1990+ AT-Miehille

m36v..

9

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

      En katsonut videotasi....

      Olin ysärin alkupuolella vasta koulupoika, mutta muistan kylä miten kavereiden isoveljet just ajokortti iässään veivät kyllä söpöjä naisiaan.

      Ehkä mä kaipaan vieläkin henkisesti noita aikoja, jolloin norminaamainen suomi mies oli kauniillekkin naiselle mieleen ja se iskeminenkään ei tarvinnut olla kuin Freddie Mercyryn show täydellä stadionilla (RIP).

      • Vääntäjä...

        Aika kultaa muistot. Samaa vääntöä se on aina ollut.


    • jaaaaaaaaaaaaa

      Mikä on viestisi tarkoitus ?

      En osaa siitä tulkita muuta kuin 'Hei 90-luvun AT-miehet, minä se olen mies joka olen paljon naisia nussinut'

      Minä en kyllä ole mikään 90-luvun AT-mies

    • Olin tuolloin vielä koulussa ja täysin erilaista oli meininki. Oli kyllä mukavaa aikaa, kun kontaktia sain helposti tyttöihin/naisiin ja saan kyllä nykyisinkin mutta en toivotulla tavalla. Taidot on ruosteessa.

      Ehkä ensi kesänä "räjähtää" pankki, kun on tullut sen verran jo odoteltua... Festareille ainakin johonkin, miksei myös jonnekin muuallekin.

      Mutta joo siis kyllä sitä on tullut oltua useasti kuskina just tuossa 18:n ikäisenä, muistot on mukavia ei sitä käy kieltäminen. En viitti paljastaa mitä mutta mukavia muistoja :)

      • ................++++

        "En viitti paljastaa mitä mutta mukavia muistoja :)"

        Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä?


      • ................++++ kirjoitti:

        "En viitti paljastaa mitä mutta mukavia muistoja :)"

        Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä?

        Jotain sinne päin.


    • Ei noin

      Joko vuonna 1997 tai 1998 pussailin tytön kanssa. Muuten oli vähän hiljaisempaa. Kuuntelin aika paljon blackmetallia ja punkkia. Saako siitä pisteitä?

      • 81Mies

        Jokainen mies jolla on selkärankaa voi näyttää kahta sormea Sid Viciouksen tapaan Suomen parisuhde kulttuurille.

        "Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä? "

        Mulle oli eka kosketus naisen "niihin" juttuihin kun yksi ope halasi koko luokan läpi ja tunsin naisopen terhakat rinnat omaa kroppaani vasten. Myös yksi toinen naisope heitteli pikku kivoja kommentteja minulle ohimennen jos nähtiin kuten "ai kun sulla on söpöt kengät", haaveilin useasti tästä blondista rinnakkaasta opesta.

        täytyy olla unelmia, jotta voi saada ne toteen. Ehkä noilta ajoilta alkoi viehätykseni myös vanhempiin naisiin......

        Olin nuorena kloppina kuin atm-oppikirjasta. Valtavat halut mutta ei mitään tietoa naisista ja kaikki neuroosit mitkä estivät naiseen tutustumisen. Tavallaan tämä uuden matrixin parisuhdekulttuuri pelasti minut totaali syrjäytymiseltä sekä valtava muutoksen halu johon pakotin itseni. Outoja muistella näin extemporeena atm-nuoruuttani, kun vietän tämän illan naisen kanssa kahdestaan.


      • Ei noin
        81Mies kirjoitti:

        Jokainen mies jolla on selkärankaa voi näyttää kahta sormea Sid Viciouksen tapaan Suomen parisuhde kulttuurille.

        "Hui kauhistus, ootko joskus peräti saanut suukon poskelle vai saitko peräti pidellä kädestä? "

        Mulle oli eka kosketus naisen "niihin" juttuihin kun yksi ope halasi koko luokan läpi ja tunsin naisopen terhakat rinnat omaa kroppaani vasten. Myös yksi toinen naisope heitteli pikku kivoja kommentteja minulle ohimennen jos nähtiin kuten "ai kun sulla on söpöt kengät", haaveilin useasti tästä blondista rinnakkaasta opesta.

        täytyy olla unelmia, jotta voi saada ne toteen. Ehkä noilta ajoilta alkoi viehätykseni myös vanhempiin naisiin......

        Olin nuorena kloppina kuin atm-oppikirjasta. Valtavat halut mutta ei mitään tietoa naisista ja kaikki neuroosit mitkä estivät naiseen tutustumisen. Tavallaan tämä uuden matrixin parisuhdekulttuuri pelasti minut totaali syrjäytymiseltä sekä valtava muutoksen halu johon pakotin itseni. Outoja muistella näin extemporeena atm-nuoruuttani, kun vietän tämän illan naisen kanssa kahdestaan.

        No... Sex Pistolsia enemmän diggasin jotain Exploitedia ja kunnon suomi-hc:ta. Ja pidän noista edelleen.

        Tissit tunsin muistaakseni ensimmäistä kertaa kehoani vasten kun suutelin ensimmäisen kerran naisen kanssa. Olin 17v. Tai ainakin kiinnitin niihin ensimmäistä kertaa silloin tosissaan huomiota.

        Suomalainen pariutumiskulttuuri on ihan ok. Ei mulla sen kanssa enää aikuisena ole ollut ongelmia. Joskus 18v tietenkin kun en olisi osannut tehdä naisella mitään vaikka sellainen olisi maannut alasti selällään sängylläni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe