kaikki olettaa, että suomalainen mies on looseri. Suomalaisen miehen elämähän on muutenkin pielessä joten ei se mitään vaakakupissa paina, jos on ilman naista /parisuhdetta.

        Nykyään sanonkin vain suoraan ettei passaaminen ja myötäileminen kiinnosta,tahdon olla yksin ja ilman mitään huolehdittavaa. Oma napa ja oma tupa=oma lupa.

        Usein olenkin kuullut ettei se yhteiselo sitten lopultaolekaan niin hauskaa. Moni nainen on sanonut että voi jos voisi valita vielä toisin(pallo jalassa ja lapset mukana kuvioissa asuntolainoineen kaikkineen), ovat kuulemma minulle kateellisia.Minä en ole kade kenellekään, olen valinnut oikein.

        Mutta hei ajatteles, mikä ihanuus on viedä lapset tarhaan/kouluun ja raahautua töihin, töiden jälkeen hakea lapset ja laittaa ruoka, kuskata lapsia ties mihin harrasteisiin ja sillä aikaa kurvata kauppaan ja muille asioille, pyykätä, tiskata, siivota tehdä rästihommia, ehkä töitäkin siinä sivussa ja sitten hakea lapset, auttaa ehkä läksyissä sekä tukea lapsia ongelmissa ja kasvattaa.. sitten viimein iltapesut sun muut touhut ja pistää lapset petiin. Miettiä siinä vähän seuraavan päivän ohjelmaa, ehkä vanhempain touhuja koululle tai varainkeruuta. Appivanhempien luona vierailuiden ja omien vanhempien vierailujen välillä arpomista, milloin mihinkin.
        Kun oot suurein piirtein valmiina lepoon ja kello huutaa vajaata kahdeksaa nukkumatuntia alkaa ukko vaatimaan huomiota ja nykii yöpaidan helmaa. Siinä sitten valitset joko viikon puhumattomuuden v*ttuilut tai parinkymmenen minuutin pakollisen viihdytyssession. Etkä välttämättä tule edes itse kun oot poikki tahi huolet painaa, kun ukko tulee, kaikki on hyvin. Ihanuutta? Missä kohtaa?
        Ei ihme että naiset on töissäkin ihan p*rseeseenammuttuja välillä. Ymmärrän heitä, ja sen, että he inhoavat minua. Pääsen liian helpolla.


      • N39ilman_kutsuja
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Ei muuten pidä paikkaansa etteikö pariutuneet naisystävät jättäisi sinkkunaisystäviänsä illanistujaisten kutsulistan ulkopuolelle.. Monet kekkerit on jäänyt kokematta kun ei ole miesystävää. Sinkkukavereiden kanssa tai sitten harrastuksista tuttujen kavereiden kanssa on illanviettoja joissa on sinkkuja että parillisia ihmisiä. Mutta aivan "oikeat alkuperäiset" ystävät eivät kutsu sinkkunaisia kylään ellei kyse ole vain ja ainoastaan NAISTEN illasta. Luulevat kai, että varastamme heiltä miehen..
        Itse en lähtisi ikinä vikittelemään ystävän tai kenenkään miestä, joten olisi kiva jos Suomessakin olisi illanistujaisia, tai että minun ystäväpiirissä järjestettäisiin istujaisia, johon kutsuttaisiin sinkkuja että pariutuneita. Ystävien ystävät on usein saman henkisiä kuin itsekin....joten eikö olisi kiva saattaa yhteen kaksi sinkkuystävää ja saada ystäväpari?


      • Ei noin
        . . . kirjoitti:

        Yrität nyt epätoivoisesti todistella, että omakohtaiset kokemuksesi olisivat yleistettävissä isompaan populaatioon.

        Oletko koskaan ajatellut, että ehkä sinkkumiehillä ei yleisesti ottaen menekään niin huonosti kuin juuri sinulla menee? Tai että on varteen otettava määrä sinkkunaisia, joilla menee yleisesti ottaen yhtä huonosti kuin sinullakin?

        Ehkä sinkkumiehiä ei kategorisesti syrjitäkään tai heille naljailla. Ehkä vain sinua syrjitään ja sinulle naljaillaan. Ehkä sinkkunaisiakaan ei kategorisesti syrjitä vaan pelkästään yksittäistapauksia?

        Musta tuntuu että m30 saa kakkaa niskaan naisilta ja ilmeisesti muiltakin koska on ruikuttaja. Jos oikeasti kerjää vittuilua niin kyllä joku löytyy aina vittuilemaan. Ei se vaikeaa ole. Ja naisettomuuden syy? Löytyy ihan varmasti luonteesta. Miten joku voi olla noin peruspessimisti ja nähdä kaikessa vaan pahaa ja väärää ja nyyhkyn nyyhkyn. Mulla on varmaan sata kertaa enemmän syitä olla kaikkea vihaava surkimus mutta enpä ole.


      • Nuori nainen
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Ei pidä yleistää. Itse pariutuneena naisena voin todeta että kyllä meillä kutsutaan illanistujaisiin mukaan myös sinkkumieskavereita. Fakta vain on se, että naiset ovat sosiaalisempia ja pitävät tiiviimmin yhteyttä omiin kavereihinsa kuin monet miehet ja siksi sinkkunaiset aina kutsutaan paikalle.


      • sinkutuskus

        Sinkkunainen tarvitsee vain sinkkumiehen pyllypuolta kertoo parisuhdeterapeutti Aina Ilona Pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi


      • ritva111
        Eewuli kirjoitti:

        Mie saan jo nyt tuollaista halveksuntaa "ei miestä eikä lapsia, miksei??!"
        Kun en taho nyt miestä ja lapsista en sinällään tykkää juurikhan, muuta ku sen verran ettei ole oma.
        Pahasti katotaan kyl kun kissan ja koiran omistaa muttei mukuloita..

        Minä itse olen naimisissa ja minulla on sinkku kavereita. Minä en ainakaan halveksi sinkku ihmisiä. Sinkut ovat ihmisiä niin kuin kuka tahansa muu.
        Tämäpä oli virkistävää lukemista, kun joku muukaan ei tykkää lapsista. Sukulaislapset menettelevät. Omia en hanki ja sillä hyvä.


      • porukalla on kiva
        N39ilman_kutsuja kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa etteikö pariutuneet naisystävät jättäisi sinkkunaisystäviänsä illanistujaisten kutsulistan ulkopuolelle.. Monet kekkerit on jäänyt kokematta kun ei ole miesystävää. Sinkkukavereiden kanssa tai sitten harrastuksista tuttujen kavereiden kanssa on illanviettoja joissa on sinkkuja että parillisia ihmisiä. Mutta aivan "oikeat alkuperäiset" ystävät eivät kutsu sinkkunaisia kylään ellei kyse ole vain ja ainoastaan NAISTEN illasta. Luulevat kai, että varastamme heiltä miehen..
        Itse en lähtisi ikinä vikittelemään ystävän tai kenenkään miestä, joten olisi kiva jos Suomessakin olisi illanistujaisia, tai että minun ystäväpiirissä järjestettäisiin istujaisia, johon kutsuttaisiin sinkkuja että pariutuneita. Ystävien ystävät on usein saman henkisiä kuin itsekin....joten eikö olisi kiva saattaa yhteen kaksi sinkkuystävää ja saada ystäväpari?

        Aivan. Uutena vuotena kutsuttiin mukaan paljon kavereita (niin sinkkuja kuin parejakin) illan istujaisiin ja menneenä viikonlopuuna sain kulla että nyt on kaksi sinkkua vähemmän. Mukavaa. Laskiaisena saamme sitten uuden parin mukaan seuraavaan tapaamiseen.


      • Kyllä näin on
        ritva111 kirjoitti:

        Minä itse olen naimisissa ja minulla on sinkku kavereita. Minä en ainakaan halveksi sinkku ihmisiä. Sinkut ovat ihmisiä niin kuin kuka tahansa muu.
        Tämäpä oli virkistävää lukemista, kun joku muukaan ei tykkää lapsista. Sukulaislapset menettelevät. Omia en hanki ja sillä hyvä.

        Mikä lapsissa on vikana. Jos ei tykkää lapsista, tartteeko sitä kaikille kuuluttaa.
        Ilman lapsia ei ole tulevaisuutta.


      • Rosvo-Roopen kosto
        Kyllä näin on kirjoitti:

        Mikä lapsissa on vikana. Jos ei tykkää lapsista, tartteeko sitä kaikille kuuluttaa.
        Ilman lapsia ei ole tulevaisuutta.

        Ihmiset jotka ei pidä lapsista ja/tai eläimistä on outoja ja sydämettömän tuntuisia.


      • realismus
        Kyllä näin on kirjoitti:

        Mikä lapsissa on vikana. Jos ei tykkää lapsista, tartteeko sitä kaikille kuuluttaa.
        Ilman lapsia ei ole tulevaisuutta.

        Kannattaa kuuluttaa - kun kaikille on selvää, etten pidä lapsista, en ole saanut rasittavia kummipyyntöjä. Tosin en ole kirkossakaan, mutta nykyisin agnostikotkin järjestävät kaikenlaisia rinnakkaiskotkotuksia. Eikä kukaan pyydä lapsenvahdiksi. On niin epämukavaa kiemurella ja miettiä tekosyitä. Olen myös kartoittanut ravintolat, joita kannattaa välttää varsinkin sunnuntaisin. Vaikka huomaahan ne jo siitä, mikäli ravintolassa on pallomeri.


      • realismus
        Rosvo-Roopen kosto kirjoitti:

        Ihmiset jotka ei pidä lapsista ja/tai eläimistä on outoja ja sydämettömän tuntuisia.

        Eläimet ovat yleensä aina ihania. Lapset taas silloin, kun ovat vielä hiljaa vaunuissaan tai kyllin varttuneita kommunikoidakseen järkevästi.


      • ... -mjaahas
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Tasan tarkkaan ei sinkkunainen mahdu pariskuntien joukkoon, vielä vähemmän jos on pariskunnalla on lapsia. Kuulumisia ei tartte enää kysellä, koska ei ole aikaa. Kummasti alkaa kuulumiset kiinnostaa taas kun alkaakin seurustelemaan


      • LH
        Rosvo-Roopen kosto kirjoitti:

        Ihmiset jotka ei pidä lapsista ja/tai eläimistä on outoja ja sydämettömän tuntuisia.

        Ihminen, joka vihaa lapsia, ei voi olla täysin paha


      • ..........
        realismus kirjoitti:

        Eläimet ovat yleensä aina ihania. Lapset taas silloin, kun ovat vielä hiljaa vaunuissaan tai kyllin varttuneita kommunikoidakseen järkevästi.

        Sulle lapset on siis lemmikkejä, jotka on kivoja silloin kun on helppohoitoisia.


      • 1-forever
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        Kyllä yhteiskunnan pohjasakkaa ovat monen lapsen yh naiset.
        Eikä sillä näytä olevan väliä miten ovat tilanteeseen ajautuneet.

        Yleensäkin olen sitä mieltä, että koko yhteiskunta on niin sala-normittunut.
        Johtuneeko tämä siitä, että pressamme on lesbo joka ajaa seta ideologiaa?
        Ihmisethän vihaa sellaista, homoliittojen siunaamista.

        Joskus tuntuu, että sallitumpaa on olla homo kuin ujo-ruma hetoromies.


      • gzxfgtrtre
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Suomalaisilla miehillä on aivan uskomaton taipumus ITSESÄÄLIIN. Sinkkumiehet ovat kaikkein pahimpia itsesäälijöitä.


      • Single man
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        "Suomalaisen miehen elämähän on muutenkin pielessä joten ei se mitään vaakakupissa paina, jos on ilman naista /parisuhdetta. "

        Väärin. Sä puhut niistä alko/sosku miehistä.

        Jos miehellä onkin STATUSTA eli sitä menestystä jota EI NAINEN tuo parisuhteen muodossa, niin alkaa muiden epäilys miehen sexuaalisuudesta tai muuten kyvyistä olla suhteessa naiseen. "Sähän oot niin kiva mies ja hyvin menee, sustahan naiset kilpailee oikein" Joo kiva kuulla tollasta.... ja sanoo että ei löydy oikeaa eikä väärää naista.

        Mun unelma nainen olis vähän sellainen ujo naapurintyttö josta saisin pitää miehekkäästi huolta, auttaa ja olla tukena. Tarkoitan että olisin hänelle se miehekäs mies omana itsenäni EN verrattuna bilenaisen kuvitelmiin yt miehiinsä. Masentuneisiin naisiin en koske pitkällä kepilläkään, niistä ei tule kun ongelmia jossain vaiheessa, kokemusta mulla on. Käveleviä aikapommeja. Vievät kaikki voimat.

        Niinpä... itsekin olen sellainen ihan hyvin toimeentuleva asiantuntijatehtävissä oleva mies. Työyhteisössäni on sekä naisia että miehiä, suurin osa pariutuneita ja osalla jos lapsetkin. Uskon kumminkin, että on paljon OMASTA itsetunnosta ja päästä kiinni se, mitä uskoo muiden ajattelevan itsestään. Eli jos haluaa ymmärtää muita ja ajatella heidänkin ymmärtävän minua, niin on paljon helpompi olotila. En kadehdi normiheteroparien arkea, kun täytyy herätä vähintään tuntia aikaisemmin aamuisin, jotta ehtii viedä lapset tarhaan tai hoitoon tai mihin vaan. Ja täytyy kuskata kaksin käsin maitoa ja muroa ja viedä muksuja harrastuksiin.
        Niin, itselläni ei tuota kaikkea ole, mutta onneksi on hyviä ystäviä. Ja hienoa huomata, että kaltaisiani sinkkumiehiä (oon siis jo 37 v) ja sinkkunaisia on muitakin. Kukaan meistä ei ole yksin tässä joukossa, vaan kaltaisiamme on paljon... ja hyvin me pärjätään! Kuten ne perheellisetkin, I hope so!


      • no vinttu joo
        Eewuli kirjoitti:

        Mie saan jo nyt tuollaista halveksuntaa "ei miestä eikä lapsia, miksei??!"
        Kun en taho nyt miestä ja lapsista en sinällään tykkää juurikhan, muuta ku sen verran ettei ole oma.
        Pahasti katotaan kyl kun kissan ja koiran omistaa muttei mukuloita..

        Mulla on sama juttu.. miks ei sul oo miestä, nyt pitäis kyllä hankkia jo lapsia jos meinaa hankkia.. niin olen 25v..


      • jotain.1

        Mutta joo, totta moni poika haluaisi varmaan jonkun tytön vierelleen nukkumaan.. minä ainakin haluaisin ja sitten herätä vierestä..


      • sinkkumies_stadi
        ellastella kirjoitti:

        Mä yritän muistaa sanoa niille (asialliseen sävyyn): Se ei ole sinun asiasi./ Enpä vain ole kelvannut kenellekään.

        Mutta jokin siinä satuttaa.

        Vaikka itse asiassa esim. vauvat ovat musta rumia ja kummallisia. Käsittämättömiä.

        "Enpä vain ole kelvannut kenellekään."

        Minulle kelpaisit: tule ja ota !

        Soita ja sovi treffit: 044 567 0800 / Mika

        Mutta siihenhän sinusta ei ole !

        Sinkkunaisella on mahdollisuus päästä naimisiin heti: soittaa minulle ja tutustuu ja tulee vaimokseni.

        Mutta sinkkumiehellä ei ole mahdollisuutta päästä naimisiin. Minäkin olen postaillut tänne numeroa viimeiset 10 vuotta, sinä aikana tasan 1 nainen on soittanut, ja silläkin tubntui olevan muita kiireitä kun ei treffeille asti päässyt koskaan.

        Asia todellakin menee näin: sinkkunainen pääsee naimisiin vaikka heti, sinkkumies taas ei, koska sinkkunaiset eivät oikeasti halua naimisiin, niistä on vain kiva valittaa kun MUKA eivät pääse naimisiin.

        Niin, 10 vuotta on niin pitkä aika odotella turhaan, että enää en halua lapsia.

        Jos se oikea olisi löytynyt viimeistään 20 -vuotiaana, niin olisin mennyt naimisiin heti, ja ehkä 30-senä, siis 10v avioliitossa olleena tehnyt lapsen.

        Mutta koska aikaa on palanut turhiin yrityksiin, niin on parempi, ettei tee lapsia sitten ollenkaan.

        Eli jos ellastiina pitää vauvoja ooutoina eikä niitä halua, sekään ei ole ongelma.

        Voi vain kysyä: mikset ota tästä itsellesi hellää ja rakastavaa miestä, joka ottaa sinut jokaiseksi yöksi hellästi syliinsä nukkumaan ja joka päivä halaa sinua hellästi yli 10 kertaa päivässä ?

        Onko se tosiasiassa niin kivaa olla sinkku, vai onko naisilla joklu outop puhelinpaniikki kun eivät uskalla puhelimella tutustua ja sitten sopia treffeijä ?

        Ja fanaattisille puhelinnumeron antamisen pelkääjille suosittelen prepaid -liittymää ja siihen tarvittaessa toista puhelinta.

        ps. tiesithän, että Samsungilla on mallistossa tuplasim -puhelin, eli 1 puhelin - 2 liittymää (voivat olla myös eri operaattorin liittymiä).

        Sony Ericsson on tosin laadukkaampi, mutta Samsung on ainoa, jolta saa noita tuplasim -malleja. Samsungilta löytyy myös markkinoidebn halvin GSM -puhelin (19 euroa tarjouksessa), tuo halvin tosin ei ole tuplasim, vaan niitä on saanut halvimmillaan tarjouksesta 99 euroa (norm. 169e).

        Nokia? - Siinä firmassa osataan parhaiten mainonta, markkinointi ja muotoilu. Teknisesti Nokia ei ole koskaan ollut kärjessä. Lisäksi nokialaisissa kosteussuojaus joko puuttuu kokonaan tai on ainakin luokattoman huonosti tehty. Veteen ei toki kannata pudottaa mitään puhelinta, mutta ainakin kaatosateessa puhumisen luuri korvalla Sony Ericsson kesti pysyen ehjänä.


      • Kaimasi
        sinkkumies_stadi kirjoitti:

        "Enpä vain ole kelvannut kenellekään."

        Minulle kelpaisit: tule ja ota !

        Soita ja sovi treffit: 044 567 0800 / Mika

        Mutta siihenhän sinusta ei ole !

        Sinkkunaisella on mahdollisuus päästä naimisiin heti: soittaa minulle ja tutustuu ja tulee vaimokseni.

        Mutta sinkkumiehellä ei ole mahdollisuutta päästä naimisiin. Minäkin olen postaillut tänne numeroa viimeiset 10 vuotta, sinä aikana tasan 1 nainen on soittanut, ja silläkin tubntui olevan muita kiireitä kun ei treffeille asti päässyt koskaan.

        Asia todellakin menee näin: sinkkunainen pääsee naimisiin vaikka heti, sinkkumies taas ei, koska sinkkunaiset eivät oikeasti halua naimisiin, niistä on vain kiva valittaa kun MUKA eivät pääse naimisiin.

        Niin, 10 vuotta on niin pitkä aika odotella turhaan, että enää en halua lapsia.

        Jos se oikea olisi löytynyt viimeistään 20 -vuotiaana, niin olisin mennyt naimisiin heti, ja ehkä 30-senä, siis 10v avioliitossa olleena tehnyt lapsen.

        Mutta koska aikaa on palanut turhiin yrityksiin, niin on parempi, ettei tee lapsia sitten ollenkaan.

        Eli jos ellastiina pitää vauvoja ooutoina eikä niitä halua, sekään ei ole ongelma.

        Voi vain kysyä: mikset ota tästä itsellesi hellää ja rakastavaa miestä, joka ottaa sinut jokaiseksi yöksi hellästi syliinsä nukkumaan ja joka päivä halaa sinua hellästi yli 10 kertaa päivässä ?

        Onko se tosiasiassa niin kivaa olla sinkku, vai onko naisilla joklu outop puhelinpaniikki kun eivät uskalla puhelimella tutustua ja sitten sopia treffeijä ?

        Ja fanaattisille puhelinnumeron antamisen pelkääjille suosittelen prepaid -liittymää ja siihen tarvittaessa toista puhelinta.

        ps. tiesithän, että Samsungilla on mallistossa tuplasim -puhelin, eli 1 puhelin - 2 liittymää (voivat olla myös eri operaattorin liittymiä).

        Sony Ericsson on tosin laadukkaampi, mutta Samsung on ainoa, jolta saa noita tuplasim -malleja. Samsungilta löytyy myös markkinoidebn halvin GSM -puhelin (19 euroa tarjouksessa), tuo halvin tosin ei ole tuplasim, vaan niitä on saanut halvimmillaan tarjouksesta 99 euroa (norm. 169e).

        Nokia? - Siinä firmassa osataan parhaiten mainonta, markkinointi ja muotoilu. Teknisesti Nokia ei ole koskaan ollut kärjessä. Lisäksi nokialaisissa kosteussuojaus joko puuttuu kokonaan tai on ainakin luokattoman huonosti tehty. Veteen ei toki kannata pudottaa mitään puhelinta, mutta ainakin kaatosateessa puhumisen luuri korvalla Sony Ericsson kesti pysyen ehjänä.

        Jos tuosta kirjoituksestasi voi päätellä minkälaisia juttusi on treffeillä niin..epätoivo on sana mitä haen. Hei! meitä on sinkkuja jolla homma toimii vähänkuin miestenpuolikkaiden charliella. Sinkkuus on hienoa.. varsinki jos ei ole aikaa vakavanpaan tai etenkin jos ei saa sitä unelmanaista mutta kuitenkin saa naisia...hmm mun jutut on yhtä raskaita näemmä. Kännin piikkiin hyvää yötä.


      • voi v**
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        Ymmärtäisin vielä, että alsten saannin jälkeen ei ole aikaa ystäville (tai no en ymmärrä), mutta kun kaverini lopettivat yhteydenpidon lähes KOKONAAN poikakaverin löydyttyä.

        Huvittavinta on, että kaikista kovimmat naisasia-naiset tekivät tämän kaikkein selkeiten: vielä sinkkuaikoina kaikkialla nähtiin naistenalistamista, muiden naisten harjoittamaa miesten miellyttämistä, sitä ettei nainen saa olla yhtään pyöreä tai muuten "muotista" ulkona...ja kappas, kun itselle löytyi mies, koko elämä on työssäkäyntiä ja perheen/miehen kanssa laatuajan viettämistä. Ja niihin ex-kavereihin, joihin ei ollut pidetty yhteyttä, he alkoivatkin pitää yhteyttä enemmän kuin minuun, joka olin kuitenkin sitä ennen ollut läheisempi. Miksiköhän? Itse väitän, että sillä on jotain tekemistä asian kanssa, että olen sinkku edelleen ja nämä uudelleen kavereiksi nostetut tyypit ovat kaikki järjestäin pariutuneita ja osa perheellisiäkin.

        Kotileikki pieni pyörii ja vain vakiintuneet siinä pyörii...


      • eronnut nainen 46 v
        m30. kirjoitti:

        Lähdetään nyt vaikka siitä, että pariutuneet ihmiset eivät hyljeksi sinkkunaisia ollenkaan samalla tavalla kuin mitä he hyljeksivät sinkkumiehiä. Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle. Sinkkunainen ei ikinä joudu pelkän sinkkustatuksensa takia samalla tavalla häpäistyksi ja syrjäytetyksi kuin sinkkumies.

        Erottuani mua ei ole kertaakaan kutsuttu parisuhteessa olevien ystävieni luo kylään jos mies on ollut kotona. Kelpaan kyllä seuraksi josmies on matkoilla tai töissä, mutta en muuten.
        Nytkin möllötän yksinäni kotona.


      • ellastella
        Kyllä näin on kirjoitti:

        Mikä lapsissa on vikana. Jos ei tykkää lapsista, tartteeko sitä kaikille kuuluttaa.
        Ilman lapsia ei ole tulevaisuutta.

        Pidän lapsista, jos ne ovat tuttuja. Tuntemattomista lapsista en niinkään piittaa, enhän edes tiedä millaisia he ovat.

        Puhuin edellä vain vauvoista, ja tarkoitin itse asiassa sellaisia vastasyntyneitä ja ihan pieniä. Minusta ne vaan ovat aika rumia ja omituisia.

        Mutta mitä isommaksi kasvavat sen kivempia.

        Ei minulla tosin ole hirveästi kokemusta lapsista, kolmesta sukulaislapsesta vain.


      • ellastella
        realismus kirjoitti:

        Eläimet ovat yleensä aina ihania. Lapset taas silloin, kun ovat vielä hiljaa vaunuissaan tai kyllin varttuneita kommunikoidakseen järkevästi.

        Veitpä sanat suustani.


      • ellastella
        ellastella kirjoitti:

        Pidän lapsista, jos ne ovat tuttuja. Tuntemattomista lapsista en niinkään piittaa, enhän edes tiedä millaisia he ovat.

        Puhuin edellä vain vauvoista, ja tarkoitin itse asiassa sellaisia vastasyntyneitä ja ihan pieniä. Minusta ne vaan ovat aika rumia ja omituisia.

        Mutta mitä isommaksi kasvavat sen kivempia.

        Ei minulla tosin ole hirveästi kokemusta lapsista, kolmesta sukulaislapsesta vain.

        "Pidän lapsista, jos ne ovat tuttuja."

        Korjaus: Pidän mahdollisesti lapsista, jos ne ovat tuttuja. Tuntemattomistahan en sitten osaa sanoa yhtään mitään, kun en niitä tunne.

        Siis siis, mulla ei ole mitään tarvetta kaikkia maailman lapsia halivaan yleismammauteen.


      • ellastella
        Rosvo-Roopen kosto kirjoitti:

        Ihmiset jotka ei pidä lapsista ja/tai eläimistä on outoja ja sydämettömän tuntuisia.

        Olen sitten outo ja sydämetön ihminen, kai.

        Mutta sinä olet taatusti yksinkertainen.


      • ellastella
        sinkkumies_stadi kirjoitti:

        "Enpä vain ole kelvannut kenellekään."

        Minulle kelpaisit: tule ja ota !

        Soita ja sovi treffit: 044 567 0800 / Mika

        Mutta siihenhän sinusta ei ole !

        Sinkkunaisella on mahdollisuus päästä naimisiin heti: soittaa minulle ja tutustuu ja tulee vaimokseni.

        Mutta sinkkumiehellä ei ole mahdollisuutta päästä naimisiin. Minäkin olen postaillut tänne numeroa viimeiset 10 vuotta, sinä aikana tasan 1 nainen on soittanut, ja silläkin tubntui olevan muita kiireitä kun ei treffeille asti päässyt koskaan.

        Asia todellakin menee näin: sinkkunainen pääsee naimisiin vaikka heti, sinkkumies taas ei, koska sinkkunaiset eivät oikeasti halua naimisiin, niistä on vain kiva valittaa kun MUKA eivät pääse naimisiin.

        Niin, 10 vuotta on niin pitkä aika odotella turhaan, että enää en halua lapsia.

        Jos se oikea olisi löytynyt viimeistään 20 -vuotiaana, niin olisin mennyt naimisiin heti, ja ehkä 30-senä, siis 10v avioliitossa olleena tehnyt lapsen.

        Mutta koska aikaa on palanut turhiin yrityksiin, niin on parempi, ettei tee lapsia sitten ollenkaan.

        Eli jos ellastiina pitää vauvoja ooutoina eikä niitä halua, sekään ei ole ongelma.

        Voi vain kysyä: mikset ota tästä itsellesi hellää ja rakastavaa miestä, joka ottaa sinut jokaiseksi yöksi hellästi syliinsä nukkumaan ja joka päivä halaa sinua hellästi yli 10 kertaa päivässä ?

        Onko se tosiasiassa niin kivaa olla sinkku, vai onko naisilla joklu outop puhelinpaniikki kun eivät uskalla puhelimella tutustua ja sitten sopia treffeijä ?

        Ja fanaattisille puhelinnumeron antamisen pelkääjille suosittelen prepaid -liittymää ja siihen tarvittaessa toista puhelinta.

        ps. tiesithän, että Samsungilla on mallistossa tuplasim -puhelin, eli 1 puhelin - 2 liittymää (voivat olla myös eri operaattorin liittymiä).

        Sony Ericsson on tosin laadukkaampi, mutta Samsung on ainoa, jolta saa noita tuplasim -malleja. Samsungilta löytyy myös markkinoidebn halvin GSM -puhelin (19 euroa tarjouksessa), tuo halvin tosin ei ole tuplasim, vaan niitä on saanut halvimmillaan tarjouksesta 99 euroa (norm. 169e).

        Nokia? - Siinä firmassa osataan parhaiten mainonta, markkinointi ja muotoilu. Teknisesti Nokia ei ole koskaan ollut kärjessä. Lisäksi nokialaisissa kosteussuojaus joko puuttuu kokonaan tai on ainakin luokattoman huonosti tehty. Veteen ei toki kannata pudottaa mitään puhelinta, mutta ainakin kaatosateessa puhumisen luuri korvalla Sony Ericsson kesti pysyen ehjänä.

        Tuo tuli niin suoraan, suuresti ja epätoivoisestikin, että mua, suoraan sanottuna, pelottaa. En uskalla, toisaalta, mitäpä olisin elämässäni uskaltanut.


      • ed
        ellastella kirjoitti:

        Tuo tuli niin suoraan, suuresti ja epätoivoisestikin, että mua, suoraan sanottuna, pelottaa. En uskalla, toisaalta, mitäpä olisin elämässäni uskaltanut.

        Eikä mulla ole prepaidia eikä noita muita hienouksia.


      • triseksuaali
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        Ai ei ole käsitystä? Vastaavaa sinkkumiestä pidetään ronkelina, homona, omituisena, surkimuksena...


      • ghxfgxfh
        ellastella kirjoitti:

        Veitpä sanat suustani.

        Noin minäkin ajattelin, ennen kuin niitä lapsia oli. Ei varmaan mitenkään tavatonta.

        Ja kyllähän ne vieläkin on rasittavia, mutta en silti vaihtaisi mihinkään maailmassa.


      • ei niin ei.........
        ghxfgxfh kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelin, ennen kuin niitä lapsia oli. Ei varmaan mitenkään tavatonta.

        Ja kyllähän ne vieläkin on rasittavia, mutta en silti vaihtaisi mihinkään maailmassa.

        mutta miksi kukaan hankkisi lapsia jos ei niistä pidä?? velvollisuuden tunnostako??
        itse olen päättänyt sen että jos ikinä tulen vahingossa raskaaksi niin se on abortti tasan saman tien!!!
        siksi pidän ehkäisystä huolta ja heti kun vain saan niin hankin sterilisaation.. siihen olisi enää pari vuotta aikaa.. ja voi että sitä onnen ja ilon hetkeä kun sen saan!!! :) sen jälkeen en voi muuta kuin nauttia elämästäni mieheni kanssa täysin rinnoin...
        ahistaa vaan toi että "sitten kun sulla on omia lapsia..." diipadaapa.. ei kaikki hanki lapsia.. se vain on lapsellisten ihmisten tajuttava että vaikka oma mieli olisi muuttunut räkänokan takia niin ei se kaikille niin tule käymää!! koittakaa nyt vain tajuta se fakta ihan oikeesti ettei kaikki tykkää lapsista.. ei edes teidän omista räkänokista vaikka miten niitä ylpeenä esittelette kaupungilla..


      • 12
        Rosvo-Roopen kosto kirjoitti:

        Ihmiset jotka ei pidä lapsista ja/tai eläimistä on outoja ja sydämettömän tuntuisia.

        Entäs sitten minä, joka rakastan eläimiä, mutta lapsia kohtaan tunnen jonkinlaista pelkoa? Olen varmasti outo. En koskaan halunnut lapsia itselle, joten kävin sterilisaatiossa. Sukulaisilla ja tuttavilla on muksuja, joista tykkään kovasti, on myös kauhukakaroita, jotka haluan kiertää kaukaa. Yleisesti ottaen tiedän, että lapsissa on tulevaisuus ja jos minulla olisi valta päättää, kaikilla lapsilla olisi maailmassa hyvä olla, olisi ruokaa, fiksut vanhemmat, terveydenhuolto, rakastava kasvatus ja hyvät opiskelumahdollisuudet. Ymmärrän tosin, että maailmassa porukkaa on hivenen liikaa, joten ehkäisyvalistustakin tarjoilisin jokaiselle alakoulusta lähtien.

        Tunnen ihmisiä, jotka halveksuvat naapurin kakaroita, mutta rakastavat tai ainakin pilaavat lellimällä omiaan liikaakin niin, etteivät aseta näille minkäänlaisia rajoja. Eräs työkaverini on "suorittanut kansalaisvelvollisuutensa" synnyttämällä kaksi lasta, että miehen suku jatkuisi. Nuo lapset eivät tunnu äitiään muutoin koskettaneen. Tiedän myös naisia, jotka ovat tehneet liudan lapsia, että saavat olla kotona ja sidottua miehen takuuvarmasti itseensä. Ei hirveän kaunista. Löytyy tuttavapiiristä myös eläintenvihaajia, jotka pitävät lapsista - ainakin omistaan.


      • totta totta
        niinniinpä kirjoitti:

        Nykyään sanonkin vain suoraan ettei passaaminen ja myötäileminen kiinnosta,tahdon olla yksin ja ilman mitään huolehdittavaa. Oma napa ja oma tupa=oma lupa.

        Usein olenkin kuullut ettei se yhteiselo sitten lopultaolekaan niin hauskaa. Moni nainen on sanonut että voi jos voisi valita vielä toisin(pallo jalassa ja lapset mukana kuvioissa asuntolainoineen kaikkineen), ovat kuulemma minulle kateellisia.Minä en ole kade kenellekään, olen valinnut oikein.

        Mutta hei ajatteles, mikä ihanuus on viedä lapset tarhaan/kouluun ja raahautua töihin, töiden jälkeen hakea lapset ja laittaa ruoka, kuskata lapsia ties mihin harrasteisiin ja sillä aikaa kurvata kauppaan ja muille asioille, pyykätä, tiskata, siivota tehdä rästihommia, ehkä töitäkin siinä sivussa ja sitten hakea lapset, auttaa ehkä läksyissä sekä tukea lapsia ongelmissa ja kasvattaa.. sitten viimein iltapesut sun muut touhut ja pistää lapset petiin. Miettiä siinä vähän seuraavan päivän ohjelmaa, ehkä vanhempain touhuja koululle tai varainkeruuta. Appivanhempien luona vierailuiden ja omien vanhempien vierailujen välillä arpomista, milloin mihinkin.
        Kun oot suurein piirtein valmiina lepoon ja kello huutaa vajaata kahdeksaa nukkumatuntia alkaa ukko vaatimaan huomiota ja nykii yöpaidan helmaa. Siinä sitten valitset joko viikon puhumattomuuden v*ttuilut tai parinkymmenen minuutin pakollisen viihdytyssession. Etkä välttämättä tule edes itse kun oot poikki tahi huolet painaa, kun ukko tulee, kaikki on hyvin. Ihanuutta? Missä kohtaa?
        Ei ihme että naiset on töissäkin ihan p*rseeseenammuttuja välillä. Ymmärrän heitä, ja sen, että he inhoavat minua. Pääsen liian helpolla.

        Olen sinkkuna kyllä havainnut tämän epäsuhdan todellisuuden yleisten hokemien välillä, mutta en ole koskaan syventynyt ajattelemaan, kuinka ankaraa raadantaa perheellisen naisen elämän on. Heillähän ei voi olla aikaa itselle juuri koskaan. Ei ihme, että hermo on kireällä ja tekee mieli vittuilla meille vapaudessa eläville.


      • villi ja vapaa!!!
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        missä sä oikein asut?? ei koskaan oo mua kukaan syrjiny missään päin asuessani. mulla hyvä koulutus, hyvä työ, ystäviä, harrastuksia. kannan huolta sisareni lapsista kohtuudella, samoin vanhemmistani. en ymmärrä vuodatustasi. mut aloittajan kanssa oon samaa mieltä. valitettavasti sinkkumiehiä säälitellään kun yleensä pariutumattomat miehet ovat säälittäviä kun ei oo kelvanneet kelleen. nainenhan aina saa jonkun jos haluaa ja tyrkylle tunkee vaikkei haluiskaan.mies on heti outo, tai luuseri,mammanpoika, epäilyttävä vähintään, nainen saa porsutella nykypäivänä ihan onnellisena jos haluaa.miesten elinpiiri on muutenkin säälittävä, kun eivät saa näyttää tunteitaan samaa sukupuolta kohtaan ja kaikki on niin normitettua eikä valtavirrasta uskalla kukaan juurikaan poiketa.säälittää totta vie sinkkumiesten elämä, en osia vaihtaisi.onneksi eletään aikaa jolloin nainen SAA olla halutessaan sinkku eikä pakkoliittoja tarvii solmita!


      • Vaikeaa on
        ed kirjoitti:

        Eikä mulla ole prepaidia eikä noita muita hienouksia.

        Mene R-kiskalta hakemaan sellainen. Maksaa varmaan noin 6 euroa ja sopii ihan tavalliseenkin puhelimeen.


      • HELLYS
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        KYLLÄ MINUA EI OLE SYRJITTY SINKKUUTENI TAKIA,
        MINULLA ON OMAT YMPYRÄNI ,NIINKUIN PERHEELLISILLÄKIN, JA PERHEISSÄ KYLLÄ KYLÄILENKIN.
        KYLLÄ MEILLE SINKUILLEKKIN MAAILMASSA IHMISIÄ RIITTÄÄ JA TURPA TUTTUJA TEKEE. EI OLE SINKKUUDESTA KIINNI KOMMUNIKOINTI.


      • sdfghhgfds
        Vaikeaa on kirjoitti:

        Mene R-kiskalta hakemaan sellainen. Maksaa varmaan noin 6 euroa ja sopii ihan tavalliseenkin puhelimeen.

        Hyvä tietää.


      • ulla taalasmaa
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        Joke
        ;)


      • sfjfjdfj
        Kaimasi kirjoitti:

        Jos tuosta kirjoituksestasi voi päätellä minkälaisia juttusi on treffeillä niin..epätoivo on sana mitä haen. Hei! meitä on sinkkuja jolla homma toimii vähänkuin miestenpuolikkaiden charliella. Sinkkuus on hienoa.. varsinki jos ei ole aikaa vakavanpaan tai etenkin jos ei saa sitä unelmanaista mutta kuitenkin saa naisia...hmm mun jutut on yhtä raskaita näemmä. Kännin piikkiin hyvää yötä.

        Mitä vittua tarkoittaa uunake?


      • SEKSIÄSINULLE

      • 43534534
        ellastella kirjoitti:

        Vai ettei mua hyljeksitä sinkkunaisena... Ei ainuttakaan ystävää: kaikki pariutuneet, perustaneet perheitä, minulla ei sinkkunaisena ole mitään asiaa siihen maailmaan.

        Sinkkumies ei joudu kokemaan sitä suurinta halveksuntaa, joka kohdistuu sinkkunaisiin. Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan.

        "Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan."


        Oikeastaan päinvastoin. Sinkkumiehiin suhtaudutaan yleensä vielä pahemmin tuossa iässä. Naiset voivat deittailla aika vapaastikin miehiä, mutta usein sinkkumiehiin eivät koske samanikäiset naisetkaan. Tai no riippuu siitäkin miten on yleiset asiat. Naisella ei haittaa vaikka asiat olisivat heikossakin jamassa miehellä kaikki vaikuttaa.


      • 34534543
        sinkkumies_stadi kirjoitti:

        "Enpä vain ole kelvannut kenellekään."

        Minulle kelpaisit: tule ja ota !

        Soita ja sovi treffit: 044 567 0800 / Mika

        Mutta siihenhän sinusta ei ole !

        Sinkkunaisella on mahdollisuus päästä naimisiin heti: soittaa minulle ja tutustuu ja tulee vaimokseni.

        Mutta sinkkumiehellä ei ole mahdollisuutta päästä naimisiin. Minäkin olen postaillut tänne numeroa viimeiset 10 vuotta, sinä aikana tasan 1 nainen on soittanut, ja silläkin tubntui olevan muita kiireitä kun ei treffeille asti päässyt koskaan.

        Asia todellakin menee näin: sinkkunainen pääsee naimisiin vaikka heti, sinkkumies taas ei, koska sinkkunaiset eivät oikeasti halua naimisiin, niistä on vain kiva valittaa kun MUKA eivät pääse naimisiin.

        Niin, 10 vuotta on niin pitkä aika odotella turhaan, että enää en halua lapsia.

        Jos se oikea olisi löytynyt viimeistään 20 -vuotiaana, niin olisin mennyt naimisiin heti, ja ehkä 30-senä, siis 10v avioliitossa olleena tehnyt lapsen.

        Mutta koska aikaa on palanut turhiin yrityksiin, niin on parempi, ettei tee lapsia sitten ollenkaan.

        Eli jos ellastiina pitää vauvoja ooutoina eikä niitä halua, sekään ei ole ongelma.

        Voi vain kysyä: mikset ota tästä itsellesi hellää ja rakastavaa miestä, joka ottaa sinut jokaiseksi yöksi hellästi syliinsä nukkumaan ja joka päivä halaa sinua hellästi yli 10 kertaa päivässä ?

        Onko se tosiasiassa niin kivaa olla sinkku, vai onko naisilla joklu outop puhelinpaniikki kun eivät uskalla puhelimella tutustua ja sitten sopia treffeijä ?

        Ja fanaattisille puhelinnumeron antamisen pelkääjille suosittelen prepaid -liittymää ja siihen tarvittaessa toista puhelinta.

        ps. tiesithän, että Samsungilla on mallistossa tuplasim -puhelin, eli 1 puhelin - 2 liittymää (voivat olla myös eri operaattorin liittymiä).

        Sony Ericsson on tosin laadukkaampi, mutta Samsung on ainoa, jolta saa noita tuplasim -malleja. Samsungilta löytyy myös markkinoidebn halvin GSM -puhelin (19 euroa tarjouksessa), tuo halvin tosin ei ole tuplasim, vaan niitä on saanut halvimmillaan tarjouksesta 99 euroa (norm. 169e).

        Nokia? - Siinä firmassa osataan parhaiten mainonta, markkinointi ja muotoilu. Teknisesti Nokia ei ole koskaan ollut kärjessä. Lisäksi nokialaisissa kosteussuojaus joko puuttuu kokonaan tai on ainakin luokattoman huonosti tehty. Veteen ei toki kannata pudottaa mitään puhelinta, mutta ainakin kaatosateessa puhumisen luuri korvalla Sony Ericsson kesti pysyen ehjänä.

        Kieltämättä kirjoittelusi huvittaa enemmän kuin monien muiden kirjoittelut yhteensä.

        "Sinkkunaisella on mahdollisuus päästä naimisiin heti: soittaa minulle ja tutustuu ja tulee vaimokseni.

        Mutta sinkkumiehellä ei ole mahdollisuutta päästä naimisiin. Minäkin olen postaillut tänne numeroa viimeiset 10 vuotta, sinä aikana tasan 1 nainen on soittanut, ja silläkin tubntui olevan muita kiireitä kun ei treffeille asti päässyt koskaan.

        Asia todellakin menee näin: sinkkunainen pääsee naimisiin vaikka heti, sinkkumies taas ei, koska sinkkunaiset eivät oikeasti halua naimisiin, niistä on vain kiva valittaa kun MUKA eivät pääse naimisiin."


        Ei kukaan mene avoliittoon tai naimisiin heti kun on tavannut jonkun.

        Korjataan lausettasi että sinkkunainen ei pääse naimisiin halutessaan (ja harvemmin sitä ensimmäiseksi haluaakaan) mutta treffeille pääsee erilaisten miesten kanssa. Miehen kohdalla tuo treffeille pääseminen voi olla erittäin vaikeaa - tai mahdottomuus.


      • sir_eino
        43534534 kirjoitti:

        "Etenkin niihin sinkunaisiin, jotka lähestyvät kolmeakymmentä tai ovat sen jo ylittäneet. Nimittäin ympäristön halveksuntaa ja painostusta, miksei ole miestä, miksei ole perustanut perhettä, miksei ole lapsia. Sinkkumiehillä ei ole mitään käsitystä, millaisena halveksittavana sosiaalisena roskana sinkkunaisia usein kohdellaan."


        Oikeastaan päinvastoin. Sinkkumiehiin suhtaudutaan yleensä vielä pahemmin tuossa iässä. Naiset voivat deittailla aika vapaastikin miehiä, mutta usein sinkkumiehiin eivät koske samanikäiset naisetkaan. Tai no riippuu siitäkin miten on yleiset asiat. Naisella ei haittaa vaikka asiat olisivat heikossakin jamassa miehellä kaikki vaikuttaa.

        Tuotapa tuota... Olen eri mieltä. Jos jaksaisin hillua samaan tahtiin baarissa kun nuorempana niin mulla olisi deittejä ja seksikumppaneita vaikka miten paljon. Juuri tässä kolmenkympin iässä kaikki 20-40v naiset ovat sitä mieltä että olen sopivaa ikäryhmää. En ole enää poika mutten vielä rupsahtanut keski-ikäinen. Olen... No... Seksuaalisen vetovoimani puolesta kai... No... Se on huipussaan. Tästä mennään vain alaspäin.


      • 34534543
        voi v** kirjoitti:

        Ymmärtäisin vielä, että alsten saannin jälkeen ei ole aikaa ystäville (tai no en ymmärrä), mutta kun kaverini lopettivat yhteydenpidon lähes KOKONAAN poikakaverin löydyttyä.

        Huvittavinta on, että kaikista kovimmat naisasia-naiset tekivät tämän kaikkein selkeiten: vielä sinkkuaikoina kaikkialla nähtiin naistenalistamista, muiden naisten harjoittamaa miesten miellyttämistä, sitä ettei nainen saa olla yhtään pyöreä tai muuten "muotista" ulkona...ja kappas, kun itselle löytyi mies, koko elämä on työssäkäyntiä ja perheen/miehen kanssa laatuajan viettämistä. Ja niihin ex-kavereihin, joihin ei ollut pidetty yhteyttä, he alkoivatkin pitää yhteyttä enemmän kuin minuun, joka olin kuitenkin sitä ennen ollut läheisempi. Miksiköhän? Itse väitän, että sillä on jotain tekemistä asian kanssa, että olen sinkku edelleen ja nämä uudelleen kavereiksi nostetut tyypit ovat kaikki järjestäin pariutuneita ja osa perheellisiäkin.

        Kotileikki pieni pyörii ja vain vakiintuneet siinä pyörii...

        Parit eivät koe toisia pareja niin suurena uhkana kuin sinkkuja.


    • No onhan se jonkun verran helpompaa elellä yksin miehenä, mutta ei niitä montaa asiaa ole missä on helpompaa.

      "paljon raastavampaa ja häpeäntäyteisempää"
      Miten niin en minä koe tällaista, ehkä tämä on tapauskohtaista.

      • m30.

        Sinulla ei sitten ilmeisesti ole paljoa sellaisia kavereita, joilla on jo vaimo tai pysyvä tyttöystävä, ja joiden luona käydessä joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua.


      • Gordon Gekko
        m30. kirjoitti:

        Sinulla ei sitten ilmeisesti ole paljoa sellaisia kavereita, joilla on jo vaimo tai pysyvä tyttöystävä, ja joiden luona käydessä joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua.

        Mä en itse joudu kuuntelemaan vittuilua, mutta vierailukerrat on (vaimon painostuksesta?) saatu niin vähiin, että ne pystyy näköjään vetämään läpi ihan hyvällä pössiksellä.


      • ellastella
        m30. kirjoitti:

        Sinulla ei sitten ilmeisesti ole paljoa sellaisia kavereita, joilla on jo vaimo tai pysyvä tyttöystävä, ja joiden luona käydessä joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua.

        "joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua"

        Jos yks kaveriesi nainen on sulle vittuillut, niin tyhmyyden merkki yleistää se kaikkia naisia koskevaksi. ja ehkä sekin nainen oli reilusti vittumainen kaikille, ei vain sulle.

        Mikä on "vittuilua", esim. se että kysyy, paljonko kello on. Siis vittuämmähän tarkoittaa sillä tietenkin sitä, että olet pöllinyt kellon eilen iltapäivällä Anttilasta.


      • m30. kirjoitti:

        Sinulla ei sitten ilmeisesti ole paljoa sellaisia kavereita, joilla on jo vaimo tai pysyvä tyttöystävä, ja joiden luona käydessä joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua.

        On muutamia ja niissä sanovat minulle että miksi ei ole naista. No mitäpä siihen voi muuta sanoa kuin että ei vaan ole.
        Eli kyllä minulle siitä on sanottu useaankin otteeseen, mutta en minä siitä ota itseeni. Mutta minkäs teet kun ei sopivaa tule vastaan, sinkkuna on vain elettävä.


      • m30.
        ellastella kirjoitti:

        "joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua"

        Jos yks kaveriesi nainen on sulle vittuillut, niin tyhmyyden merkki yleistää se kaikkia naisia koskevaksi. ja ehkä sekin nainen oli reilusti vittumainen kaikille, ei vain sulle.

        Mikä on "vittuilua", esim. se että kysyy, paljonko kello on. Siis vittuämmähän tarkoittaa sillä tietenkin sitä, että olet pöllinyt kellon eilen iltapäivällä Anttilasta.

        En yleistäisi, ellen olisi huomannut tätä tapahtuvan useamman pariskunnan luona vieraillessa. Kaikenlisäksi vielä niinkin, että minulla on kaksi eri kaveripiiriä, ja sama ilmiö on kummassakin, eli ei liity vain tietyntyyppisiin naisiin.


      • ..........
        ellastella kirjoitti:

        "joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua"

        Jos yks kaveriesi nainen on sulle vittuillut, niin tyhmyyden merkki yleistää se kaikkia naisia koskevaksi. ja ehkä sekin nainen oli reilusti vittumainen kaikille, ei vain sulle.

        Mikä on "vittuilua", esim. se että kysyy, paljonko kello on. Siis vittuämmähän tarkoittaa sillä tietenkin sitä, että olet pöllinyt kellon eilen iltapäivällä Anttilasta.

        Musta kannattaa tapailla kavereita myös tai vain muuten kuin kumppanusten yhteisessä kodissa. Ei ole pakko hengailla ystävän vaimon/miehen/kaverin kanssa eikä myöskään tupata, jos ei tykätä. Ja kaikki tämä ihan mieltä osoittamatta. Tuntuu, että miehelle tämä sopii useammin kuin naiselle. Ehkä naiset loukkaantuu enempi, jos ei suostu pariskuntaseurusteluun, joka on pelkkää väkinäistä hömppää.


      • Multa ei kysytä
        itmies kirjoitti:

        On muutamia ja niissä sanovat minulle että miksi ei ole naista. No mitäpä siihen voi muuta sanoa kuin että ei vaan ole.
        Eli kyllä minulle siitä on sanottu useaankin otteeseen, mutta en minä siitä ota itseeni. Mutta minkäs teet kun ei sopivaa tule vastaan, sinkkuna on vain elettävä.

        juuri ikinä, miksi en seurustele, enkä koe painetta selitellä. Ehkä tutuilla on sitten omat arvelunsa tai ovat vain niin hienotunteisia. Ei ole hankalaa muuten kuin ehkä rahallisesti, ja se toinen saattaisi olla myös ahkera kotihommissa, joten nekin tulisi hoidettua. Mutta en minä kummankaan syyn takia sentään... Eikä bulimiakaan vaivaa mättömixin jäljiltä. :)


      • 67ri
        m30. kirjoitti:

        En yleistäisi, ellen olisi huomannut tätä tapahtuvan useamman pariskunnan luona vieraillessa. Kaikenlisäksi vielä niinkin, että minulla on kaksi eri kaveripiiriä, ja sama ilmiö on kummassakin, eli ei liity vain tietyntyyppisiin naisiin.

        Kannattaisiko sitten hankkia niitä sinkkumiehiä kavereiksi niin ei tarvitse nyyhkiä kuinka vaikeaa kaikki on??


      • Ei noin
        Multa ei kysytä kirjoitti:

        juuri ikinä, miksi en seurustele, enkä koe painetta selitellä. Ehkä tutuilla on sitten omat arvelunsa tai ovat vain niin hienotunteisia. Ei ole hankalaa muuten kuin ehkä rahallisesti, ja se toinen saattaisi olla myös ahkera kotihommissa, joten nekin tulisi hoidettua. Mutta en minä kummankaan syyn takia sentään... Eikä bulimiakaan vaivaa mättömixin jäljiltä. :)

        Ne jotka tuntevat minut paremmin... Kukaan ei koskaan kysyisi. Minähän olen psyykeltäni herkästi järkkyvä reppana. Ei kukaan odota että minulla olisi pysyvää parisuhdetta. Kuka nainen tällaista katselisi? Kun on hullu saa olla ilman kurjia uteluita.


      • . . .
        m30. kirjoitti:

        Sinulla ei sitten ilmeisesti ole paljoa sellaisia kavereita, joilla on jo vaimo tai pysyvä tyttöystävä, ja joiden luona käydessä joudut kuuntelemaan kaveriesi naisten hienovaraista mutta jatkuvaa vittuilua.

        Ne naiset kokevat että sä varastat tärkeää laatuaikaa niiden miesten kanssa.


      • åopioigjh
        m30. kirjoitti:

        En yleistäisi, ellen olisi huomannut tätä tapahtuvan useamman pariskunnan luona vieraillessa. Kaikenlisäksi vielä niinkin, että minulla on kaksi eri kaveripiiriä, ja sama ilmiö on kummassakin, eli ei liity vain tietyntyyppisiin naisiin.

        Nyt valehtelet! Sähän sanoit, ettei sinkkumiehellä ole kavereita, se jätetään yksin eikä kutsuta minnekään mukaan. Yritä päättää.
        Mun täytyy myöntää, että mäkin vittuilisin sulle: ensin sä ruikutat kun et pääse mukaan ja ei ole kavereita, sitten kun niitä on, niin ne on niin paskoja ja vaan vittuilee, ja sä ruikutat miten paljon vaikeempaa sulla on kun kenelläkään, oot pessimistinen, hirveä rutisija, ja sun juttus on muutenkin sitä luokkaa, että ei, sua ei käy sääliksi, suhun ei halua tutustua sen paremmin, sä varmaan pilaat kaikkien fiilikset minne ikinä menet, sä jauhat paskaa kaveripiireistäsi, sua ei tekis mieli panna vaikka ois neljän promillen kännissä, koska toi sun paskas valuu niin yli joka paikasta.
        Ei sulle tee juuri muuta mieli tehdä kun vittuilla, enkä voi kuvitellakaan miltä tuntus, jos joutuis vielä sun naamaas katteleen. Se on ihan sama minkä näkönen se on, luonne pilaa sen aivan taatusti.

        Omapahan on asiasi ja valintasi. Varmaan tosi kivaa.


    • ellastella

      Olet mustasukkainen kavereistasi heidän naisystävilleen?

      Haluaisit edelleen jatkaa illanviettoja kaveriporukalla; baareissa kulkemista, kaljan juomista yms.? Kuin silloin joskus, ah, nuoruusvuosinasi?

      • allmächt'ge jungfrau

        Minä olen ainakin mustasukkainen ystäväni lapselle. Hitto että tuollaisen pallopäisen kuolaajan takia ei ole enää ikinä aikaa jutella :(


      • ellastella
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Minä olen ainakin mustasukkainen ystäväni lapselle. Hitto että tuollaisen pallopäisen kuolaajan takia ei ole enää ikinä aikaa jutella :(

        Mitä älyllä tekee?


      • allmächt'ge jungfrau
        ellastella kirjoitti:

        Mitä älyllä tekee?

        Onko tuo kompakysymys?


      • joku muu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Onko tuo kompakysymys?

        Olisko?


      • ellastella
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Onko tuo kompakysymys?

        Se oli aika syvällinen ja ihan tyhmä kysymys.


      • allmächt'ge jungfrau
        ellastella kirjoitti:

        Se oli aika syvällinen ja ihan tyhmä kysymys.

        Voiko kysymys olla samaan aikaan syvällinen ja tyhmä? Lähinnä vaan mietin sitä, että kuuluisiko minun vastata "ei mitään".

        Kyllä kai älyllä jotain tekee, jos on myös kykyä laittaa se äly hyötykäyttöön. Muuten älystä näyttäisi olevan jonkin verran haittaa, ainakin onnellisuuden kannalta. Äly ilman viisautta ei ole myöskään kovin hyvä yhdistelmä. Tai mistä minä tiedän. Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?

        Mitä mieltä itse olet?


      • Gordon Gekko
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Voiko kysymys olla samaan aikaan syvällinen ja tyhmä? Lähinnä vaan mietin sitä, että kuuluisiko minun vastata "ei mitään".

        Kyllä kai älyllä jotain tekee, jos on myös kykyä laittaa se äly hyötykäyttöön. Muuten älystä näyttäisi olevan jonkin verran haittaa, ainakin onnellisuuden kannalta. Äly ilman viisautta ei ole myöskään kovin hyvä yhdistelmä. Tai mistä minä tiedän. Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?

        Mitä mieltä itse olet?

        "Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?"
        Jotkut aika pöljät ihmiset näyttävät olevan onnellisia, koska eivät kai osaa kuvitella enempää kuin mitä niiden elinpiirissä päivittäin on.


      • ellastella
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Voiko kysymys olla samaan aikaan syvällinen ja tyhmä? Lähinnä vaan mietin sitä, että kuuluisiko minun vastata "ei mitään".

        Kyllä kai älyllä jotain tekee, jos on myös kykyä laittaa se äly hyötykäyttöön. Muuten älystä näyttäisi olevan jonkin verran haittaa, ainakin onnellisuuden kannalta. Äly ilman viisautta ei ole myöskään kovin hyvä yhdistelmä. Tai mistä minä tiedän. Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?

        Mitä mieltä itse olet?

        Mulla on sellainen mielipide, että ihmisellä on pallopää, jotta sinne sopisi suhteellisen isot aivot. Toisaalta, edelliseen asiaan liittymättä, äitihenkilöt puhuu kakasta yms.

        Mutta! Ei voinut olla mitenkään olla juolahtamatta mieleen, että ehkä kyseinen "kuola" onkin ektoplasmaa. Sehän toisi tilanteeseen toivoa.


      • ellastella
        ellastella kirjoitti:

        Mulla on sellainen mielipide, että ihmisellä on pallopää, jotta sinne sopisi suhteellisen isot aivot. Toisaalta, edelliseen asiaan liittymättä, äitihenkilöt puhuu kakasta yms.

        Mutta! Ei voinut olla mitenkään olla juolahtamatta mieleen, että ehkä kyseinen "kuola" onkin ektoplasmaa. Sehän toisi tilanteeseen toivoa.

        Ja: äly ei tee onnelliseksi. Siis älyllä ei pääse ULOS. Se vie kai vain sisään.


      • all-mighty duckling
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Voiko kysymys olla samaan aikaan syvällinen ja tyhmä? Lähinnä vaan mietin sitä, että kuuluisiko minun vastata "ei mitään".

        Kyllä kai älyllä jotain tekee, jos on myös kykyä laittaa se äly hyötykäyttöön. Muuten älystä näyttäisi olevan jonkin verran haittaa, ainakin onnellisuuden kannalta. Äly ilman viisautta ei ole myöskään kovin hyvä yhdistelmä. Tai mistä minä tiedän. Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?

        Mitä mieltä itse olet?

        "Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?"

        Tyhmäthän ne juuri on onnellisia.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Voiko kysymys olla samaan aikaan syvällinen ja tyhmä? Lähinnä vaan mietin sitä, että kuuluisiko minun vastata "ei mitään".

        Kyllä kai älyllä jotain tekee, jos on myös kykyä laittaa se äly hyötykäyttöön. Muuten älystä näyttäisi olevan jonkin verran haittaa, ainakin onnellisuuden kannalta. Äly ilman viisautta ei ole myöskään kovin hyvä yhdistelmä. Tai mistä minä tiedän. Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?

        Mitä mieltä itse olet?

        Väitän että jos ihminen on riittävän tyhmä tai yksinkertainen, hän ei kykene tuntemaan kovin syvällistä eksistentiaaliahdistusta joka tekee ainakin minut ajoittain hyvin onnettomaksi. Enkä ole edes huippuälykäs.


      • allmighty virgin
        Ei noin kirjoitti:

        Väitän että jos ihminen on riittävän tyhmä tai yksinkertainen, hän ei kykene tuntemaan kovin syvällistä eksistentiaaliahdistusta joka tekee ainakin minut ajoittain hyvin onnettomaksi. Enkä ole edes huippuälykäs.

        Älä nyt Eino, sä oot just lutunen tommosena kun sä oot


      • allmächt'ge jungfrau
        allmighty virgin kirjoitti:

        Älä nyt Eino, sä oot just lutunen tommosena kun sä oot

        Se on ALMIGHTY, senkin etiäinen!


      • all-mighty virgin

      • allmächt'ge jungfrau
        ellastella kirjoitti:

        Mulla on sellainen mielipide, että ihmisellä on pallopää, jotta sinne sopisi suhteellisen isot aivot. Toisaalta, edelliseen asiaan liittymättä, äitihenkilöt puhuu kakasta yms.

        Mutta! Ei voinut olla mitenkään olla juolahtamatta mieleen, että ehkä kyseinen "kuola" onkin ektoplasmaa. Sehän toisi tilanteeseen toivoa.

        Hmm, totta, re: suhteellisen isot aivot. Mutta kun olen sen verran pinnallinen, että minusta pallopää jossa on muutama heikko haiven hiuksia ja pystyssä oleva kärsä on niin ikävä näky, ettei sitä isot aivot pelasta. Varsinkin, jos jutut on luokkaa "gägägääböböböö" ja suusta valuu jotain. En oikeastaan tiedä, onko se kuolaa, se "puklaus". Ehkä tosiaan ektoplasmaa?


      • allmächt'ge jungfrau

      • Alrighty then Virgin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Huoh. Hyvä on sitten. Ollaanko me jotain sukua? Näyt pitävän Einosta; haluatko minun naittavan teidät?

        Huoh. Siis muakin väsyttää tosi paljon noi tosi väsyneet läpät, mun intelligenttini on liian suurta tälle palstalle. Mä en tartte sun apua, senkin vähäinen varjokuvajaiseni, Eino on mun plakkarissani ilman sun apuasi, mulla on koko Gotham Cityn superkonnat valjastettu tätä plääniä varten.


      • allmächt'ge jungfrau
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Voiko kysymys olla samaan aikaan syvällinen ja tyhmä? Lähinnä vaan mietin sitä, että kuuluisiko minun vastata "ei mitään".

        Kyllä kai älyllä jotain tekee, jos on myös kykyä laittaa se äly hyötykäyttöön. Muuten älystä näyttäisi olevan jonkin verran haittaa, ainakin onnellisuuden kannalta. Äly ilman viisautta ei ole myöskään kovin hyvä yhdistelmä. Tai mistä minä tiedän. Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?

        Mitä mieltä itse olet?

        Niin, tuohon "Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?" -kohtaan: onhan se ihan yleisesti hyväksytty ajatus, että tyhmät ja/tai yksinkertaiset ihmiset ovat onnellisempia. Mutta ajattelin sitä, että osaavatkohan tyhmät - siis todella tyhmät, henkisesti rajoittuneet, miten vain - ihmiset edes olla oikeasti onnellisia? Onnellisuuteenkin tarvitaan tiedostamista - sitä, että osaa todella arvostaa sitä, mistä on onnellinen.

        Tai että ovatkohan onnettomat ihmiset - "älykkäätkin" sellaiset - oikeasti vaan tyhmiä, kun eivät osaa arvostaa sitä mitä heillä on?

        Tai jotain. En jaksa enää omaa lässytystäni.


      • allmächt'ge jungfrau
        Alrighty then Virgin kirjoitti:

        Huoh. Siis muakin väsyttää tosi paljon noi tosi väsyneet läpät, mun intelligenttini on liian suurta tälle palstalle. Mä en tartte sun apua, senkin vähäinen varjokuvajaiseni, Eino on mun plakkarissani ilman sun apuasi, mulla on koko Gotham Cityn superkonnat valjastettu tätä plääniä varten.

        Ei väkisin, jos ei apu kelpaa!! Muista, että helvetissä on erityinen paikka naisille jotka eivät auta toisiaan!

        On se nyt kumma, kun ensin kyllästyn itse omiin juttuihini, ja sitten kyllästyy jo etiäinenkin.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Huoh. Hyvä on sitten. Ollaanko me jotain sukua? Näyt pitävän Einosta; haluatko minun naittavan teidät?

        Eiköhän se ole poikaystäväsi Vauhti trollaamassa...


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Niin, tuohon "Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?" -kohtaan: onhan se ihan yleisesti hyväksytty ajatus, että tyhmät ja/tai yksinkertaiset ihmiset ovat onnellisempia. Mutta ajattelin sitä, että osaavatkohan tyhmät - siis todella tyhmät, henkisesti rajoittuneet, miten vain - ihmiset edes olla oikeasti onnellisia? Onnellisuuteenkin tarvitaan tiedostamista - sitä, että osaa todella arvostaa sitä, mistä on onnellinen.

        Tai että ovatkohan onnettomat ihmiset - "älykkäätkin" sellaiset - oikeasti vaan tyhmiä, kun eivät osaa arvostaa sitä mitä heillä on?

        Tai jotain. En jaksa enää omaa lässytystäni.

        Onko sillä väliä jos luulee ja uskoo olevansa onnellinen?

        http://www.youtube.com/watch?v=X3ZXqKZXrcE&feature=related


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Eiköhän se ole poikaystäväsi Vauhti trollaamassa...

        Ei ole!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ei ole!

        Eikö? Tekihän se jo ketjunkin asiasta.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Onko sillä väliä jos luulee ja uskoo olevansa onnellinen?

        http://www.youtube.com/watch?v=X3ZXqKZXrcE&feature=related

        Mutta uskooko? Kuinka usein tyhmiltä ihmisiltä kysytään, ovatko he onnellisia tai että tekeekö rajoittuneisuus heistä tyytyväisiä vähään? Miksi vain oletetaan, että tyhmät ovat onnellisempia, vaikka on luultavasti niin, että vain tietynlaiset "tyhmät" - jotka eivät oikeasti ole tyhmiä ensinkään - ovat niitä oikeasti onnellisia ihmisiä?

        (Liittyikö tuo linkin video jotenkin onnellisuuteen? Paitsi tietysti niin, että ruumishuoneella ei varmaan olla kovin onnellisia.)


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Eikö? Tekihän se jo ketjunkin asiasta.

        No se oli vähän eri asia. Nämä trollit ovat ihan toista maata, ja sitä paitsi käyn nykyään melkein yhtä monen palstalaisen hermoille kuin sinä. Ennen olin sentään pidetty palstakansalainen! Minulla oli jonkin aikaa sitten vielä muutamia fanejakin, kuten esimerkiksi Peräkammarin poika! Missä Peräkammarin poika on nykyään? Muistelen häntä lämmöllä.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Mutta uskooko? Kuinka usein tyhmiltä ihmisiltä kysytään, ovatko he onnellisia tai että tekeekö rajoittuneisuus heistä tyytyväisiä vähään? Miksi vain oletetaan, että tyhmät ovat onnellisempia, vaikka on luultavasti niin, että vain tietynlaiset "tyhmät" - jotka eivät oikeasti ole tyhmiä ensinkään - ovat niitä oikeasti onnellisia ihmisiä?

        (Liittyikö tuo linkin video jotenkin onnellisuuteen? Paitsi tietysti niin, että ruumishuoneella ei varmaan olla kovin onnellisia.)

        "Mutta uskooko? Kuinka usein tyhmiltä ihmisiltä kysytään, ovatko he onnellisia tai että tekeekö rajoittuneisuus heistä tyytyväisiä vähään? Miksi vain oletetaan, että tyhmät ovat onnellisempia, vaikka on luultavasti niin, että vain tietynlaiset "tyhmät" - jotka eivät oikeasti ole tyhmiä ensinkään - ovat niitä oikeasti onnellisia ihmisiä?"

        En tiedä. Koska ihmiset ovat tyhmiä ja tykkäävät yksinkertaistaa? On helpompi ajatella että vaikka se on tyhmä niin on se ainakin onnellinen. Ja koska minä olen parempi ja älykäs olen trendikkäästi ahdistunut.

        Okei, minä en ole älykäs. Ärsyttävä minä-passiivi iski jälleen.

        "(Liittyikö tuo linkin video jotenkin onnellisuuteen? Paitsi tietysti niin, että ruumishuoneella ei varmaan olla kovin onnellisia.)"

        Liittyi. Paljonkin. Sleepy Sleepers jaksaa naurattaa ja nauraminen tekee iloiseksi ja jos on iloinen, voi olla hetken onnellinen. Video on mahtava.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No se oli vähän eri asia. Nämä trollit ovat ihan toista maata, ja sitä paitsi käyn nykyään melkein yhtä monen palstalaisen hermoille kuin sinä. Ennen olin sentään pidetty palstakansalainen! Minulla oli jonkin aikaa sitten vielä muutamia fanejakin, kuten esimerkiksi Peräkammarin poika! Missä Peräkammarin poika on nykyään? Muistelen häntä lämmöllä.

        Seura tekee kaltaisekseen. Tai jotain. Minä käyn tasapuolisesti kaikkien hermoille.

        On sinulla ainakin yksi fani. Enkä tarkoita Vauhtia.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Seura tekee kaltaisekseen. Tai jotain. Minä käyn tasapuolisesti kaikkien hermoille.

        On sinulla ainakin yksi fani. Enkä tarkoita Vauhtia.

        Niin, onhan minulla onneksi aina Ei se satu


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Niin, onhan minulla onneksi aina Ei se satu

        No... Kaksi sitten? Unohdetaan Vauhti.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        "Mutta uskooko? Kuinka usein tyhmiltä ihmisiltä kysytään, ovatko he onnellisia tai että tekeekö rajoittuneisuus heistä tyytyväisiä vähään? Miksi vain oletetaan, että tyhmät ovat onnellisempia, vaikka on luultavasti niin, että vain tietynlaiset "tyhmät" - jotka eivät oikeasti ole tyhmiä ensinkään - ovat niitä oikeasti onnellisia ihmisiä?"

        En tiedä. Koska ihmiset ovat tyhmiä ja tykkäävät yksinkertaistaa? On helpompi ajatella että vaikka se on tyhmä niin on se ainakin onnellinen. Ja koska minä olen parempi ja älykäs olen trendikkäästi ahdistunut.

        Okei, minä en ole älykäs. Ärsyttävä minä-passiivi iski jälleen.

        "(Liittyikö tuo linkin video jotenkin onnellisuuteen? Paitsi tietysti niin, että ruumishuoneella ei varmaan olla kovin onnellisia.)"

        Liittyi. Paljonkin. Sleepy Sleepers jaksaa naurattaa ja nauraminen tekee iloiseksi ja jos on iloinen, voi olla hetken onnellinen. Video on mahtava.

        Tuota ajoinkin takaa! En tosin keksi enää mitään lisäkommenttia koska aivoni menivät jo nukkumaan. Minunkin pitäisi mennä, mutta jostain syystä tämä palstailu ahdistaa nyt niin paljon, että on pakko palstailla.

        Olihan se hupaisa video. Ehkä tosin vieläkin hupaisampi seksi-ihmisille.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        No... Kaksi sitten? Unohdetaan Vauhti.

        Ei Vauhtia voi unohtaa! Se olisi halpamaista.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ei Vauhtia voi unohtaa! Se olisi halpamaista.

        Siis... Lähinnä tarkoitan että muutkin kirjoittajat kun Vauhti saattavat pitää sinua nokkelana.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Tuota ajoinkin takaa! En tosin keksi enää mitään lisäkommenttia koska aivoni menivät jo nukkumaan. Minunkin pitäisi mennä, mutta jostain syystä tämä palstailu ahdistaa nyt niin paljon, että on pakko palstailla.

        Olihan se hupaisa video. Ehkä tosin vieläkin hupaisampi seksi-ihmisille.

        "Tuota ajoinkin takaa! En tosin keksi enää mitään lisäkommenttia koska aivoni menivät jo nukkumaan. Minunkin pitäisi mennä, mutta jostain syystä tämä palstailu ahdistaa nyt niin paljon, että on pakko palstailla."

        Minä nappasin unilääkkeen. Vartti ja aivot tosiaan menevät nukkumaan, koko jätkä saa sitten levätä aamuun asti.

        "Olihan se hupaisa video. Ehkä tosin vieläkin hupaisampi seksi-ihmisille."

        Kaikki mitä Sleepy Sleepers on ikinä tehnyt on hupaisaa. Etenkin Eurowiisulevy.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Siis... Lähinnä tarkoitan että muutkin kirjoittajat kun Vauhti saattavat pitää sinua nokkelana.

        Aah! Voisiko olla? Ei ainakaan eATMe ynnä muut vakiomiehet eikä nuo trollit pidä. Pitäisiköhän ellastella?


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Aah! Voisiko olla? Ei ainakaan eATMe ynnä muut vakiomiehet eikä nuo trollit pidä. Pitäisiköhän ellastella?

        Ehkä. Ja ehkä vielä joku muu.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        "Tuota ajoinkin takaa! En tosin keksi enää mitään lisäkommenttia koska aivoni menivät jo nukkumaan. Minunkin pitäisi mennä, mutta jostain syystä tämä palstailu ahdistaa nyt niin paljon, että on pakko palstailla."

        Minä nappasin unilääkkeen. Vartti ja aivot tosiaan menevät nukkumaan, koko jätkä saa sitten levätä aamuun asti.

        "Olihan se hupaisa video. Ehkä tosin vieläkin hupaisampi seksi-ihmisille."

        Kaikki mitä Sleepy Sleepers on ikinä tehnyt on hupaisaa. Etenkin Eurowiisulevy.

        Toivottavasti näet kauniita unia Steve Jobsista!


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä. Ja ehkä vielä joku muu.

        Hmm, hmm.

        Miten "infuriatingly coy" käännetään suomeksi? Epäilen nyt vähän olevani sellainen.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hmm, hmm.

        Miten "infuriatingly coy" käännetään suomeksi? Epäilen nyt vähän olevani sellainen.

        Sanotaan se sitten suoraan, vittu mä rakastan sua!


      • ES
        Ei noin kirjoitti:

        Sanotaan se sitten suoraan, vittu mä rakastan sua!

        No oooohhh....


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        No oooohhh....

        Ja sua kans!


      • ES
        Ei noin kirjoitti:

        Ja sua kans!

        Ja mä sua!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hmm, hmm.

        Miten "infuriatingly coy" käännetään suomeksi? Epäilen nyt vähän olevani sellainen.

        Saatan ymmärtää mitä tarkoitat. Tai sitten leikin eilen vähän tyhmää.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Toivottavasti näet kauniita unia Steve Jobsista!

        En nähnyt unia.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Toivottavasti näet kauniita unia Steve Jobsista!

        Paitsi susta, rakkaani.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Saatan ymmärtää mitä tarkoitat. Tai sitten leikin eilen vähän tyhmää.

        Hetkinen - kuka minua nyt rakastaa, Ei noin vai trolli? Molemmat?

        Minun täytyy tietää tämä, jotta osaan päättää, olenko virallisesti Ylempää Tasoa vaiko pelkästään pilkan kohteena!


      • Trolli.
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hetkinen - kuka minua nyt rakastaa, Ei noin vai trolli? Molemmat?

        Minun täytyy tietää tämä, jotta osaan päättää, olenko virallisesti Ylempää Tasoa vaiko pelkästään pilkan kohteena!

        Eikö kivan trollipojan rakkaus ole minkään arvoista? Pitääkö mennä takaisin sinne sillan alle perimään tullimaksua pikkulapsilta?


      • Hercules Poirot
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hetkinen - kuka minua nyt rakastaa, Ei noin vai trolli? Molemmat?

        Minun täytyy tietää tämä, jotta osaan päättää, olenko virallisesti Ylempää Tasoa vaiko pelkästään pilkan kohteena!

        Einohan kertoi ottavansa unilääkkeen ennen kahtatoista, ja rakkausviesti lähetettiin paljon myöhemmin. Eli trolli. Toisaalta Eino ehkä valvoikin ja lähettää alitajuntaasi vaikuttavia viestejä ja pystyy kiistämään vastuun tarvittaessa.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hetkinen - kuka minua nyt rakastaa, Ei noin vai trolli? Molemmat?

        Minun täytyy tietää tämä, jotta osaan päättää, olenko virallisesti Ylempää Tasoa vaiko pelkästään pilkan kohteena!

        Senkin höpö. Vielä kysytkin.


      • Communication Bdown
        Hercules Poirot kirjoitti:

        Einohan kertoi ottavansa unilääkkeen ennen kahtatoista, ja rakkausviesti lähetettiin paljon myöhemmin. Eli trolli. Toisaalta Eino ehkä valvoikin ja lähettää alitajuntaasi vaikuttavia viestejä ja pystyy kiistämään vastuun tarvittaessa.

        Einolla on taas maaninen vaihe menossa.


      • allmächt'ge jungfrau
        Hercules Poirot kirjoitti:

        Einohan kertoi ottavansa unilääkkeen ennen kahtatoista, ja rakkausviesti lähetettiin paljon myöhemmin. Eli trolli. Toisaalta Eino ehkä valvoikin ja lähettää alitajuntaasi vaikuttavia viestejä ja pystyy kiistämään vastuun tarvittaessa.

        Totta kai trollipojan rakkaus on arvokasta, mutta ei trollipojan pilkka! Eikä trollipojan rakkautta näe trollipojan pilkan keskeltä! Huomaatko ongelman, Trolli?

        "Toisaalta Eino ehkä valvoikin ja lähettää alitajuntaasi vaikuttavia viestejä ja pystyy kiistämään vastuun tarvittaessa."

        No kun tuota minä vähän pelkäänkin. Eikalla on niitä kaikenlaisia kloriittifarkku-panomies-taktiikoita, ja se on ennenkin ollut tykkäävinään minusta ja sitten heti samaan hengenvetoon antanut pakit kaiken kansan edessä. Pelkään, että tämänhetkinen sielullinen kaaokseni johtuukin nimenomaan siitä, että Einolla on omistuksessaan jokin Teslan kehittelemä laite, joka lähettää gammasäteilyä aivoihini. Tarkoituksena on saada minut jonkinasteiseen sekavuustilaan, jossa ilmoitan haluavani repiä Einon kloriittifarkut pois jalasta, jotta Eino voi taas antaa minulle pakit.

        Mutta minä en mene halpaan!! Tein foliosta itselleni pipon. Jos kaikilla naisilla olisi foliopipo mennessään baariin, harvempi joutuisi panomiesten nussimisverkostoihin.


      • Foliokauppias
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Totta kai trollipojan rakkaus on arvokasta, mutta ei trollipojan pilkka! Eikä trollipojan rakkautta näe trollipojan pilkan keskeltä! Huomaatko ongelman, Trolli?

        "Toisaalta Eino ehkä valvoikin ja lähettää alitajuntaasi vaikuttavia viestejä ja pystyy kiistämään vastuun tarvittaessa."

        No kun tuota minä vähän pelkäänkin. Eikalla on niitä kaikenlaisia kloriittifarkku-panomies-taktiikoita, ja se on ennenkin ollut tykkäävinään minusta ja sitten heti samaan hengenvetoon antanut pakit kaiken kansan edessä. Pelkään, että tämänhetkinen sielullinen kaaokseni johtuukin nimenomaan siitä, että Einolla on omistuksessaan jokin Teslan kehittelemä laite, joka lähettää gammasäteilyä aivoihini. Tarkoituksena on saada minut jonkinasteiseen sekavuustilaan, jossa ilmoitan haluavani repiä Einon kloriittifarkut pois jalasta, jotta Eino voi taas antaa minulle pakit.

        Mutta minä en mene halpaan!! Tein foliosta itselleni pipon. Jos kaikilla naisilla olisi foliopipo mennessään baariin, harvempi joutuisi panomiesten nussimisverkostoihin.

        Eino on pelimies.


      • pillimangusti
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Totta kai trollipojan rakkaus on arvokasta, mutta ei trollipojan pilkka! Eikä trollipojan rakkautta näe trollipojan pilkan keskeltä! Huomaatko ongelman, Trolli?

        "Toisaalta Eino ehkä valvoikin ja lähettää alitajuntaasi vaikuttavia viestejä ja pystyy kiistämään vastuun tarvittaessa."

        No kun tuota minä vähän pelkäänkin. Eikalla on niitä kaikenlaisia kloriittifarkku-panomies-taktiikoita, ja se on ennenkin ollut tykkäävinään minusta ja sitten heti samaan hengenvetoon antanut pakit kaiken kansan edessä. Pelkään, että tämänhetkinen sielullinen kaaokseni johtuukin nimenomaan siitä, että Einolla on omistuksessaan jokin Teslan kehittelemä laite, joka lähettää gammasäteilyä aivoihini. Tarkoituksena on saada minut jonkinasteiseen sekavuustilaan, jossa ilmoitan haluavani repiä Einon kloriittifarkut pois jalasta, jotta Eino voi taas antaa minulle pakit.

        Mutta minä en mene halpaan!! Tein foliosta itselleni pipon. Jos kaikilla naisilla olisi foliopipo mennessään baariin, harvempi joutuisi panomiesten nussimisverkostoihin.

        "Tein foliosta itselleni pipon. Jos kaikilla naisilla olisi foliopipo mennessään baariin, harvempi joutuisi panomiesten nussimisverkostoihin."

        Muistan tuon! Foliopipo!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Totta kai trollipojan rakkaus on arvokasta, mutta ei trollipojan pilkka! Eikä trollipojan rakkautta näe trollipojan pilkan keskeltä! Huomaatko ongelman, Trolli?

        "Toisaalta Eino ehkä valvoikin ja lähettää alitajuntaasi vaikuttavia viestejä ja pystyy kiistämään vastuun tarvittaessa."

        No kun tuota minä vähän pelkäänkin. Eikalla on niitä kaikenlaisia kloriittifarkku-panomies-taktiikoita, ja se on ennenkin ollut tykkäävinään minusta ja sitten heti samaan hengenvetoon antanut pakit kaiken kansan edessä. Pelkään, että tämänhetkinen sielullinen kaaokseni johtuukin nimenomaan siitä, että Einolla on omistuksessaan jokin Teslan kehittelemä laite, joka lähettää gammasäteilyä aivoihini. Tarkoituksena on saada minut jonkinasteiseen sekavuustilaan, jossa ilmoitan haluavani repiä Einon kloriittifarkut pois jalasta, jotta Eino voi taas antaa minulle pakit.

        Mutta minä en mene halpaan!! Tein foliosta itselleni pipon. Jos kaikilla naisilla olisi foliopipo mennessään baariin, harvempi joutuisi panomiesten nussimisverkostoihin.

        Pitääkö mun nyt saatana rekisteröidä tänne nimimerkki ja pistää sulle postia?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Pitääkö mun nyt saatana rekisteröidä tänne nimimerkki ja pistää sulle postia?

        Hmm, tunsin taas jotain gammasäteitä ohimon tienoilla. Lisää foliota!


      • Ei noin

      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Auts.

        Haluan omistaa sulle nyt yhden biisin.
        http://www.youtube.com/watch?v=G7GERh0sQzY&ob=av2el

        Ja sitten menen lukemaan kirjaa loppuyöksi.

        Tämä folio mitään auta... kokeilisinko kattilaa?

        Kysyisin, mitä kirjaa, mutta se on taatusti jokin kiero kloriittifarkku-temppu kuitenkin. Onneksi olen syönyt niin paljon valkosipulia tänään, etten voi saada pakkeja.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Tämä folio mitään auta... kokeilisinko kattilaa?

        Kysyisin, mitä kirjaa, mutta se on taatusti jokin kiero kloriittifarkku-temppu kuitenkin. Onneksi olen syönyt niin paljon valkosipulia tänään, etten voi saada pakkeja.

        Umberto Eco, Ruusun nimi. Kaveri suositteli. Olen nyt noin puolessa välissä. Se on tunnettu kirja mutta jäänyt lukematta.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Umberto Eco, Ruusun nimi. Kaveri suositteli. Olen nyt noin puolessa välissä. Se on tunnettu kirja mutta jäänyt lukematta.

        Aah. Minullakin on se hyllyssä, mutta jäänyt toistaiseksi lukematta. Pitänee jossain vaiheessa kokeilla.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Aah. Minullakin on se hyllyssä, mutta jäänyt toistaiseksi lukematta. Pitänee jossain vaiheessa kokeilla.

        Se on mielenkiintoinen. Dekkari. Mutta hyvin, hyvin erilainen ja älykäs.


      • ES
        Ei noin kirjoitti:

        Umberto Eco, Ruusun nimi. Kaveri suositteli. Olen nyt noin puolessa välissä. Se on tunnettu kirja mutta jäänyt lukematta.

        Oh! "Ruusun nimi" on mun henk.koht. kirjasuosikkieni TOP 10:ssa. Erityisesti tykkäsin siitä tyypistä, joka istui kirjaston uumenissa ja söi... enpä sano mitä. Pervo pervo! Mut niin... ihqu. Ja yksinäinen.


      • työtön ATK
        ES kirjoitti:

        Oh! "Ruusun nimi" on mun henk.koht. kirjasuosikkieni TOP 10:ssa. Erityisesti tykkäsin siitä tyypistä, joka istui kirjaston uumenissa ja söi... enpä sano mitä. Pervo pervo! Mut niin... ihqu. Ja yksinäinen.

        Mitä se söi? Mä oon lukenut sen joskus 10 vuotta sitten mutten muista tuollaista.


      • Ionisäde
        Ei noin kirjoitti:

        Umberto Eco, Ruusun nimi. Kaveri suositteli. Olen nyt noin puolessa välissä. Se on tunnettu kirja mutta jäänyt lukematta.

        HAH! Einolla on tuo naisten liehittely hallussa. Kaikkien aikojen "älykkäiden" tyttökirjojen TOP 4 on seuraava:

        1. Ruusun nimi
        2. Olemisen sietämätön keveys
        3. Sadan vuoden yksinäisyys
        4. Saatana saapuu Moskovaan

        Nämä jos on lukenut ja mainitsee sen niin römpsötintä heruu kuin kloriittifarkuilla konsanaan.


      • ES
        työtön ATK kirjoitti:

        Mitä se söi? Mä oon lukenut sen joskus 10 vuotta sitten mutten muista tuollaista.

        Natusteli kirjansivuja mutta ei vain niitä, nimittäin, sisältöhän tärkein... Muuten jää pelkkä paperinmaku suuhun. Hän söi PAHOJA kirjoja! Kirjoja jotka eivät ole "totta", vaan tarinoita... siis kirjoja hän söi. Ihminen itseään... Äh.

        Kirjan sisällä oli kirjasto jonka sisällä oli salainen kammio jossa istui mies syömässä kirjoja sivu sivulta.

        Ai niin: kirjojen sivut oli myrkytetty ja mies kuoli. Tappoi itsensä. Mutta pelasti maailman ja totuuden - tosin niin ei sit tainnut käydäkään.

        Niin, postmoderni dekkari kyseessä.


      • ES
        Ionisäde kirjoitti:

        HAH! Einolla on tuo naisten liehittely hallussa. Kaikkien aikojen "älykkäiden" tyttökirjojen TOP 4 on seuraava:

        1. Ruusun nimi
        2. Olemisen sietämätön keveys
        3. Sadan vuoden yksinäisyys
        4. Saatana saapuu Moskovaan

        Nämä jos on lukenut ja mainitsee sen niin römpsötintä heruu kuin kloriittifarkuilla konsanaan.

        Kolmea viimeistä omalla listallani ei ole, en itse asiassa ole lukenut niitä. "Saatana saapuu Moskovaan" vissiin kantsis lukea joku päivä/vko.

        Listalta puuttuvat mm. muumikirjat. Ihquja!

        Eino on myös ihqu!!


      • Ionisäde
        ES kirjoitti:

        Kolmea viimeistä omalla listallani ei ole, en itse asiassa ole lukenut niitä. "Saatana saapuu Moskovaan" vissiin kantsis lukea joku päivä/vko.

        Listalta puuttuvat mm. muumikirjat. Ihquja!

        Eino on myös ihqu!!

