vanha profiilit

vai eikö onnistunut

ihmetyttää, onko rima korkea kun haku päällä vuosikausia.

12

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,...,.....

      Rima on korkealla.

      • Pykälä alas, tai 2

        Sitä ois syytä pudottaa piirun verran, jos ei halua kiikkua keinustuolissa vanhana yksin ;)


      • Kniiih

        Joo. Yleensä suhteettoman korkealla siihen nähden, mitä itsellä on tarjottavana. Pelkkä vaatiminen ei tarkoita sitä, että tulisi sen vaatimansa joskus saamaan.


    • m25v

      Niiin,mutta mitäs jos onkin kyseessä sydämmen kategoria,ei halua ketä vaan sen "oikean".
      Siitä ei vaan voi tinkiä,enemmin yksin kuin kulissit pystyssä 20 vuotta ja sitten eroaa.
      Ja taas on yksin,säretty ja yksin.

    • Kai se rima sitten on liian korkealla, kun kriteerinä on nainen, joka on niin kiinnostunut että tekee ensimmäisen siirron (=aloitteellinen nainen).

      • 9+11

        Samaa haen itsekin. Olen toki ollut aloitteellinen ja myös kiinnostunut useammastakin naisesta tapaamisenkin perusteella. Mutta eihän mikään homma toimi tai myöskään oma kiinnostus jatku jos vastapuolelta ei tarpeeksi kiinnostusta löydy jatkoa ajatellen. Kyllä minä haen myös naista, joka omalla tekemisellään tuo esille sitä omaa kiinnostustaan. Eli aloitteellisuuden pitää olla molemminpuolista.

        Voin myöntää olleeni vapailla markkinoilla jo pidempään, mutta en koe, että rimani olisi jotenkin korkealla tai ettenkö kykenisi sitoutumaan. Kyse on ihan yksinkertaisesti siitä, että ei ole sattunut kohtaamaan sellaista toista ihmistä, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista pidemmällä ajatuksella. Mielestäni on jotenkin outo ajattelumalli tämä, mitä usein ajatellaan, että kauan hakeneella olisi korkeat kriteerit, sopimaton parisuhteeseen ja ties mitä kaikkea. Joillakin kestää kohdata se oikea ihminen kauemmin. Eihän se ole mikään yksinkertainen asia tai ei kai täällä muuten kukaan olisi ilman kumppania :) En ole hakemassa suhdetta vain sen vuoksi, että pitäisi joku olla. Minulle kuitenkin riittää varsin tavallinen nainen.


      • Mies 36
        9+11 kirjoitti:

        Samaa haen itsekin. Olen toki ollut aloitteellinen ja myös kiinnostunut useammastakin naisesta tapaamisenkin perusteella. Mutta eihän mikään homma toimi tai myöskään oma kiinnostus jatku jos vastapuolelta ei tarpeeksi kiinnostusta löydy jatkoa ajatellen. Kyllä minä haen myös naista, joka omalla tekemisellään tuo esille sitä omaa kiinnostustaan. Eli aloitteellisuuden pitää olla molemminpuolista.

        Voin myöntää olleeni vapailla markkinoilla jo pidempään, mutta en koe, että rimani olisi jotenkin korkealla tai ettenkö kykenisi sitoutumaan. Kyse on ihan yksinkertaisesti siitä, että ei ole sattunut kohtaamaan sellaista toista ihmistä, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista pidemmällä ajatuksella. Mielestäni on jotenkin outo ajattelumalli tämä, mitä usein ajatellaan, että kauan hakeneella olisi korkeat kriteerit, sopimaton parisuhteeseen ja ties mitä kaikkea. Joillakin kestää kohdata se oikea ihminen kauemmin. Eihän se ole mikään yksinkertainen asia tai ei kai täällä muuten kukaan olisi ilman kumppania :) En ole hakemassa suhdetta vain sen vuoksi, että pitäisi joku olla. Minulle kuitenkin riittää varsin tavallinen nainen.

        Niin, omalta kohdaltani ainakin kyse on siitä, että en ihastu helposti. Olen tavannut useitakin naisia, jotka olisivat täyttäneet kriteerini ja lisäksi olleet kiinnostuneita minusta, mutta mitään kunnollista ihastumisen tunnetta ei vain ole syntynyt. Enkä tarkoita sitä, että odottelisin jotain maailmoja mullistavaa tunnemyrskyä - vähempikin riittäisi. Mutta eihän siinä silloin auta muu kuin katsella taas elämää eteenpäin. Pelkältä järkipohjalta en suhteeseen lähde.


      • Mies 28v
        Mies 36 kirjoitti:

        Niin, omalta kohdaltani ainakin kyse on siitä, että en ihastu helposti. Olen tavannut useitakin naisia, jotka olisivat täyttäneet kriteerini ja lisäksi olleet kiinnostuneita minusta, mutta mitään kunnollista ihastumisen tunnetta ei vain ole syntynyt. Enkä tarkoita sitä, että odottelisin jotain maailmoja mullistavaa tunnemyrskyä - vähempikin riittäisi. Mutta eihän siinä silloin auta muu kuin katsella taas elämää eteenpäin. Pelkältä järkipohjalta en suhteeseen lähde.

        Joo, "riman korkeus" on huono termi. Pitäisi etsiä sopivaa.

        Omalla kohdallani riman voisi kai sanoa olevan melko korkealla, mutta sille en voi mitään. Käytännön elämänkokemus on näyttänyt ja erilaiset persoonallisuusanalyysit tukeneet sitä, että olen ihminen, joka tarvitsee kumppanin, jonka kanssa on harvinaisen pitkälle yhtenevät elämänarvot ja ajatusmaailma. Jos niitä ei löydy, täyttä luottamusta ei vaan synny, eikä suhdekaan voi silloin toimia.

        Mieluummin etsin oikeaa kuin yritän tyytyä johonkin, minkä en usko toimivan. Muutaman sopivan olen tavannut, mutta he ovat olleet varattuja.


      • tättärää-_
        Mies 28v kirjoitti:

        Joo, "riman korkeus" on huono termi. Pitäisi etsiä sopivaa.

        Omalla kohdallani riman voisi kai sanoa olevan melko korkealla, mutta sille en voi mitään. Käytännön elämänkokemus on näyttänyt ja erilaiset persoonallisuusanalyysit tukeneet sitä, että olen ihminen, joka tarvitsee kumppanin, jonka kanssa on harvinaisen pitkälle yhtenevät elämänarvot ja ajatusmaailma. Jos niitä ei löydy, täyttä luottamusta ei vaan synny, eikä suhdekaan voi silloin toimia.

        Mieluummin etsin oikeaa kuin yritän tyytyä johonkin, minkä en usko toimivan. Muutaman sopivan olen tavannut, mutta he ovat olleet varattuja.

        No pitipäs sattua, että varattuja. Miten se on mahdollista, että usea on ollut toisen oma.


    • .

      Kuitenkin löysin livestä seurustelukumppanin jonka kanssa välit erkanivat hänen muutettua työn perässä toiselle paikkakunnalle. Nyt ajattelin tehdä uuden profiilin ja kokeilla joskos netistä tällä kertaa löytyisi joku mukava tyyppi. Samat miehet joiden kanssa kävin treffeillä neljä vuotta sitten!!! :O
      Enpäs laitakaan profiilia, pitäydyn livessä. Nämä nettimiehet taitaa kalastella jo huvikseen vuodesta toiseen, kattellaan, eiks juu.

      • .....

        kyllä näin on! Samat pelimiehet siellä on vuodesta toiseen.


    • ei pakolla

      Netti ei sitten kuitenkaan ole mikään ihmiskauppa, jonka hyllyiltä voi poimia omansa heti kun on ilmoituksen väsännyt. Ihmissuhde syntyy tapaamisesta, jos on syntyäkseen. Aika hyvä tuuri pitää olla, että ensimmäinen tavattu ihminen jää siihen loppuiäksi. Joko on käynyt moukan tuuri tai sitten on epätoivo noussut rimaa korkeammalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe