Millaisiin ihmisiin ihastut?

ihastusprofiileja

Eli tässä ketjussa saa kertoa, millaisiin ihmisiin ihastuu. Tarkoitus on kuitenkin pitää kuvaukset aina yksittäisiin ihmisiin liittyvinä ja mahdollisimman tarkkoina. Laittakaa lisäksi sukupuolenne ja ikänne (ikä voi olla ilmaistu esimerkiksi "parikymppinen", "kolmekymppinen" tai "kolmevitonen", jos et halua laittaa tarkkaa ikääsi)

SIIS EI NÄIN:
Ihastun aina sellaisiin naisellisiin naisiin joilla on ruskeat hiukset...bla bla

VAAN NÄIN:
Viimeisin ihastukseni oli eräs 19-vuotias nainen, joka opiskelee samassa paikassa kuin minäkin. Hänellä on tummat hiukset ja isohkot rinnat, ja vähän läski peppu. Hän on luennoilla usein tietyn kaveriporukan kanssa, ja minusta on kiva katsella kuinka hän juttelee kavereilleen. Olen nähnyt häntä myös baarissa, ja hän vaikutti aika riehakkaalta bla bla bla bla bla

Tokaviimeisin ihastukseni oli jne jne

19

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fädäässs

      LÄSKI PEPPU aahahhahahahhahah

    • nöösi_poika

      Viimeisin ihastukseni oli eräs noin 20-vuotias opiskelijatyttö. Hänellä on keskiruskeat hiukset ja pienehköt rinnat. Vartalo on hoikka. Minusta oli kiva katsella kuinka hän juttelee kavereilleen, vaikuttaa positiiviselta ja on reilun, mutta huolettoman, oloinen. Tytön hymy on kerrassaan ihastuttava. Jos jostain ihmisestä voi säteillä positivista energiaa, niin tämä on sellainen tapaus.

    • Farkkuja käyttäviin naisiin. Sitä mä en tiedä miksi mutta joku siinä viehättää.

      Viimeisin ihastukseni on just tällainen n. parikymppinen myyjä. Lempeä katse/kasvot, sopivalta kuulostava ääni sekä hellä kosketus ja käytös. Kaikinpuolin täydellinen mielestäni. Näen häntä vain työssänsä, mutta taitaa olla varattu vaikka en ihan varma ole asiasta. Mielessäni hän pyörii usein tosin. Aionkin tässä jossain vaiheessa kysäistä häntä, jos vaan saan tilaisuuden.

      • zubuzubu

        "Farkkuja käyttäviin naisiin"

        Koska peppu ja jalat näyttävät hyvältä sopivissa farkuissa?


      • zubuzubu kirjoitti:

        "Farkkuja käyttäviin naisiin"

        Koska peppu ja jalat näyttävät hyvältä sopivissa farkuissa?

        Niin kait se on. On vaan sellainen mieltymys.


      • ....

        Voi nössö mikä jätkä. Lopeta tuo asiakaspalvelijoiden stalkkaaminen ja lähesty rohkeasti naista joka on vapaalla.


      • .... kirjoitti:

        Voi nössö mikä jätkä. Lopeta tuo asiakaspalvelijoiden stalkkaaminen ja lähesty rohkeasti naista joka on vapaalla.

        Niinhän minä teenkin heti kun saan tilaisuuden, mutta kuten sanoin niin voi olla varattu jo.


      • Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        itmies kirjoitti:

        Niinhän minä teenkin heti kun saan tilaisuuden, mutta kuten sanoin niin voi olla varattu jo.

        No voi vittu. Eläkää elämäänne.

        Jos joku asiakaspalvelussa kiinnostaa niin häntäkin voi lähestyä. Ethän ennen sitä tiedä onko varattu tai vapaa, ethän?

        Ainakaan ei tarvii jälkeenpäin asiasta ratkuttaa. Itse olen kokeillut muttei tule mitään muutaman syyn takia.

        Mutta ainakin yritän. ITmies, ota itteäs niskasta kiinni saatat huomata että ainakin kannatti yrittää.


      • Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        No voi vittu. Eläkää elämäänne.

        Jos joku asiakaspalvelussa kiinnostaa niin häntäkin voi lähestyä. Ethän ennen sitä tiedä onko varattu tai vapaa, ethän?

        Ainakaan ei tarvii jälkeenpäin asiasta ratkuttaa. Itse olen kokeillut muttei tule mitään muutaman syyn takia.

        Mutta ainakin yritän. ITmies, ota itteäs niskasta kiinni saatat huomata että ainakin kannatti yrittää.

        Kokeilin ja varattu että se on tällasta.

        Kaikki tuntuu olevan jo varattuja tällä alueella, ei voi muuta sanoa.


    • asdfgasdfdddd

      En käy missään, joten en voi ihastua keneenkään...

      • nöösi_pooika

        vaikka kaupassa.

        Kuuman näköiset kassatytöt on parhaita!


    • N26V

      Viimeisin ihastukseni oli lähes kolmekymppinen mies, joka opiskelee samassa paikassa kuin mäkin. Hänellä on kai maantienväriset hiukset ja siniharmaat silmät. Hän on melko pitkä ja on aika hyvässä kunnossa, siis melko urheilullinen mutta ei bodattu. Koska hän on luokkakaverini, juttelen hänen kanssaan usein. Pidän hänen hymystä, joten mielelläni hauskuutankin häntä. Osa mielenkiinnon kohteistamme on samoja ja olen huomannut, että ajattelemme monista asioista aika samalla tavalla.

      Toka viimeinen ihastukseni oli lähes kolmekymppinen mies, jonka tapasin netin seuranhakupalstalla. Hänellä on tumman ruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Hän on melko pitkä ja jokseenkin hyvässä kunnossa, siis hoikka ja jokseenkin lihaksikas yläkroppa. Hän oli käynyt elämässään läpi paljon kaikenlaista, joten ihailin hänessä sitä hänen henkistä vahvuuttaan. Hänen kanssaan oli myös helppo jutella ja viettää aikaa yhdessä.

    • avutonATM

      olin ihastunut virtuaalisesti...hän oli kaunis, taisin nähdä hänet jossakin myös. Tunsin "seurustelevani" hänen kanssaan koska pidimme samasta musiikista. En tehnyt aloitetta, eikä hänkään.

      • sdfghuytr

        Voi sua poloista ikirunkkua.


      • ..............
        sdfghuytr kirjoitti:

        Voi sua poloista ikirunkkua.

        Tuliko hyvä fiilis?


    • sir_eino

      Vääriin.

    • M cirka 30

      Kaks viimeisintä:

      A) urheilullinen, nätti, hoikka ja pitkäsäärinen brunette. Jotain 22-vuotias. Sosiaalinen, hymyilevä ja virkeä. Todella miellyttävä juttukumppani. Myös arvot kohdallaan ja rauhallinen luonne. Huumorintajuinen.

      B) pienikokoinen, hoikka, silmälasipäinen vähän nörttimäinen tyttö. Tummat hiukset. Samaa ikää edellisen kanssa. Hieman ujonpuoleinen.

      Yhdistävät tekijät ovat olleet se että naiset ovat varsin nuoria, hoikkia ja pitävät tukkaa ponihännällä sekä ovat fiksuja ja huumorintajuisia. Asenne elämään on hyvin samanlainen kuin itsellä.
      Molemmat ehkä kuitenkin pikkaisen liian nuoria ja ettivät erilaista elämää kuin itse.
      Johtopäätelmänä naisen tulisi olla kun tuo ikä ja tukkapuoli unohdetaan niin hoikka, fiksu ja huumorintajuinen tarkoittaen että osuu ajatukset ja elämäntavat yksiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe