Olin treffeillä jonkun aika sitten ja olin vähän hämmästynyt.... nimittäin treffikumppani käynyt miesten WC:ssa vähintään 5-6 kerta treffien aikana (joka kesti 3 tuntia). Kyllä hän juonut olutta niin kuin suomalaiset miehet juo yleensä.... mutta 5-6 kerta?
Jälkeenpäi ajattelu, että johtuiko se :
1) sairaudesta?
2) käynyt vilkaisemassa kasvojan? (kyllä hän on fruittis)
Olen melkein absolutisti, juon alkoholia todella harvoin.... siis ei oo henkilokohtaisia kokemuksia, hih! :)))
Kysyin vaikka vähän nolottaa... :)
17
427
Vastaukset
- Me
En arvostelee kyseisen miehen vaan olen hämmästynyt, koska käytös oli poikkeava.
- .....
Jos sillä oli maha ripulilla?
- Me
..... kirjoitti:
Jos sillä oli maha ripulilla?
ehkä hänellä virtsatietulehdus tai diabetes....?
Kuinka usein miehet käy wc:ssa jos juovat olutta ?
- 426t24w6t
Niiskutteliko nenää tullessaan. Ehkä kävi vähän "puuteroimassa" nokkaansa.
- pervo-peenis
Olit nii hottis et sen oli pakko käydä ain välil runkkaamassssa!!
- Maailman valo
Googlaa sana "suomen kielioppi". Opettele se ulkoa ja tuu sit uudestaan tänne, jos sulla on jotain asiaa. En enää kestä suaaaaaaaa!!!!!!!!
- Me
Olen ulkomaalainen, hih! ;)))
- Maailman valo
Me kirjoitti:
Et ole ulkomaalainen. Olet oranssi avaruusolento, jonka antenneissa on vikaa!
- Don Johnson
Me kirjoitti:
Mistä päin maailmaa olet kotoisin?
- a
ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä tai virtsatietulehdus. Ei olut noin paljoa kuseta, ellette litratolkulla vetäneet.
- Me
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä? - voi ihan hyvin olla
Me kirjoitti:
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä?Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi) - Me
voi ihan hyvin olla kirjoitti:
Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi)Kyllä elämän aikana oppii vaikka mitä :)
- 16+7
kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit.
- Me
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :) - ++
Me kirjoitti:
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :)Ehkä odottaa vielä muitakin treffejä ja tekstailee veskissä, onhan näitä sarjadeittaajia
n. 3 lonkeron jälkeen mulla menee pari tuntia että pitää käydä kusella vartin välein. Hemmetin hankalaa, saa pirun tarkkaan kattoa missä juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121132
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig231978Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786