http://www.city.fi/deitti/bileet/kevat-2011
Olisi mukavaa olla joskus ravintolassa niin, että paikalla ei ole varattuja.
Onko kokemuksia sinkku-bileistä?
21
1621
Vastaukset
- m30.
En ole ikinä ollut, enkä tule ikinä menemään.
Jos kysyjä olet mies, niin kannattaa lähteä siitä, että sinkkubileet toimivat vain naisille, ja niille miehille, jotka eivät mitään sinkkubileitä oikeasti edes tarvitsisi.- karsee narttu
Kuki se taas täällä niin katkerana...
- m30.
karsee narttu kirjoitti:
Kuki se taas täällä niin katkerana...
Miksi täällä aina kirjoitetaan vastauksesi "Olet katkera!!!111!!", jos sanoo ääneen sen miten asiat todellisuudessa ovat?
- karsee narttu
m30. kirjoitti:
Miksi täällä aina kirjoitetaan vastauksesi "Olet katkera!!!111!!", jos sanoo ääneen sen miten asiat todellisuudessa ovat?
Koska sä olet. Katkera.
Ja suhtaudut naisiin pinnallisesti. - m30.
karsee narttu kirjoitti:
Koska sä olet. Katkera.
Ja suhtaudut naisiin pinnallisesti.Sanotaan sitten että olen katkera, mutta ei se muuta kuitenkaan sitä, että sinkkubileisiin on ihan turha mennä sellaisen sinkkumiehen, jolla ei käy flaksi usein muissakin ympäristöissä. Miksi yrität viedä keskustelun pois tästä seikasta syytämällä syytöksiä minun persoonaani koskien?
- karsee narttu
m30. kirjoitti:
Sanotaan sitten että olen katkera, mutta ei se muuta kuitenkaan sitä, että sinkkubileisiin on ihan turha mennä sellaisen sinkkumiehen, jolla ei käy flaksi usein muissakin ympäristöissä. Miksi yrität viedä keskustelun pois tästä seikasta syytämällä syytöksiä minun persoonaani koskien?
Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo. - m30.
karsee narttu kirjoitti:
Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.Tiedätkö mitä katkeruus on?
- Ei niin katkera
karsee narttu kirjoitti:
Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.No oli m30 katkera tai ei, niin tottahan hän puhuu. Eivät ne sinkkunaiset sinkkubileissäkään kiinnostu kuin niistä tietyistä miehistä, joilla on muutenkin menekkiä. Vai onko muka toisenlaisia kokemuksia?
- karsee narttu
m30. kirjoitti:
Tiedätkö mitä katkeruus on?
Katkeruus on sitä, ettei päästä kokemastaan pahasta ja vääryydestä irti. Se estää hyvinvoinnin ja kasvun.
- m30.
karsee narttu kirjoitti:
Katkeruus on sitä, ettei päästä kokemastaan pahasta ja vääryydestä irti. Se estää hyvinvoinnin ja kasvun.
Voisin keksiä toisenkin kuvauksen. Lainaan siihen sinun tekstiäsi: "mulle tulee pettynyt olo".
- karsee narttu
m30. kirjoitti:
Voisin keksiä toisenkin kuvauksen. Lainaan siihen sinun tekstiäsi: "mulle tulee pettynyt olo".
Pettymyksen tunnetta on monenlaista. Pysyvää, ohimenevää, vihaista, surumielisempää. Enemmän tai vähemmän pahanmakuista.
- Ei toimi!
Ei sieltä mitään kumppania löydä. YTM:t käyvät siellä etsimässä panoseuraa toiveikkaista naisista. YTM:ien läsnä olo estää naisia kiinnostumasta tavallisista miehistä.
- No hyvä
jos me yhteiskuntatieteiden maisterit olemme noin suosittuja naisten keskuudessa.
Kaikki sitten noin kaukana, en tule menemään.
- 6w2365
Sinkkubileet ja nettideitit on luusereita varten.
Baarit on täynnä sinkkuja. Jotkut sovitut sinkkuillat kuulostaa aika noloilta, varsinkin jos järjestetään jossain fuking onnelassa.- m30.
Juuri tuon ajatuksen takia, että "sinkkuillat ovat luusereita varten", ne eivät toimikaan ainakaan miehistä kuin niille harvoille, joilla käy flaksi joka paikassa muutenkin. Jos sinkkuillat olisi täysin hyväksytty keino etsiä kumppania, eikä niitä pidettäisi noloina, niin naiset eivät haarukoisi miehistä ainoastaan niitä naisten kanssa menestyneimpiä miehiä, vaan saattaisivat kiinnostua tavallisistakin miehistä.
- Gordon Gekko
m30. kirjoitti:
Juuri tuon ajatuksen takia, että "sinkkuillat ovat luusereita varten", ne eivät toimikaan ainakaan miehistä kuin niille harvoille, joilla käy flaksi joka paikassa muutenkin. Jos sinkkuillat olisi täysin hyväksytty keino etsiä kumppania, eikä niitä pidettäisi noloina, niin naiset eivät haarukoisi miehistä ainoastaan niitä naisten kanssa menestyneimpiä miehiä, vaan saattaisivat kiinnostua tavallisistakin miehistä.
Miten se muuttaisi tilannetta, jos sinkkuillat olisi hyväksytympi keino etsiä kumppania? Naiset tykkää kuitenkin niistä joista tykkäävät.
- m30.
Gordon Gekko kirjoitti:
Miten se muuttaisi tilannetta, jos sinkkuillat olisi hyväksytympi keino etsiä kumppania? Naiset tykkää kuitenkin niistä joista tykkäävät.
Kuvio kärjistyy niissä tilanteissa, joissa konteksti osoittaa naisille sormella, että katso nyt miten noloja nämä kaikki miehet ovat.
- Gordon Gekko
m30. kirjoitti:
Kuvio kärjistyy niissä tilanteissa, joissa konteksti osoittaa naisille sormella, että katso nyt miten noloja nämä kaikki miehet ovat.
Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?
- m30.
Gordon Gekko kirjoitti:
Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?
Riippuu naisesta, mutta useimmille naisille näkökulma on taatusti juuri tuo.
- namusianaisia...
Gordon Gekko kirjoitti:
Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?
Joo. Moottoripyörämessut on naisille lupaus siitä, että pääsee nauttimaan pimpsat kostuttavasta ytm-seurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673