Kun " SE OIKEA" löytyy niin sitten ...

Kunnon Mies

Tämän palstan väki kiukuttelee ja " tuskailee" kun ei ole sydänystävää. Mitä uskotte että sinulle ja
elämällesi tapahtuisi jos kohtaisit ihmisen jonka kanssa sydämesi löisi samaan tahtiin?
No tietenkin yksinäisyys päättyisi ja elämällä olisi enempi sisältöä ja tarkoitusta.

13

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wywsrya

      Tuo "se oikea" -fantasia estää ihmisiä löytämästä ketään. "Sitä oikeaa" ei ole kuin sun kuvitelmissasi, kunnon mies.

    • Wish upon a star

      Sitten maksat lainat pois, lopetan tuon paskaduunin, muutan ulkomaille, ryhdyn säveltäjäksi kuten olen aina haaveillut, saan kauniin ulkomaisen vaimon ja aurinko paistaa aina ja elämä hymyilee, sitten kun voitan lotossa niin sitten...

    • Mikäli kohtaan kiinnostavan henkilön jonka kanssa suurinpiirtein kaikki natsaa, niin suunnitelmia on tulevaisuutta ajatellen mitä voisi tehdä. Mutta se jääköön vielä arvoitukseksi mitä ne on, kun se ei ole ajankohtainen.

    • ellastella

      Sitten kun/jos löydän miehen, voin kokea että minusta voi pitää, että olen kuin muutkin ihmiset ja että olen nainen enkä vain jokin epäkelpo.

      Onhan sillä oikeasti merkitystä, että ihminen tulisi hyväksytyksi vastakkaisen sukupuolen silmissä (edes yhden silmissä) ja kai useimmat ihmiset kaipaavat läheisyyttä yms.

      Sitä kuolee kun on yksin kauan, aina. Pettyy elämään.

      • Epäkelpo mies

        Samaa mieltä


      • Me

        jos se oikea menetetty?


      • 4326t3q2tq6t
        Me kirjoitti:

        jos se oikea menetetty?

        C'mon. Lopettakaa noi "se oikea" jutut. Ei ole olemassa vain yhtä "sitä oikeaa". Niitä on useita. Jos yksi katoaa niin toinen etsitään tilalle eikä aletaan haikailemaan menneitä.


      • 34o53oöihoöiu3h45o
        4326t3q2tq6t kirjoitti:

        C'mon. Lopettakaa noi "se oikea" jutut. Ei ole olemassa vain yhtä "sitä oikeaa". Niitä on useita. Jos yksi katoaa niin toinen etsitään tilalle eikä aletaan haikailemaan menneitä.

        Kukaan ei ole täydellinen mutta maailmassa on monia naisia/miehiä joita voisi rakastaa jos ei ole turhan tiukkapipoinen.


      • Me
        34o53oöihoöiu3h45o kirjoitti:

        Kukaan ei ole täydellinen mutta maailmassa on monia naisia/miehiä joita voisi rakastaa jos ei ole turhan tiukkapipoinen.

        ihminen on yksilö ja ei kuka voi korvaa ketä.... Aamen!


      • Maailman valo
        Me kirjoitti:

        ihminen on yksilö ja ei kuka voi korvaa ketä.... Aamen!

        Täytyy vaan sopeutua. Muotoutua uudelleen. Muuttua toiseksi. Kuolla itse. Unohtaa. Elää... ehkä vähän, ehkä vaillinnaisesti, ehkä kituen, ehkä "väärin"... sitä se on.


      • q3y5yh3e
        Maailman valo kirjoitti:

        Täytyy vaan sopeutua. Muotoutua uudelleen. Muuttua toiseksi. Kuolla itse. Unohtaa. Elää... ehkä vähän, ehkä vaillinnaisesti, ehkä kituen, ehkä "väärin"... sitä se on.

        Kuvitelmat siinä kuolee. Ihmiset jotka ripustaa elämänsä toisen varaan ovat heikkoja. Moni on.


      • Me
        q3y5yh3e kirjoitti:

        Kuvitelmat siinä kuolee. Ihmiset jotka ripustaa elämänsä toisen varaan ovat heikkoja. Moni on.

        on sosiaalinen olento... niinpä meidän pitäisi pyrkiä jalostamaan itseämme hyvällä tiedolla....ei meille yksinäisyys tekee hyvää... sillä meidän tarkoitus elää yhdessä.
        Sitä voi kutsua heikkoudeksi, mutta se on meidän kohtalo... niin hyvässä kuin pahassakin...


      • Maailman valo
        Me kirjoitti:

        on sosiaalinen olento... niinpä meidän pitäisi pyrkiä jalostamaan itseämme hyvällä tiedolla....ei meille yksinäisyys tekee hyvää... sillä meidän tarkoitus elää yhdessä.
        Sitä voi kutsua heikkoudeksi, mutta se on meidän kohtalo... niin hyvässä kuin pahassakin...

        Ihminen on sosiaalinen olento. Siinäpä se. Todellisuus ja epätodellisuus. Heikkous, vahvuus, hyvä, paha... kaikki.

        Älä kiusaa mua, Me.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe