Mikä sinut

saa uskomaan

että elämäsi olisi viikon kuluttua erilaista = parempaa kuin tänä perjantaina?

8

247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellastella

      Hullu epätoivo.

    • miiiiiiiiies30

      Tiettyjen osakkeiden raketinomainen nousu pörssissä.

      • 8+11

        GO GO GO KONE FUCK I LOST EVERYTHING


    • Eipä oikeastaan mikään kun näyttää siltä että samanlaista se tulee olemaan myös silloin eli yksin olemista. No mikä saisi sitten uskomaan, kohtaamalla samanhenkisen vapaan naisen. Mutta se ei varmaan tapahdu ainakaan viikon sisään, sitä voin sanoa jo melko varmaksi, ei kuitenkaan 100% pysty ennen kuin samaan aikaan ensi viikolla mitä on tapahtunut.

    • Jeanne d'Arc

      Näin näyn, jossa oli kirkas valo.
      Se oli diskopallo
      se oli rovio.
      En jaksa enää.
      Olen paha paha paha
      palan! olen pyhä
      ja yksin.

    • 7687687687876

      Ei mikään.

    • saa uskomaan

      mitä aiot tänään lauantaina tehdä, jotta elämäsi olisi toisenlaista ensi perjantaina? Vai oletko tyytyväinen siihen mitä se on ollut tänään? Et edes halua muutosta? Sehän on se helppo vaihtoehto, koska jos haluaa saada samaa kuin ennenkin niin pitää vain tehdä samaa kuin ennenkin (ja päinvastoin: jos haluaa saada muuta kuin ennen niin pitää tehdä jotain toisin).

      No, mutta onhan tässä sunnuntai, maanantai, tiistai, keskiviikko ja torstai-ilta vielä jäljellä. Varmaan niiden aikana joku ihme tapahtuu eikä ensi perjantaina tarvitse enää istua yksin netissä....

    • Jätkä 25

      Mitä tahansahan voi tapahtua ihmiselle nyt ensi viikolla, tiedä vaikka huomennakin? Tähän pätee minun mielestä tosi hyvin Forrest Gump -elokuvan sanonta: "elämä on kuin suklaarasia, ikinä et tiedä mitä voit saada" x) Se että sanoo ettei muka mitään parempaa voisi ensi viikolla sattua, taitaa semmoinen mies muutenkin omata aika negatiivisen elämänasenteen. Eikai siinä tapauksessa ehkä voikkaan, jos tosissaan sitten noin uskoo :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      330
      11091
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      54
      2272
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      164
      1859
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1354
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1349
    Aihe