Naisten aloitteellisuus??

___________________

Muistan ajat 18-kesäisenä kollina. Baareissa tuli käytyä ja jos aikoi saada seuraa itselleen piti itse olla aloitteellinen, koska mimmit istuivat vain ja odottivat että joku tulee juttelemaan. Jos olisin tuolloin jäänyt vain odottamaan sitä että joku tulee juttelemaan minulle olisin yhä vailla ensimmäistäkään naiskokemusta. Mutta nykyään kolmekymppisenä on tullut huomattua että naiset ovat oikeasti välillä aloitteellisia, eli saattavat baareissa tulla itse juttelemaan ja jopa muutaman kerran eräs nainen töistä kysyi jos lähtisin ulos joku päivä.

Rupesin mietiskelemään ja tulin siihen tulokseen että yleensä ylöspäin ikäluokissa mentäessä sinkkuja on aina vähemmän. Olisko niin että vanhimmiten naisillakaan ei enää ole niin sanotusti varaa odottaa että joku tulee iskemään vaan pitää itsekin olla aloitteellinen, siis johtuen siitä että iskuyrityksiä tulee vähemmän koska vapaita miehiä on vähemmän liikenteessä? Oletteko itse huomanneet tällaista, tai teettekö naiset nykyään, siis jos olette 30 tai yli, enemmän aloitteita kuin parikymppisenä?

PS. Kokemukseni tuskin johtuvat siitä että olisin ollut rumempi nuorempana ja komistunut vasta kolmeakymppiä lähestyessä. Aina mä olen ollut mielestäni komea. :)

27

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      Osin totta. Ekat kokemukset naisten kanssa olivat sellaisia että nainen teki aloitteen. Tai siis eka. Sen jälkeen sen tein yleensä minä. Joskus kun oli 21v aloin saada aloitteita joskus naisilta. Nykyään kuitenkin paljon enemmän. Naiset tulevat juttelemaan baarissa ja muutenkin. Ei aina iskutilanteessa mutta joskus se on niin selvää ettei edes tällainen ääliö ole huomaamatta sitä.

    • ellastella

      Istun täällä kotonani läppärin ääressä ja odotan, odotan...

      En ole koskaan uskaltanut lähestyä miehiä. Paitsi erä henkilö (netissä) väitti vasta, että olisin lähestynyt häntä, jopa vongannut (kaikki tapahtui siis netissä).

      Olin aika hämilläni siitä kommentista. Minäkö?! En ikinä... Enhän minä ole mikään... lutka.

      Minäkö.... mutta tämähän on netti, onko tämä totta, voisinko minä olla muuta kuin ujo, vetäytyvä ja mykkä kuin kivi?

      Ei muuta puutu kuin että uskaltautuisin johonkin baariin iskemään miehen. Puuttuu vielä paljon.

      • sir_eino

        Et kai nyt minuun viittaa? Käsitykseni siitä miten haluttava olen naisten silmissä on joskus aika ylimitoitettu.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Et kai nyt minuun viittaa? Käsitykseni siitä miten haluttava olen naisten silmissä on joskus aika ylimitoitettu.

        Sinäpä sinä, bacchus.

        Mitähän sinä todella olet ja onko sinua todella olemassakaan... Jossain vaiheessa ajattelin että nikkin takana on nainen (niin fiksuja oli kommentit).


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Sinäpä sinä, bacchus.

        Mitähän sinä todella olet ja onko sinua todella olemassakaan... Jossain vaiheessa ajattelin että nikkin takana on nainen (niin fiksuja oli kommentit).

        Puolialkoholisoitunut ääliö minä olen. Luuletsä oikeasti että jaksaisin roikkua täällä päivittäin keksimässä näitä juttuja? Tällä älykkyysosamäärällä? Mun jututhan menisi ristiin heti alkuun.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Puolialkoholisoitunut ääliö minä olen. Luuletsä oikeasti että jaksaisin roikkua täällä päivittäin keksimässä näitä juttuja? Tällä älykkyysosamäärällä? Mun jututhan menisi ristiin heti alkuun.

        Ääliö kuulostaa hyvältä, puolialkoholisoitunut ei.

        En tiedä mikä on totta ja mikä ei ja onko sillä väliä. Jos ihmiset keskimäärin ovat edes puoliksi niin sekopäitä kuin minä, mitä on...


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Ääliö kuulostaa hyvältä, puolialkoholisoitunut ei.

        En tiedä mikä on totta ja mikä ei ja onko sillä väliä. Jos ihmiset keskimäärin ovat edes puoliksi niin sekopäitä kuin minä, mitä on...

        No... Juon liikaa. Jokaviikonloppuiset lärvit eivät ole normaalia.

        Totuus? Harhainen idiootti minä olen. Ihan tavallinen kundi Helsingistä ja sitten samalla jotain tosi erilaista. Sekopäisyys naisessa on hurmaavaa.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        No... Juon liikaa. Jokaviikonloppuiset lärvit eivät ole normaalia.

        Totuus? Harhainen idiootti minä olen. Ihan tavallinen kundi Helsingistä ja sitten samalla jotain tosi erilaista. Sekopäisyys naisessa on hurmaavaa.

        "Sekopäisyys naisessa on hurmaavaa."

        Kiiitos. Tosin olen kai eri tavalla seko kuin sinä.


      • ..........

        "Olin aika hämilläni siitä kommentista. Minäkö?! En ikinä... Enhän minä ole mikään... lutka."

        Tässä on mielestäni ongelman ydin. Naiset kokee että he ovat lutkia/lutkamaisia jos lähestyvät miestä. Ei ehkä kaikki naiset, vapautuneemmat naiset koe, mutta monet kokee.


      • ------------
        .......... kirjoitti:

        "Olin aika hämilläni siitä kommentista. Minäkö?! En ikinä... Enhän minä ole mikään... lutka."

        Tässä on mielestäni ongelman ydin. Naiset kokee että he ovat lutkia/lutkamaisia jos lähestyvät miestä. Ei ehkä kaikki naiset, vapautuneemmat naiset koe, mutta monet kokee.

        JATKOA:

        Ja sen takia ellastellakin on yksinäinen neitsyt, koska kärsii tällaisista lutkakomplekseista. Mitä helvetin lutkamaista siinä on jos alkaa juttelemaan jonkun miehen kanssa?


      • ujo nainen
        ------------ kirjoitti:

        JATKOA:

        Ja sen takia ellastellakin on yksinäinen neitsyt, koska kärsii tällaisista lutkakomplekseista. Mitä helvetin lutkamaista siinä on jos alkaa juttelemaan jonkun miehen kanssa?

        Kerro sinä miehenä.
        Mutta saman mielipiteen olen saanat miehen suusta. Lisäksi että kyllä miehen pitää saada nainen itse isketyksi koska ei kehtaa kellekään sanoa tulleensa naisen iskemäksi. Tämä asia jää kuulema miestä niin vaivaamaan ja kaiveratamaan että suhde ei tule onnistumaan. Joten miksi olisi näin? Eikö joidenkin miesten itsetunto kestä "iskemiseksi tulemista"??
        Ehkäpä miehet voisivat olla hiukan pidättäytyvämpiä tuon lutkan huutelun/huorittelun kanssa.
        On kyllä itselleni todella iso kynnys tehdä aloitetta miehelle joten voi olla että se jää minulta kokematta.


      • ellastella
        ------------ kirjoitti:

        JATKOA:

        Ja sen takia ellastellakin on yksinäinen neitsyt, koska kärsii tällaisista lutkakomplekseista. Mitä helvetin lutkamaista siinä on jos alkaa juttelemaan jonkun miehen kanssa?

        En tiedä, mitä lutkamaista siinä on, jos nainen lähestyisi miestä, tekisi aloitteen. Jotkut miehet pitävät sitä lutkamaisena. Miksi? Miestä, joka lähestyisi naista, ei pidetä lutkamaisena.


      • dsavcvcxzeq
        ellastella kirjoitti:

        En tiedä, mitä lutkamaista siinä on, jos nainen lähestyisi miestä, tekisi aloitteen. Jotkut miehet pitävät sitä lutkamaisena. Miksi? Miestä, joka lähestyisi naista, ei pidetä lutkamaisena.

        Joillain miehillä vain on heikko itsetunto ja jotkut ovat näissä jutuissa niin vanhanaikaisia. Hölmöä minunkin mielestä ajatella että aloitteellinen nainen olisi lutkamainen.


    • Sofia Fia

      Oon 33-vuotias nainen ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta pokannut kaikki mieheni ite (sekä lyhyemmän ajan tuttavuudet että poikaystävät). Mutta oon kyllä samaa mieltä alottajan kanssa siitä että kynnys alotteen tekemiseen voi olla vanhemmilla naisilla matalammalla kuin nuoremmilla - just siks että vapaita miehiä on vähemmän ja kun miellyttävä osuu kohdalle, pitäis heti kokeilla josko onnistuis.

      • Sofia Fia

        Arvoisa 40 pillun mies, tarkoitin että vapaita kolmekymppisiä miehiä, kuten vapaita kolmekymppisiä naisiakaan, ei ole ehkä yhtä paljon kuin vapaita kaksikymppisiä miehiä ja naisia.

        Vanha olen varmasti, mutta tämän palstan määritelmän mukaan en huora vaan lutka. Olen toisin sanoen aina rakastellut vain rakkaudesta tai ilosta, en koskaan rahasta (vaikka sitäkin on tarjottu).


      • olet täysi idiootti

        Et uskalla enää päivisin kirjoitella, luuseri! Pillua tuskin olet aikuisiällä edes nähnyt..


      • M30.
        Sofia Fia kirjoitti:

        Arvoisa 40 pillun mies, tarkoitin että vapaita kolmekymppisiä miehiä, kuten vapaita kolmekymppisiä naisiakaan, ei ole ehkä yhtä paljon kuin vapaita kaksikymppisiä miehiä ja naisia.

        Vanha olen varmasti, mutta tämän palstan määritelmän mukaan en huora vaan lutka. Olen toisin sanoen aina rakastellut vain rakkaudesta tai ilosta, en koskaan rahasta (vaikka sitäkin on tarjottu).

        ei tulisi mieleenkään ottaa vakavasti ikäistäni naista, ovat sen verran jo kulahtaneita ja käytettyjä. Kertapanona ok vanhatkin naiset.


      • 40 pillun mies
        olet täysi idiootti kirjoitti:

        Et uskalla enää päivisin kirjoitella, luuseri! Pillua tuskin olet aikuisiällä edes nähnyt..

        en uskalla enkä ole nähnyt.


    • Siis oman kokemukseni mukaan sain ensimmäisen aloitteen naisen puolelta jo tuossa 16-17v ikäisenä.
      Siitä lähtien on tullut harvakseltaan aloitteita, siis mutta tuossa oli periodi välissä kun olin opiskelemassa ja eristäydyin täysin pelkästään lukemaan. Tuona aikana ei tietenkään tullut ainuttakaan aloitetta, oma moka miksi en käynyt missään.

    • pirun sosiaalistajat

      Minäkin olen nyt 3-kymppisenä miesten suhteen aloitteellisempi kuin nuorempana. Enemmän kuin tarjonnan vähenemisestä siinä on kyse oman rohkeuden kasvamisesta. Nuorempana en uskaltanut tehdä aloitteita. Aloitteiden tekemisessä on sekin hyvä puoli, että saa valkata itse kohteen... odotellessa saa tyytyä niihin aloitteentekijöihin, jotka lähestyvät mua. :)

      • Mies -84

        "Aloitteiden tekemisessä on sekin hyvä puoli, että saa valkata itse kohteen... odotellessa saa tyytyä niihin aloitteentekijöihin, jotka lähestyvät mua. :)"

        Kunpa useampi nainen sisäistäisi tuon.


      • 30M
        Mies -84 kirjoitti:

        "Aloitteiden tekemisessä on sekin hyvä puoli, että saa valkata itse kohteen... odotellessa saa tyytyä niihin aloitteentekijöihin, jotka lähestyvät mua. :)"

        Kunpa useampi nainen sisäistäisi tuon.

        ne rupsahtaessaan alkavat olla epätoivoisia ja yrittävät. Nolon kömpelö tilanne vaan kun 30v AT-nainen koittaa ujosti vilkuilla ja tulla juttusille eikä viitsi sanoa suoraan että painu vittuun rumilua.


      • ghukjhlhjl
        30M kirjoitti:

        ne rupsahtaessaan alkavat olla epätoivoisia ja yrittävät. Nolon kömpelö tilanne vaan kun 30v AT-nainen koittaa ujosti vilkuilla ja tulla juttusille eikä viitsi sanoa suoraan että painu vittuun rumilua.

        Siksipä minä jätän väliin. Miksi vaivautua kun mies tekee senkin työn puolestani?


      • ...........
        ghukjhlhjl kirjoitti:

        Siksipä minä jätän väliin. Miksi vaivautua kun mies tekee senkin työn puolestani?

        Kaltaisesi bimbot ovat syy miksi jotkut halveksivat naisia.


    • Mies -84

      "Naisten aloitteellisuus??"

      Sitä ei käytännössä ole olemassakaan, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

    • eltsu6

      Joo, voi se jollain tapaa pitää paikkansa tuo, että nykyjään tulee tehtyä enemmän aloitteita, ja itse laittaisin sen kyllä myös ihan kasvaneen rohkeuden piikkiin. Eli nuorempanna oli ujompi ja pelkäsi että "ryöstäytyy omista käsistä ja mies tekee jotain kauheaa" jos tekee aloitteen. Tähän ikään mennessä (31v) on keitetty sen verran monessa liemessä, ettei enää tartte pelätä etteikö miesten kanssa pärjäisi ja etteikö niistä tarvittaessa pääsisi eroonkin.

      Lisäksi nyt aikuisena ei omaa itseluottamusta paljoa hetakauta jos joku antaa pakit, koska se ei omaan minäkuvaan vaikuta millään tavalla.

      Itse olen kyllä huomannut esim baarissa että se mitä tapahtuu on ihan omasta fiiliksestä kiinni ... jos itse on hymyilevä, ulospäinsuuntautunut ja juttelee ihmisten kanssa, sulle tullaan myös juttelemaan. Jos taas syystä tai toisesta on enemmän omissa oloissaan ei niitä aloitteitakaan tule/tule tehtyä ...

      Eli sitä saa mitä tilaa.

    • JKFNkjfnkejkwefewffe

      Hyvin yksinkertaista:

      Naiset ovat aloitteellisia miehiä kohtaan joita kohtaan huomaavat että toiset naiset ovat aloitteellisia. Paras flaksi käy suositulla miehellä joka osaa härnätä naisia ja pitää suurta seuruetta naisia joille on suosikki.

      Naiset ovat tässä suhteessa laumaeläimiä jotka päättävät "ryhmäsieluna" ketä miestä haluavat mutta kun naislauma päättää haluta jotain miestä niin hän saa olla vaikka millainen luuseri kunhan ottaa huomioon naisten parvimielen. Tällöin siis mies voi hyödyntää "flowiin" päästyään naisten parvimieltä yksinkertaisesti kieltäytymällä seurasta ja vaihtamalla seuralaista nopeassa syklissä ja kannustamalla uusia naisia yrittämään häntä. Tällä tavalla mies saa "maagista hohtoa". Miehen ei tule olla agressiivinen naisia kohtaan (siis karkoittaa heitä vittuilulla) vaan siirtää huomionsa sujuvasti syrjään. Tämä pitää erityisesti tehdä erittäin viehättäville naisille jotta muut naiset saavat kuvan että kyseinen mies on vaikeasti - mutta kenen tahansa - saavutettavissa. Tämä lietsoo naisten parvimieltä entistä rohkeampiin lähestymisiin ja aloitteisiin.

      Olen muutaman kerran elämässäni ollut eri piireissä tälläisessä "flowssa". Jos ryhmän naisista saa kolmen huomion saa kaikkien huomion. Naiset ovat valmiita kiistelemään miehestä jota eivät "face to face" kelpuuttaisi jos saisivat valita ilman ryhmää. Ollessaan tälläisen "faniryhmän" jäsen he heittävät kaikki ennakkoluulonsa romukoppaan ja ovat valmiita kilvoittelemaan miehestä kilvoittelemisen takia - ja mies saa tässä suorastaan ansaitsemattomia pisteitä jotka tekevät hänestä ykkösen kaikissa asioissa.

      Hupaisaa on että tämä voi tapahtua vahingossakin, asian täysi hyödyntäminen tosin vaatii tilanteen tajuamista ja sen hyväksikäyttöä.

      Nainen rohkaistuu kun muutkin naiset rohkaistuvat ja miehestä jota hän ei pysty saamaan ehdottoman kiinnostuneeksi vain tuosta naisesta tulee naiselle fiksaatio. Kun naiset tekevät tätä ryhmässä on miehen helppo pyörittää rinkiä ja nauttia eduista, hänen tarvii vain pelata korttinsa oikein ja lämmittää koko laumaa, kutakin vuorollaan - ja antaa sitten toisen naisen tulla tilalle ja riistää huomio.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe