Onko kokemuksia sinkku-bileistä?

minä oo

21

1621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      En ole ikinä ollut, enkä tule ikinä menemään.

      Jos kysyjä olet mies, niin kannattaa lähteä siitä, että sinkkubileet toimivat vain naisille, ja niille miehille, jotka eivät mitään sinkkubileitä oikeasti edes tarvitsisi.

      • karsee narttu

        Kuki se taas täällä niin katkerana...


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Kuki se taas täällä niin katkerana...

        Miksi täällä aina kirjoitetaan vastauksesi "Olet katkera!!!111!!", jos sanoo ääneen sen miten asiat todellisuudessa ovat?


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Miksi täällä aina kirjoitetaan vastauksesi "Olet katkera!!!111!!", jos sanoo ääneen sen miten asiat todellisuudessa ovat?

        Koska sä olet. Katkera.
        Ja suhtaudut naisiin pinnallisesti.


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Koska sä olet. Katkera.
        Ja suhtaudut naisiin pinnallisesti.

        Sanotaan sitten että olen katkera, mutta ei se muuta kuitenkaan sitä, että sinkkubileisiin on ihan turha mennä sellaisen sinkkumiehen, jolla ei käy flaksi usein muissakin ympäristöissä. Miksi yrität viedä keskustelun pois tästä seikasta syytämällä syytöksiä minun persoonaani koskien?


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Sanotaan sitten että olen katkera, mutta ei se muuta kuitenkaan sitä, että sinkkubileisiin on ihan turha mennä sellaisen sinkkumiehen, jolla ei käy flaksi usein muissakin ympäristöissä. Miksi yrität viedä keskustelun pois tästä seikasta syytämällä syytöksiä minun persoonaani koskien?

        Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
        Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
        Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.

        Tiedätkö mitä katkeruus on?


      • Ei niin katkera
        karsee narttu kirjoitti:

        Koska voisit olla kiva mies ilman tuota katkeraa sävyä.
        Kun luen kommenttisi jossain palstalla mulle tulee pettynyt olo.

        No oli m30 katkera tai ei, niin tottahan hän puhuu. Eivät ne sinkkunaiset sinkkubileissäkään kiinnostu kuin niistä tietyistä miehistä, joilla on muutenkin menekkiä. Vai onko muka toisenlaisia kokemuksia?


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Tiedätkö mitä katkeruus on?

        Katkeruus on sitä, ettei päästä kokemastaan pahasta ja vääryydestä irti. Se estää hyvinvoinnin ja kasvun.


      • m30.
        karsee narttu kirjoitti:

        Katkeruus on sitä, ettei päästä kokemastaan pahasta ja vääryydestä irti. Se estää hyvinvoinnin ja kasvun.

        Voisin keksiä toisenkin kuvauksen. Lainaan siihen sinun tekstiäsi: "mulle tulee pettynyt olo".


      • karsee narttu
        m30. kirjoitti:

        Voisin keksiä toisenkin kuvauksen. Lainaan siihen sinun tekstiäsi: "mulle tulee pettynyt olo".

        Pettymyksen tunnetta on monenlaista. Pysyvää, ohimenevää, vihaista, surumielisempää. Enemmän tai vähemmän pahanmakuista.


    • Ei toimi!

      Ei sieltä mitään kumppania löydä. YTM:t käyvät siellä etsimässä panoseuraa toiveikkaista naisista. YTM:ien läsnä olo estää naisia kiinnostumasta tavallisista miehistä.

      • No hyvä

        jos me yhteiskuntatieteiden maisterit olemme noin suosittuja naisten keskuudessa.


    • Kaikki sitten noin kaukana, en tule menemään.

    • 6w2365

      Sinkkubileet ja nettideitit on luusereita varten.

      Baarit on täynnä sinkkuja. Jotkut sovitut sinkkuillat kuulostaa aika noloilta, varsinkin jos järjestetään jossain fuking onnelassa.

      • m30.

        Juuri tuon ajatuksen takia, että "sinkkuillat ovat luusereita varten", ne eivät toimikaan ainakaan miehistä kuin niille harvoille, joilla käy flaksi joka paikassa muutenkin. Jos sinkkuillat olisi täysin hyväksytty keino etsiä kumppania, eikä niitä pidettäisi noloina, niin naiset eivät haarukoisi miehistä ainoastaan niitä naisten kanssa menestyneimpiä miehiä, vaan saattaisivat kiinnostua tavallisistakin miehistä.


      • Gordon Gekko
        m30. kirjoitti:

        Juuri tuon ajatuksen takia, että "sinkkuillat ovat luusereita varten", ne eivät toimikaan ainakaan miehistä kuin niille harvoille, joilla käy flaksi joka paikassa muutenkin. Jos sinkkuillat olisi täysin hyväksytty keino etsiä kumppania, eikä niitä pidettäisi noloina, niin naiset eivät haarukoisi miehistä ainoastaan niitä naisten kanssa menestyneimpiä miehiä, vaan saattaisivat kiinnostua tavallisistakin miehistä.

        Miten se muuttaisi tilannetta, jos sinkkuillat olisi hyväksytympi keino etsiä kumppania? Naiset tykkää kuitenkin niistä joista tykkäävät.


      • m30.
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Miten se muuttaisi tilannetta, jos sinkkuillat olisi hyväksytympi keino etsiä kumppania? Naiset tykkää kuitenkin niistä joista tykkäävät.

        Kuvio kärjistyy niissä tilanteissa, joissa konteksti osoittaa naisille sormella, että katso nyt miten noloja nämä kaikki miehet ovat.


      • Gordon Gekko
        m30. kirjoitti:

        Kuvio kärjistyy niissä tilanteissa, joissa konteksti osoittaa naisille sormella, että katso nyt miten noloja nämä kaikki miehet ovat.

        Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?


      • m30.
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?

        Riippuu naisesta, mutta useimmille naisille näkökulma on taatusti juuri tuo.


      • namusianaisia...
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Tuossa voi olla kyllä ideaa. Jos taas miehiä tavataan vaikka jossain keikalla tai moottoripyörämessuilla, konteksti on että miehet paikalla ovat lähtökohtaisesti normaalia coolimpia?

        Joo. Moottoripyörämessut on naisille lupaus siitä, että pääsee nauttimaan pimpsat kostuttavasta ytm-seurasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe