Mitä pelkäät eniten?

ellastella

ATM/N, mitä pelkäät eniten:

1. Naisia/miehiä
2. Elämää
3. Jotain muuta, mitä


Minua pelottaa eniten elämä, koska en osaa mitään. En uskalla mitään, en ole koskaan uskaltanut. Sanotaan, että pitäisi vain hypätä, se siitä, mutta entä jos on seissyt laiturilla tunnin, päivän, kuukausia, vuosikausia... Vesi vain kylmenee ja mustenee, syvenee ja tuijottaa vihamielisesti... Paleelee jo pelkkä ajatus.

Toka pelottavimpana miehet. Pelkään ilkeyttä, nollaamista naisena ja sitä että ne ovat paljon isompia kooltaan kuin minä.

Muuta: ... hämähäkkejä en pelkää, voisin vaikka syödä, jos joku maksaisi esim. 15 e. Käärmeitäkään en pelkää, eihän niitä edes ole Suomessa kovinkaan paljon eikä vaarallisia. Pimeää en pelkää, miksi pelkäisin. Mörköjä en pelkää, nehän ovat mun kavereita. No, ihmisiä ylipäätään pelkään. Ja monenmoisia bacchuksia, mutta foliokypärä auttaa melko hyvin.

35

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      syöpää, ms-tautia, jonkin aistin (näkö, kuulo) menettämistä tai muuta vakavaa sairautta/vammautumista.

      • ap

        Tuo voisi olla munkin listassani. Miksei ollut, vaikka olen nähnyt sitä ympärilläni paljon? Jokin suojamekanismi kai. Pahinta olisi kitua ja että joku näkisi kitumiseni. Mieluummin sitä ryömisi johonkin koloon kuolemaan yksin, ja se vasta surullista onkin.


    • ---____-----____----

      No naisia minun on aina ollut vaikea lähestyä "sillä mielellä", vaikka töissä ja koulussa ei mitään ongelmaa ole normaalissa kanssakäymisessä koskaan ollut. Eli, joo, naisia pelkään jonkin verran.

      Koiria kohtaa minulla on kauhea pelko, mutta se johtuu lapsuudesta koska koirat ovat purreet minua kolme kertaa hyvin nuorena, kerran todella pahasti. En vieläkään (24 vuotiaana 187 pitkänä miehenä) voi mennä metriä lähemmäs koiraa, olipa se sitten kuinka pieni tahansa.

      Pitkällä aikavälillä pelkään sitten terveyden menetystä ja ehkä joissain määrin sitä että vanhuuden koittaessa joudun sänkypotilaaksi vuosien ajaksi ennen kuin kuolema vapauttaa.

    • Ei noin

      Mielenterveyden horjumista, yksinäisyyttä ja sitä että WASP hajoaa.

      • meni jo!

        Eiköhän se WASP ole jo hajonnut? Eihän siinä ole mukana enää kuin yksi alkupäinen jäsen...


      • Ei noin
        meni jo! kirjoitti:

        Eiköhän se WASP ole jo hajonnut? Eihän siinä ole mukana enää kuin yksi alkupäinen jäsen...

        Pelkkä Blackie on enää jäljellä. Näin viime vuonna WASPin kahdesti. Ja ostin sen niiden uuden levyn.


      • fdbbfddbfbfdbfd
        Ei noin kirjoitti:

        Pelkkä Blackie on enää jäljellä. Näin viime vuonna WASPin kahdesti. Ja ostin sen niiden uuden levyn.

        Ja kehtaat väittää että yksi mies tekee koko bändin?

        Kuollu ja kuopattu se WASP on ollut jo pitkään, nykyinen kokoonpano on vain tekohengitystä.


      • Ei noin
        fdbbfddbfbfdbfd kirjoitti:

        Ja kehtaat väittää että yksi mies tekee koko bändin?

        Kuollu ja kuopattu se WASP on ollut jo pitkään, nykyinen kokoonpano on vain tekohengitystä.

        Loistava bändi.


    • Vanhapoika...

      Sairauksia ja vanhenemistahan sitä tietysti pelkää jonkin verran. Sen lisäksi pelkään, että tulen olemaan loppuelämäni yhtä yksinäinen kuin tähänkin asti.

    • ap

      Lisäys listaani: monet tämän palstan miehet ovat aika pelottavia: negatiivisia, jankkaavia, naisvihamielisiä, äkeitä. Mutta onneksi ne eivät pääse näytön läpi tänne ja onneksi on olemassa St. Eino.

      • Ei noin

        Punastun. Korkkasin muuten kaljan.


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Punastun. Korkkasin muuten kaljan.

        Punastuminen ja kaljan korkkaaminen sopivat hyvin samaan kuvaan, kuvaan sinusta,
        bacchus hus hus!


      • Ei noin
        ap kirjoitti:

        Punastuminen ja kaljan korkkaaminen sopivat hyvin samaan kuvaan, kuvaan sinusta,
        bacchus hus hus!

        Mun on vaikea kuvitella että noin aloitekykyinen nainen on ilman miestä. Oikeasti.


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Mun on vaikea kuvitella että noin aloitekykyinen nainen on ilman miestä. Oikeasti.

        Aloitekykyinen? Ilman miestä ikuisesti. Ehkä tämä netti ei ole todellista.


      • Ei noin
        ap kirjoitti:

        Aloitekykyinen? Ilman miestä ikuisesti. Ehkä tämä netti ei ole todellista.

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        *soittaa mandoliinia ja tamburiinia... jotenkin yhtäaikaa*

        "When-a the moon-a hits your eye-a like a big-a pizza pie-a, it's amoooreeee..."

        (kuoro: "It's amoooreeeee!")


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        Ei kai netti niin todellista ole, etteikö täällä nainenkin voisi vongata ja vonkua; mitäänhän ei vanha, ruma ja lihava nainen kuitenkaan koskaan saa.


      • pa
        ap kirjoitti:

        Ei kai netti niin todellista ole, etteikö täällä nainenkin voisi vongata ja vonkua; mitäänhän ei vanha, ruma ja lihava nainen kuitenkaan koskaan saa.

        Paitsi ATM:iä.


      • työtön ATM
        pa kirjoitti:

        Paitsi ATM:iä.

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.


      • Ei se satu
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)


      • Älymies 23
        työtön ATM kirjoitti:

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.

        Niin, ihanan sopivasti lihavalla...


      • juoppo ATM
        työtön ATM kirjoitti:

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.

        Ei ole olemassa rumia naisia. On vain liian vähän viinaa.


      • ES
        Ei se satu kirjoitti:

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.


      • lutkanrumilus
        juoppo ATM kirjoitti:

        Ei ole olemassa rumia naisia. On vain liian vähän viinaa.

        Tui tui


      • Yksi ATM
        ES kirjoitti:

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.

        No mä voin tulla lohduttamaan kun asut kerta Helsingissä.


      • ES
        Yksi ATM kirjoitti:

        No mä voin tulla lohduttamaan kun asut kerta Helsingissä.

        Ah, olet bacchus vainen.


      • Ei noin
        Ei se satu kirjoitti:

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)

        "Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset."

        Miten niin virtuaalisesti? :P

        Enhän minä ole ehdottanut treffejä kun kahdelle naiselle. Sinulle ilmoitin ihan suoraan milloin minut löytää Vantaalta tyhjentämästä kaljatuoppia ja neitsykäinen... Asuu kaukana.


      • alkkis ATM
        lutkanrumilus kirjoitti:

        Tui tui

        Tui tui sullekin.


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.

        Tylyttänyt? Missä? En kai.


      • ES
        Ei noin kirjoitti:

        Tylyttänyt? Missä? En kai.

        Olen hyljätty.

        Ja sanoit esim. vasta että vonkaaminen on naiselle helvetin halveksittava taito.

        Sydämeni on mustaa säpälettä.


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        Olen hyljätty.

        Ja sanoit esim. vasta että vonkaaminen on naiselle helvetin halveksittava taito.

        Sydämeni on mustaa säpälettä.

        Halveksittava? En ikinä halveksisi naista joka vonkaa minua. Sehän on mahtavaa.


      • Yksi ATM
        ES kirjoitti:

        Ah, olet bacchus vainen.

        No ei sitte jos ei kelpaa. Nyyhkis.


    • Olen nähnyt tässä elämäni aikana jo niin paljon eri tilanteita että en varmaan pelkää enää juuri mitään. Suurin pelko taitaa olla mikä on vieläkin niin terveyden menetys.

    • 19

      Ja minä taasen - osaan melkein mitä vain. Olen ns. "monilahjainen", mutta pelkään niin hiivatin paljon miehiä ja rakastumista. Peilaan ehkä elämääni liikaa kavereiden epäonneen..

    • allmächt'ge jungfrau

      Jäi vallan tähän vastaamatta päivän draama-annoksen takia...

      Oletettavasti pelkään eniten ekokatastrofia, koska näen siitä eniten painajaisia.

      Toiseksi tulee lentokoneen putoaminen nousussa, mistä näen myös todella paljon painajaisia. Lentämistä varten tarvitsen aineita. (Ennen en kyllä tarvinnut.)

      Kolmanneksi painajaisosastolla tulevat tsunamit, joita en kyllä tiedosta tosielämässä pelkääväni.

      Rekka-autoista en näe painajaisia, mutta niitä pelkään. Yleisön edessä puhumista. Läheisten kuolemaa. Punkkeja. "Dumbon" pinkit elefantit -kohtausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe