Kysyin vaikka vähän nolottaa... :)

Me

Olin treffeillä jonkun aika sitten ja olin vähän hämmästynyt.... nimittäin treffikumppani käynyt miesten WC:ssa vähintään 5-6 kerta treffien aikana (joka kesti 3 tuntia). Kyllä hän juonut olutta niin kuin suomalaiset miehet juo yleensä.... mutta 5-6 kerta?
Jälkeenpäi ajattelu, että johtuiko se :
1) sairaudesta?
2) käynyt vilkaisemassa kasvojan? (kyllä hän on fruittis)

Olen melkein absolutisti, juon alkoholia todella harvoin.... siis ei oo henkilokohtaisia kokemuksia, hih! :)))

17

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

      En arvostelee kyseisen miehen vaan olen hämmästynyt, koska käytös oli poikkeava.

      • .....

        Jos sillä oli maha ripulilla?


      • Me
        ..... kirjoitti:

        Jos sillä oli maha ripulilla?

        ehkä hänellä virtsatietulehdus tai diabetes....?

        Kuinka usein miehet käy wc:ssa jos juovat olutta ?


    • 426t24w6t

      Niiskutteliko nenää tullessaan. Ehkä kävi vähän "puuteroimassa" nokkaansa.

    • pervo-peenis

      Olit nii hottis et sen oli pakko käydä ain välil runkkaamassssa!!

    • Maailman valo

      Googlaa sana "suomen kielioppi". Opettele se ulkoa ja tuu sit uudestaan tänne, jos sulla on jotain asiaa. En enää kestä suaaaaaaaa!!!!!!!!

      • Me

        Olen ulkomaalainen, hih! ;)))


      • Maailman valo
        Me kirjoitti:

        Olen ulkomaalainen, hih! ;)))

        Et ole ulkomaalainen. Olet oranssi avaruusolento, jonka antenneissa on vikaa!


      • Don Johnson
        Me kirjoitti:

        Olen ulkomaalainen, hih! ;)))

        Mistä päin maailmaa olet kotoisin?


    • a

      ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä tai virtsatietulehdus. Ei olut noin paljoa kuseta, ellette litratolkulla vetäneet.

      • Me

        // ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
        1) kuralla ?
        2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä?


      • voi ihan hyvin olla
        Me kirjoitti:

        // ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
        1) kuralla ?
        2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä?

        Kuralla=maha sekaisin, ripuli
        Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi)


      • Me
        voi ihan hyvin olla kirjoitti:

        Kuralla=maha sekaisin, ripuli
        Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi)

        Kyllä elämän aikana oppii vaikka mitä :)


    • 16+7

      kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit.

      • Me

        //kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //

        Hän odottanut treffit todella pitkän :)


      • ++
        Me kirjoitti:

        //kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //

        Hän odottanut treffit todella pitkän :)

        Ehkä odottaa vielä muitakin treffejä ja tekstailee veskissä, onhan näitä sarjadeittaajia


    • n. 3 lonkeron jälkeen mulla menee pari tuntia että pitää käydä kusella vartin välein. Hemmetin hankalaa, saa pirun tarkkaan kattoa missä juo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe