kallupin tynkä

--------------------

ATM, Minkä ikäisen naisen kelpuuttaisit seurusteluun kanssasi? Oma ikäsi?

26

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön ATM

      Mieluiten 16-19-vuotiaan koska sen ikäisenä nainen on kauneimmillaan. Voin kyllä joustaa vaikka kolmeenkymppiin asti jos nainen on onnistunut säilyttämään kauniin ulkonäkönsä ja näkee suurta vaiva ulkonäkönsä eteen.

      • näetkö itse suurta vaivaa ulkonäkösi eteen? oletko hottis?


      • työtön ATM
        kirjoitti:

        näetkö itse suurta vaivaa ulkonäkösi eteen? oletko hottis?

        Näen kohtuu pientä vaivaa enkä silti ole komea tai "hottis".


      • rptprpr
        työtön ATM kirjoitti:

        Näen kohtuu pientä vaivaa enkä silti ole komea tai "hottis".

        Eli toisin sanoen et elä reaalimaailmassa..


    • Älymies 23

      Oma ikä: 23
      Naisen ikä: miel. 35-70v

      • ilmeisestiki

        jakautunu persoonallisuus?


      • .

        on vanhempi kuin 23-vuotias ja on kertonut sen monesti palstalla.


      • 523q
        . kirjoitti:

        on vanhempi kuin 23-vuotias ja on kertonut sen monesti palstalla.

        Niin mutta henkisesti jäänyt 23-vuotiaaksi eikä muutosta näy.


      • .
        523q kirjoitti:

        Niin mutta henkisesti jäänyt 23-vuotiaaksi eikä muutosta näy.

        Sinä olet huono trolli.


      • JOO NIIN
        . kirjoitti:

        on vanhempi kuin 23-vuotias ja on kertonut sen monesti palstalla.

        ON. Älymies on plus 30 vee


    • atm luojan armosta

      olen 26

    • Mies1985

      15-vuotiaan ja siitä ylöspäin. On niin paljon hyviä kokemuksia.

      25.

    • olen 30v

      Oman ikäiset ja muutaman vuoden wanhat akat ovat yleensä jo pahasti rupsahtaneet ja samoin heidän luonne ei kiinnosta yhtään. Joku kokematon 20v olisi parasta mitä minulle voisi sattua, olisi sitä romantiikkaa ja tunnelmaa jota 28v puhkinussitun akan kanssa ei olisi eikä tulisi.

      • 3

        aiotko nyt suoltaa tällä nimimerkillä öisin vai jopa myös päivisin?


      • lopeta jo luuseri

        Ainakin tietää kuka nämä jatkuvat rupsahtaneet puhkinussitut viestit kirjoittaa.


    • Ikä on vain numeroita, jos muuten hyvin menee. Mutta en kuitenkaan sentään ihan äitini ikäistä voi huolia. Eli yli 15v vanhempi niin kieltäydyn.

    • m30.

      En ole kai aito ATM noin siinä mielessä, että minulla on ollut naisia. Kuitenkin se kohtelu, mitä olen naisilta saanut, on ollut ihan aitoa ATM-luokkaa, joten vastaan kyselyyn.

      Ottaisin mielellään seurusteluun 18-32v naisen.

      33-36v nainenkin kävisi, jos nainen
      1) olisi ennalta lapseton
      2) tekisi nopeasti selväksi, että sitoutuminen ja perhe on haaveissa
      3) ymmärtäisi, että kiireellinen aikataulu saattaa aiheuttaa sen, että meillä ei ole heti eikä välttämättä myöhemminkään niitä omakotitaloa, kesämökkiä ja kartanovolvoa, joita hän ystäviensä perheiltä kadehtii
      4) ei olisi mikään sellainen tapaus, joka on nussinut viidenkymmenen tai sadan miehen kanssa, ja sitten etsii viime tipassa jotain tavismiestä vedätettäväksi

      Ihan kaiken ikäisten naisten kanssa olisi tietysti oletuksena se, että jotain tunteitakin syntyy, mutta en usko, että se liittyy ikään juurikaan.

      • kähäkähäkähä

        Kello käy. Sulla on kohta kiire.


      • m30.
        kähäkähäkähä kirjoitti:

        Kello käy. Sulla on kohta kiire.

        Niinpä :(


    • ujomies.

      Kelpuuttaisin seurusteluun 19-26 vuotiaan naisen, ehkä jopa 30vuotiaan jos on nuorekas, lapseton ja kemiat kohtaa.
      Itse olen 21v.

    • olen 24
      20-30, eipä se nyt noista vuosista ole kiinni. Voisin kirjoittaa mitä vaan ja tilanne olisi edelleen ihan sama kuin aikaisemminkin. :D

    • 33

      Minkä ikäisen naisen kelpuuttaisit seurusteluun kanssasi?
      25-40


      Oma ikäsi?
      35

      • vanha-Atm

        Kelpuutan noin 35-42 vuotiaan lapsettoman naisen jonka elämään ei ole kuuluneet
        irtosuhteet, eikä bilettäminen.

        Oma ikä 40


    • 11+12

      34 ja sopivan ikäsiä olisi 25-36 vuotiaat. Tota nuoremmilla ajatusmaailma voi muuttua ja kehittyä hyvinkin radikaalisti. Harvoin 20 vuotiaan ajatusmaailma säilyy loppuelämän ja ei mitään kettutyttöä vaan jaksais. En mä usko mitään 25:sta saavani, mut sen ikäsellä saattas olla jo aivot päässä.

    • nämä tämän

      Toisin kuin tämän palstan paskaiset rumat jo moneen kertaan jätetyt ja petetyt ämmänrähjät kuvittelevat(tietenkin oman kokemustaustansa pohjalta joka on muodostunut niistä miehistä joiden seurassa ja nussittavina nämä naiset ovat pyörineet) en kelpuuttaisi naisekseni ainakaan parikymppistä naista vaan vanhempia. Deittisaiteillekkin laitan alarajan n. 40. No tästä voittekin päätellä että minun on tosivaikea löytää ketään naista johon voisin ihastua myös naisena. Ainoastaan joku vielä hyvän näköinen leskinainen voisi minun kuhdallani tulla kysymykseen, mutta näitähän ei ainakaan suominaisissa ole juuri lainkaan.

    • AT-mies 30v

      12-25v välillä kunhan on hoikka, kaunis ja neitsyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe