Mitä on tapahtunut, miksi hiukset ajettu?
Jos kyseessä syöpä, olen todella pahoillani, mutta ylpeä että hän esiintyy ruudussa ilman hienoa hiuspehkoaan.Vahva ihminen.
Hyvännäköinen nainen myös lyhyttukkaisena, ei siinä mitään!
Jos kyseessä syöpä, olen todella pahoillani, mutta ylpeä että hän esiintyy ruudussa ilman hienoa hiuspehkoaan.Vahva ihminen.
Hyvännäköinen nainen myös lyhyttukkaisena, ei siinä mitään!
Vastaukset 6
Vanhimmat
Kyseessä todennäköisesti syöpä, koska laihtunut huomattavasti. Harmi, että kaunis tukka hävisi..nyt näyttää kuin olis suoraan naisvankilasta tulossa.
Ei olisi syöpää, vaan että Anne olisi muuten vain leikkauttanut hiuksensa lyhyiksi.
Ihmettelin ja kaipailinkin, että minne Anne on kadonnut ja en heti meinanut uskoa silmiäni, kun hiukset olivat lyhentyneet niistä pitkistä ja kauniista hiuksista.
Olen täysin samaa mieltä, että Anne on tosi kaikin puolin älyttömän kaunis ja hyvän näköinen nainen.
Toivottavasti Anne kasvattaa takaisin kauniit pitkät hiuksensa ja että saamme nähdä hänet myös jatkossa illan sää lähetyksissä, varmaan moni toivoo samaa.
Toivotaan kaikkea hyvää Annelle.
Oletteko pöljiä? Tukkahan on leikattu lyhyeksi. Syöpähoidoissa se lähtee kokonaan - siis klaniksi asti.
Luuletko että töihin palataan suoraan sädehoidosta ja/tai sytostaattihoidoista? Ei, vaan tukka on juuri keskimäärin tuon pituinen kun sairaus"loma" loppuu.
Ja tiedoksi: tällä palstalla on tarkoitus keskustella SÄÄSTÄ eikä henkilöistä ja heidän mahdollisista sairauksistaan!!
Mun mielestä Anne on vain kauniimpi kuin koskaan!
Hyvä Anne!!
Pidä linjasi... Terhi ja Anne .... upeat sisarukset
Vanha ketju, mutta tähän kannattaa tehdä yksi tärkeä tarkennus: julkisesti saatavilla olevista luotettavista tiedoista ei näytä löytyvän vahvistusta sille, että Anne Borgström olisi sairastanut syöpää.
Pelkästä hiustyylistä, laihtumisesta, poissaoloista tai muista ulkonäön muutoksista ei voi päätellä ihmisen sairautta. Terveysasioissa olisi hyvä erottaa toisistaan se, mitä henkilö itse tai luotettava lähde on vahvistanut, ja se, mikä perustuu vain netissä syntyneeseen arvailuun.
Kirjoitin aiheesta tarkemmin ja kokosin siihen, mitä asiasta oikeasti voidaan sanoa julkisten tietojen perusteella:
https://suomitrend.fi/anne-borgstrom-syopa/
Eli tässä tapauksessa syöpää ei mielestäni pitäisi esittää faktana ilman luotettavaa vahvistusta.