Ovat 'normaaleja', haluavat 'normaalin' miehen. Eihän sellaista uskalla lähestyä - ei täytä kriteerejä, eikä ammu ihan niin ylös.. Missä ne epätoivoisimmat onn?!??
Treffli palveluijen naiset
2
130
Vastaukset
Joopa, itse kun olen käyttänyt niin eipä tuolta mitään löydä ja sitten kun löytää niin vastausta ei kuulu.
Tosin peräti neljältä olen saanut suoraan oikeita viestiä, mutta ei yhdestäkään sen pidemmälle ole mitään tullut. No tietty sitten tulee aina välillä näitä huijausviestejä.
Eipä tuolta mitään oikeaa ole löytynyt, tähän mennessä.- Reipas Poikamies
Otetaan tuo s24 Deitti. Muistan sieltä oman seudun naisten profiileja JOPA vuoden takaa, joita vieläkin siellä on.
Lähestyä kannattaa jokaista mielenkiintoista naista ihan rohkeasti. Pakit mies kyllä kestää, mutta ei sitä että olisi natsannut jonkun kanssa muttei uskaltanut tehdä aloitetta. Vastaavasti jos juttua ei ala naisen kanssa syntyä, ei kirjekamuksi kannattane jäädä roikkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583