        Tuo onkin sellainen lista, että joku noista tärppää aina. Sun kohdalla se on tuo Ruusun nimi, jollekin toiselle se on joku muu noista. Hyviä kirjojahan nuo on kaikki, mutta olen huomannut että juuri nuo on etenkin nuorten naisten suosikkeja. Siis sillaisten jotka lukee muutakin kuin jotain Bridget Jonesin päiväkirjaa.


      • työtön ATK
        ES kirjoitti:

        Natusteli kirjansivuja mutta ei vain niitä, nimittäin, sisältöhän tärkein... Muuten jää pelkkä paperinmaku suuhun. Hän söi PAHOJA kirjoja! Kirjoja jotka eivät ole "totta", vaan tarinoita... siis kirjoja hän söi. Ihminen itseään... Äh.

        Kirjan sisällä oli kirjasto jonka sisällä oli salainen kammio jossa istui mies syömässä kirjoja sivu sivulta.

        Ai niin: kirjojen sivut oli myrkytetty ja mies kuoli. Tappoi itsensä. Mutta pelasti maailman ja totuuden - tosin niin ei sit tainnut käydäkään.

        Niin, postmoderni dekkari kyseessä.

        Mä muistin vaan että se tuhosi Aristoteleen Runousopin kadonneen osan joka käsitteli huumoria/komediaa, koska huumori oli jotenkin Saatanasta sen mielestä tms.


      • Ei noin
        Ionisäde kirjoitti:

        Tuo onkin sellainen lista, että joku noista tärppää aina. Sun kohdalla se on tuo Ruusun nimi, jollekin toiselle se on joku muu noista. Hyviä kirjojahan nuo on kaikki, mutta olen huomannut että juuri nuo on etenkin nuorten naisten suosikkeja. Siis sillaisten jotka lukee muutakin kuin jotain Bridget Jonesin päiväkirjaa.

        Olen lukenut mainitsemasi neljä kirjaa plus tuon Bridget Jonesin päiväkirjan ja ison kasan muitakin kirjoja. Esimerkiksi Saatana saapuu Moskovaan on yhdenlainen moderni klassikko. En ole ajatellut sitä erityisemmin naisten kirjana. Bulgakov jostain syystä vetoaa muhun. Kirjaa "Ruusun nimi" mulle suositteli tyttö, se on totta.

        Luulisin että naisiin tekee vaikutuksen ihan sillä että lukee jotain muutakin kun vedonlyöntitilastoja?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ionisäde kirjoitti:

        HAH! Einolla on tuo naisten liehittely hallussa. Kaikkien aikojen "älykkäiden" tyttökirjojen TOP 4 on seuraava:

        1. Ruusun nimi
        2. Olemisen sietämätön keveys
        3. Sadan vuoden yksinäisyys
        4. Saatana saapuu Moskovaan

        Nämä jos on lukenut ja mainitsee sen niin römpsötintä heruu kuin kloriittifarkuilla konsanaan.

        Pahus, täytyy vähän kiriä näiden tyttökirjojen kanssa. Noista en ole lukenut kuin Bulgakovin vaikka kaikki löytyy hyllystä ja yksi parhaista ystävistä on tuputtanut Garcia Marquezia jo viimeiset kymmenen vuotta.

        Minuun tehdään vaikutus lukemalla Graham Greeneä ja Evelyn Waugh'ta (ei Mennyt maailma, vaan ne komediat). Olen aika helppo.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Pahus, täytyy vähän kiriä näiden tyttökirjojen kanssa. Noista en ole lukenut kuin Bulgakovin vaikka kaikki löytyy hyllystä ja yksi parhaista ystävistä on tuputtanut Garcia Marquezia jo viimeiset kymmenen vuotta.

        Minuun tehdään vaikutus lukemalla Graham Greeneä ja Evelyn Waugh'ta (ei Mennyt maailma, vaan ne komediat). Olen aika helppo.

        Greene on ihan jees. Waugh'ta en ole lukenut. Garcia Marquez on todella jees, eikä Sadan vuoden yksinäisyys ole hänen paras teoksensa.

        Mitä pidät Kurt Vonnegutista?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Greene on ihan jees. Waugh'ta en ole lukenut. Garcia Marquez on todella jees, eikä Sadan vuoden yksinäisyys ole hänen paras teoksensa.

        Mitä pidät Kurt Vonnegutista?

        Pidän kyllä Vonnegutista, mutten ole vielä lukenut kuin kaksi (Galapagos ja Slaughterhouse Five). Pitäisi kai lukea enemmän mutta kun kirjoja on niin paljon ja vietin nuoruuteni ihan eri vuosisadoilla.

        Mitä olet lukenut Greeneltä? "The Heart of the Matter" on yksi parhaista lukemistani kirjoista. Julkaisuvuosia vertailtuani arvelisin, että käännöksen nimi on "Mutta suurin kaikista...".


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Pidän kyllä Vonnegutista, mutten ole vielä lukenut kuin kaksi (Galapagos ja Slaughterhouse Five). Pitäisi kai lukea enemmän mutta kun kirjoja on niin paljon ja vietin nuoruuteni ihan eri vuosisadoilla.

        Mitä olet lukenut Greeneltä? "The Heart of the Matter" on yksi parhaista lukemistani kirjoista. Julkaisuvuosia vertailtuani arvelisin, että käännöksen nimi on "Mutta suurin kaikista...".

        Teurastamo viisi on ihan huippu. Mutta Vonnegut on kirjoittanut pelkästään nerokkaita kirjoja joten ei voi valita.

        Olen mielestäni lukenut mainitsemasi Greenen kirjan ja itseasiassa ihan englanniksi. Hiljaisen amerikkalaisen olen tietenkin lukenut. Heh.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Teurastamo viisi on ihan huippu. Mutta Vonnegut on kirjoittanut pelkästään nerokkaita kirjoja joten ei voi valita.

        Olen mielestäni lukenut mainitsemasi Greenen kirjan ja itseasiassa ihan englanniksi. Hiljaisen amerikkalaisen olen tietenkin lukenut. Heh.

        Ooh. Luit siis "The Heart of the Matter":in sokaistumatta sen nerokkuudesta? Hmm.

        Itse en ole lukenut Hiljaista amerikkalaista, pitäisi kai joskus lukea. Entä "The Power and the Glory"? Tykkään niistä Greenen uskontoteemaisista angstailuista.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ooh. Luit siis "The Heart of the Matter":in sokaistumatta sen nerokkuudesta? Hmm.

        Itse en ole lukenut Hiljaista amerikkalaista, pitäisi kai joskus lukea. Entä "The Power and the Glory"? Tykkään niistä Greenen uskontoteemaisista angstailuista.

        Meillä on niin paljon yhteistä. Mä taidan olla rakastumassa.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Meillä on niin paljon yhteistä. Mä taidan olla rakastumassa.

        Joo, trollipoika. Mäkin suhun.

        Tuli muuten tuosta Greenen alkuperäisteoksesta yksi etikettijuttu mieleen, joka on aina aiheuttanut minulle suurta ahdistusta. Jos mainitsen jonkin ulkomaisen (englanninkielisen) kirjan, josta en ole ihan varma onko se käännetty, lisään aina varmuuden vuoksi "en tiedä, onko sitä käännetty suomeksi". Mutta jos teen niin, pelkään aina, että vastakeskustelija ajattelee "mitä vittua, en muka osaa lukea kirjoja muilla kielillä vai?!" Mutta jos taas en lisää, niin voi olla että vastakeskustelija onkin lukenut tarkoittamani kirjan käännöksenä eikä tiedä mitä tarkoitan, ja ajattelee "mitä vittua, nyt sitä ruvetaan brassailemaan, että on tullut luettua kirjoja englanniksi vai?!"

        Sama juttu jos vaikka siteeraa jotain eri kielellä ja sitten kääntää sen heti perään. Osa loukkaantuu siitä, että sen kääntää ("mitä vittua, en muka osaa vieraita kieliä vai?!"). Osa taas loukkaantuu, jos sen jättää kääntämättä ("mitä vittua, ollaan sitä niin hienoa että ruvetaan kesken kaiken pölöttämään eri kielillä vai?!").

        Tietysti voisi ihan vaan jättää vieraat kielet siteeraamatta ja vieraankieliset kirjat mainitsematta.

        Joo, on minullakin ongelmat.


      • ES
        työtön ATK kirjoitti:

        Mä muistin vaan että se tuhosi Aristoteleen Runousopin kadonneen osan joka käsitteli huumoria/komediaa, koska huumori oli jotenkin Saatanasta sen mielestä tms.

        Jotain sellaista. En mä enää kaikkia yksityiskohtia muista.


      • ES
        Ionisäde kirjoitti:

        Tuo onkin sellainen lista, että joku noista tärppää aina. Sun kohdalla se on tuo Ruusun nimi, jollekin toiselle se on joku muu noista. Hyviä kirjojahan nuo on kaikki, mutta olen huomannut että juuri nuo on etenkin nuorten naisten suosikkeja. Siis sillaisten jotka lukee muutakin kuin jotain Bridget Jonesin päiväkirjaa.

        Nimet ainakin tuttuja monelle, jotka kerrankaan kuulleet sanan kirjallisuus.


      • ES
        Ei noin kirjoitti:

        Olen lukenut mainitsemasi neljä kirjaa plus tuon Bridget Jonesin päiväkirjan ja ison kasan muitakin kirjoja. Esimerkiksi Saatana saapuu Moskovaan on yhdenlainen moderni klassikko. En ole ajatellut sitä erityisemmin naisten kirjana. Bulgakov jostain syystä vetoaa muhun. Kirjaa "Ruusun nimi" mulle suositteli tyttö, se on totta.

        Luulisin että naisiin tekee vaikutuksen ihan sillä että lukee jotain muutakin kun vedonlyöntitilastoja?

        OohEino! Mä rakastun suhun koko ajan enemmän...


      • ......
        all-mighty duckling kirjoitti:

        "Osaavatko tyhmät edes olla onnellisia?"

        Tyhmäthän ne juuri on onnellisia.

        Sitten mun täytyy olla todella tyhmä ihminen kun mulla on aina hyvä mieli ja jos surettaa niin katson tilin saldon. Toimii joka kerta!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ooh. Luit siis "The Heart of the Matter":in sokaistumatta sen nerokkuudesta? Hmm.

        Itse en ole lukenut Hiljaista amerikkalaista, pitäisi kai joskus lukea. Entä "The Power and the Glory"? Tykkään niistä Greenen uskontoteemaisista angstailuista.

        Lapsenvahti sanoo... Auh.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Lapsenvahti sanoo... Auh.

        Löikö se lapsi sinua?


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Joo, trollipoika. Mäkin suhun.

        Tuli muuten tuosta Greenen alkuperäisteoksesta yksi etikettijuttu mieleen, joka on aina aiheuttanut minulle suurta ahdistusta. Jos mainitsen jonkin ulkomaisen (englanninkielisen) kirjan, josta en ole ihan varma onko se käännetty, lisään aina varmuuden vuoksi "en tiedä, onko sitä käännetty suomeksi". Mutta jos teen niin, pelkään aina, että vastakeskustelija ajattelee "mitä vittua, en muka osaa lukea kirjoja muilla kielillä vai?!" Mutta jos taas en lisää, niin voi olla että vastakeskustelija onkin lukenut tarkoittamani kirjan käännöksenä eikä tiedä mitä tarkoitan, ja ajattelee "mitä vittua, nyt sitä ruvetaan brassailemaan, että on tullut luettua kirjoja englanniksi vai?!"

        Sama juttu jos vaikka siteeraa jotain eri kielellä ja sitten kääntää sen heti perään. Osa loukkaantuu siitä, että sen kääntää ("mitä vittua, en muka osaa vieraita kieliä vai?!"). Osa taas loukkaantuu, jos sen jättää kääntämättä ("mitä vittua, ollaan sitä niin hienoa että ruvetaan kesken kaiken pölöttämään eri kielillä vai?!").

        Tietysti voisi ihan vaan jättää vieraat kielet siteeraamatta ja vieraankieliset kirjat mainitsematta.

        Joo, on minullakin ongelmat.

        Mulla on ihan sama juttu. Lukihäiriön takia lukisin jonkun tosi häiriintynen jutun vuoksi paremmin englanniksi... Ja se on brassailua? Häh?


      • allmächt'ge junfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Mulla on ihan sama juttu. Lukihäiriön takia lukisin jonkun tosi häiriintynen jutun vuoksi paremmin englanniksi... Ja se on brassailua? Häh?

        Eihän se lukeminen vielä ole, mutta ehkä se sitten on, kun sen mainitsee! En tiedä.

        Minulla ei ole lukihäiriötä, mutta jonkinlainen puhevika kyllä, joka oli ennen pahempi, ja sen takia englanti tulee paljon luontevammin. Siihen on sitten tottunut vuosien saatossa. Mielestäni kyllä suomi on omalla tavallaan paljon kauniimpi kieli - jylhällä tavalla kauniimpi. Tai siis, suomenkieli on kuin eeppinen runo.


      • Ei noin
        allmächt'ge junfrau kirjoitti:

        Eihän se lukeminen vielä ole, mutta ehkä se sitten on, kun sen mainitsee! En tiedä.

        Minulla ei ole lukihäiriötä, mutta jonkinlainen puhevika kyllä, joka oli ennen pahempi, ja sen takia englanti tulee paljon luontevammin. Siihen on sitten tottunut vuosien saatossa. Mielestäni kyllä suomi on omalla tavallaan paljon kauniimpi kieli - jylhällä tavalla kauniimpi. Tai siis, suomenkieli on kuin eeppinen runo.

        Suomen kieli on mahtava. Sillä voi ilmaista melkein mitä tahansa.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Löikö se lapsi sinua?

        Henkisesti kun voitti konsolipelissä.


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        Nimet ainakin tuttuja monelle, jotka kerrankaan kuulleet sanan kirjallisuus.

        Häh?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Suomen kieli on mahtava. Sillä voi ilmaista melkein mitä tahansa.

        Voiko? Minä kun en tunnu osaavan ilmaista mitään.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Voiko? Minä kun en tunnu osaavan ilmaista mitään.

        Osaat olla aika nokkela. Mutta kuuntelen Sleepy Sleepersiä ja ajattelin kyllä miten hienosti Metsäratiolla on ilmaistu asiat.


    • pikkumyytär

      Riippuu varmaan sinkun iästäkin. Viisikymppistä naissinkkua ei hyljeksitä koska samanikäisissä on paljon muitakin sinkkuja. Lapset lentäneet pesästä ja avioliitto loppunut. Miehistä en muuta tiedä kun että miessinkut sen ikäisenä syrjäytyvät helpommin ja alkoholin käyttö on usein liiallista.

    • shbdxj

      En sanoisi, että kummallakaan sukupuolella on sen helpompaa sinkkuna, pikemminkin sinkkuuden haasteet, ongelmat ja "häpeät" ovat erilaisia. Mikäli sinkkujen elämässä on sukupuolellisia eroja, ne tasoittuvat iän lisääntyessä. Eri sukupuolet ottavat vain ehkä jonkinlaisen roolin, mikäli ovat sinkkuja ns. hedelmällisen iän jälkeen. Miehet omaksuvat erakon poikamies -roolin ja naiset simpsakka täti -roolin, jossa naisilla ehkä on sosiaalista elämää enemmän kuin miehillä. Kyseessä on kuitenkin enemmän tai vähemmän valittu rooli, sillä joku kovin ujo nainen voi myös sosiaalisesti eristäytyä tai joku oikein sosiaalinen mies voi omata laajankin tuttavapiirin.

      Vanhemman sinkkumiehen miehisyyttä kyseenalaistetaan lähinnä sillä, miksi mies ei ole löytänyt itselleen kumppania tai mikä on miehissä ns. vikana, kun naista ei ole löytynyt. Vanhemman sinkkunaisen naiseutta taas kyseenalaistetaan lähinnä sillä, haluaako nainen edes lapsia, kun ei ole pariutunut, tai mikä naisessa on ns. vikana, kun ei ole halunnut tai hankkinut lapsia. Naisilla seinä nousee vastaan hieman aiemmin kuin miehillä kulttuurillisista ja biologisista syistä, siis suhteissa miehet usein vanhempia kuin naiset ja naisen hedelmällisyys laskee radikaalimmin kuin miehen iän lisääntyessä, joten vanhemman miehen on helpompi saada lapsia valikoidun parinvalinnan avulla kuin vanhemman naisen.

      Sinkkunaisille lapsettomuusasia voi olla hyvinkin kivuliasta, jossa ei yleisen mielipiteen nojalla tunnu olevan oikeita vastauksia. Jos tiettyyn ikään mennessä nainen ei ole pariutunut ja hankkinut lapsia, häntä pidetään jollakin tavalla outona tai poikkeavana, koska äitiys mielletään niin vahvaksi osaksi naiseutta, siis paljon vahvemmaksi kuin isyys osaksi miehisyyttä. Jos taas nainen päättää missä tahansa iässä hankkia itsekseen lapsen ilman kumppania, pidetään häntä samalla tavalla outona tai jopa itsekkäänä, koska ei anna lapselleen isää tai ainakaan perinteistä perhe-elämää. Koska naisen sinkkuuteen liittyvät ongelmat ovat niin kivuliaita, ehkä koska naiset ovat usein hieman herkempiä ja ehkä koska lapsettomuuteen liittyvät asiat ovat jokseenkin yhä tabu, sinkkunaisille ei asiasta kuittailla ehkä samalla tavalla kuin sinkkumiehille kuittailtaisiin naisen puutteesta.

      Ei, sinkkuus ei ole helppoa kummallekaan sukupuolelle. Voin vain toivoa, että meille sinkuille luotaisiin positiivisempia rooleja vanhemmallekin iälle. Ja samaan hengen vetoon täytyy todeta, että omat ongelmamme ja häpeämme sinkkuudestamme ovat paljolti itse keksittyjä. Eiköhän jokainen ole pitkälti niin keskittynyt omaan elämäänsä, ettei hirmuisesti jaksa miettiä toisten seurustelustatukia!

      • dsrfzcvb

        Asiaakin kuulee, trollien temmellyskentälläkin.


      • realismus

        Häpeä? Ei ole aina ollut hauskaa olla yksin, mutta en ole kyllä häpeää sinkkuudesta tuntenut, enkä oikein usko kenenkään sinkkuystävistäni myöskään.


      • fasdfas
        realismus kirjoitti:

        Häpeä? Ei ole aina ollut hauskaa olla yksin, mutta en ole kyllä häpeää sinkkuudesta tuntenut, enkä oikein usko kenenkään sinkkuystävistäni myöskään.

        Niin, sinähän oletkin NAINEN. Juuri tätä aloittaja varmaankin tarkoitti. Sinkkuus on naisille paljon helpompaa.


      • shbdxj
        realismus kirjoitti:

        Häpeä? Ei ole aina ollut hauskaa olla yksin, mutta en ole kyllä häpeää sinkkuudesta tuntenut, enkä oikein usko kenenkään sinkkuystävistäni myöskään.

        Tästä syystä sana häpeä oli lainausmerkeissä, sillä sanana häpeä on ehkä hieman liian voimakas tunne. Häpeällä tarkoitin tässä kontekstissa lähinnä sitä, miten sinkku muiden (etenkin seurustelevien) ihmisten suhtautuvan hänen seurustelustatukseen. Käytin sanaa häpeä, koska useimmille sinkuille sinkkuus ei ole valinta, vaan tavoitteena useimmille meille kuitenkin lienee hyvä vakituinen parisuhde, ainakin ennen pitkää. Ylpeyden ja häpeän skaalalla koen itse olevan sinkkuuteni suhteen lähempänä häpeää, vaikka vain hädin tuskin. Ei kuitenkaan löytänyt parempaa sanaakaan.


    • Eewuli

      Mie ku olen päättäny etten tänä vuonna ihastu tai seurustele, annan miesten olla niin eiköhän juuri silloin saa paljon kiinnostusta miehiltä. Aina silloin ku ei pitäisi..
      Mutta samapa son paistatella suosiossa, onhan se kiva kuulla joskus kehujakin.

      Mutta hyvä puoli sinkkuilemisessa on, että saa keskittyy omaan hyvinvointiin ja harrastuksiin.
      Pää ei nyt kestäisi minkäänlaisia suhdejuttuja..

      • ellastella

        Älä lappalainen tuu tänne leuhottaaaaaan.

        Mun pää ei kestä olla enää yksin, tosin tällä palstalla on väliin liiankin monituista sakkia.


      • Eewuli
        ellastella kirjoitti:

        Älä lappalainen tuu tänne leuhottaaaaaan.

        Mun pää ei kestä olla enää yksin, tosin tällä palstalla on väliin liiankin monituista sakkia.

        Suomi on vapaa maa ja itte kukanenki saa tuua ittensä esille. Valitan jos et tykkää.

        Vaikka onhan noi kehujat yleensä vaan niitä, jotka tahtoo päässä sänkyyn.
        Annan ymmärtää, ymmärtäisin antaakki mutta pirruuttani en anna. On vain kiva kuulla kehuja ees joskus.


      • itä-suomi
        ellastella kirjoitti:

        Älä lappalainen tuu tänne leuhottaaaaaan.

        Mun pää ei kestä olla enää yksin, tosin tällä palstalla on väliin liiankin monituista sakkia.

        Olipa outo suhtautuminen.
        Kai täällä saa jokainen leuhottaaaaaa. Parempi pysyä itse poissa jos sun pää ei kestä toisten leuhotusta.


      • ES
        itä-suomi kirjoitti:

        Olipa outo suhtautuminen.
        Kai täällä saa jokainen leuhottaaaaaa. Parempi pysyä itse poissa jos sun pää ei kestä toisten leuhotusta.

        Huumorii. Löysää vähän!


    • Ei noin

      Irtoseksi ja seksisuhteet on helpompia. Mun ei koskaan tarvitse miettiä naisen kämpille lähtiessä että entä jos se tekee mulle jotain. Eikä siitä tarvitse tuntea syyllisyyttä kaksinaismoralistisen kulttuurin takia. Minähän saan panna vaikka miten paljon.

      No se nyt ensimmäisenä tuli mieleen. Syömisestä tunnen joskus syyllisyyttä mutta aika moni mies ei kai tunne.

      Toinen voisi olla että vaikka ikää on jo 30v, biologinen kello ei tikitä eikä kukaan kysele milloin siitän pari pikku-Eikkaa tai menen naimisiin. Minullahan on aikaa vaikka miten.

      • Pulttigirls

        Sinkkunaisen käytännön elämän pulmista harvoin kirjoitetaan.

        Kun joutuu hoitamaan auton katsastukset, huollot, renkaanvaihdot, viemärinavaukset, sulakkeenvaihdot, lumityöt ym ym, alkaa pikkuhiljaa ymmärtää, miksi niin lukuisat naiset roikkuvat huonoissa parisuhteissaan.
        Itse yritän olla kuin maan matonen, jos joudun häpeällisen siviilisäätyni takia tunkeutumaan johonkin miehiseen linnakkeeseen kuten vaikkapa autokorjaamoon. Miesasiakkaiden luomilta kummallisilta katseilta ei näissä paikoissa silti voi välttyä. Yritän ja joudun etsimään tietoa mahdollisimman paljon netistä, koska miehethän ei naiselle rupea selostamaan jostakin auton hiekkapuhalluksesta. "On sillä varmaan kotona mies, joka sen voi hoitaa".

        Isännöitsijääkään ei jokaisella pikkuvialla viitse vaivata. Keittiöni viemäri on ollut tukossa jo kuukausia, koska en osaa avata sitä. Sinkkunaisen elämä on kallista. Jokaiseen pikkutyöhönkin on tilattava joku ammattimies.

        Parisuhde on tavallaan aina prostituutiota. Mies tekee seksiä vastaan yllä mainittuja palveluksia naiselle. Joku nainen voi tähän todeta, että olisi hauskaa käydä autokorjaamossa. Voin sanoa, ettei se enää kymmenen vuoden jälkeen ole.


      • realismus
        Pulttigirls kirjoitti:

        Sinkkunaisen käytännön elämän pulmista harvoin kirjoitetaan.

        Kun joutuu hoitamaan auton katsastukset, huollot, renkaanvaihdot, viemärinavaukset, sulakkeenvaihdot, lumityöt ym ym, alkaa pikkuhiljaa ymmärtää, miksi niin lukuisat naiset roikkuvat huonoissa parisuhteissaan.
        Itse yritän olla kuin maan matonen, jos joudun häpeällisen siviilisäätyni takia tunkeutumaan johonkin miehiseen linnakkeeseen kuten vaikkapa autokorjaamoon. Miesasiakkaiden luomilta kummallisilta katseilta ei näissä paikoissa silti voi välttyä. Yritän ja joudun etsimään tietoa mahdollisimman paljon netistä, koska miehethän ei naiselle rupea selostamaan jostakin auton hiekkapuhalluksesta. "On sillä varmaan kotona mies, joka sen voi hoitaa".

        Isännöitsijääkään ei jokaisella pikkuvialla viitse vaivata. Keittiöni viemäri on ollut tukossa jo kuukausia, koska en osaa avata sitä. Sinkkunaisen elämä on kallista. Jokaiseen pikkutyöhönkin on tilattava joku ammattimies.

        Parisuhde on tavallaan aina prostituutiota. Mies tekee seksiä vastaan yllä mainittuja palveluksia naiselle. Joku nainen voi tähän todeta, että olisi hauskaa käydä autokorjaamossa. Voin sanoa, ettei se enää kymmenen vuoden jälkeen ole.

        Minulle auton huolto, katsastus ja renkaanvaihto ei ole ongelma - mikäli osaa ajaa autolla eteenpäin pääsee kyllä katsastus- ja huoltoasemille, missä homma hoidetaan samalla kun lukaisen päivän lehdet. En ole koskaan saanut outoa palvelua tai katseita.

        Yleensä asioidessa "miehisessä linnakkeessa" niin palvelun laadun saa maksimoitua kun levittää silmänsä suuriksi ja heittäytyy tyhmäksi. Auttaa oikeaastaan monessakin tilanteessa. Ihmisissä on pätemisen halu, ja ihan keski-ikäinen naisvirkailijakin säälii idioottia ja tekee parhaansa tuntiessaan itsensä silloin hyväksi ja fiksuksi ihmiseksi.

        Sulakkeen osaa nyt vaihtaa viisivuotiaskin, viemäri hoituu viemärinavaajalla, mutta lumityöt ovat kyllä todellinen ongelma, varsinkin parina viimetalvena. Onneksi asun kerrostalossa, ja voin tyytyväisenä kääntää kylkeä kuullessani huoltomiehen lumilingon hurinan ikkunani alta :)

        Eikä muuten se mies aina autuutta taloon tuo, tunsin kerran yhden, joka ei osannut asentaa kattolamppua - tapahtui vielä sokeripalojen aikaan :D


      • Pulttigirls
        realismus kirjoitti:

        Minulle auton huolto, katsastus ja renkaanvaihto ei ole ongelma - mikäli osaa ajaa autolla eteenpäin pääsee kyllä katsastus- ja huoltoasemille, missä homma hoidetaan samalla kun lukaisen päivän lehdet. En ole koskaan saanut outoa palvelua tai katseita.

        Yleensä asioidessa "miehisessä linnakkeessa" niin palvelun laadun saa maksimoitua kun levittää silmänsä suuriksi ja heittäytyy tyhmäksi. Auttaa oikeaastaan monessakin tilanteessa. Ihmisissä on pätemisen halu, ja ihan keski-ikäinen naisvirkailijakin säälii idioottia ja tekee parhaansa tuntiessaan itsensä silloin hyväksi ja fiksuksi ihmiseksi.

        Sulakkeen osaa nyt vaihtaa viisivuotiaskin, viemäri hoituu viemärinavaajalla, mutta lumityöt ovat kyllä todellinen ongelma, varsinkin parina viimetalvena. Onneksi asun kerrostalossa, ja voin tyytyväisenä kääntää kylkeä kuullessani huoltomiehen lumilingon hurinan ikkunani alta :)

        Eikä muuten se mies aina autuutta taloon tuo, tunsin kerran yhden, joka ei osannut asentaa kattolamppua - tapahtui vielä sokeripalojen aikaan :D

        " > palvelun laadun saa maksimoitua kun levittää silmänsä suuriksi ja heittäytyy tyhmäksi. "

        Toimitko näin autokaupassakin ?

        Petät oman suokupuolesi tuollaisella käytöksellä.


    • realismus

      Viimeksi kesänä tuli mieleen, miten kirotun vaikeata on sinkun elämä. Raahatessani uusia parvekkeenmattoja kotiin. Miehen auttava käpälä olisi ollut enemmän kuin tervetullut.

      Kissanhiekkasäkkien kanssa olen oppinut operoimaan yksin, takakontissa on aina pikkuiset nokkakärryt.

      • 81Mies

        Tasa-arvoa teille kuulkaa että nainen saa itse tehdä noita paskaduuneja myös. Pillupalkalla, no jaa.... onhan sitä tullut tehtyä vaikka mitä.


      • Pientä noi
        81Mies kirjoitti:

        Tasa-arvoa teille kuulkaa että nainen saa itse tehdä noita paskaduuneja myös. Pillupalkalla, no jaa.... onhan sitä tullut tehtyä vaikka mitä.

        kerran kuukaudessa tapahtuvat taakankannot on siihen, että pitää (lue: pitäisi) joka päivä pitää kämppää puhtaana. Jos olisin suhteessa, niin mieluummin tekisin ne voimaa vaativat työt harvemmin kuin hinkkaisin ja kuuraisin päivittäin kaikkea pikku jutskia. Siivoamisen yrittäminenkin tekee tosi kiukkuseksi.


      • kinkkumies
        Pientä noi kirjoitti:

        kerran kuukaudessa tapahtuvat taakankannot on siihen, että pitää (lue: pitäisi) joka päivä pitää kämppää puhtaana. Jos olisin suhteessa, niin mieluummin tekisin ne voimaa vaativat työt harvemmin kuin hinkkaisin ja kuuraisin päivittäin kaikkea pikku jutskia. Siivoamisen yrittäminenkin tekee tosi kiukkuseksi.

        Ei päivittäin tartte siivota. Kerran viikossa riittää. Joskus voi olla parikin viikkoa siivoamatta.


      • Eewuli

        Sinkun elämä on paljon helpompaa kuin seurustelevan. Minusta ainaki, ei ylimääräset asiat rasita mieltä millään lailla. Ei nyt jaksa suhdesotkuja, se on henkisesti raskasta puuhaa.

        Tää tyttö tekee itte miestenki hommat, ei juuri siihen apua tartte. Sähköhommat sujuu eritoten hyvin kun asentajaksi valmistumassa :) Hommat hoituu,elämä hymyilee eikä muuta tarvitakhan.


      • Skinkku
        kinkkumies kirjoitti:

        Ei päivittäin tartte siivota. Kerran viikossa riittää. Joskus voi olla parikin viikkoa siivoamatta.

        Noin on. Paitsi siinä tapauksessa, että kotona on joku toinen, joka sotkee muttei suostu siivoamaan. Yksi erinomainen syy pysyä sinkkuna.


    • Ompa eletty

      Haista haruri. Et sillai.

      • Simojoki Kosonen

        eATMe!!!


    • tford

      Siis mielestäsi elämä on lähes pelkkää kärsimystä ilman kumppania - varsinkin miehen elämä. Mielestäni asia ei ole ollenkaan noin. Tietysti oman ihmisen puuttuminen on varsinkin jossain elämänvaiheessa onnellisuutta vähentävä asia, mutta aivan tyytyväinen voi olla yksinkin. Itselleni naisena tuskallisin sinkkuvaihe osui kolmenkympin kieppeille, kun biologinen kello raksutti yhä äänekkäämmin, eikä sopivaa miestä ilmestynyt näköpiiriin. Ja yhä lapsen puuttuminen elämästäni on se asia, jota kaipaan, en niinkään miestä.

      Mitään häpeällistä sinkkuudessa ei ainakaan ole. Itse oikeastaan arvostan sinkkuja enemmän kuin pariutuneita, koska sinkun täytyy selvitä yksin asioista. Se on melko haastavaa koko elämää ajatellen.

      Kumppani ei ratkaise elämän ongelmia. On hyvä löytää elämään onnellisuutta lisääviä asioita, tehdä kaikenlaista kiinnostavaa. Jossain välissä saattaa sitten löytyä se sopiva kumppanikin.

      • mmmmmmm

        No kyllä kun omaa "sinkkuutta"on jo 9 vuosi menossa niin sanon ettei ole miehenäkään helppoa.Ei kavereita pidetään kait homona tai jonakin kun ei ole naista ,tai siis ei nähdä kulkevan naisen kanssa ja olen jopa aistinut omista vanhemmistanikin että epäilevät jotain homojuttua tms.Minä en ainakaan ole naista löytänyt kun en tanssi enkä kapakoi,en juo/polta ja ihan sen takia kun en ikinä ole kapakoista saanut ketään mukaani niin se on aika turhauttavaa.Ja taas silloin kun olin naimisissa jonkin aikaa ja lapsia emme tehneet niin siitä sai kuulla joka paikassa,tuli tutuksi ohjeistukset miten lapsia tehdään ja jopa apua tarjottiin siihen hommaan,sitten tietysti muut "tuhkamuna"ym nimittelyt varsinkin sielä missä paljon porukkaa oli koolla.


      • jebss
        mmmmmmm kirjoitti:

        No kyllä kun omaa "sinkkuutta"on jo 9 vuosi menossa niin sanon ettei ole miehenäkään helppoa.Ei kavereita pidetään kait homona tai jonakin kun ei ole naista ,tai siis ei nähdä kulkevan naisen kanssa ja olen jopa aistinut omista vanhemmistanikin että epäilevät jotain homojuttua tms.Minä en ainakaan ole naista löytänyt kun en tanssi enkä kapakoi,en juo/polta ja ihan sen takia kun en ikinä ole kapakoista saanut ketään mukaani niin se on aika turhauttavaa.Ja taas silloin kun olin naimisissa jonkin aikaa ja lapsia emme tehneet niin siitä sai kuulla joka paikassa,tuli tutuksi ohjeistukset miten lapsia tehdään ja jopa apua tarjottiin siihen hommaan,sitten tietysti muut "tuhkamuna"ym nimittelyt varsinkin sielä missä paljon porukkaa oli koolla.

        nykymuijille ei riitä vaikka tekisi mitä. siivoo, laittaa tiskit, vie roskat, vaihtaa renkaat, huoltaa autoa kansi/nokkahihna remontit ym!
        kerran kuussa kuulee olevansa ihana ja rakas.. niin nimittäin tilipäivänä.
        ja hyvällä tuurilla saa pari kertaa kuussa.
        vai löydänkö aina vaan näitä invapaikkoja ja pummeja? yksi hyvä puoli on, nimittäin tässä sinkkuilessa
        säästää helvetisti rahaa!


    • saariston mies

      Jaa... kyllä se on sinkkumiehenä oleminen todella raastavaa kun nuoret naiset kiusaavat minkä kerkiävät. Mutta on minulla ollut vakavampia suhteitakin mutta täytyy vain todeta että en kyllä enää koskaan halua olla jonkun naisen oma.
      Nainen on kyllä kiva olemassa kun hän pitää huushollin kunnossa eli laittaa ruokaa, pesee pyykit ja pitää taloudenkin muutenkin kunnossa mutta ei siitä silti tule yhtikäs mitään kun nainen alkaakin määrtä joka asiasta ja en vain ymmärrä että miksi juuri minun kohdallani aina on ollu joku dominantti jolla on mitä mielettömin vallanhalu kaikesta mahdollisesta. Varsinkin seksi tuntuu olevan juuri sellainen aihe jossa nainen vaatii vaikka mitä tekemään. Ja jollet tee, niin juonittelemalla tai sitten todella tiukalla väkivallalla tämä hyväkäs sitten tekee ihan mitä lystää. Sitoo vaikka petiin ja katselee sitten että yritäpäs päästä irti ja nainen vaatii sitten vaikka mitä julmimpia temppuja tekemään ja haluaa saada orgasmeja todella monta kertaa. Ei tuollaista varmaan kukaan mies kestä ja aivan nololta tuntuu että tässä käytetään vain hyväksi.
      Tämä juontaa alunperin siihen että olen aivan nuoresta asti joutunut tekemään tällaisia ja naiset kyllä tuntuvat tietävän sen koska olen ilmeisesti jokin kiertopalkinto. Ja tämä sapettaa todella niin vietävästi että joskus tuntuu että menköön kaikki naiset jonnekin hornan tuuttiin...
      Kokemukseni on johtanut siis siihen että olen mieleltäni aika rikki enkä oikein uskalla enää suhdetta rakentaa yhdenkään naisen kanssa. Sen vuoksi olisinkin mieluusti tyystin yksin mutta siinäkin on varjopuolensa. Eipä ole enää ketään vakituisesti pitämässä huushollia jatkuvasti kunnossa joten ei elämä sinkkunakaan niin helppoa ole. Joutuu jopa itse tekemään kaiken jos naisia ei satu tässä talossa olemaan paikalla.
      Nuo tilapäisesti täällä olevat nuoret tytöt ovat todella hurjia ja koettavat jatkuvasti jallittaa niin minua kuin tämän rakennuksen toisessa päässä olevaa kaverianikin. Tällä saarella ei ole kuin kolme asuttavaa taloa ja näissä muissa siis asuu näitä tyttöjä jotka tulevat tänne laittamaan ruokaa. Sillä varjolla he siis vaativat vaikka mitä ja auta armias jos kaverini sattuu menemään täältä mantereelle siten että tänne jää yksi tytöistä. Tällainen nuori nainen vaatiikin sitten vaikka mitä ja olenkin sitten taas helisemässä. Että ei hyvä tämäkään ole.

      • saariston tyttö

        Hei kuule...älä viitsi. Sen takia sinä olet olemassa että teet juuri niin kuin sanotaan. Et saa ruokaa etkä saa pidettyä kämppääsi kunnossa ja kukaan ei pese sinun pyykkiäsi jollet tee niin kuin naiset haluaa. Se on siis molemminpuolista.
        Ja pakkohan sinun on myöntää että nautit seksistä kun minäkin voin tuon myöntää. Mikään ei olekaan niin kivaa kuin sitoa mies kiinni sänkyyn ja tehdä ihan mitä temppuja tahansa. Joten tottele sinä mies siinä sitten niin tiedät mitä olet vailla. Sen jälkeen onkin taatusti ihanaa kun joku pitää sinusta huolta ja pesee sinut vaikka saunassa. Sitten olet tuon jälkeen ansainnut tulla valmiiseen pöytään syömään ruokia kun joku nainen on sen sinulle tehnyt. Eli se siitä.
        Minusta se onkin ihan hyvä että on olemassa sinkkumiehiä joita voi käyttää juuri silloin kuin itse haluaa. Parisuhteessa kun voi käydä muuten äkkiä siten että mies määrää ja tuohon sanon heti että se ei minulle käy. Minulle on tärkeää oma vapaus ja se että saa itse määrätä omasta elämästäni ja vaatia mieheltä seksiä juuri silloin kun itse haluan! Joten vikise sinä vaan mies mutta joudut kyllä tottelemaan!

        Ottakaa te muutkin naiset/tytöt tähän kantaa. Minä kyllä nautin siitä että mies on vallassani!


    • Santeri777

      Naiset on syntymästään lähtien jo alitajuntaisesti opetettu sosiaalisiin peleihin, nuo sosiaaliset pelit ovat naisten henkinen selkäranka. Suurin osa naisista ei edes tunnista tuota ominaisuutta, alitajunnasta kun kumpuaa.

      Naiset jos tiputetaan pois sosiaalisesta yhteisöstä, josta on hänen persoonansa rakennettu, putoaa hän pohjalle. Erittäin moni nainen pitää sosiaalisia kulisseja, koska ei kestä putoamista pois sosiaalisista yhteisöistä, he rakentavat kulisseja lähinnä miellyttääkseen toisia naisia (arvostus, kunnioitus, kuuluminen yhteisöön). Vain todella poikkeuksellisen vahva nainen pystyy elämään omilla ehdoillaan, muiden mielipiteistä välittämättä ... ja niitä naisia ei montaa promillea ole.

      Miehet taas ovat kasvatettu pääsääntöisesti olemaan yksilöitä, vaikkakin muiden joukossa.
      Miehenä on erittäin helppoa ja mutkatonta olla sinkku, toteuttaa itseään ja hakea sosiaalisia suhteita ilman yhteisö-pelaamisen tuomaa riippakiveä. Toteuttaa toiveitaan elämästä ja tavoitella unelmiaan sekä ottaa vastaan elämän haasteita ilman että pitää arvottaa itseään muiden kautta, naisilla ei tätä mahdollisuutta ole (näin heidät on opetettu).

      Miehenä on huomattavasti helpompaa ja luonnollisempaa olla sinkku.

      • ihan justiinsa

        Alle kolmikymppisenä on miessinkkuna kohtalaisen helppoa.

        Mutta sen jälkeen pian putoat katekoriaan "reppanat". Stereotypian mukaan olet syrjäytynyt, ujo, pornoa katseleva runkkari. Se syö itsetuntoa..


      • outoa?
        ihan justiinsa kirjoitti:

        Alle kolmikymppisenä on miessinkkuna kohtalaisen helppoa.

        Mutta sen jälkeen pian putoat katekoriaan "reppanat". Stereotypian mukaan olet syrjäytynyt, ujo, pornoa katseleva runkkari. Se syö itsetuntoa..

        "Sinkkumiehenä putoaa helposti ulos osasta vanhaa kaveripiiriään, koska pariutuneet naiset usein tykkäävät sorsia ja jättää illanistujaisista sun muista ulkopuolelle miestensä sinkkukaverit. Sinkkunaisia ei jätetä ulkopuolelle."

        En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Se, jos joku heivataan porukan ulkopuolelle, johtuu yleensä kyseisen henkilön huonosta käytöksestä. Jos valitat naisista samalla tavalla illanvietoissa kuin tällä palstalla, ehkäpä se johtuu siitä miksi sinut on heivattu porukan ulkopuolelle. Ja toki naiset haluavat kutsua mieluiten omia kavereita, kuten miehetkin. Naiset pitävät varmasti paremmin huolta että kutsu menee omille kavereille, miehet kutsuvat ne joiden kanssa ovat sillä hetkellä yhteyksissä. Mikäs sen mukavampaa sinkkunaisille, että paikalla on sinkkumiehiä, sehän on yksi mahdollisuus löytää seurustelukumppani. Paitsi jos sitten kyseessä on sellainen henkilö jota ei vaan haluta paikalle...


      • Kyllä osaakin

        muodostua erilaiset mielikuvat asioista. Musta miehet on juuri niitä "laumaeläimiä", jotka kyselee muilta miehiltä, millainen mä saan olla ja mitä tehdä. Porukan mukana mennään vaikka kaivoon - tai paremminkin työntämään naisia sinne... Raukkamaisuus on yleistä miesporukoissa, naisista suurempi osa voi jättäytyä meiningin ulkopuolelle ja avata suunsa.


      • gogogogogogo
        Kyllä osaakin kirjoitti:

        muodostua erilaiset mielikuvat asioista. Musta miehet on juuri niitä "laumaeläimiä", jotka kyselee muilta miehiltä, millainen mä saan olla ja mitä tehdä. Porukan mukana mennään vaikka kaivoon - tai paremminkin työntämään naisia sinne... Raukkamaisuus on yleistä miesporukoissa, naisista suurempi osa voi jättäytyä meiningin ulkopuolelle ja avata suunsa.

        tuo laumaeläimenä oleminen taitaa olla yleistä molemmissa sukupuolissa. Sitä ei välttämättä niin helposti huomaa omasta sukupuolestaan.


      • 11
        ihan justiinsa kirjoitti:

        Alle kolmikymppisenä on miessinkkuna kohtalaisen helppoa.

        Mutta sen jälkeen pian putoat katekoriaan "reppanat". Stereotypian mukaan olet syrjäytynyt, ujo, pornoa katseleva runkkari. Se syö itsetuntoa..

        Ja tuo stereotypia pitää paikkansa.


    • Ei noin

      "Harvassa on nautinnot sinkkumiehen elämässä."

      Ketjusta on unohtunut miehen elämän tärkein nautinto. Seisaaltaan kuseminen. Erittäin kätevä taito. No okei, ei talvella niinkään mutta kesällä tuli könyttyä Provinssissa puskassa jonkun mimmin kanssa kusella ja ei se nyt niin helpolta näytä.

    • Silirimpsishei

      Kummallista höpöttämistä tuo sinun "raastavampaa ja häpeäntäyteisempää". Mikä sinua raastaa - mussunmussun. Minun elämäni vasta alkoi ja tajusin olemisen valtavan ihanan keveyden lähtiessäni vuosia kestäneestä kuluttavasta suhteesta. Nyt on latu auki eikä pers'aukisuus vaivaa.

    • Nuori nainen

      Anteeks vaan, mutta bulimikko oksentaa kaiken pois syömisen jälkeen. Joten itsensä täyteen ahtaminen ei siis vielä tee kenellekään "bulimista" oloa. Mutta todennäköisesti monet naiset tuntisivat muuten huonoa omaa tuntoa hirveän mätön jälkeen.

      • matti vitonen

        Sinkuna oleminen olis kamalaa, jos ei saisi naisilta minkäänlaista huomiota.
        Jatkuva flirttailu, ja tilanne komiikan käyttö tilanteissa, jossa voit hauskuuttaa izeäsi on parasta sinkkuilua.
        En pysty ottamaan yhdenkään naisen unelmia todesta, koska en pidä niitä merkittävinä izelleni.
        Olen sinänsä vauraasta perheestä, ja saanut naisilta aina huomiota, ja jopa saanut rakkauttakin.
        Kaikkea on kokeiltu, siksi olenkin paras hauskuuttaja izelleni, tietenkin naisten hassut tilanteet jaksavat monesti naurattaa.
        Mitä tulee seksiin niin, se parani huomattavasti lopetettuani yhden yön seikkailut.
        Ainoa miinus mitä näen sinkkuna on se että, rahaa saisi olla pikkasen enemmän, mutta jos pitäis valita niin kyllä järki rahan voittaa.


      • allmächt'ge jungfrau

        Oksentaminen ei muuten ole välttämätöntä: bulimiaksi lasketaan sellainen "kaksisuuntainen" syömishäiriö, että välillä laihduttaa/on syömättä, ja välillä taas ahmii hallitsemattomasti ja tuntee siitä valtavaa syyllisyyttä. Suurin osa bulimikoista varmaan oksentaa, monet muut käyttävät laksatiiveja tms. tai harrastavat pakonomaisesti liikuntaa. Jotkut eivät tee mitään, ahdistuvat vain. Bulimikko voi ihan hyvin olla lihavakin; kriteerinä on vain se sairas suhtautuminen ruokaan, josta johtuvat ahmimiskohtaukset.

        Varmaankin voisi sanoa, että iso osa "dieetillä" olevista ihmisistä täyttävät bulimian kriteerit tietämättään.

        (Itselläni ei ole bulimiaa, tiedän muuten vaan.)


    • Rankkuri UA

      mutta sekin alkaa ajan mittan kyrpimään.

    • €€€

      Ootte vähän sekasin!! Ura miehen status kyllä laskee sinkkuna... Mitä väliä on statuksella jos on törkeesti rahaa!

      • $$$

        Entäs jos ei ole.


      • €€€
        $$$ kirjoitti:

        Entäs jos ei ole.

        Sitten täytyy yrittää pitää kuule statusta yllä tai jotain? Emmä tiiä,ei oo tollasia ongelmia...


      • haaaaaaaahaaaaaaa
        €€€ kirjoitti:

        Sitten täytyy yrittää pitää kuule statusta yllä tai jotain? Emmä tiiä,ei oo tollasia ongelmia...

        vittu teillä on taas aiheet, ketä kiinnostaaaaa


    • Sinkku 30vee mies

      Olen kyllä huomannu että sinkkumiestä vieroksutaan ja mulle puhutaan kun lapselle konsanaa "no jokos se tyttö on löytynyt hehheh" "käy thaimaasta hakemassa kun et muualta saa" ja pilkallista ivaa.
      On mulla pieniä suhteita ja varsinkin avioliittoni jälkeen ollut useita mutta en toisaalta viitsi jokaista esitellä tuttavilleni heti samantien kun kaikki kääntyisi sitten toisinpäin. "mikäs mieshuora sinäkin olet" tyyliin varmaan. Jotkut kaverit ovat toisten puheista kertoneet että "älä välitä kun kuuntelin heidän juttujaan niin ovat enimmäkseen kateellisia sun elämääs"
      On sinkkuus sinällään hyväkin kun voi kerätä hankintoja ja säästöjä elämään. Uusi koti on sekä uusi auto joka maksettu heti pois siis auto. 3000e kuukausi ansioista laitan elämäntyylilläni 1500-2000e/kk säästöön parempi tuottoiselle tilille jne joten onhan tässä tullut kartutettua talouttakin. Asia mitä en naisille sano etteivät elätiksi hamua mutta olisi ainakin varaa kustantaa mahd lapsen/rakkaan kullan elämä joskus jos sellainen tosi rakkaus eteen tulee.

      • 7+10

        No kyllä sinkkuna ihan helppoa on ja ei tässä mitään. Mutta kun te naiset ootte niin epätasapainoisia tänä päivänä vähän sama kuin tuuliviiri toisena päivänä pyörii hiljaa mutta toisena päivänä saattaa irrota-akseleistaan. Ennen sentään nainen tiesi paikkansa ja mitä parisuhteen eteen pitää tehdä. Mutta ehei tänä päivänä nainen odottaa että mies tekee kaiken!! tai ei nyt kaikkea mutta tarkoitan että naisen olisi hyvä välillä vaan niellä sitä paskaakin ettei joka asiasta tarttisi mäkättää mikä oli ennen itsestäänselvyys siis joskus 70luvulla.

        Sellasta tasapainoista naista on kyllä tänä päivänä vaikea löytää ikävä kyllä.


      • Eewuli
        7+10 kirjoitti:

        No kyllä sinkkuna ihan helppoa on ja ei tässä mitään. Mutta kun te naiset ootte niin epätasapainoisia tänä päivänä vähän sama kuin tuuliviiri toisena päivänä pyörii hiljaa mutta toisena päivänä saattaa irrota-akseleistaan. Ennen sentään nainen tiesi paikkansa ja mitä parisuhteen eteen pitää tehdä. Mutta ehei tänä päivänä nainen odottaa että mies tekee kaiken!! tai ei nyt kaikkea mutta tarkoitan että naisen olisi hyvä välillä vaan niellä sitä paskaakin ettei joka asiasta tarttisi mäkättää mikä oli ennen itsestäänselvyys siis joskus 70luvulla.

        Sellasta tasapainoista naista on kyllä tänä päivänä vaikea löytää ikävä kyllä.

        No missäs se naisen paikka on? Nyrkin ja hellan välissä sekä miehen ja lakanan välissäkö?
        Herää pahvi nykyaikaan.. Tarkotatko tasapainoisella naisella alistettavaa yksilöä,ainaki tuosta saa sellasen kuvan.
        Kaiken järjen mukaan parisuhteessa molempien pitäis tehä töitä yhtä lailla eikä sälyttää kaikkea toisen harteille. On olemassa miehiä jotka oottaa et nainen hoitaa kaiken, pyörittää suhdetta yksin, on aina antava osapuoli ja tekee kaiken niin että miehen tarttee vaan olla. Kuka sellasta suhdetta jaksaa muu kuin patalaiska mies. Mie oon mieluummin sinkku ku jonku idiootin palvelija ja leikkikalu.
        En ala enää ikinä parisuhteeseen jossa joutuu yksin ylläpitään kaikkea, ei kiitos.


    • Ei no

      Mikäs tässä ollessa - sinkkumiehenä! Rahaa tulee ovista ja ikkunoista eikä sitä mihinkään mene. Toisin on niillä, jotka ovat pariutuneet "sivusta seuranneena". Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, mutta perheen edellyttämät vaateet vie budjetin miinukselle. Koita siinä sitten elellä onnellista elämää suurissa puitteissa. Pitää olla iso asunto, iso auto, ruokkia lapset ja maksaa harrastukset jne. muut oheiskulut.

      Itse ajattelin vielä säästellä ja jäädä eläkkeelle nelikymppisenä. Saataan muuttaa täältä pohjolan kylmyydestä johonkin etelän eksotiikkaan. Mene ja tiedä. Kyllä sen perhees sitten ehtii perustaa, kun puitteet on kunnossa!

      • Suomalainen mies

        Kyllähän se taitaa naisella olla helpompi. Mies tarvitsee paljon seksiä ja läheisyyttä ja nainen paljon hellyyttä ja seksiä, Varmaankin jotakuinkin tasoissa ollahan.


      • ole samanlaisia
        Suomalainen mies kirjoitti:

        Kyllähän se taitaa naisella olla helpompi. Mies tarvitsee paljon seksiä ja läheisyyttä ja nainen paljon hellyyttä ja seksiä, Varmaankin jotakuinkin tasoissa ollahan.

        Kuka tarvii mitäkin, pulut elää parvissa, kotkat lentää yksin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe