Onko kokemuksia sinkku-bileistä?

minä oo

21

890

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      En ole ikinä ollut, enkä tule ikinä menemään.

      Jos kysyjä olet mies, niin kannattaa lähteä siitä, että sinkkubileet toimivat vain naisille, ja niille miehille, jotka eivät mitään sinkkubileitä oikeasti edes tarvitsisi.

      • karsee narttu

        Kuki se taas täällä niin katkerana...


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Kuki se taas täällä niin katkerana...

        Miksi täällä aina kirjoitetaan vastauksesi "Olet katkera!!!111!!", jos sanoo ääneen sen miten asiat todellisuudessa ovat?


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Miksi täällä aina kirjoitetaan vastauksesi "Olet katkera!!!111!!", jos sanoo ääneen sen miten asiat todellisuudessa ovat?

        Koska sä olet. Katkera.
        Ja suhtaudut naisiin pinnallisesti.


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Koska sä olet. Katkera.
        Ja suhtaudut naisiin pinnallisesti.

        Sanotaan sitten että olen katkera, mutta ei se muuta kuitenkaan sitä, että sinkkubileisiin on ihan turha mennä sellaisen sinkkumiehen, jolla ei käy flaksi usein muissakin ympäristöissä. Miksi yrität viedä keskustelun pois tästä seikasta syytämällä syytöksiä minun persoonaani koskien?


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Sanotaan sitten että olen katkera, mutta ei se muuta kuitenkaan sitä, että sinkkubileisiin on ihan turha mennä sellaisen sinkkumiehen, jolla ei käy flaksi usein muissakin ympäristöissä. Miksi yrität viedä keskustelun pois tästä seikasta syytämällä syytöksiä minun persoonaani koskien?

        Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
        Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
        Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.

        Tiedätkö mitä katkeruus on?


      • Ei niin katkera
        karsee narttu kirjoitti:

        Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
        Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.

        No oli m30 katkera tai ei, niin tottahan hän puhuu. Eivät ne sinkkunaiset sinkkubileissäkään kiinnostu kuin niistä tietyistä miehistä, joilla on muutenkin menekkiä. Vai onko muka toisenlaisia kokemuksia?


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Tiedätkö mitä katkeruus on?

        Katkeruus on sitä, ettei päästä kokemastaan pahasta ja vääryydestä irti. Se estää hyvinvoinnin ja kasvun.


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Katkeruus on sitä, ettei päästä kokemastaan pahasta ja vääryydestä irti. Se estää hyvinvoinnin ja kasvun.

        Voisin keksiä toisenkin kuvauksen. Lainaan siihen sinun tekstiäsi: "mulle tulee pettynyt olo".


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Voisin keksiä toisenkin kuvauksen. Lainaan siihen sinun tekstiäsi: "mulle tulee pettynyt olo".

        Pettymyksen tunnetta on monenlaista. Pysyvää, ohimenevää, vihaista, surumielisempää. Enemmän tai vähemmän pahanmakuista.


    • Ei toimi!

      Ei sieltä mitään kumppania löydä. YTM:t käyvät siellä etsimässä panoseuraa toiveikkaista naisista. YTM:ien läsnä olo estää naisia kiinnostumasta tavallisista miehistä.

      • No hyvä

        jos me yhteiskuntatieteiden maisterit olemme noin suosittuja naisten keskuudessa.


    • Kaikki sitten noin kaukana, en tule menemään.

    • 6w2365

      Sinkkubileet ja nettideitit on luusereita varten.

      Baarit on täynnä sinkkuja. Jotkut sovitut sinkkuillat kuulostaa aika noloilta, varsinkin jos järjestetään jossain fuking onnelassa.

      • m30.

        Juuri tuon ajatuksen takia, että "sinkkuillat ovat luusereita varten", ne eivät toimikaan ainakaan miehistä kuin niille harvoille, joilla käy flaksi joka paikassa muutenkin. Jos sinkkuillat olisi täysin hyväksytty keino etsiä kumppania, eikä niitä pidettäisi noloina, niin naiset eivät haarukoisi miehistä ainoastaan niitä naisten kanssa menestyneimpiä miehiä, vaan saattaisivat kiinnostua tavallisistakin miehistä.


      • Gordon Gekko
        m30. kirjoitti:

        Juuri tuon ajatuksen takia, että "sinkkuillat ovat luusereita varten", ne eivät toimikaan ainakaan miehistä kuin niille harvoille, joilla käy flaksi joka paikassa muutenkin. Jos sinkkuillat olisi täysin hyväksytty keino etsiä kumppania, eikä niitä pidettäisi noloina, niin naiset eivät haarukoisi miehistä ainoastaan niitä naisten kanssa menestyneimpiä miehiä, vaan saattaisivat kiinnostua tavallisistakin miehistä.

        Miten se muuttaisi tilannetta, jos sinkkuillat olisi hyväksytympi keino etsiä kumppania? Naiset tykkää kuitenkin niistä joista tykkäävät.


      • m30.
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Miten se muuttaisi tilannetta, jos sinkkuillat olisi hyväksytympi keino etsiä kumppania? Naiset tykkää kuitenkin niistä joista tykkäävät.

        Kuvio kärjistyy niissä tilanteissa, joissa konteksti osoittaa naisille sormella, että katso nyt miten noloja nämä kaikki miehet ovat.


      • Gordon Gekko
        m30. kirjoitti:

        Kuvio kärjistyy niissä tilanteissa, joissa konteksti osoittaa naisille sormella, että katso nyt miten noloja nämä kaikki miehet ovat.

        Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?


      • m30.
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?

        Riippuu naisesta, mutta useimmille naisille näkökulma on taatusti juuri tuo.


      • namusianaisia...
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?

        Joo. Moottoripyörämessut on naisille lupaus siitä, että pääsee nauttimaan pimpsat kostuttavasta ytm-seurasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe