Jos saisit toivoa yhden pienen toiveen, joka täyttyisi, niin mitä toivoisit?
Rajoitukset:
- ei seksiä
- ei parisuhdetta
- ei rahaa
- ei omaisuutta yli 10000 euron arvosta
- ei julkisuutta
- ei ulkonäköä
- ei maailmaa muuttavia toiveita, esim. maailmanrauha, loogiset naiset, tai naisia ymmärtävät miehet
Mitä haluaisit?
17
417
Vastaukset
- sano lapamato
Ei näitä kyselyitä!!!!!!!!!!!!!!
Ne on perseestä tai vitusta??????????? - One man 30
Muutama juttu tulee mieleen (ei ihan pieniä)
-Että eräs nainen joka on nykyään suurin piirtein ikäiseni ja hänen sisarensa saisivat viettää iltapäivän äidin kanssa tehden normaaleja juttuja mm. ruokaillen ja astioita pesten. Äiti kuoli kun he olivat lapsia.
-Että eräs nuori nainen ei olisi tappanut itseään koska kärsi syömishäiriöistä ja pelkäsi olevansa kuolettavan ruma
-Että eräs nuori mies ei olisi ottanut yliannostusta sekakäytöllä koska ei uskonut että löytäisi rakkautta elämäänsä
(on noita muitakin...)
Typeriä toiveita, tiedän. - m30.
Haluaisin pitää kädessä tällaista ötökkää
http://www.youtube.com/watch?v=2BMzod4o4Ls&feature=related- yks aksolotli vaan
Voi kakka sun kanssas.
- m30.
yks aksolotli vaan kirjoitti:
Voi kakka sun kanssas.
Mitenkä niin voi kakka? Onko sulla tollanen axolotl vai? Voiko sitä pitää kädessä?
- 6
Toivoisin, että olisin 20 vuotta nuorempi.
- njkfnjk
Haluaisin mennä elämässä kolme vuotta taaksepäin.
Onnistuneesti antaa syväjäädyttää itseni ja herätä sitten uljaassa tulevaisuudessa vuosien päästä, joka itselle tuntuu silmänräpäykseltä :-D
- ATM4EVA.
taidon lähestyä naisia ja olla heidän kanssaan luontevasti. Avainsana luontevasti.
Mennä reilu kymmenen vuotta ajassa taaksepäin jolloin pystyisin toimimaan toisin.
- ellastella
Toivoisin pystyväni kirjoittamaan ehkä jopa enemmän kuin
- seksiä; on ollut pakko pärjätä tähänkin asti, mikäs siinä sitten kärvistellessä haqutaan asti; ainakinsielu palaa roihuten
- parisuhdetta; on ollut pakko pärjätä tähänkin asti, mikäs siinä sitten kärvistellessä loppuun asti; no kyllä mä jotain halausta kaipaisin; mutta jos olisin tosi hyvä kirjoittaja niin sittenhän koko maailma ikään kuin halisi mua... tai vetäisis turpiin, mutta mä en ole niin tarkka siinä, kumpaa
- rahaa; jos edes sen verran että pystyy vuokran maksamaan ja asumaan jossain ja syömään jotain ja vaatteita pitää ihmisellä olla (ja kenkiä)
- omaisuutta; utopistinen ajatus mulle, vaikka oikeastaan "omistan" useita kuolinpesänosakkuuksia, mutta niillähän ei ole mitään käytännön merkitystä
- julkisuutta; musta BB-tyyppi? Aika noloa
- ulkonäköä; oikeastaan kelpaisin yleensä itse itselleni
- maailmaa muuttavia toiveita; nämä ovat niin suuria asioita, vaikka mussa on periaatteessa mailmanparantajan pahaa vikaa, ehkä keskittyisin yksityiskohtiin - Hämärän rajoilta
...parempaa haltijatarta, jolla ei ole puolen sivun listaa toiveiden rajoituksista.
Nyt siis mennään marginaalitoiveiden linjalla. Katsotaanpa. Vanilja-Cokista lähikauppaan ei enää tarvitse toivoa, koska pari päivää sitten huomasin sinne ilmestyneen import-hyllyn (mikä lähikaupassa, etenkin tällaisen takapajulan, on varsin ihmeellistä. Dr Pepper Cherryäkin oli!).
Ehkä toivon vain, että minusta tulisi parempi laulunkirjoittaja. Koska julkisuus ja raha eivät kuuluneet diiliin, minulle sopii vallan mainiosti, että tuotantoni löydetään pöytälaatikosta viikko kuolemani jälkeen, ja joku lahjaton kokoomuspelle perintörahoin ja Hugo Bossin puvuin käärii kaikki tuotot. Minulle riittäisi, että voisin (useammin) itse tuntea tehneeni hyvää jälkeä.- ES
Miten kävi Laitilan Virkistysjuomatehtaan ja geneeristen mitä-ne-oli??!!
- Hämärän rajoilta
ES kirjoitti:
Miten kävi Laitilan Virkistysjuomatehtaan ja geneeristen mitä-ne-oli??!!
Coca-Cola Vanilla on harvoja poikkeuksia, joihin sorrun. Kyseinen tuote on saatanallinen monellakin tapaa. Monikansallisen riistokorporaation ohella iso miinus on järjetön amerikkalainen (sillä kaikki paha on sieltä) tapa käyttää sokerin sijaan makeutusaineena high-fructose corn syrupia, minkä terveysvaikutukset lienevät sitä luokkaa, että yhtä hyvin voisivat perkeleet makeuttaa herkkunsa uraanilla.
MUTTA KUN SE VAIN ON NIIN HYVÄÄ! Miten hyvää se olisikaan oikealla sokerilla ja eettisellä valmistajalla, en uskalla edes ajatella.
Tosin lähiaikoina on testissä vieläkin siistimmältä vaikuttava tuote. Citymarketissa osui silmään juoma nimeltä Boylan Sugar Cane Cola: http://content.artofmanliness.com/uploads/2009/02/boylan.jpg Ostin pullon, vielä en ole raaskinut maistaa, kun ei ole tehnyt oikeasti mieli limonadia. Olen pari päivää vain ihaillut pöydälläni nostalgisen tyylikästä visuaalista ilmettä, kun pullossa on sekä kohokuviotekstejä että maalattu etiketti paperin sijasta! Olen jo psyykannut itseni ajattelemaan, että tuon on pakko olla hyvää: colajuomien Bentley tai jotakin. (Jos se ei olekaan hyvää, luulen ymmärtäväni miltä kommunisteista tuntui 90-luvun taitteessa.)
Lisäksi tämä limonadiharrastus tuntuu päivä päivältä säälittävämmältä. Kertoo yhteiskunnallisesta rakenteellisesta syrjinnästä meitä absolutisteja kohtaan, kun viiniharrastajat saavat röyhistellä rintaansa, mutta me soft drink -entusiastit vain häpeämme ja salailemme luontoamme. - ES
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Coca-Cola Vanilla on harvoja poikkeuksia, joihin sorrun. Kyseinen tuote on saatanallinen monellakin tapaa. Monikansallisen riistokorporaation ohella iso miinus on järjetön amerikkalainen (sillä kaikki paha on sieltä) tapa käyttää sokerin sijaan makeutusaineena high-fructose corn syrupia, minkä terveysvaikutukset lienevät sitä luokkaa, että yhtä hyvin voisivat perkeleet makeuttaa herkkunsa uraanilla.
MUTTA KUN SE VAIN ON NIIN HYVÄÄ! Miten hyvää se olisikaan oikealla sokerilla ja eettisellä valmistajalla, en uskalla edes ajatella.
Tosin lähiaikoina on testissä vieläkin siistimmältä vaikuttava tuote. Citymarketissa osui silmään juoma nimeltä Boylan Sugar Cane Cola: http://content.artofmanliness.com/uploads/2009/02/boylan.jpg Ostin pullon, vielä en ole raaskinut maistaa, kun ei ole tehnyt oikeasti mieli limonadia. Olen pari päivää vain ihaillut pöydälläni nostalgisen tyylikästä visuaalista ilmettä, kun pullossa on sekä kohokuviotekstejä että maalattu etiketti paperin sijasta! Olen jo psyykannut itseni ajattelemaan, että tuon on pakko olla hyvää: colajuomien Bentley tai jotakin. (Jos se ei olekaan hyvää, luulen ymmärtäväni miltä kommunisteista tuntui 90-luvun taitteessa.)
Lisäksi tämä limonadiharrastus tuntuu päivä päivältä säälittävämmältä. Kertoo yhteiskunnallisesta rakenteellisesta syrjinnästä meitä absolutisteja kohtaan, kun viiniharrastajat saavat röyhistellä rintaansa, mutta me soft drink -entusiastit vain häpeämme ja salailemme luontoamme.Riistokorporaatio! Se se sana oli. Nyt olen onnellinen.
- sir_eino
Haluaisin että joku halaisi minua. Ja haluaisin syödä punajuuripihvin. Jälkimmäistä toteutan parhaillaan. Halaus puuttuu.
- Sylitön
Sylin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654