Vaatimuksenne naiselle

Kunnian mies

Itselläni
- Kaunis
- Hoikka
- noin 50kg painava
- itseäni 3-15v nuorempi
- neitsyt

Mites muilla veljillä?

11

368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä aiot löytää?

      Eli etsit kaunista, hoikka, itseäsi 3-15 vuotta nuorempaa naista joka on koskematon.
      Voi olla vaikea löytää tuollainen
      Pisti silmään tuo 3-15 vuotta nuorempi-minkä ikäinen itse olet?
      Harva nainen huolii itseään 15 vuotta vanhemman miehen.

      • Kunnian mies

        sitten 3-30v.


      • Entäs sä?
        Kunnian mies kirjoitti:

        sitten 3-30v.

        Kuinka vanha sinä itse olet, kunnian mies?


    • Peräkammarin Timo

      - kivan näköinen
      - normaalivartaloinen
      - itseäni lyhyempi
      - ei tarvi olla neitsyt, mutta seksisuhteet pitää olla järjellä (pillun ja tunteen lisäksi) valittuja, eli kyllä mua suoraan sanottuna vähän vituttaisi jos olisi jakanut rasiaansa todella urpoille tyypeille ketkä voisi kerskua päin naamaa että "oon pannu sun muijaas, homo!"
      - huumorintajua (sillä tavalla että sopii yhteen mun huumorintajun kanssa)
      - empatiakykyä ja epäitsekkyyttä (ei kuitenkaan mikään tahdoton myötäilijä, eli omat mielipiteet pitää olla)
      - unelmana ei ole punainen tupa, kaksi autoa ja perunamaa ja purjevene ja muuta materialistista paskaa (saa kuitenkin haluta mukavuutta ja vakautta jne. mutta on jonkin verran ekologista omatuntoa eikä pidä kulutushurmaa kaikkein kiihkeimpänä rietastelun muotona)
      - tasapainoinen yksilö
      - sopivasti sosiaalinen
      - kiinnostunut kulttuurista, taiteesta, yhteiskunnasta sopivasti - ei tarvitse olla kuitenkaan akateemisesti koulutettu, on jopa plussaa jos ei ole, koska olen hieman ennakkoluuloinen aggressiivisten akateemisten naisten suhteen, ja kirjaviisautta tärkeämpää on ihmistuntemus ja ymmärrys elämästä ja maailmasta muuten
      - kiinnostunut samoista jutuista kuin minä (kts. yllä), tai ainakin sinne päin, suotavaa on että on kiinnostunut myös sellaisesta mistä minä en paljoa tiedä niin oppiipahan jotain uutta minäkin
      - hyvä perse (subjektiivnen käsite)
      - pitää huolta ulkonäöstään, ja on sopivasti naisellinen/tyttömäinen
      - tykkää seksistä ja on oma-aloitteisesti halukas kokeilemaan jotain vähän lähetyssaarnaaja jännempää (ei kuitenkaan mitään liian rajuja tai outoja juttuja)

    • sir_eino

      - Mun mielestä nätti
      - Hauska
      - Älykäs
      - Hyvä sängyssä. Jos ei ole niin opetan.
      - Sellainen joka herättää mussa kaikkia kivoja tunteita. Ei pelkkää panetusta vaan kaikkea muutakin.

    • Mr Groove

      - miellyttävän näköinen, siis minun mielestäni
      - hyväntuoksuinen
      - vuorovaikutteinen, hyvä keskustelija
      - huumorintajuinen
      - liikunnallinen
      - mielellään akateeminen
      - ei halua enää lapsia
      - omaa terveen itsetunnon

      Siinäpä ne tärkeimmät

    • Jaahas en kyllä laita mitään vaatimuksia pääasia on siinä että hyvin asiat natsaa yhteen.
      Mutta jos nyt kuitenkin mielenkiinnon vuoksi laitetaan jotain mitä haen niin seuraavat:

      - Kunnollinen, eli ei harrasta irtosuhteita kun en minäkään niitä tee.
      - Pitää minusta.
      - Haluaa tehdä yhdessä asioita ja on kokeilunhaluinen makuukamarin puolella.
      - Samankaltaiset tulevaisuuden suunnitelmat.
      - Terve, tarkoitan sitä että ei ole tauteja ja mielenterveys on kunnossa.
      - Uskollinen, luotettava ja vastuullinen.
      - Muotoja pitää löytyä, eli valitan täysin hoikka jää rannalle. Kasvojen pitää myös miellyttää mun silmää.
      - Ei tupakoi, eikä pahemmin juo alkoholia. Eikä käytä mitään muitakaan huumeita.

      Mutta joo siinä vähän listaa.

    • Gordon Gekko

      - Mun silmää miellyttävä
      - leikkimielinen ja huumorintajuinen
      - puhelias, muttei papupata
      - kiinnostunut jostain samoista jutuista kuin mä,
      varsinkin musiikissa ja kirjoissa
      - utelias (ei tykkää rutiineista liikaa)
      - luotettava
      - riittävän tulinen sängyssä

    • Kunnon mies

      - pitkä
      - hoikka
      - älykäs
      - fiksu
      - mukava

    • Perusmies_1984

      No joo, melko rohkeaa sitä olisi nykyisellä naishistorialla alkaa mitään kovin tarkkoja ja jyrkkiä määritelmiä naiselle keksimään. Lähinnä tästä tulee mieleen yksi Ilman naista sarjakuvastripeistä:

      http://ilmannaista.sarjakuvablogit.com/2010/03/15/12/

      Mitä järkeä alkaa vaatimaan kauheita naiselta kun itse on vain ihan tavallinen ja vieläpä hieman ujo naisten suhteen. Toki sitä toivoisi että nainen olisi nyt edes jotain tähän suuntaan:

      - Normaali/hoikka vartaloinen n. 45-65kg (itse olen normaalivartaloinen, 75kg)
      - n. 160-180 pitkä (itse olen 180)
      - Yliopisto/AMK taustaa (itsellä maisterin tutkinto)
      - Osaisi huolehtia omasta terveydestä, kunnosta, taloudesta ja asunnon siisteydestä (itsellä nämä kaikki asiat kunnossa)
      - Ikää olisi jotain 20-25 (itse olen 26)
      - Ei omaisia nyt ihan kauheita määriä exiä tai "yhden illan juttuja" (itsellä vain kaksi seksikumppania)
      - Haluaa vakavan suhteen ja lapsiakin jossain vaiheessa elämää (itse en ole kiinnostunut pelkästä seksisuhteesta ja lapsia haluan varmasti elämäni aikana)

      Mutta en usko että tulen koskaan löytämään noita kaikkia "vaatimuksia" täyttävää naista joka huolisi myös minut. Ehkä sitä pitää vielä se 10 vuotta odotella ja ehkä sitä sitten saa jonkin eronneen yh-naisen joka myös minut huolii...

      • sdflköjasdlfjk

        Ikinä ei näe naisen kirjoittavan näin realistisesti ja elämän tosiasioille nöyrtyneesti kuin esimerkiksi ylläoleva mies. Ikinä ei näe naisen kirjoittavan, että ehkä joku verkkarihousuinen, keskituloinen, lihakseton sohvaperuna on se minkä tasoisen miehen minä ansaitsen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      348
      11601
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2452
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2370
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    8. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1409
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1384
    Aihe