Varatut naiset

m30.

Ärsyttää taas millaisia huomionkerääjiä varatut naiset ovat.

Olin eilen liikkeellä kaveriporukalla, ja mukana oli yksi pariskunta, jonka tunsin vuosia sitten paremminkin. Pariskunnan miesosapuoli oli aiemmin aika hyvä kaverini, sittemmin on nähty harvemmin.

Tämä vanha kaverini on, sanoisin, aika selkeä ylemmän keskitason mies. Ei mikään erityinen ulkonäöltään, pukeutumistyyli ja työkin aika taviksia. Mutta käyttäytyy silleen röyhkeästi, että usein on vaikea sanoa vittuileeko hän vai heittää huumoria. Siitä tulee hänelle se ylempi keskitasoisuus.

Hänen naisensa on selkeä YTN. Kaunis, ja kaikenlisäksi suomalaiseksi hiukan eksoottisen näköinen. Tummahiuksinen, ja näyttää muutenkin kasvonpiirteiltään joltain eteläisemmästä Euroopasta kotoisin olevalta naiselta, voisi olla esim. Italiasta, Unkarista, Itävallasta tai Ranskasta. Myös hänen pukeutumistyylinsä ja olemuksensa on hyvin seksikäs ja naisellinen. En oikeastaan ymmärrä, miten vanha kaverini on saanut noin "tasokkaan" naisen. Tämä nainen olisi saanut vaikka minkä raharikkaan komistuksen itselleen, ja saisi edelleen.

Edellämainittu nainen tietää eräästä syystä, että pidän häntä todella ihanana naisena. Seikka kävi hänelle selväksi, kun hän kuuli mutkan kautta yhden jutun silloin vuosia sitten kun pyörin enemmän tuon kaveripariskunnan kanssa. Nyttemmin kun satunnaisesti tapaamme, niin nainen usein hakeutuu kanssani juttelemaan. Juttelemme yleensä jotain vähän syvällisempää, siis jotain siitä miten elämä menee. Näin eilenkin, juttelimme kaikkea elämästä. Keskustelin hänen kanssaan koko matkan, kun siirryimme eilen yhdeltä kaverilta aloittelujuhlista baariin kaupungin keskustaan. Baarissa tämä nainen sitten istui vieressäni. Emme jutelleet, mutta hän alkoi suhteellisen intensiivisesti hieromaan jalallaan jalkaani.

Olin vähän että mitä tähänkin nyt sitten tekee. Kyseessä on kaverini nainen, enkä muutenkaan halua varattuja naisia, eikä tuon tasoinen nainen muutenkaan minunkaltaistani miestä haluaisi, jos olisi vapaana. Hinkuttelin kyllä sitten jalkaa vähän vastaukseksi, mutta fiilis oli lähinnä että miksi. Mitään kicksejä en hommasta saanut, ja muutenkin ärsytti naisen huomionhaluisuus.

En voi ymmärtää, miksi varatut naiset hakevat tuolla tavalla huomiota muilta miehiltä. Ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, kun varatut naiset hakevat minulta huomiota, suorastaan puoliväkisin. Se on ärsyttävää, eikä se edes ole imartelevaa. Samat naiset eivät sinkkuna ollessaan toista kertaa minua katsoisi. Kyllähän varatut miehetkin toki yrittävät sinkkunaisia, mutta heidän huomionsa on sentään aitoa. Jos varattu mies lähestyy sinkkunaista, niin vaikka juttu ärsyttäisikin naista, hänen ei kuitenkaan tarvitse ajatella, ettei oikeasti olisi edes kelvannut sille varatulle idiootille.

56

2756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noin

      No joo. Siinä vaiheessa kun muija heittää aamukymmeneltä kämpästä pihalle ennen kun mies tulee yövuorosta niin alkaa vähän vituttaa mutta muuten ihmiset saavat mun puolesta tehdä elämällään mitä lystäväät. Toisten parisuhteiden ongelmat eivät ole mun ongelmia ellei joku niistä erityisesti halua sellaisia tehdä.

      Mitäs sinä edes juttelet koko iltaa varatun naisen kanssa jos se noin paljon vituttaa?

      • Ei noin

        Niin. Ja en tietoisesti iske varattuja mutta varatut naiset tekevät samaa kun varatut miehet. Jättävät asiasta kertomatta.


      • Mahtisonni 2011

        Hyvä Eino! Kyllähän se niin, että muijille kuuluu munaa tarjota jos ne sitä kiehnää ja jos sen mies, joka on mun hyvä kaveri yllättää meidät puuhista, niin sanon sille, että suksi äijä vittuun ja jos ei usko niin lataan kuonoon. Mitä se mulle toisten parisuhdekriisin kuuluu, mä otan pillua sieltä missä sitä mulle tarjotaan. High five, Eino!


      • m30.

        Minäkin haluaisin yhtä lojaalin kaverin kuin sinä olet. Olisi se kivaa, jos olisi kaveri johon voi luottaa, että se panee minunkin naista.


      • Ei noin
        m30. kirjoitti:

        Minäkin haluaisin yhtä lojaalin kaverin kuin sinä olet. Olisi se kivaa, jos olisi kaveri johon voi luottaa, että se panee minunkin naista.

        En pane yleensä naisia jotka tiedän varatuiksi. Yleensä nyt sitten siitä että panin viime vuonna exääni joka on varattu ja jonka tiedän. Mutta pääsääntöisesti? En. Mutta kun ei ne kerro. Enkä mä ala ottamaan siitä itselleni mitään moraalikriisiä jos joku muija pettää miestään eikä edes vaivaudu kertomaan olevansa parisuhteessa. Kyllä se on ihan juuri niiden kahden ongelma eikä kuulu mulle millään tavalla.


    • Älä narise

      Jospa hän oli valmis vaihtamaan miestä ja kokeili, olisiko sinusta uudeksi? Ei näkynyt olevan.

      • ........

        niin huono itsetunto, että pitää varattuna ruveta vehtaamaan. Baarissa tunnistaa varatun naisen siitä kun tulee perse edellä tanssimaan eteen.


    • Pano-Einari

      Monilla naisilla itsetunto perustuu miesten huomioon. Eli tuo nainen vaan kerjää sulta huomiota, koska tietää että sä pidät sitä viehättävänä. Se saa sen tuntemaan olonsa hyväksi kun on haluttu. Saattaa olla myös kyllästynyt oman miehensä huomioihin ja testailee viehätysvoimaansa muihin miehiin, vaikkei pettämään pyrkisikään. Taatusti jos tekisit jonkun typerän peliliikkeen ja yrittäisit sitä, niin saisit jotain mukaviatonta kauhistelua että "mä olen varattu, kyllähän se sen tiedät, en muista mitään jalan hieromista, se on ollut tahatonta, plaa plaa plaa ".

      • m30.

        Niin niin, olen kyllä täysin selvillä noista asioista, ja juuri se huomion kerjääminen minua ärsyttää.


      • Mieshuora
        m30. kirjoitti:

        Niin niin, olen kyllä täysin selvillä noista asioista, ja juuri se huomion kerjääminen minua ärsyttää.

        Mitäs sitten valitat. Olisit pannu sitä.


      • .........
        Mieshuora kirjoitti:

        Mitäs sitten valitat. Olisit pannu sitä.

        kyllä menisi pilaamaan hyvää ystävyyttä naisen takia. Naisia tulee ja menee mutta ystävyys säilyy koko eliniän.


      • Moraaliton tyyppi
        ......... kirjoitti:

        kyllä menisi pilaamaan hyvää ystävyyttä naisen takia. Naisia tulee ja menee mutta ystävyys säilyy koko eliniän.

        Tässä on ihan selkeä tilanne. m30 itsekin tunnustaa että tuo mies ei ollut sopiva sille naiselle. Kyllä m30:llä on ollut selkeästi ajatuksena että "kun sais tuon naisen itselle", ja nyt kun tilaisuus siihen olisi niin peräännytään, kun ollaan niin v*tun moraalisia.


      • Liian optimistista
        ......... kirjoitti:

        kyllä menisi pilaamaan hyvää ystävyyttä naisen takia. Naisia tulee ja menee mutta ystävyys säilyy koko eliniän.

        Ystävyyksilläkin on tapana haihtua tai katketa.


      • sir_eino
        Moraaliton tyyppi kirjoitti:

        Tässä on ihan selkeä tilanne. m30 itsekin tunnustaa että tuo mies ei ollut sopiva sille naiselle. Kyllä m30:llä on ollut selkeästi ajatuksena että "kun sais tuon naisen itselle", ja nyt kun tilaisuus siihen olisi niin peräännytään, kun ollaan niin v*tun moraalisia.

        No joo. Ei kai kukaan voi olla niin pälli ettei tajua milloin joku nainen oli varattu tai ei hakee vaan huomiota? Pakkoko sitä omaa seuraa on tuputtaa jos ei kiinnosta. Ex-duunikaverin vaimo oli jostain helvetin käsittämättömästä syystä ihan kuumana minuun ja ei kyllä olisi tullut mieleenkään jutella sen kanssa enempää kun oli pakko sen jälkeen kun tilanne tuli ilmi.


      • Uhkea ella
        sir_eino kirjoitti:

        No joo. Ei kai kukaan voi olla niin pälli ettei tajua milloin joku nainen oli varattu tai ei hakee vaan huomiota? Pakkoko sitä omaa seuraa on tuputtaa jos ei kiinnosta. Ex-duunikaverin vaimo oli jostain helvetin käsittämättömästä syystä ihan kuumana minuun ja ei kyllä olisi tullut mieleenkään jutella sen kanssa enempää kun oli pakko sen jälkeen kun tilanne tuli ilmi.

        Kukapa ei olis suhun kuumana oikea komea eino.


      • asdtrw
        Uhkea ella kirjoitti:

        Kukapa ei olis suhun kuumana oikea komea eino.

        rolli trolli...


    • Minullakin on yksi kokemus varatusta tällä viikolla, näin sen selvästi kun sormukset oli kädessä. Tulee selvittämään minulle yhtä asiaa ja melkein syliin, siis ei ole yhtään rajaa. Ja siihen malliin vihjailikin että joko mennään. No en noteerannut millään tavalla kun varattu oli. Jos ei olisi varattu ollut niin olisi melko varmasti muutosta ollut ilmassa sinkku-statuksen suhteen, oli niin mukavan oloinen ja näköinen että ei mitään rajaa. Tosin oli kyllä minua jonkun verran vanhempikin. Sano että ensi viikolla uudestaan, taidan kyllä skipata koko jutun eli tehdä oharit.

    • voi pyhäsylvi

      ja sinä poika menit ja annoit sitä. :D Menit halpaan.
      Sitä se teettää... kun liha on heikko. Älä syytä eukkoa.
      Kukaan järkevä ja viisas mies ei astu noihin varattujen tyttöjen asettelemiin miinoihin.

    • axsdfdgfdaegrd

      Vai niin, kaikki varatut naiset käyttäytyvät tuolla tavoin. Yleistäminen on tyhmyyden merkki.

    • anna panna

      Jos sinua ärsytti naisen kiehnäys, niin miksi et sanonut hänelle suoraan siitä, sen sijaan että kiehnäsit takaisin... Lutka sinä olet, mieslutka!

    • 89u91

      "En oikeastaan ymmärrä, miten vanha kaverini on saanut noin "tasokkaan" naisen. Tämä nainen olisi saanut vaikka minkä raharikkaan komistuksen itselleen, ja saisi edelleen."

      Elämä ei mene teidän pellejen tasoteorioiden mukaan vaan ihmiset ihastuu persooniin.

      • Pelle Pelqton

        Eiköhän tuo kiehnäys kerro että sillä muijalla on huono itsetunto, sen takia on kelpuuttanut alempitasoisen miehenkin.


      • ...

        Kaikki tollaset röyhkeästi käyttäytävät rentut on YT-miehiä, eli kyllä tässä on menty ihan tasoteorioiden mukaan.


    • Antero Rokka

      Aatteles, jos veistelisit lampunjalkaa jossain juoksuhaudanpohjalla ja yhtäkkiä kuuluis
      megafonista vihollisen puolelta, että: "Tuu suomipoika hakeen leipäs päälle voita", niin
      säähän menisit. Vähän sama juttu on naistenkin kanssa. Ne on pirut niin viekkaita, että niihin
      pitää suhtautua vähän samalla asenteella kuin viholliseen.

    • Mikä oli ongelma

      Nyyyh, yyyyh, nyyyh, wääääh, naiset sitä miehet tätä.... Mies saa huomiota varatulta naiselta eikä osaa ottaa asiaa postiivisesti, vaan itkee ettei saa mitään kicksejä eikä sinkkuna naiset huomioisi...

      • Sutenööri the PIMP

        Pointti on se että KAIKKI NAISET HUORRRRRRRRIIIIIIII... :D


      • jebajeeee
        Sutenööri the PIMP kirjoitti:

        Pointti on se että KAIKKI NAISET HUORRRRRRRRIIIIIIII... :D

        Ensinnäkin ymmärrän aloittajaa hyvin. Itse olen nainen ja olen nähnyt kaikenlaista varattujen kavereideni keskuudessa - sekä miesten, että naisten. Olen ikisinkkuna ollut tässä jo jonkun aikaa, kuka ties omistan vanhetuneen "moraalisäädöksen" ja olen jäänyt jälkeen nykyajasta (vaikka olenkin teini-iässä vielä), mutta en ole koskaan YMMÄRTÄNYT miksi ihmiset toimivat niinkuin toimivat..parisuhteen aikana. Siksi kummastelenkin, miksi aloittajaa halveksutaan? Sehän nyt on ihan normaalia nauraa naiselle (tai miehelle) joka tenttailee sinua ja kuitenkin seurustelee oman ystäväsi kanssa. Mielestäni säälittävää kerta kaikkiaan.. Ymmärrät jos ymmärrät, itse hyvinkin. :)

        Naisena voin kertoa että naispuoleiset henkilöt todella tenttaavat miehiä: saavatko huomiota, eivätkö saa? Kun saavat, olo on hetken aikaa kuin pilvissä liitelisi. Ja hetken päästä taas uutta mieskohdetta kehiin! Se ei ole sen syvempää -yleensä- mutta joskus voi tietenkin syntyä tunteet, jos mies antaa huomiota tavallista enemmän.

        Pointtini on, että tuota tapahtuu, mutta se ärsyttää minua yhtä paljon kuin aloittelijaakin. Ihmiset flirttailevat -ok- ja naiset haluavat tuntea olonsa halutuiksi (kuka ei?), mutta siinä vaiheessa kun toista aletaan hinkkaamaan, tilanne on mielestäni jotenkin säälittävä. Varsinkin hyvännäköiset naiset sitä tekevät. Onhan se hyvä ja hienoa ja erityisen arvostettava asia kokeilla viehätysvoimaansa :---)

        Toivon että aloittajan ja minun kaltaisia ihmisiä olisi enemmän... Ihmisten kanssa on mukava keskustella ja se todella on järkevä ajatus- kaikin puolin. En kuitenkaan tykkää (vanhan ajan moraalisäädöksen omaavana) ajatuksesta hinkata varattuna toista miestä; vielä vähemmän mieheni ystävää. Tosin en ole koskaan seurustellut, joten eri mieltä omaavat henkilöt voivat käyttää sitä melkoisena aseena minua kohtaan.

        18-vuotiaana pikkutyttönä minullahan ei ole aikuisten miesten ja naisten kokemuksia raadollisesta elämästä ja paskasta ihmissuhdedraamasta (suoraan sanottuna näin), mutta voisi tietenkin heittää ilmaan kysymyksen, että voisiko JONKUN rajan säilyttää? Tai ehkä jalkapeli on jonkun mielestä se "raja".

        Jos jo näin sinkkuna koen oloni epämiellyttäväksi varattujen miesten tullessa iskemään (sormuksiakin ollut sormessa...) ja jopa sinkkumiesten suhteen, jotka tulevat perseeseen kiinni tanssilattialla, tuskinpa minulle kelpaa kukaan tai mikään mies maailmassa - kaikki ahdistavat, jos yleistämään lähdetään. Haluan kuitenkin muistuttaa että aina ei tarvi panna kaikkia ja kaikkea, vaikka huomiota hyvännäköinen tsirpula tai jätkä antaisikin. Onhan sitä otettu huomiosta (ehkä), mutta omalla tavalla se kuitenkin on huvittavaa..


      • Äikän maikka
        jebajeeee kirjoitti:

        Ensinnäkin ymmärrän aloittajaa hyvin. Itse olen nainen ja olen nähnyt kaikenlaista varattujen kavereideni keskuudessa - sekä miesten, että naisten. Olen ikisinkkuna ollut tässä jo jonkun aikaa, kuka ties omistan vanhetuneen "moraalisäädöksen" ja olen jäänyt jälkeen nykyajasta (vaikka olenkin teini-iässä vielä), mutta en ole koskaan YMMÄRTÄNYT miksi ihmiset toimivat niinkuin toimivat..parisuhteen aikana. Siksi kummastelenkin, miksi aloittajaa halveksutaan? Sehän nyt on ihan normaalia nauraa naiselle (tai miehelle) joka tenttailee sinua ja kuitenkin seurustelee oman ystäväsi kanssa. Mielestäni säälittävää kerta kaikkiaan.. Ymmärrät jos ymmärrät, itse hyvinkin. :)

        Naisena voin kertoa että naispuoleiset henkilöt todella tenttaavat miehiä: saavatko huomiota, eivätkö saa? Kun saavat, olo on hetken aikaa kuin pilvissä liitelisi. Ja hetken päästä taas uutta mieskohdetta kehiin! Se ei ole sen syvempää -yleensä- mutta joskus voi tietenkin syntyä tunteet, jos mies antaa huomiota tavallista enemmän.

        Pointtini on, että tuota tapahtuu, mutta se ärsyttää minua yhtä paljon kuin aloittelijaakin. Ihmiset flirttailevat -ok- ja naiset haluavat tuntea olonsa halutuiksi (kuka ei?), mutta siinä vaiheessa kun toista aletaan hinkkaamaan, tilanne on mielestäni jotenkin säälittävä. Varsinkin hyvännäköiset naiset sitä tekevät. Onhan se hyvä ja hienoa ja erityisen arvostettava asia kokeilla viehätysvoimaansa :---)

        Toivon että aloittajan ja minun kaltaisia ihmisiä olisi enemmän... Ihmisten kanssa on mukava keskustella ja se todella on järkevä ajatus- kaikin puolin. En kuitenkaan tykkää (vanhan ajan moraalisäädöksen omaavana) ajatuksesta hinkata varattuna toista miestä; vielä vähemmän mieheni ystävää. Tosin en ole koskaan seurustellut, joten eri mieltä omaavat henkilöt voivat käyttää sitä melkoisena aseena minua kohtaan.

        18-vuotiaana pikkutyttönä minullahan ei ole aikuisten miesten ja naisten kokemuksia raadollisesta elämästä ja paskasta ihmissuhdedraamasta (suoraan sanottuna näin), mutta voisi tietenkin heittää ilmaan kysymyksen, että voisiko JONKUN rajan säilyttää? Tai ehkä jalkapeli on jonkun mielestä se "raja".

        Jos jo näin sinkkuna koen oloni epämiellyttäväksi varattujen miesten tullessa iskemään (sormuksiakin ollut sormessa...) ja jopa sinkkumiesten suhteen, jotka tulevat perseeseen kiinni tanssilattialla, tuskinpa minulle kelpaa kukaan tai mikään mies maailmassa - kaikki ahdistavat, jos yleistämään lähdetään. Haluan kuitenkin muistuttaa että aina ei tarvi panna kaikkia ja kaikkea, vaikka huomiota hyvännäköinen tsirpula tai jätkä antaisikin. Onhan sitä otettu huomiosta (ehkä), mutta omalla tavalla se kuitenkin on huvittavaa..

        Sulla on hassu kirjoitustyyli. Esim. puhut "tenttaamisesta". ja lauseet on muutenkin vähän outoja, esim. "Onhan sitä otettu huomiosta (ehkä), mutta omalla tavalla se kuitenkin on huvittavaa.. "


      • joojoo, abiabi
        Äikän maikka kirjoitti:

        Sulla on hassu kirjoitustyyli. Esim. puhut "tenttaamisesta". ja lauseet on muutenkin vähän outoja, esim. "Onhan sitä otettu huomiosta (ehkä), mutta omalla tavalla se kuitenkin on huvittavaa.. "

        Viimeinen virke nyt oli puhdas vahinko. Kirjoitin vahingossa väärin ja ajatusmaailmakin outo (ties mitä ajattelin).

        Mutta haluaisin kuulla lisää kirjoitustyylistäni! Yo-kirjoitukset ovat ihan näillä näkymin ja (niin naurettavalta kuin se kuulostaakin) haluaisin vähän vinkkejä miten parantaa kirjoitustani...

        Tenttaushan on minulle testaamista. Nuorten sanastoa? Ehkä, ehkä ei. On mukava kirjoittaa ns. vapaammin netissä, aineet tietysti erikseen.

        Mutta kerro toki mitä vikoja löysit! Esseet ei mennyt ihan putkeen kun preliminääriin harjoiteltiin. =)


      • Mikä oli ongelma
        jebajeeee kirjoitti:

        Ensinnäkin ymmärrän aloittajaa hyvin. Itse olen nainen ja olen nähnyt kaikenlaista varattujen kavereideni keskuudessa - sekä miesten, että naisten. Olen ikisinkkuna ollut tässä jo jonkun aikaa, kuka ties omistan vanhetuneen "moraalisäädöksen" ja olen jäänyt jälkeen nykyajasta (vaikka olenkin teini-iässä vielä), mutta en ole koskaan YMMÄRTÄNYT miksi ihmiset toimivat niinkuin toimivat..parisuhteen aikana. Siksi kummastelenkin, miksi aloittajaa halveksutaan? Sehän nyt on ihan normaalia nauraa naiselle (tai miehelle) joka tenttailee sinua ja kuitenkin seurustelee oman ystäväsi kanssa. Mielestäni säälittävää kerta kaikkiaan.. Ymmärrät jos ymmärrät, itse hyvinkin. :)

        Naisena voin kertoa että naispuoleiset henkilöt todella tenttaavat miehiä: saavatko huomiota, eivätkö saa? Kun saavat, olo on hetken aikaa kuin pilvissä liitelisi. Ja hetken päästä taas uutta mieskohdetta kehiin! Se ei ole sen syvempää -yleensä- mutta joskus voi tietenkin syntyä tunteet, jos mies antaa huomiota tavallista enemmän.

        Pointtini on, että tuota tapahtuu, mutta se ärsyttää minua yhtä paljon kuin aloittelijaakin. Ihmiset flirttailevat -ok- ja naiset haluavat tuntea olonsa halutuiksi (kuka ei?), mutta siinä vaiheessa kun toista aletaan hinkkaamaan, tilanne on mielestäni jotenkin säälittävä. Varsinkin hyvännäköiset naiset sitä tekevät. Onhan se hyvä ja hienoa ja erityisen arvostettava asia kokeilla viehätysvoimaansa :---)

        Toivon että aloittajan ja minun kaltaisia ihmisiä olisi enemmän... Ihmisten kanssa on mukava keskustella ja se todella on järkevä ajatus- kaikin puolin. En kuitenkaan tykkää (vanhan ajan moraalisäädöksen omaavana) ajatuksesta hinkata varattuna toista miestä; vielä vähemmän mieheni ystävää. Tosin en ole koskaan seurustellut, joten eri mieltä omaavat henkilöt voivat käyttää sitä melkoisena aseena minua kohtaan.

        18-vuotiaana pikkutyttönä minullahan ei ole aikuisten miesten ja naisten kokemuksia raadollisesta elämästä ja paskasta ihmissuhdedraamasta (suoraan sanottuna näin), mutta voisi tietenkin heittää ilmaan kysymyksen, että voisiko JONKUN rajan säilyttää? Tai ehkä jalkapeli on jonkun mielestä se "raja".

        Jos jo näin sinkkuna koen oloni epämiellyttäväksi varattujen miesten tullessa iskemään (sormuksiakin ollut sormessa...) ja jopa sinkkumiesten suhteen, jotka tulevat perseeseen kiinni tanssilattialla, tuskinpa minulle kelpaa kukaan tai mikään mies maailmassa - kaikki ahdistavat, jos yleistämään lähdetään. Haluan kuitenkin muistuttaa että aina ei tarvi panna kaikkia ja kaikkea, vaikka huomiota hyvännäköinen tsirpula tai jätkä antaisikin. Onhan sitä otettu huomiosta (ehkä), mutta omalla tavalla se kuitenkin on huvittavaa..

        Mäkin voisin heittää kysymyksen, että voisko rajaan vaikuttaa omalla käytöksellä, ja voisko aloituksessa huomion hakija ja testaaja kuitenkin olla kyseinen mies eikä nainen. Siis nainen vain antoi miehelle huomiota jota luuli myös miehen kaipaavan. Mies ei vain tässä tapauksessa halua ottaa vastuuta omasta käytöksestä ja toiminnasta millään tapaa...

        Mielestäni jalan hinkkaaminen kuulostaa loogiselta seraukselta sille, että mies oli saattanut puheillaanko naisen tietoon pitävän naista todella ihanana, keskustellut syvällisiä koko illan, mennyt jatkoille. Huom. mikä tärkeintä, aloittaja oli myös vastannut jotenkin jalan hinkkaamiseen, eli osallistui kuitenkin siihen jollakin tapaa.

        -> Mistä ihmeestä kukaan voi tietää missä jonkun raja menee jos toinen ei ole valmis sitä näyttämään, vaan antaa vain huomiota toiselle vaikka toinen on varattu tai oma ns. raja "ylittyy". Miksi sinkku sallii itsensä tehdä varatun kanssa jotain, mutta ei salli sitä samaa varatulle...


      • Ope kertoo
        joojoo, abiabi kirjoitti:

        Viimeinen virke nyt oli puhdas vahinko. Kirjoitin vahingossa väärin ja ajatusmaailmakin outo (ties mitä ajattelin).

        Mutta haluaisin kuulla lisää kirjoitustyylistäni! Yo-kirjoitukset ovat ihan näillä näkymin ja (niin naurettavalta kuin se kuulostaakin) haluaisin vähän vinkkejä miten parantaa kirjoitustani...

        Tenttaushan on minulle testaamista. Nuorten sanastoa? Ehkä, ehkä ei. On mukava kirjoittaa ns. vapaammin netissä, aineet tietysti erikseen.

        Mutta kerro toki mitä vikoja löysit! Esseet ei mennyt ihan putkeen kun preliminääriin harjoiteltiin. =)

        emmää jaksa alkaa opettaa. olennaista on vaan että mietit että jokainen lause on mielekäs itsessään ja suhteessa kappaleeseen jossa esiintyy. ajatusviivojen käyttö sulla on kyllä ihan hukassa, vai onko tuo nyt sitä netin tuomaa vapautta..?


      • setä opastaa
        Ope kertoo kirjoitti:

        emmää jaksa alkaa opettaa. olennaista on vaan että mietit että jokainen lause on mielekäs itsessään ja suhteessa kappaleeseen jossa esiintyy. ajatusviivojen käyttö sulla on kyllä ihan hukassa, vai onko tuo nyt sitä netin tuomaa vapautta..?

        niin sit tietysti mietit että voisko jonkun jutun kertoa täsmällisemmin ja onko turhia lauseita, turhaa toistoa ja sillee. kyl se siit. tsemppiä kirjoituksiin, beibi.


    • lässynlässyn uuno

      Hyvä esimerkki miesten putkiaivotoiminnasta. "....pidän häntä todella ihanana naisena." Nainen saa olla ärsyttävä tai vittumainen ja käyttäytyä miten huvittaa mutta jos vaan on jonkun näköinen niin onkin niiiiiiiiiiin ihana. Eli kaikki puheet yhteisistä arvoista, ymmärryksestä, ym on paskaa koska mies on vain ja ainoastaan munansa vietävissä. Tosin kaikilla ei näköjään toimi sekään.

      • katkera kana kotkot

        Yllä on hyvä esimerkki naisten tippaleipäaivotoiminnasta. "Eli kaikki puheet yhteisistä arvoista, ymmärryksestä, ym on paskaa koska mies on vain ja ainoastaan munansa vietävissä."

        Lainaus ap:n tekstistä: "Juttelemme yleensä jotain vähän syvällisempää, siis jotain siitä miten elämä menee. Näin eilenkin, juttelimme kaikkea elämästä. Keskustelin hänen kanssaan koko matkan..."

        Kaikilla kanoilla ei näköjään aivot toimi senkään vertaa että aivot menee heti lukkoon jos kehutaan jonkun naisen kauneutta.


      • ASgfhgkjhjlkhlikjöl
        katkera kana kotkot kirjoitti:

        Yllä on hyvä esimerkki naisten tippaleipäaivotoiminnasta. "Eli kaikki puheet yhteisistä arvoista, ymmärryksestä, ym on paskaa koska mies on vain ja ainoastaan munansa vietävissä."

        Lainaus ap:n tekstistä: "Juttelemme yleensä jotain vähän syvällisempää, siis jotain siitä miten elämä menee. Näin eilenkin, juttelimme kaikkea elämästä. Keskustelin hänen kanssaan koko matkan..."

        Kaikilla kanoilla ei näköjään aivot toimi senkään vertaa että aivot menee heti lukkoon jos kehutaan jonkun naisen kauneutta.

        "Kaikilla kanoilla ei näköjään aivot toimi senkään vertaa että aivot menee heti lukkoon jos kehutaan jonkun naisen kauneutta."
        Just joo. Jos älyllinen toiminta on tuolla tasolla niin kyllähän sitä riittää "syvällistä" juttelemista ihan koko baari-illaksi vaikka naapurin eukon kanssa. Helvetti, myötähäpeä onkin uusi kokemus.


      • he5t5e3y
        ASgfhgkjhjlkhlikjöl kirjoitti:

        "Kaikilla kanoilla ei näköjään aivot toimi senkään vertaa että aivot menee heti lukkoon jos kehutaan jonkun naisen kauneutta."
        Just joo. Jos älyllinen toiminta on tuolla tasolla niin kyllähän sitä riittää "syvällistä" juttelemista ihan koko baari-illaksi vaikka naapurin eukon kanssa. Helvetti, myötähäpeä onkin uusi kokemus.

        Kukas sun pilluus sitä hiekkaa on laittanut? Harmittaako kun ei kukaan mies sun ulkonäköäsi kehu? Ihan suhteetonta hysteriaa noi sun kirjoituksesi.


      • yw46w46h
        ASgfhgkjhjlkhlikjöl kirjoitti:

        "Kaikilla kanoilla ei näköjään aivot toimi senkään vertaa että aivot menee heti lukkoon jos kehutaan jonkun naisen kauneutta."
        Just joo. Jos älyllinen toiminta on tuolla tasolla niin kyllähän sitä riittää "syvällistä" juttelemista ihan koko baari-illaksi vaikka naapurin eukon kanssa. Helvetti, myötähäpeä onkin uusi kokemus.

        Taidatkin itse harrastaa tuollaista varattuna kiehnäämistä, kun noin paljon suututtaa.


      • 352y2h
        ASgfhgkjhjlkhlikjöl kirjoitti:

        "Kaikilla kanoilla ei näköjään aivot toimi senkään vertaa että aivot menee heti lukkoon jos kehutaan jonkun naisen kauneutta."
        Just joo. Jos älyllinen toiminta on tuolla tasolla niin kyllähän sitä riittää "syvällistä" juttelemista ihan koko baari-illaksi vaikka naapurin eukon kanssa. Helvetti, myötähäpeä onkin uusi kokemus.

        Tai varattujen kiehnäämistä.


      • dgkjdhjlhdslhfskfslg
        he5t5e3y kirjoitti:

        Kukas sun pilluus sitä hiekkaa on laittanut? Harmittaako kun ei kukaan mies sun ulkonäköäsi kehu? Ihan suhteetonta hysteriaa noi sun kirjoituksesi.

        Itseasiassa minua ei kiinnosta nämä keskustelun aiheet pätkän vertaa. Tarkoituksena on aiheuttaa vain mahdollisimman paljon sapen kiehumista putkiaivoilla. Ja hyvin näkyy onnistuvan.


      • .........
        dgkjdhjlhdslhfskfslg kirjoitti:

        Itseasiassa minua ei kiinnosta nämä keskustelun aiheet pätkän vertaa. Tarkoituksena on aiheuttaa vain mahdollisimman paljon sapen kiehumista putkiaivoilla. Ja hyvin näkyy onnistuvan.

        Tyypillinen tippaleipäaivo, ei ymmärrä lukemaansa ja luulee suututtavana tyhmillä kommenteillaan muita. Menehän nyt shoppailemaan ihan rauhassa, ei täällä sun juttujas kaivata.


      • Tippaleipäkana roxx
        dgkjdhjlhdslhfskfslg kirjoitti:

        Itseasiassa minua ei kiinnosta nämä keskustelun aiheet pätkän vertaa. Tarkoituksena on aiheuttaa vain mahdollisimman paljon sapen kiehumista putkiaivoilla. Ja hyvin näkyy onnistuvan.

        Keskustelunaiheet on muuten yhdyssana.


      • Vauhti
        ......... kirjoitti:

        Tyypillinen tippaleipäaivo, ei ymmärrä lukemaansa ja luulee suututtavana tyhmillä kommenteillaan muita. Menehän nyt shoppailemaan ihan rauhassa, ei täällä sun juttujas kaivata.

        no no putkis. Älähän vedä ryynejä nenuus. Sähän luet mun juttuja ihan sujuvasti. Etkö koskaan tiedä minkä nikin takaa sulle nauretaan.


      • 81Mies
        352y2h kirjoitti:

        Tai varattujen kiehnäämistä.

        Liha on heikkoa kun tahto on voimakas ?


      • allmächt'ge jungfrau
        Vauhti kirjoitti:

        no no putkis. Älähän vedä ryynejä nenuus. Sähän luet mun juttuja ihan sujuvasti. Etkö koskaan tiedä minkä nikin takaa sulle nauretaan.

        Sori kun mulla on Einon muna just suussa, niin en jaksa keskittyä sun juttuihis.


      • Reipas poikamies
        81Mies kirjoitti:

        Liha on heikkoa kun tahto on voimakas ?

        Sitä vastaan joutuu taistelemaan joka päivä.


      • Real Man
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Sori kun mulla on Einon muna just suussa, niin en jaksa keskittyä sun juttuihis.

        Niinpä arvelinkin. Vain homppeli on noin tomppeli.


      • Ei se satu
        Real Man kirjoitti:

        Niinpä arvelinkin. Vain homppeli on noin tomppeli.

        Laita putkis vähän kierroksia peliin, ei tunnu missään. On kiire meikkaamaan.


      • pissis rulz
        Real Man kirjoitti:

        Niinpä arvelinkin. Vain homppeli on noin tomppeli.

        Onx teineillä hyppytunti?


      • työtön ATM
        dgkjdhjlhdslhfskfslg kirjoitti:

        Itseasiassa minua ei kiinnosta nämä keskustelun aiheet pätkän vertaa. Tarkoituksena on aiheuttaa vain mahdollisimman paljon sapen kiehumista putkiaivoilla. Ja hyvin näkyy onnistuvan.

        Rumilla naisilla ei tee mitään.


      • dhgakjdhakshlj
        Ei se satu kirjoitti:

        Laita putkis vähän kierroksia peliin, ei tunnu missään. On kiire meikkaamaan.

        Miehet on niin herttaisen kekseliäitä ja omaperäisiä. Kas kun et käyttänyt copy pastea.


      • Työtön ATM
        pissis rulz kirjoitti:

        Onx teineillä hyppytunti?

        Ja amiskassa kanssa.


      • Uriel BDSM
        Vauhti kirjoitti:

        no no putkis. Älähän vedä ryynejä nenuus. Sähän luet mun juttuja ihan sujuvasti. Etkö koskaan tiedä minkä nikin takaa sulle nauretaan.

        Sä et tunne tän palstan mytologiaa. Sulla on vielä Kerberos kohdattavana.


      • Älymies 23
        työtön ATM kirjoitti:

        Rumilla naisilla ei tee mitään.

        Ei tee.


    • ------------------

      moni varattu nainen toimii. Sinkkuna ollessaan niiltä on turha odottaa mitään aktiivisuutta miehiä kohtaan mutta varattuina suorastaan kerjäävät huomiota muilta miehiltä. Ja sitten kun joku mies innoissaan lähtee peliin mukaan ja nainen saa varmistuksen että kelpaisi vielä muillekin miehille, hän lopettaa huomion kerjäämisen ja siirtyy senhetkisen miehensä seuraan.

      • tuttu juttu

        Se on totta, varattu nainen testaa omaa markkina arvoaan varsinkin sinkkumiehellä jonka ulkonäkö ja muu olemus sattuu viehättämään naista. Itselle on käynyt muutaman kerran näin. Jos naisella menee suhteessa vähän huonosti, varattu nainen alkaa testata potentiaalista sinkkumiestä olisiko tästä mahdollinen tuleva miesystävä kun tulee mahdollinen ero nykyiseen mieheen. Se on vertailua onko nykyisellä tai sillä sinkkumiehellä antaa paremmat resurssit.


    • anna panna

      Koit itsesi turhautuneeksi? Se on ymmärrettävää. Mutta eiväthän kaikki varatut naiset käytttäydy noin. Ens kerralla sanot vastaavassa tilanteessa suoraan ja asiallisesti, mitä mieltä olet asiasta, niin asia ei jää kaihertamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe