Tupakointi

Rreal man

Tuossa kun tulin lenkiltö niin pisti silmään parvekkeella seisoskeleva tupakkaporukka. En ole terveysfriikki ja nuorena poltin itsekin jonkin aikaa, mutta tällä hetkellä tupakointi olisi kyllä sellainen turn off että ei kiinnostaisi tutustua naiseen, joka tupakoi, vaikka olisi muuten kuinka viehättävä tahansa.

Kuinka moni täällä tupakoi? Olisitko valmis lopettamaan tupakoinnin ja miksi?

13

400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En polta, enkä ole koskaan polttanut. Tuttava kuoli tupakan aiheuttamaan keuhkosyöpään niin se on absoluuttinen turn-off.

    • 1+1=?

      Pari kertaa olen sikaria aikuisena kokeillut, normaali tupakkaa muutaman kerran joskus yläasteella. Ei ole minun juttuni, itseasiassa tupakansavu inhottaa minua niin paljon että en edes viitsi käydä treffeillä sellaisten naisten kanssa joiden tiedän polttavan. Joskus nuorempana tuli baarissa (silloin sai vielä sisällä polttaa) suudeltua vasta tupakan tumpannutta naista ja maku oli ihan kauhea.

    • anna panna

      En tupakoi enkä ole tupakoinut. Enkä haluaisi miestä joka polttaa, koska se röökin haju on vastenmielinen ja se haju pysyy tupakoivissa ihmisisiä, vaikka eivät he itse sitä haistakaan.

    • tehomies

      En tupakoi.

    • gdgfgsgsgf

      Tupakka on nautintoaine siinä missä alkoholikin. Itse poltin useamman vuoden säännöllisesti, nykyisin poltan jos otan alkoholia.

      • w4nry

        Tupakka vaikuttaa ympärillä oleviin. Haisee pahalle, haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin. Ei tee myöskään mieli suudella tupakanmakuista suuta.


      • dghjrtybnm

        Ei tupakointia ja alkoholinjuontia voi oikein verrata. Yleensä ne jotka polttaa poltaa joka päivä ja ne jotka juo juo joskus, lähinnä viikonloppuisin. Näistä jos pitäis valita, valitsisin sen joka käyttää ehkä viikonloppuisin alkoholia, muttei tupakoi.


      • fdsgfdsgdsf
        dghjrtybnm kirjoitti:

        Ei tupakointia ja alkoholinjuontia voi oikein verrata. Yleensä ne jotka polttaa poltaa joka päivä ja ne jotka juo juo joskus, lähinnä viikonloppuisin. Näistä jos pitäis valita, valitsisin sen joka käyttää ehkä viikonloppuisin alkoholia, muttei tupakoi.

        Tupakkaa voi käyttää myös viihdekäytössä, vaikkei polttaisi päivittäin.


      • dghjrtybnm
        fdsgfdsgdsf kirjoitti:

        Tupakkaa voi käyttää myös viihdekäytössä, vaikkei polttaisi päivittäin.

        Sit se käy. Viihdekäytössä.


    • Twin Six

      En polta, enkä ole polttanut.
      Vaikka eihän tuore tupakansavu haise pahalle, vasta ns. vanhan röökin haju joka tarttuu vaatteisiin jne. käy ikävästi nenään.
      Turn off? En oikeen osaa sanoa.

    • en tupakoi enää. Poltin n. 3 vuotta ollessani todella rasittavassa duunissa. Nykyään poltan vain sikareita.

    • sir_eino

      En tupakoi juurikaan. Vähemmän kun pikkuaskin vuodessa. Pahimmillaan poltin kaksi askia päivässä. En ole ollut kuitenkaan koskaan riippuvainen vaan mulla on ollut ajanjaksoja jolloin olen tupakoinut koko ajan ja sitten pitkiä lähes savuttomia kausia.

      Naisen tupakointi? En ole koskaan seurustellut tupakoijan kanssa (baaritupakointia en laske nyt tähän mukaan). Voisin seurustella. Kai. Vaikea sanoa. Alkaisin kyllä varmaan polttaa silloin enemmän.

    • ex-raitis

      Vaikka tupakoinnin terveyshaittoja ei käykään kiistäminen, pitää muistaa että sillä on samanlainen sosiaalinen merkitys kuten alkoholilla pariutumiskulttuurissamme.

      Aloittamalla tupakanpolton pääsee koulussa tupakkarinkiin mukaan ja voi tutustua siellä oleviin tyttöihin. Tupakointi myös tuo mukanaan tiettyä itsevarmuutta miehelle jolloin hän näyttää houkuttelevammalta naisten silmissä. Myöhemmin työelämässä tupakointipaikka on sosiaalinen tila jossa sielläkin voi tutustua naisiin.

      Eikä pidä muistaa sitä, että tulen pyytäminen tai tupakan pummaaminen on sosiaalisesti hyväksytty tapa tehdä aloite. Kun tarjoaa tytölle tulta tai antaa hänen sytyttää savukkeen, voi samalla alkaa virittelemään muutakin keskustelua alulle. Tupakoimattomat ihmiset sulkevat itseltään nämäkin mahdollisuudet pois ja tupakkamies korjaa potin.

      Kannattaa katsella ympärilleet. Kummat ovat niitä naisettomia ATMiä, tupakoivat jääkiekkoilijat vai tupakoimattomat nörtit?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe