Olin treffeillä jonkun aika sitten ja olin vähän hämmästynyt.... nimittäin treffikumppani käynyt miesten WC:ssa vähintään 5-6 kerta treffien aikana (joka kesti 3 tuntia). Kyllä hän juonut olutta niin kuin suomalaiset miehet juo yleensä.... mutta 5-6 kerta?
Jälkeenpäi ajattelu, että johtuiko se :
1) sairaudesta?
2) käynyt vilkaisemassa kasvojan? (kyllä hän on fruittis)
Olen melkein absolutisti, juon alkoholia todella harvoin.... siis ei oo henkilokohtaisia kokemuksia, hih! :)))
Kysyin vaikka vähän nolottaa... :)
17
415
Vastaukset
- Me
En arvostelee kyseisen miehen vaan olen hämmästynyt, koska käytös oli poikkeava.
- .....
Jos sillä oli maha ripulilla?
- Me
..... kirjoitti:
Jos sillä oli maha ripulilla?
ehkä hänellä virtsatietulehdus tai diabetes....?
Kuinka usein miehet käy wc:ssa jos juovat olutta ?
- 426t24w6t
Niiskutteliko nenää tullessaan. Ehkä kävi vähän "puuteroimassa" nokkaansa.
- pervo-peenis
Olit nii hottis et sen oli pakko käydä ain välil runkkaamassssa!!
- Maailman valo
Googlaa sana "suomen kielioppi". Opettele se ulkoa ja tuu sit uudestaan tänne, jos sulla on jotain asiaa. En enää kestä suaaaaaaaa!!!!!!!!
- Me
Olen ulkomaalainen, hih! ;)))
- Maailman valo
Me kirjoitti:
Et ole ulkomaalainen. Olet oranssi avaruusolento, jonka antenneissa on vikaa!
- Don Johnson
Me kirjoitti:
Mistä päin maailmaa olet kotoisin?
- a
ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä tai virtsatietulehdus. Ei olut noin paljoa kuseta, ellette litratolkulla vetäneet.
- Me
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä? - voi ihan hyvin olla
Me kirjoitti:
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä?Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi) - Me
voi ihan hyvin olla kirjoitti:
Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi)Kyllä elämän aikana oppii vaikka mitä :)
- 16+7
kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit.
- Me
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :) - ++
Me kirjoitti:
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :)Ehkä odottaa vielä muitakin treffejä ja tekstailee veskissä, onhan näitä sarjadeittaajia
n. 3 lonkeron jälkeen mulla menee pari tuntia että pitää käydä kusella vartin välein. Hemmetin hankalaa, saa pirun tarkkaan kattoa missä juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei874016Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071842- 1131179
- 1011133
- 751013
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate166905- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22781