Musiikkimaun merkitys?

20+14=34

Kuinka suuri merkitys yhteisellä musiikkimaulla on parinvalinnassanne? Voisitteko seurustella miehen/naisen kanssa joka kuuntelen TODELLA HIRVEÄÄ PASKAA!

23

473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bfddbfdfba

      No itse ainakin kuuntelen varmaan monen mielestä tuollaista "hirveää paskaa" olevaa musiikkia, joten en voisi kuvitella että hylkäisin jonkin naisen vain pelkästään hänen musiikkimakunsa takia. On olemassa jonkin verran sellaista musiikkia mitä en suostu kovin pitkään kuuntelemaan joten ehkä tuosta jotain riitaa/kinaa voisi suhteessa tulla, mutta en usko että se sentään eroon johtaisi.

      • iotgyhcgj

        ei haittais mua jos ei tarvis usein altistua skeidalle. junttia vaatia samaa musamakua. teinimäistä.


      • 26t 43wt6qazzzt t
        iotgyhcgj kirjoitti:

        ei haittais mua jos ei tarvis usein altistua skeidalle. junttia vaatia samaa musamakua. teinimäistä.

        toisille musiikki merkitsee enemmän, toisille ei. teinimäistä syytellä toisia sen perusteella.


    • ellastella

      Ei mua haittais vaikka mies kuuntelis "todella hirveää paskaa": onhan korvakuulokkeet keksitty.

      Mikä sun mielestä on "todella hirveää paskaa" ja miksi se sua haittais jos joku muu sitä kuuntelee?
      Eihän edes rakastuneilla ole yhteiset korvat, vaan molemmilla omat. Hä?

      • m30.

        Ei tartte olla samanlaiset musiikkimaut, mutta se kyllä oikeasti hiukan haittaa, jos toinen kuuntelee toisen puoliskon mielestä "todella hirveää paskaa". Ajattele mitä se tarkoittaa esimerkiksi kaveripiirin illanistujaisissa; toinen hyvä kun pystyy paikoillaan istumaan, kun porukka luukuttaa isolla volumella jotain "todella hirveää paskaa". Vähemmästäkin syntyy kännisiä perheriitoja.


      • ES
        m30. kirjoitti:

        Ei tartte olla samanlaiset musiikkimaut, mutta se kyllä oikeasti hiukan haittaa, jos toinen kuuntelee toisen puoliskon mielestä "todella hirveää paskaa". Ajattele mitä se tarkoittaa esimerkiksi kaveripiirin illanistujaisissa; toinen hyvä kun pystyy paikoillaan istumaan, kun porukka luukuttaa isolla volumella jotain "todella hirveää paskaa". Vähemmästäkin syntyy kännisiä perheriitoja.

        No sit mua haittaisi jos mun olisi pakko kuunnella sitä "todella hirveää paskaa" ja se haittais paljon. Ajattelin, että se toinen kuuntelisi sitä kakkaansa vain korvakuulokkeilla.


      • q2364q346q2
        ES kirjoitti:

        No sit mua haittaisi jos mun olisi pakko kuunnella sitä "todella hirveää paskaa" ja se haittais paljon. Ajattelin, että se toinen kuuntelisi sitä kakkaansa vain korvakuulokkeilla.

        Hyvä ella! Tunkekoot kakkansa omiin korviinsa, muttei mun!


      • sir_eino

        Koska luukutan tuota "hirveää paskaa" niin kovaa kun äänentoistolaitteistosta lähtee. Siksi se haittaa jos nainen ei siedä yhtään samoja bändejä.


    • 62376w365t4w2

      No musiikkimaku kertoo jonkin verran persoonasta. Eli jos nainen kuuntelis jotain mun mielestä "hirveetä paskaa" niin samalla se kertois että sillä on persoonassa joku puoli minkä on mun mielestä "hirveetä paskaa". Sitten tietysti riippuu siitä että onko muut puolet niin hyviä/vahvoja että ne kumoaa tuon yhden "heikkouden".

      • hjklöäölkjhgfds

        Mee hoitoon.


    • Ei mitään merkitystä

      Jos nainen on hyvännäköinen, saa minun puolestani kuunnella minkälaista paskaa tahansa.

    • 9+2

      En kuvittelisi että hylkäisin ketään musiikkimaun perusteella. Suhteissa joissa olen ollut meillä on ollut tosi samanlainen musiikkimaku, eli lähes kaikkea mutta laatua.

      Jos nyt kuvittelen, niin itseäni kyllä ärsyttäisi jos toinen koko ajan kuuntelisi jotain varsinaista pop-musaa tai jo toinen kuuntelisi vain yhden tyyppistä musiikkia. Mutta hankala kuvitella että sen takia kokonaan hylkäisi.

    • Mun täytyy sanoa että jos mä kuulen räppiä tai hiphoppia niin aika äkkiä sanon vastaan ja pistän musan kiinni. Kehoitan ainakin kuuntelemaan korvalapuilta sitä. Ihan oikeasti mä en pidä siitä yhtään, mutta muut genret sitten menee.

      Mutta kuitenkin voisin jos kuuntelee tuota niin että ei minulle sitä kuunteluta.

    • Mastodontti28

      merkitys. Musiikki on itselleni rakkain asia maailmassa.
      Elokuvista ja sarjoista on myös hyvä tietää paljon.
      Niin ja kirjallisuudesta.
      Sekä taiteesta noin muutenkin.

      Tyttö joka seuraa idolsia ja katsoo salkkareita, eikä tiedä oikeasta musiikista mitään, voi suksia omaan vittuunsa keekoilemaan ja miettimään, että mikä meni vikaan kun ei neitsyt ja nuori gimma kelpaa. Kyllähän sellaisen päällä voi ähkiä jonkun tunnin ja opettaa asioita kaikesta maan ja kuun välistä, mutta ei se toimi pitkällä juoksulla, ei.

      TODELLA HIRVEÄÄ PASKAA voi olla mikä vain, sehän riippuu ihan ihmisistä, korvista, fiiliksistä ja tunteista. Musiikki nimittäin koskettaa ja puhuttelee.
      Pakko siis kuunnella mitä yksilöllä on Ipodissaan ja mitä hän on valmis kuuntelemaan ja vastaanottamaan.

      • dfghjjklölökjhgfds

        Hmm.
        Kuka oot?


      • Gordon Gekko

        Vähän sama juttu. Jos nainen kuuntelee ihan erilaista musiikkia, tykkää jostain BB:stä yli kaiken, eikä lue kirjoja, niin parempi että tiemme eroavat suht pikasesti. Nämä mieltymykset kertovat yleisestikin jotain persoonasta, vähän hankala sanoa tarkkaan mitä. Ainakaan kuulostamatta snobilta.


    • "If you're not into metal, you are not my friend"

      • sir_eino

        Katsohan. Samaa mieltä.


    • Höh! Eihän

      useimmilla ihmisillä (varsinkaan naisilla) ole mitään musiikkimakua. Kuuntelevat vain sitä mitä radiosta tulee.

    • mutta ei teinimusaa

      Itselläni on melko laaja musiikkimaku, mutta räppi ja se paska mitä NRJ ja muut teiniradiot soittavat ei kyllä uppoa. Ei minua haittaa vaikka nainen myös noita kuuntelisi, mutta silloin saa kyllä olla nuo kuulokkeet naisen korvilla. Uskon että yhteisille automatkoille löytyy jokin sellainen kanava jota molemmat voivat kuunnella ja joka ei ole NRJ tai mikään mukaan noista teiniasemista.

    • t5t5t5t5t5

      Sellaiset jotka luulee että heillä on hyvä musiikkimaku ovat oikeasti aika ajoittuneita eri genrejen suhteen. Ammattimuusikot taas ymmärtää kaikkea musiikkia just musiikillisen älykkyyden/kehittymisen vuoksi.

      • muzak magick

        Eli ammattimuusikoilla ei ole omasta mielestään hyvä musiikkimaku, niinkö? Mä en ole ammattimuusikko mutta kuuntelen montaa eri "genreä", oikeastaan kaikki käy, jos on hyvää, mutta ei se sitä tarkoita että kaikesta pitäisi pitää, joka genrestä löytyy tolkuton kasa roskaa millä ei viitsi korviaan saastuttaa.


    • atm4life

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      330
      11091
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      54
      2272
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      164
      1859
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1354
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1349
    Aihe