1990+ AT-Miehille

m36v..

9

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

      En katsonut videotasi....

      Olin ysärin alkupuolella vasta koulupoika, mutta muistan kylä miten kavereiden isoveljet just ajokortti iässään veivät kyllä söpöjä naisiaan.

      Ehkä mä kaipaan vieläkin henkisesti noita aikoja, jolloin norminaamainen suomi mies oli kauniillekkin naiselle mieleen ja se iskeminenkään ei tarvinnut olla kuin Freddie Mercyryn show täydellä stadionilla (RIP).

      • Vääntäjä...

        Aika kultaa muistot. Samaa vääntöä se on aina ollut.


    • jaaaaaaaaaaaaa

      Mikä on viestisi tarkoitus ?

      En osaa siitä tulkita muuta kuin 'Hei 90-luvun AT-miehet, minä se olen mies joka olen paljon naisia nussinut'

      Minä en kyllä ole mikään 90-luvun AT-mies

    • Olin tuolloin vielä koulussa ja täysin erilaista oli meininki. Oli kyllä mukavaa aikaa, kun kontaktia sain helposti tyttöihin/naisiin ja saan kyllä nykyisinkin mutta en toivotulla tavalla. Taidot on ruosteessa.

      Ehkä ensi kesänä "räjähtää" pankki, kun on tullut sen verran jo odoteltua... Festareille ainakin johonkin, miksei myös jonnekin muuallekin.

      Mutta joo siis kyllä sitä on tullut oltua useasti kuskina just tuossa 18:n ikäisenä, muistot on mukavia ei sitä käy kieltäminen. En viitti paljastaa mitä mutta mukavia muistoja :)

      • ................++++

        "En viitti paljastaa mitä mutta mukavia muistoja :)"

        Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä?


      • ................++++ kirjoitti:

        "En viitti paljastaa mitä mutta mukavia muistoja :)"

        Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä?

        Jotain sinne päin.


    • Ei noin

      Joko vuonna 1997 tai 1998 pussailin tytön kanssa. Muuten oli vähän hiljaisempaa. Kuuntelin aika paljon blackmetallia ja punkkia. Saako siitä pisteitä?

      • 81Mies

        Jokainen mies jolla on selkärankaa voi näyttää kahta sormea Sid Viciouksen tapaan Suomen parisuhde kulttuurille.

        "Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä? "

        Mulle oli eka kosketus naisen "niihin" juttuihin kun yksi ope halasi koko luokan läpi ja tunsin naisopen terhakat rinnat omaa kroppaani vasten. Myös yksi toinen naisope heitteli pikku kivoja kommentteja minulle ohimennen jos nähtiin kuten "ai kun sulla on söpöt kengät", haaveilin useasti tästä blondista rinnakkaasta opesta.

        täytyy olla unelmia, jotta voi saada ne toteen. Ehkä noilta ajoilta alkoi viehätykseni myös vanhempiin naisiin......

        Olin nuorena kloppina kuin atm-oppikirjasta. Valtavat halut mutta ei mitään tietoa naisista ja kaikki neuroosit mitkä estivät naiseen tutustumisen. Tavallaan tämä uuden matrixin parisuhdekulttuuri pelasti minut totaali syrjäytymiseltä sekä valtava muutoksen halu johon pakotin itseni. Outoja muistella näin extemporeena atm-nuoruuttani, kun vietän tämän illan naisen kanssa kahdestaan.


      • Ei noin
        81Mies kirjoitti:

        Jokainen mies jolla on selkärankaa voi näyttää kahta sormea Sid Viciouksen tapaan Suomen parisuhde kulttuurille.

        "Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä? "

        Mulle oli eka kosketus naisen "niihin" juttuihin kun yksi ope halasi koko luokan läpi ja tunsin naisopen terhakat rinnat omaa kroppaani vasten. Myös yksi toinen naisope heitteli pikku kivoja kommentteja minulle ohimennen jos nähtiin kuten "ai kun sulla on söpöt kengät", haaveilin useasti tästä blondista rinnakkaasta opesta.

        täytyy olla unelmia, jotta voi saada ne toteen. Ehkä noilta ajoilta alkoi viehätykseni myös vanhempiin naisiin......

        Olin nuorena kloppina kuin atm-oppikirjasta. Valtavat halut mutta ei mitään tietoa naisista ja kaikki neuroosit mitkä estivät naiseen tutustumisen. Tavallaan tämä uuden matrixin parisuhdekulttuuri pelasti minut totaali syrjäytymiseltä sekä valtava muutoksen halu johon pakotin itseni. Outoja muistella näin extemporeena atm-nuoruuttani, kun vietän tämän illan naisen kanssa kahdestaan.

        No... Sex Pistolsia enemmän diggasin jotain Exploitedia ja kunnon suomi-hc:ta. Ja pidän noista edelleen.

        Tissit tunsin muistaakseni ensimmäistä kertaa kehoani vasten kun suutelin ensimmäisen kerran naisen kanssa. Olin 17v. Tai ainakin kiinnitin niihin ensimmäistä kertaa silloin tosissaan huomiota.

        Suomalainen pariutumiskulttuuri on ihan ok. Ei mulla sen kanssa enää aikuisena ole ollut ongelmia. Joskus 18v tietenkin kun en olisi osannut tehdä naisella mitään vaikka sellainen olisi maannut alasti selällään sängylläni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe