Vaatimaton sinkkumies jää yksin

Siisti mies

Vaatimattomuus tässä tapauksessa tarkoittaa miestä joka ei pidä suurta ääntä itsestään syystä tai toisesta. On joko passiivinen, ehkä ujo tai ylipäätään "nöyrä elämän edessä".

Käytännössä miehen tulee markkinoida tietynlaisella käytöksellä sekä tietyillä ulkoisen menestyksen ja miehisyyden merkeillä itseään.

Ne kertovat niistä miehen "hyvistä" ominaisuuksista naiselle erilaisten aistien kautta eikä naiset arvuuttele tai arvioi näiden paikkaansapitävyyttä ellei kyseessä ole selkeä näyttely tai tekominä kysymyksessä.

Mitä enemmän niitä oikeanlaisia signaaleja sitten vahvistaa niin sitä kautta naisia kiinnostuu enemmän ja enemmän. Sitten on varaa valita sitä sopivaa. Mutta vaikka omaisi sinällään ok ominaisuudet niin jos et osaa tuoda niitä esille niin olet huonommassa asemassa kuin vähemmän hyvä mies joka osaa vakuuttaa naisen omasta erinomaisuudestaan.

Tätä ei pidä sekoittaa roolin vetämiseen koska ajan kuluessa noista tulee osa luonnetta eikä enää osaa erottaa mikä on sinun alkuperäistä luonnetta ja mikä sitä ylimääräistä markkinointia.

Tietysti markinnoinnissa ja itsensä esille tuonnissa kannattaa keskittyä niihin positiivissin, jännittäviin ja yleisesti rentoa itsevarmuutta ja hekumaa huokuviin juttuihin.

Jos et omaa noita etkä siis tuo esille sitä "miehisyyttäsi" niin naisten mielestä olet "epävarma" tai "kemiaton".

76

3229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-raitis

      Ja kannattaa muistaa että kulttuurissamme itseään on lupa tuoda esiin siihen erikseen tarkoitetuissa tilanteissa ja paikoissa. Käytännössä tämä tarkoittaa baareja ja mielellään siellä pitää olla kännissä. Arkielämässä ei kulttuurissamme tälläinen itsensä esiintuominen ole samalla tavalla hyväksyttyä ja voi johtaa ongelmiin.

      Tämän takia raittiit miehet jäävätkin yksin, koska he ovat sulkeneet itsensä yhteiskunnassamme sen ympäristön ulkopuolelle jossa itsensä markkinointi tehdään.

      • Siisti mies

        Tuo on täysin totta.
        Itsekin olen ollut suurimmaksi osaksi puoliraitis ja baarireissut ovat jääneet vähiin. Monet tavallaan vähättelevät sitä asiaa miten suurta merkitystä tuollaisilla sosiaalisilla tilanteilla jossa ollaan vaikka viinan voimalla rennosti on ihmisen luonteelle sekä miten vaikka naiset lukevat miestä tuolloin eri tavoin.

        Kuitenkin on muitakin ympäristöjä missä vaikutusta voi tehdä ihan selvinkin päin, mutta baariareena on hyvä harjoituspaikka ja viina oiva keino vähentää niitä estoja sekä tietynlaista jäykkyyttä, ujoutta yms.

        Lisäksi tietysti Suomessa arkielämässä lähestyminen ellei ole sopiva ympäristö kyseessä on jonkin sortin puolirikos. Mutta kyllä itsensä esille tuominen silloinkin on se keino tehdä vaikutus vaikkapa pukeutumisen ja oikeanlaisen "äijämäisen" käytöksen turvin.

        Liian vakavat, asiallisesti asioitaan hoitavat siistit tyypit jäävät useimmiten yksin varsinkaan jos ulkonäkö ei ole keskiarvon yläpuolella.

        Jos olisin nuorempi ja varsinkin opiskelija niin aivan varmasti kävisin istumassa iltaa vain baareissa jatkuvasti. Tajusin minkälainen virhe oli jäädä niin paljon niiden juttujen ulkopuolelle muihin harrastuksiin ja puuhiin. En oppinut sitä salakieltä naisten lirkutteluun.


      • "Tämän takia raittiit miehet jäävätkin yksin"
        Olen raitis ja toistaiseksi yksin eli siinä on jotain perää. Mutta juomaan en ryhdy, kun ei siinä ole mitään järkeä.

        Mutta ns. ongelma ei ole tämännäköinen, voi tutustua muuallakin kuin baareissa. Selvinpäin pystyy paremmin tietämään puolin ja toisin onko kiinnostava vai ei. Siksi en humalaisiin kajoa, koska kun selviää niin voi olla täysin toisenlainen tilanne.


      • ex-raitis
        itmies kirjoitti:

        "Tämän takia raittiit miehet jäävätkin yksin"
        Olen raitis ja toistaiseksi yksin eli siinä on jotain perää. Mutta juomaan en ryhdy, kun ei siinä ole mitään järkeä.

        Mutta ns. ongelma ei ole tämännäköinen, voi tutustua muuallakin kuin baareissa. Selvinpäin pystyy paremmin tietämään puolin ja toisin onko kiinnostava vai ei. Siksi en humalaisiin kajoa, koska kun selviää niin voi olla täysin toisenlainen tilanne.

        No, oletko itse sitten tutustunut moneenkin naiseen jo "muualla kuin baareissa" ?


      • ex-raitis kirjoitti:

        No, oletko itse sitten tutustunut moneenkin naiseen jo "muualla kuin baareissa" ?

        Ei voi puhua mistään isoista numeroista, jos ei alle 18v:nä tapahtuneita eikä ennen raitistumista tapahtuneita lasketa. Tarkka luku 3 (1 nettideitti, 2 kohtalon tarjoamaa tilaisuutta). Mutta yksikään ei natsannut.


      • sir_eino
        ex-raitis kirjoitti:

        No, oletko itse sitten tutustunut moneenkin naiseen jo "muualla kuin baareissa" ?

        No minä olen tutustunut naisiin opiskeluissa, työelämässä, harrastuksissa ja yhteisten tuttujen kautta. Enimmäkseen tietysti baarissa mutta on se muuallakin onnistunut.


      • 8me6b57le867
        Siisti mies kirjoitti:

        Tuo on täysin totta.
        Itsekin olen ollut suurimmaksi osaksi puoliraitis ja baarireissut ovat jääneet vähiin. Monet tavallaan vähättelevät sitä asiaa miten suurta merkitystä tuollaisilla sosiaalisilla tilanteilla jossa ollaan vaikka viinan voimalla rennosti on ihmisen luonteelle sekä miten vaikka naiset lukevat miestä tuolloin eri tavoin.

        Kuitenkin on muitakin ympäristöjä missä vaikutusta voi tehdä ihan selvinkin päin, mutta baariareena on hyvä harjoituspaikka ja viina oiva keino vähentää niitä estoja sekä tietynlaista jäykkyyttä, ujoutta yms.

        Lisäksi tietysti Suomessa arkielämässä lähestyminen ellei ole sopiva ympäristö kyseessä on jonkin sortin puolirikos. Mutta kyllä itsensä esille tuominen silloinkin on se keino tehdä vaikutus vaikkapa pukeutumisen ja oikeanlaisen "äijämäisen" käytöksen turvin.

        Liian vakavat, asiallisesti asioitaan hoitavat siistit tyypit jäävät useimmiten yksin varsinkaan jos ulkonäkö ei ole keskiarvon yläpuolella.

        Jos olisin nuorempi ja varsinkin opiskelija niin aivan varmasti kävisin istumassa iltaa vain baareissa jatkuvasti. Tajusin minkälainen virhe oli jäädä niin paljon niiden juttujen ulkopuolelle muihin harrastuksiin ja puuhiin. En oppinut sitä salakieltä naisten lirkutteluun.

        "Lisäksi tietysti Suomessa arkielämässä lähestyminen ellei ole sopiva ympäristö kyseessä on jonkin sortin puolirikos."

        Jos Suomessa mies lähestyy naista yhtään missään koskaan, nainen pitää sitä seksuaalisena ahdisteluna.


    • rtyifghasas

      Rento itsevarmuus. Siinäpä juuri se, mitä naisena mieheltä kaipaan.

      • Siisti mies

        Joka on juuri tarkoittamani vaatimattomuuden vastakohta lähes.
        Pitää tuoda esille itseään sopivasti ja olla enemmän etsimässä hauskaa oloa (rentoutta) kuin vakavuutta ja asiallisuutta.

        Toisaalta, aika vähissä on eväät jos nuo on ainoat asiat miehestä joita etsit.
        Taidat etsiä enemmän tunnetilaa miehestä kuin ihmistä itseään.


      • rtyifghasas
        Siisti mies kirjoitti:

        Joka on juuri tarkoittamani vaatimattomuuden vastakohta lähes.
        Pitää tuoda esille itseään sopivasti ja olla enemmän etsimässä hauskaa oloa (rentoutta) kuin vakavuutta ja asiallisuutta.

        Toisaalta, aika vähissä on eväät jos nuo on ainoat asiat miehestä joita etsit.
        Taidat etsiä enemmän tunnetilaa miehestä kuin ihmistä itseään.

        Vaatimattomuus on helposti itsen pienentämistä. Minä näen "rennon itsevarmuuden" jonkinlaisena realistisena tai neutraalina tilana itsen pienentämisen ja suurentamisen välissä. Rennon itsevarman ihmisen seurassa on helppo olla. Saa itsekin olla mitä on.


      • Siisti mies
        rtyifghasas kirjoitti:

        Vaatimattomuus on helposti itsen pienentämistä. Minä näen "rennon itsevarmuuden" jonkinlaisena realistisena tai neutraalina tilana itsen pienentämisen ja suurentamisen välissä. Rennon itsevarman ihmisen seurassa on helppo olla. Saa itsekin olla mitä on.

        Tästä juuri puhuin. Vaikutelmasta.

        Vaikkei mies itseään "pienentäisikään" niin se on aina huonompi vaihtoehto kuin itsensä "suurentaminen" eli niiden signaalien vahventaminen.
        Sisäisesti saa olla vaikka kuinka rento ja itsevarma, muttei jos sitä tuo esille niin saa olla yksin. Olen sen huomannut kyllä.

        "Rennon itsevarman ihmisen seurassa on helppo olla. Saa itsekin olla mitä on."

        Aivan. Auta armias jos mies on vähän jäykkä tai epäileväinen, sehän tekee naisen olosta aivan kauhean!


      • rtyifghasas
        Siisti mies kirjoitti:

        Tästä juuri puhuin. Vaikutelmasta.

        Vaikkei mies itseään "pienentäisikään" niin se on aina huonompi vaihtoehto kuin itsensä "suurentaminen" eli niiden signaalien vahventaminen.
        Sisäisesti saa olla vaikka kuinka rento ja itsevarma, muttei jos sitä tuo esille niin saa olla yksin. Olen sen huomannut kyllä.

        "Rennon itsevarman ihmisen seurassa on helppo olla. Saa itsekin olla mitä on."

        Aivan. Auta armias jos mies on vähän jäykkä tai epäileväinen, sehän tekee naisen olosta aivan kauhean!

        Riippuu siitä miten jäykkä ja epäileväinen. Ei kai "vähä" tee naisen olosta karmeaa...

        Ja toki nainenkin vaikuttaa vaikutelmaan tai tilanteeseen.

        Joistain ihmisistä saa helpommin ja nopeammin selville, millaisia he ovat. Joistakin se on vaikeampaa saada selville, vie aikaa.


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        Joka on juuri tarkoittamani vaatimattomuuden vastakohta lähes.
        Pitää tuoda esille itseään sopivasti ja olla enemmän etsimässä hauskaa oloa (rentoutta) kuin vakavuutta ja asiallisuutta.

        Toisaalta, aika vähissä on eväät jos nuo on ainoat asiat miehestä joita etsit.
        Taidat etsiä enemmän tunnetilaa miehestä kuin ihmistä itseään.

        No miksi pitäisi olla vakava heti alussa? Ainakin minä haluan että ihmiset viihtyvät mun seurassa. Myös ne uudet tuttavuudet. Ja ihmiset nyt sattuvat pitämään rennosta ja hauskasta small talkista. Sitten kun tutustuu paremmin niin onhan meissä kaikissa se vakava puoli mutta normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu että sitä ei ihan ensikohtaamisella näytetä. Ja ei se ole mikään rooli. Kyllä mä ainakin tykkään puhua alkuvaiheessa enemmän kevyitä juttuja ja vähän tunnustella että millaisen tyypin kanssa olen tekemisissä. Ja termi tyyppi tuli ihan siitä ettei toi ulotu pelkästään deitteihin vaan ihan mihin tahansa sosiaaliseen kanssakäymiseen uuden ihmisen kanssa.


      • Siisti mies
        rtyifghasas kirjoitti:

        Riippuu siitä miten jäykkä ja epäileväinen. Ei kai "vähä" tee naisen olosta karmeaa...

        Ja toki nainenkin vaikuttaa vaikutelmaan tai tilanteeseen.

        Joistain ihmisistä saa helpommin ja nopeammin selville, millaisia he ovat. Joistakin se on vaikeampaa saada selville, vie aikaa.

        Noin minäkin joskus ajattelin. Kumman selvällä vaan monista naisista vain aina vaikutti olevan ettei voisi mikään onnistua kanssani.

        Moni nainen ei tiedosta itse tilanteessa vaikuttavan tilanteeseen tai miten omat havainnot sekä päätelmät voivat olla hätiköityjä sekä tiettyihin asioihin perustuvia. Täten sitten etsitään syytä miehestä tai suhteesta, eli ettei "sytyttänyt".

        Minuun on kyllä vaikea tehdä naisen vaikutusta mutten koskaan yrmistellyt treffeillä. Nopeasti ja helposti pääsi myös eroon kun totesivat ettei kolahtanut.

        Kaikki ei vain kolahda kun ei omaa tuota sinun mainitsemaan vaikutelmaan perustuvaa "rentoa itsevarmuutta". Mutta sitä on mahdoton enää myöhemmin oppia eikä se muutu millään "itsetunnon parantamisilla" yms. miksikään.

        Sitä vain on mitä on ja nuorena kannattaa sitä läsnäoloa vaikkapa alkoholin kanssa rentoutuessa opetella. Sitten mies vaiktutaa sopivan itsevarmalta.

        "Joistakin se on vaikeampaa saada selville, vie aikaa. "

        Nykyaikana sitä ei ole. Jos et tee vaikutusta naiseen heti, se on ohi.


      • Siisti mies
        sir_eino kirjoitti:

        No miksi pitäisi olla vakava heti alussa? Ainakin minä haluan että ihmiset viihtyvät mun seurassa. Myös ne uudet tuttavuudet. Ja ihmiset nyt sattuvat pitämään rennosta ja hauskasta small talkista. Sitten kun tutustuu paremmin niin onhan meissä kaikissa se vakava puoli mutta normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu että sitä ei ihan ensikohtaamisella näytetä. Ja ei se ole mikään rooli. Kyllä mä ainakin tykkään puhua alkuvaiheessa enemmän kevyitä juttuja ja vähän tunnustella että millaisen tyypin kanssa olen tekemisissä. Ja termi tyyppi tuli ihan siitä ettei toi ulotu pelkästään deitteihin vaan ihan mihin tahansa sosiaaliseen kanssakäymiseen uuden ihmisen kanssa.

        Puhuin vaikutelman antamista nyansseista, mikä on vakavaa ja mikä ei. En suhteen tilasta.

        "Ja ei se ole mikään rooli."

        Kyllä se on rooli. Siitä vain on tullut niin voimakkaasti osa sinua ettet huomaa kuinka muutut seurassa ja joillekin tuo sosiaalinen rooli ei vain sovi.

        "Ja termi tyyppi tuli ihan siitä ettei toi ulotu pelkästään deitteihin vaan ihan mihin tahansa sosiaaliseen kanssakäymiseen uuden ihmisen kanssa. "

        Ainakin omalla kohdalla kuten kirjoitin toiseen ketjuun niin osaan kyllä olla rento, mutta siitä seuraa naisen ollessa kyseessä vain kaveruus. Jos yritän sitten muuta niin alan jäykistellä eli en osaa tuota "roolia" koska se ei sovi luonteeseen.

        Sinulle se varmaan sopii kuin hansikas käteen joten ajattelet sen olevan osa kättäsi.


      • rtyifghasas
        Siisti mies kirjoitti:

        Noin minäkin joskus ajattelin. Kumman selvällä vaan monista naisista vain aina vaikutti olevan ettei voisi mikään onnistua kanssani.

        Moni nainen ei tiedosta itse tilanteessa vaikuttavan tilanteeseen tai miten omat havainnot sekä päätelmät voivat olla hätiköityjä sekä tiettyihin asioihin perustuvia. Täten sitten etsitään syytä miehestä tai suhteesta, eli ettei "sytyttänyt".

        Minuun on kyllä vaikea tehdä naisen vaikutusta mutten koskaan yrmistellyt treffeillä. Nopeasti ja helposti pääsi myös eroon kun totesivat ettei kolahtanut.

        Kaikki ei vain kolahda kun ei omaa tuota sinun mainitsemaan vaikutelmaan perustuvaa "rentoa itsevarmuutta". Mutta sitä on mahdoton enää myöhemmin oppia eikä se muutu millään "itsetunnon parantamisilla" yms. miksikään.

        Sitä vain on mitä on ja nuorena kannattaa sitä läsnäoloa vaikkapa alkoholin kanssa rentoutuessa opetella. Sitten mies vaiktutaa sopivan itsevarmalta.

        "Joistakin se on vaikeampaa saada selville, vie aikaa. "

        Nykyaikana sitä ei ole. Jos et tee vaikutusta naiseen heti, se on ohi.

        "Jos et tee vaikutusta naiseen heti, se on ohi."

        Höpsis.

        No jos minä pääsisin joskus jonkun miehen kanssa treffeille, niin toivoisin, että hän olisi ystävällinen, kohtelias ja että olisin hänelle olemassa, siis tuntuisi että en ole pelkää ilmaa tai seinä hänelle. Läsnäoleva.

        Vaikea kuvitella, että joku mies kokisi "kolahduksen" minun suhteen.


      • Siisti mies
        rtyifghasas kirjoitti:

        "Jos et tee vaikutusta naiseen heti, se on ohi."

        Höpsis.

        No jos minä pääsisin joskus jonkun miehen kanssa treffeille, niin toivoisin, että hän olisi ystävällinen, kohtelias ja että olisin hänelle olemassa, siis tuntuisi että en ole pelkää ilmaa tai seinä hänelle. Läsnäoleva.

        Vaikea kuvitella, että joku mies kokisi "kolahduksen" minun suhteen.

        "Höpsis."

        Ei mitään höpsistä. Niihin naisiin joihin tutustumisen voi tehdä pitemmän kaavan kautta tai että heille kolahtaisi joku vähemmän komea mies joka ei osaa naisen heruttelua vaikka kuinka puhelias yms. onkin niin on vähemmistössä.
        Suurimmalle osalle naisista joudut tekemään vaikutuksen ensimmäisien sekuntien aikana ja toisaalta vaikka treffeille pääset niin toisia treffejä et koskaan enää näe jos et käyttäydy "oikein" ja tee sitä kolahdusta.

        Sinä ja muutama muu nainen voi yksittäistapauksena sanoa mitä hyvänsä, mutta yksittäisen miehen on niin vaikea törmätä sellaiseen ja vaikka törmäisi niin suhdetta ei synny myöskään jos ihmiset ovat vain yksinkertaisesti erilaisia.

        "No jos minä pääsisin joskus jonkun miehen kanssa treffeille, niin toivoisin, että hän olisi ystävällinen, kohtelias ja että olisin hänelle olemassa, siis tuntuisi että en ole pelkää ilmaa tai seinä hänelle. Läsnäoleva. "

        Sinulla on sitten todella vähäiset odotukset mieheltä.

        "Vaikea kuvitella, että joku mies kokisi "kolahduksen" minun suhteen. "

        Harmillista, mutta sitten voit miettiä mistä se johtuu ja voiko sitä edesauttaa. Omalla kohdalla olen todennut ihan säälimättömästi että pärstä ei ole tarpeeksi hyvän näköinen ja luonne ei ole "sytyttävä". Ihan sama vaikka päällänsä seisoisi ja jalat pään taakse takana taitettuna.

        Muuten en osaa kommentoida kun en tiedä mistä sinun kohdalla kiikastaa.


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        Puhuin vaikutelman antamista nyansseista, mikä on vakavaa ja mikä ei. En suhteen tilasta.

        "Ja ei se ole mikään rooli."

        Kyllä se on rooli. Siitä vain on tullut niin voimakkaasti osa sinua ettet huomaa kuinka muutut seurassa ja joillekin tuo sosiaalinen rooli ei vain sovi.

        "Ja termi tyyppi tuli ihan siitä ettei toi ulotu pelkästään deitteihin vaan ihan mihin tahansa sosiaaliseen kanssakäymiseen uuden ihmisen kanssa. "

        Ainakin omalla kohdalla kuten kirjoitin toiseen ketjuun niin osaan kyllä olla rento, mutta siitä seuraa naisen ollessa kyseessä vain kaveruus. Jos yritän sitten muuta niin alan jäykistellä eli en osaa tuota "roolia" koska se ei sovi luonteeseen.

        Sinulle se varmaan sopii kuin hansikas käteen joten ajattelet sen olevan osa kättäsi.

        A) Opettele antamaan parempi vaikutelma.
        B) Huomaan kun käytän hanskaa.


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        Puhuin vaikutelman antamista nyansseista, mikä on vakavaa ja mikä ei. En suhteen tilasta.

        "Ja ei se ole mikään rooli."

        Kyllä se on rooli. Siitä vain on tullut niin voimakkaasti osa sinua ettet huomaa kuinka muutut seurassa ja joillekin tuo sosiaalinen rooli ei vain sovi.

        "Ja termi tyyppi tuli ihan siitä ettei toi ulotu pelkästään deitteihin vaan ihan mihin tahansa sosiaaliseen kanssakäymiseen uuden ihmisen kanssa. "

        Ainakin omalla kohdalla kuten kirjoitin toiseen ketjuun niin osaan kyllä olla rento, mutta siitä seuraa naisen ollessa kyseessä vain kaveruus. Jos yritän sitten muuta niin alan jäykistellä eli en osaa tuota "roolia" koska se ei sovi luonteeseen.

        Sinulle se varmaan sopii kuin hansikas käteen joten ajattelet sen olevan osa kättäsi.

        Vastaan vie vähän vakavammin.

        "Kyllä se on rooli. Siitä vain on tullut niin voimakkaasti osa sinua ettet huomaa kuinka muutut seurassa ja joillekin tuo sosiaalinen rooli ei vain sovi."

        Ei se ole rooli. Olen puhelias ihmisseurassa. Varmasti monet eivät ole mutta se ei tarkoita että mun läpänheitto olisi roolin vetämistä.

        "Ainakin omalla kohdalla kuten kirjoitin toiseen ketjuun niin osaan kyllä olla rento, mutta siitä seuraa naisen ollessa kyseessä vain kaveruus. Jos yritän sitten muuta niin alan jäykistellä eli en osaa tuota "roolia" koska se ei sovi luonteeseen."

        En osaa ottaa tuohon kantaa. Mä olen pohjimmiltaan aika varovainen eli tutustun tietyllä tapaa rauhassa, olen rento ja höpöttelen jotain vaan kunnes saan vastakaikua.

        "Sinulle se varmaan sopii kuin hansikas käteen joten ajattelet sen olevan osa kättäsi."

        Luonnekysymys.


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        "Höpsis."

        Ei mitään höpsistä. Niihin naisiin joihin tutustumisen voi tehdä pitemmän kaavan kautta tai että heille kolahtaisi joku vähemmän komea mies joka ei osaa naisen heruttelua vaikka kuinka puhelias yms. onkin niin on vähemmistössä.
        Suurimmalle osalle naisista joudut tekemään vaikutuksen ensimmäisien sekuntien aikana ja toisaalta vaikka treffeille pääset niin toisia treffejä et koskaan enää näe jos et käyttäydy "oikein" ja tee sitä kolahdusta.

        Sinä ja muutama muu nainen voi yksittäistapauksena sanoa mitä hyvänsä, mutta yksittäisen miehen on niin vaikea törmätä sellaiseen ja vaikka törmäisi niin suhdetta ei synny myöskään jos ihmiset ovat vain yksinkertaisesti erilaisia.

        "No jos minä pääsisin joskus jonkun miehen kanssa treffeille, niin toivoisin, että hän olisi ystävällinen, kohtelias ja että olisin hänelle olemassa, siis tuntuisi että en ole pelkää ilmaa tai seinä hänelle. Läsnäoleva. "

        Sinulla on sitten todella vähäiset odotukset mieheltä.

        "Vaikea kuvitella, että joku mies kokisi "kolahduksen" minun suhteen. "

        Harmillista, mutta sitten voit miettiä mistä se johtuu ja voiko sitä edesauttaa. Omalla kohdalla olen todennut ihan säälimättömästi että pärstä ei ole tarpeeksi hyvän näköinen ja luonne ei ole "sytyttävä". Ihan sama vaikka päällänsä seisoisi ja jalat pään taakse takana taitettuna.

        Muuten en osaa kommentoida kun en tiedä mistä sinun kohdalla kiikastaa.

        Ihan vinkkinä... Oletko ikinä kokeillut löytää naista muualta kun baarista? Tiedän joitain tuolla tapaa tavanneita pariskuntia ja vaikea uskoa että jossain koulussa kolahdus on ollut välitön.


      • Siisti mies
        sir_eino kirjoitti:

        Vastaan vie vähän vakavammin.

        "Kyllä se on rooli. Siitä vain on tullut niin voimakkaasti osa sinua ettet huomaa kuinka muutut seurassa ja joillekin tuo sosiaalinen rooli ei vain sovi."

        Ei se ole rooli. Olen puhelias ihmisseurassa. Varmasti monet eivät ole mutta se ei tarkoita että mun läpänheitto olisi roolin vetämistä.

        "Ainakin omalla kohdalla kuten kirjoitin toiseen ketjuun niin osaan kyllä olla rento, mutta siitä seuraa naisen ollessa kyseessä vain kaveruus. Jos yritän sitten muuta niin alan jäykistellä eli en osaa tuota "roolia" koska se ei sovi luonteeseen."

        En osaa ottaa tuohon kantaa. Mä olen pohjimmiltaan aika varovainen eli tutustun tietyllä tapaa rauhassa, olen rento ja höpöttelen jotain vaan kunnes saan vastakaikua.

        "Sinulle se varmaan sopii kuin hansikas käteen joten ajattelet sen olevan osa kättäsi."

        Luonnekysymys.

        "Luonnekysymys. "

        Aivan näin. Mutta väitän ettei kaikista voi tulla kauppamiehiä ja markkinoijia vaikka kuinka yrittäisivät, osa oppii sitä roolia taas jos opettaa ja osalle se sopii luonteeseen. ehkä sinulle se sopii luonteeseen. Itse uskon että omalla kohdalla oppiminen olisi pitänyt tapahtua aiemmin. "vanha koira" ei opi uusia temppuja enkä osaa vääntää itteäni siihen muottiin vaikka olen kyllä joskus yrittänyt. Uskoisin enemmän että silloin se vastaa tuottaakin naiselle huonon reaktion jos näkee että kaltaiseni tyyppi yrittäisi iskeä häntä heruttelemalla. Kattelisi varmaan että "mitäköhän tuoki luulee itestään".


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        "Luonnekysymys. "

        Aivan näin. Mutta väitän ettei kaikista voi tulla kauppamiehiä ja markkinoijia vaikka kuinka yrittäisivät, osa oppii sitä roolia taas jos opettaa ja osalle se sopii luonteeseen. ehkä sinulle se sopii luonteeseen. Itse uskon että omalla kohdalla oppiminen olisi pitänyt tapahtua aiemmin. "vanha koira" ei opi uusia temppuja enkä osaa vääntää itteäni siihen muottiin vaikka olen kyllä joskus yrittänyt. Uskoisin enemmän että silloin se vastaa tuottaakin naiselle huonon reaktion jos näkee että kaltaiseni tyyppi yrittäisi iskeä häntä heruttelemalla. Kattelisi varmaan että "mitäköhän tuoki luulee itestään".

        Olen tuosta ihan samaa mieltä sun kanssa. Voisi olla jotenkin outoa jos tyyppi joka ei ole pohjimmiltaan sellainen rento läpänheittäjä yrittäisi sitä. Tai no... Olen sellaista joskus seurannut vierestä ja mun näkökulmasta reaktio oli myötähäpeä. Voit sitten kuvitella sen naisen reaktion.


      • Siisti mies
        sir_eino kirjoitti:

        Ihan vinkkinä... Oletko ikinä kokeillut löytää naista muualta kun baarista? Tiedän joitain tuolla tapaa tavanneita pariskuntia ja vaikea uskoa että jossain koulussa kolahdus on ollut välitön.

        Netistä, rannalta, kirjastosta, kaupasta, kahvilasta, opiskeluista, työpaikalta jne.
        Olen siis olen. ;)
        Baarista vähemmän, mutta yritin sanoa että baarissa voi opetella sitä joka tehoaa muualla myöskin eli sitä rentoa olemista jos ei muuten niin päihtyneenä. Veikkaanpa että sinä olet oppinut samoin?

        Tällä hetkellä kuitenkin tilanne on lähinnä toivoton ellen muuta maasta. En minä Suomessa osaa iskeä ketään vaikka joitakin katseita saankin. En ole äijämäinen enkä sitä statusvoimaista tyyppiäkään vaan tällainen vaatimaton ei niinkään herrasmies mutta kohtelias varma mies. Kysymys on myös varsin seksittömästä ulkonäöstäkin. Sen olen kuullut ihan kaverinaisiltakin.

        Miten te muuten siedätte kun tämä palsta toimii näin hitaasti? Ei jaksa vartoa.
        Hyvät jatkot kaikille.


      • Siisti mies
        sir_eino kirjoitti:

        Olen tuosta ihan samaa mieltä sun kanssa. Voisi olla jotenkin outoa jos tyyppi joka ei ole pohjimmiltaan sellainen rento läpänheittäjä yrittäisi sitä. Tai no... Olen sellaista joskus seurannut vierestä ja mun näkökulmasta reaktio oli myötähäpeä. Voit sitten kuvitella sen naisen reaktion.

        Tiedän. Itseäni sellainen kirpaisi syvältä kun yrittäisin myydä itseäni vielä sellaisella tavalla. Tällä en todellakaan tarkoita että sinä vetäisit siis jotain iljettävää roolia niin tehdessäsi. Totean vain tosiasian että vaikutelma pitää tehdä tietyllä tavalla ja osa on parempi markkinoimaan itseään sekä sopimaan siihen tehtävään kuin toiset.

        Itsellä juna tosiaan on hieman myöhässä ja ehkä ne sinkkuina vietetyt pitkät tovit ovat vaikeuttaneet asiaa entisestään. En vain ole sillä tavoin luonteva siksi "laivan kapteeniksi" siinä suhteen alkuvaiheessa. Tämä jättää ne naiset kylmäksi. Yleensä kylmäksi, ainahan on mahdollista että joku nainen näkee asian toisin ja toteaa ettei se ole välttämätöntä.

        Itselle parasta olisi että saisin kohtuu hyväpalkkaisen duunin ja saisin statuksellani tietynlaisen edun eli voisin sitten esittää sellaista sopivan herrasmiesmäistä joka pukeutuu hyvin. Tällöin voisin ehkä tehdä vaikutusta sitä kautta. Ehkä sen jälkeen nainen jaksaisi katsella vähän pitempään että löytäisi sen minun todellisen minän ja huomaisi minun olevan itsevarma pohjimmiltani.

        Nykyisellään ei vain ole oikein mahdollista sellaiseen tai sekin tuntuisi kovin päälleliimatulta roolilta. Vähän kuin vuokraisi hienon auton ja ajelisi sillä. Toisaalta en jaksa odotella 40-50 vuotiaaksi että pääsen viidennellä kierroksella olevia sitten yrittämään.

        Paras keino olisi häipyä ulkomaille josssa on erilaiset pariutumisympyrät.


      • Siisti mies
        Siisti mies kirjoitti:

        Tiedän. Itseäni sellainen kirpaisi syvältä kun yrittäisin myydä itseäni vielä sellaisella tavalla. Tällä en todellakaan tarkoita että sinä vetäisit siis jotain iljettävää roolia niin tehdessäsi. Totean vain tosiasian että vaikutelma pitää tehdä tietyllä tavalla ja osa on parempi markkinoimaan itseään sekä sopimaan siihen tehtävään kuin toiset.

        Itsellä juna tosiaan on hieman myöhässä ja ehkä ne sinkkuina vietetyt pitkät tovit ovat vaikeuttaneet asiaa entisestään. En vain ole sillä tavoin luonteva siksi "laivan kapteeniksi" siinä suhteen alkuvaiheessa. Tämä jättää ne naiset kylmäksi. Yleensä kylmäksi, ainahan on mahdollista että joku nainen näkee asian toisin ja toteaa ettei se ole välttämätöntä.

        Itselle parasta olisi että saisin kohtuu hyväpalkkaisen duunin ja saisin statuksellani tietynlaisen edun eli voisin sitten esittää sellaista sopivan herrasmiesmäistä joka pukeutuu hyvin. Tällöin voisin ehkä tehdä vaikutusta sitä kautta. Ehkä sen jälkeen nainen jaksaisi katsella vähän pitempään että löytäisi sen minun todellisen minän ja huomaisi minun olevan itsevarma pohjimmiltani.

        Nykyisellään ei vain ole oikein mahdollista sellaiseen tai sekin tuntuisi kovin päälleliimatulta roolilta. Vähän kuin vuokraisi hienon auton ja ajelisi sillä. Toisaalta en jaksa odotella 40-50 vuotiaaksi että pääsen viidennellä kierroksella olevia sitten yrittämään.

        Paras keino olisi häipyä ulkomaille josssa on erilaiset pariutumisympyrät.

        Mutta tämän aloituksen ydinajatus oli siinä että kannattaa tehdä asioita nuorena. Vanhana huomaa olevansa jo muokkautunut joksikin tietynlaiseksi eikä enää luonne anna periksi.


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        Netistä, rannalta, kirjastosta, kaupasta, kahvilasta, opiskeluista, työpaikalta jne.
        Olen siis olen. ;)
        Baarista vähemmän, mutta yritin sanoa että baarissa voi opetella sitä joka tehoaa muualla myöskin eli sitä rentoa olemista jos ei muuten niin päihtyneenä. Veikkaanpa että sinä olet oppinut samoin?

        Tällä hetkellä kuitenkin tilanne on lähinnä toivoton ellen muuta maasta. En minä Suomessa osaa iskeä ketään vaikka joitakin katseita saankin. En ole äijämäinen enkä sitä statusvoimaista tyyppiäkään vaan tällainen vaatimaton ei niinkään herrasmies mutta kohtelias varma mies. Kysymys on myös varsin seksittömästä ulkonäöstäkin. Sen olen kuullut ihan kaverinaisiltakin.

        Miten te muuten siedätte kun tämä palsta toimii näin hitaasti? Ei jaksa vartoa.
        Hyvät jatkot kaikille.

        Mac ja Firefox. Toimii nopeasti.

        Mut joo. Tarkoitin tosiaan noita sellaisia kuvioita missä ensin tulee käsitys toisen oikeasta luonteesta. Se sulkee mun mielestä heti pois baarit, kahvilat, rannat, netit ja vastaavat. Käytännössä joku harrastus tai opiskelupaikka tai työpaikka. Muualla ulkonäöllä on turhan paljon painoarvoa. Jopa netissä koska meillä miehillä on täällä yliedustus.

        Ja baarissa olen opetellut iskemään naisia, kyllä. Tai en mä tiedä osaanko mä iskeä naisia mutta baarista olen löytänyt ensimmäisen seksikumppanin ja ensimmäisen tyttöystävän. Toinen tyttöystävä tarttui mukaan bileistä mutta oli tuttu muuten kun opiskeltiin samassa paikassa. Se itse... No... Se... Lähentyminen tapahtui oluen avustuksella bileissä enkä puhu seksistä vaan siis ihan suukottelusta. Kolmas tyttöystävä? Tapasin baarissa ja sitten mentiin aika nopeasti treffeille ja tuli heti sellainen fiilis että tässä voisi olla jotain.


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        Tiedän. Itseäni sellainen kirpaisi syvältä kun yrittäisin myydä itseäni vielä sellaisella tavalla. Tällä en todellakaan tarkoita että sinä vetäisit siis jotain iljettävää roolia niin tehdessäsi. Totean vain tosiasian että vaikutelma pitää tehdä tietyllä tavalla ja osa on parempi markkinoimaan itseään sekä sopimaan siihen tehtävään kuin toiset.

        Itsellä juna tosiaan on hieman myöhässä ja ehkä ne sinkkuina vietetyt pitkät tovit ovat vaikeuttaneet asiaa entisestään. En vain ole sillä tavoin luonteva siksi "laivan kapteeniksi" siinä suhteen alkuvaiheessa. Tämä jättää ne naiset kylmäksi. Yleensä kylmäksi, ainahan on mahdollista että joku nainen näkee asian toisin ja toteaa ettei se ole välttämätöntä.

        Itselle parasta olisi että saisin kohtuu hyväpalkkaisen duunin ja saisin statuksellani tietynlaisen edun eli voisin sitten esittää sellaista sopivan herrasmiesmäistä joka pukeutuu hyvin. Tällöin voisin ehkä tehdä vaikutusta sitä kautta. Ehkä sen jälkeen nainen jaksaisi katsella vähän pitempään että löytäisi sen minun todellisen minän ja huomaisi minun olevan itsevarma pohjimmiltani.

        Nykyisellään ei vain ole oikein mahdollista sellaiseen tai sekin tuntuisi kovin päälleliimatulta roolilta. Vähän kuin vuokraisi hienon auton ja ajelisi sillä. Toisaalta en jaksa odotella 40-50 vuotiaaksi että pääsen viidennellä kierroksella olevia sitten yrittämään.

        Paras keino olisi häipyä ulkomaille josssa on erilaiset pariutumisympyrät.

        "Tiedän. Itseäni sellainen kirpaisi syvältä kun yrittäisin myydä itseäni vielä sellaisella tavalla. Tällä en todellakaan tarkoita että sinä vetäisit siis jotain iljettävää roolia niin tehdessäsi. Totean vain tosiasian että vaikutelma pitää tehdä tietyllä tavalla ja osa on parempi markkinoimaan itseään sekä sopimaan siihen tehtävään kuin toiset."

        Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Itseään on tosi vaikea muuttaa. Ja etenkin jos siinä ei näe paljon ideaa.

        "Itselle parasta olisi että saisin kohtuu hyväpalkkaisen duunin ja saisin statuksellani tietynlaisen edun eli voisin sitten esittää sellaista sopivan herrasmiesmäistä joka pukeutuu hyvin. Tällöin voisin ehkä tehdä vaikutusta sitä kautta."

        En ymmärrä kyllä tuota lähestymistapaa yhtään. Tuolla saatat saada naisen mutta se on kiinnostunut sun rahoista. Mä en ole rikas enkä huipputuloinen mutta tienaan sen verran että Siwan kassan olisi vakuuttunut siitä että olen suoranainen aviomiesehdokas. Eipä kiinnosta tuoda esiin.

        "Paras keino olisi häipyä ulkomaille josssa on erilaiset pariutumisympyrät."

        Surullista on että itse asiassa ei ole. Ainoa vaihtoehto on joku sellainen maa josta saat niin kovat kansallisuuspisteet ettei mitään väliä muulla. Esim. Britit ja Ruotsi toimii pohjimmiltaan ihan samalla tavalla. Tottakai söpö suomipoika saa pari ekstrapistettä mutta se on se kansallisuuslisä. Se tulee aina kaupan päälle.


      • Siisti mies
        sir_eino kirjoitti:

        Mac ja Firefox. Toimii nopeasti.

        Mut joo. Tarkoitin tosiaan noita sellaisia kuvioita missä ensin tulee käsitys toisen oikeasta luonteesta. Se sulkee mun mielestä heti pois baarit, kahvilat, rannat, netit ja vastaavat. Käytännössä joku harrastus tai opiskelupaikka tai työpaikka. Muualla ulkonäöllä on turhan paljon painoarvoa. Jopa netissä koska meillä miehillä on täällä yliedustus.

        Ja baarissa olen opetellut iskemään naisia, kyllä. Tai en mä tiedä osaanko mä iskeä naisia mutta baarista olen löytänyt ensimmäisen seksikumppanin ja ensimmäisen tyttöystävän. Toinen tyttöystävä tarttui mukaan bileistä mutta oli tuttu muuten kun opiskeltiin samassa paikassa. Se itse... No... Se... Lähentyminen tapahtui oluen avustuksella bileissä enkä puhu seksistä vaan siis ihan suukottelusta. Kolmas tyttöystävä? Tapasin baarissa ja sitten mentiin aika nopeasti treffeille ja tuli heti sellainen fiilis että tässä voisi olla jotain.

        Joo, niin on paljon painoarvoa ulkonäöllä ja sillä ensi- sekä alkuvaikutelmalla.
        Valitettavasti nykyään ympyrät on niin suppeat ettei noissa minun harrastuksissa tai työympyröissä ketään oikein tapaa. Ne muutamat ovat kuihtuneet kasaan suht nopeasti, pari esimerkiksi ekojen treffien jälkeen. Tuttavapiirissä myös kaikki alkaa olla pariutuneita tai sellaisia joiden kanssa suhde ei tulisi onnistumaan.

        Opiskeluaikoina olisi pitänyt olla aktiivisempi ja nuorena enemmän myös baarissa liikkeellä. Siellä sitä peliä olisi opittu ja nuorena ne "virheetkin" olisi ollut helpompi tehdä.

        Tätä yritin teroittaa ettei nuo nuoremmat tekisi samoja virheitä.
        Tsemppiä sulle. Luulisi sulla riittävän naisia kun noin iskukykyiseltä sekä mukavalta vaikutat.

        Onni ei mene tasan ja maailma ei ole reilu kaikille.


      • Siisti mies
        sir_eino kirjoitti:

        "Tiedän. Itseäni sellainen kirpaisi syvältä kun yrittäisin myydä itseäni vielä sellaisella tavalla. Tällä en todellakaan tarkoita että sinä vetäisit siis jotain iljettävää roolia niin tehdessäsi. Totean vain tosiasian että vaikutelma pitää tehdä tietyllä tavalla ja osa on parempi markkinoimaan itseään sekä sopimaan siihen tehtävään kuin toiset."

        Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Itseään on tosi vaikea muuttaa. Ja etenkin jos siinä ei näe paljon ideaa.

        "Itselle parasta olisi että saisin kohtuu hyväpalkkaisen duunin ja saisin statuksellani tietynlaisen edun eli voisin sitten esittää sellaista sopivan herrasmiesmäistä joka pukeutuu hyvin. Tällöin voisin ehkä tehdä vaikutusta sitä kautta."

        En ymmärrä kyllä tuota lähestymistapaa yhtään. Tuolla saatat saada naisen mutta se on kiinnostunut sun rahoista. Mä en ole rikas enkä huipputuloinen mutta tienaan sen verran että Siwan kassan olisi vakuuttunut siitä että olen suoranainen aviomiesehdokas. Eipä kiinnosta tuoda esiin.

        "Paras keino olisi häipyä ulkomaille josssa on erilaiset pariutumisympyrät."

        Surullista on että itse asiassa ei ole. Ainoa vaihtoehto on joku sellainen maa josta saat niin kovat kansallisuuspisteet ettei mitään väliä muulla. Esim. Britit ja Ruotsi toimii pohjimmiltaan ihan samalla tavalla. Tottakai söpö suomipoika saa pari ekstrapistettä mutta se on se kansallisuuslisä. Se tulee aina kaupan päälle.

        Eli ei ole toivoa siitäkään sitten. No kiitos kuitenkin. lol.


      • sir_eino
        Siisti mies kirjoitti:

        Eli ei ole toivoa siitäkään sitten. No kiitos kuitenkin. lol.

        On tyttöihin helpompi tutustua ulkomailla. Kun se eksotiikka kiehtoo. Joskus yökerhossa Espanjassa (ei mikään turistikohde) juteltiin yhden saksalaisen miehen kanssa paikallisten naisten kanssa ja niistä oli tosi kiinnostavaa sekä suomalaisuus että saksalaisuus. Enkä mä nyt usko että yhtäkkiä muutuin komeammaksi ja fiksummaksi kun menin Espanjaan. Etenkin se saksalainen oli tosi kovaa valuuttaa kun se oli blondi. Minä sain kehuja silmistäni. Kun ne on siniset. Sitten kun espanjalainen tulee tänne niin kaikki naiset on kuumana siihen. Hassua.

        Mutta en mä nyt usko että niistä tytöistä kumpikaan olisi naimisiin mun kanssa mennyt siitä huolimatta. Sillä tapaa markkinat on samanlaiset.


      • srhshsrhw

        "Rento itsevarmuus. Siinäpä juuri se, mitä naisena mieheltä kaipaan."

        Samaa olen odottanut naisilta, vaan harva nainen on rennon itsevarma. Meidän miesten täytyy sekin osa-alue hoitaa teidän puolesta, ts. te epävarmat naiset haette miestä jonka kautta voitte saada tunteen itsevarmuudesta.


    • da Playah

      Ymmärrän täysin mistä siisti mies puhuu.

      Nytpä tarjoankin näkökulman pahamaineisista pelimiesoppaista, joten arimmat ja ylpeimmät, silmät kiinni.

      Naisen "viettelyssä" on neljä vaihetta. Siis tutustumisesta suuteluun/ihastukseen/suhteeseen.

      1. Attraktio
      2. Korkeamman arvon osoittaminen
      3. Comfort building
      4. Viettely

      Jos mies saa kaverikorttia niin se tarkoittaa että olet hypännyt suoraan vaiheeseen 3. jättämällä 1. ja 2. vaiheet väliin. Tai jättänyt 2. vaiheen väliin.

      Attraktio eli kiinnostuksen herättäminen. Tähän voi riittää joillakin pelkkä ulkonäkö, mutta useimmilla miehillä ulkonäön lisäksi myös keskustelun avaus jollain kiinnostavalla jutulla. Tämä on vielä helppo vaihe.

      Seuraavaksi tulee korkeamman arvon osoittaminen, eli miehen pitää osoittaa olevansa kyvykäs jossain asiassa, jotta naisen arvostus ja kunnioitus ja samalla kiinnostus häntä kohtaan herää tai syvenee. Esimerkkejä: nainen saa tietää menestyksestäsi jollain alalla (itse ei kannata alkaa kehumaan, epäsuorasti tämä toimii parhaiten), tai voit sanoa naiselle jotain vaikkapa tehdä havainnon tästä naisen luonteesta, tämäkin nostaa arvoasi, tai jos nainen huomaa että olet suosittu kaveriporukassasi tai huomaa että sinulla on muutakin naisseuraa jne.

      Comfort building vaiheessa jätetään nämä poseeraukset ja huomion herättämiset sivuun ja aletaan keskustella oikeasti, eli sillä tavalla kuin kaverit vaikkapa keskustelee keskenään toisiaan kiinnostavista aiheista. Tässä ei tarvitse mitään kikkailla vaan olla se kuuluisa "oma itsensä". Monet miehet mokaa ja saa kaverikorttia koska he ovat menneet suoraan tähän vaiheeseen, herättämättä naisen kiinnostusta ja osoittamatta korkeaa arvoa.

      Viimeinen vaihe on sitten viettely, tai se vaihe kun esim. suudellaan, tai sovitaan treffeistä ja treffeillä tämä comfort building jatkuu ja sopiviin väleihin voi tulla korkeamman arvon osoittamista ettei pääse unohtumaan.

      Muuta suuteluun ei noin vain hypätä, vaan se tapahtuu ns. kino-eskalaation kautta (joo, joo, onhan näitä termejä). Kinolla tarkoitetaan fyysistä kosketusta, vaikkapa jos koskee olkapäästä tms. Eskalaatio on taas vaiheittaista kehittelyä. Kino-eskalaation voi periaatteessa aloittaa jo alussa ihan attraktio vaiheessa tai ottaa myöhemmin mukaan, mutta suutelemaan ei pääse ennen kuin on ottanut vähän kontaktia fyysisesti muuten, eli vaikkapa jutellessa koskettanut naista olkapäästä tai kädestä ja sitten taas uudestaan myöhemmin jne. Tällä tavalla miehen fyysinen läheisyys tulee tutuksi. Jos nainen koskettaa sinua keskustelun aikana niin se naisen puolelta samanlaista kiinnostuksen osoittamista.

      Tässä tämä on karkeasti esitettynä. Tästä voisi kirjoittaa enemmänkin, mutta perusjuttu tuli varmaan selväksi, ja jos jonkun mielestä on ihan typeriä tällaiset "teoriat" niin saat pitää mielipiteesi, ole hyvä, mutta kyllä tämä pitää paikkansa. Joillekin nämä jutut tulee ihan luonnostaan ja toiset joutuu tietoisemmin opettelemaan, esim. sen takia että toistuvista yrityksistä huolimatta aina kiinnostavilta naisilta tulee sitä kaveriakorttia (muista siis attraction ja demonstration of higher value).

      • sir_eino

        Mä en enää ikinä uskalla mennä juttelemaan naiselle.


      • da Playah
        sir_eino kirjoitti:

        Mä en enää ikinä uskalla mennä juttelemaan naiselle.

        Kyllä sä uskallat, sä olet ns. natural, eli sä et tarvitse tällaisia teorioita. AT-miehet ja muut heikommin naisrintamalla menestyvät puolestaan tarvitsee. Eikö oo rankkaa?


      • ...............
        sir_eino kirjoitti:

        Mä en enää ikinä uskalla mennä juttelemaan naiselle.

        Onko teillä sellainen mielikuva, että toiset on teitä parempia, ainakin itseluottamukseltaan? Hyväksynnän saavuttaminen on siis se ensimmäinen vaihe, eikä niin että etsitään jotakuta tiettyä henkilöä elämänkumppaniksi? Jos itse kelpaa, niin kaikki on ok? Aika monia naisia tuntuvat miehet elämänsä aikana yrittävän, mikä on outoa. Miten niin moneen voi ihastua? Luonteiden yhteensopivuus ei taida lopulta niin paljon painaa, että kunhan jotenkin välttää lempatuksi joutumisen. Avioliitossa se itsetunto vasta joutuukin koetukselle, voi joutua ihan lattiarätiksi. No, minähän en siitäkään tiedä...


      • da Playah
        ............... kirjoitti:

        Onko teillä sellainen mielikuva, että toiset on teitä parempia, ainakin itseluottamukseltaan? Hyväksynnän saavuttaminen on siis se ensimmäinen vaihe, eikä niin että etsitään jotakuta tiettyä henkilöä elämänkumppaniksi? Jos itse kelpaa, niin kaikki on ok? Aika monia naisia tuntuvat miehet elämänsä aikana yrittävän, mikä on outoa. Miten niin moneen voi ihastua? Luonteiden yhteensopivuus ei taida lopulta niin paljon painaa, että kunhan jotenkin välttää lempatuksi joutumisen. Avioliitossa se itsetunto vasta joutuukin koetukselle, voi joutua ihan lattiarätiksi. No, minähän en siitäkään tiedä...

        Miehet lähestyy naisia ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Tutustuttaessa vasta tietää että onko hänestä pitempiaikaiseksi kumppaniksi. Ei naisia lähestyttäessä kannata alkaa miettimään, että onko tuosta naisesta nyt loppuelämän ajaksi. Riittää että on puoleensavetävä ja siitähän se selviää sitten myöhemmin. Eli kyllä ne luonteiden yhteensopivuus painaa, mutta ei siitä yhteensopivuudesta tiedä ennen kuin on lähestynyt ja tutustunut.


      • nähdään muru
        da Playah kirjoitti:

        Miehet lähestyy naisia ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Tutustuttaessa vasta tietää että onko hänestä pitempiaikaiseksi kumppaniksi. Ei naisia lähestyttäessä kannata alkaa miettimään, että onko tuosta naisesta nyt loppuelämän ajaksi. Riittää että on puoleensavetävä ja siitähän se selviää sitten myöhemmin. Eli kyllä ne luonteiden yhteensopivuus painaa, mutta ei siitä yhteensopivuudesta tiedä ennen kuin on lähestynyt ja tutustunut.

        Minusta parasta tuossa baarielämässä on se että kaikki on niin läpiselvää. Ne lähestymiset, silmäykset, luottamuksen herättämiset, ym.
        Ja voi sitä pettynyttä naamaa kun koko illan leikkii mukana ja samalla oven avauksella vielä poistuu baaristakin, mutta sitten läväyttää, että minäpä menen nyt kotiin, oman kullan viereen. Naisen pitää vain taiteilla siinä rajalla mikä on sopivaa käytöstä millä pitää mielenkiintoa yllä ja on vihjaileva, mutta mistä pystyy sitten kuitenkin heittämään pakit.


      • da Playah
        nähdään muru kirjoitti:

        Minusta parasta tuossa baarielämässä on se että kaikki on niin läpiselvää. Ne lähestymiset, silmäykset, luottamuksen herättämiset, ym.
        Ja voi sitä pettynyttä naamaa kun koko illan leikkii mukana ja samalla oven avauksella vielä poistuu baaristakin, mutta sitten läväyttää, että minäpä menen nyt kotiin, oman kullan viereen. Naisen pitää vain taiteilla siinä rajalla mikä on sopivaa käytöstä millä pitää mielenkiintoa yllä ja on vihjaileva, mutta mistä pystyy sitten kuitenkin heittämään pakit.

        Joopa joo, tuskin sua kovin tasokkaat miehet edes viitsii lähestyä. Kyllä sitä kuitenkin valintaa täytyy tehdä ketä lähestyy, ja tuollaiset pissapäät yleensä tunnistaa jo kaukaa. Ei ole mun kohdalle nimittäin tuollaista tullut.


      • gfhgffh
        nähdään muru kirjoitti:

        Minusta parasta tuossa baarielämässä on se että kaikki on niin läpiselvää. Ne lähestymiset, silmäykset, luottamuksen herättämiset, ym.
        Ja voi sitä pettynyttä naamaa kun koko illan leikkii mukana ja samalla oven avauksella vielä poistuu baaristakin, mutta sitten läväyttää, että minäpä menen nyt kotiin, oman kullan viereen. Naisen pitää vain taiteilla siinä rajalla mikä on sopivaa käytöstä millä pitää mielenkiintoa yllä ja on vihjaileva, mutta mistä pystyy sitten kuitenkin heittämään pakit.

        Heitit ehkä ihan läpällä tuon, mutta jos tosissaan, niin miksi vaivautua? Ei kai se huomionkipeys nyt noin pitkällevietyä tarvi olla.


      • nähdään muru
        da Playah kirjoitti:

        Joopa joo, tuskin sua kovin tasokkaat miehet edes viitsii lähestyä. Kyllä sitä kuitenkin valintaa täytyy tehdä ketä lähestyy, ja tuollaiset pissapäät yleensä tunnistaa jo kaukaa. Ei ole mun kohdalle nimittäin tuollaista tullut.

        Kerrotko mistä kaltaiseni tunnistaa? Miehethän ei katso kuin ulkonäköä lähestyessään naista. Ja jotenkin tuntuu että mitä "vaikeampi" on niin sitä kovemmin heräättää kiinnostusta koska jopa kerran lempatut ovat seuraavana viikonloppuna uudelleen tyrkyttämässä seuraansa.

        Ja kuseekos tuo huomautus miehen tasosta nyt sinun kintullesi koska YTM (ne tasokkaat miehethän) ovat vain vailla panoseuraa ja KTM ehkä ihan jopa serustelu mielessä liikkeellä. Sillonhan KTM.llä on enemmän menetettävää.


      • da Playah
        nähdään muru kirjoitti:

        Kerrotko mistä kaltaiseni tunnistaa? Miehethän ei katso kuin ulkonäköä lähestyessään naista. Ja jotenkin tuntuu että mitä "vaikeampi" on niin sitä kovemmin heräättää kiinnostusta koska jopa kerran lempatut ovat seuraavana viikonloppuna uudelleen tyrkyttämässä seuraansa.

        Ja kuseekos tuo huomautus miehen tasosta nyt sinun kintullesi koska YTM (ne tasokkaat miehethän) ovat vain vailla panoseuraa ja KTM ehkä ihan jopa serustelu mielessä liikkeellä. Sillonhan KTM.llä on enemmän menetettävää.

        No fiksut miehet, joilla on jonkin verran ihmistuntemusta kyllä usein tunnistaa tuollaiset pissapäät jotka vaan yrittää pönkittää heikkoa itsetuntoaan tuollaisella pelailulla. Ei se ole mun ongelma jos sua tyhmät miehet piirittää.

        Ja millä tavalla kusee huomautus? En perusta täysin tuohon AT-KT-YTM jaotteluun. Mun nähdäkseni fiksuja miehiä löytyy kaikista noista kategorioista, toiset on vaan huonompia naisten kanssa kuin toiset. Vai tarkoitatko että sä saat suurimpia kiksejä siitä kun annat pakkeja niille jotka haluaa vakavampaa suhdetta? Aika idiootilta kuulostat, kieltämätää.

        Ylipäätään annat itsestäsi hyvin epämiellyttävän tyhjäpääbimbon kuvan. Sulla on vain heikko itsetunto jos saa hupia tuollaisesta. Minä en kenellekään naiselle tekisi noin ikävästi, mutta omapahan on asiasi.


      • da Playah
        nähdään muru kirjoitti:

        Kerrotko mistä kaltaiseni tunnistaa? Miehethän ei katso kuin ulkonäköä lähestyessään naista. Ja jotenkin tuntuu että mitä "vaikeampi" on niin sitä kovemmin heräättää kiinnostusta koska jopa kerran lempatut ovat seuraavana viikonloppuna uudelleen tyrkyttämässä seuraansa.

        Ja kuseekos tuo huomautus miehen tasosta nyt sinun kintullesi koska YTM (ne tasokkaat miehethän) ovat vain vailla panoseuraa ja KTM ehkä ihan jopa serustelu mielessä liikkeellä. Sillonhan KTM.llä on enemmän menetettävää.

        Ja huomauttaisin vielä että sanon tuossa ylempänä että miehet katsoo ENSISIJAISESTI ulkonäköä, eikä pelkästään ulkonäköä.

        Enempää mulla ei ole sulle sanottavaa. Voit jatkaa tuota heikon itsetuntosi pönkittämistä niihin tyhmiin miehiin jos niin välttämättä haluat, mutta minä tai muut fiksut miehet ei tuollaisiin bimboihin langeta.

        So long, sucker.


      • sir_eino
        ............... kirjoitti:

        Onko teillä sellainen mielikuva, että toiset on teitä parempia, ainakin itseluottamukseltaan? Hyväksynnän saavuttaminen on siis se ensimmäinen vaihe, eikä niin että etsitään jotakuta tiettyä henkilöä elämänkumppaniksi? Jos itse kelpaa, niin kaikki on ok? Aika monia naisia tuntuvat miehet elämänsä aikana yrittävän, mikä on outoa. Miten niin moneen voi ihastua? Luonteiden yhteensopivuus ei taida lopulta niin paljon painaa, että kunhan jotenkin välttää lempatuksi joutumisen. Avioliitossa se itsetunto vasta joutuukin koetukselle, voi joutua ihan lattiarätiksi. No, minähän en siitäkään tiedä...

        Mistä sitä tietää voiko ihastua ennen kun tutustuu?


      • Hämärän rajoilta
        nähdään muru kirjoitti:

        Minusta parasta tuossa baarielämässä on se että kaikki on niin läpiselvää. Ne lähestymiset, silmäykset, luottamuksen herättämiset, ym.
        Ja voi sitä pettynyttä naamaa kun koko illan leikkii mukana ja samalla oven avauksella vielä poistuu baaristakin, mutta sitten läväyttää, että minäpä menen nyt kotiin, oman kullan viereen. Naisen pitää vain taiteilla siinä rajalla mikä on sopivaa käytöstä millä pitää mielenkiintoa yllä ja on vihjaileva, mutta mistä pystyy sitten kuitenkin heittämään pakit.

        "Ja voi sitä pettynyttä naamaa kun koko illan leikkii mukana ja samalla oven avauksella vielä poistuu baaristakin, mutta sitten läväyttää, että minäpä menen nyt kotiin, oman kullan viereen."

        ...miten nainen tapettiin raa'asti baari-illan päätteeksi, toivon salaa että se olit sinä.


      • nähdään muru
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        "Ja voi sitä pettynyttä naamaa kun koko illan leikkii mukana ja samalla oven avauksella vielä poistuu baaristakin, mutta sitten läväyttää, että minäpä menen nyt kotiin, oman kullan viereen."

        ...miten nainen tapettiin raa'asti baari-illan päätteeksi, toivon salaa että se olit sinä.

        Toivo vaan. Se on ainut mitä sulla on. Vielä. Sitten kun vanhempasi kasvavat horsmaa niin sulla ei ole sitäkään. Ja joudut keräilemään sieltä Liperin lavan reunapuskista toisenkin tyhjän pullon.


      • Hämärän rajoilta
        nähdään muru kirjoitti:

        Toivo vaan. Se on ainut mitä sulla on. Vielä. Sitten kun vanhempasi kasvavat horsmaa niin sulla ei ole sitäkään. Ja joudut keräilemään sieltä Liperin lavan reunapuskista toisenkin tyhjän pullon.

        Onneksi erehdyit kylästä, sillä maamme kattava rautatieverkosto ei sentään Liperin kirkonkylälle ulotu. Tänne junat kulkevat; lähinnä tosin tavarajunat, jotka eivät taida edes pysähtyä, mutta tässä tapauksessa kumpikaan seikka ei vaikeuta lähtöä.


      • Siisti mies

        En viitsi keskustella pelimiesjutuista kun ovat niin kaukana omasta ajatusmaailmasta.
        Käytännössä nuokin antamasi ohjeet ovat täsmälleen sama kuin jo sanoin ja on tunnettu iät ja ajat.

        Supliikilla ja statuksella tehdään vaikutus naiseen, jonka jälkeen kun hänet on vietelty voidaan alkaa vasta mukavaksi.

        Se että joku pelimies kirjoittaa sen johonkin oppaaseen englanninkielellä ei tee siitä kovin erikoista salaisuutta jonka nyt jokainen mies tietää.

        Kysymys olikin että mitä vanhempi niin sitä vaikeampi noihin on sopeutua ja jaksaako alkaa vetämään noita pelimiesasioita mukaan yrityksiin naisten kanssa. Onko edes mahdollisuutta luonteen puolesta.

        Ylpeys välttämättä ei anna periksi, mutta suosittelen että jos noita kokeilee niin tekee sen nuoremmalla iällä. Minä mokasin rakkausasiani siinä kun synnyin tämän näköisenä ja vietin suurimman osan tähän astisestä elämästä tekemässä muuta kuin yrittämässä iskemässä naisia.

        Nimimerkistä päätellen olet vielä myös nuori joka ei ehkä sitten ymmärrä niiden varsinaisten parisuhteiden palikoiden päälle. Noilla pelimiessäädöillä isketty nainen pelaa omia pelejään ja mietit sitten siinä että tätäkö se rakkaus oli.

        Kuitenkin postauksesi ydin oli aivan sama kuin aloitukseni eri sanoilla.

        Henkilökohtaisesti totta puhuen vain vähän ärsyttää että ihmissuhteista tehdään peli jossa on pelaajia ja kaveruutta kutsutaan "kaverikortiksi".
        Toisin sanottuna ihmissuhteita ei kannattaisi tuon vaatimattomuuden lisäksi ottaa turhan vakavasti jos lainkaan vakavasti. Ne kun kestävät sen vajaat puoli tuntia ja sitten tehdään jotain muuta.


      • da Playah
        Siisti mies kirjoitti:

        En viitsi keskustella pelimiesjutuista kun ovat niin kaukana omasta ajatusmaailmasta.
        Käytännössä nuokin antamasi ohjeet ovat täsmälleen sama kuin jo sanoin ja on tunnettu iät ja ajat.

        Supliikilla ja statuksella tehdään vaikutus naiseen, jonka jälkeen kun hänet on vietelty voidaan alkaa vasta mukavaksi.

        Se että joku pelimies kirjoittaa sen johonkin oppaaseen englanninkielellä ei tee siitä kovin erikoista salaisuutta jonka nyt jokainen mies tietää.

        Kysymys olikin että mitä vanhempi niin sitä vaikeampi noihin on sopeutua ja jaksaako alkaa vetämään noita pelimiesasioita mukaan yrityksiin naisten kanssa. Onko edes mahdollisuutta luonteen puolesta.

        Ylpeys välttämättä ei anna periksi, mutta suosittelen että jos noita kokeilee niin tekee sen nuoremmalla iällä. Minä mokasin rakkausasiani siinä kun synnyin tämän näköisenä ja vietin suurimman osan tähän astisestä elämästä tekemässä muuta kuin yrittämässä iskemässä naisia.

        Nimimerkistä päätellen olet vielä myös nuori joka ei ehkä sitten ymmärrä niiden varsinaisten parisuhteiden palikoiden päälle. Noilla pelimiessäädöillä isketty nainen pelaa omia pelejään ja mietit sitten siinä että tätäkö se rakkaus oli.

        Kuitenkin postauksesi ydin oli aivan sama kuin aloitukseni eri sanoilla.

        Henkilökohtaisesti totta puhuen vain vähän ärsyttää että ihmissuhteista tehdään peli jossa on pelaajia ja kaveruutta kutsutaan "kaverikortiksi".
        Toisin sanottuna ihmissuhteita ei kannattaisi tuon vaatimattomuuden lisäksi ottaa turhan vakavasti jos lainkaan vakavasti. Ne kun kestävät sen vajaat puoli tuntia ja sitten tehdään jotain muuta.

        nimimerkkini on ironinen, enkä itsekään arvosta mitään pelailua. jos pääsee yli noista limaisista mielikuvista joita tuollaiset puheet "pelimiehistä" aiheuttaa, niin noissa pelimiesjutuissa on kyllä paljon hyvää juttua, eikä ollenkaan mitään naisen esineellistämistä - se on ihan itsestä kiinni mihin tuollaisia "taktiikoita" käyttää, haluaako tyttöystävän vai pelkkä seksiseuraa - tuollaiset teoriat on vaan esim. itselleni avannut tätä parisuhdemaailmaa uudenlaisesta näkökulmasta, eikä sitä tarvitse pelinä pitää, mutta tietty lainalaisuuksia pariutumiskäyttäytymisessä on, jotka tiedostamalla voi ainakin estää itseään tekemästä pahimpia virheitä. tietynlaista tieteellistä tai jopa insinöörimentaliteettiä tuollaiset pelimiesjutut melkein edellyttää, koska siinä lähestytään pariutumisasioita niin teknisesti, mutta uskoisin että täällä on paljon tuota insinöörimentaliteettiä liikkeellä (en ole itse kyllä mikään insinööri varsinaisesti, mutta teorioista kiinnostunut kyllä). tietysti jos on kovin ylpeä niin vaikeaa sitä on alkaa muuttamaan käyttäytymistään, mutta vanha viisausha on että "jos toimit niin kuin olet aina toiminut, tulet saamaan sen mitä olet aina saanut".


      • Siisti mies
        da Playah kirjoitti:

        nimimerkkini on ironinen, enkä itsekään arvosta mitään pelailua. jos pääsee yli noista limaisista mielikuvista joita tuollaiset puheet "pelimiehistä" aiheuttaa, niin noissa pelimiesjutuissa on kyllä paljon hyvää juttua, eikä ollenkaan mitään naisen esineellistämistä - se on ihan itsestä kiinni mihin tuollaisia "taktiikoita" käyttää, haluaako tyttöystävän vai pelkkä seksiseuraa - tuollaiset teoriat on vaan esim. itselleni avannut tätä parisuhdemaailmaa uudenlaisesta näkökulmasta, eikä sitä tarvitse pelinä pitää, mutta tietty lainalaisuuksia pariutumiskäyttäytymisessä on, jotka tiedostamalla voi ainakin estää itseään tekemästä pahimpia virheitä. tietynlaista tieteellistä tai jopa insinöörimentaliteettiä tuollaiset pelimiesjutut melkein edellyttää, koska siinä lähestytään pariutumisasioita niin teknisesti, mutta uskoisin että täällä on paljon tuota insinöörimentaliteettiä liikkeellä (en ole itse kyllä mikään insinööri varsinaisesti, mutta teorioista kiinnostunut kyllä). tietysti jos on kovin ylpeä niin vaikeaa sitä on alkaa muuttamaan käyttäytymistään, mutta vanha viisausha on että "jos toimit niin kuin olet aina toiminut, tulet saamaan sen mitä olet aina saanut".

        Lähinnä olin sitä vastaan että niistä väännetään jotain tuollaisia termejä kuin "show high value" tai jotain vastaavaa muka hienoa kun kyseessä nyt on aika selvä pläkki asia jota tässä toistelin. Toisaalta voidaan kyseenalaistaa onko pariutumisessa todellakin oltava kyse tuosta vai voisiko odottaa jotain muutakin?

        Varmaan minullakin nuorempana painoi ylpeys siinä jo etten viitsinyt lähteä baariin vaan sokeasti uskoin että naiset ymmärtävät "hyvän päälle" muutenkin.

        Ei. He tarvitsevat aina sen kipinän joka voi olla sitä miestä tärkeämpi. Vaatimaton mies tuskin haluaa itseään tuoda esille tai edes sitä haluaan naista kohtaan jotta naisen viettely välttämättä onnistuisi.

        Mutta 30-vuotiaana, miehenä jona olen niin en ala mitään pelimiesoppaita lukemaan. En todellakaan ala miettimään että voinko nyt koskea tuota naista ja mistä kohti ja miten että saan hänet iskettyä.
        Jos elämä ja rakkaus on siitä kiinni niin miksi te elätte? Sellaista naista varten joka noita tarvitsee?

        Tietysti yleisellä tasolla olen samaa mieltä että miehen tulee markkinoida itseään sekä vietellä nainen. Ennen kaikkea sitä kannattaisi opetella nuorempana koska vanhempana ei vain enää luonne jaksa taipua.

        Ehkä joku insinööri sitten jaksaa noin teknisesti käydä läpi. Nykyisellään minun luonteeni on pitkälle jo määritelty eikä se vain sovellu naisten iskemiseen.

        Toisaalta pitäähän naisenkin vietellä mies ja olla sen verran fiksu ettei vain pelimies juttuihin uppoa.
        Ehkä se nykyaikana on kuitenkin tuolta toiselta sukupuolelta liikaa odotettu ja vaadittu.


      • hehhehehehehheheheh
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Onneksi erehdyit kylästä, sillä maamme kattava rautatieverkosto ei sentään Liperin kirkonkylälle ulotu. Tänne junat kulkevat; lähinnä tosin tavarajunat, jotka eivät taida edes pysähtyä, mutta tässä tapauksessa kumpikaan seikka ei vaikeuta lähtöä.

        Honkalampi ja Viininjärvi taitavat kuulua Liperiin.


    • realismus

      Niinhän se on, muistan hyvin kun lähdin ensimmäisen kerran "ulos" Suomeen tultuani. En tuntenut paikkoja, aivan tuntematon uusi kaupunki, ja sain vinkin jostain lihatiskistä, missä flaksi käy. No, siinä pyörittelin lasiani ikävystyneenä pitkään, lauma siistejä ja mitäänsanomattomia "apple pie face" -miehiä pyöreäkauluksissa neulepuseroissaan siinä vilkuili ja pyöriskeli, yritin katsoa muualle ettei kukaan vain tulisi hakemaan tanssiin. Olin jo kokoamassa itseäni poistumisvalmiuteen, kun saapui sitten se juristini, puvussa ja solmiossa, kultasormuksissa, heittäen polkkatukkaa irstas hymy huulillaan tuomaan viskilasillista... No, loppu ei sitten kuulukaan teille ;)

      No sanoma on siis se, että vaatimattomuus ei kaunista, mutta ehkä sillä pääsee taivaaseen sitten joskus.

    • Naiseton minäkin

      "Mitä enemmän niitä oikeanlaisia signaaleja sitten vahvistaa niin sitä kautta naisia kiinnostuu enemmän ja enemmän."

      Tämähän on täysin loogista. Jos tuot itseäsi jollain tavalla esille, niin ihmiset huomaavat sinut paremmin. Jos et, niin olet huomaamaton. Jos naiset eivät huomaa sinua, tuskin he sinusta myöskään kiinnostuvat. Ei se riitä että ilmestyy paikalla ja vaan on.

      Sitten se rentous yms. Valtaosa ihmisistä haluaa vapaa-aikanaan jollain tapaa rentoutua. Ei heitä kiinnosta silloin jäykistellä ja jauhaa koko ajan jotain työjuttuja tms. Varsinkin baareissa naiset ovat yleensä nimenomaan pitämässä hauskaa. On täysin luonnollista että jos ihmisen seurassa on mukava ja helppo olla, niin hänestä myös kiinnostuu helpommin.

      "Ja kannattaa muistaa että kulttuurissamme itseään on lupa tuoda esiin siihen erikseen tarkoitetuissa tilanteissa ja paikoissa. Käytännössä tämä tarkoittaa baareja ja mielellään siellä pitää olla kännissä."

      Tämäkin oli kovin kärjistettyä. Tuntemistani pareista suurin osa on tutustunut toisiinsa muualla kuin baarissa. Moni on tavannut mm. opiskeluaikana, tai yhteisien tuttujen kautta. Se on kyllä totta, että nuorempana, esim. opiskeluaikana on helpompi tutustua uusiin ihmisiin kuin vanhemmalla iällä.

    • Puppua lauot. Yleensähän ihmiset pitävät sellaisesta henkilöstä, joka tuntee itsensä ja on luonteva. Ei siinä mitkään pelailut päde. Normaali mies säilyttää arvokkuutensa kun ei juokse baareissa muna pystyssä ja kieli ulkona hokemassa "hyväksykää minut, huomioikaa minut, olen siistimpi kuin elämä, ÄÄÄä!" Vaan tosimiehet, eli miehet joilla on ollut tai on läsnäoleva isä, ovat niitä arvokkuutensa ja malttinsa säilyttäneitä tosimiehiä. Voi voi jos et voi luonnettasi muuttaa. Minä ainakin osaan kirjoittaa romaaneja, joten etsin naiseni netin kautta. Vittuako siinä mitkään peeaa paska pätee, kunhan on hyvä tyyppi niin saa naisen matkaansa. Suomalainen rakkaus ja seksielämä mullistuu, kun minä täytän treffipalstat omilla, novellin pituisilla älykkäillä ja särmikkäillä profiileillani!

    • sis86

      Siisti mies: Sanon sinulle vain että elämän tarkoitus on rakkaus. Siksi pyytäisin ettet luovuta.

      • uoj meis

        anna piluu


      • sis86
        uoj meis kirjoitti:

        anna piluu

        ei.


      • oju eism
        sis86 kirjoitti:

        ei.

        anna ny


      • sis86
        oju eism kirjoitti:

        anna ny

        joku esiintyi minuna t. alkuperäinen sis86


      • jou seim
        sis86 kirjoitti:

        joku esiintyi minuna t. alkuperäinen sis86

        eli anna?


      • ed.
        jou seim kirjoitti:

        eli anna?

        En.


      • juo esim
        ed. kirjoitti:

        En.

        anna vaa


      • ed.
        juo esim kirjoitti:

        anna vaa

        En sulle.


      • ouj mise
        ed. kirjoitti:

        En sulle.

        mikset?


      • ed.
        ouj mise kirjoitti:

        mikset?

        Muuten vaan.


      • ujo mies
        ed. kirjoitti:

        Muuten vaan.

        mutku mä haluu


      • ed.
        ujo mies kirjoitti:

        mutku mä haluu

        Ja? Mä en.


      • oju sime
        ed. kirjoitti:

        Ja? Mä en.

        antasit ny vaa


      • sis86
        oju sime kirjoitti:

        antasit ny vaa

        jee trollit vauhdissa


      • ujo esim
        sis86 kirjoitti:

        jee trollit vauhdissa

        trolliki tahtoo


      • Siisti mies

        Saanen olla eri mieltä. Elämällä ei ole tarkoitusta vaan se pitää meidän keksiä ihan itse. Lisääntyminen ei ole sinällään elämän tarkoitus vaan vain sen ylläpitoa ja elämän jatkamista.

        Rakkauttakin on monenlaista myöskin. Jos tarkoitat rakkaudella intohimoa ja seksiä niin monella se näyttää juuri olevan sitä.

        Täysin suhteiden tai seksin ulkopuolelle en aio jäädä, mutta ajatus rakkaudesta on lähinnä huvittava tällä hetkellä. Kenelle sitä antaisin tai kuka antaisi sitä minulle? Täytyykö minun antaa sitä kenelle tahansa kynnelle kykenevälle jota en oikeasti rakastaisi monenkin syyn takia vain sen vuoksi että elämän tarkoitus olisi rakkaus?

        Tosin saan katseita paljon nuoremmilta naisilta, mutta ovat sen verran nuoria ettei oikein viitsisi. Ehkä heille kelpaisi?

        Elämä on täynnä mahdollisuuksia ilman rakkauttakin.


      • Sis86
        Siisti mies kirjoitti:

        Saanen olla eri mieltä. Elämällä ei ole tarkoitusta vaan se pitää meidän keksiä ihan itse. Lisääntyminen ei ole sinällään elämän tarkoitus vaan vain sen ylläpitoa ja elämän jatkamista.

        Rakkauttakin on monenlaista myöskin. Jos tarkoitat rakkaudella intohimoa ja seksiä niin monella se näyttää juuri olevan sitä.

        Täysin suhteiden tai seksin ulkopuolelle en aio jäädä, mutta ajatus rakkaudesta on lähinnä huvittava tällä hetkellä. Kenelle sitä antaisin tai kuka antaisi sitä minulle? Täytyykö minun antaa sitä kenelle tahansa kynnelle kykenevälle jota en oikeasti rakastaisi monenkin syyn takia vain sen vuoksi että elämän tarkoitus olisi rakkaus?

        Tosin saan katseita paljon nuoremmilta naisilta, mutta ovat sen verran nuoria ettei oikein viitsisi. Ehkä heille kelpaisi?

        Elämä on täynnä mahdollisuuksia ilman rakkauttakin.

        En oikeastaan ehtisi istua koneen äärellä, mutta vastaan sinulle pikaisesti.

        Minä uskon että elämän tarkoitus on rakkaus. Rakkautta on monenlaista ja monen muotoista mutta rakkaudeton elämä lienee helvettiä. Voihan sitä kohdistaa sitten rakkautensa kavereihinsa, sukulaisiinsa, lemmikkeihin, mihin vain. Kuitenkin ihminen tarvitsee toista ja luovuttaja ei koskaan voita. Kliseistä mutta totta. Koskaan ei ole liian vanha löytämään rakkautta :) virtuaalihali sinulle!


      • Siisti mies
        Sis86 kirjoitti:

        En oikeastaan ehtisi istua koneen äärellä, mutta vastaan sinulle pikaisesti.

        Minä uskon että elämän tarkoitus on rakkaus. Rakkautta on monenlaista ja monen muotoista mutta rakkaudeton elämä lienee helvettiä. Voihan sitä kohdistaa sitten rakkautensa kavereihinsa, sukulaisiinsa, lemmikkeihin, mihin vain. Kuitenkin ihminen tarvitsee toista ja luovuttaja ei koskaan voita. Kliseistä mutta totta. Koskaan ei ole liian vanha löytämään rakkautta :) virtuaalihali sinulle!

        Olen tietysti luovuttaja kun en jaksa tai osaa tehdä naisiin vaikutusta? Tarkoitat että minun tulisi rakastaa jotakuta joka ei ole minulle lainkaan mieleen ehkäpä tai opetella vaikka väkisin päälleliimattu tapa jolla iskeä naisia? Muuten on luovuttaja.

        En tarvitse erityisesti toisia ihmisiä enkä naista joten halikin menee nyt vähän ohi. Mutta kiitos kuitenkin, rutistan takaisin.

        Rakkautta saa viime kädessä vaikka sitten muilta läheisiltä kuten mainitsit ja seksiä rahalla.

        Ainut asia minkä tiedän on se ettei elämäni tarkoitus ole kirjoitella täällä palstalla joten pikainen poistuminen on paikallaan.


      • Siisti mies
        Siisti mies kirjoitti:

        Olen tietysti luovuttaja kun en jaksa tai osaa tehdä naisiin vaikutusta? Tarkoitat että minun tulisi rakastaa jotakuta joka ei ole minulle lainkaan mieleen ehkäpä tai opetella vaikka väkisin päälleliimattu tapa jolla iskeä naisia? Muuten on luovuttaja.

        En tarvitse erityisesti toisia ihmisiä enkä naista joten halikin menee nyt vähän ohi. Mutta kiitos kuitenkin, rutistan takaisin.

        Rakkautta saa viime kädessä vaikka sitten muilta läheisiltä kuten mainitsit ja seksiä rahalla.

        Ainut asia minkä tiedän on se ettei elämäni tarkoitus ole kirjoitella täällä palstalla joten pikainen poistuminen on paikallaan.

        Mutta nyt ymmärsin että tarkoitit tuolla "Luovuttamisella" henkistä pettymystä, negatiiviisuutta ja jonkin sortin epätoivoa sekä etsimisen lopettamista?

        Ei elämä sillä tavoin mene. Mies joutuu tekemään valtavasti töitä että löytäisi edes yhden naisen puhumattakaan sopivasta.

        Totesin vain tosiasioita eikä tähän liity mitään "elämäni on pilalla, nyyh" itkua.
        Sanotaanko että rakkauden kohtaamisen kanssa minulla on siirrytty epäuskosta että löydänkö sitä uskoon etten tule löytämään.

        Joilakin juna meni jo. Kannattaa vääntää vitsa nuorena siis. Ainahan jotain tietysti voi löytää ja kutsua sitä sitten höpsösti "rakkaudeksi" jos sellaiseen uskoo.

        Joo, muut jatkakoot keskustelua.


      • sis86
        Siisti mies kirjoitti:

        Olen tietysti luovuttaja kun en jaksa tai osaa tehdä naisiin vaikutusta? Tarkoitat että minun tulisi rakastaa jotakuta joka ei ole minulle lainkaan mieleen ehkäpä tai opetella vaikka väkisin päälleliimattu tapa jolla iskeä naisia? Muuten on luovuttaja.

        En tarvitse erityisesti toisia ihmisiä enkä naista joten halikin menee nyt vähän ohi. Mutta kiitos kuitenkin, rutistan takaisin.

        Rakkautta saa viime kädessä vaikka sitten muilta läheisiltä kuten mainitsit ja seksiä rahalla.

        Ainut asia minkä tiedän on se ettei elämäni tarkoitus ole kirjoitella täällä palstalla joten pikainen poistuminen on paikallaan.

        Ymmärrätkö minut tahallaan väärin? Minusta se on luovuttamista jos päättää ettei tarvitse muita ihmisiä, eli tietoisesti päättää ettei pyri muiden kanssa vuorovaikutukseen. Olkoot sitten, en rupea kanssasi väittelemään, jos et naista tarvitse, mutta toivottavasti sinulla on ainakin hyvä ja kannatteleva ystäväverkosto.


      • sis86
        sis86 kirjoitti:

        Ymmärrätkö minut tahallaan väärin? Minusta se on luovuttamista jos päättää ettei tarvitse muita ihmisiä, eli tietoisesti päättää ettei pyri muiden kanssa vuorovaikutukseen. Olkoot sitten, en rupea kanssasi väittelemään, jos et naista tarvitse, mutta toivottavasti sinulla on ainakin hyvä ja kannatteleva ystäväverkosto.

        sori olin hidas, näinpä juuri. Minäkin lähden nyt matkalle, moikka.


    • No perkele ei löydy naista. En ole vaatimaton, vaan hyvän näköinen,hyvä perse ja muutenkin hyvässä kunnossa. Käyn säännöllisesti lenkillä ja jumpassa sekä avannossa,joten fysiikka on kunnossa,myös psyyke ja itsetuntemus ovat huippu luokkaa. Avio eron jälkeen jouduin muuttamaan työpaikallen,i muutenkin hieman alamäkeä tuli tullessaan. Nyt kuitenkin selvinnyt näistä tapahtumista. Ja aipn panna firman pyörimään. Olen pyytänyt naisia kanssani elokuviin,kahville ja lenkille ja jopa avantoon,mutta eikun rukkasia tulee.
      No eipä tarvii työrukkasia ostella.Mutta jotenkin sapettaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10389
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2149
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1316
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1286
    Aihe