Mies, paljonko annat anteeksi?

tehomies

Mies, jos kohtaat mukavan naisen ja ihastutte tai peräti rakastutte, niin montako suhdetta tai
panojuttua olet valmis antamaan anteeksi naisen menneisyydessä?

Kelpuututko esim. naisen joka on seurustellut 2 kertaa ja todennäköisesti nussinut 5-8 jätkän
kanssa?

Itselleni tuollainen horo ei kelpaisi!

38

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavismiesss

      Helposti kepuuttaisi tuollaisen naisen. Onhan minulla itselläkin takana muutama seurustelusuhde ja pari yhden illan juttua. Valtaosalla minun ikäisistäni on aiempiakin suhteita ja monella jo lapsiakin (olen 32v).

      Oletusarvoisesti minua ei edes kauheasti kiinnostaisi naisen entiset suhteet, jos nainen muuten olisi kiinnostava ja haluaisin olla hänen kanssaan. Kyllä minun itsetuntoni sen kestää, että aikuisella ihmisellä on ollut suhteita ennen minuakin.

    • tässä ja nyt!

      Sillä ei ole mitään väliä millainen naisen seksielämä on ollut ennen kuin se tapasi minut. Vain sillä on väliä millainen naisen seksielämä on minun kanssani. Suhteessa vaadin uskollisuutta, mutta en ole niin seinähullu että olisin naiseni exille mustasukkainen tai edes kiinnostunut koko asiasta.

    • mies..

      Riippuu minkä ikäinen. Jos on about minun ikäinen eli jotain 19-22v niin varmaan yhden aikasemman suhteen voisin hyväksyä(Ehkä 2) Yhden yön juttuja ois sit vähän hankalampi sulattaa.
      Mutta, jos nainen on minua 4-6vuotta vanhempi niin silloin olis helpompaa hyväksyä aikaisemmat yhden illan jutut.

      Toisaalta ei varmaan pitäis olla liian vaativa, kun ottaa huomioon, että suurinosa naisista aloittaa seurustelu/seksi kuviot jo yläaste tai lukio/amis ikäisenä. (Myös ne ujot ja tavalliset tytöt.)

    • ...

      Seurustelusuhteet ok, seksi seurustelusuhteen ulkopuolella ei. Seurustelusuhteiden määrä riippuu tietysti iästä, joten tarkkaa lukumäärää ei voi sanoa. Kuitenkin on selvää, että jos 21-vuotias nainen on "seurustellut" esimerkiksi kymmenen miehen kanssa, niin mistään järkevästä naisesta ei ole kysymys.

    • Gordon Gekko

      tietysti. Tuollanen track record on ehkä aika yleinen reilusti yli 2-kymppisellä naisella. Miksei sulle kelpais?

    • Minä en hyväksy

      sitä että naisella on ollut seksiä parisuhteen ulkopuolella. Seksin joka on tapahtunut seurustelusuhteessa hyväksyn, mikä seurustelukumppani on ollut kunnollinen eikä mikään renttu-paska tai mamu.

    • Totuus sattuu

      että ei naiset kerro todellista panojensa määrää. Joten turhaa kuvittelua, että saat koskaan totuutta tietää :D ATM valehtelee vastaavasti seurustelleensa aiemmin tai harrastaneensa seksiä kun ei kehtaa myöntää olevansa saamaton mies...

      • onkin tärkeää

        ,että nainen on neitsyt, koska ei voi ikinä tietää, että onko hän yhden vai sadan miehen käyttämä.


      • 100 % samaa
        onkin tärkeää kirjoitti:

        ,että nainen on neitsyt, koska ei voi ikinä tietää, että onko hän yhden vai sadan miehen käyttämä.

        mieltä. Mieluummin koskematon kun nussijamiesten panoverkostoissa ollut.


    • Jos naista ei kiinnosta minun tekemiseni alta parikymppisenä, niin voisin kelpuutta esimerkin mukaisen tapauksen. Mutta tauti vapaa pitää olla, muuten tulee hankaluuksia. Yli 10 jos menee kumppanien määrä niin sitten pitää jo harkita, että kannattaako jatkaa.

      Suhteessa pitää tietenkin olla uskollinen, muuten romahtaa luottamus.

    • realismus

      Täh? Antaa anteeksi? Mitä siis? Ovatko kaikki Suomen tarkkisluokkalaiset kokoontuneet tälle palstalle, vai mistä näitä imbesillialoituksia oikein sikiää?

      • miehille

        pilluasi? Vai mikä kolahti noin kovaa.


      • realismus
        miehille kirjoitti:

        pilluasi? Vai mikä kolahti noin kovaa.

        ja naisille kans, muttet vastannut kysymykseen, mitä ihmettä pitäisi antaa anteeksi? Ja miksi tarkkailuluokkalaiset pyörivät täällä...


      • sen ,että
        realismus kirjoitti:

        ja naisille kans, muttet vastannut kysymykseen, mitä ihmettä pitäisi antaa anteeksi? Ja miksi tarkkailuluokkalaiset pyörivät täällä...

        nainen on jakanut pilluaan jos antaa. Se, kuinka paljon jakamista kukin mies antaa anteeksi on yksilöllistä.
        Pelimies antaa anteeksi ehkä enemmän kuin neitsytmies, mutta harvemmin pelimieskään lutkaa haluaa parisuhteeseen.


      • kukaan ei huoli
        sen ,että kirjoitti:

        nainen on jakanut pilluaan jos antaa. Se, kuinka paljon jakamista kukin mies antaa anteeksi on yksilöllistä.
        Pelimies antaa anteeksi ehkä enemmän kuin neitsytmies, mutta harvemmin pelimieskään lutkaa haluaa parisuhteeseen.

        lutkaa parisuhteeseen. Pelimieskin etsii sitä kunnollista naista.


      • osui ja uppos
        miehille kirjoitti:

        pilluasi? Vai mikä kolahti noin kovaa.

        Jakanut on ja paljon!


    • ruipati raa teitä

      Hih, hauska kuvitella tilanne:

      Mies: "Annan sinulle menneisyytesi anteeksi"
      Nainen: "Täh? Siis mitä siinä on anteeksiannettavaa? Tietääkseni ei vielä silloin tunnettu."

      Ja jos mies jatkaisi selittämistä, se olisi heippa rakkaudelle, perheelle ym.

      • 81Mies

        Kyse ei siis voine olla laadukkaasta miehestä?


        Ytm ei kyselene, koska huonoksi osoittautunut nainen toki vaihdetaan nopeasti. Pinnistelkää vaan, naiset.


      • hehhehhehehheh
        81Mies kirjoitti:

        Kyse ei siis voine olla laadukkaasta miehestä?


        Ytm ei kyselene, koska huonoksi osoittautunut nainen toki vaihdetaan nopeasti. Pinnistelkää vaan, naiset.

        Sitten vaihdetaan. Seuraavaan YTM.n.
        Ja sä jäät taas....................................ILMAN.


      • tehomies

        " ja jos mies jatkaisi selittämistä, se olisi heippa rakkaudelle, perheelle ym."

        Kuules pikkuinen, JOS NAINEN ON TOIMINUT JAKOAUTOMAATTINA, NIIN SILLOIN SE ON
        HEIPPA RAKKAUDELLE JA PERHEELLE!

        Niin se menee, mies vie ja nainen vikisee!


      • ruipati raa teitä
        tehomies kirjoitti:

        " ja jos mies jatkaisi selittämistä, se olisi heippa rakkaudelle, perheelle ym."

        Kuules pikkuinen, JOS NAINEN ON TOIMINUT JAKOAUTOMAATTINA, NIIN SILLOIN SE ON
        HEIPPA RAKKAUDELLE JA PERHEELLE!

        Niin se menee, mies vie ja nainen vikisee!

        Kuules pikkuinen, tuo on sun harhainen haavemaailmasi, astu todellisuuteen!:D


      • LOPULTA PÄÄ
        hehhehhehehheh kirjoitti:

        Sitten vaihdetaan. Seuraavaan YTM.n.
        Ja sä jäät taas....................................ILMAN.

        tulee vetävän käteen.
        Sanoit että " sitten vaihdetaan seuraavaan YTM:n ja sä jäät taas ....ilman"

        Lopulta et kelpaa yhdellekään YTM:lle sen paremmin kun kenellekään muullekaan!

        30 vee mittariin ja GAME IS OVER


      • 4+12
        81Mies kirjoitti:

        Kyse ei siis voine olla laadukkaasta miehestä?


        Ytm ei kyselene, koska huonoksi osoittautunut nainen toki vaihdetaan nopeasti. Pinnistelkää vaan, naiset.

        Itse pinnistelet puutteessasi. Olet aika pahasti pihalla tosielämästä ja oikeista seurustelusuhteista. Jokaisella päälle kaksikymppisellä on ollut ainakin yksi seksi/seurustelukumppani. Väestöliiton mukaan yli kolmekybäisistä on kokemattomia enää alle prosentti. Ja se äänekäs prosentti mylvii tällä palstalla.

        Nainen saa kyllä miestä, ei tarvi menneisyyttään valehdella, eikä pinnistellä, get over it.


      • 9+9
        LOPULTA PÄÄ kirjoitti:

        tulee vetävän käteen.
        Sanoit että " sitten vaihdetaan seuraavaan YTM:n ja sä jäät taas ....ilman"

        Lopulta et kelpaa yhdellekään YTM:lle sen paremmin kun kenellekään muullekaan!

        30 vee mittariin ja GAME IS OVER

        " 30 vee mittariin ja GAME IS OVER "

        Moni nainen menee uusiin naimisiin vasta nelikymppisenä. Peli ei ole naisilla koskaan loppu. Tällä palstan äänekkäällä kokemattomalla, ikisinkkuprosentilla taas peli ei koskaan alakaan, sekös v*tuttaa ja muita naurattaa :D


      • ruipati raa teitä
        LOPULTA PÄÄ kirjoitti:

        tulee vetävän käteen.
        Sanoit että " sitten vaihdetaan seuraavaan YTM:n ja sä jäät taas ....ilman"

        Lopulta et kelpaa yhdellekään YTM:lle sen paremmin kun kenellekään muullekaan!

        30 vee mittariin ja GAME IS OVER

        No ehken tuollaiset harhat teitä lohduttaa... :D


      • horo saa
        4+12 kirjoitti:

        Itse pinnistelet puutteessasi. Olet aika pahasti pihalla tosielämästä ja oikeista seurustelusuhteista. Jokaisella päälle kaksikymppisellä on ollut ainakin yksi seksi/seurustelukumppani. Väestöliiton mukaan yli kolmekybäisistä on kokemattomia enää alle prosentti. Ja se äänekäs prosentti mylvii tällä palstalla.

        Nainen saa kyllä miestä, ei tarvi menneisyyttään valehdella, eikä pinnistellä, get over it.

        miestä. Älä koskaan käytä horosta sanaa nainen!

        Nainen ei jaa itseään-horo jakaa!
        Naisella yksi seurustelu/seksi kumppani-horolla ties kuin monta.

        Tämä selvä!


      • 12+4
        horo saa kirjoitti:

        miestä. Älä koskaan käytä horosta sanaa nainen!

        Nainen ei jaa itseään-horo jakaa!
        Naisella yksi seurustelu/seksi kumppani-horolla ties kuin monta.

        Tämä selvä!

        Puhuin NORMAALISTA seurustelusta ja NORMAALISTA seksin harjoittamisesta, jota tekee lähes koko Suomi (paitsi se kokematon marginaaliprosentti). Koko maailmassa seksiä harjoitetaan yhtä lailla kulttuurieroista huolimatta.

        Jos sinulla on ongelmia naisen seksuaalisuuden hyväksymisessä, se ei tarkoita sitä että enemmistöllä olisi. Miehet pitävät naisista ja tahtovat seurustella sekä harrastaa seksiä heidän kanssaan, oli naisilla sitten entisiä partnereita yksi tai kymmenen.


      • mies olen

        "Nainen: "Täh? Siis mitä siinä on anteeksiannettavaa? Tietääkseni ei vielä silloin tunnettu.""

        Olisiko sillä väliä, jos olisivat jo silloin tunteneet?


      • mies olen
        12+4 kirjoitti:

        Puhuin NORMAALISTA seurustelusta ja NORMAALISTA seksin harjoittamisesta, jota tekee lähes koko Suomi (paitsi se kokematon marginaaliprosentti). Koko maailmassa seksiä harjoitetaan yhtä lailla kulttuurieroista huolimatta.

        Jos sinulla on ongelmia naisen seksuaalisuuden hyväksymisessä, se ei tarkoita sitä että enemmistöllä olisi. Miehet pitävät naisista ja tahtovat seurustella sekä harrastaa seksiä heidän kanssaan, oli naisilla sitten entisiä partnereita yksi tai kymmenen.

        "Miehet pitävät naisista ja tahtovat seurustella sekä harrastaa seksiä heidän kanssaan, oli naisilla sitten entisiä partnereita yksi tai kymmenen."

        yleistää liikaa. Osuvampi ilmaus saadaan pienellä korjauksella:

        "Miehet pitävät naisista ja tahtovat seurustella tai vain harrastaa seksiä heidän kanssaan, oli naisilla sitten entisiä partnereita - vastaavasti - yksi tai kymmenen."


    • Gordon Gekko

      Tätä on pyöritelty monessakin topikissa, mutta mikä siinä pohjimmiltaan tökkii, että nainen on ollut sanotaan vaikka 10, 20 tai paljon useamman miehen kanssa suhteen ulkopuolella? Vastaukseksi ei oikein riitä, että "se nyt vaan on liikaa", "tuntuu väärältä" tai "jo kivikaudella oli niin". Jos siis lähdetään siitä oletuksesta, että nainen on miehen tavatessaan ihan täyspäinen ja normaalikypsä aikuinen.

      • 19+9

        ja sitä että naisella on vaatimuksia, mikä tahansa nylkytys ei enää kelpaa. Kokenutta naista on vaikea pyörittää oman mielen mukaan. Kokenut nainen tietää mitä tahtoo ja ottaa ohjat käsiinsä, poju ei voi enää leikkiä alfaurosta, kovaa sonnia, varsinkaan ujostellessaan sitä omaa rakasta pikkuistaan(joka on kokemattomilla aina omasta mielestä liian pieni).
        Naisen pelko ja seksuaalisuuden pelko, ei mitään muuta. Simppeliä.


      • mies olen

        Arveluni mukaan siinä tökkii se, että uusi mies ei voi enää avata naiselle uusia ovia moniinkaan erotiikan ihmeellisyyksiin. Melkein kaikki on jo koettua ja suurimallta osin jopa ekstreemimmin joiden aiempien miesten kanssa. Tämä on pois naisen ja uuden miehen eroottisesta yhteydestä, siis juuri siitä mikä olisi miehen ja naisen välisen rakkauden perusta ja ydin.

        Toivoa siis on, jos kaikki kymmenet aiemmat ovat olleet uutta "huonompia", epäsopivampia, vähemmän kiihottavia yms.


      • Gordon Gekko
        mies olen kirjoitti:

        Arveluni mukaan siinä tökkii se, että uusi mies ei voi enää avata naiselle uusia ovia moniinkaan erotiikan ihmeellisyyksiin. Melkein kaikki on jo koettua ja suurimallta osin jopa ekstreemimmin joiden aiempien miesten kanssa. Tämä on pois naisen ja uuden miehen eroottisesta yhteydestä, siis juuri siitä mikä olisi miehen ja naisen välisen rakkauden perusta ja ydin.

        Toivoa siis on, jos kaikki kymmenet aiemmat ovat olleet uutta "huonompia", epäsopivampia, vähemmän kiihottavia yms.

        Tämä onkin väännetty siinä toisessa ketjussa. Ainakin johonkin pisteeseen. Kokeilin, jos joku olisi samaa mieltä kuin sä, mutta eri syistä.


      • mies olen
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Tämä onkin väännetty siinä toisessa ketjussa. Ainakin johonkin pisteeseen. Kokeilin, jos joku olisi samaa mieltä kuin sä, mutta eri syistä.

        Toinen syy koskee lähinnä sellaisia miehiä, joiden on ollut nuorina (15-30v) vaikea saada oman tasoista seksiseuraa. On helppo ymmärtää, että tuollaiset miehet eivät mielellään sitoudu omantasoiseen naiseen, joka on nuoruudessaan ollut seksisuhteissa nimenomaan toisen tyyppisiin miehiin ja antanut pakkeja miehen kanssaveljille.


    • sir_eino

      Kerro noi luvut kymmenellä ja kelpaa silti. Aika merkityksetöntä.

    • vittumainen narttu

      HÄH HÄH HÄH, LUUSERIT HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄ!

    • pillumangusti

      Voihan pillu tuon "tehomiehen" juttuja.

      • tämän palstan

        Parhaimmasta päästä!
        Tähänkin ketjuun on tullut kommentteja ihan hyvin-myös sinun ja minun kommentit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe