Olin treffeillä jonkun aika sitten ja olin vähän hämmästynyt.... nimittäin treffikumppani käynyt miesten WC:ssa vähintään 5-6 kerta treffien aikana (joka kesti 3 tuntia). Kyllä hän juonut olutta niin kuin suomalaiset miehet juo yleensä.... mutta 5-6 kerta?
Jälkeenpäi ajattelu, että johtuiko se :
1) sairaudesta?
2) käynyt vilkaisemassa kasvojan? (kyllä hän on fruittis)
Olen melkein absolutisti, juon alkoholia todella harvoin.... siis ei oo henkilokohtaisia kokemuksia, hih! :)))
Kysyin vaikka vähän nolottaa... :)
17
434
Vastaukset
- Me
En arvostelee kyseisen miehen vaan olen hämmästynyt, koska käytös oli poikkeava.
- .....
Jos sillä oli maha ripulilla?
- Me
..... kirjoitti:
Jos sillä oli maha ripulilla?
ehkä hänellä virtsatietulehdus tai diabetes....?
Kuinka usein miehet käy wc:ssa jos juovat olutta ?
- 426t24w6t
Niiskutteliko nenää tullessaan. Ehkä kävi vähän "puuteroimassa" nokkaansa.
- pervo-peenis
Olit nii hottis et sen oli pakko käydä ain välil runkkaamassssa!!
- Maailman valo
Googlaa sana "suomen kielioppi". Opettele se ulkoa ja tuu sit uudestaan tänne, jos sulla on jotain asiaa. En enää kestä suaaaaaaaa!!!!!!!!
- Me
Olen ulkomaalainen, hih! ;)))
- Maailman valo
Me kirjoitti:
Et ole ulkomaalainen. Olet oranssi avaruusolento, jonka antenneissa on vikaa!
- Don Johnson
Me kirjoitti:
Mistä päin maailmaa olet kotoisin?
- a
ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä tai virtsatietulehdus. Ei olut noin paljoa kuseta, ellette litratolkulla vetäneet.
- Me
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä? - voi ihan hyvin olla
Me kirjoitti:
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä?Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi) - Me
voi ihan hyvin olla kirjoitti:
Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi)Kyllä elämän aikana oppii vaikka mitä :)
- 16+7
kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit.
- Me
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :) - ++
Me kirjoitti:
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :)Ehkä odottaa vielä muitakin treffejä ja tekstailee veskissä, onhan näitä sarjadeittaajia
n. 3 lonkeron jälkeen mulla menee pari tuntia että pitää käydä kusella vartin välein. Hemmetin hankalaa, saa pirun tarkkaan kattoa missä juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san795953- 1242391
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252178Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri712161Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302148Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a651576- 741510
- 391305
Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81291Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291279