Ei saanut vastarakkautta - murhasi ihastuksen

12+5

11

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y777

      Surullinen juttu.
      Milläköhän tuollaiset sairaat mielet saataisiin lukkojen taakse hoitoon...

    • Huono juttu :(

      Puolustus vielä esittää vain tappoa, kyllä se murhana pitää mennä kun on tuollainen stalkkaus tapaus vielä se on harkittu juttu silloin.

    • Naisasialooseri.

      eli sadistinen painostaja. Piinasi soitoilla ja viesteillä ihan kuin itsekin teen.

      Teko oli täysin ymmärrettävä, sillä jos ei saa rakastamaltaan kauniilta tytöltä vastarakkautta niin kyllä siinä hermot palaa.

      • Naisasialooseri.

        Tyttö oli tahallaan provosoinut miestä tuollaisella saatanan venkoilulla, että aluksi herätetään miehen tunteet säätämällä tämän kanssa ja sitten vedetään matto alta ja sysätään mies kaverikastiin.

        Olisi muuten kiva nähdä minkänäköinen tuo rankaisija on. Tyttö oli varmasti ainakin todella kaunis.


      • Kyökkimykologi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tyttö oli tahallaan provosoinut miestä tuollaisella saatanan venkoilulla, että aluksi herätetään miehen tunteet säätämällä tämän kanssa ja sitten vedetään matto alta ja sysätään mies kaverikastiin.

        Olisi muuten kiva nähdä minkänäköinen tuo rankaisija on. Tyttö oli varmasti ainakin todella kaunis.

        Sulla ei ole minkäänlaista empatiakykyä, kykyä asettua toisen, etenkään naispuolisen, näkökulmaan. Mistäs sinä tiedät minkälaisesta venkoilusta on kyse. Millä perusteella sä esim. kuvittelet että sä ansaitsisit jonkun rakkauden? Pelkästäänkö sen takia että sulla on itselläsi joku sairaalloinen pakkomielle? Tuo on ihan infantiilia ajattelua, sä olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle tuossa asiassa. Odotat vieläkin että pelkästään kitisemällä saat kaiken niin kuin lapsena sait äitiltä tissiä kun vähän vinguit. Ei maailma ole sulle mitään velkaa, eikä kenenkään tarvitse olla olemassa sinua miellyttääkseen. Sulla on ihan piilevän psykopaatin ajatusmaailma, jos sä ajattelet että ihmiset, etenkin naiset, on jotain koneita joiden velvollisuus on tyydyttää sua ja tarjota sulle rakkautta pelkästään sen takia että sä haluat sitä. Nyt olis kasvun paikka sullekin.


      • Ruma lihava nainen
        Kyökkimykologi kirjoitti:

        Sulla ei ole minkäänlaista empatiakykyä, kykyä asettua toisen, etenkään naispuolisen, näkökulmaan. Mistäs sinä tiedät minkälaisesta venkoilusta on kyse. Millä perusteella sä esim. kuvittelet että sä ansaitsisit jonkun rakkauden? Pelkästäänkö sen takia että sulla on itselläsi joku sairaalloinen pakkomielle? Tuo on ihan infantiilia ajattelua, sä olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle tuossa asiassa. Odotat vieläkin että pelkästään kitisemällä saat kaiken niin kuin lapsena sait äitiltä tissiä kun vähän vinguit. Ei maailma ole sulle mitään velkaa, eikä kenenkään tarvitse olla olemassa sinua miellyttääkseen. Sulla on ihan piilevän psykopaatin ajatusmaailma, jos sä ajattelet että ihmiset, etenkin naiset, on jotain koneita joiden velvollisuus on tyydyttää sua ja tarjota sulle rakkautta pelkästään sen takia että sä haluat sitä. Nyt olis kasvun paikka sullekin.

        Mäkin olen rakastunut työttömään ATM:ään! Ja jos se perkeleen jätkä ei anna mulle vastarakkautta niin kostoksi mä istun paksulla perseelläni sen naaman päälle ja pieraisen niin että se tukehtuu ja kuolee. Mulla on siihen oikeus.


      • työtön ATM
        Ruma lihava nainen kirjoitti:

        Mäkin olen rakastunut työttömään ATM:ään! Ja jos se perkeleen jätkä ei anna mulle vastarakkautta niin kostoksi mä istun paksulla perseelläni sen naaman päälle ja pieraisen niin että se tukehtuu ja kuolee. Mulla on siihen oikeus.

        Vedän sua turpaan jos tuut edes lähelleni.


    • FEkjnjkfefwefwefweef

      Niin.

      Jos olet luovuttaja olet luuseri ja jäät aina ilman.

      Jos yrität loppuun asti olet ahdistelija ja sekopää.

      Saanko mä koskaan kunniaa siitä että kun nainen sanoo että ehkä meidän ei pitäis jatkaa niin mä en jatka meen nurkkaan vikiseen ja itkeen yksin että nainen saa jatkaa rauhas matkaa?

      En kai.

      No vittu. Teet niin tai näin se on aina väärin. Kiitos vitusti lutkat.

      • Kyökkimykologi

        Saat sä kunnian kun tajuat lähteä tilanteesta mikä ei toimi. Lapsellista on jäädä roikkumaan ja stalkkaamaan. Virheistä oppii ja naisia on maailma täynnä. Jonkun kanssa voi synkata. Kaikkien ei. Ei se oma ihastuminen ole mikään ehdottomuus, minkä mukaan maailman pitäis kääntyä. Ja lutkittelu kertoo myös tietysti henkisestä tasosta.


      • Felknwkekwfew
        Kyökkimykologi kirjoitti:

        Saat sä kunnian kun tajuat lähteä tilanteesta mikä ei toimi. Lapsellista on jäädä roikkumaan ja stalkkaamaan. Virheistä oppii ja naisia on maailma täynnä. Jonkun kanssa voi synkata. Kaikkien ei. Ei se oma ihastuminen ole mikään ehdottomuus, minkä mukaan maailman pitäis kääntyä. Ja lutkittelu kertoo myös tietysti henkisestä tasosta.

        Tosiasiahan on se että niitä kunniapisteitä ei kukaan tai mikään laske joten aina aletaan nollilta. Mies ei saa oikeasti kunniallisuudesta MITÄÄN etua.

        Jos mietitään että kumpi on todennäköisempi onnistuminen... se että minä meen nurkkaan poraan yksin - vai se että tuo mies proaktiivisesti pyrki jatkamaan suhdetta... niin todennäköisyys on tuon tragedian miesosapuolen puolella. Sanoisin että hänellä oli ehkä 5% mahdollisuudet saada tilanne jotenkin korjattua toimimalla ja 95% mahdollisuus mokata kaikki lopullisesti.

        Minun todennäköisyyteni lopulle on 100%.

        Mietitään sen valossa mikä on onnistumista ja mikä ei, toi sentään yritti vielä.

        Lutkittelen koska oikeasti en jaksa enää uskoa että sillä on mitään väliä minun kannaltani. Voin olla luuseri joka ei kelpaa tai lutkitteleva luuseri joka ei kelpaa. Yhtä vähän jää viivan alle kun kaikki summataan yhteen.


      • Kyökkimykologi
        Felknwkekwfew kirjoitti:

        Tosiasiahan on se että niitä kunniapisteitä ei kukaan tai mikään laske joten aina aletaan nollilta. Mies ei saa oikeasti kunniallisuudesta MITÄÄN etua.

        Jos mietitään että kumpi on todennäköisempi onnistuminen... se että minä meen nurkkaan poraan yksin - vai se että tuo mies proaktiivisesti pyrki jatkamaan suhdetta... niin todennäköisyys on tuon tragedian miesosapuolen puolella. Sanoisin että hänellä oli ehkä 5% mahdollisuudet saada tilanne jotenkin korjattua toimimalla ja 95% mahdollisuus mokata kaikki lopullisesti.

        Minun todennäköisyyteni lopulle on 100%.

        Mietitään sen valossa mikä on onnistumista ja mikä ei, toi sentään yritti vielä.

        Lutkittelen koska oikeasti en jaksa enää uskoa että sillä on mitään väliä minun kannaltani. Voin olla luuseri joka ei kelpaa tai lutkitteleva luuseri joka ei kelpaa. Yhtä vähän jää viivan alle kun kaikki summataan yhteen.

        "Mietitään sen valossa mikä on onnistumista ja mikä ei, toi sentään yritti vielä."

        Tuo oli just sitä lapsellista takertumista kun on tyttö sanonut jo että ei kiinnosta, niin sitten aletaan stalkkaamaan. Ei se ole mun mielestä mitään positiivista yrittämistä. Paremmat mahdollisuudet olisi ollut jos olisi jättänyt sen tytön rauhaan ja kehittänyt itseään jollain tavalla ja vaikka etsimällä uuden tytön jostain. Kummasti alkaa naisia taas kiinnostamaan kun huomaavat ettei niistä piitatakaan ja vientiä riittää. En tiedä onko onnistumisprosentit hyvät tuossakaan jos tuota yhtä tiettyä tyttöä haluaa, mutta kypsä ihminen ymmärtää että tästä ei tule mitään ja jatkaa eteenpäin, löytää uuden tytön. Niin joutuu kaikki tekemään. Aika harva alkaa teini-ihastustaan murhaamaan sen takia ettei onnistanut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe